» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
34 / 48
»»

Holedino ::

a ti veš koliko koles se v Berlinu ukrade na dan_ v izogib ga torej trogaš v vsako stavbo kamor greš

350 € vreden Xiaomi skiro ne bo noben ukradel če je zaklenjen. Krade se v glavnem 5000 € vredne bajke in podobno.

a ti veš kako zgleda, ko rabiš car shering in ga ni pa čakaš, pa čakaš, pa čakaš, pa še pol k ga dobiš je ves pokozlan

Avant2go v Ljubljani ni tak. Imaš ga dobesedno pred bajto. Čakaš nikoli, vsaj do sedaj še nisem nikoli čakal, pa uporabljam že 3 leta.

a ti veš kako je trogati fasngo pa 2 ali 3 mulce iz šole PEŠ, ko pada dež ali pa je sneg in je vse zaledenelo

Takrat najameš avto prek avant2go. Sicer pa za fasungo imaš popotniški nahrbtnik, spravim za 1 mesec hrane notri, testirano. Za dež ali sneg vzameš avto na avant2go ali palerino za dež. Sneg je pa na cestišću mogoče 2 dneva na leto in takrat tudi avti skoraj "obstanejo".

Cela tvoja teorija bazira na velemestu.

Ni teorija in Ljubljana ni velemesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Vse to je lepo in prav, ko si sam in dobrih 20.
Potem,se pa več nočeš s tem ubadat.
Realno ni za primerjati Berlina ter Ljubljane ter njun potniski promet. Da ne omenjam primestne zgodbe z bliznjim gričkom z naseljem.

Veliko podobnih ljudi kot je ta iz videa, se sploh ne zaveda, da ce hoče kupiti mleko se mora ta nekje ustvariti, pa kakšno pšenico je tudi treba požeti.....in nekdo mora tam stanovati.
Kdo jim je naredil bicikle, e_skiroje aja pa tranvaj majo...torej vsega polno rit potem pa lahko računajo in se grejo sklade....in so pametni. Mi vsi ostali smo pa budale.
Cel sistem tako funkcionira boljšega pa še ne poznamo, žal. So probal pa se ni obnesel.
Tak način šparanja ne pije vode. Prilagoditi stroške ja, sanjati o miljonih pa ne.

Kar se ekologije tice.
Sem te spraševal o ribah, pa si se smejal. A veš koliko ladja iz Norveske do Japonske in nazaj onesnazi zrak. Upam da ne kupuješ Norveških rib....so še s šleparjem do nas prišle.

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Sicer pa so izjave "raje igram igrice na računalniku kot grem na dopust" nič drugega kot RACIONALIZACIJA, eden izmed obrambnih mehanizmom naših možganov s katerim se tolažimo. TO je samo IZGOVOR . Vsak bi raje šel na dopust če bi imel finančne zmožnosti za to. Ker je kupil nov avto jih pač nima, nimaš kaj.

"Sigmund Freud je racionalizacijo opisal kot obrambni mehanizem in poskus ega, da določeno dejanje sprejme za supergo - del, ki zahteva moralno vedenje. Trdil je, da so nekateri motivi za vedenje preveč neprijetni ali boleči, da bi se z njimi zdravo soočili. Z racionalizacijo se torej počutimo bolje, saj nam pomaga razložiti (ali bolje rečeno opravičiti), zakaj smo nekaj storili ali zakaj je nekaj storil nekdo drug."
Vir: https://vizita.si/dusevnost/obrambni-me...



Samo debil misli da vsi hocemo enako... Verjames al ne jaz se najbolj odpocijem ce sem doma skocim malo na kolo zjutraj, zaspilam kak apil, skuham kosilo in zvecer grem spat ob filmu

Potovanja so meh, 1x na 3 leta mi je dovolj pa se to nimam rad nekih noroh skakanj ampak lepo 7 dni nekam od tega 5 dni plaza, kopanje, kosilo in mir en dan pa izleti
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Cilj je da ljudje živijo KAKOVOSTNO, brez bolezni, z dobrim počutjem produktivnostjo in brez depresije. To je glavno.


Predlagam, da mcdonaldsa ukineš. Tam jih umre več in hitreje, kot od izpuhov avta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Mato989 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Cilj je da ljudje živijo KAKOVOSTNO, brez bolezni, z dobrim počutjem produktivnostjo in brez depresije. To je glavno.


Predlagam, da mcdonaldsa ukineš. Tam jih umre več in hitreje, kot od izpuhov avta.



Tocno tako ce bi zeleli da ljudje zivimo kakovostno bi ukinli cigarete, alkohol, predpisali zakonsko telovadbo dnevno 1 uro, mekice zaprli enako vsi hitro prehrano itd... Davek na cuker

Evji so minoren del resitve vse ostalo je bolj pomembno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Cilj je da ljudje živijo KAKOVOSTNO, brez bolezni, z dobrim počutjem produktivnostjo in brez depresije. To je glavno.


Predlagam, da mcdonaldsa ukineš. Tam jih umre več in hitreje, kot od izpuhov avta.

V mcdonalds lahko greš ali pa ne. Pri auspuhu nimaš neke izbire.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Cilj je da ljudje živijo KAKOVOSTNO, brez bolezni, z dobrim počutjem produktivnostjo in brez depresije. To je glavno.


Predlagam, da mcdonaldsa ukineš. Tam jih umre več in hitreje, kot od izpuhov avta.

V mcdonalds lahko greš ali pa ne. Pri auspuhu nimaš neke izbire.


Kako bi rekli tisti ki meni rečejo naj grem v USA ali Somalijo... Lahko greš v pragozd pa ne bo izpuha
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Ti si bogat k prasica (če ti je verjeti na besedo). Ti si ti, 90 % SLovencev pa životari iz meseca v mesec in se odreka vsemu (zaradi avta kakopak)..


