Forum » Loža » Tesla - začetek konca?
Tesla - začetek konca?
Temo vidijo: vsi

kow ::

dronyx ::
To niti priblizno ni shrljivo, ampak je osnovna premisa butasta. Nam lahko se enkrat razlozis kaksno povezavo imajo taksni testi z realnim svetom. Ker ne razumem. Hvala.
Seveda je srhljivo. Ne vem sicer kako ima te kamere tesla pozicionirane, samo verjetno se tako kot moja vzvratna kamera lahko zamažejo, ko pada recimo saharski dež in potem me tvoja tesla zbije na prehodu za pešsce s polno hitrostjo, ker prepoznavanje ne deluje več pravilno? Meni se zdi to precej srhljivo. Seveda v idealnih razmerah taka banalna tehnologija lahko v redu deluje, ampak niso pa vedno idealne razmere za vožnjo.

kow ::
dronyx, mi das kaksen link na kaksno nesreco na slovenskem, ki bi imela vsaj priblizno podoben scenarij (nekdo stoji sredi ceste za dimno zaveso oz. najbolj gosto meglo ever). Lahko vzames zadnjih 70 let.
FSD ne rabi biti popoln, ampak uporaben. Tega ti pac ne mores sprejeti. Ne vem sicer zakaj.
FSD ne rabi biti popoln, ampak uporaben. Tega ti pac ne mores sprejeti. Ne vem sicer zakaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

dronyx ::
V ZDA je bilo že precej nesreč zaradi uporabe FSD oziroma približkov tega. Musk je menda sedaj v okviru projekta Doge odpustil že kar precej tistih, ki so v ZDA zadolženi za nadzor in preiskavo tovrstnih nesreč. Očitno se je problema FSD lotil na drugem koncu.

Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()

J.McLane ::
Radar ti na stoječe zadeve na cesti ne bo niti mrdnil, za stoječe zadeve je vedno kombinacija s prepoznavanjem na kameri.
Radar zelo dobro sledi premikajočem objektu pred tabo, če ga bo sledil do ustavljanja je to top, ampak če je prazna cesta pa na cesti pred tabo ovira (govorimo za slabo vidljivost, kjer kamera pogrne) bo pa huda katastrofa.
Radar zelo dobro sledi premikajočem objektu pred tabo, če ga bo sledil do ustavljanja je to top, ampak če je prazna cesta pa na cesti pred tabo ovira (govorimo za slabo vidljivost, kjer kamera pogrne) bo pa huda katastrofa.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

deco16 ::
Ta uporabnost bo super, dokler nebo kdo tožil podjetje da je krivo ker je avto njenega sina zbil. Bognedaj ampak se tudi lahko zgodi. Zato tudi se ne grejo certificiranja. Ker tega nočejo, skratka nočejo bit odgovorni. Reklamirajo pa kokr da so glavni na vasi, torej če si tudi dokaži in odgovarjaj.
Glede megle pa upam da je joke, pri razdrtem je bla ena huda nesreča nedolgo nazaj.
Glede megle pa upam da je joke, pri razdrtem je bla ena huda nesreča nedolgo nazaj.

Gregor P ::
Tukaj je še članek na temo Tesla in lidarja, mislim da je povezan z videom zgoraj oz. obravnava enako tematiko: https://electrek.co/2025/03/16/tesla-au...
Electrek's Take
I think it's clear that no Tesla vehicle currently available will be capable of level 5 autonomy as Elon claimed.
Top comment by Aigars Mahinovs
Elon knows very well that admitting defeat in his vision-only quest would means having to replace sensor suites and wiring looms on millions of already sold Tesla cars, if FSD package with the upgrade promise was sold with the car (or added later). Depending on sensors needed, wiring changes needed, support structures needed and work required to install such a retrofit, it might actually cost more than just building a new car (and recycling the batteries from the old one). And that will, for sure, exceeded all profit margins across all cars Tesla has ever sold in the entire history of the company.
View all comments
Level 4 is also questionable.
I think you can accomplish a lot with cameras, but I think it's undeniable that adding radars and lidars can make systems safer.
In DMs with us during Tesla's transition to vision only, Elon even admitted that "very high-resolution radars would be better than pure vision", but he claimed that "such a radar does not exist":
"A very high-resolution radar would be better than pure vision, but such a radar does not exist."
When we pointed one out to him, he didn't respond. Also, while they use light rather than radio waves, lidars are basically high-resolution radars, but the problem is that Musk has taken such a strong stance against them for so long that now that they have improved immensely and reduced in prices, he still can't admit that he was wrong and use them.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

