Forum » Na cesti » Kateri akumulator za avto?
Kateri akumulator za avto?
Kodi ::
hojnikb ::
Svoje zablode lahk potrjuješ tudi na kakšnem drugem forumu. med.over.net te ze caka.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Ti si vprasal, ce je destilirano enako prekuhani. Dobil si pravilen odgovor, da ni.
Nisi pa vprasal ali bo delalo in zakaj rabis... gremo naprej.
Nisi pa vprasal ali bo delalo in zakaj rabis... gremo naprej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
phys ::
S prekuhavanjem vode dejansko lahko odstranis (velik) del vodnega kamna iz nje. V vodi so normalno prisotni dobro topni kalcijevi in magnezijevi hidrogenkarbonati, ki s segrevanjem razpadejo na karbonate, ki pa niso topni in se odlozijo na dnu posode. Odlijes vodo brez usedlin in voila, dobis mehkejso vodo.
Kodi ::
starfotr ::
Velika večina "destiliranih vod" jr v bistvu samo DEMI voda-demineralizirana voda.
Tako, da tu je kar razlika. Za aku ali peglezen je demi dovolj dobra.
Tako, da tu je kar razlika. Za aku ali peglezen je demi dovolj dobra.
GupeM ::
Ne sedaj jokat. Ti misliš da lahko žališ po mili volji, ko pa dobiš primeren odgovor pa v jok in na drevo.
Drugič pa prej premisli kakšne bedarije ven mečeš.
No, pa mi daj primer, kje sem te žalil preden si me ozmerjal s tem, da sem na nivoju opic. Če najdeš, se ti opravičim in javno objavim opravičilo na prvo stran slo-techa. Drugače pa to storiš ti. Velja?
Naj ti pomagam: ne boš našel. Ker je bilo vprašanje, če se 8 let star akumulator sploh splača obnavljat, moj prvi odgovor v tej temi. Če pa me boš zmerjal z opico, pa zagotovo ne bom ostal tiho.
S svojim zmerjanjem in prekuhavanjem vode si pa itak dokazal, da sam v resnici res nisi nič kaj nad nivojem opic.
m0LN4r ::
1. Je moja vlivala recimo prekuhano v peglzn, pa so se v enem letu luknjice zastopale od kamna.
2. Je notri kamen, ampak nazalost se drugi minerali, no verjetno dandanes v vodi iz pipe je mineralov minimalno.
3. Za akku dolivat bo dovolj, ne bo pa zaradi tega nic boljse delal, ce je ze na limitu svoje zivljenjske dobe.
2. Je notri kamen, ampak nazalost se drugi minerali, no verjetno dandanes v vodi iz pipe je mineralov minimalno.
3. Za akku dolivat bo dovolj, ne bo pa zaradi tega nic boljse delal, ce je ze na limitu svoje zivljenjske dobe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zvezdica27 ::
še enkrat: uporabljaj kondenz (razvlažilec, klima...) ali pa daj oni evro ali v lekarni ali v Sparu.
Gremo dalje.
zz
Gremo dalje.
zz
Leko ::
Kaj ko bi res nehal! Tema je "Kateri akumulator za avto?"
Človek pride pogledat kaj je novega pa dve strani nabijanja kaj bi ulil v akumulator! Halo!
Jaz se vam uščijem v akumulator, sploh ne veš kako potem laufa! Toda to nima veze s temo odprite si svojo novo temo in not nabijajte svoje fetiše!
Človek pride pogledat kaj je novega pa dve strani nabijanja kaj bi ulil v akumulator! Halo!
Jaz se vam uščijem v akumulator, sploh ne veš kako potem laufa! Toda to nima veze s temo odprite si svojo novo temo in not nabijajte svoje fetiše!
Ahim ::
matobeli ::
Zdej pa zračunej kolk kamna se nabere na perlatorju in kolk v grelcu vode ter koliko litrov da skoz perlator in koliko litrov grelec vode.
In koliko časa traja da po kapljicah rata par meterski kapnik.
Je pa to staro dejstvo, še preden so bili grelci vode popularni so majstri vedli zakaj se v bojlerjih nabira ogromno kamna.
In koliko časa traja da po kapljicah rata par meterski kapnik.
