Forum » Loža » akumulator dci1.5
akumulator dci1.5
turist1 ::
kolega ima tezave z vziganjem avta dci1.5 ima 50amperski akumulator. Mislim da je to občutno prenizko in zaradi tega pozimi tezko vziga oz ne vzga, ga mora na kable, verjetno bi bilo najbolj smiselno kupit močnejši akumulator 70amperskega? nisva pa prepričana če je potrebno biti na kaj posebaj pozoren, oz. da en bi zaradi premocnega akumulatrja kaj unicila? ima kdo kak nasvet oz izkusnje? :)
- premaknil iz Pomoč in nasveti: bluefish ()
Pyr0Beast ::
No shit holmes ? :)
Kakšen akku pa proizvajalec priporoča ?
Za 1.5 bi rekel da rabiš 70Ah minimum
Pa tudi priporočljivo je akku občasno nafilat.
Kakšen akku pa proizvajalec priporoča ?
Za 1.5 bi rekel da rabiš 70Ah minimum
Pa tudi priporočljivo je akku občasno nafilat.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Pa če paše vzami 200Ah
Kolkor gre notri.
Jaz bi vzel Banner akku. 2 leti garancije. Topla mi niso všeč več ker mrknejo ko jih najbolj rabiš.
Kolkor gre notri.
Jaz bi vzel Banner akku. 2 leti garancije. Topla mi niso všeč več ker mrknejo ko jih najbolj rabiš.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Scorpia ::
Kot je pyroBeast rekel vzemi tega, priporočam ti tudi bosch silver s4 ali pa še boljše s5. Sicer malo manj slabše se odzovejo v mrzlih dneh, kot recimo Moll, ki so najboljši v mrzlih dneh. Mi enega bosch silverja s4 v avtu uporabljamo že dve leti, pa akumulator ne kaže nobenih znakov ''staranja''. Medtem ko so se ostali akumulatorji, menjali po enem letu in pol. Namreč avto se vsak dan užiga najmanj 20x do 50x, pa smo že toliko akku menjali, da se je nam bosch izkazal za najboljšega.
////
Valvoline ::
Na prejšnem golfa2 1.6d sem imel 97ah aku gor,zdržal je pr men ene 7 let in 200tkm+,vžigal vedno z prve.100ah akumulatorji so praktično neuničljivi.Trenutni golf3 ima 75ah not,star je ziher 7-8 let in še vedno vžiga z prve(trkam).Za dizle je občutna razlika med 50 in 100ah akumulator.FAjn bi bilo vsaj 70ko dati noter.100ah aku je ogromen,najprej preveri če bo dobolj placa da ga not spraviš.Pr novejših avtih misija nemogoče.
Drgač pa mislim da vesna so daleč najbolj vzdržljivi akumulatorji
Drgač pa mislim da vesna so daleč najbolj vzdržljivi akumulatorji
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Scorpia ::
Za dizel je najboljše dat akumulator z več kratkostičnega toka, če imaš 100 ah ti nič ne nuca, ča akumulator nima veliiko zagonskega toka. Samo danes vsak akku pri 100ah ima tudi tega dovolj, edino če ni kakšen gelni za avtodome, ti ga imajo zelo mal :)
Če vzameš 50ah akku, ki ima veliko zagonskega toka, bo brez težav dizla obračal. 100ah je pa brezveze, ker je že tolk velik da ti zasede prostora. Treba je tudi pogledati če sploh lahko spraviš v ležišče ali morebitno ohišje. Zdaj sicer ne vem koliko misliš dati denarja, ampak pod 100 evrov bi se našlo kak spodoben akku z 70ah. Če pa misliš dati nad 100 evrov, ti pa priporočam akku z 50 ah, pa vsaj 600-700A kratkostičnega toka. Bo za dizla čisto dovolj. Je bolj treba gledati na ta slednji podatek, ker imaš tudi akumulatorje 100 ah, ki imajo manj kratkostičnega toka, za avto je brezveze met edino če hočeš imeti veliko škatlo v avtu. Ti so ponavadi namenjeni dolgim obremenitvam, kjer je treba elektriko imeti za dalj časa.
Če vzameš 50ah akku, ki ima veliko zagonskega toka, bo brez težav dizla obračal. 100ah je pa brezveze, ker je že tolk velik da ti zasede prostora. Treba je tudi pogledati če sploh lahko spraviš v ležišče ali morebitno ohišje. Zdaj sicer ne vem koliko misliš dati denarja, ampak pod 100 evrov bi se našlo kak spodoben akku z 70ah. Če pa misliš dati nad 100 evrov, ti pa priporočam akku z 50 ah, pa vsaj 600-700A kratkostičnega toka. Bo za dizla čisto dovolj. Je bolj treba gledati na ta slednji podatek, ker imaš tudi akumulatorje 100 ah, ki imajo manj kratkostičnega toka, za avto je brezveze met edino če hočeš imeti veliko škatlo v avtu. Ti so ponavadi namenjeni dolgim obremenitvam, kjer je treba elektriko imeti za dalj časa.