Dj ne nabijaj. 90% ljudi zivotari ja. Ta podatek si si potegnil iz riti. Ce ti zivotaris, to ne pomeni da vecina zivotari.
Pa nikoli nisem rekel, da sem bogat ko prasica. To je tvoje mislenje.


Ne, ni iz riti, je iz statistik. Ne, jaz ne životarim, ampak poglej realno: 65 % ljudi ima manj kot povprečno plačo (dejanski podatek iz statistike). Povprečna plača je 1200 EUR. 65 % ljudi ima MANJ kot to. Računej da za neko dokaj ušivo stanovanje v Lj daš 750 EUR na mesec, skupaj s stoški 900 EUR na mesec. Pol rečmo 200 EUR za hrano in smo na 1100 EUR. Nekaj za mobilni telefon in internet in smo že skoraj na 1200 EUR na mesec. Kje so pa cunje, pa da si kupiš računalnik, gospodinjstke aparate al pa kdaj kakšno kavo ali potovanje?! NI! Večina folka životari..

Potem dalje: 90 % ljudi ima pod 2000 EUR neto. TO je tudi ušiva plača, ki ti omogoča nič kaj več kot životarjenje..

Pa nikoli nisem rekel, da sem bogat ko prasica. To je tvoje mislenje.

Si rekel in hvališ se z svojim denarjem kar naprej. Lahko pa samo lažeš, tudi to je možno.

evo pogledal

z lahkoto spim


Lepo da se zavedaš da ti avto pobere veliko večino prihodka ki bi ti na koncu ostala na koncu meseca po tem ko plačaš vse življenjske stroške. Brez njega bi si lahko veliko privoščil, zdej si pač ne moreš.

a ti veš koliko € je parkplac v Berlinu

Drag ja. Za e-skiro je nula evrov, za kolo tud. Za avto je drag, tako je.

a ti veš kako je trogati bicikl vsaki jeb.. dan v recimo 4 štuk bloka

Sej ga ni treba. KOLESARNICA? E-SKIRO?


Iz riti si potegnil. Zakaj silis v Ljubljano ce imas 1200 place? Ti sploh ne ves kaj je usiva placa, ker sen ikoli nisi delal. Ne hvalim se. To je spet tvoje misljenje.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Cilj je da ljudje živijo KAKOVOSTNO, brez bolezni, z dobrim počutjem produktivnostjo in brez depresije. To je glavno.


Predlagam, da mcdonaldsa ukineš. Tam jih umre več in hitreje, kot od izpuhov avta.

V mcdonalds lahko greš ali pa ne. Pri auspuhu nimaš neke izbire.


Seveda imaš izbiro, vedno je izbira. Samo očitno ti ni všeč.
Lahko se pa preseliš v center mesta in zahtevaš, da se po mestu prepove vožnja z vozili, dostavnikom se pa dovoli do 2 ure na dan.
Na ta način ne boš imel nobenih izpuhov v mestih. Pa jaz te takoj podprem pri odločitvi, da morajo vozila ven iz mest. Samo javni potniški promet pa kolesa in kak taksi (EV).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Ne nimaš izbire. Jaz se imam pravico vozit po cesti, in tudi če se jaz vozim na elektriko, mi to nič ne pomaga, ker se nekdo pred mano vozi z dizlom.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Ne nimaš izbire. Jaz se imam pravico vozit po cesti, in tudi če se jaz vozim na elektriko, mi to nič ne pomaga, ker se nekdo pred mano vozi z dizlom.


Ja, tudi meni smrdi dizelski izpuh. (zato tudi nikoli nisem imel dizla). Ampak če nočeš izpuha vohat, boš moral ti nekaj narediti v vezi s tem. Ne moreš pričakovat, da bodo/mo vsi kupili EV, večina niti nima te možnosti in v naslednjih 20 letih se bodo vsi ti dizelski avtomobili še vedno po cestah vozili. Če bo pa kaka daljša kriza, pa še dlje.

Zame EV ne pride v poštev, hibrid mogoče, ampak bi moral imet baterije za nekje 150km in dodaten tank za plin. Izven naselij se voziš na plin, v naseljih na elektriko. S tem si rešil problem co2 v naseljih. Izven naselij pa ni več tak problem.

Še vedno nismo pa rešili ekološkega problema (baterij in recikliranja baterij).

Za proizvodnjo enega kilograma litija porabimo 250 kilogramov spodumena (LiAl(SiO3)2) ali 750 kilogramov slanice. V čilskem mestu Salar de Atacama, kjer pridobijo največ litija, se 65 odstotkov vse vode porabi za pridobivanje litija. Za omenjeni kilogram litija potrebujejo 1.900 litrov vode.


28 kilogramov litionske baterije sestavlja približno kilogram litija. ZOE ima recimo 300kg baterije, e-golf tudi, torej so samo za izdelavo litija za eno baterijo porabili približno 21.000 litrov vode. To je ogromno vode.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

21,000 litrov se sliši veliko ja, če bi napisal 21 kubikov, ali malo več kot porabi gospodinjstvo na mesec v Evropi, v Ameriki da itak še več, pa ni več tako veliko, a ne da?
In kolk vode, pa ne vode, nafte in še vsega drugega, se porabi v življenjski dobi avta na bencin? Dobro, da te to nič ne skrbi, bi te še kap.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ne nimaš izbire. Jaz se imam pravico vozit po cesti, in tudi če se jaz vozim na elektriko, mi to nič ne pomaga, ker se nekdo pred mano vozi z dizlom.


Jaz imam pravico živet v SLO in tudi če delam na črno mi to nič ne pomaga ker me lovijo zaradi zakonov dela na črno in ne dobim pol penzije...

