Forum » Na cesti » Cene Avtomobilov
Cene Avtomobilov
Holedino ::
seprav namensko spraznjujes baterijo do konca (in jo uničujes)
Praznenje do konca ne uničuje baterije. Poglej si link batteryuniversity in graf malo bolj spodaj. :)
Ja, ce mas eno 2x3 sobo za posesat, pol res :P
Točno tako. Stanovanje ni veliko, res je.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
o kaksni pasti ti to? Vodik, gorivne celice in podobni heci so DOA za avtomobile. Prej vam bo to jasno, prej boste dojel, da z vodika v tem stoletju nebo nič.
O tejle:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
hojnikb ::
tudi deep discharge uničuje baterijo, ampak ne v taki meri kot polnjenje do visjega SOC. Mogoče si kdaj odpri kako proper studijo okol tega ;)
seprav zgleda ful fancy na papirju ampak nič pametnega v realnosti :)
o kaksni pasti ti to? Vodik, gorivne celice in podobni heci so DOA za avtomobile. Prej vam bo to jasno, prej boste dojel, da z vodika v tem stoletju nebo nič.
O tejle:
seprav zgleda ful fancy na papirju ampak nič pametnega v realnosti :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
fuckbluef ::
seprav zgleda ful fancy na papirju ampak nič pametnega v realnosti :)
Glede na to, da zadevo uporablja nemska vojska in Fraunhofer Society gradi tovarno... seveda nic pametnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
tudi deep discharge uničuje baterijo, ampak ne v taki meri kot polnjenje do visjega SOC. Mogoče si kdaj odpri kako proper studijo okol tega ;)
Staro znanje. ;) PReberi študijo o kateri govori Bigclive na spodnjem posnetku. Overdiscarging ne povzroči nobene škode na baterijah, RAZEN ČE napestost pade pod 0V. Takrat je pa škoda nepopisna. AMpak sesalc izklopi pri cca 3 V na celico.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
hojnikb ::
dokler nebo zadeva v rokah potrosnikov oz. realnih produktov, je sam se ena izmed tednsko novih baterijskih tehnologij, ki nebodo vidle luci dneva...
ti govoris o enkratnem prekomernem izpraznjevanju, js govorim o konstatnem praznjenju do 0%. Big difference.
Staro znanje. ;) PReberi študijo o kateri govori Bigclive na spodnjem posnetku.
ti govoris o enkratnem prekomernem izpraznjevanju, js govorim o konstatnem praznjenju do 0%. Big difference.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Holedino ::
Konstanto praznjenje. TO da polnim od 10 do 60 do 70 % je čist ok in svetlobna leta boljše kot pa od 0 do 100 % !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
dokler nebo zadeva v rokah potrosnikov oz. realnih produktov, je sam se ena izmed tednsko novih baterijskih tehnologij, ki nebodo vidle luci dneva...
Alternativa nam je 10x drazja elektrika. Tudi gospodinjska.
dokler nebo zadeva v rokah potrosnikov oz. realnih produktov, je sam se ena izmed tednsko novih baterijskih tehnologij, ki nebodo vidle luci dneva...
Saj ze vidi luc dneva. Kaj blebeces. Si kliknil link, samo tako za foro, ker sem na to temo ze videl razne pametnjakovice na slo-techu obvladati kemijo bolje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
dokler nebo zadeva v rokah potrosnikov oz. realnih produktov, je sam se ena izmed tednsko novih baterijskih tehnologij, ki nebodo vidle luci dneva...
Alternativa nam je 10x drazja elektrika. Tudi gospodinjska.
Ni tako. Očitno ne veš da vodikov avto porabi 3 do 4 x več ELEKTRIKE od baterijsko električnega avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
dokler nebo zadeva v rokah potrosnikov oz. realnih produktov, je sam se ena izmed tednsko novih baterijskih tehnologij, ki nebodo vidle luci dneva...
Alternativa nam je 10x drazja elektrika. Tudi gospodinjska.
