» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
12 / 27
»»

Curve Ball ::

Ko mu pa kdo konsenz umaže pa nabija z lažmi... Že tretjič bebo lažnivi.

kow ::

Vidim, da te prav boli, da je sla delnica gor, haha. Ker pacient si.

Gregor P ::

Mene Tesla ne preseneča, ker je to pač Muskova firma in ta je pač znan po svojo iznajdljivosti (videl je, da je čas dozorel, da se da zopet izkoristiti to staro EV tehnologijo in jo zapakirati v lep sodoben paket s tablico in appi - in seveda da je sposoben za razvoj in izdelavo tega pridobiti milijarde; ker vemo eno je lepa ideja, drugo pa da jo tudi uresničiš).

Bolj me dejansko preseneča, da se je uradni del sveta kakor že odločil, da je to prava alternativna tehnologija - ker sam si še vedno ne morem predstavljati, da so ta zastarela težka električna vozila z velikimi baterijami sploh kakršnakoli alternativa?!? Morda le v smislu, da nam zaradi globalnega segrevanja teče voda v grlo in je potem katerakoli alternativa dovolj dobra, samo da je.:|

Torej da se razumemo elektrika je alternativa, samo najbrž v drugačni izvedbi - seveda če bi vedel v kakšni, zdajle ne bi imel časa pisati tu po forumu :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

link_up ::

kaj pa ces druga, kot napajat ceste?
In and Out

Lonsarg ::

Gregor P je izjavil:

Bolj me dejansko preseneča, da se je uradni del sveta kakor že odločil, da je to prava alternativna tehnologija - ker sam si še vedno ne morem predstavljati, da so ta zastarela težka električna vozila z velikimi baterijami sploh kakršnakoli alternativa?!?
Vedno gre za premik industrije, ne enega podjetja. Sam pač eno podjetje je prvo. Apple je bil recimo prvi glede velikih kapacitativnih ekranov (prejšni so bili resistivni in je blo brez palčke težko). Tesla je bil pač prvi ki je izkoristil napredek EV baterij.

Skratka EV so se zgodili zaradi napredka baterij, Tesla je zgolj malenkost pohitril adoption in bil prvi. Moderne baterije so pač dovolj lahke da so viable. Če baterije napredujejo še za faktor 2 (kar je povsem doable v kakem desetletju) in torej pade na recimo 200kg per avto. Odšteješ še težek bencin in bencinski motor in si še zgolj na 100kg razlike. Skratka problem težkih baterij je že sedaj minimalen (definitivno manjši minus kot ima pluse), sčasoma bo pa še bolj minimalen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Lonsarg je izjavil:

Marže v premium trgu so velike, marže v masovnem trgu pa majhne. S tem ko Tesla gre v masovni trg bodo tudi njihove marže postale primerljive masovnemu trgu, to je neizogibno.

Potem ne primerjaj tesle z vw v količini.
In tesla bo tudi pri količini 10 mio veliko lažje zaslužil jurja kot vw 500 evrov, ki še danes "baje" dela izgubo z elektriko. Ker bo tesla pač imela velike tovarne baterij in avtov, vw pa ne.

The German Volkswagen Group is the largest automaker in the world as of 2015. [1] As of 2019, it has 136 production plants

136 tovarn za 8 mio avtov vs 3 tesline za 2 mio. Kje smo? S tem, da verjetno tesla več dela "in house" kot pa vw. Za 8 mio avtov tesla rabi 10, morda 12, tovarn. Ki so vse v planu. VW nima še niti ene takšne. Niti na papirju ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

Lonsarg je izjavil:

Če baterije napredujejo še za faktor 2 (kar je povsem doable v kakem desetletju) in torej pade na recimo 200kg per avto.

ehm malo pretiravaš.
Trenutna tehnologija je približno na 250Wh/kg - teoretični maksimum pa okrog 460Wh/kg. Kako lahko v desetletju presežemo fizikalne (oz. kemične) omejitve pa ne bi vedel...
Aja to velja za LiIon baterije

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

Sparkxl ::

WallSreet je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

WallSreet je izjavil:

Delnica že pri 240, Market Cap pa skoraj 750 milijard. Danes po internetu kroži novica da naj bi Tesla kmalu napovedal novo tovarno vozil Giga Valencia in sicer naj bi vse skupaj koštalo 4.8 milijarde dolarjev. Kot kaže bodo do konca leta napovedali 2-4 nove tovarne. Tista v Mehiki je že dogovorjena, ta v Španiji, nekaj se govori da so pogovori med Indijo in ZDA spet na mizi medtem ko bi lahko novo tovarno začeli graditi tudi v Južni Koreji. Poleg tega Tesla razmišlja da bi povečali proizvodnjo na Kitajskem. 20 milijonov vozil na leto do 2030 je precej realna številka sploh če bodo še naprej gradili tovarne po svetu.

