» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
30 / 48
»»

Holedino ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Škoda zaradi avtomobilskega izpuha je 12 % BDP letno glede na študije! 1 Avto družbo stane 14.000 EUR vsako leto. Študija tako pravi. Torej vi date v državno malho 700 EUR, VZAMETE pa 13.300 EUR vsako leto. Vsak avto je MINUS za proračun!!


Te študije so narejene za miljonska mesta, ne za vasi. Pri nas mest nimaš, še ljubljana je samo ena malo večja vas, približek mesta je mogoče dopoldne, pa še to zaradi delovnih migrantov, ko se nabere skoraj 400k ljudi v ljubljani. če ukinemo plačan prevoz, jih bo 75% nehalo hodit v ljubljano, ker se jim ekonomsko ne bo splačalo. Za ostale se pa P+R na obrobju zrihta, pa prepove vožnjo v notranji krog z avtom. Tako potem ne bo več veliko prometa po ljubljani.
Izven vasi je pa tako vseeno za izpuh, ker če normalno voziš in je avto ogret, spušča skozi izpuh bore malo v zrak, pa še to se porazgubi v naravi.


To velja za LJubljano toliko bolj, ker ima eno najslabših kakovosto zraka. Ljubljana med mesti z največjo onesnaženostjo zraka v Evropi
https://www.24ur.com/novice/slovenija/l...

Onesnaženje z delci PM: Ljubljana od 323tih na 260. mestu, kakovost zraka slaba
https://www.caszazemljo.si/beseda-o-zem...

a ostale se pa P+R na obrobju zrihta, pa prepove vožnjo v notranji krog z avtom. Tako potem ne bo več veliko prometa po ljubljani.

V temle se pa 100 % strinjam s tabo!! :)

Izven vasi je pa tako vseeno za izpuh, ker če normalno voziš in je avto ogret, spušča skozi izpuh bore malo v zrak, pa še to se porazgubi v naravi.


Res je. Problem je v mestih.
Koncentracije strupenih dušikovih oksidov v mestih pa zaradi avtomobilskega izpuha tudi 500 KRAT VEČJE kot na podeželju! Glej zemljevid spodaj za Veliko Britanijo.
CHILDHOOD AIR POLLUTION EXPOSURE LINKED TO POOR MENTAL HEALTH AT AGE 18

As a risk factor, it is equivalent to lead exposure
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...


Ljubljana pa ni nič boljša od Londona. Študije kažejo da je zrak v Ljubljani eden najbolj onesnaženih od vseh evropskih mest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Mimogrede
Dobim Goodride gume Goodride 205/55 R16 91H za 50€ na kos.

A lahk dam to na teslo?
Pa sprednje ploscice in diske rabim, kje lahk narocim ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Isti so, gume tudi iste lahko daš na EV kot na bencinarja/dizla.


Ne zavajaj, gume za EV so ožje in trše, da ima avto manjšo potrošnjo energije. Morajo biti prirejene za večjo težo (ojačana bočnica, kar takoj pomeni večjo težo gume), ker drugače jih hitreje obrabiš.
Če boš dal premehko gumo na EV, ki je lahko težji za do 700kg, potem jih boš prehitro obrabil in svinjal s kancerogenimi delci naokoli bolj kot je potrebno.

Holedino je izjavil:

Ko bi le bilo tako. Žal večina ljubljanačnov ima avtomobil in ga večina časa tudi uporablja in dela gužvo..


Ja kako bo pa janez drugače pokazal nov nemški avto!!! :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Kak za boga ma mescanski janez za nemski avto, ce si komaj privosci tajsko za 50€?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Ne zavajaj, gume za EV so ožje in trše, da ima avto manjšo potrošnjo energije.

Ne zavajam. TO drži za kakšne izjeme, kot je BMW i3, za večino avtomobilov pa ne. Lahko daš povsem normalne gume gor.