Je pa to staro dejstvo, še preden so bili grelci vode popularni so majstri vedli zakaj se v bojlerjih nabira ogromno kamna.
Ahim ::
Zdej pa zračunej kolk kamna se nabere na perlatorju in kolk v grelcu vode ter koliko litrov da skoz perlator in koliko litrov grelec vode.
In koliko časa traja da po kapljicah rata par meterski kapnik.
Je pa to staro dejstvo, še preden so bili grelci vode popularni so majstri vedli zakaj se v bojlerjih nabira ogromno kamna.
Vprasanje je bilo o akumulatorju, o dolivanju (pekuhane) vode. Koliko vode dolijes v akumulator in koliko je pretoka/porabe? Prej bo akumulator za v kanto iz vseh drugih razlogov, kot se bo pa poznala razlika med dolivanjem prekuhane in neprekuhane vode.
darck ::
A je tako težko it kupit destilirano vodo? Mater jaz sem rabil 10 litrsko kanto pa sem kupil jo z destilirano vodo in jo zlil ven po tleh pa nisem nič kopliciral,mater saj tist liter vode ne stane skoraj nič.
matobeli ::
Koliko vode dolijes v akumulator in koliko je pretoka/porabe?
Zgleda sva se narobe zastopla. Sem mislil da še vedno debatiramo o tem ali se pri kuhanju vode izloči več kamna kot pri navadnem pretakanju vode.
Kar se tiče akumulatorja itak nimam pojma a se vodni kamen na kemični osnovi sploh pozna ali ne, ko ga enkrat zmešaš z elektrolitom. Lahko da je fora v tem da vodni kamen zamenja neke druge ione, lahko pa v tem da se zgolj nabira na vsem. Ali pa nekaj tretjega.
energetik ::
Če za par mesecev podljšuješ življensko dobo, nima veze če notri naliješ direkt iz pipe. Če pa gre za redno vzdrževanje nivoja elektrolita, pa ne vidim razloga da notri ne naliješ destilirane vode, ker je skoraj zastonj.
vires in numeris
Kodi ::
Fak no. Eni boste doktorirali iz tega.
Bilo je povsem enostavno vprašanje: Ali je tista recimo na črpalki kupljena drugačna kot če recimo doma prekuham vodo?
OK Prišli smo do tega da:
Tista na črpalki je drugačna (dobro to sem tudi jaz vedel, ok maj mistake, ker se nisem dovolj natančno, za tukajšne doktorje kemije, izrazil)
Ključno pa je bilo: Ali je pomembno kakšno vodo vliješ v prazne celice. In bilo je natančno opisano v kakšen aku, zakaj in da itak ne bo nič od tega.
Prišli smo do tega, da je povsem vseeno kaj vliješ v TAK akumulator.
THE ENDE.
Bilo je povsem enostavno vprašanje: Ali je tista recimo na črpalki kupljena drugačna kot če recimo doma prekuham vodo?
OK Prišli smo do tega da:
Tista na črpalki je drugačna (dobro to sem tudi jaz vedel, ok maj mistake, ker se nisem dovolj natančno, za tukajšne doktorje kemije, izrazil)
Ključno pa je bilo: Ali je pomembno kakšno vodo vliješ v prazne celice. In bilo je natančno opisano v kakšen aku, zakaj in da itak ne bo nič od tega.
Prišli smo do tega, da je povsem vseeno kaj vliješ v TAK akumulator.
THE ENDE.
Trocki ::
Kaj če dam v avto navadni akumulator namesto start-stop? Imam vedno izklopljeno to funkcijo in itak imam namen avto prodat čez 2 leti.
Menda samo manj časa zdrži tak akumulator cena je pa precej višja...
Škoda Yeti 2.0 D
Menda samo manj časa zdrži tak akumulator cena je pa precej višja...
Škoda Yeti 2.0 D
AndrejS ::
@Trocki ne vem če bo šlo - ker bo avto sam zaznal da ni pravi akumulator in bo to javljal
Trocki ::
To po moje ne drži ker bratranec ima octavio z startstop in navadnega notri pa mu dela.
Vprašanje je samo življenska doba po moje.