Prihodnost je bleščeča medtem ko konkurence nikjer nobene kar pomeni da bo Tesla imel monopol nad električnimi vozili.


To je kako PR sporočilo, ali pač samo splošen hajp v klasičnem tesla stilu kaj bo ko bo če mogoče bo?

Praviš da "razmišlja" o dvigu proizvodnje na kitajskem? Hmmm v mojem svetu to uravnava povpraševanje in ne razmišljanje.

Konkurence ni? Samo v tesla fanboy fantazijskem svetu. V realnem pa jih kitajci žive jedo. Tam že dolgo več ni najbolj prodajan. BYD ima 5x večji delež trga. V EU izgublja tržni delež. Ko kitajci na polno vstopijo v eu, pa se bodo karte itak na novo mešale


LOL ti si en PR, kaj fantaziraš kar nekaj na pamet. Tesla je za razliko od stalih old timer smeti dejansko edino podjetje ki gradi nove tovarne. Ti verjetno še vedno prisegaš na Volkswagen smeti? Kitajska je edina konkurenca vendar se moraš vprašati kdo za vraga bo kupoval BYD škatle ki so grde ko pes. Evropa in Severna Amerika zagotovo ne medtem ko je na Kitajskem Tesla skoraj najbolj prodajan avto in to ti pove vse o tem kakšno prednost ima Tesla. Ja Kitajska jajca bodo dobra za njihov trg, za ostali svet pa teh smeti nihče ne bo vozil. Kitajska proizvaja več avtomobilov ker je tam vseeno če gre za smeti, važno da se nabija statistika. 3/4 vseh kitajskih proizvajalcev jajc propade v roku enega leta.

PR je samo v tvoji glabi, kakor vem tovarne v Nemčiji, Texasu, Kitajski dejansko obstajajo medtem ko bodo naslednji mesec začeli graditi največjo tovarno v Mehiki. 20 milijonov do leta 2030 je povsem možno če bodo še naprej gradili tovarne. Drugače so pa EV-ji zgolj ena zadeva pri Tesli, baterije, avtonomija, AI, Gigapacki, polnilne postaje, Optimus so pa še ostale zadeve. Tesla nima konkurence to je fact. Old Timerji ala Volkswagen, BMW, Audi, Seat so obsojeni na smrt. Taki kot si ti ste prav tako bluzili da bo s Teslo konec ko bodo enkrat old timerji posodobili svoje proizvodnje in začeli proizvajati svoja električna vozila. To ste razlagali 3 leta nazaj kjer razlika še ni bila tako velika kot je sedaj. Takrat ste bluzili da bo Evropa pohrustala Teslo, zdaj enako počnete glede Kitajske. Takšne neumnosti lahko piše samo nekdo ki pojma nima o teh stvareh.


Uff si se pa razjezil. Moram rečt da takega fanboya že dolgo nisem videl. Povedal pa si točno nič uporabnega

tebodi ::

DamijanD je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Če baterije napredujejo še za faktor 2 (kar je povsem doable v kakem desetletju) in torej pade na recimo 200kg per avto.

ehm malo pretiravaš.
Trenutna tehnologija je približno na 250Wh/kg - teoretični maksimum pa okrog 460Wh/kg. Kako lahko v desetletju presežemo fizikalne (oz. kemične) omejitve pa ne bi vedel...
Aja to velja za LiIon baterije


Zabavna tema. Neverjetno je, kak fail je naš izobraževalni sistem, v vseh smereh. Da ljudje mislijo, da bo pač vsako leto tehnologija, recimo baterij, napredovala za recimo 20%, ali pa 50% v petih, vseeno. To pomeni, da si totalni butl, ki ne razume niti osnovnih konceptov. Mimogrede, pri baterijah je eden glavnih problemov "thermal runaway", kakorkoli že pride do poškodbe, kratkega stika, se energija hitro sprosti, vname, in tega se ne da rešiti. Karkoli narediš, je večja teža, dimenzije ali kaj tretjega. Torej bo v prihodnje požar na Teslih še bolj "zabaven".

