» »

Kateri akumulator za avto?

Kateri akumulator za avto?

Zvezdica27 ::

glej, se strinjam - ampak za 100% informacijo naj gre priklopit na tester, samo to pravim. Drugače pa ja - V nekaj pove, a čisto vsega ne. Tester pa bo pokazal stanje - glede na to, recimo, kolikokrat se je pri -5 verglalo do izpraznitve in še pol 5 min v prazno...

V so indikator. Pravi info: tester.

zz

Kodi ::

energetik je izjavil:


Ampak je finta, da tudi če je nafilan in kaže 12,6V, lahko da je zanič, to pa lahko probaš le z load testom, ali s testerjem ali pa z meritvijo napetosti med verglanjem.

To je pa zame že preveč, oziroma nimam priprav. Imam voltmeter s katerim sem meril in kot pravi molnar podobno "igračko" ki pa kaže tam 0,2V drugače(manj) kot voltmeter.
https://www.amazon.de/-/en/Cigarette-Li...

Zvezdica27 je izjavil:

glej, se strinjam - ampak za 100% informacijo naj gre priklopit na tester, samo to pravim. Drugače pa ja - V nekaj pove, a čisto vsega ne. Tester pa bo pokazal stanje - glede na to, recimo, kolikokrat se je pri -5 verglalo do izpraznitve in še pol 5 min v prazno...

V so indikator. Pravi info: tester.

zz


Kateri tester, da ga je mogoče kupit ne da vozim k mehanikom priporočaš?


m0LN4r je izjavil:

Moj v garazi, ki ga ne uporabljam, je ze mesece. Ga pa imam, da opazujem kako se obnasa.
Ko je napolnjen oz. polnenje se ustavi pri 12,7V potem hitro pade na 12,6 ali 12,5 potem pa pada zelo pocasi. Sem ga pozabil filat kak mesec, pa sem dal gor polnilc je kazalo se vedno 12,3v.

Slabi akumulatorji padejo pod 12V ze v dveh dnevih, taksen je za na odpad. Ali pa ce je v trgovini, pa mi pokaze 11,5V - ni sans da ga kupim. Pa ne zato, ker nebi imel garancije, ampak iz principa.

Pri 11,5V imajo marsikateri proizvajalci pri sportnih baterijah vgrajen trennschalter, ki prepreci, da bi avto izpraznil baterijo se bolj. Bo pa se dovolj moci, da enkrat zakurblas. Sicer za litijsko, tam so tolerance malo visje.
Sem to vse ze probal in je res tako, pri svincevi pa ce se pogosto znajde pod 12V bi ze menjal preventivno.

Zvezdica27 je izjavil:

samo V ne povejo dosti. Če se avto dnevno vozi, tudi pozimi, je akumulator za cca 5 let, na uč. Če stoji ga bo prva zima uničila, najbrž.

Zdravje akku ti pove, kot je rekel gor, tester.

Ker če ti rabiš 45ah in boš imel zjahan 110 Ah notri, verjemi, da bo delalo ;) Že znak, da v enem dnevu zadeva pade iz 13 na 12,4 V je malo sumljivo, a še OK. Vendar v enem dnevu pri teh temp ne bi smel.

Tester bo povedal, kako je in avtomehaniki ga imajo. Vse ostlao je ugibanje in en dan ne obrne, ponavadi ko je -10 ti pa imaš pomemben sestanek :) Tako to je in nič ni narobe s tem, to je potrošna roba v resnici.

zz

Pove naceloma povsem dovolj:



Potem načeloma bi moralo bit to dost.
Med filanjem je skočil za določen čas na 14,3V potem pa do konca padel na 13V, ko je bilo filanje končano.
Potem kot rečeno je imel 12,8V. Pri prižganem kontaktu 12,4V (na tisto igračko v avtu je pokazalo 12,2V) - logično da bo pod porabniki imel malo manj. To mislim da je še dovolj. Bolj me zanima kaj bo ko bo nekaj časa stal, kot pravi molnar.
Takrat se bo videlo koliko mu bo padla napetost. Mislim da je ključno za star akumulator koliko časa obdrži določeno napetost. Če bo jutri zjutraj preden ga zalaufam pod 12V grem samo po novega.