a_borlak ::
Že 3. nivo je pri Tesli vprašljiv, čeprav slednjega še znajo spraviti skozi. Moja opažanja - ogromno fantomskega zaviranja, tako na AC kot na navadni cesti, sicer pa zna dobro držat med črtami, prehitevanje mu tudi gre (na AC), kaj več pa ...

JGandolfini ::
FSD mora biti varnejši od človeškega voznika, sploh glede na Robotaxi ambicije.
Zgoraj so prikazani ekstremni robni primeri, se razume. Še vedno pa je poanta ta, da peščica low-res kamer v slabši vidljivosti ne more "pričarati" informacij, za razliko od Lidarja.
Zgoraj so prikazani ekstremni robni primeri, se razume. Še vedno pa je poanta ta, da peščica low-res kamer v slabši vidljivosti ne more "pričarati" informacij, za razliko od Lidarja.

kow ::
V ZDA je bilo že precej nesreč zaradi uporabe FSD oziroma približkov tega. Musk je menda sedaj v okviru projekta Doge odpustil že kar precej tistih, ki so v ZDA zadolženi za nadzor in preiskavo tovrstnih nesreč. Očitno se je problema FSD lotil na drugem koncu.![]()
Slab argument. Vsak dan je na cesti ogromno nesrec zaradi pogovarjanja med voznjo, pa je vseeno legalno. Poleg tega si izpustil relevantno informacijo. V ZDA je FSD preprecil ze veliko nesrec, ni jih samo povzrocil.
FSD v resnici ni noben prakticen problem, gre le za tipicno strasenje kot pri vsaki novi tehnologiji.

Sparkxl ::
Zakaj cela drama okrog teh tesla igračk? Zato, ker so bojda to nad avti. Sami vozijo, sami razmišljajo, sami bodo počasi kuhali in njihov šef vsak mesec obljublja the next big thing. In to potrjujo borzna valuacija, ki je x10 proti ostalim proizvajalcem.
Če bi se to dogajalo pri bilokaterem drugem proizvajalcu, nobenega nebi ganlo.
Če bi se to dogajalo pri bilokaterem drugem proizvajalcu, nobenega nebi ganlo.

kow ::
JGandolfini je izjavil:
FSD mora biti varnejši od človeškega voznika, sploh glede na Robotaxi ambicije.
FSD ne rabi biti varnjesi od cloveskega voznika. FSD prihodnje verzije, ki bo uporabljen na skrbno izbranem dolocenem obmocju, potrebuje biti varnejsi od cloveskega voznika.
Že 3. nivo je pri Tesli vprašljiv, čeprav slednjega še znajo spraviti skozi. Moja opažanja - ogromno fantomskega zaviranja, tako na AC kot na navadni cesti, sicer pa zna dobro držat med črtami, prehitevanje mu tudi gre (na AC), kaj več pa ...
Ti nimas FSD.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

feryz ::
FSD je svetlobna leta daleč manj varen od človeka. Če gledamo zgolj vožnjo.
Problem je, ker pri ljudeh ni nikoli samo vožnja.
Problem je, ker pri ljudeh ni nikoli samo vožnja.