Vprašanje je samo življenska doba po moje.
matobeli ::
Avti z več pameti znajo težit. Start-stop bolj troši aku, posledično rabiš boljšega da drži enako dolgo. Navaden bo v avtu z izklopljenim start-stop držal čist enako kot v avtu brez.
Če bratrancu v avtu, ki je podobno star, oziroma iz iste generacije, dela vse super, potem bo precej gotovo tudi tebi.
Pa v trgovini ne povedat za kater avto, ker te bodo grdo gledali zaradi garancije.
Če bratrancu v avtu, ki je podobno star, oziroma iz iste generacije, dela vse super, potem bo precej gotovo tudi tebi.
Pa v trgovini ne povedat za kater avto, ker te bodo grdo gledali zaradi garancije.
m0LN4r ::
@Trocki ne vem če bo šlo - ker bo avto sam zaznal da ni pravi akumulator in bo to javljal
Kako?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Blinder ::
Start-stop bolj troši aku, posledično rabiš boljšega da drži enako dolgo.
a ni fora v tem, da avti z start-stop polnijo akumulator pri višji napetosti, zato navaden akumulator utegne trpet polnjenje pri taki napetosti?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
matobeli ::
Ne, cikli jo ubijejo, tudi previsoka izpraznjenost, če se recmo jajcaš v neki koloni maš hitro lahko 10+ vžigov in bolj malo polnjenja.
deco16 ::
V tem primer start stop neha delovat. Vsi novejši avti majo senzor toka in točno ve pamet koliko je šlo noter in ven. In ko je baterija bolj prazna start stop pač ne deluje. Zato je potrebno nekje tudi povedat avtu da si vtaknil notr novo baterijo.
matobeli ::
baterije za s/s so narejene za globje praznenje kot navadne (AGM...), tudi elektronika to dopusti. Če navadno baterijo prazneš kot s/s baterijo bo imela bistveno manj ciklov in potem ni čudno če namesto v 4 letih crkne po 1 letu ali celo še prej če govorimo o slabših navadnih baterijah.
Tilen ::
Sam sem lani original akumulator zamenjal za VARTA G14 Silver Dynamic AGM 595 901 085, 95Ah.
Vse deluje bp.
AGM baterije so seveda primerne za napredne start/stop sisteme. Obiščite Varta spletno stran, vnesite model vozila in sistem ti vrne samo akumulatorje, ki so za tvoje vozilo.
Vse deluje bp.
AGM baterije so seveda primerne za napredne start/stop sisteme. Obiščite Varta spletno stran, vnesite model vozila in sistem ti vrne samo akumulatorje, ki so za tvoje vozilo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
BCSman ::
Stari kanti je odpovedala baterija, sedaj je bil noter Exide 62 540A ki pa stane 95eur, gledam neko no-name zadevo B-power 62 480A za samo 60eur: link
Je vredno tvegat?
Je vredno tvegat?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BCSman ()
energetik ::
Za tak denar komot.
poglej še v Lecleec za njihovo znamko Tech9, imam ga že 5 let pa je še vedno OK.
poglej še v Lecleec za njihovo znamko Tech9, imam ga že 5 let pa je še vedno OK.
vires in numeris
starfotr ::
Jaz se teh poceni zadev izogibam. Original akumulator mi je delal v avtu skoraj 10 let. Tako, da sem kupil identičnega. Upam, da zdrži do konca živ. dobe vozila.
m0LN4r ::
Akku ni, kvaliteta je.
Zaradi 30€ na 5-10 let se obremenjujete?
Pac kupis dvakrat za 60€ pa si na 120 ?
Zaradi 30€ na 5-10 let se obremenjujete?
