» »

Hitrost polnjenja akumulatorja

Hitrost polnjenja akumulatorja

1
2
»

Magic1 ::

Pa kakšno bremzanje je s 1 ali 2 kWh za avto?!? Električni skiro bremza s 250/500W in ima zraven še disk. Altenator bi zanemarljivo bremzal avto. Nima smisla. Sploh pa kam boš naložu ta štrom. Smo že ugotovili da svinčen bolj malo sprejme nad 50%, v rangu 100W.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

energetik ::

hojnikb je izjavil:

energetik je izjavil:

Ja pa ne na klasični alternator na jermen, no. Tisto ima 1kW, potem pa začne že jermen spodrsavat.

Regenerativno zaviranje se greš lahko v primeru alternatorja na vztrajniku, torej mild hibrid.


Nope, tudi regenerativno zaviranje z jermenskim alternatorjem se lahko greš.Tak sistem je mel in ima marsikakšen avto. Recimo vse bembare iz efficientdynamics serije so takšne.

In ja, alternatorji so lahko tudi močnejši od 1kW. Pri mild hibridih z alternatorjem je ta lahk tut 10kW motorske moči.
Ja, ampak velika večina vozil na cesti ni mild hibridov, ki imajo dodatni ~48V akumulator in motor-generator prišraufan na vztrajnik.
V povprečnem vozilu ima alternator nazivni tok 90A pri 14,4V. S tem ne boš šel delat regeneracije, ker nima smisla.

V moji Corolli ima MG2 dobrih 50kW moči, regeneracija je nekje v rangu par 10kW, pa se to pri AC hitrostih zelo malo pozna. Kaj šele nekih 1-2kW, če bi to lahko sploh spravil preko jermena... Denimo če hočeš v 3 sekundah znižat hitrost 1,5ton avta iz 130 na 100km/h, rabiš 130kW zavorne moči...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

hojnikb ::

V povprečnem vozilu ima alternator nazivni tok 90A pri 14,4V. S tem ne boš šel delat regeneracije, ker nima smisla.

Pa kakšno bremzanje je s 1 ali 2 kWh za avto?!? Električni skiro bremza s 250/500W in ima zraven še disk. Altenator bi zanemarljivo bremzal avto. Nima smisla. Sploh pa kam boš naložu ta štrom. Smo že ugotovili da svinčen bolj malo sprejme nad 50%, v rangu 100W.


Lej, kakšna je smiselnost tega sistema nwm, ampak to moderni avtomobili, ki niso hibridi, počnejo. Je pa tako, ko loviš zadnji CO2 v testnih krogih, se lovi res vsakih 100W moči.
Also, pri takšnih avtomobilih so alternatorji precej močnejši; blizje 200A, kot pa 90.

Think about it. Ko zaviraš, namesto da tisto energijo mečeš v nič (ie toplota, ki se nabira na disku/ploscicah) en manjši delez vrzeš na alternator, dofilaš akku, odklopiš alternator, da se prazne iz te rekuperirane energije. In ponoviš vajo, ko je potrebno. Ni veliko, ampak očitno dovolj, da se proizvajalci tega poslozujejo.

Direktno iz efficientdynamics whitepaperja

Brake energy regeneration
Using technology developed in Formula One racing, this feature harnesses the energy that's usually lost when you brake. The system converts it to electrical energy which charges your battery instead, meaning the engine does less work and uses less fuel.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

fikus_ ::

90A alternatorji so v manjši osebnih vozilih, večja imajo 140A ali celo 190A .
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

hojnikb ::

Nwm, sicer zakaj tako začudenje glede teh sistemov z "manjšo smiselnostjo". Počnejo se še bolj drastične spremembe v motorjih, da se ulovi 0,1% nizjo porabo. Tudi coatingi na cilindrih pa batni obročki so maksimalno doterani do te mere, da je minimalno frictiona, da se pršpara 0,5dcl/100km. Pa še kakšen detajl se najde (recimo električne vodne pumpe, namesto jermenskih...)
#brezpodpisa
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri akumulator za avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29739884 (16615) m0LN4r
»

Akumulator se prazni. Mehanik ne zna popravit? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6811809 (8942) suhi
»

Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9422917 (20245) krneki0001
»

akumulator dci1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5519763 (15021) tireleap
»

VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOM

Oddelek: Na cesti
3912147 (11546) SkIDiver

Več podobnih tem