» »

Alternator ali akumulator?

Alternator ali akumulator?

«
1
2

shadeX ::

Če avto zaženem in vklopim vse porabnike (dolge luči, radio, klima, meglenke, ..), ter avto po nekem času začne "kašljat" in nato ugasne, je kriv akumulator, ali prepočasno polnjenje akumulatorja (alternator) ?

Avto se ne pelje, ter je v mirovanju. Če se pelje, so lahko porabniki vključeni in ne zgleda da bi bilo kaj narobe. Razen če seveda stojim na rdeči luči (avto miruje).


P.S Oz. če je premalo informacij, kako bi lahko sam ugotovil krivca?
  • spremenil: shadeX ()

Dr_M ::

Voltmeter v roke, pa z razlicnimi kombinacijami merit. Ugasnjen avto s porabniki , prizgan avto s porabniki (dovolj je, ce samo luci prizges)....

solatko ::

Če bi navedel tip in starost akumulatorja, ter tip vozila, bi steklena kugla spregovorila. Po vsej verjetnosti je fuč akumulator, če ti v vožnji vse deluje (takrat porabniki uporabljajo manjkajočo napetosst iz alternatorja).
Delo krepa človeka

Brane22 ::

AFAIK bi avto moral biti sposoben "nositi" vse porabnike tudi v prostem teku.

Stara vozila z "dinamom" so bila druga stvar, ampak takih že dolgo ni več. Alternator je sposoben nositi obremenitev pri veliko nižjih obratih.

Sem imel pa zelo podoben problem na Corsi in se je izkazalo da je crknila elektronika v alternatorju.

shadeX ::

Akumulator je kar star. 4 leta zagotovo (tolk časa mam avto). Ampak bi rekel da kar krepko čez 4. Model avta pa je Megane Coupe l98, 1.6.
Prej s tem nisem imel nikol problema. Lahk mel paljeno vse živo in je avto v prostem teku brez problema laufal.

Akumulator vem da bom moral menjat, sam čudi me to da tudi če je avto prižgan, ga po določenem času zmanjka. Delujoč alternator bi verjetno moral dovolj hitro polniti če tudi tako slab akumulator, da avto ne bi ugasnil.

Se motim?

lovro535v2 ::

a ti kaj lučka za akumulator sveti ali pa ti drsi jermen.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

shadeX ::

Ne, nič od tega.

lovro535v2 ::

kolk ma pa avto prevoženih mogoče bojo šle krtačke al pa regler.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

shadeX ::

124k realni, vožen predvsem na kratke razdalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

lovro535v2 ::

to se ne bi smele it krtačke pa tut regler ne.Bo treba izmerit kolk ti polni na prostem teku pa z vkloplejnimi porabniki drugače lahko samo ugibamo.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Jap, se bom jutri temu posvetil.

Brane22 ::

Čudno je da se ne prižge opozorilna lampa. Razen če ni pregorela pred časom in si prišel do tega sedaj, ko se kažejo fizični simptomi.

solatko ::

To je bistvo - večino voženj na kratke razdalje in se akumulator ni vedno napolnil. Glede na leta in km je več ali manj stal. Nov akumulator in obisk avtoelektričarja, da premeri polnenje.
Če je akumulator zanič in se sploh ne polni, je elektrike za vse uporabnike premalo.
Alternator ti bo lokalni avtoelektričar premeril za eno pivo.
Delo krepa človeka

fikus_ ::

Malo poglej kable do akumulatorja, minus na ohišje, mali jih razmigaj, odvij in privij, mogoče ni dobrega stika.
Altenator polni ali pa odpove, pa ne dela več. Ni to, da bi slabše polnil. Akumulator je pa tudi verjetno že v slabšem stanju, ampak če ti zažene motor je še OK. Boš videl pozimi pri - °C.

solatko ::

fikus - Zmota, alternator ti lahko polni s prevelikim tokom in ti s tem uniči akumulator (električarji pravijo, da ti ga skuha). Nobena lučka ne sveti pri tej napaki.
Po navadi odpovejo neke diode na vezju alternatorja.
Delo krepa človeka

fikus_ ::

Solatko: tudi to je možno! Ampak v tem primeru avto sploh ne bi deloval, ker bi bil aku mrtev, altenator ne bi imel vzbujanja in ne bi proizvajal elektrike za vžig/svečke!