Uvolerino ::

1. Energijska gostota baterije se je v 10 letih zvišala za skoraj 3x, cena pa znižala za 9x, napredek je hitr, brez dvoma, več o tem tukaj:
BloombergNEF: Lithium-Ion Battery Cell Densities Have Almost Tripled Since 2010
https://cleantechnica.com/2020/02/19/bl...

2. Požari električnih avtomobilov so statistično 61x manj verjetni kot pri naftnih avtomobilih, glej število požarov na 100.000 avtomobilov vsake vrste in deli številke med sabo. Recimo če pogledamo tole lepo tabelo. Število požarov pri bencinarjih na 100.000 bencinskih avtomobilov je 1529. Število požarov na 100.000 električnih avtomobilov je 25. Torej zdelimo ti dve cifri in dobimo 61 kratno razliko. Električni avto ima 61x MANJŠO šanso za požar od bencinskega. Bencinar ima 61x VEČJO šanso za požar. 99 % ljudi tega ne ve, krivi so pa mediji s svojim selektivnim poročanjem in bombastičnimi clickbait naslovi...


3. Glede na to da je verjetnost za požar bencinskih in dizelskih avtomobilov 61 krat VEČJA kot pri električnih, se ti ne zdi da bi bilo smiselno da bi problematiziral požare bencinskih in dizelskih avtomobilov? Požari električnih avtov so izjemno redki in kot si videl relativno gledano niso problem. Imaš pa celo vrste baterij ki sploh ne gorijo s plamenom tako kot navadne litijonske baterije, imenujejo se litij železo fosfatne baterije (LPF), se čedalje več uporabljajo, imajo 4x do 5x daljšo življenjsko dobo od NMC litijonskih baterij (pa še pri teh je življenjsko doba preko 20 let, kar je več kot doba avta), ne vsebujejo kobalta, pa še cenejše so. Slabost? 30 % manjša energijska gostota, kar pomeni 100 kg težji avto, kar pa ni problematično glede na vse prednosti. Tesla je pred kratkim sporočila da uporablja LFP baterije že na več kot polovici vseh svojih avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uvolerino ()

Uvolerino ::

Trenutna tehnologija je približno na 250Wh/kg - teoretični maksimum pa okrog 460Wh/kg. Kako lahko v desetletju presežemo fizikalne (oz. kemične) omejitve pa ne bi vedel...
Aja to velja za LiIon baterije

Ja, kot veš se obetajo tudi nove tehnologije baterij, ne samo liion, ampak tudi litij žveplo, ki ima teoretično omejitev nekje pri 2567 Wh na kg, kar je cca 10x več kot današnje litijonske baterije. Ravno naš kemijski inštitut je dobil evropska sredstva za ta projekt (baterije že delujejo že dolga leta pred tem, težava je samo število ciklov zaenkrat, kar skušajo pri tem projektu izboljšati).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uvolerino ()

DamijanD ::

Uvolerino: nekaj časa nazaj je bila lokalna ST šala, da mora biti vsaj en članek na mesec za "the next great thing" pri baterijah. V (komercialni) praksi imamo pa v zadnji 10 letih samo evolucijo... Saj si želim, da bi zadeva uspela, ampak praksa me je pa naučila potrpežljivosti...

AtaŠtumf ::

Uvolerino je izjavil:

Trenutna tehnologija je približno na 250Wh/kg - teoretični maksimum pa okrog 460Wh/kg. Kako lahko v desetletju presežemo fizikalne (oz. kemične) omejitve pa ne bi vedel...
Aja to velja za LiIon baterije

Ja, kot veš se obetajo tudi nove tehnologije baterij, ne samo liion, ampak tudi litij žveplo, ki ima teoretično omejitev nekje pri 2567 Wh na kg, kar je cca 10x več kot današnje litijonske baterije. Ravno naš kemijski inštitut je dobil evropska sredstva za ta projekt (baterije že delujejo že dolga leta pred tem, težava je samo število ciklov zaenkrat, kar skušajo pri tem projektu izboljšati).