m0LN4r ::

Če bo jutri zjutraj preden ga zalaufam pod 12V grem samo po novega.
Ja nekak tak. V enem dnevu nebi smelo niti 0,5v izgubit. Oz cez noc je to pol dneva, tako da se manj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

energetik ::

Kodi je izjavil:

energetik je izjavil:


Ampak je finta, da tudi če je nafilan in kaže 12,6V, lahko da je zanič, to pa lahko probaš le z load testom, ali s testerjem ali pa z meritvijo napetosti med verglanjem.

To je pa zame že preveč, oziroma nimam priprav. Imam voltmeter s katerim sem meril in kot pravi molnar podobno "igračko" ki pa kaže tam 0,2V drugače(manj) kot voltmeter.
Test lahko narediš doma, če je bencinar malo lažje. Odstraniš varovalko za benz pumpo, tako da avto samo vergla in ne vžge. Kolega ti vergla, ti pa vmes meriš z multimetrom. Če se ne motim, mora vsaj 15 sekund zdržati nad nekje 9-10V med verglanjem. To je load test.
vires in numeris

energetik ::

Kodi je izjavil:


Med filanjem je skočil za določen čas na 14,3V potem pa do konca padel na 13V, ko je bilo filanje končano.
Potem kot rečeno je imel 12,8V. Pri prižganem kontaktu 12,4V (na tisto igračko v avtu je pokazalo 12,2V) - logično da bo pod porabniki imel malo manj. To mislim da je še dovolj. Bolj me zanima kaj bo ko bo nekaj časa stal, kot pravi molnar.
Takrat se bo videlo koliko mu bo padla napetost. Mislim da je ključno za star akumulator koliko časa obdrži določeno napetost. Če bo jutri zjutraj preden ga zalaufam pod 12V grem samo po novega.
Filal pa si s čim? Kot rečeno bo dober pametni polnilec filal po CC-CV krivulji, torej najprej napetost narašča do nekje 14,4-14,6V in mora tam vztrajati določen čas, lahko tudi uro in več. Nato ko polnilni tok upade na neko malo vrednost, polnilec preklopi na 13,6-13,8V, kjer se aku počuti najbolje. Ko odklopiš polnilec, bo počasi padlo proti 12,7V in tam mora ostat vsaj par tednov brez porabnikov (imam ga za UPS, dofilam na nekje 3 mesece in je takrat še vedno 12,7).
Če ti bo čez noč padel na 12,5 ali še manj, je zelo verjetno za na odpad. Jasno ne moreš meriti s tisto tvojo napravico, ker ko daš kontakt ali odpreš vrata, imaš že porabnike, ki znižujejo napetost. Pustiti moraš odprto havbo, zjturaj samo prideš in pomeriš direktno na akumulatorju, brez odklepanja in odpiranja vrat.
vires in numeris

Kodi ::

energetik je izjavil:

Filal pa si s čim?

Filal sem z polnilcem Einhell.

energetik je izjavil:

Jasno ne moreš meriti s tisto tvojo napravico

Sem napisal, da sem meril z voltmetrom. Direkt na akumulatorju, ko je bil v avtu, oziroma pred polnjenjem in po polnjenju.
Tista "igračka" pa je za spremljanje med vžigom in med vožnjo.

