Forum » Na cesti » Kateri akumulator za avto?
Kateri akumulator za avto?
m0LN4r ::
https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20...
Ja tukaj je še mal ceneje 151,86 EUR https://www.eurodiskont.net/izdelek/agm...
Pa še majčen ceneje 149,99 EUR https://www.kruno.si/trgovina/akumulato...
Zanimivo da drugod po trgovinah jih imaš tudi po 240-250 EUR to je tudi do 100 EUR razlike
Tu je https://www.autobatterienbilliger.de/VA... 77Ah varianta 95evrov z postnino vred. Trgovina ima na idealo 4,5 od 5 zvezdic in vec kot 3000 ocen. Zdaj mi pa naj da starfoter boljso alternativo za manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
darck ::
VARTA Silver Dynamic 77Ah/780A E44 na Nemškem Amazonu 84.47 EUR + 7,99 POŠTNINA= 92,46 EUR. https://www.amazon.de/-/en/577400078316...
Da smo si na jasnem to je obični akumulator proti START-STOP AGM E39 AKUMULATORJU katerega ste poprej primerjali in takšen stane na Nemškem Amazonu 118,22 EUR samo ne pošiljajo p ga v Slovenijo. https://www.amazon.de/-/en/570901076D85...
Ne mešajte obične akumulatorje in START-STOP AGM akumulatorje,ker to ni isto. Seveda cene pa so vseeno nižje v tujini kakor v Sloveniji.
Da smo si na jasnem to je obični akumulator proti START-STOP AGM E39 AKUMULATORJU katerega ste poprej primerjali in takšen stane na Nemškem Amazonu 118,22 EUR samo ne pošiljajo p ga v Slovenijo. https://www.amazon.de/-/en/570901076D85...
Ne mešajte obične akumulatorje in START-STOP AGM akumulatorje,ker to ni isto. Seveda cene pa so vseeno nižje v tujini kakor v Sloveniji.
darck ::
Povejte razliko med tema dvema akumulatorjema saj cena je kar zanimiva in jaz sem lansko leto kupil tega pri Bartogu za isto ceno kot se danes prodaja 106 EUR. Po izdelavi in barvi sta si različna a sam opis-napis sta ista razen da na tistem cenejšem piše CARBON BOOST 2.0 vem samo to,da so ti Premium boljši kakor Excell saj Premium je kao narejen za zimske dni.
m0LN4r ::
Mas prav ja. Ca. od 35 evrov razlike naprej, ce primerjamo amazon z najcenejsim spajzom prinas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
starfotr ::
Jaz sem dal za E44 pri nas dobrih 100 eur. V Nemčiji je pa 85.
Najbrž bi še enkrat kupil pri nas, ker res ne bi cel teden čakal na drug aku. Tako sem ga pa v istem dnevu zamenjal, ko je stari crknil.
Ali vi slučajno preventivno menjate aku? Jaz ga, ko odpove in nič prej.
Najbrž bi še enkrat kupil pri nas, ker res ne bi cel teden čakal na drug aku. Tako sem ga pa v istem dnevu zamenjal, ko je stari crknil.
Ali vi slučajno preventivno menjate aku? Jaz ga, ko odpove in nič prej.
m0LN4r ::
Povejte razliko med tema dvema akumulatorjema saj cena je kar zanimiva in jaz sem lansko leto kupil tega pri Bartogu za isto ceno kot se danes prodaja 106 EUR. Po izdelavi in barvi sta si različna a sam opis-napis sta ista razen da na tistem cenejšem piše CARBON BOOST 2.0 vem samo to,da so ti Premium boljši kakor Excell saj Premium je kao narejen za zimske dni.
Na strani od exidegroup najdem jaz samo tistega carbon boost 2.0, mogoce samo "nova" verzija z bolj privlacnim napisom? Nevem.
Ali vi slučajno preventivno menjate aku? Jaz ga, ko odpove in nič prej.Ja jaz narocim, ko zacne crkovat in ne ko crkne. Da bi cakal na zadnji usodni dan, si ne morem privoscit. Je bolj na komot, ce ni ta zadnji moment.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
starfotr ::
Ker pri meni akuji ne kažejo znakov, da crkavajo, kot je to bilo včasih, pač pa samo crkne en dan. In to ne pozimi pač pa poleti.