////
Valvoline ::
Zagonska moč-tok je direktno odvisna od same velikosti(teže) akumulatorja. 100ah vedno ma 2x več zagonske moči kot 50ah.
http://www.top-start.com/akumulatorji_z...
http://www.top-start.com/akumulatorji_z...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Scorpia ::
Odvisno kateri gledaš, navadni 100ah lahko ima manj zagosnkega toka, kot 50ah ki je bil seveda dražji, pa še lažji, + ni treba skrbeti da dolivaš vodo. Podobno imam jaz, ki je 54 ah pa ima veliko več zagosnkega toka kot en 100 ah, ga pa uporabljam zaradi akustike.
////
Valvoline ::
Odvisno kateri gledaš, navadni 100ah lahko ima manj zagosnkega toka, kot 50ah ki je bil seveda dražji, pa še lažji, + ni treba skrbeti da dolivaš vodo. Podobno imam jaz, ki je 54 ah pa ima veliko več zagosnkega toka kot en 100 ah, ga pa uporabljam zaradi akustike.
Ni šans.Oz mogoče če je teža 50ah podobna 100ah akumulatorju(ima enako količino svinca noter,kar je skoraj neverjetno).Pogles si un link tam se lepo vidi da je zagonski tok odvisen od teže akuja.
Za akustiko ima vsak aku povsem dovolj zagonske moči.
400-500a(standardni 45-55ah aku) x 12v= 5000w
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
jest10 ::
Odvisno kateri gledaš, navadni 100ah lahko ima manj zagosnkega toka, kot 50ah ki je bil seveda dražji, pa še lažji, + ni treba skrbeti da dolivaš vodo. Podobno imam jaz, ki je 54 ah pa ima veliko več zagosnkega toka kot en 100 ah, ga pa uporabljam zaradi akustike.
Ni šans.Oz mogoče če je teža 50ah podobna 100ah akumulatorju(ima enako količino svinca noter,kar je skoraj neverjetno).Pogles si un link tam se lepo vidi da je zagonski tok odvisen od teže akuja.
Za akustiko ima vsak aku povsem dovolj zagonske moči.
400-500a(standardni 45-55ah aku) x 12v= 5000w
Čisto komot je tako. To s težo/količino svinca velja samo znotraj iste serije akumulatorjev.
Zagonski tok je odvisen samo od notranje upornosti akumulatorja. Na kar pa vpliva površina svinčenih plošč, dodatki v njih, razlike v elektrolitu,...
Scorpia ::
Za akustiko ima vsak aku povsem dovolj zagonske moči.
400-500a(standardni 45-55ah aku) x 12v= 5000w
Ti loh dam na posojo svojega 4 kanalca a klase, pa boš presenečen, da za tak amp ni dovolj 500A zagosnkega toka (utripanje luči). Pa na temu amp-u nimam priklopljen noben wofer. Je pa 4x80 rms-a po kanalu, oziroma nekaj več ker ga poganjam na 3ohm. Če pa misliš na navadno akustiko, pol pa ok, za to je zadosti.
400-500a(standardni 45-55ah aku) x 12v= 5000w
Ti loh dam na posojo svojega 4 kanalca a klase, pa boš presenečen, da za tak amp ni dovolj 500A zagosnkega toka (utripanje luči). Pa na temu amp-u nimam priklopljen noben wofer. Je pa 4x80 rms-a po kanalu, oziroma nekaj več ker ga poganjam na 3ohm. Če pa misliš na navadno akustiko, pol pa ok, za to je zadosti.
////
Valvoline ::
Za akustiko ima vsak aku povsem dovolj zagonske moči.
400-500a(standardni 45-55ah aku) x 12v= 5000w
Ti loh dam na posojo svojega 4 kanalca a klase, pa boš presenečen, da za tak amp ni dovolj 500A zagosnkega toka (utripanje luči). Pa na temu amp-u nimam priklopljen noben wofer. Je pa 4x80 rms-a po kanalu, oziroma nekaj več ker ga poganjam na 3ohm. Če pa misliš na navadno akustiko, pol pa ok, za to je zadosti.
4x80rms(to bo ene 4x 130-150 peak max) torej 500-600w peak skupne na 4rih kanalih.pa recimo da je izkoristek 50-60%(je pa ziher več ker že dolg časa izdelujejo le mosfet varijante) pa je to max 1000w peak. Do 5000w je še dost lufta.Zagonskega toka je povsem dovolj.