Zvezdica27 ::

pa ne boš kupoval testerja zdaj za to... ko boš mel naslednji servis naj ti ga mehanik pomeri in je. Ali pa pojdi k njemu s sixpackom in bo rešeno...

zz

darck ::

Eno kot eno je,da lahko kot na vseh avtomobilih zmeriš koliko fila altenator in morda že tukaj dobiš kak odgovor ali dovolj fila in ali stabilno fila. Pri meni je že od samega začetka altenator moral nekaj nagajati saj se je vedno v računalniku pojavljala napaka pa čeprav o mi jo brisali večkrat. Tudi kolega je imel podoben problem in rekel menjaj altenator še bolj zanimivo je bilo,ko mi je prijatelj bil priklopljen na računalnik in gledal kako altenator fila in sicer nestabilno včasih je filal preko meje itd.... Dobro,da mi je pred parimi meseci crknil štarter saj sem tako potem kupil še altenator in sedaj bomo videli kako bo z časom vse skupaj saj akumulator sem kupil pa lansko leto pa čeprav mi ga menda sploh ne bi bilo potrebno.

Kodi ::

Zvezdica27 je izjavil:

pa ne boš kupoval testerja zdaj za to... ko boš mel naslednji servis naj ti ga mehanik pomeri in je. Ali pa pojdi k njemu s sixpackom in bo rešeno...

zz

Zakaj pa ne. Saj to vedno rabiš:|
Kot sem gledal dobiš tam od 30-50€ že enga takega čist v redu za neko "amatersko" uporabo za pomerit parkrat na let saj bi še za sixpack dal več:P
Recimo to sem gledal:
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B...
Če ima kdo kakšen boljši predlog pa se priporočam.
Sem pa šel sedaj pomerit akumulator in je pokazalo na voltmeter(brez kakšnega kontakta, samo odprl haubo)
12,43V
Bom spremljal par dni, če bo še padalo pa grem po novega. Upam da ne bo kr crknil od enkrat. Če pa že, pa itak ni samo ta avto pri hiši tako da gremo v službo tudi s drugim avtom.

stara mama ::

Če veš, da je akumulator star, če opaziš simptome poslabšanega delovanja res ne vidim smisla, zakaj se za teh 100EUR jajcat in zajebavat. To je manj kot dva tanka goriva!
Itak te bo prej al slej doletel ta strošek.

Medtem ko vi komplicirate, jih v Pakistanu sestavljajo na tleh:

Zgodovina sprememb…

Kodi ::

Nobeden ne komplicira. To je debata in za to obstajajo forumi. Saj če te moti kompliciranje preskoči temo.
Kot sem že povedal, vem da ga bom moral prej ali slej menjat. Ja in ni problem teh 100€ toda kot rečeno bi se od tega rad kaj naučil in če je možno čim bolj podaljšal življenjsko dobo tega starega, da ga ne bi menjal sedaj poleti, ampak pred zimo, da mi bo kasneje čim dalj časa zdržal.

m0LN4r ::


Medtem ko vi komplicirate, jih v Pakistanu sestavljajo na tleh:

Ja saj, ni to rocket science.
Ce je za drek je za drek in je treba menjat.

Edina sreca je, da v EU najverjetneje ne naletis na "refurbished" iz pakistana ?
But who knows...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

energetik ::

Kodi je izjavil:

Sem pa šel sedaj pomerit akumulator in je pokazalo na voltmeter(brez kakšnega kontakta, samo odprl haubo)
12,43V
Bom spremljal par dni, če bo še padalo pa grem po novega. Upam da ne bo kr crknil od enkrat. Če pa že, pa itak ni samo ta avto pri hiši tako da gremo v službo tudi s drugim avtom.
Če si zvečer filal in je zdaj brez loada 12,4, je IMHO za v smeti. Če že bo držal čez poletje, ti proti zimi ne uide menjava.
Ko je bilo že govora o hitri odpovedi - meni je pred leti malce slabše vžigal, nato se je v enem samem dnevu tako poslabšalo, da ni vžgal niti po 1h vožnje, ko je potem stal 15min na mestu. 8-O
Po novega sem šel še isti dan s kabli v prljažniku, če mi pred štacuno ne bi vžgal :))
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Kodi ::

Akumulator se je filal v noči iz torka na sredo. V sredo dopoldan sem ga dal v avto in z njim opravil vožnjo 15km v eno stran do ene trgovine in 15km nazaj.
Potem sem pomeril:

Kodi je izjavil:

