» »

Akumulator se prazni. Mehanik ne zna popravit?

Akumulator se prazni. Mehanik ne zna popravit?

«
1
2

Tero ::

Imam avto Ibiza 2009. Če se avto ne uporablja več ko 2dni je akumulator prazen. Najprej sem mislil da je pokvarjen akumulator zato sem kupil novega. A je isto. Nato si sposodil enega rabljena - isto. Zadeva je zelo nadležna ker nikoli ne vemo če bo avto vžgal ali ne.
Peljal sem ga mehaniku a druga kot da je preveril alternator (ki deluje normalno) ni naredil. Kot kaže moj mehanik tega ne zna popravit.
Ker imam sam nekaj stromarskega znanja sem se lotil zadeve. Med klemo in akumatorjem sem dal ampermeter. Ko je vse izklopljeo in avto zaprt pokaže za kakih 5 sekund 1A (predvidevam da je to normalno delovanje elektronike) nato pa nekaj miliamperov. To ne more spraznit akumulatorja v dveh dneh.

Teoretično torej je nek porabnik ki se sam vklopi po nekem času??!!!

Kaksna druga ideja?

Res je da se avto zelo malo uporablja. Kake 3 dni nič nato kakih 5 km spet 2 dni nič in kaki 1km. Ampak ne verjamem da je to normalno...
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

hojnikb ::

killswitch namontiraj in izklopi akku, k ga nerabiš. Simpl k pasulj. Drgač pa varovalke odklaplat in iskat porabnika
#brezpodpisa

Matevz96 ::

Sosed je avtoelektričar in je lani popravljal enega BMWja z enako napako. Tam je bil problem v elektroniki, ki nadzira klimatsko napravo. Do tega je prišel z odklapljanjem posameznih sistemov (najlažje varovalke) ampak bo trajalo kar nekaj časa da najdeš krivca.
#hooldthedoor

A. Smith ::

hojnikb je izjavil:

killswitch namontiraj in izklopi akku, k ga nerabiš. Simpl k pasulj. Drgač pa varovalke odklaplat in iskat porabnika

To pri sodobnih avtomobilih ni dovoljeno, ker vsakič, ko odklopiš aku za več kot 15 min pobrišeš vse, kar se je kontrolna enota avtomobila naučila. Avto ne deluje optimalno in na dolgi rok lahko to vodi v poškodbe motorja.

Ko ugasneš avto je normalna poraba do 20-30 mA, kar je več, je preveč. Če je manj, je v redu.

Kot je pravilno povedal Matevz96, to ni posel za mehanika, temveč za avtoelektričarja, ampak mora biti tak, ki pozna vso avtomobilsko elektroniko, ne pa da zna samo na štarterjih krtačke menjat.

Ena pogosta napaka, ki prazni akumulatorje je lučka v prtljažniku. Preveri, če se lučka v prtljažniku ugasne vedno, ko zapreš prtljažnik. Da boš to videl, moraš odstraniti rolo ali plastični pokrov zgoraj.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

Tero ::

Lučka ziher ni ker kot sem napisal pokaže nekaj miliA. Najbolj je to nenavadno da se nekaj vklopi kasneje.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tero ()

Aston_11 ::

Tero je izjavil:

Lučka ziher ni ker kot sem napisal pokaže nekaj miliA. Najbolj je to nenavadno da se nekaj vklopi kasneje.

Prehitro odnehaš. Lahko se ti radio vklopi.

Tero je izjavil:

Kake 3 dni nič nato kakih 5 km spet 2 dni nič in kaki 1km. Ampak ne verjamem da je to normalno...
Ni normalno. Če delaš po par km naenkrat, je ni teorije, da bi se ti napolnil akumulator. To kar tebi žre akumulator, so te vožnje, ki so prekratke, da bi se dopolnil do nivoja, ki ga je zagon skuril. Včasih so rekli, da je treba cca 7 km narediti, da pokriješ zagon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Tero ::

To je mogoče res ampak tu pa tam se peljemo tudi malo dalje in ko sem začel opaziti to napako sem večkrat pustil motor nekaj časa prižgan in se je isto dogajalo. Avtoradio se ne more samo od sebe vklopit. Nisem ziher če sploh ga gre vklopit brez kontakta oziroma ključa.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

Aston_11 ::

