Forum » Na cesti » Kateri akumulator za avto?
Kateri akumulator za avto?
Dag ::
Če imaš čas in ti ni predaleč, se bolj splača, da star akumulator sam odpelješ na Surovino. Dobiš zanj več kot dajo trgovci popusta.
Drugače pa je Velog (akumulator.si) kul štacuna, zaenkrat same dobre izkušnje z njimi.
Drugače pa je Velog (akumulator.si) kul štacuna, zaenkrat same dobre izkušnje z njimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dag ()
energetik ::
Naj bi bil 61 A.2 leti nazaj nabavil Leklerkovega TECH9 in je povsem OK. Poleti ga zlorabljam vsak dan za sušenje klime 15min po vožnji, brez težav vžiga tudi pri -17°. Skratka gledat znamko je brez veze. Vzameš največjega, ki gre fizično v nosilec in gledaš da je + na pravi strani. Pa pogledaš še ali rabiš navadnega ali start-stop.
Lokacija Ljubljana.
Torej katera znamka? Kje nabavit? :)
2dark ::
zk_eu ::
Če se ne mudi, kupite na Siluxo (je malenkost ceneje) Varto ali Toplo itd. Na ti dve znamki jaz prisegam v naših avtomobilih. Varta in Bosch sta enaka akumulatorja, zato če že izbiraš med njima, izberi Varto, ki je malenkost cenejša.
Sicer pa ljudje dajejo notri tudi Exide in Energizer in ne slišim nekaj slabih stvareh o teh dveh znamkah.
Pa za kateri avto gre?
Sicer pa ljudje dajejo notri tudi Exide in Energizer in ne slišim nekaj slabih stvareh o teh dveh znamkah.
Pa za kateri avto gre?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
bobby ::
K
Op: kaj pa ce bi povedal naprimer za kater avto se gre, dizl, bencinar, ima start-stop funkcijo, katerega oz koliko micnega imas sedaj notri (61A ni noben podatek!) pa pol bos bolj konkreten odgovor dobil.
Op: kaj pa ce bi povedal naprimer za kater avto se gre, dizl, bencinar, ima start-stop funkcijo, katerega oz koliko micnega imas sedaj notri (61A ni noben podatek!) pa pol bos bolj konkreten odgovor dobil.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
fikus_ ::
V osnovi za navaden svinčev aku je čisto dovolj podatek npr. 61Ah in položaj +.
Za start/stop so pa drugi aku.
Za start/stop so pa drugi aku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
energetik ::
To je dovolj podatkov za bencinarja, za dizla pa je dobrodošel podatek še CCA, torej hladen zagonski tok, ki je precej različen glede na kvaliteto akumulatorja.
fikus_ ::
"To je dovolj podatkov za bencinarja, za dizla pa je dobrodošel podatek še CCA, torej hladen zagonski tok, ki je precej različen glede na kvaliteto akumulatorja."
Zagonski tok se pri nekih xxAh razlikuje pod +/- 5% cenejši/dražji aku, tako da ni neke bistvene razlike. Pri ceni je večja razlika.
Zagonski tok se pri nekih xxAh razlikuje pod +/- 5% cenejši/dražji aku, tako da ni neke bistvene razlike. Pri ceni je večja razlika.
Kosek1 ::
LECLERC
Tale kupon je samo za špecerijo. Kako so pa kaj znani Fulmen akumulatorji? Cena je kar ugodna, pasal bo v moj avto. Sem preveril mere.
Sicer je še opcija Varta 63 610 A, mere 24, 17,5, 19 za 89,10 EUR. A ni ta znamka bolj znana in ziher?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kosek1 ()
jeropero ::
Tilen ::
Tudi pooblaščen servis ima občasno akcije za original akumulatorje. Preverite še to možnost.
Lani januarja je bila akcija:
Lani januarja je bila akcija:
Vir energije vozila 25% ugodneje.
