Forum » Loža » Avtomobilski aumulator in stvarna napaka
Avtomobilski aumulator in stvarna napaka
GupeM ::
Imam težavo z akumulatorjem. Novega sem namreč kupil v začetku junija. V petek, ko sem prišel iz službe je še vse normalno delovalo. Včeraj zvečer pa mi avto ni vžgal. Napetost na akumulatorju 12,25 V. Danes dopoldne sem ga užgal s kabli z drugega avta. Med delovanjem sem pomeril napetost, ki je bila od 14.65 do 14.80 V, kar pomeni, da alternator dela? Z avtom sem se nato dobre pol ure vozil, parkiram, ugasnem avto in pomerim napetost na akumulatorju. 12.55V. Imam prav, da je akumulator verjetno zanič?
Verjetno lahko tudi za akumulator uveljavljam stvarno napako in zahtevam kupnino? Gre se mi predvsem za to, da bi drug akumulator dobil in zamenjal zdaj med prazniki, da je v sredo zjutraj pripravljen. Potem pa za trenuten akumulator samo še kupnino zahtevam.
Verjetno lahko tudi za akumulator uveljavljam stvarno napako in zahtevam kupnino? Gre se mi predvsem za to, da bi drug akumulator dobil in zamenjal zdaj med prazniki, da je v sredo zjutraj pripravljen. Potem pa za trenuten akumulator samo še kupnino zahtevam.
nejclp ::
Nekaj ti pije akumulator, pomoje. Kakšen avto pa maš? Kupnino pa lahko zahtevaš v vsakem primeru, to je vedno koristno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejclp ()
cias ::
Obstajajo testerji za kvaliteto akumulatorja (ne le voltmeter). Jas sem šel pojamrat nazaj v trgovino da težko užiga, so ga tam pomerili in smo direkt menjali.
Ne vem pa kako boš rešil med prazniki če je trgovina zaprta. Če novega kupiš na bencinski, ne vem če ti bo trgovina kar vrnila denar za starega.
Ne vem pa kako boš rešil med prazniki če je trgovina zaprta. Če novega kupiš na bencinski, ne vem če ti bo trgovina kar vrnila denar za starega.
Daniel ::
Imam težavo z akumulatorjem. Novega sem namreč kupil v začetku junija. V petek, ko sem prišel iz službe je še vse normalno delovalo. Včeraj zvečer pa mi avto ni vžgal. Napetost na akumulatorju 12,25 V. Danes dopoldne sem ga užgal s kabli z drugega avta. Med delovanjem sem pomeril napetost, ki je bila od 14.65 do 14.80 V, kar pomeni, da alternator dela? Z avtom sem se nato dobre pol ure vozil, parkiram, ugasnem avto in pomerim napetost na akumulatorju. 12.55V. Imam prav, da je akumulator verjetno zanič?
Verjetno lahko tudi za akumulator uveljavljam stvarno napako in zahtevam kupnino? Gre se mi predvsem za to, da bi drug akumulator dobil in zamenjal zdaj med prazniki, da je v sredo zjutraj pripravljen. Potem pa za trenuten akumulator samo še kupnino zahtevam.
Kakor si opisal je bolj verejtno, da ti nekaj prazni akumulator. Če poznaš koga s tokovnimi kleščami naj ti pomeri tok na klemah akumulatorja, ko je avto ugasnjen.
Morda še nekaj smernic:
https://www.ctek.si/padec-napetosti-soc...
GupeM ::
Zakaj bi mi karkoli praznilo akumulator, če sem po dobre pol ure vožnje ugasnil avto in takoj pomeril napetost: 12.55 V
Če bi ga kaj praznilo, bi se to poznalo šele čez nekaj časa, ne pa takoj, ali? Pol ure vožnje je pa menda dovolj, ali ne?
Edit: Pa če bi mi kaj praznilo akumulator, bi od včeraj zvečer do danes zjutraj napetost padla, pa je bila tudi danes dopoldne cca 12.25 V (enako kot včeraj zvečer), preden sem ga priklopil na drug avto. Nisem pa do zdaj imel nobenega problema z akumulatorjem. Prejšnjo zimo, ko je bil res mraz je mogoče malo zajamral pri vžigu ene dvakrat, dokler ni poleti v začetku junija povsem odpovedal. Bil je pa star vsaj 5 let (kolikor časa imam že jaz avto), verjetno pa kar 8, ker je bil še originalen s Ford nalepko.