Če boš dal premehko gumo na EV, ki je lahko težji za do 700kg, potem jih boš prehitro obrabil in svinjal s kancerogenimi delci naokoli bolj kot je potrebno.

1. Delci gum niso kancerogeni. Delci dizelskega izpzha pa dokazano s študijami so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...


Ko se bodo zavedli, da je njihova služba za odstrel (ker delajo za avtomobilsko industrijo), bodo hitro spremenili stran in bodo za to, da imamo še vsaj do 2050 dizle in bencinarje, pa še po tem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Valvoline ::

Holedino je izjavil:

Holedino je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Jaz npr vedno kupim rabljen preverjen model vzdrzevan avto star tm 9-10 let za 2-3k, furam 2-3 leta prodam za enako cifro ali za vec. Vse sam poservisiram, gume zimske ter letne vedno kupim za drobiz rabljene novejsega letnika kot nove komplet na platiscih, stare pravtako prodam v kompletu dokler so se dobre tudi za ok denar tak da prakticno ni nobenega doplacila itn. Kupim komlet za 100-150e, starega prodam za 80-100e. :V Olje nabavim pri leclercu ko je v akciji za 13-15e 5 litrou itn. Strosek mam sam registracije ter seveda za gorivo, mogoce kaksno obcasno izredno popravilo na 2-3 leta ranga 30-50e, diy seveda. :V Za 1.3 cdti 90 konjev registracija vse komplet z zavarovanjem stane 200e letno. Prava bogatija kot un trola ja.
:))


Bom zračunal zate ki kupuješ rabljene gare stare 9 do 10 let za 3 jurje kot si povedal. Okej. Pri novih avtih je cifra krat 4 vsaj. Okej.

50 let / 2,5 leta = 25 avtov kupljenih v 50 letih. Da po 3 letih prodaš za isto cifro je laž. Recimo da če za 3000 EUR kupiš da prodaš za 2000 EUR. Okej. To pomeni 25 avtov x 1000 EUR = 25.000 EUR za avte v 50 letih za nakup. Zdej pa gorivo. Ker nisi povedal koliko se voziš recimo rečmo da delaš 100 km na dan. To pomeni vsak dan pokuriš 6,5 litra dizla. To pomeni v 6,5*1.6EUR/l = 10,4 EUR na dan, krat 365 dni v letu je 3769 EUR krat 50 let je 189.800 EUR za gorivo v 50 letih. Registracija in zavarovanje praviš 200 EUR letno (to more bit res nekaj ranga Citroen Saxo, kaj večjega je tako veliko več, ampak okej recimo da se voziš v Citroenu Saxo). 200 EUR na leto krat 50 let je 10.000 EUR. Zdej smo že na 224.800 EUR vse skupaj. 50 EUR zgubička po enih gumah vsake recimo 1,5 leta je to še 1670 EUR za gume v 50 letih. Olje 14 EUR na liter krat 50 let je 700 EUR. Torej smo vse skupaj že na 227.170 EUR. Cestna taksa za kanto Citroen Saxo je 100 EUR na leto, kar je 5000 EUR v 50 letih. Smo že na 232.170 EUR vse skupaj. Filter kabine na 1,5 leta recimo ene 15 EUR po filtru je 500 EUR v 50 letih in smo že na 232.670 EUR. Potem imamo tukaj še oljne filtre, pa jernen, pa olje direnciala (ki ga verjetno pa ne menjaš sam) in še kaj se zihr pokvari na teh starih kantah ipd ipd.

Torej avto ki ga servisiraš sam, večino stroškov vzdrževanja in popravil sploh upoštevali nismo (da se kaj pokvari je tako loh jurja ali več) in s katerim delaš samo 100 km na dan te stara kanta ranga Citroen Saxo pride 232.670 EUR!