Pac kupis dvakrat za 60€ pa si na 120 ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
darck ::
Ma,če že kupuješ cenejše akumulatorje potem je tudi bolje,da vzameš takega z višjo zagonsko močjo in večjimi amperi saj tako bo akumulator dlje zdržl. Vedno bolje imeti močnejši akumulator kakor takega kot je predpisan in jaz ko bom naslednjega kupoval za v kombi bom vzel najmočnejšega katerega lahko še spravim noter isto za v avto katerega bo enkrat tudi potrebno menjati saj je že 7-let v njemu pa še zelo kratke relacije so se delale 2-kilometra v eno smer in nazaj kar tudi ni dobro za akumulator ampak bil je pa kupljen original Toyota akumulator 85 ali 90 Ah za 120 Eur s popustom drugače polna cena je bila pa točno 169 Eur. Seveda ni mi žal,da sem toliko dal za njega saj še vedno deluje za v kombi sem pa pred dvema letoma kupil EXIDE PREMIUM EA722 12V 72Ah 720A v trgovini Bartog za 103,66 Eur to je bilo s popustom saj drugače polna cena je bila 140,08 Eur in drugod v Sloveniji je bila cena od 120 Eur in več za tak akumulator. Sedaj pa sem šel pogledati koliko so cene sedaj v Sloveniji in nato v Nemčiji pa to je ogromna razlika v cenah recimo v Nemčiji je isti akomulator še pod 100 Eur,ko pa se pri nas vrtijo vrtoglave cene recimo pri Euroton je 162 Eur,Bartog 121 Eur edino našel sem neko trgovino in avtomehanično storitev SBK AVTODELI kjer imajo ga s popustom za 112 Eur.
Tudi na Nemškem Amazonu so kar poceni z akumulatorji celo cenejši kot kakšne trgovine z avtodeli Autodoc......
Tudi na Nemškem Amazonu so kar poceni z akumulatorji celo cenejši kot kakšne trgovine z avtodeli Autodoc......
darck ::
Stari kanti je odpovedala baterija, sedaj je bil noter Exide 62 540A ki pa stane 95eur, gledam neko no-name zadevo B-power 62 480A za samo 60eur: link
Je vredno tvegat?
Tukaj sem našel EXIDE akumulator za 82 Eur in Varta za 83 Eur
https://sbk-avtodeli.si/shop/exide-12v-...
https://sbk-avtodeli.si/shop/varta-12v-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darck ()
mugen999 ::
Za staro kanto je vsak aku dober, da je le cenejsi. Ker nikol ne ves a bo potem prej kanta crknla al aku.
darck ::
Moj avto je potem tudi stara kanta ko je letnik 2007 s prevoženimi 216.000 Km ampak akumulator pa bom jaz še vedno kupil poprej dobrega kakor cenejšega raje za akumulator kot za kako drugo brezveznost
darck ::
energetik ::
Akku ni, kvaliteta je.Ker ni nujno, da pomeni 30€ več tudi toliko boljše. Ker najbolj važno pri Pb akumulatorju je, da je čimvečji del časa napolnjen na 100%. Lahko kupiš aku za 200€, pa ga boš uničil v 1 letu, če bo prevečkrat in predolgo v deep discharge.
Zaradi 30€ na 5-10 let se obremenjujete?
Pac kupis dvakrat za 60€ pa si na 120 ?
vires in numeris
darck ::
Ja pa treba je vedeti,ko je avto pozimi mrzel in prižgano je gretje šip,ventilacija takrat je tudi največja poraba sploh pa je lahko problem, če alternator ne fila dovolj in delaš zelo kratko razdaljo,takrat ne verjamem da je akumulator 100% poln. Tudi poleti ko Klima dela je nekako isto zato pa v avto vgraditi čim močnejši akumulator
energetik ::
Klima nima veze s porabo elektrike in akumulatorjem v klasičnem avtu.
Ostali porabniki pa samo, če velik % časa stojiš v zastojih na štandgasu. Kakor hitro so obrati nad 1200-1500rpm, lahko alternator brez problema napaja vse te porabnike in še fila akumulator. Nafilat mora itak samo tisto, kar se porabilo pri zagonu, pri tem ne rabi veliko toka, je pa dolgotrajno - max. 5A rabi za filanje, pa še to prve minute, nato manj. Alternator lahko od sebe daje vsaj 90A pri starih kripah, pri novejših še več.
Ja, stalne kratke vožnje niso ravno dobre za svinčev aku.
Ostali porabniki pa samo, če velik % časa stojiš v zastojih na štandgasu. Kakor hitro so obrati nad 1200-1500rpm, lahko alternator brez problema napaja vse te porabnike in še fila akumulator. Nafilat mora itak samo tisto, kar se porabilo pri zagonu, pri tem ne rabi veliko toka, je pa dolgotrajno - max. 5A rabi za filanje, pa še to prve minute, nato manj. Alternator lahko od sebe daje vsaj 90A pri starih kripah, pri novejših še več.