Litij Žveplo baterije so znane že od 1960, enako kakor baterije, ki se danes uporabljajo, tako da tole ni nekaj novega, pa vsaj na podatke so cca. 2x boljše, ne pa 10x.
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Lonsarg ::

DamijanD je izjavil:

Uvolerino: nekaj časa nazaj je bila lokalna ST šala, da mora biti vsaj en članek na mesec za "the next great thing" pri baterijah. V (komercialni) praksi imamo pa v zadnji 10 letih samo evolucijo... Saj si želim, da bi zadeva uspela, ampak praksa me je pa naučila potrpežljivosti...
Ja je evolucija, ampak evolucija je povsem dovolj, ker so že sedaj baterije good-enough za prehod na EV, in vsak dodatni plus zgolj pride prav.

Kar se tiste 2x izboljšave v gostoti tiče v 10 letih, to je inkrementalnost, to ni revolucija in se zelo verjetno bo zgodilo, če ne bo 2x bo pa 1.5x. Sicer imamo tu tudi kompromise, tako kot je sedaj z LPF baterijami ki dejansko to gostoto žrtvujejo v zameno za ceno in cikle. Ampak kakorkoli, inkrementalnost je povsem dovolj, v katero smer se splača bo pa trg povedal, morda bo pa avto imel 25% LPF ki se bodo vedno prve praznile za več ciklov in ostali del visokogostotne lažje za daljše vožnje. Skratka revolucije sploh ne rabimo.

DamijanD ::

Point mojega posta je bil samo, da eni pričakujete, da bomo v par letih presegli teoretično zgornjo mejo gostote in načeloma se to ne da.
Drugače pa (kar se mene tiče) so EVji že dovolj dobri (kar se pogonskega sklopa tiče), ampak je manko pri različnih oblikah (beri zaenkrat še ni ljudskih karavanov - razen porša in MG5)

Utk ::

Karavane imamo radi samo v parih državah, že na Hrvaškem to ni ravno neka stvar, globalno se jih proda kakšen procent ali max 2, tako da jaz na karavane ne bi strašno računal. Sej bo kakšen pežo in vw, ampak to je to. Tesla ne bo naredila karavana, kitajci tudi težko, morda kakšnega samo za Evropo, če bomo pridno kupovali neko znamko.
Malo večji HB kot je model 3, ne tolk zaostaja. Če ti res ni dovolj, imaš pa suve. Ki ni nujno, da so ravno 2 metra visoki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

https://www.tomshardware.com/news/tesla...
Tesla štarta z novim računalnikom za AI (10k H100 kartic). To ga uvršča na ~3-4 mesto na svetu.

Gregor P ::

Kaj a ni že v avtih vgrajena strojna oprema prihodnosti za UI? Kaj pomeni zdaj to kopiranje ostalih z nekimi namenskimi strežniki oz. računalniki za te namene?!!8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dexterboy ::

Ljudje se zgražajo, ko imamo verske fanatike na cerkvenem področju in so tarča vsem mogočih in nemogočih kritik. Ko pa imamo avto fanatike v EV in Teslo, je pa to najbolj čista "religija", kar jih je človeštvo do sedaj "ustvarilo". Tako, kot nedeljskega obiskovalca maše ne boš mogel "spreobrniti" v ateista, tako tudi teslo od lastnika Tesle ni mogoče "spreobrniti".
Zgodovina se ponavlja, samo z drugačnimi igralci, ampak to ne spremeni dejstva, da drvimo v kolaps civilizacije... no, imamo pa zato Wi-Fi in avto konjička na baterije ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

WizzardOfOZ ::

Včasih si se v peskovniku igral z avtočki, danes se pa še vedno igraš z avtočki, samo malo so se povečali, pa peskovnik se je razširil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

zuki ::

dexterboy je izjavil:

Ljudje se zgražajo, ko imamo verske fanatike na cerkvenem področju in so tarča vsem mogočih in nemogočih kritik. Ko pa imamo avto fanatike v EV in Teslo, je pa to najbolj čista "religija", kar jih je človeštvo do sedaj "ustvarilo". Tako, kot nedeljskega obiskovalca maše ne boš mogel "spreobrniti" v ateista, tako tudi teslo od lastnika Tesle ni mogoče "spreobrniti".
Zgodovina se ponavlja, samo z drugačnimi igralci, ampak to ne spremeni dejstva, da drvimo v kolaps civilizacije... no, imamo pa zato Wi-Fi in avto konjička na baterije ;)


Prvi stavek v starem udžbeniku zgodovine za osnovno šolo: "Zaradi neznanja in nerazumevanja naravnih pojavov so se razvile vere in kasneje religije."