Ni tako. Očitno ne veš da vodikov avto porabi 3 do 4 x več ELEKTRIKE od baterijsko električnega avtomobila.
Ne zaradi porabe elektrike ampak zaradi stroskov dobave. Poglej enkrat za foro poloznico za elektriko in poglej kaj vec stane, porabljena elektrika ali vzdrzevanje omrezja.
Ce se vsi prestavimo na el. avtomobile, je zelo nizka ocena x10.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
seprav zgleda ful fancy na papirju ampak nič pametnega v realnosti :)
Glede na to, da zadevo uporablja nemska vojska in Fraunhofer Society gradi tovarno... seveda nic pametnega.
Tako je, nič pametnega za običajne potrošnike. Potrošnik ne bo rade volje plačal 5000 € vsako leto za gorivo za svoj avto, medtem ko je vojni to drobiž. Tako kot je zate 1 cent je vojski 5000 €.
fuckbluef ::
seprav zgleda ful fancy na papirju ampak nič pametnega v realnosti :)
Glede na to, da zadevo uporablja nemska vojska in Fraunhofer Society gradi tovarno... seveda nic pametnega.
Tako je, nič pametnega za običajne potrošnike. Potrošnik ne bo rade volje plačal 5000 € vsako leto za gorivo za svoj avto, medtem ko je vojni to drobiž. Tako kot je zate 1 cent je vojski 5000 €.
Cena primerljiva s sedanjimi gorivi, se pravi tukaj ni spremembe.
Holedino ::
Ce se vsi prestavimo na el. avtomobile, je zelo nizka ocena x10.
Laž. Če se vsi prestavimo na električne avtomobile se poraba elektrike poveča za 17 % v Sloveniji. Zračunaj si pa boš videl. AjA: ne znaš... NO jaz pa znam. NIsem jaz zastonj diplomiran inženir strojništva. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Ce se vsi prestavimo na el. avtomobile, je zelo nizka ocena x10.
Laž. Če se vsi prestavimo na električne avtomobile se poraba elektrike poveča za 17 % v Sloveniji. Zračunaj si pa boš videl. AjA: ne znaš...
Se mi niti pod razno ne da. Ker bulshitiras z enakim sranjem kot fotovoltaiki, ki tudi ne locijo enakomerna porazdeljen porast porabe/proizvodnje napram "vsi filajo ob 20:00 zvecer".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
seprav zgleda ful fancy na papirju ampak nič pametnega v realnosti :)
Glede na to, da zadevo uporablja nemska vojska in Fraunhofer Society gradi tovarno... seveda nic pametnega.
Tako je, nič pametnega za običajne potrošnike. Potrošnik ne bo rade volje plačal 5000 € vsako leto za gorivo za svoj avto, medtem ko je vojni to drobiž. Tako kot je zate 1 cent je vojski 5000 €.
Cena primerljiva s sedanjimi gorivi, se pravi tukaj ni spremembe.
Ne ni. Cena je cca 2x ali več večja od sedajnih naftnih goriv. Pa tudi če bi cena res bila primerljiva z sedanjimi gorivi: PA SEJ TO JE SLABO! Sedanja goriva če prevoziš vsak dan 100 km te v enem letu stanejo 4000 €, medtem ko te elektrika za isto kilometrino stane 450 €. Vodikov avto zapravi čisto vso cenovno prednosti električnih avtomobilov. Not a fan. Da o ostalih bedarijah vodika sploh ne govorimo.
Se mi niti pod razno ne da.
To da se tebi ne da je IRELEVANTNO. Resnica bo ostala resnica pa če se tebi da ali pa ne da.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
seprav zgleda ful fancy na papirju ampak nič pametnega v realnosti :)
Glede na to, da zadevo uporablja nemska vojska in Fraunhofer Society gradi tovarno... seveda nic pametnega.