Poglej najprej kable in kontakte, potem pa do mehanika!

KraitPay ::

Glede na to, da avto ugasne med delovanje, po mojem ne more biti alternator niti akumulator. Če bi bil alternator, potem sploh nebi napolnil akumualtorja, če pa bi bi bil kriv akumulator, pa ga sploh nebi mogel več prižgati.

Lahko da je kakšna napaka na katerem od senzorjev, lahko za zrak, ali pa je naroben tkalk med vbrizgom in pokvari celoten cikel.

Defenitivno pojdi k malo boljšemu diagnostiku, takšnemu, ki zna brati senzorje in ne samo kode iz računalnika.

Ko se ugasne in ko ga znova zaženeš, deluje vse normalno? Kako dolgo traja od mirovanja do izklopa sistema? Lahko da gre avtomobil v kakšen "safe mode", da česa ne uniči, ker računalniku podatki ali podatek ni všeč.
Samo pogovarjamo se, lahko pa da je res samo alternator, povedal sem samo recimo možnosti, ki bi tudi lahko bile možne.

romex ::

Verjetno imaš težavo z reglerjem.

videc ::

romex je izjavil:

Verjetno imaš težavo z reglerjem.
+1.
In boš spraznil tudi nov akumulator, če ne urediš tole čimprej.

shadeX ::

Ko se ugasne in ko ga znova zaženeš, deluje vse normalno?


Ne morem ga več vžgati -> Izpraznjen akumulator.

Brane22 ::

Saj ti pravim, vse diši po napaki na elektroniki alternatorja - "reglerju" ali pa prebiti diodi ali navitju.

Ta je bil včasih poseben sklop, sedaj pa se največkrat nahaja v samem alternatorju, ponavadi v kosu plastike, ki drži krtačke.

Če lahko enostavno snameš alternator sam, ga odnesi v alternator servis. Tam ga itak tip najprej vpne v tester in pogleda kako se obnaša, nato po potrebi uštima kar pač je in ga dobiš nazaj stestiranega. Cena uvodnega pregleda ne more biti kaj posebno visoka, glede na to, da sem vse skupaj z zamenjavo elektronike dal mislim da EUR110.
To nakazuje na ceno pregleda tam EUR20 ali kaj podobnega.
Jaz sem odnsel zadevo h Kogovšku, ki je najbolj znan. Fotr, ki se je svojčas ukvarjal s tem mi je reku, da je tip referenca za te zadeve in da večina mehanikov nosi k njemu ( http://www.aekogovsek.si/avtoelektrika-... ).


Če stvar odpelješ v nek servis, je itak prva stvar, ki jo bo naredil verjetno točno to ( odmontiral alternator in ga odnesel v specializiran servis na testiranje in popravilo, verjetno kar k zgoraj omenjenemu, če je to v LJ).

AFAIK diagnostika pri Kogovšku zajema vse, tudi kako rožljanje v ležajih. Ko stvar dobiš nazaj, o njej praviloma nimaš več kaj dosti razmišljat, samo vgradiš jo nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

KraitPay ::

Jp, kot smo se bali, prazen akumulator. Alternator ne deluje. Lahko je, kot so že eni napisali, ščetke ali pa usmerniške diode, ki so prebite in ne usmerjajo zadosti napetosti.

Alternator se da obnoviti, za vsak slučaj pa preveri še akumulator, ker lahko, da ti ga je počasi ubijalo.

fikus_ ::

Glede na to da je avto 98 l. poglej za kakšnim rabljenim altenatorjem (avtoodpad, . . .).

Scorpia ::

KraitPay je izjavil:

Glede na to, da avto ugasne med delovanje, po mojem ne more biti alternator niti akumulator. Če bi bil alternator, potem sploh nebi napolnil akumualtorja, če pa bi bi bil kriv akumulator, pa ga sploh nebi mogel več prižgati.

