Forum » Loža » Tesla - začetek konca?
Tesla - začetek konca?
Temo vidijo: vsi
Gambino ::
Avtonomna vožnja je avtonomna vožnja. Ali je avtnomna ali ni.
In ja, trenutno ne obstaja.
Ni tako enostavno. Zakaj Waymo ni avtonomen? Ker obcasno intervenira remote operater, ce se taksi "zatakne" ipd? To pomeni, da je 99% vozenj avtonomnih?
Tudi inteligentni ljudje vcasih ne vedo kaj bi naredili v avtu. Ali obrnili, cakali itd. Pomeni, da je voznja avtonomna, ce ni mogoca zunanja intervencija? Ali to pomeni, da potnik ne sme imeti moznost dajati navodila avtomobilu, niti kako naj parkira? Vzratno ali naprej?
Besedana zveza je bile izbrana nespametno. Bolje bi bilo avtomatska voznja ali kaj podobnega.
Tam po Beverly Hillsu so se prav lepo vozili, sem jih kar nekaj časa opazoval. Kar neverjetno zgleda. Ampak deluje dobro že sedaj, kaj šele bo! Američani so itak ene 100 let pred evropo, Evropa pa ni na tem nivoju in zavera razvoj s svojo birokracijo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gambino ()
kow ::
Vlak, ki te na letališču pelje do terminala je npr. 100% avtonomen. Omejitev na točno določeno progo ga ne naredi nič manj avtonomnega.
Dober primer. Ce gremo logicno do konca, tudi ta ni 100% avtonomen (v tem omejenm kontekstu prevoza potnikov). Urnika si ne sestavlja sam. Ampak zdaj (namenoma) dlakocepim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Musashi ::
https://www.reuters.com/business/autos-...
Tesla najmanjša prodaja v zadnjih 3 letih na Kitajskem. Sewveda bo kow rekel da Reuters laže, zavaja itd. ker se nikoli ne sme gledati mesečne prodaje ;)
Tesla najmanjša prodaja v zadnjih 3 letih na Kitajskem. Sewveda bo kow rekel da Reuters laže, zavaja itd. ker se nikoli ne sme gledati mesečne prodaje ;)
iKst_ ::
Prejšnji mesec je bil skoraj rekorden, pa nisi lepil linkov :)
Gleda se letna prodaja, vse drugo je noise.
Gleda se letna prodaja, vse drugo je noise.
deco16 ::
Ja in letna prodaja bo zdej že bolj kot ne 3 leto enaka. Ampak dejte mu denar za delnice ;)
Pač vso prednost ki jo je imela T z polnilno infrastrukturo je pač nekako zapravila ker so se odprli, EVje z velikimi baterijami in vredu učinkovitostmi pa štempajo kitajci zdej že serijsko. Zanimivo bo
Pač vso prednost ki jo je imela T z polnilno infrastrukturo je pač nekako zapravila ker so se odprli, EVje z velikimi baterijami in vredu učinkovitostmi pa štempajo kitajci zdej že serijsko. Zanimivo bo