kow ::
Saj to je vsa poanta. Clovek ima t.i. attention problem. Software ga nima. Zato tudi clovek kmalu ne bo vec konkurencev pri varni voznji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

pingme ::
FSD je peti nivo. Tesla ima DRUGI nivo avtonomne vožnje, torej slabše od novejših Audi, Mercedes, BMW, Volvo in raznih ostalih kitajskih izdelkih.
Vrednost Tesle izvira izključno iz obljub oz. verjetju teh obljub, ker če bi TSLA vrednotili kot ostale izdelovalce avtomobilov, bi bila vredna okoli 50$ (pa še to vključuje premijo zaradi rasti in marže, ki se je očitno ustavila - če se ponovi še kakšen kvartal podoben zadnjemu bo panika).
Robo taksiji vozijo po vnaprej predvidenih cestah in imajo zadaj kontrolo.
Lastni avto brez volana, ki te bo pripeljal kamorkoli ne boš mogel kupiti verjetno še 20 let.
No, če verjameš Musku, si ga lahko kupil pa že pet let nazaj.
Vrednost Tesle izvira izključno iz obljub oz. verjetju teh obljub, ker če bi TSLA vrednotili kot ostale izdelovalce avtomobilov, bi bila vredna okoli 50$ (pa še to vključuje premijo zaradi rasti in marže, ki se je očitno ustavila - če se ponovi še kakšen kvartal podoben zadnjemu bo panika).
Saj to je vsa poanta. Clovek ima t.i. attention problem. Software ga nima. Zato tudi clovek kmalu ne bo vec konkurencev pri varni voznji.
Robo taksiji vozijo po vnaprej predvidenih cestah in imajo zadaj kontrolo.
Lastni avto brez volana, ki te bo pripeljal kamorkoli ne boš mogel kupiti verjetno še 20 let.
No, če verjameš Musku, si ga lahko kupil pa že pet let nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pingme ()

kow ::
Nekateri tukaj ne stekate, da je 20 let - ZELO ZELO dolgo casovno obdobje. Imo, ste zelo naivni. Ampak dobro. Skeptiki, pa take fore. Stekam.

delavec44 ::
dronyx, mi das kaksen link na kaksno nesreco na slovenskem, ki bi imela vsaj priblizno podoben scenarij (nekdo stoji sredi ceste za dimno zaveso oz. najbolj gosto meglo ever). Lahko vzames zadnjih 70 let.
FSD ne rabi biti popoln, ampak uporaben. Tega ti pac ne mores sprejeti. Ne vem sicer zakaj.
Januar 2016 primorska AC
https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-...
Drugače se nesreče zaradi megle na primorski AC dogajajo vsako leto. Le posledice so včasih hujše včasih lažje. Na najbolj nevarnih odsekih so sedaj svetlobna opozorila, ki se aktivirajo ob gosti megli.

delavec44 ::
Iz avtov so šli ven. Eni so še tekli nazaj po AC. A je razlika ali stoji avto ali človek?
Če rabiš pa res primere pešcev so pa le-ti že pijani ležali ponoči na AC. Ne vem sicer ali ti tu kakšen lidar pomaga.
Če rabiš pa res primere pešcev so pa le-ti že pijani ležali ponoči na AC. Ne vem sicer ali ti tu kakšen lidar pomaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

no comment ::
Brez da se pretvarjam, da vem od kod takšna valuacija Tesle, ampak dostikrat se sliši, da ko bo enkrat FSD realnost (torej pred 5 leti), da je game over za vse ostale proizvajalce in je tržna kapitalizacija Tesle, ki je večja kot praktično vsi ostali proizvajalci skupaj, realna ocena situacije v prihodnosti.
Če vlagatelji dejansko jezdijo na tem valu, se mi zdi, da bi si morali malo pogledati kako poteka AI tekma na drugih področjih. Tam se življenska doba latest-and-greatest meri v tednih, kvečjemu mesecih. Da bi Tesla bila (več kot par mesecev) edini player v "robotaxi" prihodnosti je možno edino skozi umetno omejevanje konkurence preko regulatorja. To Musk trenutno sicer ima, ampak samo v ZDA.
Če vlagatelji dejansko jezdijo na tem valu, se mi zdi, da bi si morali malo pogledati kako poteka AI tekma na drugih področjih. Tam se življenska doba latest-and-greatest meri v tednih, kvečjemu mesecih. Da bi Tesla bila (več kot par mesecev) edini player v "robotaxi" prihodnosti je možno edino skozi umetno omejevanje konkurence preko regulatorja. To Musk trenutno sicer ima, ampak samo v ZDA.