Če bi ga kaj praznilo, bi se to poznalo šele čez nekaj časa, ne pa takoj, ali? Pol ure vožnje je pa menda dovolj, ali ne?
Edit: Pa če bi mi kaj praznilo akumulator, bi od včeraj zvečer do danes zjutraj napetost padla, pa je bila tudi danes dopoldne cca 12.25 V (enako kot včeraj zvečer), preden sem ga priklopil na drug avto. Nisem pa do zdaj imel nobenega problema z akumulatorjem. Prejšnjo zimo, ko je bil res mraz je mogoče malo zajamral pri vžigu ene dvakrat, dokler ni poleti v začetku junija povsem odpovedal. Bil je pa star vsaj 5 let (kolikor časa imam že jaz avto), verjetno pa kar 8, ker je bil še originalen s Ford nalepko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
GupeM ::
Še to. Kupil sem najcenejši možni akumulator. Exellent Xtrem al nekaj takšnega. Neka Kitajska jajca pač. Sem si rekel, da bo par let že zdržal, potem bom pa verjetno avto menjal, pa sem se uštel, očitno.
GupeM ::
Predvsem me zanima, če lahko uveljavljam stvarno napako in posledično zahtevam kupnino. Da ne bom kupil drugega, potem bo pa trgovina rekla, da mi ne morejo vrnit denarja, ampak lahko samo drug akumulator vzamem.
cias ::
Daniel ::
Zakaj bi mi karkoli praznilo akumulator, če sem po dobre pol ure vožnje ugasnil avto in takoj pomeril napetost: 12.55 V
Če bi ga kaj praznilo, bi se to poznalo šele čez nekaj časa, ne pa takoj, ali? Pol ure vožnje je pa menda dovolj, ali ne?
Edit: Pa če bi mi kaj praznilo akumulator, bi od včeraj zvečer do danes zjutraj napetost padla, pa je bila tudi danes dopoldne cca 12.25 V (enako kot včeraj zvečer), preden sem ga priklopil na drug avto. Nisem pa do zdaj imel nobenega problema z akumulatorjem. Prejšnjo zimo, ko je bil res mraz je mogoče malo zajamral pri vžigu ene dvakrat, dokler ni poleti v začetku junija povsem odpovedal. Bil je pa star vsaj 5 let (kolikor časa imam že jaz avto), verjetno pa kar 8, ker je bil še originalen s Ford nalepko.
Po pol ure vožnje akumulator zagotovo ni bil poln, napetost pa takoj, ko avto ugasne prične hitro padati in se ustali pri dejanski napolnjenosti akumulatorja. 12,55 je sicer skorajda poln akumulator vendar to ni realna meritev, če si ga meril takoj ko si ugasnil. Po drugi strani pa je 12,25 praktično skorajda prazen.
Vsekakor je sicer možno, da je nekje v kratkem stiku in se pospešeno samoprazni, kot je tudi možno, da ti prebije dioda na alternatorju in ti prazni akumulator. Ravno zato je brez nekih meritev in dobrega polnilca težko ugotoviti kaj je dejansko narobe.
nejclp ::
Avenger ::
Malo verjetno, da je akumulator zanič, ni pa nemogoče, seveda, lahko so pozabili natočit dovolj kisline, lahko da je svinec zelo slabe kvalitete.
Preden greš težit trgovcu pa si zagotovo dolžan preverit ali:
-morda kaj prazni akumulator, ko ne bi smelo bit porabnika, ugasnjen avto, ugasnjene luči, radio, itd.
-alternator normalno polni, torej, da začne ko mora in neha ko je akumulator nad določeno napetostjo, oziroma poln
Najprej aku do polnega napolni z nekim zunanjim polnilcem.
Preden greš težit trgovcu pa si zagotovo dolžan preverit ali:
-morda kaj prazni akumulator, ko ne bi smelo bit porabnika, ugasnjen avto, ugasnjene luči, radio, itd.
