Forum » Na cesti » Kateri akumulator za avto?
Kateri akumulator za avto?
profii ::
MadMax ::
Problem nastane, ko ni znano kater je slab...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
fikus_ ::
Bolj je težava, ko aku mrkne in je poleg menjave akuja, potrebno avto peljat na servis, da resetirajo kakšno zadevo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
m0LN4r ::
Zvezdica27 je izjavil:
poglejte, zgoraj je bil en pameten, da se olja ne menja itd...Jaz imam v Oldtimer Polotu 100Ah varto silver ze 10 let, pa se avto vozi samo na kratke proge
Olje menjat vsako leto ali pri 20, 30k je normalno. Zdaj, če jih narediš samo 5 jaz pravim vseeno menjaj vsaj na 2 leti. Vsi smo pa vozili golfe kjer se je menjal na 5 let ;)
Ma isto je z akumulatorjem - če ste vi štromarji, imate vs eprav, tokovi, alternatorji...
sam če imaš pa ti en 1,6 HDi ali drug mali avto... pa ne me jebat... vzameš najcenejšega (recimo da je vsaj narejen v EU, ok? ALi vsaj dan na trg v EU) in nimaš kaj falit.
Ali bo delal 5 let ali 5,5 je tu nepomembno.
Seveda je drugo če sprašuje za 5.0 dizla ali kamion... za osebni avto, slovenski srednji rang, pa ljudje moji, ne komplicirat...
moje mnenje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Bolj je težava, ko aku mrkne in je poleg menjave akuja, potrebno avto peljat na servis, da resetirajo kakšno zadevo.
To se je najmanjši problem. Problem je ko zaradi svoje nestrokovnosti uničiš menjalnik ali elektronsko rocno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
mirator ::
Ko enkrat motor v avtomobilu steče, akumulatorja v bistvu ne rabiš več. Torej je problem samo pri zagonu, ko alternator še ne daje napetosti. In če pri zagonu, ki traja ca 5 s, steče iz akumulatorja tok 250 A(na pamet rečeno, verjetno je manj), pomeni to 0,35 Ah. Seveda pa je drugi problem, če se ti je akumulator spraznil pri, npr. prižganih lučeh čez noč, kar pomeni 10 A x 12 ur =120 Ah. Ali pa, če ima avto alarmno napravo, ki sicer porabi res tok nekaj mA in prištejemo še samopraznenje, in je avto dolgo izven pogona, se akumulator ravno tako izprazni.
Najbrž pa je vsakemu jasno, da se bo akumulator z večjo kapaciteto, dalj časa praznil.
Najbrž pa je vsakemu jasno, da se bo akumulator z večjo kapaciteto, dalj časa praznil.
hojnikb ::
Ko enkrat motor v avtomobilu steče, akumulatorja v bistvu ne rabiš več.
Tole ne drzi. Včasih kakšni uporabniki na trenutke pijejo precej toka, ki ga alternator nemore dostavit (recimo obračanje električnega volana, PTC grelec, grelne svečke). Tam more akku flikat, kar pa ni problem, ker so lahko kratkoročni tokovi veliki, pa akku nima tezav.
Zato imaš pri modernih avtih EFB+ ali AGM akkuje, ker takšno ciklanje zdrzijo kamot (poleg seveda start&stop sistema)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
MadMax ::
Poleg tega aku dela kot kondenzator, filter za prenapetostne konice, ki jih ustvarja alternator.
Jaz si ne upam pri delujočem odklopit akumulatorja.
Jaz si ne upam pri delujočem odklopit akumulatorja.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
mirator ::
Ko enkrat motor v avtomobilu steče, akumulatorja v bistvu ne rabiš več.
Tole ne drzi. Včasih kakšni uporabniki na trenutke pijejo precej toka, ki ga alternator nemore dostavit (recimo obračanje električnega volana, PTC grelec, grelne svečke). Tam more akku flikat, kar pa ni problem, ker so lahko kratkoročni tokovi veliki, pa akku nima tezav.