Lahko da je kakšna napaka na katerem od senzorjev, lahko za zrak, ali pa je naroben tkalk med vbrizgom in pokvari celoten cikel.

Defenitivno pojdi k malo boljšemu diagnostiku, takšnemu, ki zna brati senzorje in ne samo kode iz računalnika.

Ko se ugasne in ko ga znova zaženeš, deluje vse normalno? Kako dolgo traja od mirovanja do izklopa sistema? Lahko da gre avtomobil v kakšen "safe mode", da česa ne uniči, ker računalniku podatki ali podatek ni všeč.
Samo pogovarjamo se, lahko pa da je res samo alternator, povedal sem samo recimo možnosti, ki bi tudi lahko bile možne.


Kar ne drzi. Sem ze 2x dozivel popolno odpoved akumulatorja in ce si med voznjo samo luci prizgal, je avto ugasnil. Pa sem ga cez noc normalno polnil, da je avto zjutaj uzgal in to je bilo to. Ze pri vklopu ventilacije je avto grdo zakasljal.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

shadeX ::

Cena uvodnega pregleda ne more biti kaj posebno visoka, glede na to, da sem vse skupaj z zamenjavo elektronike dal mislim da EUR110.


Za skoraj 20 let star avto pa res ne bom dajal 110€ za popravilo/menjavo alternatorja. To je 1/2 cene avtomobila :))

Če se izkaže da je alternator bom šel na odpad pa poskusil dobit kakega za male pare. Če ne, bom pa cel avto peljal na odpad pa kupil drugega, pa bo mir. :)

Brane22 ::

Potem ga premeri in popravi sam.

Če si avto dobil tako poceni in če ga jebejo samo take malenkosti, se ponavadi splača nekaj dati zanje. Ne mroeš pričakovati,d abodo vsi nadaljnji stroški z njim v sorazmerju z nabavnim. Semtertja prideš do točke, ko je pametno plačati tudi kaj novega. Obnovljen alternator z garancijo se vsaj meni zdi dokaj dobra rešitev.

NOv alternator brez kakrššnekoli realne garancije ( neoriginalni, ampak "združljiv") jasno, je bil brez poštnine za mojo Corso ~€280, če ga naročim iz spletne štacune v EU in vrtim s palci medtem ko ugibam ali bo to dejanjsko šlo na moj primerek. Po drugi strani pa stvar odnesem v servis, kjer jo tip pregleda in mi jo vrne z garancijo, za praktično tretjino tega denarja.

Ravno tako kot akumulatorji. Kdo še auto-aku kupuje na odpadu ?

Brane22 ::

BTW, na kakšnem odpadu jih to jemlješ ? A to pri unih ki imajo licenco za razgradnjo in jih jemlješ "na kilo" preden jih raztrgajo in sprešajo ?

shadeX ::

Nop. Npr ena varianta. Druga pa je takoj čez slovensko mejo v Italiji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

shadeX ::

Na akumulatorju med samim delovanjem avtomobila je napetost 14.08V, brez porabnikov (oz. samo z lučmi) - ne pade pod 14.05V. Ko vklopim radio, klimo, pade napetost na 13.20V, s to razliko da potem počasi pada. Tako potem avto sčasoma crkne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Brane22 ::

Torej alternator preslabo polni.

Nekateri avti so tako pametni ( oziroma že nekaj let skorajda vsi) da takoj po vžigu nabijejo polnjenje agresivno, da pokrijejo "stroške" verglanja in vrnejo akuju njegovo čimprej, ne da bi ga poškodovali.

MOžno da ej zaradi tega na začetku 14+ V.

Snemi alternator, poglej diode, kolektor na rotorju in krtačke, navitja boš bolj težko preveril sam.

Glede na to,d a je altenrator trifazen, bi ti pogled z osciloskopom na 12V linijo lahko povedal mogoče kaj o tem, če je kaka dioda prebila. Če delajo vse tri faze, se porkivajo tako, da je njihov seštevek v vsakem trenutku bolj ali manj enak in valovitosti ni. Če pa so grbine, pomeni da ene ali večih faz ni.