Če ti utripajo luči ne vem če bo glih boljši aku kej pomagal.Resno dvomim(Edino mogoče bi se res razlika pojavila v primeru polnega in praznega akuja k motor lavfa) Pr pržganem motorju utripanje se pojavlja kot posledica prešvohnega alternatorja,saj stardardni tovarniški niso narejeni dab napajal + cca 500-1000w dodatne obremenitve.Standardni filajo max 30-50A kar nanese cca max 400-500w uporabne moči,seveda precejšn del tega gre za sprotne potrebe avta(luči,ventilator,filanje akuja,racunalnik.....).Za fajn musko in rešitev težave z utripanjem rabiš aftermarket alternator z 100-150A+ izhoda(1000w+) in velki kondenzator za kompenzacijo obremenitve.
Pa še kable primernih dimenzij.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Scorpia ::
Drugače vsak ojačevalec zna po svoje porabljat moč, zdaj če ti upoštevaš samo izhodne kanale ne vem no. Treba je upoštevati izgube, kot je recimo toplota. Če primerjamo ojačevalca a klase in d, boš ugotovil da se d z isto močjo precej manj greje. Torej je vsakega ojačevalca drugačna poraba.
Kar se tiče utripanja, je logično to narediti, ampak kondenzator se nikoli ni obnesla kot rešitev. Alternator zaboga, ne rabiš toliko moči za tistih par sekund, da odigra bass. Zato je najboljše poseč po akku-jem.
Kar se tiče utripanja, je logično to narediti, ampak kondenzator se nikoli ni obnesla kot rešitev. Alternator zaboga, ne rabiš toliko moči za tistih par sekund, da odigra bass. Zato je najboljše poseč po akku-jem.
////
Valvoline ::
Če hočeš res audiofilski setup potem se splača investirat 100-150e za boljši alternator.Sicer smo že mal ot. Vsekakor se za dizla splača večji aku not spravit.Boljše je nekaj rezerve moči imet za vsak primer.Pr dizlih se dostikrat kvarijo grelne svečke in elektronika za čok,da ne omenjam novejših coommon rail dizlov in pogoste težave z šobami.
jest10 ::
Za akustiko ima vsak aku povsem dovolj zagonske moči.
400-500a(standardni 45-55ah aku) x 12v= 5000w
Ti loh dam na posojo svojega 4 kanalca a klase, pa boš presenečen, da za tak amp ni dovolj 500A zagosnkega toka (utripanje luči). Pa na temu amp-u nimam priklopljen noben wofer. Je pa 4x80 rms-a po kanalu, oziroma nekaj več ker ga poganjam na 3ohm. Če pa misliš na navadno akustiko, pol pa ok, za to je zadosti.
4x80rms(to bo ene 4x 130-150 peak max) torej 500-600w peak skupne na 4rih kanalih.pa recimo da je izkoristek 50-60%(je pa ziher več ker že dolg časa izdelujejo le mosfet varijante) pa je to max 1000w peak. Do 5000w je še dost lufta.Zagonskega toka je povsem dovolj.
Če ti utripajo luči ne vem če bo glih boljši aku kej pomagal.Resno dvomim(Edino mogoče bi se res razlika pojavila v primeru polnega in praznega akuja k motor lavfa) Pr pržganem motorju utripanje se pojavlja kot posledica prešvohnega alternatorja,saj stardardni tovarniški niso narejeni dab napajal + cca 500-1000w dodatne obremenitve.Standardni filajo max 30-50A kar nanese cca max 400-500w uporabne moči,seveda precejšn del tega gre za sprotne potrebe avta(luči,ventilator,filanje akuja,racunalnik.....).Za fajn musko in rešitev težave z utripanjem rabiš aftermarket alternator z 100-150A+ izhoda(1000w+) in velki kondenzator za kompenzacijo obremenitve.
Pa še kable primernih dimenzij.
Daj ti v svoj razmislek vpelji še padec napetosti. Tako na akumulatorju, kot na kablih.
Pri teh tvojih 5000W bo tvoj hipotetični akumulator dal od sebe napetost točno 0V. Uporabno ane? In vsa ta moč se bo trošila le za gretje akumulatorja
Valvoline ::
Notrajna upornost akuja je napram ojačevalca kot porabnika štroma zanemarljiva.Če so kabli primerni in kakovostni kontakti(pozlačeni,vse lotano itn) tut padca napetosti ni.Sej zato sem napisal da je še precej lufta do 5000w.Ne pozabimo da glasnost zvoka človek registrira logaritamsko in je vse čez 100w po kanalu brezvezna poraba energije.Tu so bl pomembni zvočniki in njihova efikasnost kot pa sam ojačevalnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Pyr0Beast ::
400-500a(standardni 45-55ah aku) x 12v= 5000w
Napaka. Pri takih tokovih od 12V akkuja dobiš ven le še kake 6-8V. Moč pa je prepolovljena.