Zato imaš pri modernih avtih EFB+ ali AGM akkuje, ker takšno ciklanje zdrzijo kamot (poleg seveda start&stop sistema)
Verjamem. Sicer ne vem za kakšne moči posameznih porabnikov gre, vendar se na avtoelektriko vseeno premalo spoznam, da bi lahko karkoli trmoglavil.
Poleg tega aku dela kot kondenzator, filter za prenapetostne konice, ki jih ustvarja alternator.
Jaz si ne upam pri delujočem odklopit akumulatorja.
To drži, samo jaz sem mislil samo glede obremenitev in praznjenja akumulatorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
energetik ::
Se strinjam, tu gre za zelo kratkotrajne porabnike, ki pa lahko takrat požrejo silne ampere, ki jih pač zagotovi akumulator, saj ima notranjo upornost precej manjšo kot alternator, tok se avtomatično potegne iz aku, ta služi kot močan požiralec vseh sunkov tako v + kot v minus. Alternator nato v naslednjih minutah spet do 100% nafila aku. Brez akumulatorja bi rabil verjetno alternator na steroidih ali pa vsaj zelo hitro krmiljen izhod npr. preko DC-DC konverterja, pa še tam bi rabil kakšne dobre kondije zadaj za pokrit špice.Ko enkrat motor v avtomobilu steče, akumulatorja v bistvu ne rabiš več.
Tole ne drzi. Včasih kakšni uporabniki na trenutke pijejo precej toka, ki ga alternator nemore dostavit (recimo obračanje električnega volana, PTC grelec, grelne svečke). Tam more akku flikat, kar pa ni problem, ker so lahko kratkoročni tokovi veliki, pa akku nima tezav.
Zato imaš pri modernih avtih EFB+ ali AGM akkuje, ker takšno ciklanje zdrzijo kamot (poleg seveda start&stop sistema)
Leko ::
Kateri aku priporočate in kje? Gorenjska - Kranj - Jesenice. Trenutno je not EF 12V 70Ah 760A - varta še prvi original 3 leta. Start Stop. Počasi izdihuje.
Raje malo močnejši, če je možno.
Raje malo močnejši, če je možno.
Leko ::
m0LN4r ::
Kateri aku priporočate in kje? Gorenjska - Kranj - Jesenice. Trenutno je not EF 12V 70Ah 760A - varta še prvi original 3 leta. Start Stop. Počasi izdihuje.
Raje malo močnejši, če je možno.
Glej da ima vsaj 70Ah in da po merah pase not v kolut/okvir. Ne uporabljaj start stopa, pa bo zdrzalo par let dlje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Buggy ::
Kateri aku priporočate in kje? Gorenjska - Kranj - Jesenice. Trenutno je not EF 12V 70Ah 760A - varta še prvi original 3 leta. Start Stop. Počasi izdihuje.
Raje malo močnejši, če je možno.
Na vprasanje nimam konkretnega odgovora, ker je izbira odvisna od vec dejavnikov. Zagonski tok je seveda dobro ce je cim vecji, gledas predvsem velikost in orientacijo + in - priklopov ter specifiko start-stop.
Jaz sem imel zelo dobre izkusnje z Exide premium akumolatorji, poklici kaksen Stahlgruber ali Bartog, kjer so imeli nazadnje najboljse cene, pa se svetujejo ti lahko kaj bi slo v tvoj avto.
Se mi pa zdi 3 leta res malo in verjetno je res s/s problem za njegovo pesanje. Ce je avto dosti stal, bi ga za zacetek morda priklopil na polnilec in videl ce bo bolje.
MadMax ::
Pri start/stop akumulatorjih ni prav veliko izbire glede Ah in dimenzij.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
fikus_ ::
Če imaš start/stop, potem moraš kupiti za to namenjen akumulator.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
m0LN4r ::
Vsak dela z startstop naceloma, ampak recimo jaz startstop nikoli ne uporabljam.
Sodelavec pa do sihta 6x starta na 20 minutni voznji, greje volan pa streho odpira in zapiran z izklopljenim avtom.
Po dveh letih je orginal tudi izpustil duso.
Moj akku je ze 4 leta v avtu in drzi svojih 12,7v kot nov. Ampak startstop pac ne uporabljam na tako kratkih relacijah, celo pa ne pozimi, ko je efektivnost slabsa.