TOLE ZGORAJ PREBERI za Valvorineta ki vozi avto ranga kanta Citroen Saxo za 3 jurje 10 let starega in ga servisira sam z najcenejšim oljem iz Leclerca in ga stane zavarovanje in registracija samo 200 EUR letno in se mu nikoli nič ne pokvari tako dalje, skratka magični avto ki v realnosti ne obstaja in ga kljub temu zadeva košta 232.670 EUR v 50 letih. Če pa voziš nove avte je pa še veliko več. Ahim: ravno obratno, jaz nisem glup, izmerjeno imam IQ s strani mense tak da spadam po 1 % najbolj pametnih v populaciji, glup je tisti ki nikoli nič ne izračuna in živi na avtopilotu družbe, ter kot ovca dela stvari samo zato ker "vsi tako delajo".

Si upas stavit da vse kar sem napisal o stroskih 100% drzi? Stavimo na teb poljubno vsoto, evo 100k minimum. Ni problema zate k si ze tolk prsparal brez avta.
:D

Holedino ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...


Ko se bodo zavedli, da je njihova služba za odstrel (ker delajo za avtomobilsko industrijo), bodo hitro spremenili stran in bodo za to, da imamo še vsaj do 2050 dizle in bencinarje, pa še po tem.


To so tvoje mokre sanje. EVji in zeleni viri energije ki se jim pritičejo zagotavljajo še več služb.

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Mimogrede
Dobim Goodride gume Goodride 205/55 R16 91H za 50€ na kos.


Takih gum tut sovražniku nebi montiral na avto (lahko še vame prileti, ko proba bremzat na mokrem) :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Valvoline je izjavil:

Holedino je izjavil:

Holedino je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Jaz npr vedno kupim rabljen preverjen model vzdrzevan avto star tm 9-10 let za 2-3k, furam 2-3 leta prodam za enako cifro ali za vec. Vse sam poservisiram, gume zimske ter letne vedno kupim za drobiz rabljene novejsega letnika kot nove komplet na platiscih, stare pravtako prodam v kompletu dokler so se dobre tudi za ok denar tak da prakticno ni nobenega doplacila itn. Kupim komlet za 100-150e, starega prodam za 80-100e. :V Olje nabavim pri leclercu ko je v akciji za 13-15e 5 litrou itn. Strosek mam sam registracije ter seveda za gorivo, mogoce kaksno obcasno izredno popravilo na 2-3 leta ranga 30-50e, diy seveda. :V Za 1.3 cdti 90 konjev registracija vse komplet z zavarovanjem stane 200e letno. Prava bogatija kot un trola ja.
:))


Bom zračunal zate ki kupuješ rabljene gare stare 9 do 10 let za 3 jurje kot si povedal. Okej. Pri novih avtih je cifra krat 4 vsaj. Okej.

50 let / 2,5 leta = 25 avtov kupljenih v 50 letih. Da po 3 letih prodaš za isto cifro je laž. Recimo da če za 3000 EUR kupiš da prodaš za 2000 EUR. Okej. To pomeni 25 avtov x 1000 EUR = 25.000 EUR za avte v 50 letih za nakup. Zdej pa gorivo. Ker nisi povedal koliko se voziš recimo rečmo da delaš 100 km na dan. To pomeni vsak dan pokuriš 6,5 litra dizla. To pomeni v 6,5*1.6EUR/l = 10,4 EUR na dan, krat 365 dni v letu je 3769 EUR krat 50 let je 189.800 EUR za gorivo v 50 letih. Registracija in zavarovanje praviš 200 EUR letno (to more bit res nekaj ranga Citroen Saxo, kaj večjega je tako veliko več, ampak okej recimo da se voziš v Citroenu Saxo). 200 EUR na leto krat 50 let je 10.000 EUR. Zdej smo že na 224.800 EUR vse skupaj. 50 EUR zgubička po enih gumah vsake recimo 1,5 leta je to še 1670 EUR za gume v 50 letih. Olje 14 EUR na liter krat 50 let je 700 EUR. Torej smo vse skupaj že na 227.170 EUR. Cestna taksa za kanto Citroen Saxo je 100 EUR na leto, kar je 5000 EUR v 50 letih. Smo že na 232.170 EUR vse skupaj. Filter kabine na 1,5 leta recimo ene 15 EUR po filtru je 500 EUR v 50 letih in smo že na 232.670 EUR. Potem imamo tukaj še oljne filtre, pa jernen, pa olje direnciala (ki ga verjetno pa ne menjaš sam) in še kaj se zihr pokvari na teh starih kantah ipd ipd.