kow ::
Tudi, ce Tesla s FSD zacne sluziti velike denarje, bo konkurenca hitro skopirala software. Samo je vseeno tezje na cesto deployati milijone avtomobilov, kot si izposoditi racunsko moc. Tudi, ce imas neskoncno stevilo dolarjev, lahko sele v nekaj letih na cesto spravih milijone avtomobilov s primernim hw. Ampak ja, gre za leta, ne pa desetletja.
Mimogrede, open source AI, se vedno ni prehitel ChatGPT verzije 4.
Mimogrede, open source AI, se vedno ni prehitel ChatGPT verzije 4.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

dronyx ::
Drugače se nesreče zaradi megle na primorski AC dogajajo vsako leto. Le posledice so včasih hujše včasih lažje. Na najbolj nevarnih odsekih so sedaj svetlobna opozorila, ki se aktivirajo ob gosti megli.
n tak zelo nevaren odsek primorske avtoceste je ko se spuščaš iz Logatca proti Vrhniki. Tam gre navzdol, idealno za pospeševanje, potem pride pa slabo pregleden ovinek v levo proti Ljubljani (viadukt Verd), kjer se pa običajno promet zgosti. In kdor ne uspe zavirati pravočasno, konča v črni kroniki. Tu bi morali sigurno postaviti nek elektronski sistem, da voznike opozarja na nevarnost. Problem so pa tudi težja vozila, kot so kamioni, ker se ne morejo tako hitro zaustavit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()

c3p0 ::
V tem videu Roberja naj bi bil FSD off, pravijo. Nisem še pogledal.
Disclaimer: ne bi kupil v sanjah Tesle. Žmigavci na volanu so obup, prav tako šparanje na lidarju.
EDIT: X je poln tega: https://x.com/chrisfirsttt/status/19013...
Disclaimer: ne bi kupil v sanjah Tesle. Žmigavci na volanu so obup, prav tako šparanje na lidarju.
EDIT: X je poln tega: https://x.com/chrisfirsttt/status/19013...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()

kow ::
Iz avtov so šli ven. Eni so še tekli nazaj po AC. A je razlika ali stoji avto ali človek?
Vprasal sem te, ce je sredi ceste stal kaksen pesec. Odgovor je jasen. Ne, ni stal. Skratka, tisti test nima nobene veze z realnimi situacijami oz. se kaj takega pripeti izredno redko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

TESKAn ::
Sem šel prav pogledat - ona tema o električnih avtih je stara 19 let
.

Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

feryz ::
n tak zelo nevaren odsek primorske avtoceste je ko se spuščaš iz Logatca proti Vrhniki. Tam gre navzdol, idealno za pospeševanje, potem pride pa slabo pregleden ovinek v levo proti Ljubljani (viadukt Verd), kjer se pa običajno promet zgosti. In kdor ne uspe zavirati pravočasno, konča v črni kroniki. Tu bi morali sigurno postaviti nek elektronski sistem, da voznike opozarja na nevarnost. Problem so pa tudi težja vozila, kot so kamioni, ker se ne morejo tako hitro zaustavit.Tak problem se ti pojavi, če greš tam 200+ in prideš na tako situacijo. Glede na opažanje, je takih malo ali nič.
Ponavadi se zakantajo, ker se kar redno, pri hitrost okrog 100 km/h ali manj.

codeMonkey ::

a_borlak ::
JGandolfini je izjavil:
FSD mora biti varnejši od človeškega voznika, sploh glede na Robotaxi ambicije.
FSD ne rabi biti varnjesi od cloveskega voznika. FSD prihodnje verzije, ki bo uporabljen na skrbno izbranem dolocenem obmocju, potrebuje biti varnejsi od cloveskega voznika.
Že 3. nivo je pri Tesli vprašljiv, čeprav slednjega še znajo spraviti skozi. Moja opažanja - ogromno fantomskega zaviranja, tako na AC kot na navadni cesti, sicer pa zna dobro držat med črtami, prehitevanje mu tudi gre (na AC), kaj več pa ...
Ti nimas FSD.
Tebi bi prav prišel osvežitveni tečaj slovenštine. Prvi stavek se je nanašal na prejšnje objave, kjer so drugi modrovali o 4. in 5. nivoju avtonomnosti. Ostalo se je nanašalo na trenutno stanje EAPja, ki je 2. nivo in je vsaj za moje pojme relativno slab.