Drži še vedno, samo striček z brado nad oblaki, ki meče strele, se je spremenil. Neznanje pa ostaja in podobno kot konvencionalne vere nočejo poslušati, tistih, ki znanje imajo, tako novodobni verski fanatiki počnejo enako. Pa še ni jim treba z leseno palico hoditi leto ali dve, da spravijo svoj bullshit na drugo stran sveta.

Zanimivo, da nekateri od predjamskega človeka, do danes, niso naredili nobenega napredka. Imajo pa se za najbolj pametne in razgledane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zuki ()

Utk ::

Kaj je pa zagovarjanje kurjenja nafte po cestah drugega kot vera?
Mislim da je elektrika objektivno pametnejši vir energije. Samo vi ste preveč versko blazni, da bi to razumeli.

zuki ::

Utk je izjavil:

Kaj je pa zagovarjanje kurjenja nafte po cestah drugega kot vera?
Mislim da je elektrika objektivno pametnejši vir energije. Samo vi ste preveč versko blazni, da bi to razumeli.


Ukiniti je treba ves pleh na cestah (kjer ni problem samo onesnaževanne), spremeniti butaste navade iz preteklosti, ne pa ga preobraziti v drug predmet oboževanja.

Razen tega je nafta nekaj realnega in otipljivegaa, vaše verovanje v svete, vsegazmožne, čudežne baterije (, fotovoltaiko in ostalo sranje) pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zuki ()

zuki ::

(pa ne, da je z elektriko kaj narobe, je pa vse narobe s SE in baterijami)

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:


Mislim da je elektrika objektivno pametnejši vir energije. Samo vi ste preveč versko blazni, da bi to razumeli.


Je, dokler ne kuriš premoga, da dobiš elektriko iz tega. Potem si na istem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

1. nisi na istem, še zmeraj je boljša elektrika.
2. tisti, ki so proti EV, so ponavadi tudi proti panelom in vsem drugim kar vsaj malo spominja na manj ogljika.

zuki ::

Utk je izjavil:

1. nisi na istem, še zmeraj je boljša elektrika.
2. tisti, ki so proti EV, so ponavadi tudi proti panelom in vsem drugim kar vsaj malo spominja na manj ogljika.


Smo proti butastemu razmetavanju z resourci, zato, da nekaj fanatikov drka na "emerging technologies". Za denar, ki ste ga zmetali v SE bi lahko postavili NEK2 pa začeli graditi NEK3.

S tem, da ste denar zagonili, nismo pa niti pribljižno blizu energetski oskrbi, ki bi jo dal še en reaktor. Seveda se ne boš strinjal. Verski blaznež.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

1. nisi na istem, še zmeraj je boljša elektrika.


Elektrika iz premoga enako serje po ozračju, kot izpuhi iz ICE vozil.
Razlika je samo, da si zakrivaš oči pred tem, ker si pač vse prestavil stran od oči.
Če se gremo vse čisto, ukinimo še termo elektrarne in začnimo pridelovat sončne in vetrne elektrarne, ki jih bo lahko razgraditi, po tem ko bodo za stran.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Elektrika iz premoga enako serje po ozračju, kot izpuhi iz ICE vozil.

To laž lahko še stokrat ponoviš pa ne bo zato nič bolj res.

Če se gremo vse čisto, ukinimo še termo elektrarne in začnimo pridelovat sončne in vetrne elektrarne, ki jih bo lahko razgraditi, po tem ko bodo za stran.

Da se moramo it vse čisto ali pa nič, ker je vsak izpuh enak 1 mio izpuhu, govorite samo versko blazni fanatiki brez kančka zdrave pameti.

Smo proti butastemu razmetavanju z resourci, zato, da nekaj fanatikov drka na "emerging technologies". Za denar, ki ste ga zmetali v SE bi lahko postavili NEK2 pa začeli graditi NEK3.