Pa še to je ko je akku NOV !
Je pa 4x80 rms-a po kanalu, oziroma nekaj več ker ga poganjam na 3ohm.
Poden ojačevalec. 400W ni neka huda obremenivev za tak akku. Nekaj utripanja luči pa vedno bo. Tega ne moreš zanemariti saj je to impulzna obremenuitev.
4x80rms(to bo ene 4x 130-150 peak max) torej 500-600w peak skupne na 4rih kanalih.pa recimo da je izkoristek 50-60%(je pa ziher več ker že dolg časa izdelujejo le mosfet varijante) pa je to max 1000w peak. Do 5000w je še dost lufta.Zagonskega toka je povsem dovolj.
What da fuck ?
400W linearc žre tam 500W soka. Niti približno ne spravijo te ampi celega kW čez.
Pri teh tvojih 5000W bo tvoj hipotetični akumulator dal od sebe napetost točno 0V. Uporabno ane? In vsa ta moč se bo trošila le za gretje akumulatorja;)
:))
Notrajna upornost akuja je napram ojačevalca kot porabnika štroma zanemarljiva.Če so kabli primerni in kakovostni kontakti(pozlačeni,vse lotano itn) tut padca napetosti ni.Sej zato sem napisal da je še precej lufta do 5000w.Ne pozabimo da glasnost zvoka človek registrira logaritamsko in je vse čez 100w brezvezna poraba energije.
Pozlačeni kabli/konektorji imajo pa res kaj pomena. Bwahaha. Audiofooli.
Padec napetosti je
In to precejšenj saj so tokovi ogromni.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Valvoline ::
Mosfeti imajo kok vem 60-70% izkoristek.RMS je skoraj vedno polovica vrednosti kot je peak wattage.Toren peak moči dodaj še 30-40% in dobiš skupno porabo štroma.Omenjen ojačevalec 4x80 bi kamot potegno v peak trenutkih 800-1000w. Kontakti so pr avtoakustiki še bolj pomembni kot pa sami kabli.Poskus se dotaknit napajalnega konektorja in konektorja za maso pr kakem 500w rms ojačevalcu našpananega do max po nekaj minutnem delovanju.Presenečen boš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Good Guy ::
Če ti utripajo luči ne vem če bo glih boljši aku kej pomagal.Resno dvomim(Edino mogoče bi se res razlika pojavila v primeru polnega in praznega akuja k motor lavfa) Pr pržganem motorju utripanje se pojavlja kot posledica prešvohnega alternatorja
niti ne..
utripanje luči so posledica akumulatorja s premajhno kratkostično ne pa alternatorja....
Če so kabli primerni in kakovostni kontakti(pozlačeni,vse lotano itn) tut padca napetosti ni.
že sam kabel ma neko upornost tko da padec vsekakor je
jest10 ::
Mosfeti imajo kok vem 60-70% izkoristek.RMS je skoraj vedno polovica vrednosti kot je peak wattage.Toren peak moči dodaj še 30-40% in dobiš skupno porabo štroma.Omenjen ojačevalec 4x80 bi kamot potegno v peak trenutkih 800-1000w. Kontakti so pr avtoakustiki še bolj pomembni kot pa sami kabli.Poskus se dotaknit napajalnega konektorja in konektorja za maso pr kakem 500w rms ojačevalcu našpananega do max po nekaj minutnem delovanju.Presenečen boš.
In ta 1000W peak bi pri tvojem hipotetičnem akumulatorju, če bi bil 100% napolnjen na 14,4V sesedel napetost na 11,52V. Sedaj pa še upornost kontaktov, kablov, ter dejstvo, da ne boš imel 100% napolnjenega akumulatorja... In si v realnosti nekje pri 9-10V na vhodu ojačevalca. Pri slabi inštalaciji pa še manj
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Valvoline ::
Takšen padec ziher ne bo. No ja itak je nesmisel 500w+ akustike gonit le na aku.Zato nabaviš 200A alternator pa maš mir.
Pyr0Beast ::
Mosfeti imajo kok vem 60-70% izkoristek.RMS je skoraj vedno polovica vrednosti kot je peak wattage.Toren peak moči dodaj še 30-40% in dobiš skupno porabo štroma.Omenjen ojačevalec 4x80 bi kamot potegno v peak trenutkih 800-1000w. Kontakti so pr avtoakustiki še bolj pomembni kot pa sami kabli.Poskus se dotaknit napajalnega konektorja in konektorja za maso pr kakem 500w rms ojačevalcu našpananega do max po nekaj minutnem delovanju.Presenečen boš.