Akumulator predstavlja ključen del vsakega vozila. V njem je namreč shranjena vsa električna energija, ki omogoča pravilno delovanje vozila. Z njegovo pomočjo poteka zagon motorja in oskrba vseh električnih porabnikov z električno energijo.
Redno preverjanje stanja akumulatorja lahko prepreči nevšečnosti.
Izkoristite 25% popust na nakup akumulatorja med 1.11. 2018 in 15.1. 2019, na vseh pooblaščenih servisih za vozila Audi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
zk_eu ::
LECLERC
Tale kupon je samo za špecerijo. Kako so pa kaj znani Fulmen akumulatorji? Cena je kar ugodna, pasal bo v moj avto. Sem preveril mere.
Sicer je še opcija Varta 63 610 A, mere 24, 17,5, 19 za 89,10 EUR. A ni ta znamka bolj znana in ziher?
Vzami Varto in imaš v 99% mir za nekaj let. Med tistim 1% sem bil jaz, ki mu je Varta crknila, a na srečo v garancijskem roku :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
mailer ::
Osebno sem bil zelo zadovoljen z akumulatorji Fulmen.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
fikus_ ::
Tile aku, ki jih kupite ponavadi držijo ~5-6 let, redko kdaj odstopa. Garancijo dajo 1-2 leti mogoče 3 leta. Če je nov aku z napako se hitro pokaže, tako da se z raznimi priznanimi firmami ne profitira veliko.
energetik ::
Se strinjam, nabaviš kar dobiš za najmanj €/Ah, nato lepo menjaš ko malce opeša, večinoma zdržijo vsaj 5 let vsi, nato neseš nazaj v reciklažo in vzameš novega.
Sicer pa je življenska doba zelo odvisna od uporabe. Za tiste, ki vozijo dolge relacije in malokrat vžigajo, bo aku zdržal zelo dolgo, nekdo ki pa velikokrat na dan vžiga avto in se pelje le kratke razdalje, bo opešal precej prej. Ob zelo kratkih relacijah se aku dejansko sploh ne more nafilati nikoli do konca (tam po ~80% je filanje zelo zelo počasno, več ur, čeprav je alternator dovolj močen), in pa za Pb aku je zelo pomembno, da je ves čas popolnoma poln, še najbolje da je ves čas na polnilcu, ki vzdržuje 13,6V.
Sicer pa je življenska doba zelo odvisna od uporabe. Za tiste, ki vozijo dolge relacije in malokrat vžigajo, bo aku zdržal zelo dolgo, nekdo ki pa velikokrat na dan vžiga avto in se pelje le kratke razdalje, bo opešal precej prej. Ob zelo kratkih relacijah se aku dejansko sploh ne more nafilati nikoli do konca (tam po ~80% je filanje zelo zelo počasno, več ur, čeprav je alternator dovolj močen), in pa za Pb aku je zelo pomembno, da je ves čas popolnoma poln, še najbolje da je ves čas na polnilcu, ki vzdržuje 13,6V.
flameir ::
Kje pogledam, kater akumulator moram dat v start/stop 0.9 clio 2016 - bencinar? Na aku ne morm pogledat, ker nimam pravega.
Tenks.
Tenks.
Bizkit45 ::
za takšno "šibico" katerikoli start/stop klasificiran akumulator. Zagonski tok je pri takšnem avtu minimalen, kapaciteta je pa stvar posameznika (če si pozno v noč parkiran in nabijaš..glasbo ofc) :)
edit: aja, glej polariteto, se pravi na kateri strani je +(-) in pa fizične mere.
edit: aja, glej polariteto, se pravi na kateri strani je +(-) in pa fizične mere.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bizkit45 ()
Telbanc ::
Naj bi bil 61 A.2 leti nazaj nabavil Leklerkovega TECH9 in je povsem OK. Poleti ga zlorabljam vsak dan za sušenje klime 15min po vožnji, brez težav vžiga tudi pri -17°. Skratka gledat znamko je brez veze. Vzameš največjega, ki gre fizično v nosilec in gledaš da je + na pravi strani. Pa pogledaš še ali rabiš navadnega ali start-stop.