Skratka ogromno takih for je, če ti kaj ni prav pojdi živet v pragozd
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Jaz te nisem nikamor pošiljal.

WizzardOfOZ ::

Govorimo samo za baterijo EV, ne za izdelavo celega avta.
Lani je na slovenske ceste zapeljalo 1.634 novih električnih vozil, kar je trikrat več kot predlani in predstavlja že triodstotni tržni delež. Najbolje prodajan je Renault Zoe Z.E. s 352 kupci, tesno pa mu sledijo Volkswagnovi E-Golf s 32, ID.3 z 244 in e-up! s 137 kupci.

Lanski Zoe ima baterijo Z.E.40 s kapaciteto 41 kWh, ki tehta 300 kilogramov. Podobno ima baterija v e-Golfu kapaciteto 35,8 kWh, kar znese 318 kilogramov. Čez palec lahko ocenimo, da se torej od lani po slovenskih cestah vozi 500 ton novih litij-ionskih baterij. Po podatkih Statističnega urada Slovenije je bilo konec lanskega leta registriranih 3.670 osebnih avtomobilov na električnih pogon, kar ocenimo na 1.000 ton. In to samo v Sloveniji.


Za pridobitev 1kg litija potrebuješ 1900 litrov vode. Za 300kg baterijo potrebuješ 11kg litija, kar znese 21 kubikov vode. Za 1000 ton litijevih baterij, kot se jih vozi po Sloveniji, potrebuješ skoraj 36 ton litija, kar znese skoraj 69.000 kubikov pitne vode.

Že sedaj je problem s pitno vodo.

Koliko vode porabiš za
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

10 let 100kkm:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Ali se dobi kak boljsi avto za 10k?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Govorimo samo za baterijo EV, ne za izdelavo celega avta.
Lani je na slovenske ceste zapeljalo 1.634 novih električnih vozil, kar je trikrat več kot predlani in predstavlja že triodstotni tržni delež. Najbolje prodajan je Renault Zoe Z.E. s 352 kupci, tesno pa mu sledijo Volkswagnovi E-Golf s 32, ID.3 z 244 in e-up! s 137 kupci.

Lanski Zoe ima baterijo Z.E.40 s kapaciteto 41 kWh, ki tehta 300 kilogramov. Podobno ima baterija v e-Golfu kapaciteto 35,8 kWh, kar znese 318 kilogramov. Čez palec lahko ocenimo, da se torej od lani po slovenskih cestah vozi 500 ton novih litij-ionskih baterij. Po podatkih Statističnega urada Slovenije je bilo konec lanskega leta registriranih 3.670 osebnih avtomobilov na električnih pogon, kar ocenimo na 1.000 ton. In to samo v Sloveniji.


Za pridobitev 1kg litija potrebuješ 1900 litrov vode. Za 300kg baterijo potrebuješ 11kg litija, kar znese 21 kubikov vode. Za 1000 ton litijevih baterij, kot se jih vozi po Sloveniji, potrebuješ skoraj 36 ton litija, kar znese skoraj 69.000 kubikov pitne vode.

Že sedaj je problem s pitno vodo.

Koliko vode porabiš za

Sej ICE je tudi treba naredit, potem pa porabi še 20 kubikov NAFTE (plus 10 v proizvodnji), ne vode (no, sigurno tudi nekaj vode), da se vozi naokoli 20 let.

m0LN4r je izjavil:

10 let 100kkm:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Ali se dobi kak boljsi avto za 10k?

Za 10 najbrž ne, če daš 13, 14, dobiš pa 5 let novejšega s 50% večjo baterijo, ki ima tudi sicer boljšo kemijo. 10 jurjev za to je absolutno preveč, to je vredno 5, max. Če že s to malo baterijo in 10 jurjev, bi moral dobit vsaj 2016 letnik, ne pa 2012. Tolk o tem kako so stari električni z zanič baterijami ničvredni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

To ne bo slo, za 15k se dobi ze konkreten avto pac ICE
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Ja, ki ti porabi 2 jurja goriva na leto.

m0LN4r ::

Ja ampak tistih 160 na mesec ni nic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

3, 4 jurje v štartu pa je?

Valvoline ::

Predpostavke o nekem izmisljenem onesnazevanju so napacne ze v startu. Vsak sodoben bencinar pa tudi dizel, bi reku vse od euro 5 naprej z delujocim dpf/gpf je cist k solza. To ko vides kako se kadi za kaksnim zjahanim nevzdrzevanim 20+ let starim dizlom ni merodajna kategorija. Se moja 15 let stara astra ne kadi prakticno nic. Zgresena je v startu trosarinska politika v eu da se je forsirala prodaja dizlov. Ce bi bil dizel 20% drazji kt bencin tako kot je danes nobenega dizla ne bi bilo na cestah. Avti bi moral bit bencinarji ali plinasi, dizel pa tovorni promet,kmetijstvo ter delovni stroji.

kow ::

Predlagam ti, da gres v kaksno revnejso drzavo pogledat kako se tam uporabljajo ti "cisti dizli". Recimo v severni afriki.

Utk ::

Jaz pa predlagam naj gre v katerokoli garažno hišo ali tunel in uživa v čistem zraku. Vse to v praksi pade v vodo.

Valvoline ::

kow je izjavil:

Predlagam ti, da gres v kaksno revnejso drzavo pogledat kako se tam uporabljajo ti "cisti dizli". Recimo v severni afriki.