Torej avto ki ga servisiraš sam, večino stroškov vzdrževanja in popravil sploh upoštevali nismo (da se kaj pokvari je tako loh jurja ali več) in s katerim delaš samo 100 km na dan te stara kanta ranga Citroen Saxo pride 232.670 EUR!


TOLE ZGORAJ PREBERI za Valvorineta ki vozi avto ranga kanta Citroen Saxo za 3 jurje 10 let starega in ga servisira sam z najcenejšim oljem iz Leclerca in ga stane zavarovanje in registracija samo 200 EUR letno in se mu nikoli nič ne pokvari tako dalje, skratka magični avto ki v realnosti ne obstaja in ga kljub temu zadeva košta 232.670 EUR v 50 letih. Če pa voziš nove avte je pa še veliko več. Ahim: ravno obratno, jaz nisem glup, izmerjeno imam IQ s strani mense tak da spadam po 1 % najbolj pametnih v populaciji, glup je tisti ki nikoli nič ne izračuna in živi na avtopilotu družbe, ter kot ovca dela stvari samo zato ker "vsi tako delajo".

Si upas stavit da vse kar sem napisal o stroskih 100% drzi? Stavimo na teb poljubno vsoto, evo 100k minimum. Ni problema zate k si ze tolk prsparal brez avta.
:D


Ja pa saj vidiš da drži, sej lahko sam vidiš in poračunaš.

m0LN4r ::



Sveta marija bozja
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Valvoline ::

Holedino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...


Ko se bodo zavedli, da je njihova služba za odstrel (ker delajo za avtomobilsko industrijo), bodo hitro spremenili stran in bodo za to, da imamo še vsaj do 2050 dizle in bencinarje, pa še po tem.


To so tvoje mokre sanje. EVji in zeleni viri energije ki se jim pritičejo zagotavljajo še več služb.

Zeleni viri nas bodo kmalu vrnili v stoneage. Poglej kaj se danes dogaja.

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Kak za boga ma mescanski janez za nemski avto, ce si komaj privosci tajsko za 50€?


Inženirček tako pravi. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Valvoline je izjavil:

Holedino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...


Ko se bodo zavedli, da je njihova služba za odstrel (ker delajo za avtomobilsko industrijo), bodo hitro spremenili stran in bodo za to, da imamo še vsaj do 2050 dizle in bencinarje, pa še po tem.


To so tvoje mokre sanje. EVji in zeleni viri energije ki se jim pritičejo zagotavljajo še več služb.

Zeleni viri nas bodo kmalu vrnili v stoneage. Poglej kaj se danes dogaja.


Ravno obratno, zeleni viri energije vas bodo pripeljali do boljšega in bolj kakovostnega življenja, brez bolezni, kot sta rak in depresija zaradi onesnaženega zraka, poleg tega pa so zeleni viri energije najcenejši viri energije.

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Ne zavajaj, gume za EV so ožje in trše, da ima avto manjšo potrošnjo energije.

Ne zavajam. TO drži za kakšne izjeme, kot je BMW i3, za večino avtomobilov pa ne. Lahko daš povsem normalne gume gor.

Ne moreš. Morajo imeti povišano nosilnost in ojačano bočnico, drugače jih boš na 10k kilometrov menjal, ker jih boš obrabil.
Tako kot na enga terenca (primerljiv po teži z EV) ne moreš dati navadnih gum za osebne avtomobile, ker nimajo dovolj nosilnosti.