m0LN4r ::
Seveda kazejo znake, tako kot so nekoc, tudi danes.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
darck ::
Jaz ko sem avto kupil sem imel akumulator skoraj nov kakor je rekel prodajalec in tudi normalno je avto vžigal samo potem ko sem pa avto peljal na servis in menjal šobe so mi ga z tistimi nastavitvami al kaj že izpraznili na nulo tako,da na koncu ni sploh nič se na armaturi prikazalo. V danem trenutku so mi rekli,da je akumulator slab-zanič in treba novega in oni so mi ponudli z popustom original Toyota akumulator za ceno 127 EUR in brez popusta je bil kao 172 Eur. To je bil totalni nateg samo dobro potem ko mi kolega pove,da je on kupil za isti avto Vartin akumulator in dal za njega 115 EUR sem bil malo pomirjen vendar moram pa reči,da moj ta akumulator je še sedaj v redu a od kolega je pa že pred 2-letoma šel na odpad. Po svoje sem tudi zaključil,da je smrt za akumulator tudi kratka razdalja in velika porabnika kot sta klima in gretje to sploh velja ob mrzlih ali vročih dneh. Recimo,da ti avto stoji par dni in potem kreneš 2 kilometra in imaš prižgano klimo to ti za sproti porablja ogromno energije sam vidim,ko avto še ni dosti segret ko vklopim ventilacijo se mi avtomatsko zdvignejo obrati motorja tam nekje za 200 obratov. Tudi poleti pa čeprav je avto segret se dostikrat ko klima dela obrati zdvignejo in potem nazaj padejo to zgleda kakor,da nekaj regulira glede porabe toka na akumulator nekaj mora biti s tem v zvezi. Najslabše pa je pozimi dokler se avto ne segreje saj deluje na 1.200 obratih in samo da izključim ventilacijo mi takoj pade na 1.000 obratov a normalno je pa 800 obratov.
Zaenkrat imam ta Toyota akumulator od leta 2016 in zaenkrat še dobro deluje samo imam pa že občutek,da bo počasi tudi on šel stran saj v zelo mrzlih dneh in da avto stoji po teden ali več je že 2-krat prišlo da se je čutilo,da je težje obrnil in nekaj časa dlje potreboval,da je vžgal. So mi pa tudi na servisu povedali,da bi moral moral dati obnoviti zaganjač ali pa novega kupiti saj je pri teh modelih pri teh kilometrih to problem,ko premalo na hitro zavrti saj tako ne vklopi nekaj glede goriva in avto vrti normalno samo vžgati noče.
Akumulator je najbolje kmalu menjati ko vidiš kake začetne spremembe sploh za take vožnje v kratkih relacijah
Zaenkrat imam ta Toyota akumulator od leta 2016 in zaenkrat še dobro deluje samo imam pa že občutek,da bo počasi tudi on šel stran saj v zelo mrzlih dneh in da avto stoji po teden ali več je že 2-krat prišlo da se je čutilo,da je težje obrnil in nekaj časa dlje potreboval,da je vžgal. So mi pa tudi na servisu povedali,da bi moral moral dati obnoviti zaganjač ali pa novega kupiti saj je pri teh modelih pri teh kilometrih to problem,ko premalo na hitro zavrti saj tako ne vklopi nekaj glede goriva in avto vrti normalno samo vžgati noče.
Akumulator je najbolje kmalu menjati ko vidiš kake začetne spremembe sploh za take vožnje v kratkih relacijah
m0LN4r ::
Priporocam ti to igracko: https://www.amazon.de/-/en/Cigarette-Li...
Zelo zanimiva igracka, ce vozis vsak dan in opazujes napetost vsako jutro ko zastartas avto.
To je avto vzgalo kot raketa, kljuc si samo obrnil da je dobil kontakt pa je vzgalo. Mehaniki bi pa seveda pol avta zamenjali takrat.
No ta akkumulator je danes se vedno v avtu, ima ca. 12 let (prvi zaganjac, prvi alternator). V teh dveh letih je bil 2x spraznjen do nule, ker pac je cel teden gorela lucka v kabini, ampak zanimivo ane. To z vecjim akujem sem dobil idejo, ko sem pac videl, da ima kolut za pritrditev tri luknje in v istem avtu z vec "komfort" opreme je bil tovarnisko seveda vecji akku notri.
Edino pri korejcu me moti, da po merah vecji ne pase not. Ko bo v zeninem dizlu crknil orginal cez par let, bo tja tudi sel not najvecji mozen in fertik.
Sicer pa novi avti so kr alergicni na slab akumulator, kokr vidim po FB grupah folku zacnejo random lucke utripati ali ostane display crn ali pa ze ko okna dvigujes se slisi, da se premikajo vedno pocasneje ipd. fore. Pri vzigu pa takaltak, ko tam opazis, pol je ze verjetno proti 12,0v cez noc ali manj.
Zelo zanimiva igracka, ce vozis vsak dan in opazujes napetost vsako jutro ko zastartas avto.
Akumulator je najbolje kmalu menjati ko vidiš kake začetne spremembe sploh za take vožnje v kratkih relacijah.Ko sem bil se student je avto redno stal po 5 dni. Prvi akumulator je bil orginal in je zdrzal ca. 7 let ce se prav spomnim. Bil je pa najmanjsi, ki je takrat pasal v kolut. Tam nekje osmo zimo odkar smo imeli ta avto, se je potem pri zagonu opazilo, da starta malce dlje oz. tezje. Ko so se temperature spustile, pa se je bilo se bolj opazno. Takrat sem prvic narocil na internetu nov akumulator, sem sel izmerit kolut in narocil najmocnejse kaj pase not. Ce me spomin ne vara, je bil orginal 60Ah, jaz sem pa dal notr 100Ah takrat. Pac novi je imel tok pri hladnem preiskusu 830A, original pa okol 540A se mi zdi.
To je avto vzgalo kot raketa, kljuc si samo obrnil da je dobil kontakt pa je vzgalo. Mehaniki bi pa seveda pol avta zamenjali takrat.