No sedaj sem nafilal akumulator. Filalo ga je več kot 8h, da je bil nafilan. Na koncu je kazalo 13V.
Kakšne so priporočljive vrednosti, da je akumulator še "dober". Sem se peljal na eno tako mal "daljšo" vožnjo 15km v eno in 15km v drugo stran. Po vožnji sem še enkrat pomeril. Ugasnjen avto: 12,8V, Kontakt: brez luči, radia 12,4V Ob zagonu 10-11,5V potem se dvigne na 13,9V in tudi med vožnjo kaže 13,8-9V.
Bomo pa videli kako bo kazalo jutri, ko bo "avto" mrzel, recimo čez noč.
Gre za 8let starega cliota, bencinarja 1,2 To je drugi akumulator 02/2018
Kratke vožnje včasih stoji tud po 3-4 dni se nikamor ne pelje potem pa kakšne 2-3 kratke vožnje, pa še nekaj sem prčkal pri ugasnjenem avtomobilu smo pa tle kot smo. Rad bi, da bi mi ta zdržal še vsaj do jeseni pa da ga potem pred zimo zamenjam, ker če ga bom sedaj menjal bo do zime že novi spet prazen:D


Od takrat avto stoji. Se pravi, približno tam sreda od 12h. Danes zjutraj pa sem pomeril.
Če pogledamo po tabelah, ki jih je podal molnar naj bi akumulator imel še 80%. Padlo je za 0,4V oziroma pravzaprav nič, ker ko sem v zadnjo meril pod kontaktom je imel 12,4V potem pa sem ga samo ugasnil in kot rečeno meril danes zjutraj.
Bomo pa videli jutri zjutraj, ko bom spet pomeril koliko bo padlo. Avto namreč stoji.

m0LN4r ::

Jaz bi rekel, da ce avto normalno vzge in si se peljal samo 15 minut v eno smer dvakrat, je to dokaj vredu

Jeseni ce bos opazil da slabse vziga ko bo hladneje menjaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hojnikb ::

če je akku ošvohnjen, se ga splača še dat na desulfacijski program, če ga ma polnilec. Včas pomaga povrnat kakšen CCA.
#brezpodpisa

Kodi ::

Mene pa še zanima, če je razlika oziroma pomembno kakšno destilirano vodo vliješ v prazne celice. Enim celicam malo manjka, niso popolnoma prazne in bi dodal do črte destilirano vodo. Ali je tista recimo na črpalki kupljena drugačna kot če recimo doma prekuham vodo?

matobeli ::

čisto drugačna, domača prekuhana voda bo imela še vedno vodni kamen in druge primesi, destilirana iz petrola bo pa ok.

ampak če jo misliš vlit v avto večjo količino, imaj v mislih da bo pozimi zmrznila prej. če imaš par deci pa ni panike.

Kodi ::

Hvala. Kot rečeno dopolnil bi samo par celic v enem akumulatorju, če ga bom lahko oživil. To je samo malo mogoče deci v vsako. Itak verjetno ne bo nič z njim samo da probam.

matobeli ::

Ignoriraj tisti del z zmrzovanjem, ne vem zakaj sem imel v mislih da boš vlival v hladilno tekočino. V akkuju ne bo nič zmrzoval.

darck ::

A se prodajajo še vedno ti akumulatorji z tekočino a niso po večini že vsi zaprti z nekom gelom al kak že. Moj akumulator je čist zaprt nima več tistih pokrovčkov.

Vuli ::

maš zaprte, lih tako s tekočino, samo imajo tako uštimano, da kar hlapi steče nazaj v celice. Gel so pa druga zgodba.
nekateri modeli od Tople imajo pa še vedno pokrovčke.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

matobeli ::

tud večina navadnih ima še vedno pokrovčke, sam da so kot neki šraufi in poravnani z višino ohišja in prelepljeni z nalepko.
Je pomoje lažja proizvodnja da zašvasaš gor pokrov pa šele potem naliješ not tekočino.

Ampak ni mišljeno da ob normalni uporabi dolivaš.