PRi VW-ju se da, vendar se tudi sam ugasne po 10 minutah. Meri še napetost na akumulatorju. Če ti pade pod določeno vrednost, se tudi ne bo zagnal. Na pamet ne vem, vendar če se prav spomnim, ko ti polni, mora kazati nekaj čez 14 V, ko je izklopljen, 12?V. Lahko pa ti tudi alternator ne polni (meri napetost), potem je zastonj menjat akumulatorje.

b3D_950 ::

Kakšna je napetost na akumulatorju, ko izklopiš avto (mora bit >12.7V) in ko daš gas npr. na 3000RPM (mora bit okrog 14.4V)? Lahko da ne polne akumulatorja. Zmeri napetost med obema poloma akumulatorja in napetost, ko daš en kabel od voltmetra nekam na ozemljitveni vijak (npr. kakšn kabel, ki gre iz bloka motorja na karoserijo). Sm imel enkrat, ko ozemljitev ni bla ok in ni polnilno.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Tero ::

Polni se normalno. To vem ker ko avto startam na štartne kable deluje normalno. Zadnjič ko se mi je spet to zgodilo je motor delal samo 5 min in nato probam na novo zagnat in dela normalno.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tero ()

Aston_11 ::

Malo se hecaš, malo se ti ne da, malo pa veš vse. Pomeri napetost, te ne stane par minut časa. S klemami ti polni drugi avto, 5 minut ni nič za motor in baterijo. Jasno, da ti takoj zažene, baterija topla, da več od sebe.....

Highlag ::

Kaj si trmast.
Pa daj pomeri napetost ko motor dela. Če je prenizka akuja ne boš polnil, medtem ko bo vse ostalo še delovalo.
Pomeri napetost tudi ko avto stoji pa po kakšni daljši vožnji. To pove veliko o tem ali altenator res deluje kot je treba.
Never trust a computer you can't throw out a window

Tero ::

Bom jutri preveril ampak resno ne verjamem da je alternator pokvarjen. Ker to se že nekaj časa dogaja in bi zdavnaj ostal kje na cesti. Prav tako se NE prižge lučka za aku.

Če recimo avto uporabljam vsak dan sploh ne opazim da je kaj narobe.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tero ()

styrian ::

V mojem avtu je najverjetneje kriv poceni radio, ki sprazni akumulator v enem tednu, zato sem nabavil killswitch:

https://www.aliexpress.com/item/4000238...

Valvoline ::

Ce je noter aftermarket radio je zagotovo tam tezava, ce ni pravilno povezan da s kljucem/kontaktom vklopis/izklopis vgrajen ojacevalnik.

Tero ::

V avto je vse originalno.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

nerro32 ::

Ali imaš ključ v avtu, ko avto stoji? Oz. ali je avto tista 2 dni, ko stoji, odklenjen (brez ključa notri)?
Slišal sem za primer starejšega VW-ja, kjer se je akumulator praznil, če avto ni bil zaklenjen.

Tero ::

Avto je zaklenjen. Normalno parkiran.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

IL_DIAVOLO ::

Nic se ne vklopi...elektronika vgasne elektriko po nekaj sekundah. Saj pa nimas transformerja.

Nekaj drugega te heca, kar bo ugotovil avtoelektricar. Lahko tudi probas 1x na teden z daljšo vožnjo, ker s tako vožnjo bos imel vedno težave.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

starfotr ::

Mehanik ni pravi naslov. Avto električar je.

b3D_950 ::

Za take kratke vožnje je skoraj dobro imet polnilec in polnit 1-2x na mesec. Potencialno manj problemov na dolgi rok.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

DINAMIK ::

@Tero ali imaš bluetooth povezavo v
avtu? Kolegu se je isto dogajalo pred leti...,na servisu Honde so skoraj diplomirali..,bil je modul bluetootha v okvari na Hondi crv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DINAMIK ()

hojnikb ::

A. Smith je izjavil:

hojnikb je izjavil:

killswitch namontiraj in izklopi akku, k ga nerabiš. Simpl k pasulj. Drgač pa varovalke odklaplat in iskat porabnika

To pri sodobnih avtomobilih ni dovoljeno, ker vsakič, ko odklopiš aku za več kot 15 min pobrišeš vse, kar se je kontrolna enota avtomobila naučila. Avto ne deluje optimalno in na dolgi rok lahko to vodi v poškodbe motorja.

Ko ugasneš avto je normalna poraba do 20-30 mA, kar je več, je preveč. Če je manj, je v redu.

Kot je pravilno povedal Matevz96, to ni posel za mehanika, temveč za avtoelektričarja, ampak mora biti tak, ki pozna vso avtomobilsko elektroniko, ne pa da zna samo na štarterjih krtačke menjat.