No ta akkumulator je danes se vedno v avtu, ima ca. 12 let (prvi zaganjac, prvi alternator). V teh dveh letih je bil 2x spraznjen do nule, ker pac je cel teden gorela lucka v kabini, ampak zanimivo ane. To z vecjim akujem sem dobil idejo, ko sem pac videl, da ima kolut za pritrditev tri luknje in v istem avtu z vec "komfort" opreme je bil tovarnisko seveda vecji akku notri.
Edino pri korejcu me moti, da po merah vecji ne pase not. Ko bo v zeninem dizlu crknil orginal cez par let, bo tja tudi sel not najvecji mozen in fertik.
Sicer pa novi avti so kr alergicni na slab akumulator, kokr vidim po FB grupah folku zacnejo random lucke utripati ali ostane display crn ali pa ze ko okna dvigujes se slisi, da se premikajo vedno pocasneje ipd. fore. Pri vzigu pa takaltak, ko tam opazis, pol je ze verjetno proti 12,0v cez noc ali manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
darck ::
Ja pa še večji problem je ko imaš dizel motor in recimo večja ko je prostornina motorja poprej bo akumulator šel sploh,če je prešvoh. Jaz imam 90Ah akumulator čeprav je original manjši čeprav lahko bi bil še močnejši saj dizel motor 2.2 ni kar tako kot kaki bencinarji kateri imajo tako ali tako manjšo kompresijo in jih akumulator lažje obrača. Ta zagonski tok bi morali še nekako pojačati v akumulatorju to je nekako najbolj pomembno pa letos ko sem menjal na kombiju zaganjač ker je bil fuč sem videl da tudi njih imaš na izbiro po močeh.Recimo v Renault Kango je original 1.2 Kw močan zaganjač a paše pa tudi tak z močjo 1.5 Kw in tak verjetno zažene z večjo močjo samo potrebuje tudi večjo zagon akumulatorja. močnejši zaganjač in močnejši akumulator in avto bi vžigal z lahkoto bilo kdaj
hojnikb ::
btw, k kupujes akku, ne gledas kapacitete, ampak zagonski tok. Sj ga mas za to, da ga zazenes, ne napajas ;)
(je pa res da sta ta dva podatka dokaj sorazmerna)
(je pa res da sta ta dva podatka dokaj sorazmerna)
#brezpodpisa
Leko ::
Važne so tudi dimenzije. Ne moreš dat notr kr en ne vem kakšen aku ker po dimenzijah gre not samo točno določen ki je v sorazmerju z Ah in A.
Ne moreš dat not močnejšega, ne vem kolk Ah in več zagonskega toka A, ker potem ne gre not.
Ne moreš dat not močnejšega, ne vem kolk Ah in več zagonskega toka A, ker potem ne gre not.
m0LN4r ::
Seveda gre, samo ne pri vseh znamkah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
darck ::
Pri starejših vozilih se večinoma lahko da večji akumulator drugače se da pa včasih tudi stvar prilagoditi važno,da je zadosti prostora kako se ga fiksira pa ni tak problem
m0LN4r ::
Samo za primer v Golfa 6, kokr vem tudi 7 in 7,5 in Polote in Audije lahko das 21cm, 24cm, 28cm in 32cm (zaokrozeno). V 1.2 TSIju imas recimo 52Ah, ki je okol 21cm. V GTIju brez S/S imas 60Ah, v modelih z S/S imas 70Ah ki so 28cm in v nabito polnem 2.0 TDI imas ~32cm siroke 80-90Ah baterije.
Zato pa so spodaj 3-4 luknje za srauf, ki drzi baterijo.
Zato pa so spodaj 3-4 luknje za srauf, ki drzi baterijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
za start stop jaz jemljem agm akumulatorje.
https://www.autobatterienbilliger.de/Ex...
https://www.autobatterienbilliger.de/Ex...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
c3p0 ::
Jaz sem ga lani kupil na Autodoc - Bosch 850A, stari originalen je zdržal 9 let (Varta). Cene vidim so primerljive s temi na zgornjem linku, verjetno pa nihajo z modeli in akcijami, tako da se splača vedno preverit.
m0LN4r ::
Povejte razliko med tema dvema akumulatorjema saj cena je kar zanimiva in jaz sem lansko leto kupil tega pri Bartogu za isto ceno kot se danes prodaja 106 EUR. Po izdelavi in barvi sta si različna a sam opis-napis sta ista razen da na tistem cenejšem piše CARBON BOOST 2.0 vem samo to,da so ti Premium boljši kakor Excell saj Premium je kao narejen za zimske dni.Evo odgovor:
Guten Tag,
vielen Dank für Ihre Anfrage.
Die EXIDE Preimum EA722 gibt es nur in einer Ausführung.
Die Variante mit Carbon Boost 2.0 ist die Nachfolger Batterie.