Kodi ::

darck je izjavil:

A se prodajajo še vedno ti akumulatorji z tekočino a niso po večini že vsi zaprti z nekom gelom al kak že. Moj akumulator je čist zaprt nima več tistih pokrovčkov.

Imam en star aku tam ene 8 let, ki bi ga rad oživil. Tisti čepki z navojem in gor vtisnjen križ za odšravbat je pod nalepko.

m0LN4r ::

Kodi je izjavil:

Mene pa še zanima, če je razlika oziroma pomembno kakšno destilirano vodo vliješ v prazne celice. Enim celicam malo manjka, niso popolnoma prazne in bi dodal do črte destilirano vodo. Ali je tista recimo na črpalki kupljena drugačna kot če recimo doma prekuham vodo?

Prekuhano ni destilirano! Jesus, niste meli tega v Osnovni soli?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

Pa se 8 let star akumulator splača oživljat? Mogoče ga res oživiš, potem ti pa crkne ravno ko hočeš it s piknika sredi kočevkega gozda.

Kodi ::

m0LN4r je izjavil:

Kodi je izjavil:

Mene pa še zanima, če je razlika oziroma pomembno kakšno destilirano vodo vliješ v prazne celice. Enim celicam malo manjka, niso popolnoma prazne in bi dodal do črte destilirano vodo. Ali je tista recimo na črpalki kupljena drugačna kot če recimo doma prekuham vodo?

Prekuhano ni destilirano! Jesus, niste meli tega v Osnovni soli?

Vem da ni isto. Toda včasih so v te namene vlivali not tudi prekuhano vodo za prvo silo. Zato sprašujem. Ni pa treba bit takoj žaljiv in lahko to poveš-te na nek normalen način. Se kdo tu gor sploh še zna normalno pogovarjat!

GupeM je izjavil:

Pa se 8 let star akumulator splača oživljat? Mogoče ga res oživiš, potem ti pa crkne ravno ko hočeš it s piknika sredi kočevkega gozda.

Ne obremenjuj se s tem kaj bom jaz počel s tem akumulatorjem.
Pa če tudi se vozim po kočevskem gozdu.
Vam je res pretežko odgovorit na nek normalen način samo tisto kar človek vpraša brez nekih bedastih pripomb s katerimi dokazujete da ste na nivoju opic!
LOL

stara mama ::

Star akumulator je brezveze karkoli delat z njim zarad žvepla in prevelike upornosti. Edina rešitev mu je, da se pretali svinčene plošče v njem in vstavi nove. Pošlji ga v Pakistan za take hece, če si improvizator, bi se pa dalo tud doma :).

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Kodi je izjavil:

Vem da ni isto. Toda včasih so v te namene vlivali not tudi prekuhano vodo za prvo silo. Zato sprašujem. Ni pa treba bit takoj žaljiv in lahko to poveš-te na nek normalen način. Se kdo tu gor sploh še zna normalno pogovarjat!
Ne vem kdo je notri "za prvo silo" zlival prekuhano vodo, ampak prekuhana nima niti najmanjše veze z destilirano. Je potem vseeno, če bi kar iz pipe direktno nalil.
Jasno je destilirana s pumpe OK, saj je za to namenjena. Le da je dražja, kot če jo greš nabavit v lokalni supermarket.

Sicer pa ja, uničenega akumulatorja ne boš "oživil" z dolivanjem vode. Notri so plate sulfatirane, lahko tudi polomljene in v kratkem stiku. Če load test pokaže, da je zanič, je samo še za v reciklažo.
vires in numeris

GupeM ::

Kodi je izjavil:

GupeM je izjavil:

Pa se 8 let star akumulator splača oživljat? Mogoče ga res oživiš, potem ti pa crkne ravno ko hočeš it s piknika sredi kočevkega gozda.