Ma. Ta ojačevalec bo potegnil kvečjemu 500W noter. Dal pa mogoče 300W ven.
Verjetno je tistih 80W po kanalu ko je obremenjen samo en kanal. 4x80 =/= 80+80+80+80 :)
Zadeva bo mogoče topla na kontaktih. Kabli se tudi segrejejo. ni problema tukaj, to je nekaj običajnega.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jest10 ::
Takšen padec ziher ne bo. No ja itak je nesmisel 500w+ akustike gonit le na aku.Zato nabaviš 200A alternator pa maš mir.
Kako da ga ne bo? Pri 20% nazivnega toka akumulatorja, bo na njem 20% padec napetosti. In ker nimaš superprevodnih kablov ter kontaktov, bo padec tudi tam(komot tudi večji, kot na samem akumulatorju)
Valvoline ::
Takšen padec ziher ne bo. No ja itak je nesmisel 500w+ akustike gonit le na aku.Zato nabaviš 200A alternator pa maš mir.
Kako da ga ne bo? Pri 20% nazivnega toka akumulatorja, bo na njem 20% padec napetosti. In ker nimaš superprevodnih kablov ter kontaktov, bo padec tudi tam(komot tudi večji, kot na samem akumulatorju)
Tole bo mal za debatirat :) Konkretnih podatkov pa res ne vem. Mislim da je tu pomembna poraba štroma ojačevalnika prikazana kot upor,napram akujevo notrajno upornost.V primeru da je razmer upornosti 1:5 v peak trenutkih potem bo res padec napetosti 20%.
Mosfeti imajo kok vem 60-70% izkoristek.RMS je skoraj vedno polovica vrednosti kot je peak wattage.Toren peak moči dodaj še 30-40% in dobiš skupno porabo štroma.Omenjen ojačevalec 4x80 bi kamot potegno v peak trenutkih 800-1000w. Kontakti so pr avtoakustiki še bolj pomembni kot pa sami kabli.Poskus se dotaknit napajalnega konektorja in konektorja za maso pr kakem 500w rms ojačevalcu našpananega do max po nekaj minutnem delovanju.Presenečen boš.
Ma. Ta ojačevalec bo potegnil kvečjemu 500W noter. Dal pa mogoče 300W ven.
Verjetno je tistih 80W po kanalu ko je obremenjen samo en kanal. 4x80 =/= 80+80+80+80 :)
Zadeva bo mogoče topla na kontaktih. Kabli se tudi segrejejo. ni problema tukaj, to je nekaj običajnega.
Ah jbga 4x80w pomen 4x80 ali ne :)
No deklariranih realnih 4x100w rms za mosfet ojačevalec pomeni porabe glih tm nekje 1000w v peak trenutkih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
jest10 ::
Takšen padec ziher ne bo. No ja itak je nesmisel 500w+ akustike gonit le na aku.Zato nabaviš 200A alternator pa maš mir.
Kako da ga ne bo? Pri 20% nazivnega toka akumulatorja, bo na njem 20% padec napetosti. In ker nimaš superprevodnih kablov ter kontaktov, bo padec tudi tam(komot tudi večji, kot na samem akumulatorju)
Tole bo mal za debatirat :) Konkretnih podatkov pa res ne vem. Mislim da je tu pomembna poraba štroma ojačevalnika prikazana kot upor,napram akujevo notrajno upornost.V primeru da je razmer upornosti 1:5 v peak trenutkih potem bo res padec napetosti 20%.
Ni kaj debatirati. Jaz govorim o padcu na akumulatorju. Pri 20% kratkostičnega toka, bo padec napetosti na sponkah akumulatorja 20%. Kaj je dalje od akumulatorja v tem primeru ni važno.
Če gledaš padec napetosti na ojačevalcu, pa moraš upoštevati še upornosti kablov in kontaktov.
Tista razmerja upornosti, o katerih govoriš, pa so pomembna le pri tem, koliko moči lahko dejansko preneseš do porabnika(max takrat, ko ima porabnik enako upornost, kot vir in kablovje do njega. Samo to je uporabno le takrat, ko se porabniku gladko jebe, kakšno napetost dobi).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Valvoline ::
.........Pri 20% kratkostičnega toka, bo padec napetosti na sponkah akumulatorja 20%......
Ne vem če bo glih tole držalo.Če je res tako se potem opravičujem.Kok jaz vem ravno notrajna upornost akuja je odločilni faktor pr padcu napetosti,in omenjeno razmerje upornost akuja : upornost porabnika.
Ne vem če bo glih tole držalo.Če je res tako se potem opravičujem.Kok jaz vem ravno notrajna upornost akuja je odločilni faktor pr padcu napetosti,in omenjeno razmerje upornost akuja : upornost porabnika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
jest10 ::
.........Pri 20% kratkostičnega toka, bo padec napetosti na sponkah akumulatorja 20%......