PS: cist kul zadeva je za cigaretni uni kurac, ko ti kaze napetost. Ko izklopis avto in ce kaze 12,3-4 pol ves da izklopis startstop ali se vozis 5 minut dlje, pa mora zdrzat 5-10 let.
Sodelavec pa do sihta 6x starta na 20 minutni voznji, greje volan pa streho odpira in zapiran z izklopljenim avtom.
Po dveh letih je orginal tudi izpustil duso.
Moj akku je ze 4 leta v avtu in drzi svojih 12,7v kot nov. Ampak startstop pac ne uporabljam na tako kratkih relacijah, celo pa ne pozimi, ko je efektivnost slabsa.
PS: cist kul zadeva je za cigaretni uni kurac, ko ti kaze napetost. Ko izklopis avto in ce kaze 12,3-4 pol ves da izklopis startstop ali se vozis 5 minut dlje, pa mora zdrzat 5-10 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
harvey ::
Vsak dela z startstop naceloma, ampak recimo jaz startstop nikoli ne uporabljam.
Sodelavec pa do sihta 6x starta na 20 minutni voznji, greje volan pa streho odpira in zapiran z izklopljenim avtom.
Po dveh letih je orginal tudi izpustil duso.
Moj akku je ze 4 leta v avtu in drzi svojih 12,7v kot nov. Ampak startstop pac ne uporabljam na tako kratkih relacijah, celo pa ne pozimi, ko je efektivnost slabsa.
Nov akumulator, zdržal manj kot dve leti, bil popolnoma v stiku, tako mi je dejal avtoelektričar. Akumulator z novim avtom zdržal več kot 8 let. Tako da kakor naletiš, pa start-stop gor ali dol.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
m0LN4r ::
No jaz sem v grupi na FB z 10.000 uporabniki, ce z avtom vse stima, se na koncu izkaze, da folk ki se pritozuje, dela zelo rad 5-10 minutne voznje do stacune in abusa akumulator na tej kratki relaciji z gretjem sedeza, volana itd.
Tisti z daljsimi relacijami pa naceloma nimajo tezav.
Startstop je jeben, stojis eno minuto na semaforju, laufa navigacija, kaksno gretje, brisalci, ventilatorji pa to ponovis parkrat, za svincene je vse kar je pod 12,0V pospesena smrt.
Pol pa se regeneracija DPF/OPF glih ko sparkiras avto, se suce stvar se par minut da se ohladi. Pred tem si pa sel samo do stacune in nazaj - not good.
Tisti z daljsimi relacijami pa naceloma nimajo tezav.
Startstop je jeben, stojis eno minuto na semaforju, laufa navigacija, kaksno gretje, brisalci, ventilatorji pa to ponovis parkrat, za svincene je vse kar je pod 12,0V pospesena smrt.
Pol pa se regeneracija DPF/OPF glih ko sparkiras avto, se suce stvar se par minut da se ohladi. Pred tem si pa sel samo do stacune in nazaj - not good.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Z litijem se ne spogleduj, drag je, razen ce bi rad prisparal par kil, ker dirkas.
Naroci varto sylver dinamic, so okol 100eur se mi zdi.
Naroci varto sylver dinamic, so okol 100eur se mi zdi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Leko ::
energetik ::
No jaz sem v grupi na FB z 10.000 uporabniki, ce z avtom vse stima, se na koncu izkaze, da folk ki se pritozuje, dela zelo rad 5-10 minutne voznje do stacune in abusa akumulator na tej kratki relaciji z gretjem sedeza, volana itd.Zato pa nabaviš raje avto, ki mu S/S dejansko deluje in zanj uporablja veliko Li-ion baterijo...
Tisti z daljsimi relacijami pa naceloma nimajo tezav.
Startstop je jeben, stojis eno minuto na semaforju, laufa navigacija, kaksno gretje, brisalci, ventilatorji pa to ponovis parkrat, za svincene je vse kar je pod 12,0V pospesena smrt.