Lokacija Ljubljana.
Torej katera znamka? Kje nabavit? :)
Pol zjebeš polnilec. Najboljše je tolk kolk je original.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
starfotr ::
Čak, kaj? Od kje ti to? Si to potegnil iz riti?
Kupujte dobre akumulatorje, tiste, ki so npr. premium, platinum ipd., imajo dolgo garancijo...
Dober aku se hitro povrne. Zanesljiv vžig in dolga živ. doba. To je to.
Poceni roba nikoli ni ravno ok.
Kupujte dobre akumulatorje, tiste, ki so npr. premium, platinum ipd., imajo dolgo garancijo...
Dober aku se hitro povrne. Zanesljiv vžig in dolga živ. doba. To je to.
Poceni roba nikoli ni ravno ok.
IL_DIAVOLO ::
Kaki premium, važno da vzames cca 20% močnejši akumulator kot je predpisano in nima kaj bit.
Namesto 60, vzames 70 amperskega. 2 leti bo vsak delal.
Namesto 60, vzames 70 amperskega. 2 leti bo vsak delal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
bobby ::
Izogibaj se tiatega, ki ima 30 mesecev garancije. Za manj ves, da si kupu sranje, tist, ki je dober ima pa 36mesecev gar, torej najmanj 3 zime ali vec.
Pri 30 mesecih pomeni, da garantirajo (glede na to, da crkujejo najvec med zimo) samo 2 zimi kar je pa,..
Pri 30 mesecih pomeni, da garantirajo (glede na to, da crkujejo najvec med zimo) samo 2 zimi kar je pa,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
starfotr ::
Po mojih izkušnjah so dobri TAB.
Na spletni strani je tudi fajn orodje, s katerim si lahko po tipu avta najdete primeren aku.
https://www.tab.si/
Tudi Varta so v redu, pri Velogu
https://www.akumulator.si/
se da dobit dobre cene. S tistimi poceni jajci iz super marketa ali no name iz avto trgovin nisem bil nikoli tako zadovoljen. Ni vredno tistih par 10 eur prihranka.
Na spletni strani je tudi fajn orodje, s katerim si lahko po tipu avta najdete primeren aku.
https://www.tab.si/
Tudi Varta so v redu, pri Velogu
https://www.akumulator.si/
se da dobit dobre cene. S tistimi poceni jajci iz super marketa ali no name iz avto trgovin nisem bil nikoli tako zadovoljen. Ni vredno tistih par 10 eur prihranka.
energetik ::
Od kje si zdj to potegnil, 2 leti nazaj?2 leti nazaj nabavil Leklerkovega TECH9 in je povsem OK. Poleti ga zlorabljam vsak dan za sušenje klime 15min po vožnji, brez težav vžiga tudi pri -17°. Skratka gledat znamko je brez veze. Vzameš največjega, ki gre fizično v nosilec in gledaš da je + na pravi strani. Pa pogledaš še ali rabiš navadnega ali start-stop.
Pol zjebeš polnilec. Najboljše je tolk kolk je original.
Kakšen polnilec to misliš, alternator? Zakaj bi ga zafrknil, ima regulacijo napetosti na nekje 14,4V, kar je ravno topping charge za svinčev aku. Tok pa ima alternator tudi omejen; večji aku bo pač dalj časa vlekel tok, da se bo nafilal, seveda če je prej izpraznjen. Nič posebnega ni to za alternator. Saj v avto itak ne gre aku od tovornjaka, da bi vlekel stotine amperov ob polnjenju.
Čak, kaj? Od kje ti to? Si to potegnil iz riti?Lej, zadnjič sem nabavil čipšit Tech9 v Leclercu, drži še zdaj po nekje 5 letih, s tem da je bil precej zlorabljen, ene 3x tudi v deep dischargu.