Ne obremenjuj se s tem kaj bom jaz počel s tem akumulatorjem.
Pa če tudi se vozim po kočevskem gozdu.
Vam je res pretežko odgovorit na nek normalen način samo tisto kar človek vpraša brez nekih bedastih pripomb s katerimi dokazujete da ste na nivoju opic!
LOL

Sorry ker vprašam. Skladno s tvojo reakcijo pa upam, da ostaneš sredi kočevskega gozda s tem akumulatorjem. Preko noči. Na minus 15. Brez mobilnega signala. Potem pa lahko samo upaš, da te bo kakšna opica našla in ti rešila življenje.

In če je kdo tu opica, si to ti. Prekuhana voda je še slabša od takšne iz pipe, ker med prekuhavanjem je nekaj izhlapi, tako da v prekuhani vodi ostane še več vodnega kamna in ostalih nečistoč, kot v vodi iz pipe. To ve vsak, ki ima vsaj 4 razrede OŠ.

LOL

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

m0LN4r ::

Kodi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kodi je izjavil:

Mene pa še zanima, če je razlika oziroma pomembno kakšno destilirano vodo vliješ v prazne celice. Enim celicam malo manjka, niso popolnoma prazne in bi dodal do črte destilirano vodo. Ali je tista recimo na črpalki kupljena drugačna kot če recimo doma prekuham vodo?

Prekuhano ni destilirano! Jesus, niste meli tega v Osnovni soli?

Vem da ni isto. Toda včasih so v te namene vlivali not tudi prekuhano vodo za prvo silo. Zato sprašujem. Ni pa treba bit takoj žaljiv in lahko to poveš-te na nek normalen način. Se kdo tu gor sploh še zna normalno pogovarjat!

GupeM je izjavil:

Pa se 8 let star akumulator splača oživljat? Mogoče ga res oživiš, potem ti pa crkne ravno ko hočeš it s piknika sredi kočevkega gozda.

Ne obremenjuj se s tem kaj bom jaz počel s tem akumulatorjem.
Pa če tudi se vozim po kočevskem gozdu.
Vam je res pretežko odgovorit na nek normalen način samo tisto kar človek vpraša brez nekih bedastih pripomb s katerimi dokazujete da ste na nivoju opic!
LOL
Moj namen sploh ni bila zalitev, ampak to so neke osnove. Mogoce bi normalno reagiral, ce bi to vprasala stara gospa, ki niti avta nima ob kavici.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

energetik ::

Tudi stara gospa bo vedela, da ne pomaga če da prekuhano vodo v likalnik, ampak mora biti destilirana...
vires in numeris

matobeli ::

Ja pa naj proba, včas moraš tud ostat sred gozda. Bohnedaj da maš kakšno bejbo sabo.

Kodi ::

Eden bolj pameten kot drug. Upam da ste razen na tem forumu tudi v resničnosti tako pametni in uspešni.
Oprostite za vprašanja in hvala za odgovore.

ps
Tisto kar ste nekateri pametovali nekaj strani nazaj nič ne drži samo tolk v vednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodi ()

stara mama ::

matobeli je izjavil:

Ja pa naj proba, včas moraš tud ostat sred gozda. Bohnedaj da maš kakšno bejbo sabo.

To je še bolj, pol bota lažje porivala avto.

darck ::

Pa kaj res nekateri mislijo,da bi najraje imeli akumulator kar 10-15let pa saj se ve kolikšna je približno življenjska doba akumulatorja. Saj vidiš ko ti enkrat začne akumulator zajebavat ga vržeš stran in greš novega kupiti kaj češ nekaj doktorirati in se zajebavti ko te bo potem pustil na cedilu ravno takrat ko si najmanj želiš.

matobeli ::

Recimo sred šume z bejbo. Neugodna zadeva.