Tako je, nič pametnega za običajne potrošnike. Potrošnik ne bo rade volje plačal 5000 EUR vsako leto za gorivo za svoj avto, medtem ko je vojni to drobiž. Tako kot je zate 1 cent je vojski 5000 EUR.
Cena primerljiva s sedanjimi gorivi, se pravi tukaj ni spremembe.
Ne ni. Cena je cca 2x ali več večja od sedajnih naftnih goriv. Pa tudi če bi cena res bila primerljiva z sedanjimi gorivi: PA SEJ TO JE SLABO! Sedanja goriva če prevoziš vsak dan 100 km te v enem letu stanejo 4000 EUR, medtem ko te elektrika za isto kilometrino stane 450 EUR. Vodikov avto zapravi čisto vso cenovno prednosti električnih avtomobilov. Not a fan. Da o ostalih bedarijah vodika sploh ne govorimo.
Poglej si izracune, mislim, zakaj bi ti razlagal trditve najvecjega zdruzenja institutov v EU. Imas vse crno na belem.
Itak, da bom poslusal njih, ne pa nekega brezveznika z OCD na slo-techu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Ker bulshitiras z enakim sranjem kot fotovoltaiki, ki tudi ne locijo enakomerna porazdeljen porast porabe/proizvodnje napram "vsi filajo ob 20:00 zvecer".
Ne, nič ne bullshitiram. PRoblem peaka porabe rešijo pametne polnilnice. Jih že deset let lahko kupiš za okrog jurja. Big deal ja. Naredimo zakon da so pametne polnilnice obvezne in je problem solved.
fuckbluef ::
Ker bulshitiras z enakim sranjem kot fotovoltaiki, ki tudi ne locijo enakomerna porazdeljen porast porabe/proizvodnje napram "vsi filajo ob 20:00 zvecer".
Ne, nič ne bullshitiram. PRoblem peaka porabe rešijo pametne polnilnice. Jih že deset let lahko kupiš za okrog jurja. Big deal ja. Naredimo zakon da so pametne polnilnice obvezne in je problem solved.
Seveda ja, ti bos z ajmerjem elektriko tja nosil. Vzames dva ajmerja, pa si resil vse tezave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Seveda ne bo poceni. Tako kot so tudi sintetična goriva po 15 EUR na liter.
Ne. Ponoči je elektrike zadosti da vsi slovenci nafilajo svoj električni avto za svojo dnevno kilometrino. Dnevna in nočna poraba bi se tako izenačila, danes je ponoči odjemna moč cca 800 MW manjša kot podnevi. Še enkrat: zračunaj si.
Ker bulshitiras z enakim sranjem kot fotovoltaiki, ki tudi ne locijo enakomerna porazdeljen porast porabe/proizvodnje napram "vsi filajo ob 20:00 zvecer".
Ne, nič ne bullshitiram. PRoblem peaka porabe rešijo pametne polnilnice. Jih že deset let lahko kupiš za okrog jurja. Big deal ja. Naredimo zakon da so pametne polnilnice obvezne in je problem solved.
Seveda ja, ti bos z ajmerjem elektriko tja nosil. Vzames dva ajmerja, pa si resil vse tezave.
Ne. Ponoči je elektrike zadosti da vsi slovenci nafilajo svoj električni avto za svojo dnevno kilometrino. Dnevna in nočna poraba bi se tako izenačila, danes je ponoči odjemna moč cca 800 MW manjša kot podnevi. Še enkrat: zračunaj si.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
hojnikb ::
Verjames ali ne, poceni tehnologije prevladajo. Noben potrosnik nebo presaltal na drazji avto, ki fura energent, ki stane isto ali vec kot gorivo na prevozen kilometer. Tehnologija, obstojena na propad, tko kot ostalih 99% zadev.