Customer service pravi, da je Carboon Boost 2.0 edina trenutno, ki se pri njih prodaja. Tista druga je stara zaloga verjetno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
Še enkrat, za start/stop in kratke relacije se nabavi LiFePo4 nadomestek. Svinčevega, kateregakoli, ubija vse kar ni 100% napolnjenost.
vires in numeris
m0LN4r ::
Ja nekaj takega: https://www.lithiumax.com.au/product-pa...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
c3p0 ::
Jurčka za akku? :D Imel sem 9 let start/stop in je zdržal bp, zadnjo zimo je malo kolcal, je pa res, da imam še en manjši akku v kuferamu.
energetik ::
Ja nekaj takega: https://www.lithiumax.com.au/product-pa...Se dobijo tudi pol cenejši.
Jurčka za akku? :D Imel sem 9 let start/stop in je zdržal bp, zadnjo zimo je malo kolcal, je pa res, da imam še en manjši akku v kuferamu.Preberi napisano. S/S na kratkih relacijah ti bo pobralo tudi če je AGM in dosti velik. Ko ICE stoji, se zadeva pač prazni. In tudi za AGM ni dobro, da je ves čas na pol prazen. Medtem ko ima LiFePO4 ravno med nekje 40 in 70% največjo življensko dobo, je idealka za S/S sistem.
Toyota ima to zakon narejeno, svinčev aku je mali, rabiš ga samo za prižgat računalnike in vklopit kontaktorje na veliki hibridni bateriji. Nato se ves čas fila, tudi če 1h stojiš z ugasnjenim motorjem.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
hojnikb ::
glede na to kolk drazji je lifepo4, lahk kr neki desetletji menjujes z tapoceni svincenimi iz jagra
#brezpodpisa
energetik ::
To je tudi res. Sploh če se spomniš vsaj 1 tedensko ga priklopit na pametni polnilec in dofilat do 100%.
vires in numeris
darck ::
tomaz- ::
in spet smo mi v službi avtomobila, ne avtomobil v naši službi .....
OMG, a zdej bi moral pa še na ta aku mislit, kdaj ga bom sam na vtičnico dofilal??
OMG, a zdej bi moral pa še na ta aku mislit, kdaj ga bom sam na vtičnico dofilal??
energetik ::
Piši tvojemu proizvajalcu avta, zakaj ni pomislil na vsakodnevno vožnjo v koloni par km v eno smer, vprašaj ga zakaj se pri ugasnjenem ICE aku samo prazni in zakaj ti takrat ne deluje klima
Nekateri proizvajalci hibridov s tem nimajo težav
Nekateri proizvajalci hibridov s tem nimajo težav
vires in numeris
Kodi ::
No tudi meni danes ni hotel vžgat avto. Sedaj sem dal polnit akumulator toda prej kot ne ga bo treba zamenjat.
Trenutno je v avtu Fiamm 12V 54Ah 520A - EN
L1 54P
Sedaj gledam kot ste že nekateri tu gor predlagali Varta Silver Dynamic
https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20...
Zanima me kaj je razlika v tipu: Varta D21 in Exide EA612 kot sta tukaj:
https://www.euroton.si/avtodeli/akumula...
Kakšni so akumulatorji Exide?
Ker recimo tukaj so občutno cenejši posebej, če pripeljem še starega nazaj?
https://www.agroizbira.si/izdelek/11020...
In kako, da je recimo v Agroizbiri toliko cenejši, gre pa za isti akumulator oziroma v Agroizbiri je celo močnejši?
Je vredno dat tistih 20€ več za Varto kot Exide?
Sem pa izbral malo močnejšega, po merah isti, mislim da ni nič narobe?
Trenutno je v avtu Fiamm 12V 54Ah 520A - EN
L1 54P
Sedaj gledam kot ste že nekateri tu gor predlagali Varta Silver Dynamic
https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20...
Zanima me kaj je razlika v tipu: Varta D21 in Exide EA612 kot sta tukaj:
https://www.euroton.si/avtodeli/akumula...
Kakšni so akumulatorji Exide?
Ker recimo tukaj so občutno cenejši posebej, če pripeljem še starega nazaj?
https://www.agroizbira.si/izdelek/11020...
In kako, da je recimo v Agroizbiri toliko cenejši, gre pa za isti akumulator oziroma v Agroizbiri je celo močnejši?
Je vredno dat tistih 20€ več za Varto kot Exide?
Sem pa izbral malo močnejšega, po merah isti, mislim da ni nič narobe?
WizzardOfOZ ::
Jaz imam zdaj že zadnjih nekaj let exide akumulatorje, pa so se kar dobro obnesli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
In kako, da je recimo v Agroizbiri toliko cenejši, gre pa za isti akumulator oziroma v Agroizbiri je celo močnejši?Velika marza, amazon jo ima za 69 mimgrede.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Kodi ::
Iz tujine mi nekako ni predvsem, če je treba uveljavljat garancijo pa nazaj pošiljat, kaj takrat bom pa brez. Tukaj pa greš le lahko direkt v trgovino in ti zamenjajo na licu mesta.
Potem Exide ni kr neka leva firma, ker prvič slišim za njih? Deluje mi nekako kot tista kr ena firma za usb ključke Xplore
Potem Exide ni kr neka leva firma, ker prvič slišim za njih? Deluje mi nekako kot tista kr ena firma za usb ključke Xplore
greedy ::
Ja nekaj takega: https://www.lithiumax.com.au/product-pa...Se dobijo tudi pol cenejši.