Kupujte dobre akumulatorje, tiste, ki so npr. premium, platinum ipd., imajo dolgo garancijo...
Dober aku se hitro povrne. Zanesljiv vžig in dolga živ. doba. To je to.
Poceni roba nikoli ni ravno ok.
Veš kaj garantira dolgo življenjsko dobo? Da je vedno poln. Svinčev aku ima najraje stalen priklop na 13,6V. V avtih je daleč od tega, sploh pri tistih ki veliko stojijo na parkingu ali se vozijo na kratke razdalje, to jih ubije. V 15min se kaj dosti ne bo nafilal, svinčev aku rabi ure in ure, da se res popolno nafila. Torej recept za dolgo dobo je, da mu privoščiš vsaj na par tednov filanje s pametnim polnilcem. Pa tudi če je najcenejša roba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
MadMax ::
Kaj pa s Toplo ne štima?
Bi rekel da je z Varto več akutnih presenečenj.
Nasplošno pa so že vsaj 15 let vsi aftermarket akumulatorji zgolj loterija.
Bi rekel da je z Varto več akutnih presenečenj.
Nasplošno pa so že vsaj 15 let vsi aftermarket akumulatorji zgolj loterija.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
m0LN4r ::
Varta Silver Dynamic: https://www.amazon.de/Varta-60040208331...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Meni je dal mehanik not madžarski QWP in je kar beast od akumulatorja. Sicer ga nikjer ne moreš kupiti, ampak ok, potem že imajo mehaniki svoje vire
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Prakticno je vsak nov aku dober.
Dokler drzi svojih 12,6V tut pozimi.
Ce ne drzi je konc znjim al pa stara zaloga
Men je prva silver zdrzala 8 let, pol ze malo manj. Je pa bil avto v garazi in startstop ne uporabljam.
Dokler drzi svojih 12,6V tut pozimi.
Ce ne drzi je konc znjim al pa stara zaloga
Men je prva silver zdrzala 8 let, pol ze malo manj. Je pa bil avto v garazi in startstop ne uporabljam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Telbanc ::
Čak, kaj? Od kje ti to? Si to potegnil iz riti?
Kupujte dobre akumulatorje, tiste, ki so npr. premium, platinum ipd., imajo dolgo garancijo...
Dober aku se hitro povrne. Zanesljiv vžig in dolga živ. doba. To je to.
Poceni roba nikoli ni ravno ok.
Do 10 % večja kapaciteta navadno ni problem. Od tovarniške. Problem je če se pretirava, ker pol alternator doskrat ne zmore napolnit akomulatorja do konca in se mu skrajša življenska doba, poleg tega trpi tud alternator, kok je men znano grejo lah diode.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
profii ::
Čak, kaj? Od kje ti to? Si to potegnil iz riti?
Kupujte dobre akumulatorje, tiste, ki so npr. premium, platinum ipd., imajo dolgo garancijo...
Dober aku se hitro povrne. Zanesljiv vžig in dolga živ. doba. To je to.
Poceni roba nikoli ni ravno ok.
Do 10 % večja kapaciteta navadno ni problem. Od tovarniške. Problem je če se pretirava, ker pol alternator doskrat ne zmore napolnit akomulatorja do konca in se mu skrajša življenska doba, poleg tega trpi tud alternator, kok je men znano grejo lah diode.
Tole pa nima nobene logike, sorry.
Telbanc ::
Čak, kaj? Od kje ti to? Si to potegnil iz riti?
Kupujte dobre akumulatorje, tiste, ki so npr. premium, platinum ipd., imajo dolgo garancijo...
Dober aku se hitro povrne. Zanesljiv vžig in dolga živ. doba. To je to.
Poceni roba nikoli ni ravno ok.