To da jih backajo nemci, se ne pomen nic. Nemci delajo marsikaksno neumnost v energetskem svetu :)
To da jih backajo nemci, se ne pomen nic. Nemci delajo marsikaksno neumnost v energetskem svetu :)
#brezpodpisa
fuckbluef ::
Verjames ali ne, poceni tehnologije prevladajo. Noben potrosnik nebo presaltal na drazji avto, ki fura energent, ki stane isto ali vec kot gorivo na prevozen kilometer. Tehnologija, obstojena na propad, tko kot ostalih 99% zadev.
To da jih backajo nemci, se ne pomen nic. Nemci delajo marsikaksno neumnost v energetskem svetu :)
Ampak vseeno, bom raje poslusal uveljavljeno zdruzenje institutov, kot dva peka na slo-techu.
Holedino ::
Ljudje z doktorati govorijo, da bo primerljivo s ceno naftnih derivatov.ž
Kje že. Pa pusti par podkupljenih bedakov če se slučajno kje najde kak tak.
KLIK:
Verjames ali ne, poceni tehnologije prevladajo. Noben potrosnik nebo presaltal na drazji avto, ki fura energent, ki stane isto ali vec kot gorivo na prevozen kilometer. Tehnologija, obstojena na propad, tko kot ostalih 99% zadev.
To da jih backajo nemci, se ne pomen nic. Nemci delajo marsikaksno neumnost v energetskem svetu :)
Ampak vseeno, bom raje poslusal uveljavljeno zdruzenje institutov, kot dva peka na slo-techu.
Ti si pek ja, jaz sem pa diplomiran inženir stojništva. Zadevaj se že enkrat da si ti LAIK, jaz sem pa strokovnjak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
hojnikb ::
Verjames ali ne, poceni tehnologije prevladajo. Noben potrosnik nebo presaltal na drazji avto, ki fura energent, ki stane isto ali vec kot gorivo na prevozen kilometer. Tehnologija, obstojena na propad, tko kot ostalih 99% zadev.
To da jih backajo nemci, se ne pomen nic. Nemci delajo marsikaksno neumnost v energetskem svetu :)
Ampak vseeno, bom raje poslusal uveljavljeno zdruzenje institutov, kot dva peka na slo-techu.
zdruzenje institutov bo govorilo marsikaksno neumnost, da bo pobiral grante od drzave in denar investitorjev :)
#brezpodpisa
fuckbluef ::
Ljudje z doktorati govorijo, da bo primerljivo s ceno naftnih derivatov.ž
Kje že. Pa pusti par podkupljenih bedakov če se slučajno kje najde kak tak.
Imam te malo na sumu, da gre v tem primeru dejansko zate. Kar malo prevec obsesiras z el. vozili in fotovoltaiko, da bi to pocel brez racunice zase.
Holedino ::
Saj ti pravim, da bom raje poslusal ljudi, ki se s tem ukvarjajo in raziskujejo, kot pa nekega preprodajalca tule.
Ljudje ki se s tem ukvarjajo (inženirji Porscheja) sami pravijo da bo cena 10 do 15 € na liter. Zdej pa jokej zaradi mene. Google it.
nejc_nejc ::
In vse drzave, se bodo odrekle "porezu" na nafto...... inžinerček, za štrom za avto, ga boš ekstra plačal.
Holedino ::
Ljudje z doktorati govorijo, da bo primerljivo s ceno naftnih derivatov.ž
Kje že. Pa pusti par podkupljenih bedakov če se slučajno kje najde kak tak.
Imam te malo na sumu, da gre v tem primeru dejansko zate. Kar malo prevec obsesiras z el. vozili in fotovoltaiko, da bi to pocel brez racunice zase.
Laž. NIč ne dobim finačno. Dobim pa zadoščenje ko debunkam tvoje debilne mite. :)
fuckbluef ::
Ti si pek ja, jaz sem pa diplomiran inženir stojništva. Zadevaj se že enkrat da si ti LAIK, jaz sem pa strokovnjak.
Jaz pa Einstein.
Ljudje z doktorati govorijo, da bo primerljivo s ceno naftnih derivatov.ž
Kje že. Pa pusti par podkupljenih bedakov če se slučajno kje najde kak tak.