-alternator normalno polni, torej, da začne ko mora in neha ko je akumulator nad določeno napetostjo, oziroma poln
Najprej aku do polnega napolni z nekim zunanjim polnilcem.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
GupeM ::
Hvala za nasvete.
Sem zdajle še enkrat pomeril. Cca 3,5 ure od prej ko sem zaključil pol urno vožnjo, 12.45 V. Vžigal ga pa sedaj nisem. Zvečer še enkrat pomerim pa grem po polnilec, pa bomo videli.
Sem zdajle še enkrat pomeril. Cca 3,5 ure od prej ko sem zaključil pol urno vožnjo, 12.45 V. Vžigal ga pa sedaj nisem. Zvečer še enkrat pomerim pa grem po polnilec, pa bomo videli.
Zimonem ::
Malo verjetno, da je akumulator zanič, ni pa nemogoče, seveda, lahko so pozabili natočit dovolj kisline, lahko da je svinec zelo slabe kvalitete.
Preden greš težit trgovcu pa si zagotovo dolžan preverit ali:
-morda kaj prazni akumulator, ko ne bi smelo bit porabnika, ugasnjen avto, ugasnjene luči, radio, itd.
-alternator normalno polni, torej, da začne ko mora in neha ko je akumulator nad določeno napetostjo, oziroma poln
Najprej aku do polnega napolni z nekim zunanjim polnilcem.
Nič 9d tega ne delaš dokler je stvar v garanciji.
Hvala za nasvete.
Sem zdajle še enkrat pomeril. Cca 3,5 ure od prej ko sem zaključil pol urno vožnjo, 12.45 V. Vžigal ga pa sedaj nisem. Zvečer še enkrat pomerim pa grem po polnilec, pa bomo videli.
Nes nazaj pa kupi nek normalen akumulator.. s tem naj se tam zajebavajo. Ti se boš pa naprej če bodo še problemi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
OutOfTheBox ::
Sem imel iste simptome, rezultat pa je bil da je porabnik pil baterijo.
Zelo verjetno je pri tebi zadeva podobna, kitajski aku gor ali dol.
Zelo verjetno je pri tebi zadeva podobna, kitajski aku gor ali dol.
Daniel ::
@Zimonem
A res, dokler je akumulator v garanciji, ti pa imaš morda parazitski porabnik v avtomobilu nosiš menjavat akumulatorje? Vedno nekaj novega izvem.
Sicer pa glede na to, da imamo kar nekaj stvari pri hiši z akumulatorji lahko rečem, da servisi in trgovci izjemno neradi menjujejo akumulatorje. Moraš imeti že kar srečo, da ti ga vzamejo nazaj.
A res, dokler je akumulator v garanciji, ti pa imaš morda parazitski porabnik v avtomobilu nosiš menjavat akumulatorje? Vedno nekaj novega izvem.
Sicer pa glede na to, da imamo kar nekaj stvari pri hiši z akumulatorji lahko rečem, da servisi in trgovci izjemno neradi menjujejo akumulatorje. Moraš imeti že kar srečo, da ti ga vzamejo nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
StevicaM ::
Ma kaj boš nov akumulator nabavljal. Greš na Log na avtoodpad k Diniću ali kermu drugmu, ki razstavlja avtomobile in kupiš rabljenega za tretino cene. Dobrih akumulatorjev se ogromno zavrže v odpadne surovine, kar je zelo škoda pa še preplačujete ga v trgovinah.
Vuli ::
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vuli ()
Zimonem ::
@Zimonem
A res, dokler je akumulator v garanciji, ti pa imaš morda parazitski porabnik v avtomobilu nosiš menjavat akumulatorje? Vedno nekaj novega izvem.
Sicer pa glede na to, da imamo kar nekaj stvari pri hiši z akumulatorji lahko rečem, da servisi in trgovci izjemno neradi menjujejo akumulatorje. Moraš imeti že kar srečo, da ti ga vzamejo nazaj.
Če potem ko vžge avto in daje alternator glede na napetost, ko ga pa usgasne je napetost enaka na akomilatorju. Se ali slednji ne fila ali pa je nekaj precej hudo z avtoelektriko. Sicer bi moral odfukat kakšno varovalko.Če je akumulator v garanciji menjaš.potem pa naprej.