Jurčka za akku? :D Imel sem 9 let start/stop in je zdržal bp, zadnjo zimo je malo kolcal, je pa res, da imam še en manjši akku v kuferamu.Preberi napisano. S/S na kratkih relacijah ti bo pobralo tudi če je AGM in dosti velik. Ko ICE stoji, se zadeva pač prazni. In tudi za AGM ni dobro, da je ves čas na pol prazen. Medtem ko ima LiFePO4 ravno med nekje 40 in 70% največjo življensko dobo, je idealka za S/S sistem.
Toyota ima to zakon narejeno, svinčev aku je mali, rabiš ga samo za prižgat računalnike in vklopit kontaktorje na veliki hibridni bateriji. Nato se ves čas fila, tudi če 1h stojiš z ugasnjenim motorjem.
Recimo da se malo pomiri. Pojma nimaš o litijskih akumulatorjih. Zato pa jih še ni v avtomobilih. Ne veš nič, o ciklih, o stanjih mirovanja, načini polnjenja.... Dej en lifepo akumulator v avto, pa se slišimo čez 5 let. Do takrat se boš pa kaj naučil.
Pa teli izrazi "ICE", pa to. Ne delaj se bolj učenega kot si, ker po napisanem si med manj učenimi. Tolk v vednost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: greedy ()
greedy ::
Iz tujine mi nekako ni predvsem, če je treba uveljavljat garancijo pa nazaj pošiljat, kaj takrat bom pa brez. Tukaj pa greš le lahko direkt v trgovino in ti zamenjajo na licu mesta.
Potem Exide ni kr neka leva firma, ker prvič slišim za njih? Deluje mi nekako kot tista kr ena firma za usb ključke Xplore
Tebi svetujem, da greš v velog, pokažeš star akumulator in kupiš novega. Edino garancije pa ne bo, če ti ga ne vgradi avtoelektrikar.
Kodi ::
Iz tujine mi nekako ni predvsem, če je treba uveljavljat garancijo pa nazaj pošiljat, kaj takrat bom pa brez. Tukaj pa greš le lahko direkt v trgovino in ti zamenjajo na licu mesta.
Potem Exide ni kr neka leva firma, ker prvič slišim za njih? Deluje mi nekako kot tista kr ena firma za usb ključke Xplore
Tebi svetujem, da greš v velog, pokažeš star akumulator in kupiš novega. Edino garancije pa ne bo, če ti ga ne vgradi avtoelektrikar.
Potem, če grem v velog ali agroizbiro in ga tam na licu mesta zamenjam sam (odvijačit in zavijačit 4 matice M6) oziroma mi ga tam zamenjajo oni, garancija ne velja?
darck ::
Ma to sploh ni res,da ti garancija ne velja,če ga sam vgradiš ma to ti je isto kot če kupiš radio al kaj drugega. Jaz sem kupil akumulator v Bartogu in zraven dobil račun+garancijski list koliko let velja sam prodajalec je povedal,če bo kaj narobe samo nazaj prinesi in bodo uveljavljali garancijo.
hojnikb ::
ze mors kr sreco met, da uveljavljas garancijo pr teh kekcih
Nazadnje sn se ne leto star moto akku lahk vrgu v smeti, ker je bil zanic, čeprav po njihovih "testih" vse znotraj tovarniskih mej
Nazadnje sn se ne leto star moto akku lahk vrgu v smeti, ker je bil zanic, čeprav po njihovih "testih" vse znotraj tovarniskih mej
#brezpodpisa
greedy ::
Ma to sploh ni res,da ti garancija ne velja,če ga sam vgradiš ma to ti je isto kot če kupiš radio al kaj drugega. Jaz sem kupil akumulator v Bartogu in zraven dobil račun+garancijski list koliko let velja sam prodajalec je povedal,če bo kaj narobe samo nazaj prinesi in bodo uveljavljali garancijo.
Pa bo kr res. Vsaj za velog velja. Ampak, pri njih kupljenega akku nisem še rabil nosit v garancijo.
ze mors kr sreco met, da uveljavljas garancijo pr teh kekcih
Nazadnje sn se ne leto star moto akku lahk vrgu v smeti, ker je bil zanic, čeprav po njihovih "testih" vse znotraj tovarniskih mej
Če so zate kekci, ne pomeni, da ti nisi en kekec, al pa bedanc.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: greedy ()
energetik ::
Od kje si pa zdaj ti uletel po 3 tednih? Ne, nič ne vem, samo zato ker ti tako praviš. Ali pa bi raje kaj argumentiranega napisal?Ja nekaj takega: https://www.lithiumax.com.au/product-pa...Se dobijo tudi pol cenejši.
Jurčka za akku? :D Imel sem 9 let start/stop in je zdržal bp, zadnjo zimo je malo kolcal, je pa res, da imam še en manjši akku v kuferamu.Preberi napisano. S/S na kratkih relacijah ti bo pobralo tudi če je AGM in dosti velik. Ko ICE stoji, se zadeva pač prazni. In tudi za AGM ni dobro, da je ves čas na pol prazen. Medtem ko ima LiFePO4 ravno med nekje 40 in 70% največjo življensko dobo, je idealka za S/S sistem.