Ena pogosta napaka, ki prazni akumulatorje je lučka v prtljažniku. Preveri, če se lučka v prtljažniku ugasne vedno, ko zapreš prtljažnik. Da boš to videl, moraš odstraniti rolo ali plastični pokrov zgoraj.

Pobrisane adaptacije ti nebojo uničle motorja. Najslabše kar je, da boš mel večjo porabo, ker bo avto ignoriral vrednosti MAFa in delal v speed density načinu.
#brezpodpisa

KTr1sk ::

Imaš mogoče v avtomobilu original bluetooth? Imaš vse žarnice original ali so mogoče zamenjane z led?
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

A. Smith ::

hojnikb je izjavil:


Pobrisane adaptacije ti nebojo uničle motorja. Najslabše kar je, da boš mel večjo porabo, ker bo avto ignoriral vrednosti MAFa in delal v speed density načinu.

Ja, ne bodo ga uničile, koristile mu pa tudi ne bodo.

Da ne omenjam, da se pri odklopu akumulatorja zbrišejo radijske postaje, nastavitve klime, ura, vse kar je takega. In potem to vsak dan nastavljaj. Riiight.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

settler ::

Preveri naj prvo napetost pri prižganem motorju.
Potem pa naj se še enkrat pomeri tok, ki ga vleče avto v "spanju".
Za to je treba vsa vrata zapreti, magari zaklenit pa potem pustiti minimalno 10 min.
Lahko da se mu potem kaj zmeša pa začne nek tok vleči.

mzakelj ::

Sam sem imel podobno napako na Grande Punto.. Ko sem zaklenil avto sem šel v bajto, čez par minut kratke luči na on. In je spraznilo aku..
Prišel štromar gledal, masa je masa je... No na koncu sem razdrl "škatlo" s varovalkami in očistil PCB-je in s wd40 našprical ter sestavil. Avto prodal 2 leti nazaj, še zdej laufa b.p.
Verjetno je v avtu Alfa elektronika ( neko angleško sranje ) in baje imajo vskoraj vsi avti nižjega cenovnega razreda ta šmorn. Mal boljši pa od Boscha. .. Ne vem če je res. Tako so v oštariji povedal lokalni avto štromarji.

Scorpy84 ::

mzakelj je izjavil:

Sam sem imel podobno napako na Grande Punto.. Ko sem zaklenil avto sem šel v bajto, čez par minut kratke luči na on. In je spraznilo aku..
Prišel štromar gledal, masa je masa je... No na koncu sem razdrl "škatlo" s varovalkami in očistil PCB-je in s wd40 našprical ter sestavil. Avto prodal 2 leti nazaj, še zdej laufa b.p.
Verjetno je v avtu Alfa elektronika ( neko angleško sranje ) in baje imajo vskoraj vsi avti nižjega cenovnega razreda ta šmorn. Mal boljši pa od Boscha. .. Ne vem če je res. Tako so v oštariji povedal lokalni avto štromarji.


Pri puntu in nasploh pri fiatu je znano okrog letnika 2007, pa dokler so se delali takratni modeli, da je napeljava bila občutljiva, oziroma so stiki bili večinoma slabi. Dovolj je, da bilo katero stikalo, pošilja neenakomeren stik, bo računalnik regiral. V tvojem primeru,je prižgalo luči. Imaš srečo, da je bil osamljen primer in očitno je bilo dovolj, da si osvežil stike v škatli, da ni prihajalo do motenj. Jaz sem imel še hujši primer,zaradi engega releja, so se stop luči malenkostno uklapljale. Ko je prihajalo do motenj, je gas zaštekal, pa avto ni več pospeševal in si moral spustit, pa spet dodati. V mestu je bilo prava muka. Je pa prednost, ker je elektronika toliko enostavna,le če se ne nahaja pod armaturko in moreš biti kar gibcen, da prideš do nje. Ko pa se enkrat naučiš o tem avtu, je prav zabaven, ker se dosti naučiš. Edino zdaj že 4 leta daje mir :). Najbrž tudi ker sem se lotil komplet menjave zadnjih žic, ter na vratih, ker je izolacija na žicah ob pregibu dobesedno začela razpadati.

c3p0 ::

Matevz96 je izjavil:

Sosed je avtoelektričar in je lani popravljal enega BMWja z enako napako. Tam je bil problem v elektroniki, ki nadzira klimatsko napravo. Do tega je prišel z odklapljanjem posameznih sistemov (najlažje varovalke) ampak bo trajalo kar nekaj časa da najdeš krivca.