GupeM ::
Update: okrog 18:30 sem še enkrat pomeril, 12.35 V. Avto vžgal v prvo brez problema. Se odpeljem 20 minut stran po polnilec, pridem nazaj, pomerim, 12.50 V. Alternator še vedno daje 14.7+ V.
Kakorkoli, akumulator sem vzel ven in ga bom dal filat. Je to varno pustit čez noč na balkonu, ali je bolje da sem "zraven".
Edit: izključen akumulator mi kaže 12.74 V.
Kakorkoli, akumulator sem vzel ven in ga bom dal filat. Je to varno pustit čez noč na balkonu, ali je bolje da sem "zraven".
Edit: izključen akumulator mi kaže 12.74 V.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
cortez ::
Slab akumulator bi bil, če bi čez noč padla voltaža za 2-3V ali več.
Pred dobrim mesecem sem polnil akumulator (brez porabnikov priključenih) in mi je sedaj napetost padla iz 13.05V na 12.52V.
Pred kakim letom sem tudi uveljavlal stvarno napako na Excide "Premium" AC - AC se ni dal do konca napolnitev in brez porabnikov je v dnevu padel na 5V. Niti leto ni bil star....Nikoli več Excide akumulatorjev.
Uveljavljanje stvarne napake je pa že drugo poglavje, posebno z našimi trgo-avto preprodajalci....
Pred dobrim mesecem sem polnil akumulator (brez porabnikov priključenih) in mi je sedaj napetost padla iz 13.05V na 12.52V.
Pred kakim letom sem tudi uveljavlal stvarno napako na Excide "Premium" AC - AC se ni dal do konca napolnitev in brez porabnikov je v dnevu padel na 5V. Niti leto ni bil star....Nikoli več Excide akumulatorjev.
Uveljavljanje stvarne napake je pa že drugo poglavje, posebno z našimi trgo-avto preprodajalci....
sekvap ::
prejšnji lastnik je tudi dal v moj avto firmo energizer. Po letu in pol je bil akku zanič, računa pa itak ni...
GupeM ::
Sem ga nafilal na 14.4 V. Naj bi bil poln. Odklopim, v minuti je padlo na 13.15 V. Zdajle, kakšnih 20 minut kasneje je na 12.87 V. Mislim, da je zanič.
cortez ::
Energizer imajo 20 mesečno garancijo...
Ehh.pusti AC, da se normalizira. Noben nima 14V nepriklopljen.
Ehh.pusti AC, da se normalizira. Noben nima 14V nepriklopljen.
KTr1sk ::
12.77 V danes zjutraj, kar naj bi bilo OK.
Kako ugotoviti, kaj mi pije akumulator v avtu?
Kakšen avto sploh imaš, mogoče piše kje na internetu,da je nekdo že imel podoben problem...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
steev ::
Z Amper metrom in izklapljanjem porabnikov.
Pri nas je bil števec tisti ki je praznil akumulator. Hyundai getz.
Pri nas je bil števec tisti ki je praznil akumulator. Hyundai getz.
:|
GupeM ::
KTr1sk ::
@GupeM:mogoče najdeš kakšen namig kaj bi bilo "ford focus 2014 battery drain"
https://www.google.si/search?q=ford+foc...
Glede poceni akumulatorja, vedno sem kupal najcenejšega in morem potrkat enako dela kot dražji
https://www.google.si/search?q=ford+foc...
Glede poceni akumulatorja, vedno sem kupal najcenejšega in morem potrkat enako dela kot dražji
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
mirator ::
Imam težavo z akumulatorjem. Novega sem namreč kupil v začetku junija. V petek, ko sem prišel iz službe je še vse normalno delovalo. Včeraj zvečer pa mi avto ni vžgal. Napetost na akumulatorju 12,25 V. Danes dopoldne sem ga užgal s kabli z drugega avta. Med delovanjem sem pomeril napetost, ki je bila od 14.65 do 14.80 V, kar pomeni, da alternator dela? Z avtom sem se nato dobre pol ure vozil, parkiram, ugasnem avto in pomerim napetost na akumulatorju. 12.55V. Imam prav, da je akumulator verjetno zanič?