Ni res. Jaz sem dobil 1800 evrov subvencije za elektrarno. Če je teh 1800 evrov edina ovira za NEK2, jih takoj vrnem, ni panike. Naj se zgradi.

S tem, da ste denar zagonili, nismo pa niti pribljižno blizu energetski oskrbi, ki bi jo dal še en reaktor. Seveda se ne boš strinjal. Verski blaznež.

Vidiš, motiš se, se strinjam, ker nisem verski blaznež, ker jaz ne razmišljam samo v true in false izjavah. Zame je tudi 30% zmanjšanje onesnaženja zmanjšanje onesnaženja. Vi hočete 100% ali nič. Ker ste versko blazni fanatiki brez kančka zdrave pameti.

J.McLane ::

Elektrike iz premoga je 1/3, to je ves čar elektrike dobiš jo iz več različnih virov. Ampak nasprotnike EV moti ravno tisti del, ki se mora prilagajati porabi in bi radi zvalili cel ta del kao da je to 100% samo za EV. Ko pa mama da pečenko v pečico je pa 100% hidro elektrika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

dexterboy je izjavil:

Ljudje se zgražajo, ko imamo verske fanatike na cerkvenem področju in so tarča vsem mogočih in nemogočih kritik. Ko pa imamo avto fanatike v EV in Teslo, je pa to najbolj čista "religija", kar jih je človeštvo do sedaj "ustvarilo". Tako, kot nedeljskega obiskovalca maše ne boš mogel "spreobrniti" v ateista, tako tudi teslo od lastnika Tesle ni mogoče "spreobrniti".
Zgodovina se ponavlja, samo z drugačnimi igralci, ampak to ne spremeni dejstva, da drvimo v kolaps civilizacije... no, imamo pa zato Wi-Fi in avto konjička na baterije ;)


Pomota, religije niti ne širijo vozniki tesle, ampak verniki, ki je sploh nimajo. Poglej si samo naše 3 religiozne vodje tukaj. 2 niti nimata ev, 1 ga ima za okoli hiše, za kaj bolj resnega pa dinozavra. Ampak glasni pa u 3PM. Poglej si samo poste pod tvojim...polovica je od lokalnega vodje kulta

Utk ::

Vi "teslo" jemljete preveč dobesedno, ker imate pač omejene možgane. Na "Teslo" ni treba gledat kot na konkretne modele, ki jih Tesla proizvaja, ampak kot firmo, ki tera naprej vse ostale v razvoj EV. Če ne bi bilo Tesle, bi bli vsaj 10 let nazaj glede električnih avtov. Če se vmes pojavi nekdo drug, z boljšimi avti, ne bo nihče od tesle "vernikov" imel nič proti. Ker v resnici nismo verniki. Vi ste verniki, ker skočite v luft vsakič ko kdo omeni teslo ali EV. Zato ni nič narobe, če kdo še nima EV, ali ga pa ima samo za okoli hiše in z njim naredi samo 18,000 km letno. Ker gledamo na to racionalno in objektivno. Če bi bli verniki, bi se zapufali in kupili teslo. Tako kot se vi pufate za rabljene nemške dizle, kar je še bistveno bolj žalostno.

kow ::

Kitajska naftna kompanija je vceraj sporocila, da bo vrh kitajske porabe bencina, letosnje leto. Sparklxa ze mocno grabi panika, sploh ker se blizamo tudi vrhu porabe premoga na kitajskem. On pa je ocitno investiran v preteklost.

Ampak ja, ne prodajam avtomobilov - kupujte kar vam pase.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Sparkxl ::

Šlogar, spet ti gre slabo. Jaz sem investiran v oboje. Copper, rear earths, base metals...vse kar je potrebno za zelene sanje jaz držim.
Bližamo se vrhu? To je zdaj po novem? Nisi peak coal šlogal že 21, potem 22 in nazadnje 23?

Religiozni vodja...ti in objektivnost? Dobra šala, sem se na glas nasmejal. Večinoma spremljam tvoje manifeste...niti 1x, ampak res niti eno samcato krat še nisem videl, da si ti napisal eno samcato kritiko čez EV. Polovico dneva pa porabiš za to, da spodbijaš kritike drugim. Tako da prosim malo bolj konkretno se v ogledalo poglej, objektivno

Utk ::

eno samcato krat še nisem videl, da si ti napisal eno samcato kritiko čez EV.