Gregor P ::
Tako bom rekel, smo le na Slo-tech forumu in IT-jevci med nami, sploh tisti, ki se ukvarjajo s tem področjem, točno vedo, da Musk blefira oz. zavestno laže. Ne moreš na podlagi njihove sedanje strojne in programske opreme kadarkoli doseči L5; v bistvu jim pa že L3 povzroča težave.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

no comment ::
Ne moreš na podlagi njihove sedanje strojne in programske opreme kadarkoli doseči L5; v bistvu jim pa že L3 povzroča težave.
Dvomimim, da je Musk kdaj rekel, da bodo peljali scat vse ostale proizvajalce s trenutno programsko opremo.
Meni je bolj hecna percepcija, ki jo deli zanimivo veliko ljudi, da so z manj zmogljivo strojno opremo nekako v boljšem položaju kot tisti, ki so igrali bolj na ziher z lidarjem. Mislim, da je ta vlak že odpeljal. To bi se Tesli izšlo, če bi najkasneje včeraj imeli FSD in bi celotna flota bila "robotaxirana", medtem ko bi ostali tavali v temi (pun intended), ker (1) sploh ne bi imeli ne kamer ne lidarja (ker niso verjeli, da so lahko kamere dovolj dobre za FSD in stroškovno niso uspeli vgraditi lidarja) oz. (2) ne bi znali naučiti softvera za FSD. Prvi faktor bo (je?) hitro postal non-faktor s hitrim nižanjem cen lidarjev, za drugi faktor pa zaenkrat tudi kaže, da je težko zgraditi AI "moat", ki ni premostljiv v izredno kratkem času.

kow ::
Pomoje podcenjujes koliko integracije je potrebno in je analogija z jezikovnimi modeli napacna. Tukaj ne mores narediti enako kot je naredil Facebook - ko je kar downloadal torrente. Tudi ne mores pri kar narociti 100k avtomobilov oz. bos cakal. ne vem, 3 leta za taksno narocilo. Waymo se danes ne upa narociti milijone avtomobilov.

Zimonem ::
Proti Huawei asd je teslin fsd , kot lojtrnik napram fičotu.
Ko vzameš v zakup še ceno ni čudno , da ne morejo tekmovat na največjem trgu.
Ko vzameš v zakup še ceno ni čudno , da ne morejo tekmovat na največjem trgu.

no comment ::
Pomoje podcenjujes koliko integracije je potrebno in je analogija z jezikovnimi modeli napacna.
Ja, mogoče. Ampak, kje piše, da je pa Teslina integracija, ker imajo samo kamere, toliko bolj enostavna.
Tudi ne mores pri kar narociti 100k avtomobilov oz. bos cakal. ne vem, 3 leta za taksno narocilo. Waymo se danes ne upa narociti milijone avtomobilov.
Ampak zato čas ne dela v prid Tesle, ker bodo z vsakim letom tudi ostali proizvajalci imeli večjo floto avtomobilov, ki jih lahko nadgradijo s FSD. Bo pa manjša katastrofa, če se izkaže, da je lidar superioren cameram, cena zanemarljivo višja in vanity faktor prevelik, da bi Tesla še pravi čas predstavila "miško z dvema tipkama".