Tu je pac osnovni problem, tam je se 20 let star zjahan evropejc luksuz. Zarad nizkega standarda ter revscine ekologija je zadnja na druzbenem seznamu. Enivej ce v eu ne bi kupoval novih dizlov tudi rabljemih ne bi bilo, in pridemo spet do zgresene trosarinske politike. Je pa dejstvo da je v slo ter eu izredno malo avtov na cesti k prekomerno onesnazujejo, to je fama v glavah iz casov tamicev, golfe 1,2 oldschool mece in podobno. Zjahan avto po hitrem postopku konca za izvoz al na preso, ne splaca se popravljat ali vzdrzevat, ce res veliko onesnazuje itak se tehnicni ne bos opravil.

Utk je izjavil:

Jaz pa predlagam naj gre v katerokoli garažno hišo ali tunel in uživa v čistem zraku. Vse to v praksi pade v vodo.

Sej pravim, to mas v glavi. Se danes 40% folka se ogreva z peci na trda goriva k svinjajo 10.000 krat vec kot avto pa ni panike okrog tega.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Pozabljas, da se standardi zvisujejo. Tudi najnovejsi dizli, kjer iz izpuha kao ne vidis nic, so totalno nepotrebno sranje. In mocno zmanjsujejo kakovost zivljenja v urbanih podrocjih.

Valvoline je izjavil:

Se danes 40% folka uporablja peci na trda goriva k svinjajo 10.000 krat vec kot avto pa ni panike okrog tega.


Ne poznam nobenega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Valvoline ::

Ce zivis v bloku seveda da ne, seziganlica v lj pozimi pa dela vedno z 120% kapacitete.

No, tu v okolici je 70% his se vedno na trda goriva, se tisti z toplotnimi majo noter dodatne kamine in podobno, nekateri ponovno nabavljajo kotle zarad en. krize za vsak primer.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kdo pravi, da ni panike okoli tega? Navadne centralne peči ne moreš več kupit.

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Kdo pravi, da ni panike okoli tega? Navadne centralne peči ne moreš več kupit.

So pac uplinjevalne k svinjajo enako kot navadni sam da majo vecji izkoristek pri kurjenju. Lahko skocis pa do hrvaske po olschool centrometal al pa ti ga lokalni XYZ sp naroci z dostavo za majhno provizijo.

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Mi vsi ostali smo pa budale.

nejc nejc: Vsekakor ste ja. Definitivno.

Tak način šparanja ne pije vode. Prilagoditi stroške ja, sanjati o miljonih pa ne.

Seveda jo. Če namesto da bi imel avto ta denar ki bi ga dajal za avto nalagaš v delnice in sklade, imaš po 50 letih od 500.000 do 1.500.000 EUR denarja. Lahko si milijonar. Brez zajebancije, izračuni so jasni.


Kar se ekologije tice.
Sem te spraševal o ribah, pa si se smejal. A veš koliko ladja iz Norveske do Japonske in nazaj onesnazi zrak. Upam da ne kupuješ Norveških rib....so še s šleparjem do nas prišle.

Velika večina zdravstvene škode pri ljudeh je zaradi AVTOMOBILSKEGA izpuha, ne zaradi ladij. Avtomobilov je ranga 1.000.000 krat več in onesnažujejo v neposredni bližini ljudi, ladje ne. Nisem še videl da bi se sredi Ljubjane furalo 200.000 velikih kontejnerskih ladij. Še več, niti ene nisem še videl tam! 200.000 avtomobilov pa vsakodnevno zastruplja ljubljanski zrak!

Samo debil misli da vsi hocemo enako... Verjames al ne jaz se najbolj odpocijem ce sem doma skocim malo na kolo zjutraj, zaspilam kak apil, skuham kosilo in zvecer grem spat ob filmu

Potovanja so meh, 1x na 3 leta mi je dovolj pa se to nimam rad nekih noroh skakanj ampak lepo 7 dni nekam od tega 5 dni plaza, kopanje, kosilo in mir en dan pa izleti

Oba dva veva kdo je debil in kristalno jasno je da to nisem jaz. SEVEDA pri vsaki stvari obstajo izjeme, tudi pri dopustu, vendar večina ljudi bi šla na dopust če bi imela možnost (tudi finančne) za to.


Predlagam, da mcdonaldsa ukineš. Tam jih umre več in hitreje, kot od izpuhov avta.

To je laž, veliko več jih umre zaradi izpuhov avta. In Mcdonalds ješ prostovoljno, izpuhe pa si prisiljen vdihavati (dihat pač moreš)..

Kako bi rekli tisti ki meni rečejo naj grem v USA ali Somalijo... Lahko greš v pragozd pa ne bo izpuha

NE! Jaz imam pravico do čistega zraka in to v Ljubljani! Zakaj se bi premikal v pragozd zato da se izognem tebi ki si mi zastrupil zrak?! Nimaš pravice zastrupljati drugih, to ti je menda jasno!

Iz riti si potegnil. Zakaj silis v Ljubljano ce imas 1200 place? Ti sploh ne ves kaj je usiva placa, ker sen ikoli nisi delal. Ne hvalim se. To je spet tvoje misljenje.

Laž, nisem iz riti potegnil in SEVEDA sem delal in tudi sedaj delam. Nimam 1200 EUR plače, kot sem povedal tukaj nisem važen jaz, tukaj je važna večina ljudi. Seveda vem kaj je ušiva plača, v gimnaziji sem prek študenta delal čez poletje za 4,2 EUR na uro.. Dobro kot strokovnjak sem dobil več, ampak tu nisem važen jaz, in tudi nisi važen ti ki imaš karikiram 10.000 EUR na mesec. Tukaj je važna večina ki se komaj preživlja iz meseca v mesec..

Lahko se pa preseliš v center mesta in zahtevaš, da se po mestu prepove vožnja z vozili, dostavnikom se pa dovoli do 2 ure na dan.
Na ta način ne boš imel nobenih izpuhov v mestih. Pa jaz te takoj podprem pri odločitvi, da morajo vozila ven iz mest. Samo javni potniški promet pa kolesa in kak taksi (EV).