Verjetno lahko tudi za akumulator uveljavljam stvarno napako in zahtevam kupnino? Gre se mi predvsem za to, da bi drug akumulator dobil in zamenjal zdaj med prazniki, da je v sredo zjutraj pripravljen. Potem pa za trenuten akumulator samo še kupnino zahtevam.
Avtomobilski Pb akumulator je sestavljen iz 6 celic po 2,1 V. Povsem napolnjen akumulator bi moral imeti 12,8 V. Napetost odklopljenega akumulatorja 12,25 V pomeni napolnjenost nekje med 40 in 45%. Po polurni vožnji se ti je akumulator napolnil nekje do 75%.
Napetost alternatorja pomeni polnilno napetost, ki mora normalno biti višja od napetosti akumulatorja. Za svinčeve akumulatorje je prav tu nekje 14,6V. Ko polnilnik (altenator) odklopiš, napetost na sponkah akumulatorja pade na napetost napolnjenosti. Ima pa svinčev akumulator slabost samopraznenja.
Poskusi na akumulator priklopiti eno avtomobilsko sijalko. Pomeri napetost akumulatorja in tok skozi sijalko tik po priklopu in po par minutah. Če se ti napetost ne bo bistveno zmanjšala, potem je akumulator še vedno dober.
Avenger ::
Amper meter daš v tokokrog. Torej npr + kabel avta priklopiš na + na akumulatorju, potem - kabel avta na eno sondo amper metra, drugo sondo pa na akumulator. Napaja se neka osnovna elektronika, npr. ura, kako vezje za centralno zaklepanje ipd. Mogoče bo takoj ko priklopiš malo večja poraba, zato pustiš nekaj časa. Kolk je normalna poraba ko "ni porabe" pa ne vem. Več kot nekaj W zagotovo ne, se pravi 0,2A bo mogoče že kar zgornja meja. Naj me kdo popravi, če bolje ve...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
mujek ::
Koliko je tokovna zmogljivost akumulatorja (zagonski tok)?
Ali je v skladu z zahtevami avtomobila (za različne motore so različne potrebe po zagonskem toku)?
Ali je v skladu z zahtevami avtomobila (za različne motore so različne potrebe po zagonskem toku)?
Daniel ::
Kot sem že zgoraj omenil, izmeri če kaj porablja akumulator, ko je avto ugasnjen. Za to se uporablja multimeter (pazi na vrednosti merjenja, nekateri imajo 200 mA varovalko in če je tok večji jo bo skurilo. Taki imajo ponavadi še nazaščiten 10A vhod za nekajsekundno merjenje), ali pa kakšen namenski ampermeter, tokovne klešče...
Sicer je to vse lepo opisano v zgornjih videih.
Sicer je to vse lepo opisano v zgornjih videih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
GupeM ::
Ja, imam takšnega z 10A vhodom za max 15 sekund. Ko sem testiral, sem nameril 3.5 - 4.2 A. Znotraj teh 15 sekund je pa zadeva naenkrat padla na 2.8 A. Po cca 15 sekundah sem raje odklopi multimeter.
Poskušal sem z odstranitvijo par varovalk v motornem prostoru. Edina, ki je imela vpliv, je varovalka za start-stop. Brez te varovalke je zadeva kazala 0.8 A. Problem pa je, da moj avto start-stop sistema sploh nima. Edino ko obrneš ključ, ga lahko takoj spustiš, pa avto vseeno vžge. Pač podobno kot da bi pritisnil tipko, le da tukaj ključ obrneš.
Poskušal sem z odstranitvijo par varovalk v motornem prostoru. Edina, ki je imela vpliv, je varovalka za start-stop. Brez te varovalke je zadeva kazala 0.8 A. Problem pa je, da moj avto start-stop sistema sploh nima. Edino ko obrneš ključ, ga lahko takoj spustiš, pa avto vseeno vžge. Pač podobno kot da bi pritisnil tipko, le da tukaj ključ obrneš.