Samo to bi se najbrž slišalo v poceni radiu kot brenčanje, ki sledi vrtljajem motorja...

Isotropic ::

Brane22 je izjavil:

Čudno je da se ne prižge opozorilna lampa. Razen če ni pregorela pred časom in si prišel do tega sedaj, ko se kažejo fizični simptomi.

men se ni, ko je crknil alternator. oz. je gorela, ampak je zgolj brlela, tako da sem jo enkrat slučajno opazil, ko sem ravno tja gledal.
se je pa videlo po lučeh, brisalcih...

Brane22 ::

BTW, lgede te variante- tip rpodaja "poškodovana vozila".

Torej se je za ta avto že vedelo, da mu nekaj manjka. Ali pa je bilo to samo papirološko in tip sloh ne gleda vozil, ki jih dobi v razgradnjo ?

Kolk pa je pairoloških stroškov potem s takim vozilom pred registracijo - mislim če je bilo že odpisano kot poslano v razgradnjo ?

Isotropic ::

odpadi so tudi muhovec na gorenjskem in še par drugih.
pa bolha.

perci ::

Sicer se nič ne zastopim na zadeve, ampak mi vseeno ni jasno, zakaj bi avto crknil, če se akumulator sprazni?

Svoj cajt se spomnim, da smo akumulator zamenjali med delovanjem vozila. Torej, katrca je brez problema laufala (ko je bila enkrat vžgana) brez akumulatorja. Je pa res, da je bil alternator delujoč.

Brane22 ::

perci je izjavil:

Sicer se nič ne zastopim na zadeve, ampak mi vseeno ni jasno, zakaj bi avto crknil, če se akumulator sprazni?

Svoj cajt se spomnim, da smo akumulator zamenjali med delovanjem vozila. Torej, katrca je brez problema laufala (ko je bila enkrat vžgana) brez akumulatorja. Je pa res, da je bil alternator delujoč.


Eni so bili tako narejeni. Je pa večina taka, da to prenese. Če akuja ni, alternator nosi vsa bremena.

shadeX ::

Tud to men ni jasno :)

Sej prenosniku tudi vzamem ven baterijo pa ga uporabljam izključno preko vtičnice direkt :)

Brane22 ::

Prenosnik ima bistveno pametnejšo elektroniko in boljšo regulacijo.

Poglej si malo kako so zgledali rpenosniki v letih, ko so teli avtomobili prihajali ven, sploh pa tehnologija , na kateri so zasnovani. ;o)


Pa BTW alternator mora vedno znati dati recimo 40A na 12V+ in to ko je pri zunanjih temperaturah malo pod 100°C in pod stalnimi vibracijami. Ni teorije da bi tam preživeli dolgo običajni elektroliti in ostala šara, ki jo najdeš v prenosniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

KraitPay ::

Perci> Sicer se nič ne zastopim na zadeve, ampak mi vseeno ni jasno, zakaj bi avto crknil, če se akumulator sprazni?

Ja če mu ne deluje alternator? Ko se akumulator izprazne, alternator pa ne deluje, svečke nimajo kje za dobit energije za vžig, avto posledično zakašlja.

MadMax ::

Pa katrca je imela vžigalno tuljavo in platine, kar je delovalo tudi pri manj kot 6V.
Kratke luči so imele po 40W žarnice, ampak v tistih časih so bile podnevi ugasnjene.
Višek elektronike v avtu takrat je bil avtoradio in/ali digitalna ura.

Danes pa je v povprečnem avtu toliko elektronike, da je že pravi čudež, če jo pol ne pokuri v primeru da med delovanjem odklopiš akumulator. Slednji namreč pokompenzira vse napetostne smeti, ki jih sicer proizvede alternator.
Poraba pa tudi pri navidez ugasnjenih vseh porabnikih dandanes ni več zanemarljiva, tako da če bi že avto delal samo na alternator, pod določenimi vrtljaji alternator ni več sposoben dajat dovolj elektrike. (osebno me tudi čudi, da je prav prosti tek praktično meja delovanja alternatorja, kar je videt že po svetilnosti luči, ampak verjetno so spet v igri emisije...)