Če bi bil res šolan in strojnik, bi to moral vedeti, saj je to en izmed bolj pomembnih podatkov na gumi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Holedino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...


Ko se bodo zavedli, da je njihova služba za odstrel (ker delajo za avtomobilsko industrijo), bodo hitro spremenili stran in bodo za to, da imamo še vsaj do 2050 dizle in bencinarje, pa še po tem.


To so tvoje mokre sanje. EVji in zeleni viri energije ki se jim pritičejo zagotavljajo še več služb.

Zeleni viri nas bodo kmalu vrnili v stoneage. Poglej kaj se danes dogaja.


Ravno obratno, zeleni viri energije vas bodo pripeljali do boljšega in bolj kakovostnega življenja, brez bolezni, kot sta rak in depresija zaradi onesnaženega zraka, poleg tega pa so zeleni viri energije najcenejši viri energije.

Ce ti pa zeleno smrdi, zato nisi na kmetih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nejc_nejc ::

Ok tnx.
Gume mamo ene ali druge, brezveze. Ventilcki so gor.
Pri klasiki mi ventilček javi tlak v kolesu.

Ali elektromagnetno valovanje pri EV, omogoča delovanje takih ventilčkov ali jih ovira pri prenosu podatkov?

Valvoline ::

jaz sem ti povedal da me avto stane 100e na mesec vkljucena registracija ter gorivo. Ce tankam cvicka je lahko manj, ce bi tankal odpadno olje po 10-20c mesanca 50-50 pa manj k 50e na mesec. Ti pravis da ni mogoce jaz pravim da je, ce mas jajc stavima pa je.

m0LN4r ::

Ajde doseg EVja lahko podaljsas, ce imas v prtljazniku dizelski agregat in nekaj litrov goriva. To ni problem.
Edino tisto elektricno cviljenje, kot cvilijo razne tuljave in napajalniki, to pa zna biti na dolgi rok zelo velik problem. Ze alergije na vse te poceni materiale pri tesli je problem.

PS: Al pa se pac ne vozis na tak kul lokacije, kot se vozimo ICEjasi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...


Ko se bodo zavedli, da je njihova služba za odstrel (ker delajo za avtomobilsko industrijo), bodo hitro spremenili stran in bodo za to, da imamo še vsaj do 2050 dizle in bencinarje, pa še po tem.


To so tvoje mokre sanje. EVji in zeleni viri energije ki se jim pritičejo zagotavljajo še več služb.


Motiš se.

Zdaj bodo fabrike začel od elektrike odklapljat, da se bodo ljudje sploh lahko začeli greti. EV bo prepovedano polnit, ker odžira preveč elektrike.

m0LN4r je izjavil:



Sveta marija bozja


Poceni. Za moj avto so 145€ komad.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Evo recimo en tak zanimiv oglaz za komplet gume z alu, poklices ponudis 150e (lahko tudi 100e, odvisno ce se jih hoce na hitro znebit da niso na poti), star se vedno top komplet alu z 2 leti rabljenimi gumami kupljen za 120e lahko spet prodam za 150e, vajo ponovis na 2 leti al pa vsako leto, gume torej skoz prakticno zastojn, nic montaza nic centriranje itn. Pa vsake tolk casa malo spremenjen look. :))
https://www.bolha.com/alu-platisca/plat...

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

zeleni viri energije vas bodo pripeljali do boljšega in bolj kakovostnega življenja, brez bolezni, kot sta rak in depresija zaradi onesnaženega zraka, poleg tega pa so zeleni viri energije najcenejši viri energije.


Spet nakladaš. Ko bodo prepovedal ladijski in letalski promet, pa ko bodo vsi kamioni na elektriko, bo mogoče to celo res. Ob pogoju, da bomo iz vseh smeti, ki jih sproduciramo, dobili energijo, ki bo vse to poganjala.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Ne moreš. Morajo imeti povišano nosilnost in ojačano bočnico, drugače jih boš na 10k kilometrov menjal, ker jih boš obrabil.