Jaz se ne bi hvalil s tem, da ne znam brat. Ker napisal sem že marsikaj.

kow ::

Mislim, da je mene mislil. Kakorkoli, je ocitno funkcionalno nepismen.

WizzardOfOZ ::

J.McLane je izjavil:

Elektrike iz premoga je 1/3, to je ves čar elektrike dobiš jo iz več različnih virov. Ampak nasprotnike EV moti ravno tisti del, ki se mora prilagajati porabi in bi radi zvalili cel ta del kao da je to 100% samo za EV. Ko pa mama da pečenko v pečico je pa 100% hidro elektrika.


1/3 pri nas. Poljska ima skoraj vso iz premoga, pa še polovico nemške zalaga z elektriko iz premoga.

aja, tisto je odmaknjeno od nas. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kow ::

Aha, Wizzard je nazaj s svojimi alternativnimi dejstvi. :))

Kakorkoli, ce se vrnemo nazaj na temo. Aja, OP je ze debunkan. Predlagam, da temo zapremo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

dexterboy ::

Predlagam, da temo zapremo.
Če nekaj ni po mojem, se kujam v sebi, ampak, jbg, sprejmem nasprotno mnenje. Čas itak pokaže, kdo je imel prav... ča nas ni več takrat med živimi, pa žali bože ;)
Če pa nekaj ni po godu drugim, pa dejmo kar "znukat" temo? Kaj pa, če jo admini kar pobrišejo? Tesla? Best Firma Ever!
žal;
to, da se kuri premog za ustvarjanje elektrike je isto sranje kot da se fura ICE mašine. S tem, da avto onesnažuje zrak le takrat, ko se voziš, TE pa ne moreš kar ugasniti in prižgati, ko se ti zljubi. To mora delovati, podobno, kot peč za steklo (no, skoraj)...
Desetletja so pokazala, da je JE najbolj čista. Ampak, ko imaš na drugi strani verske fanatike v zeleno... no, pa je spet vera v igri. Sranje :(
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Mr.B ::

Kako gre pa drugim v Ameriki, pa nisem iskal...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Sparkxl ::

Saj pri nas je podobno. Tesla spustila cene, ker se zdi, da si želijo tudi kaki avto prodat.
Ostali? Cene na cenikih nad oblaki, v top secret pogovoru za mizo ti šepetajoče povedo da se da dobiti tudi nekaj popusta. Ampak pod črto živijo še vedno v 2022. Pa to ne samo ev, velja za vse

fikus_ ::

In potem ti vse zavarovalnice obračunajo zavarovanje na ceno vozila po ceniku, ti se pa izpogajaš za 10-20% nižjo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

billy ::

Zav je itak scam. AO obvezni se vzame, ostalo pa rajši daj tistega jurija na kupček. KASKO je ROI+ za zavarovalnice, edino če si hudo levi in neroden voznik, ter veš da boš več profitial kot vplačal.

BorutO ::

Tesla razvija tehnologijo, da bi lahko njihove avte polnili brezžično.

https://www.msn.com/en-us/news/technolo...

DamijanD ::

V evropi imamo že testne odseke cest s tako tehnologijo...

WizzardOfOZ ::

Pri nas še tretjega pasa nočete, kje boste pa potem pustili, da se to pod avtocesto vgradi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

J.McLane ::

Na obstoječem pasu? V tem smo ravno dobri, da razkopljemo in stalno nekaj obnvaljamo :D
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

A to pol kopirajo BMW?:D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

billy ::

wireless charging obstaja že kar nekaj časa. Za vsak EV se lahko kupi "ugrade" s katerim se ga lahko polni tako. Bjorn je testiral izgube in so baje samo 5%, kar je sila malo.

J.McLane ::

Izgube so zelo odvisne od oddaljenosti. Če ti dve plošči približaš na nekaj mm izgub skoraj ne bo nič.

GM EV1 je uporabljal indukcijsko polnjenje (Magne charge) na kablu, verjetno zato ker so se bali vode in konektorjev
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
12 / 27
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7415096 (10600) Mr.B
»

Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponov

Oddelek: Novice / Rezultati
4415688 (9221) nekikr
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20837339 (32561) kow

Več podobnih tem