Toyota ima to zakon narejeno, svinčev aku je mali, rabiš ga samo za prižgat računalnike in vklopit kontaktorje na veliki hibridni bateriji. Nato se ves čas fila, tudi če 1h stojiš z ugasnjenim motorjem.
Recimo da se malo pomiri. Pojma nimaš o litijskih akumulatorjih. Zato pa jih še ni v avtomobilih. Ne veš nič, o ciklih, o stanjih mirovanja, načini polnjenja.... Dej en lifepo akumulator v avto, pa se slišimo čez 5 let. Do takrat se boš pa kaj naučil.
Pa teli izrazi "ICE", pa to. Ne delaj se bolj učenega kot si, ker po napisanem si med manj učenimi. Tolk v vednost.
Ja ICE. Kaj naj vsakič pišem "motor z notranjim izgorevanjem"? MZNI?
vires in numeris
Leko ::
Ne se norca delat iz takega strokovnjaka
Saj ne, da bi se hvalil
Čas prve prijave: 16.04.2022 00:28:44
Kje si bil do sedaj ko smo te tako krvavo potrebovali.
Zdravo! Ko berem take raznorazne neumnosti, si nisem mogel pomagat in sem se registriral. Forum obiskujem pa že nekaj časa. Sem sicer pooblaščeni serviser določenih priznanih znamk vrtnih strojev, imam pa tudi marsikateri certifikat(Briggs, Stiga, Alko, MTD).
...
Nasploh sem pa poleg motornih in baterijskih strojev, usposobljen strokovnjak za postavitev robotskih kosilnic.
Nočem se hvalit, ampak tu je ostalo mojih 5 minut življenja na slotech. Hvala, za vprašanja sem na voljo.
Saj ne, da bi se hvalil
Čas prve prijave: 16.04.2022 00:28:44
Kje si bil do sedaj ko smo te tako krvavo potrebovali.
Kodi ::
Iz tujine mi nekako ni predvsem, če je treba uveljavljat garancijo pa nazaj pošiljat, kaj takrat bom pa brez. Tukaj pa greš le lahko direkt v trgovino in ti zamenjajo na licu mesta.
Potem Exide ni kr neka leva firma, ker prvič slišim za njih? Deluje mi nekako kot tista kr ena firma za usb ključke Xplore
Tebi svetujem, da greš v velog, pokažeš star akumulator in kupiš novega. Edino garancije pa ne bo, če ti ga ne vgradi avtoelektrikar.
Ma to sploh ni res,da ti garancija ne velja,če ga sam vgradiš ma to ti je isto kot če kupiš radio al kaj drugega. Jaz sem kupil akumulator v Bartogu in zraven dobil račun+garancijski list koliko let velja sam prodajalec je povedal,če bo kaj narobe samo nazaj prinesi in bodo uveljavljali garancijo.
Pa bo kr res. Vsaj za velog velja. Ampak, pri njih kupljenega akku nisem še rabil nosit v garancijo.
Se pravi bi mi rad uturil akumulator iz veloga, kjer ne bom imel garancije. Aja saj je ne bom potreboval
Mal čudno bi to bilo, da bi bilo toliko spletnih trgovin, ki prodajajo akumulatorje preko spleta in potem ne bi bilo možnosti uveljavljanja garancije, ker sem prepričan da 90% kupcev ne gre k električarju oziroma mehaniku da mu zamenja akumulator, večina pa itak pride z avtom tja in ga zamenja z starim.
Verjamem pa, da se določene trgovine obešajo na vsako malenkost samo da jim ni treba menjat akumulatorja. Samo ne mi potem takih predlagat.
Dobro reklamo delaš, da te sedaj berejo ne boš več dolgo imel dela.
m0LN4r ::
Iz tujine mi nekako ni predvsem, če je treba uveljavljat garancijo pa nazaj pošiljat, kaj takrat bom pa brez. Tukaj pa greš le lahko direkt v trgovino in ti zamenjajo na licu mesta.
Potem Exide ni kr neka leva firma, ker prvič slišim za njih? Deluje mi nekako kot tista kr ena firma za usb ključke Xplore
Tebi svetujem, da greš v velog, pokažeš star akumulator in kupiš novega. Edino garancije pa ne bo, če ti ga ne vgradi avtoelektrikar.
Kak ne bo garancije? Kaj ma to veze, ce je vgrajen ali ne? Garancija je na akumulator, ne pa montazo. Kaksne bedarije.
Pa bo kr res. Vsaj za velog velja. Ampak, pri njih kupljenega akku nisem še rabil nosit v garancijo.To je izigravanje garancijskih pogojev, namrec tovarniska garancija recimo "varte" ali pa "exida" tega ne omenja.
Napacna uporaba je pa nekaj povsem drugega.
Iz tujine mi nekako ni predvsem, če je treba uveljavljat garancijo pa nazaj pošiljat, kaj takrat bom pa brez. Tukaj pa greš le lahko direkt v trgovino in ti zamenjajo na licu mesta.