Pol pa se regeneracija DPF/OPF glih ko sparkiras avto, se suce stvar se par minut da se ohladi. Pred tem si pa sel samo do stacune in nazaj - not good.
vires in numeris
m0LN4r ::
OP ze ima avto par let.
https://www.amazon.de/VARTA-Silver-Dyna...
Tega sem mislil vzet?
https://www.tab.si/products/tab_agm/?la...
190€ če prinesem starega 160€
https://www.amazon.de/VARTA-Silver-Dyna...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Buggy ::
TAB je bivsa topla IIRC, to pa ne pomeni da je kej slabsa.
S/S so naceloma drzaji tako da glej nek mid range. Varta (clasic) je pri meni pustila mesane obcutke (dead takoj po garnaciji kot bi jo tempiral), se pa stvari in produkti cez leta seveda spreminjajo na boljse in tudi slabse. Renome znamke ne igra vloge, naredi malo raziskave, vprasanje tukaj je cisto na mestu, le jaz ne sledim vec zadevam, bi pa bila informacija koga ki je bolj v tem tudi meni in se komu dobrodosla, ker mislim da imamo vsi samo se jebene S/S avte
BTW: ko sem kupil OBD programator za avto je bil S/S prva stvar, ki sem jo permanentno ugasnil.
S/S so naceloma drzaji tako da glej nek mid range. Varta (clasic) je pri meni pustila mesane obcutke (dead takoj po garnaciji kot bi jo tempiral), se pa stvari in produkti cez leta seveda spreminjajo na boljse in tudi slabse. Renome znamke ne igra vloge, naredi malo raziskave, vprasanje tukaj je cisto na mestu, le jaz ne sledim vec zadevam, bi pa bila informacija koga ki je bolj v tem tudi meni in se komu dobrodosla, ker mislim da imamo vsi samo se jebene S/S avte
BTW: ko sem kupil OBD programator za avto je bil S/S prva stvar, ki sem jo permanentno ugasnil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
SambaShare ::
V Kranju večinoma hodimo v Agroizbiro v Čirče:
https://www.agroizbira.si/katalog/7/aku...
+1. Ceneje ne boš prišel skozi. Zamenjaš pa kar tam na parkirišču, oz. ti lahko tudi oni.
darck ::
Pri hiši sta imela oče in brat TOPLA akumulator in po 3-letih je že šel pri obeh na smetišče. Nikoli več pravita Topla bilo katero drugo sranje je verjetno boljše kakor TOPLA.
Buggy ::
Ce mislis, da je bil Topla akumulator kaj slabsi od ostalih low end serij priznanih proizvajalcev, ki so vas premamili zgolj z brandom zivis v napacnem prepricanju.
Imel sem Toplo in sem jo po par letih s polnilcem resil, ko je Varta po treh letih odpovedala sodelovanje. Avto mi je drainal strom na zadnjem zaribanem brisalcu.
Ta meme ustvarjate zgolj neuki uporabniki, zato se vas pa tako z lahkoto pere kjer ces in placujete vec kot je potrebno :D
Imel sem Toplo in sem jo po par letih s polnilcem resil, ko je Varta po treh letih odpovedala sodelovanje. Avto mi je drainal strom na zadnjem zaribanem brisalcu.
Ta meme ustvarjate zgolj neuki uporabniki, zato se vas pa tako z lahkoto pere kjer ces in placujete vec kot je potrebno :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Leko ::
Buggy ::
TAB je bivsa topla IIRC,...
Zakaj pa bivša? Saj jih še delajo oz. prodajajo.
kot sem rekel, not my problem do your own research FFS! Just a hint for you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
darck ::
Je imel tudi kolega VARTA akumulator pa je bil vesel dokler ni po dobrih 3 letih se razjezil ko je moral novega kupiti. Ja imam sedaj pa že šesto leto pa mi še vedno služi original akumulator pa še to,da skoraj skoz delam relacije 2 Km eno stran in nazaj vsaj dan,avto bi star pa 15 let.
Leko ::
https://www.amazon.de/VARTA-Silver-Dyna...
To je zelo ugodno ja toda ne vem kako je pošiljanje akumulatorjev po pošti(iz tujine)?
Pa če bo zdržal do takrat.
Agroizbira bo še najboljša in najbližja izbira.