Zvezdica27 ::

ulij not vodo iz razvlaževalca, pa je. Ali pa od klime zbiraj, hehe...


zz

Zgodovina sprememb…

darck ::

Lahko se ti včasih prav hitro kam mudi pa te avto zajebe kaj da je nujno treba skočiti na urgenco....

hojnikb ::

če je akku sulfiran, se da to včasih vsaj deloma rešit z desulfacijskim programom, če ga ima polnilc.
#brezpodpisa

Kodi ::

Žalostno je, ko se sploh ne zavedate kakšne neumnosti stresate. Kdo je sploh rekel, da bo-je akumulator za v avto!
Že da se nekdo oglasi s tako bedarijo, da boš ostal v kočevskem gozdu ti dovolj pove o osebi, da je totalen idiot.
Iz čisto enostavnega vprašanja so nekateri začeli filozofirat o stvareh ko nimajo nobene veze ne z vprašanjem ne z akumulatorji.
Fantje(punce)kdorkoli že ste, teorija in praksa sta nekaj popolnoma različnega in pojma nimate v praksi. Nekateri limate neke tabele in filozofirate o stvareh, ki v teoriji ne držijo. Malo premalo imate prakse in preveč forumov
Kaj vse smo včasih vlivali v akumulatorje, se vam tudi ne sanja. JA tudi prekuhano vodo, pa so še vedno delali dolgo dolgo časa.
Se pa vidi kdo se oglaša v določeni temi, vedno eni in isti NASA strokovnjaki:))
Pa kaj mislite, da če bi potreboval kakšen resen nasvet, da bi šel vas tu gor spraševat:))

m0LN4r ::

Kodi je izjavil:

Mene pa še zanima, če je razlika oziroma pomembno kakšno destilirano vodo vliješ v prazne celice. Enim celicam malo manjka, niso popolnoma prazne in bi dodal do črte destilirano vodo. Ali je tista recimo na črpalki kupljena drugačna kot če recimo doma prekuham vodo?

Hmmm, vprasal si, kljub temu, da vse ves in napisal si da v teoriji ne drzi.
Jaz sem preveril tisto tabelo in drzi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

energetik ::

matobeli je izjavil:

Recimo sred šume z bejbo. Neugodna zadeva.
Pa to je še kar ugodno, imaš vsaj kaj početi, dokler ne pride AMZS. >:D
vires in numeris

GupeM ::

Kodi je izjavil:

Žalostno je, ko se sploh ne zavedate kakšne neumnosti stresate. Kdo je sploh rekel, da bo-je akumulator za v avto!
Že da se nekdo oglasi s tako bedarijo, da boš ostal v kočevskem gozdu ti dovolj pove o osebi, da je totalen idiot.
Iz čisto enostavnega vprašanja so nekateri začeli filozofirat o stvareh ko nimajo nobene veze ne z vprašanjem ne z akumulatorji.
Fantje(punce)kdorkoli že ste, teorija in praksa sta nekaj popolnoma različnega in pojma nimate v praksi. Nekateri limate neke tabele in filozofirate o stvareh, ki v teoriji ne držijo. Malo premalo imate prakse in preveč forumov
Kaj vse smo včasih vlivali v akumulatorje, se vam tudi ne sanja. JA tudi prekuhano vodo, pa so še vedno delali dolgo dolgo časa.
Se pa vidi kdo se oglaša v določeni temi, vedno eni in isti NASA strokovnjaki:))
Pa kaj mislite, da če bi potreboval kakšen resen nasvet, da bi šel vas tu gor spraševat:))

Si spil preveč destiliranega sadja, ali imaš samo možgane prekuhane? Jaz sem lepo vprašal, zakaj bi to sploh počel? Če bi ti bil normalen, bi rekel da zato, ker ga boš rabil za X in Y, in je dovolj da vsaj malo dela, ni pa treba, da je 100 % zanesljiv.

Tako kot recimo je za enega od mojih prenosnikov povsem dovolj baterija, ki zdrži 5 minut. Sicer je pa priključen na štrom. Tistih 5 minut rabim pa samo zaradi izpada el. energije ali če ga prenesem iz sobe v sobo, da ga mi ni treba ugasnit.

Ali pa tako kot sicer delujoč disk s slabimi sektorji. Kot disk za filme s torrentov je povsem ok, četudi jutri crkne, ne bo nobene škode.