A zato ima tri četrt novih EVjem čisto običajne gume gor? Dej no dej. Ni tako kot si povedal. Standardna guma je čisto dovolj močna in ojačana, ker teža ni dosti višja.


Če bi bil res šolan in strojnik, bi to moral vedeti, saj je to en izmed bolj pomembnih podatkov na gumi.

Če imaš kakšen tovornjak potem seveda moraš dat gume temu primerne. Pri Evju pa teže niso dosti večje od navadnih avtomobilov, oziroma pri Tesli so celo manjše.

Spet nakladaš. Ko bodo prepovedal ladijski in letalski promet, pa ko bodo vsi kamioni na elektriko, bo mogoče to celo res.

Prav nič ne nakladam. Veliko večino škodljivih učinkov zaradi prometa je zaradi avtomobilov zaradi njihove neznanske količine in neposredne bližine ljudi.

Valvoline je izjavil:

jaz sem ti povedal da me avto stane 100e na mesec vkljucena registracija ter gorivo. Ce tankam cvicka je lahko manj, ce bi tankal odpadno olje po 10-20c mesanca 50-50 pa manj k 50e na mesec. Ti pravis da ni mogoce jaz pravim da je, ce mas jajc stavima pa je.


Laž. Nisi upošteval ceno avta in vseh stroškov. 100 EUR je samo goriva če se ne voziš veliko, kje je šele ostalo, depriciation ipd.

PS: Al pa se pac ne vozis na tak kul lokacije, kot se vozimo ICEjasi.

Povsod kjer prideš z navadnim avtom, prideš tudi z EVjem.


Motiš se.

Zdaj bodo fabrike začel od elektrike odklapljat, da se bodo ljudje sploh lahko začeli greti. EV bo prepovedano polnit, ker odžira preveč elektrike.

Ni res, se ne, motiš se ti! EV porabi 4 do 6 x MANJ ENERGIJE od bencinskega in dizelskega avta. Nafte uvažamo 100 %, elektriko pa skoraj vso pridelamo sami. NIč svoje nafte nimamo, čisto nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Prav nič ne nakladam. Veliko večino škodljivih učinkov zaradi prometa je zaradi avtomobilov zaradi njihove neznanske količine in neposredne bližine ljudi.


Samo v mestih prepovej promet, pa bo pol manj onesnaževanja. Ne pa da vsem vsiljuješ svoje nebuloze o EV.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

A zato ima tri četrt novih EVjem čisto običajne gume gor? Dej no dej. Ni tako kot si povedal. Standardna guma je čisto dovolj močna in ojačana, ker teža ni dosti višja.

Samo malo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

Kaksni stroski, kaka deprecejacija. Avto kupljen 2k (10 let star takrat )furam 4 leta lahko jutri prodam spet za 2k, morda se 3k ker so 1.3 cdti zelo iskani.

Zgodovina sprememb…

twom ::

Holedino je izjavil:

...

bedak

upam da se boš čez par let spomnil telih svojih izjav in da ti bo šlo vsaj mal fejst a bruhanje...

Holedino ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Prav nič ne nakladam. Veliko večino škodljivih učinkov zaradi prometa je zaradi avtomobilov zaradi njihove neznanske količine in neposredne bližine ljudi.


Samo v mestih prepovej promet, pa bo pol manj onesnaževanja. Ne pa da vsem vsiljuješ svoje nebuloze o EV.


Niso nobene debuloze, ampak dejstva. EV je superiorna tehnologija v primerjavi z avtomobilom na termične motorje. Prepovedati promet v mestih je ena rešitev, druga rešitev so pa EVji.

nejc_nejc ::

Kva je sedaj z mojimi intime ventilčki?