Je imel tudi kolega VARTA akumulator pa je bil vesel dokler ni po dobrih 3 letih se razjezil ko je moral novega kupiti. Ja imam sedaj pa že šesto leto pa mi še vedno služi original akumulator pa še to,da skoraj skoz delam relacije 2 Km eno stran in nazaj vsaj dan,avto bi star pa 15 let.
Je imel tudi kolega VARTA akumulator pa je bil vesel dokler ni po dobrih 3 letih se razjezil ko je moral novega kupiti. Ja imam sedaj pa že šesto leto pa mi še vedno služi original akumulator pa še to,da skoraj skoz delam relacije 2 Km eno stran in nazaj vsaj dan,avto bi star pa 15 let.
Po tvoje torej nič od nič. Vsak crkne po treh letih. Res koristne informacije.
TAB je bivsa topla IIRC,...
Zakaj pa bivša? Saj jih še delajo oz. prodajajo.
kot sem rekel, not my problem do your own research FFS! Just a hint for you!
https://www.tab.si/basic-info/?lang=sl
Topla je sam brandname TAB firme, tko kot vesna..
Točno to. Ni pa bivša.
energetik ::
Renome znamke ne igra vloge, naredi malo raziskave, vprasanje tukaj je cisto na mestu, le jaz ne sledim vec zadevam, bi pa bila informacija koga ki je bolj v tem tudi meni in se komu dobrodosla, ker mislim da imamo vsi samo se jebene S/S avteČe si pa nabavil avto, ki ima S/S samo za štos. Nabavil bi avto, kjer je S/S perfekcioniran. #HSD
BTW: ko sem kupil OBD programator za avto je bil S/S prva stvar, ki sem jo permanentno ugasnil.
Resno, vsa vozila s S/S bi morala imeti Li-ion ali vsaj NiMH akumulator, ki sta primerna za tak način delovanja, ne pa svinčevega, ki ga redno praznenje in držanje na nizkem nivoju ubije.
Resno, jaz bi dejansko vsem ki imate kriplaste S/S priporočal nabavo Li-ion 12V akumulatorja. So dražji, ampak bo pa verjetno zdržal 10 let+.
Npr.: https://www.pro-bat.si/si/trgovina/akum...
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Leko ::
Problem je bolj v tem, da akumulator kupujemo takrat, ko je že prepozno. Potem moraš na vrat na nos kupit nekaj na brzino v najbližji trgovini ali ti mehanik uturi, kar pač imajo na zalogi. Najboljš, da kar za vse tri avtomobile kupim po en najboljši akumulator in jih imam v garaži za vsak slučaj
MadMax ::
https://www.amazon.de/VARTA-Silver-Dyna...
To je zelo ugodno ja toda ne vem kako je pošiljanje akumulatorjev po pošti(iz tujine)?
Sem že kupil aku iz tujine, prišlo bp, 76Ah 30% ceneje z nezanemarljivo poštnino vred.
Ko pa tako gledaš na amazon.de upoštevaj da imajo nemci 19% davek, ti pa boš plačal 22. Če ti kaj pomeni.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Leko ::
Ni problem davek. Bolj me "skrbi" "rokovanje" med dostavo. Ker vemo kakšni so ti poštarji, DPD, GLS... to mečejo tiste pakete kot vreče krompirja. Da sploh dopuščajo fizičnim osebam nabavo takih stvari, ker kot vemo so določene stvari, kot neke baterije in podobno sploh prepovedane za fizične osebe oziroma z nepravilno dostavo, a niso?
starfotr ::
Problem pri takih zadevah je, če je karkoli narobe v času garancije. Takrat ti gre ves prihranek in ogromno časa izgubiš, ker se ukrvarjaš z vračilom. Pa vmes še avta nimaš.
Zato jaz kupim te zadeve lokalno.
Za ostalo (filtri ipd.) mi je pa vseeno, ker tam najbrž ne bo nobene reklamacije.
Zato jaz kupim te zadeve lokalno.
Za ostalo (filtri ipd.) mi je pa vseeno, ker tam najbrž ne bo nobene reklamacije.
m0LN4r ::
Ma kaki. 10 let nazaj sem narocil akumulator na mimovrste, pripeljali so ga z tovornjakom na paleti, cista resnica.