lynxslo5 ::
Delnica Tesle je na rekordnih 489. Darwin je pa tukaj napovedoval, da bo padla pod 100, Musk pa bankrotiral.
BTW... Muskovo premoženje je kot prvemu na tem planetu preseglo $600 bil.
BTW... Muskovo premoženje je kot prvemu na tem planetu preseglo $600 bil.
Core i7-14700F, Kingston DDR5 32GB (2x16GB) 5600MHz,
MSI PRO B760-P, MSI Nvidia RTX 4070 12GB, NVME Samsung 990 PRO 2TB,
Antec DF700 Flux, Win 11 Pro, ASUS PA279CV ProArt
MSI PRO B760-P, MSI Nvidia RTX 4070 12GB, NVME Samsung 990 PRO 2TB,
Antec DF700 Flux, Win 11 Pro, ASUS PA279CV ProArt
Gregor P ::
Da, pohlep ne pozna meja ... razen poke balončkov :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
iKst_ ::
Delnica Tesle je na rekordnih 489. Darwin je pa tukaj napovedoval, da bo padla pod 100, Musk pa bankrotiral.
Imam kar nekaj delnic, upam, da gre še višje :) Ampak realno gledano mi ni jasno zakaj zadnje čase delnica raste. Oz. ne vidim osnove v biznisu, bolj kot ne samo hype.
Na področju avtomobilov so povsem zaspali. 3-4 leta nazaj je bila Tesla daleč pred konkurenco v praktično vseh pogledih. Še 2 leti nazaj je bil Model Y daleč najboljši value prop na trgu. Danes je na trgu en kup boljših avtomobilov. Cybertruck se prodaja precej slabo, novih modelov še vedno ni, "Standard" verzije 3 in Y so premalo za resen boost prodaje, kitajski YL prav tako.
Supercharger network stagnira.
Na področju avtonomne vožnje je napredek sicer konstanten ampak precej počasnejši od napovedi.
Na področju energetike ni neke revolucije. Delajo sicer dobro, 44% rast YoY v zadnjem letu je soliden rezultat. Ampak absolutne številke so še vedno dokaj nizke. Cca. 10 milijard prihodkov ne more narediti hude razlike v valuaciji.
Roboti so v zraku. Spet, napredek počasnejši od obljub, konkurence ogromno, Tesla pa še vedno ni pokazala tržno zanimivega produkta.
Skratka, kaj naj bi bil razlog za rast delnice?

dronyx ::
Skratka, kaj naj bi bil razlog za rast delnice?
S&P 500 in veličastnih sedem. Ogromno se steka denarja v indeksne sklade in največ tega denarja gre sedmim največjim, kjer je tudi TSLA.
Za vsakih 1000 USD investiranih v S&P 500 (npr. prek ETF, ki sledi indeksu) gre približno 26 do 27 USD v delnice Tesle (TSLA). Za vsakih 1000 USD investiranih v S&P 500 gre približno 350 USD v delnice "Veličastnih 7" (Magnificent Seven: Apple, Microsoft, Nvidia, Amazon, Meta, Alphabet in Tesla). V tem skladu je sicer 500 največjih USA podjetji.
iKst_ ::
Po tej logiki bi se morale vse mag7 delnice premikati podobno, pa se ne. AMZN je npr. tekočem letu v plusu malo več kot 1%, GOOG pa 60%.
pingme ::
ETF je zgolj nekakšen vzvod, razliko naredijo večji playerji (ali pa ogromna količina retail, kar se zgodi ali pri low market cap podjetjih ali pa raznih meme stock).
Če bi obstajal zgolj etf na s&p500, bi vsem delnicam procentualno enako zrasel ali se zmanjšal tečaj (to seveda ni mogoče - na drugi strani mora obstajati nekdo, ki kupi ali proda).
Če pa se posamezni delnici zaradi nakupnega pritiska poveča tečaj, se poveča market cap in s tem spremenijo razmerja v indeksu. Posledično mora etf kupiti to podjetje in prodati ostale in s tem še dodatno dvigne tečaj (ostalim se pa zmanjša).
Skratka - s&p500 etf nima vpliva na spremembo razmerij v indeksu, če bi bilo ogromno vplačil, bi se tečaj vseh 500 delnicam povišal za enak procent.
Če bi obstajal zgolj etf na s&p500, bi vsem delnicam procentualno enako zrasel ali se zmanjšal tečaj (to seveda ni mogoče - na drugi strani mora obstajati nekdo, ki kupi ali proda).
Če pa se posamezni delnici zaradi nakupnega pritiska poveča tečaj, se poveča market cap in s tem spremenijo razmerja v indeksu. Posledično mora etf kupiti to podjetje in prodati ostale in s tem še dodatno dvigne tečaj (ostalim se pa zmanjša).
Skratka - s&p500 etf nima vpliva na spremembo razmerij v indeksu, če bi bilo ogromno vplačil, bi se tečaj vseh 500 delnicam povišal za enak procent.

dronyx ::
No ja, res je, da Elon Musk mnogo več naredi za delnico Tesle s svojim govorjenjem, kot pa v tovarniških halah.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Tesla prodala za osmino manj vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7993 (4531) | iKst_ |
| » | Padanje prodaje tesel v Evropi se nadaljuje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 9861 (4782) | c3p0 |
| » | Avtomobili z lidarjem lahko uničijo kamero na telefonu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 11860 (5249) | Sparrow |