Brez elektrike dela le dizl traktor na staro bošpumpo, ki nima niti elektroventila za prekinitev dovoda (ugašanje motorja).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Spajky ::

perci je izjavil:

.. mi vseeno ni jasno, zakaj bi avto crknil, če se akumulator sprazni?
... katrca je brez problema laufala (ko je bila enkrat vžgana) brez akumulatorja. Je pa res, da je bil alternator delujoč.
Pod ena, ker zadeve na elektriko bolje delajo, če jo imajo :)) ... Pod dva: tudi Škoda Favorit dela brez Aku-ja, čeprav ima elektronski vžig ;) ...

Ps.: dobro je tudi vse konektorje pri tako starem avtu prešpricat z WD-40 ... zna zezat lahko samo kakšen oksidiran kontakt ali žica, npr. dovod elektrike do benz.pumpe, če je električna etc ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

Scorpia ::

MadMax je izjavil:

Pa katrca je imela vžigalno tuljavo in platine, kar je delovalo tudi pri manj kot 6V.
Kratke luči so imele po 40W žarnice, ampak v tistih časih so bile podnevi ugasnjene.
Višek elektronike v avtu takrat je bil avtoradio in/ali digitalna ura.

Danes pa je v povprečnem avtu toliko elektronike, da je že pravi čudež, če jo pol ne pokuri v primeru da med delovanjem odklopiš akumulator. Slednji namreč pokompenzira vse napetostne smeti, ki jih sicer proizvede alternator.
Poraba pa tudi pri navidez ugasnjenih vseh porabnikih dandanes ni več zanemarljiva, tako da če bi že avto delal samo na alternator, pod določenimi vrtljaji alternator ni več sposoben dajat dovolj elektrike. (osebno me tudi čudi, da je prav prosti tek praktično meja delovanja alternatorja, kar je videt že po svetilnosti luči, ampak verjetno so spet v igri emisije...)

Brez elektrike dela le dizl traktor na staro bošpumpo, ki nima niti elektroventila za prekinitev dovoda (ugašanje motorja).


Pameten post!
Tudi če proizvajalec ni dal dovolj močen akumulator not, priporočam le menjavo tega in to za prcej močnejšega, ker so današnji avti polni elektronike. Primerjat katrco in podobne, je brezveze ker si stoenko lahko fural brez akumulatorja. Le na manjšem hribčku si parkiral, pa sploh nisi rabil imeti akumulatorja. Preverjeno 5 let med vojno v bosni. Lep primer je sam peugeot k žarnice crkujejo po tekočem traku in je bila rešitev menjava akumulatorja. S tem da so še dodatno pretiravali in dali not 45ah akumulator. Sem 1x probal 206 brez akumulatorja voziti, ki nima ne vem kake elektronike in če si samo obe šipi odprl je avto ugasnil. Z lučmi pa je direkt ugasnil, pa je altenator ok, saj danes z novim akumulatorjem še lepo dela. Tako da dvomim da z več elektronike, sploh še lahko voziš avto brez akumulatorja, glede na to da ima vsak novejši avto servo volan/zavore pod elektriko... drugače alternator lahko vse to lahko poganja, problem pa je hladen štart el. porabnikov, tukaj pa najbrž vemo kako zadeve potekajo?
////

Spajky ::

Scorpia je izjavil:

..na manjšem hribčku si parkiral, pa sploh nisi rabil imeti akumulatorja. Preverjeno 5 let med vojno v bosni. ..
.. tam je vsak avto (se) vžgal, če ga je zadela granata :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

fikus_ ::

Scorpia:
"Primerjat katrco in podobne, je brezveze ker si stoenko lahko fural brez akumulatorja. Le na manjšem hribčku si parkiral, pa sploh nisi rabil imeti akumulatorja."

Tale izjava je malo bosa! Altenator rabi vzbujanje! Tudi če aku da samo npr. 6V je dovolj, nikakor pa ne brez akuja! Razen, če so imele tedanje 101 še dinamo.
Če pa motor že dela, pa nekaterim starim bencinarjem lahko odklopiš aku, pa še vedno dela. Novi verjetno ne, ker ima preveč elektronike.