Ampak ne, vi ste v akumulatorje vlivali gnojnico, pa so še vedno delali. Pili ste pa močeradovc. Zato vam pa možgani več ne delajo.

Zvezdica27 ::

Kaj zdaj komplicirate, saj mu je povedano kako in kaj, zdaj pa kakor hoče. Jaz tud dofilavam enega, dokler bo delal bo. Jaz menjam, ko res crkne, se pa seveda že prej lahko pričakuje, kako je s tem. In ja, v akku lahko nalivaš tud navadno vodo, če drugega ni. Saj se ve, kake so posledice.

Če pa kdo hoče imeti ves čas vse tipi topi, pa tudi ok, kakor hoče.

zz

matobeli ::

energetik je izjavil:

matobeli je izjavil:

Recimo sred šume z bejbo. Neugodna zadeva.
Pa to je še kar ugodno, imaš vsaj kaj početi, dokler ne pride AMZS. >:D


tolk neugodno da bi te že vprašala če si zanalašč vlil neprekuhano vodo v akumulator :))

Če slučajn zavergla pa hit varovalko od pumpe vn vržeš.

GupeM ::

Zvezdica27 je izjavil:

Kaj zdaj komplicirate, saj mu je povedano kako in kaj, zdaj pa kakor hoče. Jaz tud dofilavam enega, dokler bo delal bo. Jaz menjam, ko res crkne, se pa seveda že prej lahko pričakuje, kako je s tem. In ja, v akku lahko nalivaš tud navadno vodo, če drugega ni. Saj se ve, kake so posledice.

Če pa kdo hoče imeti ves čas vse tipi topi, pa tudi ok, kakor hoče.

zz

Gre za zmerjanje z idioti in opicami. Zaradi mene se lahko tudi polije z bencinom in zakuri, če tako želi.

Kodi ::

GupeM je izjavil:

Zvezdica27 je izjavil:

Kaj zdaj komplicirate, saj mu je povedano kako in kaj, zdaj pa kakor hoče. Jaz tud dofilavam enega, dokler bo delal bo. Jaz menjam, ko res crkne, se pa seveda že prej lahko pričakuje, kako je s tem. In ja, v akku lahko nalivaš tud navadno vodo, če drugega ni. Saj se ve, kake so posledice.

Če pa kdo hoče imeti ves čas vse tipi topi, pa tudi ok, kakor hoče.

zz

Gre za zmerjanje z idioti in opicami. Zaradi mene se lahko tudi polije z bencinom in zakuri, če tako želi.

Ne sedaj jokat. Ti misliš da lahko žališ po mili volji, ko pa dobiš primeren odgovor pa v jok in na drevo.
Drugič pa prej premisli kakšne bedarije ven mečeš.

Ahim ::

Kodi je izjavil:

Vem da ni isto. Toda včasih so v te namene vlivali not tudi prekuhano vodo za prvo silo. Zato sprašujem. Ni pa treba bit takoj žaljiv in lahko to poveš-te na nek normalen način. Se kdo tu gor sploh še zna normalno pogovarjat!

Mogoce so jo pa tako dobro prekuhali, da je vsa izparela in so polovili kondenz (= destilirano vodo)?

Ne vidim nobenega smisla v uporabi zolg prekuhane (torej ne destilirane) vode - da pobijes morebitne alge, bakterije itd. v vodi iz pipe ali kaj? Itak jih bo pobila kislina :)) Se rpavi je potem vseeno ce kar direktno vlijes brez kuhanja (se nekaj manj kamna bo, ker bos med prekuhavanjem ziher imel nekaj izgub in ven bo sla ravno destilirana voda).

matobeli ::

Nekaj kamna se dejansko izloči izvode pri prekuhavanju.

Nevem zakaj bi drugač skoz pucal grelnik vode.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitrost polnjenja akumulatorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
544289 (3040) hojnikb
»

Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11119153 (9500) FireSnake
»

Kje kupiti akumulator (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5021475 (17454) Miha 333
»

Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508915 (7815) RejZoR
»

Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5713384 (10359) denabiker

Več podobnih tem