Ne vem če bo glih tole držalo.Če je res tako se potem opravičujem.Kok jaz vem ravno notrajna upornost akuja je odločilni faktor pr padcu napetosti,in omenjeno razmerje upornosti akuja in porabnika.
Pri 100% kratkostičnega toka je napetost na sponkah 0V. Pri 20% tega toka imaš na sponkah 20% nižjo napetost, kot če tok ne bi tekel.
Kaj počne breme, ni niti najmanj pomembno-breme je pač tako, da teče čez njega 20% kratkostičnega toka. To je edino, kar zanima akumulator.(20% napetosti bo ostalo na akumulatorju, 80% pa jo bo na bremenu. Kablov tokrat sploh ne štejem zraven)
Aja veš kaj je pa še večji hec? Iz tega hipotetičnega akumulatorja, ki naj bi bil v kratkem stiku sposoben greti sam sebe s 5000W, bi v idealnem primeru(superprevodni kabli in kontakti brez izgub) lahko spravil na breme max 1250W, takrat pa bi imel na ekumulatorju 50% nazivne napetosti in na bremenu prav tako 50%. Več ne gre
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Pyr0Beast ::
Aja veš kaj je pa še večji hec?;) Iz tega hipotetičnega akumulatorja, ki naj bi bil v kratkem stiku sposoben greti sam sebe s 5000W, bi v idealnem primeru(superprevodni kabli in kontakti brez izgub) lahko spravil na breme max 1250W:D, takrat pa bi imel na ekumulatorju 50% nazivne napetosti in na bremenu prav tako 50%. Več ne gre
Nebi bila izhodna moč akkuja 2500W ?
20% večji tok tudi ne pomeni 20% nižje napetosti.
Svinčen akku zelo dobro drži tista 2V, isto ko NiCd
Poglej koliko je razlike med 0.1C in 1C, 10-kratna, pa je napetost nižja samo za 5%
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Pyr0Beast ()
Valvoline ::
Ne bo držalo. Aku kot generator z notrajno upornost in porabnik ustvarijo zaprti električni krog.Padec je odvisen predvsem od razmerja upornosti. Tkole nekakor bi bilo. Električarji(jaz tudi) vedo kaj govorim.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
jest10 ::
Aja veš kaj je pa še večji hec?;) Iz tega hipotetičnega akumulatorja, ki naj bi bil v kratkem stiku sposoben greti sam sebe s 5000W, bi v idealnem primeru(superprevodni kabli in kontakti brez izgub) lahko spravil na breme max 1250W:D, takrat pa bi imel na ekumulatorju 50% nazivne napetosti in na bremenu prav tako 50%. Več ne gre
Nebi bila izhodna moč akkuja 2500W ?
20% večji tok tudi ne pomeni 20% nižje napetosti.
Svinčen akku zelo dobro drži tista 2V, isto ko NiCd
Poglej koliko je razlike med 0.1C in 1C, 10-kratna, pa je napetost nižja samo za 5%
Malo res poenostavljam, ker baterija nima čisto linearne upornosti. Vendar v grobem približku to kar lepo drži.
Graf ki si ga ti prilimal kaže držanje napetosti pri konstantnem praznenju. Samo tokovi so tukaj kar daleč od kratkostičnih
Ne bo držalo. Aku kot generator z notrajno upornost in porabnik ustvarijo zaprti električni krog.Padec je odvisen predvsem od razmerja upornosti. Tkole nekakor bi bilo. Električarji(jaz tudi) vedo kaj govorim.
Pa še kako drži, kar sem napisal. Električarji se bodo strnjali.
Če ne razumeš... Padec povzroča tok skozi opazovano breme. Upornost vezja pa določa tok. Če imaš že definiran tok, te upornost preostalega vezja prav nič ne briga.
For any given load resistance a source resistance of zero is the way to transfer maximum power to the load. As an example, a 100 volt source with an internal resistance of 10 ohms connected to a 10 ohm load will deliver 250 watts to that load. Make the source resistance zero ohms and the load power jumps to 1000 watts.
klik
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Pyr0Beast ::
Malo res poenostavljam, ker baterija nima čisto linearne upornosti. Vendar v grobem približku to kar lepo drži.
Graf ki si ga ti prilimal kaže držanje napetosti pri konstantnem praznenju. Samo tokovi so tukaj kar daleč od kratkostičnih
N n n ! :)
Drži to da bo napetost padala z višanjem toka.
Alkalne baterije in litijeve se tega držijo. Svinec in nikelj pa ne. So kar precej napetostno stabilne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jest10 ::
Malo res poenostavljam, ker baterija nima čisto linearne upornosti. Vendar v grobem približku to kar lepo drži.