Potem Exide ni kr neka leva firma, ker prvič slišim za njih? Deluje mi nekako kot tista kr ena firma za usb ključke Xplore
Ni bil misljeno, da kupi iz tujine, ampak da se normalna cena na netu giblje okol 70eur in imajo verjetno presneto veliko marzo ali so pa slabo kupili.
Kupi v agroizbiri, ce je najcenejsi. Jaz bi samo vprasal kako dolgo jim ze tam stoji, pa da naj zmerijo napetost preden mi ga prodajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
darck ::
Saj na akumulatorju mora biti napisano leto izdelave in pa ja garancija začne veljati od takrat ko si ga kupil. Koliko časa je v trgovini stal to je pa druga zadeva kar niti ne vpliva toliko na garancijo je pa možno,da je potrebno akumulator pred prvo uporabo kaj dofilati. Kako lahko nekateri razglabljajo ti ne bodo upoštevali garancije mater meni upoštevajo garancijo v vsaki občini trgovini za polnilne baterije za igrače ali kaj drugega.
stara mama ::
Potem Exide ni kr neka leva firma, ker prvič slišim za njih? Deluje mi nekako kot tista kr ena firma za usb ključke Xplore
Exide in Banner so prvovgradnja za BMW, če ti to kaj pove.
Menjajo se pa po 8-12 letih ponavadi. Sicer so razmere tam bolj ugodne, ker ni temperaturnega vpliva iz motorja (je v kuferanu).
LiFePo4? Ne se hecat no, na življenjsko dobo avta menjaš 2-3 obične (ali AGM) akumulatorje, da bi preplačeval litij?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Kodi ::
No sedaj sem nafilal akumulator. Filalo ga je več kot 8h, da je bil nafilan. Na koncu je kazalo 13V.
Kakšne so priporočljive vrednosti, da je akumulator še "dober". Sem se peljal na eno tako mal "daljšo" vožnjo 15km v eno in 15km v drugo stran. Po vožnji sem še enkrat pomeril. Ugasnjen avto: 12,8V, Kontakt: brez luči, radia 12,4V Ob zagonu 10-11,5V potem se dvigne na 13,9V in tudi med vožnjo kaže 13,8-9V.
Bomo pa videli kako bo kazalo jutri, ko bo "avto" mrzel, recimo čez noč.
Gre za 8let starega cliota, bencinarja 1,2 To je drugi akumulator 02/2018
Kratke vožnje včasih stoji tud po 3-4 dni se nikamor ne pelje potem pa kakšne 2-3 kratke vožnje, pa še nekaj sem prčkal pri ugasnjenem avtomobilu smo pa tle kot smo. Rad bi, da bi mi ta zdržal še vsaj do jeseni pa da ga potem pred zimo zamenjam, ker če ga bom sedaj menjal bo do zime že novi spet prazen
Kakšne so priporočljive vrednosti, da je akumulator še "dober". Sem se peljal na eno tako mal "daljšo" vožnjo 15km v eno in 15km v drugo stran. Po vožnji sem še enkrat pomeril. Ugasnjen avto: 12,8V, Kontakt: brez luči, radia 12,4V Ob zagonu 10-11,5V potem se dvigne na 13,9V in tudi med vožnjo kaže 13,8-9V.
Bomo pa videli kako bo kazalo jutri, ko bo "avto" mrzel, recimo čez noč.
Gre za 8let starega cliota, bencinarja 1,2 To je drugi akumulator 02/2018
Kratke vožnje včasih stoji tud po 3-4 dni se nikamor ne pelje potem pa kakšne 2-3 kratke vožnje, pa še nekaj sem prčkal pri ugasnjenem avtomobilu smo pa tle kot smo. Rad bi, da bi mi ta zdržal še vsaj do jeseni pa da ga potem pred zimo zamenjam, ker če ga bom sedaj menjal bo do zime že novi spet prazen
energetik ::
No sedaj sem nafilal akumulator. Filalo ga je več kot 8h, da je bil nafilan. Na koncu je kazalo 13V.Če gledaš samo napetosti, brez porabnikov mora imeti okoli 12,6V, da je poln. Med delovanjem motorja in filanjem mora it do nekje 14,4-14,6V. Če imaš dober pametni polnilec, ga bo nekaj časa filal še na 14,4, nato bo napetost spustil na 13,6V za nedoločen čas.
Kakšne so priporočljive vrednosti, da je akumulator še "dober". Sem se peljal na eno tako mal "daljšo" vožnjo 15km v eno in 15km v drugo stran. Po vožnji sem še enkrat pomeril. Ugasnjen avto: 12,8V, Kontakt: brez luči, radia 12,4V Ob zagonu 10-11,5V potem se dvigne na 13,9V in tudi med vožnjo kaže 13,8-9V.
Bomo pa videli kako bo kazalo jutri, ko bo "avto" mrzel, recimo čez noč.