Do 10 % večja kapaciteta navadno ni problem. Od tovarniške. Problem je če se pretirava, ker pol alternator doskrat ne zmore napolnit akomulatorja do konca in se mu skrajša življenska doba, poleg tega trpi tud alternator, kok je men znano grejo lah diode.
Tole pa nima nobene logike, sorry.
Itak da ne, ker nimaš pojma o štromu. Ko je akomulator zlo izpraznen, lah potegne velik tok, ko ga alternator polni...in tle se pol pojavi problem dimenzije kablov, moči alternatorja, sploh ker to traja kr nekej časa. In večje kapacitete so večje so vrednosti v amperih.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
starfotr ::
Akumulatorska zmogljivost je pogojena s snovjo in geometrijo.
Snov je pač svinec in kislina. Nobena huda znanost.
V neko škatlo pa lahko spraviš samo določeno količino svinca in kisline.
Torej, nekih hudih odstopanj ne more biti med akumulatorji iste velikosti. In avti imajo navadno točno določeno velikost akumulatorja.
Je pa res, da so eni boljši, drugi slabši in cenejši.
Snov je pač svinec in kislina. Nobena huda znanost.
V neko škatlo pa lahko spraviš samo določeno količino svinca in kisline.
Torej, nekih hudih odstopanj ne more biti med akumulatorji iste velikosti. In avti imajo navadno točno določeno velikost akumulatorja.
Je pa res, da so eni boljši, drugi slabši in cenejši.
A. Smith ::
Itak da ne, ker nimaš pojma o štromu. Ko je akomulator zlo izpraznen, lah potegne velik tok, ko ga alternator polni...in tle se pol pojavi problem dimenzije kablov, moči alternatorja, sploh ker to traja kr nekej časa. In večje kapacitete so večje so vrednosti v amperih.
Polnilni tok regulatorja je omejen z elektroniko in to, da naj bi bil polnilni tok prevelik zaradi prevelikega akumulatorja je največja neumnost, kar sem jih kdaj slišal. Diode crknejo, ker so bile defektno izdelane ali pa zato, ker fašejo napetostno konico. Tipičen razlog za napetostno konico so lahko [obrabljene] krtačke, ki drsijo po drsnih obročih alternatorja.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
energetik ::
Točno tako, polnilni tok bo tak, kot ga še lahko da od sebe alternator, če bo potreba hujša, se bo le napetost nekoliko sesedla (regulator napetosti da pač od sebe max tok na rotor, in to je to, kolikor bo prišlo ven iz statorja pač bo).
Pa vendar to gre morda za čas minut, in če bi bil akumulator popolnoma izpraznjen. Kdor je kdaj filal popolnoma izpraznjen svinčev aku bo vedel, da se na začetku napetost zelo zelo hitro pobere na tistih 12,x V. Torej edina posledica velikega izpraznjenega akuja bi bila, da bi bila napetost sistema nekaj minut, morda do pol ure nižja od tistih običajnih 14,4V, seveda pa vsa avto elektronika lahko dela povsem normalno tudi na 12,6 ali 12,0V.
Doma imam za UPS 115Ah deep cycle aku, ko je popolnoma prazen (inverter ga scuza do 10,6V) in ko gor priklopim moj ubogi 4A polnilec, je v roku par minut na 12,5V. Kaj šele pri alternatorju, kateri skoraj vsak da od sebe 90A.
Pa vendar to gre morda za čas minut, in če bi bil akumulator popolnoma izpraznjen. Kdor je kdaj filal popolnoma izpraznjen svinčev aku bo vedel, da se na začetku napetost zelo zelo hitro pobere na tistih 12,x V. Torej edina posledica velikega izpraznjenega akuja bi bila, da bi bila napetost sistema nekaj minut, morda do pol ure nižja od tistih običajnih 14,4V, seveda pa vsa avto elektronika lahko dela povsem normalno tudi na 12,6 ali 12,0V.