Imam te malo na sumu, da gre v tem primeru dejansko zate. Kar malo prevec obsesiras z el. vozili in fotovoltaiko, da bi to pocel brez racunice zase.
Laž. NIč ne dobim finačno. Dobim pa zadoščenje ko debunkam tvoje debilne mite. :)
Naaaaah, prides s predpripravljenimi grafi, prikladno zrezani virov in ostalih podatkov okrog njih. SEO. Bos tezko koga preprical.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
In vse drzave, se bodo odrekle "porezu" na nafto...... inžinerček, za štrom za avto, ga boš ekstra plačal.
NI tako. Vsak naftni avto je PORABNIK proračuna, kljub temu da prispeva nekaj malega trošarine in DDVja od goriva. Povprečen naftni avtomobil v Sloveniji prispeva okrog 600 EUR davščin na gorivo letno, za zdravljenje bolezni ki jih povzoči avtomobilski izpuh pa damo od 6000 do 12.000 EUR letno! Torej naftni avto iz proračuna VZAME 10 do 20x več kot pa v proračun da. Vsak naftni avto pomeni neto MINUS za proračun! Ne plus, amapak VELIK MINUS. Manj kot je naftnih avtov, več ostane denarja v proračunu.
Pardon, pozabil vmes dati še ta link (da se ne bo kdo spraševal od kje mi številke). Link:
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...
"Cars can be convenient, but they are also incredibly costly, both to owners and society in general. New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000. (A Mercedes GLC costs $1+m over an owner's lifetime.)"
Skratka zgooglajte "car society cost study" pa boste našli. Ni težko najti te podatke, le lotit se je treba. :)
Jaz pa Einstein.
Ne trolaj.
Naaaaah, prides s predpripravljenimi grafi, prikladno zrezani virov in ostalih podatkov okrog njih. SEO. Bos tezko koga preprical.
Te grafe točno vem kje se nahahajo, ker ljubiteljsko debunkam te mite vas naftarjem že več kot 5 let. Mi je pač to v užitek. Finačno ne dobim nič od tega. Ne bi se branil če bi, ampak ne dobim na žalost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
In vse drzave, se bodo odrekle "porezu" na nafto...... inžinerček, za štrom za avto, ga boš ekstra plačal.
NI tako. Vsak naftni avto je PORABNIK proračuna, kljub temu da prispeva nekaj malega trošarine in DDVja od goriva. Povprečen naftni avtomobil v Sloveniji prispeva okrog 600 EUR davščin na gorivo letno, za zdravljenje bolezni ki jih povzoči avtomobilski izpuh pa damo od 6000 do 12.000 EUR letno! Torej naftni avto iz proračuna VZAME 10 do 20x več kot pa v proračun da. Vsak naftni avto pomeni neto MINUS za proračun! Ne plus, amapak VELIK MINUS. Manj kot je naftnih avtov, več ostane denarja v proračunu.
Pardon, pozabil vmes dati še ta link (da se ne bo kdo spraševal od kje mi številke). Link:
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...
"Cars can be convenient, but they are also incredibly costly, both to owners and society in general. New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000. (A Mercedes GLC costs $1+m over an owner's lifetime.)"
Skratka zgooglajte "car society cost study" pa boste našli. Ni težko najti te podatke, le lotit se je treba. :)
Zmanjsanje onesnazenja ni problem in je zelo zazeljeno.
Problem je dvig cene elektrike in vzdrzevanja daljnovodov, ki ga el. vozila prinesejo.
Jaz pa Einstein.
Ne trolaj.
Sploh ne, pac dajes eno neverjetno izjavo, pa sem jo dal se jaz. Ne vidim problema, zakaj bi bile nepreverljive izjave rezervirane samo zate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
hojnikb ::
elektricni avtomobili so odlicna resitev, kako ponucat kapacitete daljnovodov (in prozivodnje elektrike) ponoči.
Verjames ali ne, imamo precej kapacitet :)
https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...