Ja, stalne kratke vožnje niso ravno dobre za svinčev aku.
vires in numeris
m0LN4r ::
Akku ni, kvaliteta je.Ker ni nujno, da pomeni 30€ več tudi toliko boljše. Ker najbolj važno pri Pb akumulatorju je, da je čimvečji del časa napolnjen na 100%. Lahko kupiš aku za 200€, pa ga boš uničil v 1 letu, če bo prevečkrat in predolgo v deep discharge.
Zaradi 30€ na 5-10 let se obremenjujete?
Pac kupis dvakrat za 60€ pa si na 120 ?
Ta argument lahko uporabljas vsepovsod v zivljenju.
Vseeno se pogovarjamo o kaj 30ish centov razlike na mesec?
Sparaj drugje.
Jaz sem svojo zgodbo s poceni alternativami zakljucil, tam kjer se stvar nabavi zabpar let.
Pol pa pozim slabse starta pa nevemkaj.
Ni nujno, da je boljse kot pravis, ampak ponavadi je. Celo pri poceni robi so marze visje, kot se na prvo zdi, ampak kaj jaz vem. Nisem se nikoli videl dobavnih cen /s
Da ni kak obnovljen Akku iz Indije 😆
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Sc0ut ::
Ce imam zdaj original Varta 61 540 330din, lahko vzamem 60 540? Kar enega Leclercovega bi vzel.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Sc0ut ::
Ma to piše na akumulatorju, kao vag grupa ima to. Saj ne vem čeje kak pomen.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
BCSman ::
Ker je bila sila sem v Eurotonu vzel njihov "Europower", za star vrnjen akumulator pa dajo 6eur. Baje jih za njih dela Energizer.
https://www.euroton.si/avtodeli/akumula...
https://www.euroton.si/avtodeli/akumula...
m0LN4r ::
Ce imam zdaj original Varta 61 540 330din, lahko vzamem 60 540? Kar enega Leclercovega bi vzel.
Ja pac 540 pa je al ce spravis notr vec tolk bolje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BCSman ::
Volvo ima 2 akumulatorja. Enega manjšega, ki je bojda namenjen pretežno start stopu in enega večjega klasičnega. Pač prizadetost sodobnega sveta da stvari naredijo dražje in kompleksnejše da se bolj molze ljudi ki tega ne potrebujejo.
Zdaj me pa zanima kako naj vem kateri se poslavlja pri jutranjih opozorilih "da je akumulator skoraj prazen".? Da ne grem kupit ta večjega, na koncu pa je problematičen ta manjši.
In pa bojda se tej sodobni akumulatorji začnejo pri 200evrih, ker morajo bit močnejši zaradi start stopa? Če bi dal običnega cenejšega v rangu 100evrov bi ga kmalu "skurilo"?
Zdaj me pa zanima kako naj vem kateri se poslavlja pri jutranjih opozorilih "da je akumulator skoraj prazen".? Da ne grem kupit ta večjega, na koncu pa je problematičen ta manjši.
In pa bojda se tej sodobni akumulatorji začnejo pri 200evrih, ker morajo bit močnejši zaradi start stopa? Če bi dal običnega cenejšega v rangu 100evrov bi ga kmalu "skurilo"?
Kodi ::
Volvo ima 2 akumulatorja. Enega manjšega, ki je bojda namenjen pretežno start stopu in enega večjega klasičnega. ker morajo bit močnejši zaradi start stopa? Če bi dal običnega cenejšega v rangu 100evrov bi ga kmalu "skurilo"?
LOL. Pazi kako pišeš, če se ne boš pravilno izražal te bodo napadli medvedi iz kočevskega gozda. Dupe & CO
Se ti bereš kaj pišeš?!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tony1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hitrost polnjenja akumulatorja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5582 (4333) | hojnikb |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20977 (11324) | FireSnake |
» | Kje kupiti akumulator (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22229 (18208) | Miha 333 |
» | Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9573 (8473) | RejZoR |
» | Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13897 (10872) | denabiker |