Doma imam za UPS 115Ah deep cycle aku, ko je popolnoma prazen (inverter ga scuza do 10,6V) in ko gor priklopim moj ubogi 4A polnilec, je v roku par minut na 12,5V. Kaj šele pri alternatorju, kateri skoraj vsak da od sebe 90A.
Telbanc ::
Itak da ne, ker nimaš pojma o štromu. Ko je akomulator zlo izpraznen, lah potegne velik tok, ko ga alternator polni...in tle se pol pojavi problem dimenzije kablov, moči alternatorja, sploh ker to traja kr nekej časa. In večje kapacitete so večje so vrednosti v amperih.
Polnilni tok regulatorja je omejen z elektroniko in to, da naj bi bil polnilni tok prevelik zaradi prevelikega akumulatorja je največja neumnost, kar sem jih kdaj slišal. Diode crknejo, ker so bile defektno izdelane ali pa zato, ker fašejo napetostno konico. Tipičen razlog za napetostno konico so lahko [obrabljene] krtačke, ki drsijo po drsnih obročih alternatorja.
No pol kr trpejte večje akomulatorje in velik sreče.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
hojnikb ::
Itak da ne, ker nimaš pojma o štromu. Ko je akomulator zlo izpraznen, lah potegne velik tok, ko ga alternator polni...in tle se pol pojavi problem dimenzije kablov, moči alternatorja, sploh ker to traja kr nekej časa. In večje kapacitete so večje so vrednosti v amperih.
Polnilni tok regulatorja je omejen z elektroniko in to, da naj bi bil polnilni tok prevelik zaradi prevelikega akumulatorja je največja neumnost, kar sem jih kdaj slišal. Diode crknejo, ker so bile defektno izdelane ali pa zato, ker fašejo napetostno konico. Tipičen razlog za napetostno konico so lahko [obrabljene] krtačke, ki drsijo po drsnih obročih alternatorja.
No pol kr trpejte večje akomulatorje in velik sreče.
Če nimas pojma, pac nimas pojma. Osnovnosolska fizika elektrike, sedi ena.
Mam en eksperiment za tebe; vzami telefon, ki se polni z 30W (ali vec). Vzami butasti 5 ali 10W polnilec.
Porocaj, kako bo telefon "cuzal" 30W iz tega polnilca
#brezpodpisa
Telbanc ::
Itak da ne, ker nimaš pojma o štromu. Ko je akomulator zlo izpraznen, lah potegne velik tok, ko ga alternator polni...in tle se pol pojavi problem dimenzije kablov, moči alternatorja, sploh ker to traja kr nekej časa. In večje kapacitete so večje so vrednosti v amperih.
Polnilni tok regulatorja je omejen z elektroniko in to, da naj bi bil polnilni tok prevelik zaradi prevelikega akumulatorja je največja neumnost, kar sem jih kdaj slišal. Diode crknejo, ker so bile defektno izdelane ali pa zato, ker fašejo napetostno konico. Tipičen razlog za napetostno konico so lahko [obrabljene] krtačke, ki drsijo po drsnih obročih alternatorja.
No pol kr trpejte večje akomulatorje in velik sreče.
Če nimas pojma, pac nimas pojma. Osnovnosolska fizika elektrike, sedi ena.
Mam en eksperiment za tebe; vzami telefon, ki se polni z 30W (ali vec). Vzami butasti 5 ali 10W polnilec.
Porocaj, kako bo telefon "cuzal" 30W iz tega polnilca
Pač napisal sem.."alternator doskrat ne zmore napolnit akomulatorja ", in v drugem postu" moči alternatorja"...
Od zaj naprej priporočam branje mojih postov ljudem, ki nimajo posebnih potreb.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
flameir ::
Jaz se zdaj odločam med dvema. Dobil sem mnenji dveh mehankarjev, eden je rekel, da je Varta najboljš, drug pa, da sam Varte ne in da naj vzamem Duracell.