MadMax ::
Upoštevaj da današnji avti grejo spat po nekako pol minute po zaklepu, odklenjen pa rabi tudi pol ure....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
delavec44 ::
Me spominja na tole temo: https://www.alter.si/tema/tezave-z-novo...
Nov Mercedes žre baterijo. Tam se niso uskladili ali se da parazite enostavno zmeriti na varovalkah ali ne.
Nov Mercedes žre baterijo. Tam se niso uskladili ali se da parazite enostavno zmeriti na varovalkah ali ne.
Daniel ::
Ja, imam takšnega z 10A vhodom za max 15 sekund. Ko sem testiral, sem nameril 3.5 - 4.2 A. Znotraj teh 15 sekund je pa zadeva naenkrat padla na 2.8 A. Po cca 15 sekundah sem raje odklopi multimeter.
Poskušal sem z odstranitvijo par varovalk v motornem prostoru. Edina, ki je imela vpliv, je varovalka za start-stop. Brez te varovalke je zadeva kazala 0.8 A. Problem pa je, da moj avto start-stop sistema sploh nima. Edino ko obrneš ključ, ga lahko takoj spustiš, pa avto vseeno vžge. Pač podobno kot da bi pritisnil tipko, le da tukaj ključ obrneš.
Tudi 0,8 A je kar precejšnja poraba, to je 8A v 10 urah oz. 19.2 A na dan. Če imaš 55Ah akumulator bo v dveh dneh praktično prazen.
Izmeri, ko bo avto en čas miroval. Možno sicer, da se bo zbudil, ko ga boš priklopil nazaj na akumulator, zato so v takih primerih tokovne klešče boljša izbira.
MadMax ::
Avtu pusti odprto haubo in ga zakleni.
Vmes pojdi na kosilo.
Ko se ti bo spet ljubilo vstat pojdi pomerit porabo.
Hint: merilne vrvice ampermetra imej prislonjene na pol in klemo tako, da boš klemo snel brez prekinitve tokokroga. Pomočnik ni odveč, če vsaj en ve kaj dela. Če nimaš dveh levih boš pa tudi sam uspel...
Vmes pojdi na kosilo.
Ko se ti bo spet ljubilo vstat pojdi pomerit porabo.
Hint: merilne vrvice ampermetra imej prislonjene na pol in klemo tako, da boš klemo snel brez prekinitve tokokroga. Pomočnik ni odveč, če vsaj en ve kaj dela. Če nimaš dveh levih boš pa tudi sam uspel...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
GupeM ::
Ja, to sem poskusil, pa nimam krokodilčkov. Brez krokodilčkov pa sam ne morem. Kakšnega pomočnika pa tudi nimam pri roki.
Da bi pa medtem še varovalke ven jemal in sprobaval, je pa praktično misija nemogoče.
Da bi pa medtem še varovalke ven jemal in sprobaval, je pa praktično misija nemogoče.
m0LN4r ::
12.77 V danes zjutraj, kar naj bi bilo OK.
Kako ugotoviti, kaj mi pije akumulator v avtu?
Vsak novejsi avto pije nekaj, ce ni izklopljen schalter za celotno elektroniko.
Pri nasem se sprazni za vikend tudi do 12,4v ali manj, ce zalaufa glih takrat kaksno regeneracijo in ne konca pravcajt.
Pa kljub temu vzge brez problema.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MadMax ::
Ja, to sem poskusil, pa nimam krokodilčkov. Brez krokodilčkov pa sam ne morem. Kakšnega pomočnika pa tudi nimam pri roki.
Da bi pa medtem še varovalke ven jemal in sprobaval, je pa praktično misija nemogoče.
Ni treba krokodičkov, samo malce iznajdljivosti.
Gre z "original" kabli multimetra oz. konicami na kablih.
Varovalke pridejo kasneje na vrsto. Najprej ugotovi ali je poraba hiberniranega avta pod nekje 30÷50mA ali ne.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri akumulator za avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 40999 (382) | fikus_ |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20975 (11322) | FireSnake |
» | Akumulator se prazni. Mehanik ne zna popravit? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12032 (9165) | suhi |
» | VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOMOddelek: Na cesti | 12184 (11583) | SkIDiver |
» | Avtomobilski akumulator + multimeterOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 31348 (28962) | Newholland |