Scorpia ::

Ja pol povej kako smo mi to poceli, medtem ko med vojo nisi mogel nabaviti akumulatorja, pa smo vseeno vozili avte? Za nove avte pa ni sans in to dober vem, z jugeci, stoenke... smo mariskaj poceli, samo da smo se lahko vozili.
////

solatko ::

Sem imel Fiat 850 Special in sem do Finide, menjal na dinamu 2x krtačke med potjo, hebat ga, v petek popoldne v Slo nisi dbil avtoelektričarja, stružnice pa nisem imel s seboj.
Tam sem našel enega strojnika, ki je imel doma Prvomajko, da sem si kolektor podrejal in potem je dinamo delalo kot novo, še nekaj let. Seveda je avto kljub temu delal, samo vžigati ni hotel, če sem se ustavil in ugasnil mašino.
Heba je bila, ker sem že takrat vozil podnevi z lučmi in je bil akumulator hitro prazen.
Delo krepa človeka

fikus_ ::

Scorpia: očitni je 101 imela še dinamo!

dxx ::

shadeX je izjavil:

Cena uvodnega pregleda ne more biti kaj posebno visoka, glede na to, da sem vse skupaj z zamenjavo elektronike dal mislim da EUR110.


Za skoraj 20 let star avto pa res ne bom dajal 110EUR za popravilo/menjavo alternatorja. To je 1/2 cene avtomobila :))

Če se izkaže da je alternator bom šel na odpad pa poskusil dobit kakega za male pare. Če ne, bom pa cel avto peljal na odpad pa kupil drugega, pa bo mir. :)

Tale mojster je meni za 26let staro hondo obnovil zadeve za 40EUR. Diagnostike ni računal. Avto še kar vozim. Ne spomnim pa se točno kaj je bilo. Nekaj z regulacijo in napajanjem....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dxx ()

Kocka ::

shadeX je izjavil:

... je kriv akumulator, ali prepočasno polnjenje akumulatorja (alternator) ?

Kriv je uporabnik, ki vključi vse možne porabnike :) Dolge luči + meglenke + klima + prazni tek - to ne gre skupaj

Ok, šalo na stran. Alternator ni dimenzioniran za toliko porabnikov naenkrat. Enkrat sem meril to na svojem Meganu. Po kakšni minuti se alternator sam odklopi iz napeljave, če je preveč porabnikov in potem ne polni več dokler se ne shladi in ponovno daš kontakt. To vidiš, ko meriš napetost na akumulatorju. Kadar polni polni, je gor okoli 14V, ko odklopi, pa napetost pade. Potem se ti sprazne akumulator, ker je že precej slab (napisal si, da je star 4 leta) in potem logično - avto crkne, ker je alternator izklopljen.

Torej predlagam, da imaš v prtljažniku kable za vžig za primer, ko boš kmalu ostal na parkirišču s praznim akumulatorjem, potem pa čim prej zamenjaj akumulator, ker se bo to vse pogosteje ponavljalo.

perci ::

Ja, pri novih avtih imaš pa še start-stop in če ti avto ponoči ugasne na semaforju, ti še luči kurijo štrom direkt iz akuja brez polnjenja.

A kdo ve, kako je s klimo pri start-stop sistemu? A kompresor od klime še vedno laufa pri ugasnjenem ali klima samo še "ostanke" pobira iz sistema?

fikus_ ::

Novi avtomobili imajo veliko elektronike in konkretnih porabnikov (klima, servo volana, servo zavore, . . . ), zato se nekaj pripravlja na tem, da bi imeli 48 V inštalacijo.

http://www.avtofil.si/audi-48-voltna-na...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5018850 (11792) jalovec09
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
366987 (5438) tony1
»

Lahko akumulator odpove sredi vožnje?

Oddelek: Na cesti
388841 (7256) Engineer_
»

VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOM

Oddelek: Na cesti
3911862 (11261) SkIDiver
»

Prizgane luci na avtu in poraba goriva xD (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17436635 (34200) RejZoR

Več podobnih tem