Je dejansko razlika al je vseeno, kerga uzamem (oboje dobim za isto ceno)?
Odločam se med tema dvema:
https://www.eurodiskont.net/izdelek/agm...
https://www.agroizbira.si/izdelek/11009...
Je dejansko razlika al je vseeno, kerga uzamem (oboje dobim za isto ceno)?
Odločam se med tema dvema:
https://www.eurodiskont.net/izdelek/agm...
https://www.agroizbira.si/izdelek/11009...
Xserces ::
od kdaj so akuji tok dragi?...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
energetik ::
To so AGM, namenjeni za start-stop. Navaden štartni s tekočim elektrolitom je 1/2 te cene.
hojnikb ::
Itak da ne, ker nimaš pojma o štromu. Ko je akomulator zlo izpraznen, lah potegne velik tok, ko ga alternator polni...in tle se pol pojavi problem dimenzije kablov, moči alternatorja, sploh ker to traja kr nekej časa. In večje kapacitete so večje so vrednosti v amperih.
Polnilni tok regulatorja je omejen z elektroniko in to, da naj bi bil polnilni tok prevelik zaradi prevelikega akumulatorja je največja neumnost, kar sem jih kdaj slišal. Diode crknejo, ker so bile defektno izdelane ali pa zato, ker fašejo napetostno konico. Tipičen razlog za napetostno konico so lahko [obrabljene] krtačke, ki drsijo po drsnih obročih alternatorja.
No pol kr trpejte večje akomulatorje in velik sreče.
Če nimas pojma, pac nimas pojma. Osnovnosolska fizika elektrike, sedi ena.
Mam en eksperiment za tebe; vzami telefon, ki se polni z 30W (ali vec). Vzami butasti 5 ali 10W polnilec.
Porocaj, kako bo telefon "cuzal" 30W iz tega polnilca
Pač napisal sem.."alternator doskrat ne zmore napolnit akomulatorja ", in v drugem postu" moči alternatorja"...
Od zaj naprej priporočam branje mojih postov ljudem, ki nimajo posebnih potreb.
Ne, ti si suggestal da "premočn" akumulator lahko "uniči" alternator ker bo iz njega "vleku" preveč toka. Nič od tega ni res. Tudi če akku počasneje filaš, nebo nič narobe. To da je akku večji, še ne pomeni, da se nebo nikol do konca nafilu (tudi če se nebi, mu to ne škodi). Se bo, sam dalj časa bo trajal.
Again, elektrika osnovna šola, sedi ENA. Zdaj se pa ne smeši več, ker se ti ze cel slotech smeji.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Tole sploh ni res. Vec je kvecjemu boljse, ker se med zagoni, startstop in podobnim sranjem mocnejsi AKKU procentualno manj sprazni in ima tako vecjo napetost, zagonsko moc skozi celotno obdobje, pa se pozimi mas vec "rezerve"Čak, kaj? Od kje ti to? Si to potegnil iz riti?
Kupujte dobre akumulatorje, tiste, ki so npr. premium, platinum ipd., imajo dolgo garancijo...
Dober aku se hitro povrne. Zanesljiv vžig in dolga živ. doba. To je to.
Poceni roba nikoli ni ravno ok.
Do 10 % večja kapaciteta navadno ni problem. Od tovarniške. Problem je če se pretirava, ker pol alternator doskrat ne zmore napolnit akomulatorja do konca in se mu skrajša življenska doba, poleg tega trpi tud alternator, kok je men znano grejo lah diode.
Alternator laufa vedno, ce ne verjames, daj gor voltmeter na akumulator, ko je poln.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hitrost polnjenja akumulatorja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5582 (4333) | hojnikb |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20977 (11324) | FireSnake |
» | Kje kupiti akumulator (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22229 (18208) | Miha 333 |
» | Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9573 (8473) | RejZoR |
» | Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13897 (10872) | denabiker |