Zahtevam lahko, žal bo trajalo še kar nekaj časa preden se bo ta zahteva v praksi uresničila..Vozila morajo ven iz mest in seveda moramo zrihtati tako infrastrukturo da bo ta vozila nadomestila (javni transport, park and ride sistem z brezplačnimi parkirišči, kolesarnice in kolesarske steze vsepovsod in to take z zelenim pasom ločene od motornega prometa, ne tisti "bicycle gutter" ob cesti, kjer večina ljudi noče kolesariti, ker so ob tem ne počuti varno..Da ne govorimo o tem da bo šla vrednost hiš in stanovanj gor če ukinemo avtombobile v Ljubljani, vsakdo raje živi brez neprestanega hrupa, nevarnosti in smrada..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdo pravi, da ni panike okoli tega? Navadne centralne peči ne moreš več kupit.

So pac uplinjevalne k svinjajo enako kot navadni sam da majo vecji izkoristek pri kurjenju. Lahko skocis pa do hrvaske po olschool centrometal al pa ti ga lokalni XYZ sp naroci z dostavo za majhno provizijo.

Svinjajo nekaj manj, ampak ni važno, ker lahko kupiš tudi dizla brez dpf. Še na hrvaško ne rabiš skočit.

Holedino ::

S tem si rešil problem co2 v naseljih. Izven naselij pa ni več tak problem.

CO2 je globalen problem in ni važno kje se izpusti. V naseljih je LOKALEN problem visokih koncentracij strupenega dušikovega oksida in trdih delcev. CO2 ni enako strupen dušikov oksid. Co2 ni strupen (kolikor ga je v ozračju tistih 0,4 %).

Za proizvodnjo enega kilograma litija porabimo 250 kilogramov spodumena (LiAl(SiO3)2) ali 750 kilogramov slanice. V čilskem mestu Salar de Atacama, kjer pridobijo največ litija, se 65 odstotkov vse vode porabi za pridobivanje litija. Za omenjeni kilogram litija potrebujejo 1.900 litrov vode.


Okej 1000 litrov vode za kilogram litija praviš. Okej. Pa je to veliko? NE! Zakaj ne se boš vprašal? Poglejmo dejstva: v povprečni bateriji električnega avtomobila je komaj 8 kg litija. Torej 8000 litrov vode rabimo za to. Koliko je to 8000 litrov vode? Toliko 4 članska družina porabi v manj kot pol meseca. Veliko? NIKAKOR NE! (povprečna poraba vode v Sloveniji na 1 človeka je 150 litrov na dan, torej 8000 litrov / (150 litrov na osebo na dan x 4 osebe gospodinjstva) = 13 dni). Torej porabi se zanemarljivo malo. Seveda obstajajo pa še bolj varčni načini pridobivanja litija kar se tiče porabe vode : litij se črpa iz podzemlja v tovarno, kjer se iz vode izloči titij po posebnem postopku z posebnimi membranami in se vodo nato v nespremenjeni količini vrača nazaj v podzemlje).
torej so samo za izdelavo litija za eno baterijo porabili približno 21.000 litrov vode. To je ogromno vode.

Ne 21.000 litrov, ampak 8000 litrov. Pa tudi če bi bilo 21.000 litrov (pa ni), toliko 4 članska družina porabi v 1 mesecu. To torej nikakor ni veliko.
Tle ti lepo piše:
"A lithium-ion battery pack for a single electric car contains about 8 kilograms (kg) of lithium, according to figures from US Department of Energy science and engineering research centre Argonne National Laboratory."
https://www.google.com/search?q=average...
Torej lahko glede na podatke in dejstva jasno zaključimo da je poraba vode za proizvodnjo baterije električnega avtomobila zanemarljivo majhna in je bilo tvoje problematiziranje tega povsem nepotrebno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdo pravi, da ni panike okoli tega? Navadne centralne peči ne moreš več kupit.

So pac uplinjevalne k svinjajo enako kot navadni sam da majo vecji izkoristek pri kurjenju. Lahko skocis pa do hrvaske po olschool centrometal al pa ti ga lokalni XYZ sp naroci z dostavo za majhno provizijo.

Svinjajo nekaj manj, ampak ni važno, ker lahko kupiš tudi dizla brez dpf. Še na hrvaško ne rabiš skočit.

Pr nas ga lahko ja (balkanska posla). Probaj se tega igrat v nemciji. Pa spet nabijas na pamet k da so vsi avti z odstranjenim dpf/gpf dejansko je tega izredno malo. Kako so pa ti sistemi narejeni je spet druga zgodba, se ena molzna kravica za proizvajalce avtomobilov. To bi se z zakonom lahko uredilo da je pozicija/montaza dpf/gpf sistema zelo preprosta ter standardizirana, da se jih lahko enostavno odstrani ocisti ter vrne nazaj ali zamenja. Spet birokratska neucinkovitost.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Dokler tega nihče ne kontrolira, ne moreš vedet kolk jih je. Pa v resnici je to nepomembno, ker tudi DPF začne funkcionirat šele ko se ogreje, kar je pa v mestu...nikoli. Niti nihče ne gleda kaj se dogaja med regeneracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Holedino ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Govorimo samo za baterijo EV, ne za izdelavo celega avta.
Lani je na slovenske ceste zapeljalo 1.634 novih električnih vozil, kar je trikrat več kot predlani in predstavlja že triodstotni tržni delež. Najbolje prodajan je Renault Zoe Z.E. s 352 kupci, tesno pa mu sledijo Volkswagnovi E-Golf s 32, ID.3 z 244 in e-up! s 137 kupci.