Gre za 8let starega cliota, bencinarja 1,2 To je drugi akumulator 02/2018
Kratke vožnje včasih stoji tud po 3-4 dni se nikamor ne pelje potem pa kakšne 2-3 kratke vožnje, pa še nekaj sem prčkal pri ugasnjenem avtomobilu smo pa tle kot smo. Rad bi, da bi mi ta zdržal še vsaj do jeseni pa da ga potem pred zimo zamenjam, ker če ga bom sedaj menjal bo do zime že novi spet prazen
Ampak je finta, da tudi če je nafilan in kaže 12,6V, lahko da je zanič, to pa lahko probaš le z load testom, ali s testerjem ali pa z meritvijo napetosti med verglanjem.
vires in numeris
Zvezdica27 ::
samo V ne povejo dosti. Če se avto dnevno vozi, tudi pozimi, je akumulator za cca 5 let, na uč. Če stoji ga bo prva zima uničila, najbrž.
Zdravje akku ti pove, kot je rekel gor, tester.
Ker če ti rabiš 45ah in boš imel zjahan 110 Ah notri, verjemi, da bo delalo ;) Že znak, da v enem dnevu zadeva pade iz 13 na 12,4 V je malo sumljivo, a še OK. Vendar v enem dnevu pri teh temp ne bi smel.
Tester bo povedal, kako je in avtomehaniki ga imajo. Vse ostlao je ugibanje in en dan ne obrne, ponavadi ko je -10 ti pa imaš pomemben sestanek :) Tako to je in nič ni narobe s tem, to je potrošna roba v resnici.
zz
Zdravje akku ti pove, kot je rekel gor, tester.
Ker če ti rabiš 45ah in boš imel zjahan 110 Ah notri, verjemi, da bo delalo ;) Že znak, da v enem dnevu zadeva pade iz 13 na 12,4 V je malo sumljivo, a še OK. Vendar v enem dnevu pri teh temp ne bi smel.
Tester bo povedal, kako je in avtomehaniki ga imajo. Vse ostlao je ugibanje in en dan ne obrne, ponavadi ko je -10 ti pa imaš pomemben sestanek :) Tako to je in nič ni narobe s tem, to je potrošna roba v resnici.
zz
m0LN4r ::
Moj v garazi, ki ga ne uporabljam, je ze mesece. Ga pa imam, da opazujem kako se obnasa.
Ko je napolnjen oz. polnenje se ustavi pri 12,7V potem hitro pade na 12,6 ali 12,5 potem pa pada zelo pocasi. Sem ga pozabil filat kak mesec, pa sem dal gor polnilc je kazalo se vedno 12,3v.
Slabi akumulatorji padejo pod 12V ze v dveh dnevih, taksen je za na odpad. Ali pa ce je v trgovini, pa mi pokaze 11,5V - ni sans da ga kupim. Pa ne zato, ker nebi imel garancije, ampak iz principa.
Pri 11,5V imajo marsikateri proizvajalci pri sportnih baterijah vgrajen trennschalter, ki prepreci, da bi avto izpraznil baterijo se bolj. Bo pa se dovolj moci, da enkrat zakurblas. Sicer za litijsko, tam so tolerance malo visje.
Sem to vse ze probal in je res tako, pri svincevi pa ce se pogosto znajde pod 12V bi ze menjal preventivno.
Pove naceloma povsem dovolj:
Ko je napolnjen oz. polnenje se ustavi pri 12,7V potem hitro pade na 12,6 ali 12,5 potem pa pada zelo pocasi. Sem ga pozabil filat kak mesec, pa sem dal gor polnilc je kazalo se vedno 12,3v.
Slabi akumulatorji padejo pod 12V ze v dveh dnevih, taksen je za na odpad. Ali pa ce je v trgovini, pa mi pokaze 11,5V - ni sans da ga kupim. Pa ne zato, ker nebi imel garancije, ampak iz principa.
Pri 11,5V imajo marsikateri proizvajalci pri sportnih baterijah vgrajen trennschalter, ki prepreci, da bi avto izpraznil baterijo se bolj. Bo pa se dovolj moci, da enkrat zakurblas. Sicer za litijsko, tam so tolerance malo visje.
Sem to vse ze probal in je res tako, pri svincevi pa ce se pogosto znajde pod 12V bi ze menjal preventivno.
Zvezdica27 je izjavil:
samo V ne povejo dosti. Če se avto dnevno vozi, tudi pozimi, je akumulator za cca 5 let, na uč. Če stoji ga bo prva zima uničila, najbrž.
Zdravje akku ti pove, kot je rekel gor, tester.
Ker če ti rabiš 45ah in boš imel zjahan 110 Ah notri, verjemi, da bo delalo ;) Že znak, da v enem dnevu zadeva pade iz 13 na 12,4 V je malo sumljivo, a še OK. Vendar v enem dnevu pri teh temp ne bi smel.
Tester bo povedal, kako je in avtomehaniki ga imajo. Vse ostlao je ugibanje in en dan ne obrne, ponavadi ko je -10 ti pa imaš pomemben sestanek :) Tako to je in nič ni narobe s tem, to je potrošna roba v resnici.
zz
Pove naceloma povsem dovolj:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hitrost polnjenja akumulatorja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5582 (4333) | hojnikb |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20977 (11324) | FireSnake |
» | Kje kupiti akumulator (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22229 (18208) | Miha 333 |
» | Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9573 (8473) | RejZoR |
» | Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13897 (10872) | denabiker |