kow ::
Tesla integrira hw in software ze nekaj let. Imajo svoj inferencni racunalnik, imajo lastne podatkovne centre, deployane avtomobile z 8 kamerami itd.
To je vsaj nekajletna prednost. Cena lidarja je irrelevanta. Ce bi zadeva delovala bolje z lidarjem, bi waymo ze narocil milijone avtomobilov ter unicil uber.
Ampak v resnici steje kdo napreduje najhitreje. V ZDA sta to Waymo in Tesla. Je pa se par drugih resnih firm.
To je vsaj nekajletna prednost. Cena lidarja je irrelevanta. Ce bi zadeva delovala bolje z lidarjem, bi waymo ze narocil milijone avtomobilov ter unicil uber.
Ampak v resnici steje kdo napreduje najhitreje. V ZDA sta to Waymo in Tesla. Je pa se par drugih resnih firm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

delavec44 ::

dronyx ::
Ok, jaz nekaj ne razumem. Saj če uporabljaš samo kamere je jasno, da to v takih pogojih ne more delovat. Tudi jaz v popolni temi ne vidim nič. Lahko sicer še vedno slišim, da je nekje nekaj, vidim pa nič. Da je to sedaj tako presenečenje me preseneča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()

pero50 ::
glej iz drugačne perspektive. Prodaš milijon avtov. Letno je to 200 milijonov. Res ni strošek?
Tako gledajo ekonomisti, ki sestavljajo/dizajnirajo avto. Zakaj misliš da imaš sedaj vse na touch, armatura je prazna, ročke izginjajo, šaltheblov ni več.... Vse pod pretvezo "modernosti" v resnici se pa gre zgolj za varčevanje. Varčevanje na račun varnosti, ker so ekonomisti izračunali da bodo konec leta imeli 10% večje dobičke.
Tako gledajo ekonomisti, ki sestavljajo/dizajnirajo avto. Zakaj misliš da imaš sedaj vse na touch, armatura je prazna, ročke izginjajo, šaltheblov ni več.... Vse pod pretvezo "modernosti" v resnici se pa gre zgolj za varčevanje. Varčevanje na račun varnosti, ker so ekonomisti izračunali da bodo konec leta imeli 10% večje dobičke.

DamijanD ::
pero glej iz perspektive, da imaš na ceniku: opcija: lidar 1000€ -> prodaš miljon avtov in je 800 M plusa...

ššš ::
Subaruji majo tut kamere, samo kle ne gre za avtopilota, ampak asistenčni sistem oziroma pomagalo, ki je vsaj tako pameteno, da ko ne vidi nič,...pove da nič ne vidi in se izklopi. Na hitro sem preletu zadeve in nisem najdu primera, kjer bi ble kamere boljše od Lidarja. Verjetno gre pri uporabi kamer samo za varčevanje. Tud obdelava podatkov iz kamer bi znala bit enostavnejša in za to cenejša. Kar se ostalih non Tesla znamk tiče, so razlogi za uporabo kamer jasni: EU je zahtevala asistenčne sisteme. Proizvajalci so samo najdli the cheapest way za implementacijo.

delavec44 ::
EU bi lahko zahtevala obvezen lidar in je rešeno. Če že lahko pogojuje asistenčne sisteme. Vse za varnost.

Sparkxl ::
Zaradi tega, kaj vse eu predpisuje v imenu varnosti in reševanja sveta, je to en od večjih razlogov zakaj so avti postali tako dragi. Ti pa bi imel še več tega?

deco16 ::
Ja radar bi pa rad mel.
Že v dveh avtih je deloval super, nobenih fantomskih zaviranj. Samo tesli to ne rata.
Že v dveh avtih je deloval super, nobenih fantomskih zaviranj. Samo tesli to ne rata.

delavec44 ::
Zaradi tega, kaj vse eu predpisuje v imenu varnosti in reševanja sveta, je to en od večjih razlogov zakaj so avti postali tako dragi. Ti pa bi imel še več tega?
Bi rekel, da so to malenkosti, ki so jih prej prodajali drago kot dodatno opremo sedaj morajo biti pa serijsko. Z masovno proizvodnjo se tovarni na ceni kaj dosti ne pozna. Pa še manj različic opreme imajo.
Prej so pa avti določene zadeve imeli vgrajene pa v SW onemogočene. Se jim je to splačalo?
Po moje so razlogi za višje cene avtov drugje. Je pa to lep izgovor, ki ga uporavlja avto industrija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 15586 (11090) | Mr.B |
» | Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponovOddelek: Novice / Rezultati | 16669 (10202) | nekikr |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 38966 (34188) | kow |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 37767 (32477) | nevone |