Verjames ali ne, imamo precej kapacitet :)
https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...
#brezpodpisa
nejc_nejc ::
No strojnik, pa zračunaj vložek v infrastrukturo....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
Holedino ::
Problem je dvig cene elektrike in vzdrzevanja daljnovodov, ki ga el. vozila prinesejo.
Elektrika se zaradi električnih vozil POCENI, ne pa podraži. Električni avtomobili lahko z vehicle to grid tehnologijo opravljajo funkcijo uravnavanja moči električne mreže, in je DOSTI CENEJE če država plača lastniku električnega avtomobila za te usluge letno 500 €, kot pa da plačuje milijarde energetskim podjetjem za iste usloge. Pametna mreža in vehicle to grid tehnolgogija. In to ni nekaj novega, prvi električni avto ki je to imel je bil že leta 2010 NIssan Leaf (množični električni avto).
fuckbluef ::
No srojnik, pa zračunaj vložek v infrastrukturo....
Saj ne zna (oz. noce ). Se pri fotovoltaiki se mu je ustavilo, ko smo zaceli govoriti o tem, da se stroske nihanj zaracuna lastnikom panelov. Je bilo hitro konec debate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
hojnikb ::
Hitri izračun, če upostevamo visek kapacitete ponoc in da _vse_ avtomobile spravimo na EV, pridemo do zakjucka, da za _vsak_ avto, če se vsi isti trenutek priklopijo na omrezje, ostane za cca 800-850W kapacitet.
Dovolj da cez noc en povprečen avto nafilas za kaksnih 50 kilometrov..
Dovolj da cez noc en povprečen avto nafilas za kaksnih 50 kilometrov..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Holedino ::
Sploh ne, pac dajes eno neverjetno izjavo, pa sem jo dal se jaz. Ne vidim problema, zakaj bi bile nepreverljive izjave rezervirane samo zate.
S tem da ti Einstain nisi, jaz pa sem inženir stojništva. Sicer pa vsi te podatki ki sem ti jih dal so javno dostopni. Vendar tebi se jih ne da googlat. Sam si si kriv.
fuckbluef ::
Hitri izračun, če upostevamo visek kapacitete ponoc in da _vse_ avtomobile spravimo na EV, pridemo do zakjucka, da za _vsak_ avto, če se vsi isti trenutek priklopijo na omrezje, ostane za cca 800-850W kapacitet.
Daj izracunaj mi se debelino 10kV kabla, ce priklopis vse te avtomobile hkrati ob 20:00. Pa reciva, da je samo en kabel in samo ena ura, da ti bo lazje.
Sploh ne, pac dajes eno neverjetno izjavo, pa sem jo dal se jaz. Ne vidim problema, zakaj bi bile nepreverljive izjave rezervirane samo zate.
S tem da ti Einstain nisi, jaz pa sem inženir stojništva. Sicer pa vsi te podatki ki sem ti jih dal so javno dostopni. Vendar tebi se jih ne da googlat. Sam si si kriv.
Jah jaz trdim, da sem Einstein. Pac nepreverljivo blebetanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuckbluef ()
Holedino ::
Hitri izračun, če upostevamo visek kapacitete ponoc in da _vse_ avtomobile spravimo na EV, pridemo do zakjucka, da za _vsak_ avto, če se vsi isti trenutek priklopijo na omrezje, ostane za cca 800-850W kapacitet.
Dovolj da cez noc en povprečen avto nafilas za kaksnih 50 kilometrov..
Tako je, povprečna kilometrina pa je 35 km na dan v Sloveniji, v Evropi pa 31 km na dan. V Ameriki pa 48 km na dan (vendar v Ameriki imajo tudi večjo električno mrežo tako da ostane več).
hojnikb ::
Ni mi treba racunat. Dejstvo je, da imamo ponoci za 1000MW prostih kapacitet, kar je dovolj za 800W/avtomobil.