Če meriš tok in odklapljaš varovalke (pravilna pot), ti to vzame 10 minut in si že precej bližje izvoru problema.

Tero ::

Avtoelektricar ni našel nobene napake. (govoril o tem da je klema bila slabo pritrjena do tega da je aku hin in računal)

Zdaj pa res nevem kaj naj naredim :(

Kar sem sam naredil:
- menjal akumulator
- dobro spucal kleme
- izmeril vse napetosti in tokove
(dobrih 12V ko avto stoji in 14V ko dela motor, in kot sem že napisal ko merim tok med klemo in aku je najprej 5 sekund 1A nato pa manj kot 10mA - pustil sem ampermeter gor približno 15 min)

Res je da se avto zelo malo vozi in če bi se vsakodnevno uporabljal sploh nebi vedel da je kaj narobe.
V sredo sem pustil motor prižgan za kake dobre pol ure in danes zjutraj spet ni vžgal.

Ker se avto res malo uporablja ne mislim kupovat novega.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

shadeX ::

Ker se avto res malo uporablja ne mislim kupovat novega.


To bi bilo nesmiselno.

Gremo še enkrat korak nazaj. Poskusi preveriti ali je res kriv alternator ali je kriv določen porabnik v avtu. Vsakič ko avta ne boš potreboval odklopi klemo (ja vem, neprijetno ampak samo tako boš ugotovil, ali se je mehanik uštel ko je preverjal alternator). Ta test ti tudi veliko časa ne bo vzel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

bambam20 ::

Lahko bi bil avtoradio krivec.

Tero ::

Hmja. Zelo težko izvedljivo ker avto uporablja večinoma žena in se posebej če imaš malega otroka zraven. Prav tako kot je že bilo omenjeno ne deluje daljinsko centralno zaklepanje in drugo...

Čeprav mislim da bo to edina rešitev. :(

Avtoradio je tovarniški in čeprav res da nisem s testiral ne verjamem da ga gre sploh vklopit brez ključa Oziroma če je avto zaklenjen.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tero ()

shadeX ::

Čeprav mislim da bo to edina rešitev. :(



Jaz bi vsekakor prvo to še enkrat preveril. Mogoče se je mehanik zmotil pri merjenju..

Fun fact: Jaz tudi svoj avto zelo malo rabim in imam podobne simptome kot ti. Če ga vozim samo po mestu (na kratke razdalje) z vsemi porabniki (avtoradio, luči, ventilator, klima), se mi bo zadeva prej ali slej spraznila, ker alternator SLABO polni. Baterijo sem takrat zamenjal in zadeva je bila ista (preden sem ugotovil da je krivec slab alternator). Porabnikov v avtu nimam, avtoradio sem takrat odklopil (testiral sem tudi to da sem odvzemal varovalke).

Če poraba energije ni problem je pač re-generacija nove.

Blumper ::

Jaz pa imam na laguni 3, 1.5 dci sledeč problem.
Ko avto stoji, npr, z prižganimi vsemi 4 žmigavci cca 15 20 minut mi napiše naj vžgem avto da napolnim baterijo. Ko avto vžgem piše polnjenje baterije.
Zjutraj, sedaj v mrazu se avto mora tudi malo potruditi, da vžge.
Doma priklopim na polnilec, star 20+ let ter na nov"pametni" in zadeva v cca 1 uri pokaže, da je akumulator poln. Koliko V izmeri se ne spomnim.
Torej imam slabo kapaciteto baterije,ki je ubistvu polna?
Znanec, ki ni totalni laik, mi je rekel, da je avto peljal na servis kjer so mu zamenjali grelne sveče in je od takrat vse bp. Preden se naročim na servis, ima mogoče kdo kakšno rešitev oz je že imel tak problem?

KAVINSKY ::

Koliko je star akumulator?

Scorpy84 ::

Tero je izjavil:

Avtoelektricar ni našel nobene napake. (govoril o tem da je klema bila slabo pritrjena do tega da je aku hin in računal)

Zdaj pa res nevem kaj naj naredim :(

Kar sem sam naredil:
- menjal akumulator
- dobro spucal kleme
- izmeril vse napetosti in tokove
(dobrih 12V ko avto stoji in 14V ko dela motor, in kot sem že napisal ko merim tok med klemo in aku je najprej 5 sekund 1A nato pa manj kot 10mA - pustil sem ampermeter gor približno 15 min)

Res je da se avto zelo malo vozi in če bi se vsakodnevno uporabljal sploh nebi vedel da je kaj narobe.
V sredo sem pustil motor prižgan za kake dobre pol ure in danes zjutraj spet ni vžgal.