Graf ki si ga ti prilimal kaže držanje napetosti pri konstantnem praznenju. Samo tokovi so tukaj kar daleč od kratkostičnih
N n n ! :)
Drži to da bo napetost padala z višanjem toka.
Alkalne baterije in litijeve se tega držijo. Svinec in nikelj pa ne. So kar precej napetostno stabilne.
Trdiš, da se jim z obremenitvijo notranja upornost znižuje?
Valvoline ::
Zdj pa počas preberi tole :) Je prav tisto kar ti jaz pravim. V primeru da je upornost porabnika enaka z notrajno upornost akuja,padec napetosti je 50%.
jest10 ::
balocom ::
Na kratko: naj da notri največji akumulator ki gre notri
Offtopic: prosim, ne lotat finožilnih kablov
Offtopic: prosim, ne lotat finožilnih kablov
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Zgodovina sprememb…
- spremenil: balocom ()
Valvoline ::
Zdj pa počas preberi tole :) Je prav tisto kar ti jaz pravim. V primeru da je upornost porabnika enaka z notrajno upornost akuja,padec napetosti je 50%.
To je prav.
Enako kot je prav, kar trdim jaz
Jah videš,1000w ojačevalec kot upor ni varijante da ma manj k 10 kratnik vrednosti(ali več) notrajnega upora akuja.kar pomen da je max padec lahko tm 10%(al pa še tok ne).
jest10 ::
Zdj pa počas preberi tole :) Je prav tisto kar ti jaz pravim. V primeru da je upornost porabnika enaka z notrajno upornost akuja,padec napetosti je 50%.
To je prav.
Enako kot je prav, kar trdim jaz
Jah videš,1000w ojačevalec kot upor ni varijante da ma manj k 10 kratnik vrednosti(ali več) notrajnega upora akuja.
Kako da ne? Daj malo poračunej
jest10 ::
Ok, samo zate sem na grobo čez palec izračunal.
Akumulator, ki da v kratkem stiku od sebe 5000W ima notranjo upornost 0,0415ohm.
Breme, ki bi cuzalo 1000W iz tega akumulatorja bi moralo imeti notranjo upornost 0,1ohm. Na bremenu(na sponkah akumulatorja) bi bilo 10V, v akumulatorju pa bi bil padec 4,15V.
Se strinjaš?
Madonca, pa saj to je še več kot 20% padec napetosti
Akumulator, ki da v kratkem stiku od sebe 5000W ima notranjo upornost 0,0415ohm.
Breme, ki bi cuzalo 1000W iz tega akumulatorja bi moralo imeti notranjo upornost 0,1ohm. Na bremenu(na sponkah akumulatorja) bi bilo 10V, v akumulatorju pa bi bil padec 4,15V.
Se strinjaš?
Madonca, pa saj to je še več kot 20% padec napetosti
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
turist1 ::
verjetno je tole najboljša izbira za renault clio 1.5dci, glede na ceno in moč:
http://www.akumulator.si/index.aspx?sou...
ali tega:
http://www.zagrabi.si/artikel/649/
bo treba najprej še zmerit koliko prostora je v avtu da se bo akumulator lahko sploh namontiral...
čeprav mogoče je bolje da se pelje avto k http://www.top-start.com/
in oni predlagajo akumulator in oni zamenjajo...?
http://www.akumulator.si/index.aspx?sou...
ali tega:
http://www.zagrabi.si/artikel/649/
bo treba najprej še zmerit koliko prostora je v avtu da se bo akumulator lahko sploh namontiral...
čeprav mogoče je bolje da se pelje avto k http://www.top-start.com/
in oni predlagajo akumulator in oni zamenjajo...?
korenje3 ::
daš si megakondenzator namesto akumulatorja... pa ne boš imel nobenih problemov z vžiganjem :p
Pyr0Beast ::
Samo da boš lahko zaverglal samo enkrat pa bo prazno.
Ne, tega nisem rekel. Sem pa rekel da nihova napetost ne sledi vedno obremenitvi. V primeru svinčenih akkujev njihova napetost nekaj minut po lahki obremenitvi celo naraste !
Trdiš, da se jim z obremenitvijo notranja upornost znižuje?:|
Ne, tega nisem rekel. Sem pa rekel da nihova napetost ne sledi vedno obremenitvi. V primeru svinčenih akkujev njihova napetost nekaj minut po lahki obremenitvi celo naraste !