Lanski Zoe ima baterijo Z.E.40 s kapaciteto 41 kWh, ki tehta 300 kilogramov. Podobno ima baterija v e-Golfu kapaciteto 35,8 kWh, kar znese 318 kilogramov. Čez palec lahko ocenimo, da se torej od lani po slovenskih cestah vozi 500 ton novih litij-ionskih baterij. Po podatkih Statističnega urada Slovenije je bilo konec lanskega leta registriranih 3.670 osebnih avtomobilov na električnih pogon, kar ocenimo na 1.000 ton. In to samo v Sloveniji.


Za pridobitev 1kg litija potrebuješ 1900 litrov vode. Za 300kg baterijo potrebuješ 11kg litija, kar znese 21 kubikov vode. Za 1000 ton litijevih baterij, kot se jih vozi po Sloveniji, potrebuješ skoraj 36 ton litija, kar znese skoraj 69.000 kubikov pitne vode.

Že sedaj je problem s pitno vodo.

Koliko vode porabiš za


Še enkrat: izdelava 1 baterije električnega avtomobila zahteva samo toliko vode, kot jo 4 članska družina porabi v pol meseca. TO je res zelo malo. Tudi če zračunaš da gre ves svet na električne avtomobile, to še vedno pride zelo malo procentualno gledano glede na zaloge vse vode (manj kot 0,001 %).

Valvoline je izjavil:

Predpostavke o nekem izmisljenem onesnazevanju so napacne ze v startu. Vsak sodoben bencinar pa tudi dizel, bi reku vse od euro 5 naprej z delujocim dpf/gpf je cist k solza. To ko vides kako se kadi za kaksnim zjahanim nevzdrzevanim 20+ let starim dizlom ni merodajna kategorija. Se moja 15 let stara astra ne kadi prakticno nic. Zgresena je v startu trosarinska politika v eu da se je forsirala prodaja dizlov. Ce bi bil dizel 20% drazji kt bencin tako kot je danes nobenega dizla ne bi bilo na cestah. Avti bi moral bit bencinarji ali plinasi, dizel pa tovorni promet,kmetijstvo ter delovni stroji.


Laž. Nobenega izmišljenega onesnaževanja ni, onesnaževanje je REALNO, študije so jasne!
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

Onesnaženje, povezano s kurjenjem fosilnih goriv, je leta 2018 povzročilo 8,7 milijona prezgodnjih smrti oziroma skoraj 20 odstotkov vseh smrti med odraslimi po svetu, je razkrilo novo poročilo, objavljeno v znanstveni publikaciji Environmental Research. V primerjavi z drugimi razlogi prezgodnjih smrti onesnaženost zraka vsako leto terja 19-krat več življenj kot malarija, devetkrat več kot HIV oziroma aids in trikrat več kot alkohol.

Vsak sodoben bencinar pa tudi dizel, bi reku vse od euro 5 naprej z delujocim dpf/gpf je cist k solza.

Laž. Čista laž petrolheda! Če ne verjameš kako škodljiv je tvoj euro 5 dizel ali bencinar z dpf filtrom se za pol ure z prižganim zapri v garažo, GARANTIRAM da po pol ure ne prideš več živ ven! Da ne govorimo o tem da ima pol avtov dpf filtre odrezane ven in onesnažujejo isto kot EURO 1!

Se moja 15 let stara astra ne kadi prakticno nic.

To kar ti praviš "da kadi" ali da "ne kadi" pomeni samo to da se trdih delcev ne vidi, ker niso tako veliki, vendar še zmeraj pa iz izpuha prihaja MILIJONE izjemno mikroskopsko manjhnih delcev vsako minuto, velikosti 0,1 do 1 miktron. Takšni delci so NAJBOLJ škodljivi, saj so tako majhni da prehajajo krvno možgansko bariero in se odlagajo v možganih in povsod drugod po telesu, kar je dokazano vzrok za raka, alzhaimerjevo in Parkinsonovo bolezen, demenco, zniževanje inteligence in depresijo. Lahko dam linke do študij če te zanima (sej vem da te ne, ampak resnici ne moreš ubežati, linke do znanstvenih študij sem dal že večkrat v tej temi). Tako majhne delce ne fitrira niti dpf filter. Kar pa ti praviš "da kadi" so pa delci večji od 10 mikronov (0,01 milimeter).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Texas woman, child, die from carbon monoxide poisoning after car left running in garage
https://www.wave3.com/2021/02/16/texas-...



His keyless car killed him while he slept. New legislation could save others
https://eu.freep.com/story/money/cars/2...

Carbon Monoxide Poisoning: Garages (AEN-207)
https://www.abe.iastate.edu/extension-a...

"How dangerous is it to operate an engine in a closed building? So dangerous that it must NEVER be done, even for a short time! The extremely high concentrations of carbon monoxide produced by an engine can raise CO concentrations in a closed building so quickly that a person may collapse before they even realize there is a problem. "

"Iowa State University investigated the death of two men in a car wash. Operation of their poorly tuned truck in a closed car wash raised CO concentrations to the immediately dangerous concentration of 1200 ppm in less than 8 minutes. After only 22 minutes concentrations reached 3500 ppm. The two men had died without being able to move toward the outside door. Survivors of similar occurrences say they did not realize they were being poisoning, became dizzy, then quickly collapsed, and were unable to move toward the door."

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

S tem si rešil problem co2 v naseljih. Izven naselij pa ni več tak problem.

CO2 je globalen problem in ni važno kje se izpusti. V naseljih je LOKALEN problem visokih koncentracij strupenega dušikovega oksida in trdih delcev. CO2 ni enako strupen dušikov oksid. Co2 ni strupen (kolikor ga je v ozračju tistih 0,4 %).