Ker se avto res malo uporablja ne mislim kupovat novega.


A si ziher da je alternator ok? Moral bi polniti na 14,4V in ne 14V. Ze ta majhna razlika v napetosti je dovolj, da ni dovolj mocen tok za polnenje akumulatorja.

Silici ::

Prvo odklemaj akumulator za tista dva dni ko avtomobil stoji, tako boš vedel za sigurno če je kriv skriti porabnik ali alternator. Če se izkaže da gre za skriti porabnik začni odklaplat 1 varovalko na "dva" dni, ko lociraš varovalko greš do avtoelektričarja.

IL_DIAVOLO ::

Napetost mora bit 13.5V +/- 0.2.

Alternator je vredi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Qcube ::

Iztakni kleme in uporabi multimeter in meri tok med akumulatorjem in kelemenom. Glej multimeter in izklapljaj varovalke dokler ne najdeš krivca ki porablja.

Scorpy84 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Napetost mora bit 13.5V +/- 0.2.

Alternator je vredi.


Ziher? Ze dolgo nisem dobil avto, da bi toliko filal, ne da bi imel probleme s filanjem. Tja modelni, ki so razviti okrog 2000 ali prej, so filali s tako napetostjo. Vsi ta novejsi filajo vsaj 14,4, ze zaradi porabnikov. Ce je res prazen akumulator in prizges vse porabnike je lahko ta napetost ampak je to ze bil klic, da altenator klice po obnovi, sploh ce se mu pri dvigu obratov dvigne napetost. Sej kot je sam rekel, ce bi se vsak dan vozil nebi bil problem, v njegovem primeru pa se prepocasi polni.

Blumper ::

KAVINSKY je izjavil:

Koliko je star akumulator?


Teče 3 leto..

mancini ::

Blumper je izjavil:

Jaz pa imam na laguni 3, 1.5 dci sledeč problem.
Ko avto stoji, npr, z prižganimi vsemi 4 žmigavci cca 15 20 minut mi napiše naj vžgem avto da napolnim baterijo. Ko avto vžgem piše polnjenje baterije.
Zjutraj, sedaj v mrazu se avto mora tudi malo potruditi, da vžge.


Vse kar si napisal je normalno in ne vem kaj tebe moti. To so pač Renaulti in imajo tak sistem

sandmat ::

Scorpy84 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Napetost mora bit 13.5V +/- 0.2.

Alternator je vredi.


Ziher? Ze dolgo nisem dobil avto, da bi toliko filal, ne da bi imel probleme s filanjem. Tja modelni, ki so razviti okrog 2000 ali prej, so filali s tako napetostjo. Vsi ta novejsi filajo vsaj 14,4, ze zaradi porabnikov. Ce je res prazen akumulator in prizges vse porabnike je lahko ta napetost ampak je to ze bil klic, da altenator klice po obnovi, sploh ce se mu pri dvigu obratov dvigne napetost. Sej kot je sam rekel, ce bi se vsak dan vozil nebi bil problem, v njegovem primeru pa se prepocasi polni.

14,2 - 14,4 je standard polnjenja svinčene baterije.

nirm ::

jaz bi ti toplo svetoval, da probaš odklopiti akumulator (snameš minus pol), ko končaš z vožnjo in počakaš tri dni. potem ga pred vožnjo priklopiš nazaj in vidiš, ali vžge. če da, potem definitivno ni problem v akumulatorju ali polnenju. za avtoradio preveriš tako, da odklopiš avtoradio varovalko za čas stanja in je akumulator priključen.

čisto na uč sem imel zelo podoben problem na zelo podobnem avtu in pokazalo se je, da je kriv alternator (ki je polnil super, ampak ko je avto stal ga je nazaj izpraznil). to lahko ugotoviš na enak način. končaš z vožnjo in pogledaš, kje je varovalka za alternator in jo odklopiš (ponavadi kovinski jeziček, ki ga moraš odviti z dvema maticama). lahko tudi odklopiš kabel z alternatorja direktno, ampak moraš pred tem sneti minus pol da ne boš shortal in je vse skupaj dosti bolj nevarno, zato ti tega ne priporočam.