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
turist1 ::
bi bil tale v redu?dovolj močan??
ker pise kapacitet 74Ah, zagonska moč pa le 680A in ne 740A?!
http://www.zagrabi.si/artikel/583/
ali pa tega;
http://www.zagrabi.si/artikel/649/
ker pise kapacitet 74Ah, zagonska moč pa le 680A in ne 740A?!
http://www.zagrabi.si/artikel/583/
ali pa tega;
http://www.zagrabi.si/artikel/649/
Brane2 ::
Vsaj pri Topla Akujih je tako, da imaš več serij. Ena je optimizirana za velike zagonske tokove, druga pa za globino praznjenja. No, pa tretja, navadna, je pač optimizirana cenovno- je najcenejša.
Za turbodizla je IMHO najboljša prva varianta. Največji akumulator, ki ga lahko brez težav spraviš not. Če se ti ne ljubi šraufat, pač zapelješ v njihovo štacuno, ki je tam nekje nasproti kina Šiška. Je pa vsaj IMHO priporočljivo pred montaž aku solidno nafilat...
Aja, pa pazi na tip in razvrstitev sponk ( ali je "+" na levi/desni strani ), da ne vzameš nečesa, kar ne boš mogel potem zmontirat...
Za turbodizla je IMHO najboljša prva varianta. Največji akumulator, ki ga lahko brez težav spraviš not. Če se ti ne ljubi šraufat, pač zapelješ v njihovo štacuno, ki je tam nekje nasproti kina Šiška. Je pa vsaj IMHO priporočljivo pred montaž aku solidno nafilat...
Aja, pa pazi na tip in razvrstitev sponk ( ali je "+" na levi/desni strani ), da ne vzameš nečesa, kar ne boš mogel potem zmontirat...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
turist1 ::
sem mislil da bo bolje da je močnejši?? da bi izbral tistega 100AH? in ne twga za 74ah?
saj za + in - lahko akumulator obrnes in je potem + na drugi strani (fizicno ga obrnes) vsaj mislim da ne bi smelo biti tezav, če ga obrnes..
saj za + in - lahko akumulator obrnes in je potem + na drugi strani (fizicno ga obrnes) vsaj mislim da ne bi smelo biti tezav, če ga obrnes..
Pyr0Beast ::
Kabli so včasih prekratki.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
turist1 ::
kabli mislim da so dovolj dolgi...
kaj pa pri vziganju z drugega avta, če bi rad pripeljal drug avto, vzgem avto, na + polozim rdeci kabel, na - črni, nato pa na avto ki ima prazen akumulator polozim + na rdecega in - na crnega, se vsedem vzgem avto, in nato odstranim črni kabel z praznega in rdeci s praznega , nato črni s polnega in rdeci s polnega kumulatorja? je pravilno?? kolega je govoril da ni razlike če polozim črnega na + in rdecega na -, nato pa se na praznega črnega na + in rdečega na - ?? res ni razlike??
kaj pa pri vziganju z drugega avta, če bi rad pripeljal drug avto, vzgem avto, na + polozim rdeci kabel, na - črni, nato pa na avto ki ima prazen akumulator polozim + na rdecega in - na crnega, se vsedem vzgem avto, in nato odstranim črni kabel z praznega in rdeci s praznega , nato črni s polnega in rdeci s polnega kumulatorja? je pravilno?? kolega je govoril da ni razlike če polozim črnega na + in rdecega na -, nato pa se na praznega črnega na + in rdečega na - ?? res ni razlike??
Pyr0Beast ::
Barva kabla je barva kabla in nima veze.
+ gre na + in - na -
Če bo šel + na - bo pokalo :)
+ gre na + in - na -
Če bo šel + na - bo pokalo :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
balocom ::
Da ni razlike? Je razlika v varnosti
Prvo priklaplajš + kabel, nato pa - kabel in NE obratno. Pa "darovalec" mora vmes laufat ter potrebno je počakati nekaj časa da se prazen aku napolne.
Prvo priklaplajš + kabel, nato pa - kabel in NE obratno. Pa "darovalec" mora vmes laufat ter potrebno je počakati nekaj časa da se prazen aku napolne.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Pyr0Beast ::
Nah
Darovalca ne lavfaš, ker zaradi kontakta lahko naredi napetostni impulz.
Povežeš.
Zaženeš motor na prejemniku
Odklopiš
Darovalca ne lavfaš, ker zaradi kontakta lahko naredi napetostni impulz.
Povežeš.
Zaženeš motor na prejemniku
Odklopiš
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20937 (11284) | FireSnake |
» | Golf 4 1.9 tdi letnik 99Oddelek: Na cesti | 4495 (3909) | krneki0001 |
» | Kapaciteta akumulatorjaOddelek: Na cesti | 4327 (4097) | fikus_ |
» | akumulator vs 230VOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6994 (6013) | TESKAn |
» | Avtomobilski akumulator + multimeterOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 31339 (28953) | Newholland |