Za proizvodnjo enega kilograma litija porabimo 250 kilogramov spodumena (LiAl(SiO3)2) ali 750 kilogramov slanice. V čilskem mestu Salar de Atacama, kjer pridobijo največ litija, se 65 odstotkov vse vode porabi za pridobivanje litija. Za omenjeni kilogram litija potrebujejo 1.900 litrov vode.


Okej 1000 litrov vode za kilogram litija praviš. Okej. Pa je to veliko? NE! Zakaj ne se boš vprašal? Poglejmo dejstva: v povprečni bateriji električnega avtomobila je komaj 8 kg litija. Torej 8000 litrov vode rabimo za to. Koliko je to 8000 litrov vode? Toliko 4 članska družina porabi v manj kot pol meseca. Veliko? NIKAKOR NE! (povprečna poraba vode v Sloveniji na 1 človeka je 150 litrov na dan, torej 8000 litrov / (150 litrov na osebo na dan x 4 osebe gospodinjstva) = 13 dni). Torej porabi se zanemarljivo malo. Seveda obstajajo pa še bolj varčni načini pridobivanja litija kar se tiče porabe vode : litij se črpa iz podzemlja v tovarno, kjer se iz vode izloči titij po posebnem postopku z posebnimi membranami in se vodo nato v nespremenjeni količini vrača nazaj v podzemlje).
torej so samo za izdelavo litija za eno baterijo porabili približno 21.000 litrov vode. To je ogromno vode.

Ne 21.000 litrov, ampak 8000 litrov. Pa tudi če bi bilo 21.000 litrov (pa ni), toliko 4 članska družina porabi v 1 mesecu. To torej nikakor ni veliko.
Tle ti lepo piše:
"A lithium-ion battery pack for a single electric car contains about 8 kilograms (kg) of lithium, according to figures from US Department of Energy science and engineering research centre Argonne National Laboratory."
https://www.google.com/search?q=average...
Torej lahko glede na podatke in dejstva jasno zaključimo da je poraba vode za proizvodnjo baterije električnega avtomobila zanemarljivo majhna in je bilo tvoje problematiziranje tega povsem nepotrebno.



Če si žejen in je suša je 8 litrov vode DOOOOSTI več vredno kot marsikaj drugega
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

A 15.000 litrov vode vsake par let za proizvodnjo nafte pa ni problematično zate? Dej no dej!

https://www.americangeosciences.org/geo...

Nationally, an average of about 10 barrels of water are produced for each barrel of oil.

Torej vsak liter nafte zahteva 10 litrov vode. Povprečen SLovenski voznik na leto prevozi 12.500 km in skuri 800 litrov goriva, kar pomeni da za 1 avto za 1 leto se je za proizvodnjo nafte porabilo 8000 litrov vode. Torej v SAMO ENEM LETU se za proizvodnjo nafte kolikor jo 1 voznik skuri v 1 letu porabi toliko vode, kot jo za proizvodnjo zahteva celotna baterija električnega avtomobila!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

e pa dejstvo da je v slo ter eu izredno malo avtov na cesti k prekomerno onesnazujejo

LAŽ!

Valvoline ::

Holedino je izjavil:

Texas woman, child, die from carbon monoxide poisoning after car left running in garage
https://www.wave3.com/2021/02/16/texas-...



His keyless car killed him while he slept. New legislation could save others
https://eu.freep.com/story/money/cars/2...

Carbon Monoxide Poisoning: Garages (AEN-207)
https://www.abe.iastate.edu/extension-a...

"How dangerous is it to operate an engine in a closed building? So dangerous that it must NEVER be done, even for a short time! The extremely high concentrations of carbon monoxide produced by an engine can raise CO concentrations in a closed building so quickly that a person may collapse before they even realize there is a problem. "

"Iowa State University investigated the death of two men in a car wash. Operation of their poorly tuned truck in a closed car wash raised CO concentrations to the immediately dangerous concentration of 1200 ppm in less than 8 minutes. After only 22 minutes concentrations reached 3500 ppm. The two men had died without being able to move toward the outside door. Survivors of similar occurrences say they did not realize they were being poisoning, became dizzy, then quickly collapsed, and were unable to move toward the door."

Nabijanje na kvadrat, to je zastrupitev z CO zarad pomankanja o2, to ne pomeni da izpuh ni cist. Ce teb zapremo v waserdiht sobico 24ur se bos tudi zadusil.

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

ce res veliko onesnazuje itak se tehnicni ne bos opravil.

LAŽ! Količine izpustov trdih delcev na večini lokacij tehničnih pregledov NE PREGLEDUJO! Pripravlja se Evropska zakonodaja ki bo sprejeta čez nekaj let ki bo zapovedovala obvezno merjenje trdih delcev na tehničnih pregledih, vendar zaenkrat je še ni (zakonodaja zamuja, bi že mogla bit že lani!). Baje se ne morejo zmenit na kakšen način bi bilo najbolj pametno in zadosti natančno merit količino trdih delcev v izpuhu.

Valvoline je izjavil:

Holedino je izjavil:

Texas woman, child, die from carbon monoxide poisoning after car left running in garage
https://www.wave3.com/2021/02/16/texas-...



His keyless car killed him while he slept. New legislation could save others
https://eu.freep.com/story/money/cars/2...

Carbon Monoxide Poisoning: Garages (AEN-207)
https://www.abe.iastate.edu/extension-a...

"How dangerous is it to operate an engine in a closed building? So dangerous that it must NEVER be done, even for a short time! The extremely high concentrations of carbon monoxide produced by an engine can raise CO concentrations in a closed building so quickly that a person may collapse before they even realize there is a problem. "

"Iowa State University investigated the death of two men in a car wash. Operation of their poorly tuned truck in a closed car wash raised CO concentrations to the immediately dangerous concentration of 1200 ppm in less than 8 minutes. After only 22 minutes concentrations reached 3500 ppm. The two men had died without being able to move toward the outside door. Survivors of similar occurrences say they did not realize they were being poisoning, became dizzy, then quickly collapsed, and were unable to move toward the door."