Takrat je bilo to se bolj v povojih, danes lahko narocis in kupis, kar zelis. Ce dobim na amazonu za 80.- zakaj bi dal pri lokalcu za isto 160...
Naceloma pri amazonu (prime) se nisem imel problemov nikoli (ce je prodajalec direkt amazon), pa sem ze vracal klavir po 6 mescih recimo in dobil povrnjen znesek takoj, ko je prisel dostavljalec iskat paket. Jaz nisem rabil nosit stvari nikamor, sem pustil pred vhodom in je amazonov kurir pobral in odnesel.
Pa se obstajajo stvari, kjer ti amazon povrne denar in ne rabis niti vrniti izdelka, ker se ne splaca.
To je druga liga.
Sem pa ze narocil tudi dva LIPO akumulatorja iz avstralije. Tudi prislo b.p. sam je trajalo, ker je bil na suarezski ladji, ki se je zataknila.
Takrat je bilo to se bolj v povojih, danes lahko narocis in kupis, kar zelis. Ce dobim na amazonu za 80.- zakaj bi dal pri lokalcu za isto 160...
Problem pri takih zadevah je, če je karkoli narobe v času garancije. Takrat ti gre ves prihranek in ogromno časa izgubiš, ker se ukrvarjaš z vračilom. Pa vmes še avta nimaš.
Zato jaz kupim te zadeve lokalno.
Za ostalo (filtri ipd.) mi je pa vseeno, ker tam najbrž ne bo nobene reklamacije.
Naceloma pri amazonu (prime) se nisem imel problemov nikoli (ce je prodajalec direkt amazon), pa sem ze vracal klavir po 6 mescih recimo in dobil povrnjen znesek takoj, ko je prisel dostavljalec iskat paket. Jaz nisem rabil nosit stvari nikamor, sem pustil pred vhodom in je amazonov kurir pobral in odnesel.
Pa se obstajajo stvari, kjer ti amazon povrne denar in ne rabis niti vrniti izdelka, ker se ne splaca.
To je druga liga.
Sem pa ze narocil tudi dva LIPO akumulatorja iz avstralije. Tudi prislo b.p. sam je trajalo, ker je bil na suarezski ladji, ki se je zataknila.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
starfotr ::
Daj mi en primer, kjer je 100 % razlika v ceni.
In da je 80 eur s poštnino iz tujine, pri nas pa 160 brez poštnine.
In da je 80 eur s poštnino iz tujine, pri nas pa 160 brez poštnine.
darck ::
Ja jaz dosti ali večinoma vse dele kupujem na AUTODOC kjer so najcenejše cene ampak pri akumulatorjih pa ni takih izrazitih razlik seveda to gledam ko so v akciji pri nas.
m0LN4r ::
Nima veze, razlika je velika. Pri taksni razliki se ze splaca narociti kr dva.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
darck ::
https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20...
Ja tukaj je še mal ceneje 151,86 EUR https://www.eurodiskont.net/izdelek/agm...
Pa še majčen ceneje 149,99 EUR https://www.kruno.si/trgovina/akumulato...
Zanimivo da drugod po trgovinah jih imaš tudi po 240-250 EUR to je tudi do 100 EUR razlike
Leko ::
Kje je pa v tujini 50 % ceneje?
Saj imaš zgoraj linke.
TAB z istimi specifikacijami je pri nas 190EUR medtem ko je varta silver dinamic 85EUR preko amazona de. Pa je varta DS verjetno boljša.
Koliko je to razlike! Mal več kot 100% a ne!
No sedaj sem šele videl link od eurotona - 229,84 EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Leko ()
m0LN4r ::
Ja wow 70Ah za 150 evrov, namesto da bi iz tujine narocil boljsega E44 z 77Ah za 85, cestitam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hitrost polnjenja akumulatorja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5610 (4361) | hojnikb |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21040 (11387) | FireSnake |
» | Kje kupiti akumulator (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22262 (18241) | Miha 333 |
» | Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9584 (8484) | RejZoR |
» | Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13920 (10895) | denabiker |