če se pokaže, da je alternator, ti bo vsak mehanik/avtoelektričar/internet rekel, da je šla dioda. no pri meni to ni rešilo problema, ampak je očitno na koncu bil kriv regulator. v vsakem primeru - če slučajno ugotoviš, da je šlo za alternator ti močno priporočam, da vzameš rabljen (ali pa nov, če imaš dosti denarja) cel sestavljen alternator in ga zmontiraš notri, in ne popravljaš starega.

so pa te parasitic drawi lahko zelo dobro skriti in zahtevajo sposobne mehanikarje in avtoelektričarje in včasih je celo bolje, da sam poštudiraš zadevo in greš potem s svojimi dognanji na servis. lahko da je kakšen kontakt ki dela/ne dela glede na neko random situacijo. bi si pa upal staviti pivo, da je ali alternator ali avtoradio.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nirm ()

Pentium ::

Pred leti imel podobno napako, krivec bila sirena za alarm, ki je prišla v kratek stik (notri zalita NiCD celica, ki je stekla po vezju). Odklop sirene je bila rešitev.

Vendar, da sem našel kaj je krivo, je trajalo kar nekaj časa. Tester ni pokazal nič takšnega, le to, da so vse komponente alarma nedelujoče - čemur nisem posvečal pozornosti.

Merjenje mirovnega toka akumulatorja - obvezno počakati 15-20 minut pri zaklenjenem vozilu, ker je bila odprta sprednja havba sem moral prelisičiti stikalo za indikacijo odprtosti. Tok je bil cca 300-500 mA po spominu. Seveda z občutljivim ampermetrom vezanim med klemo in terminal na akumulatorju in ne tokovnimi kleščami.

Odklapljanje varovalk je naredilo več zmešnjave kot koristi, odklopljena varovalka je namreč zbudila druge module, ki so kljub mirovanju vsake toliko med seboj komunicirali. Na koncu celo nisem mogel več odkleniti avta, ker se je zaciklal.

Rešitev je bila merjenje padca napetosti na varovalkah. Varovalka kot taka predstavlja nek (minimalen) upor v tokokrogu, zato je padec napetosti sorazmeren s tokom, ki teče čez njo. Seveda so to napetosti v milivoltih, ampak jih nek soliden multimeter brez težav pokaže. Pomagal sem si še s tabelo padcev napetosti glede na amperažo varovalke. Na koncu je bila seveda kriva tista za napajanje alarmnega sistema.

bedarija ::

jaz imam tudi s Puntotom 2004 podobne probleme. skozi vse leto se identično avto uporablja, poleti dela brez problema pozimi akumolator nima moči da bi avta vžgal. če zamenjam oziroma napolnim akumolator zdrži 2 tedna potem se napaka ponovi. meritve kažejo da se polni pravilno, da ko je vgasnen ni nobenega uporabnika. če avto pozimi pustim 2 tedna na samem in ga poskusim prižgat pri +10 bo vžgal brez problema, če pa avto en dan prej vozim normalno in je naslednji dan 0 ali minus mi avto ne bo vžgal.

vedno sem mislil da je nek problem z akumolatorjem, ker mi avta noče vžgat, ampak mora bit neka druga fora pa noben ne ve kaj.

Highlag ::

Če ima aku samo 12V je bolj na prazni strani. Ko je poln bi moral imeti čez 13V
Never trust a computer you can't throw out a window

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Napetost mora bit 13.5V +/- 0.2.

Alternator je vredi.

defenitivno ni res, za obicajne svincene akkuje more bit 14V+. To velja za agm akkuje.
#brezpodpisa

WhiteAngel ::

Silici je izjavil:

Če se izkaže da gre za skriti porabnik začni odklaplat 1 varovalko na "dva" dni, ko lociraš varovalko greš do avtoelektričarja.


Kakšno eno varovalko?! Razpolavljaj ane - najprej izklopi pol vseh varovalk, potem drugih pol, da se zazihraš, da varovalke res rešijo/ne rešijo problema. Potem greš pa naprej tisto polovico, ki ga rešijo razpolavljat itd. Proti koncu imaš vedno manj varovalk še odklopljenih, dokler ne prideš do ene.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11119124 (9471) FireSnake
»

Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9421513 (18841) krneki0001
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5018456 (11398) jalovec09
»

VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOM

Oddelek: Na cesti
3911656 (11055) SkIDiver
»

Avtomobilski akumulator + multimeter

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
3330459 (28073) Newholland

Več podobnih tem