Nabijanje na kvadrat, to je zastrupitev z CO zarad pomankanja o2, to ne pomeni da izpuh ni cist. Ce teb zapremo v waserdiht sobico 24ur se bos tudi zadusil.

Ne ni, ti nabijaš. Dejstvo je da so poleg CO2 v izpuhu tudi STRUPENI dušikovi oksidi, žveplovi oksidi, trdi delci velikosti pod 1 mikron ki jih ne filtrira noben DPF ker so premajhni (pa ravno ti pod 1 mikron so DALEČ najbolj škodljivi), ter aromatrski ogljikovodiki (benzen, ki je rakotvoren).

Izpuh naftnega avtomobila je ZNANSTVENO DOKAZANO RAKOTVOREN za človeka! KLIK:
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen

https://academic.oup.com/aje/article/18...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

Električne avte bojo morali delat enostavno zato, ker drugače ljudje ne bojo kupovali avtov. Zakaj pa jih bi. Danes 5 let star passat dizel je enako dober kot nov. Zakaj bi kupil novega. Če ne bo električnih, bom gonil obstoječega dokler se ne bo razpadel. In pri toyoti zna to precej trajat...

Holedino ::

"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says .It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder." DEFINITIVNO naftni izpuh povzroča raka na pljučih, brez dvoma, je v 1.kategoriji kancerogenosti (rakotvornosti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says .It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder."


Glavni vzrok smrti je življenje... če ne živiš NE MORŠ umret... torej je življenje najbolj smrtonosna zadeva, bolj kot avti itd =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Mato989 je izjavil:

Holedino je izjavil:

"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says .It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder."


Glavni vzrok smrti je življenje... če ne živiš NE MORŠ umret... torej je življenje najbolj smrtonosna zadeva, bolj kot avti itd =)


Dej ne delaj se še večjega bedaka kot si.

Sej pravim, to mas v glavi. Se danes 40% folka se ogreva z peci na trda goriva k svinjajo 10.000 krat vec kot avto pa ni panike okrog tega.

Laž.
Glavni vzrok za 500x večjo koncentracijo strupenih dušikovih oksidov v mestih so AVTOMOBILI. Stare peči na drva pa onesnažujejo z delci, vendar delci dizlovega izpuha so dokazano rakotvorni, delci ostankov lesa pa ne..

Utk je izjavil:

Kdo pravi, da ni panike okoli tega? Navadne centralne peči ne moreš več kupit.


Tako je, res je. Ne moreš jo več kupit, še manj pa dobiš gradbeno dovoljenje če misliš dat to v novogradnjo.

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdo pravi, da ni panike okoli tega? Navadne centralne peči ne moreš več kupit.

So pac uplinjevalne k svinjajo enako kot navadni sam da majo vecji izkoristek pri kurjenju. Lahko skocis pa do hrvaske po olschool centrometal al pa ti ga lokalni XYZ sp naroci z dostavo za majhno provizijo.


Laž.
Uplinjevalne peči imajo za faktor 10 manjši izpust delcev pepela. Vendar delci dizlovega izpuha so dokazano rakotvorni, to pa ni dokazano za delce ostankov leta pri pečeh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Pa spet nabijas na pamet k da so vsi avti z odstranjenim dpf/gpf dejansko je tega izredno malo

Laž.

da se jih lahko enostavno odstrani ocisti ter vrne nazaj

To se lahko že sedaj. Če sam narediš imaš v parih urah narejeno skoraj zastonj (odstraniš, spereš namočiš v posodi z detergentom, spereš z visokotlačnim čistilcem in daš nazaj), če pa daš za to usposobljenim podjetjem za čistit DPF filter pa stane 150 do 200 EUR, čistiš ga pa morda enkrat na 10 let. 200 EUR za čiščenje je ceneje kot 400 EUR da ti filter odreže ven (kar je btw KAZNIVO in se bo kmalu začelo preverjati tudi na tehničnih pregledih, tehničnega ne boš naredil brez filtra, ko te bodo pa dobili da ga niamaš so pa kazni visoke! In bodo te dobili, ker bodo merili, leto ali 2 pa se bo to začelo preverjati na tehničnih!). Pa tudi če bi bilo stotaka več (pa ni), ste tako glupi da ste pripravljeni za 100 EUR zasrupljati SEBE in druge?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Jaz pa predlagam naj gre v katerokoli garažno hišo ali tunel in uživa v čistem zraku. Vse to v praksi pade v vodo.

Eh lahko se spustis tudi po dimniku poljubne termoelektrarne. Ce imas rad extremsport.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Termoelektrarno moram kar iskat najprej po zemljevidu. Dizlov imam pa pod oknom kolk čem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Holedino ::

Termoelektrarna ima zelo dobre filtre, ki so koštal par milijonov evrov, termoelektrarna ima MNOGO boljše filtre kot avto. In termoelektrarna Šoštanj se NE nahaja v Ljubljani ki ima 300.000 prebivalcev, ampak v Šoštanju ki ima kar 100 krat MANJ prebivalcev (samo 3000). Številke so realne. Sej teoretično bi se tudi na avtu dalo narediti perfektne filtre za kakega milijona evrov, samo kdo bi tako avto s tako ceno potem kupil? 99,99 % folka že ne. Naftni avti morajo it na smetišče zgodovine, ni druge rešitve. Sej termoelektrarne bodo tudi kmalu šle, leta 2033 je napovedano zaprtje Teš6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()
««
34 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708241079 (2722) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125353 (85418) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68163355 (43195) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130191 (24996) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632569 (29100) bluefish

Več podobnih tem