Mislim da je bistveno bolj mozen scenarij, da se bo omrezje nadgradil, kot pa vseh 1.2m avtomobilov menjal za EVje.
Mislim da je bistveno bolj mozen scenarij, da se bo omrezje nadgradil, kot pa vseh 1.2m avtomobilov menjal za EVje.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
fuckbluef ::
Holedino ::
No strojnik, pa zračunaj vložek v infrastrukturo....
Katero infrastrukturo? Javne polnilnice? Ker z pametnimi polnilnicami nadgradnje omrežja ni potrebne (oziroma je zanemarljivo majhna). Takole lahko povemo da je nadgradje omrežja toliko kot da država Slovenija v samo 1 letu za naftne derivate.
hojnikb ::
Ni mi treba racunat. Dejstvo je, da imamo ponoci za 1000MW prostih kapacitet, kar je dovolj za 800W/avtomobil.
Daj vprasaj strojnika, kako deluje varovalka. Tista navadna, ves, z zicko in peskom.
Kaksne varovalke imas to doma? 4A na fazo?
#brezpodpisa
Holedino ::
Ni mi treba racunat. Dejstvo je, da imamo ponoci za 1000MW prostih kapacitet, kar je dovolj za 800W/avtomobil.
Daj vprasaj strojnika, kako deluje varovalka. Tista navadna, ves, z zicko in peskom.
Trol. Če misliš da strojniki ne poznamo delovanja varovalk se GLOOKO MOTIŠ. :)
Sploh ne, pac dajes eno neverjetno izjavo, pa sem jo dal se jaz. Ne vidim problema, zakaj bi bile nepreverljive izjave rezervirane samo zate.
Vsi lahko priklopijo zvečer ob 20.00, ampak se ne začnejo vsi filati z polno močjo, ker za to skrbijo pametne polnilnice, ki moč polnejnja prilagajajo zmogljivosti omrežja. ;) PReko noči se vsak električni avto lahko nafila v povprečju za okrog 50 km dosega. Poprečna dnevna kilometrina je pa komaj 35 km na dan v Sloveniji. Ampak to seveda NE POMENI da bo vsak lahko vozil samo 35 km na dan, seveda ne (mislim sej to je obvious, samo direktno ti raje povem preden boš bleknil neunosti). Vsak bo lahko nafilal kolikor bo hotel, na ravni električne mreže pa boš ven videl povprećje. Po domaće: jože bo nafilal za 100 km, francka za 10 km, jožefa pa za 35, marička pa za 30 km. Ven boš pa ti iz omrežja videl kot da bi vsak fila za 43,75 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fuckbluef ::
Ni mi treba racunat. Dejstvo je, da imamo ponoci za 1000MW prostih kapacitet, kar je dovolj za 800W/avtomobil.
Daj vprasaj strojnika, kako deluje varovalka. Tista navadna, ves, z zicko in peskom.
Kaksne varovalke imas to doma? 4A na fazo?
Ves ena zadeva je, ce imas za sabo morje, nekaj drugega pa ce probas to morje spraviti skozi slamico ob istem casu. Ker mogoce bi znala slamica pociti zaradi pritiska.
hojnikb ::
Ni mi treba racunat. Dejstvo je, da imamo ponoci za 1000MW prostih kapacitet, kar je dovolj za 800W/avtomobil.
Daj vprasaj strojnika, kako deluje varovalka. Tista navadna, ves, z zicko in peskom.
Kaksne varovalke imas to doma? 4A na fazo?
Ves ena zadeva je, ce imas za sabo morje, nekaj drugega pa ce probas to morje spraviti skozi slamico ob istem casu. Ker mogoce bi znala slamica pociti zaradi pritiska.
pač prilagajas moč polnjenja na polnilcu glede na razpolozljive kapacitete omrezja. A je to res tako tezko?
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 71883 (4318) | m0LN4r |
» | Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 55222 (46740) | Comandante |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20438 (16657) | trancer01 |
» | Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 200281 (136913) | Mato989 |