Holedino ::

twom je izjavil:

Holedino je izjavil:

...

bedak

upam da se boš čez par let spomnil telih svojih izjav in da ti bo šlo vsaj mal fejst a bruhanje...


Si ti, ne jaz! Seveda se bom spomnil svojih izjav, in ne, na bruhanje mi gre ko vidim tvoj vzdevek, moje izjave pa so pač resnica, pa če je tebi prav ali ne.


Valvoline je izjavil:

Kaksni stroski, kaka deprecejacija. Avto kupljen 2k (10 let star takrat )furam 4 leta lahko jutri prodam spet za 2k, morda se 3k ker so 1.3 cdti zelo iskani.


Torej voziš stare kante. Pokvari se nikoli nič? Vzdrževanje je zastonj? Registracija in zavarovanje je zastonj?

In še: večina ljudi ne vozi 2k vrednih gar. Ljudje raje nimajo za jest, kot pa da bi peljali takšno garo. Žalostno, ampak tako je, važmo da sosed vidi da si "prmožen", pa četudi nato ješ klobaso za pse (pasjo radost).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

m0LN4r je izjavil:

A zato ima tri četrt novih EVjem čisto običajne gume gor? Dej no dej. Ni tako kot si povedal. Standardna guma je čisto dovolj močna in ojačana, ker teža ni dosti višja.

Samo malo.


1280Kg
Avto s 5 sedezi z vlecno kluko za tretjino cene Tesle, pa gume so tudi polovico od tistih za teslo.
Obraba gum je neopazna.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Valvoline ::

Tehnicni pregled 35e, nadomestilo za ceste 60e, zavarovanje za 90 konjev (wiz 50% bonus, se na obroke dobis 6e mesecno) 75e, papirji/stempljanje prometne 10e. Skupaj registracija 180e, tj 15e na mesec.

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Pa gorivo? 100 € na mesec če se ne voziš dosti (toliko je 1 tank na mesec). To je že 115 € na mesec, pa prištej še vsa popravila. 5 jurčkov vsake 2 leti bo zadost?

m0LN4r ::

In še: večina ljudi ne vozi 2k vrednih gar. Ljudje raje nimajo za jest, kot pa da bi peljali takšno garo. Žalostno, ampak tako je, važmo da sosed vidi da si "prmožen", pa četudi nato ješ klobaso za pse (pasjo radost).
Lizingi za oskubljene osnovne middle class modele so smesno poceni, zakaj nebi imel za jest?
Jebemu najemnina me stane 800EUR+300EUR za kurjavo in elektriko v bloku, stanarina ipd. avto pa lizing pa 130EUR na mesec, en tank pa 70EUR. Kurac.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

A zato ima tri četrt novih EVjem čisto običajne gume gor? Dej no dej. Ni tako kot si povedal. Standardna guma je čisto dovolj močna in ojačana, ker teža ni dosti višja.


Zdaj verjamem, da res nimaš nobene šole narejene.

Vzamimo teslo za primer. Vse gume za tesla model 3 morajo biti z oznako XL. Zakaj če imaš pa lahko navadne gume gor, kot ti praviš?

Kaj sploh pomeni XL oznaka:
Oznaka XL ali Extra Load je po navadi napisana ob oznaki za nosilnost pnevmatike. Označuje model, ki ima ojačano konstrukcijo (predvsem bokov pnevmatike) in višjo nosilnost. Te pnevmatike so namenjene uporabi na težjih vozilih. Ne smemo pa oznake XL mešati s posebnimi modeli pnevmatik za športne terence (SUV), ki se od prvih bistveno razlikujejo.


Poleg tega moraš imeti nosilnost 98, kar pomeni 750kg na gumo. Konkretno večji passat, ampak približno enake teže, ima samo 94, kar je 670kg, ob tem, da ima passat skupno nosilnost avta večjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Pa gorivo? 100 € na mesec če se ne voziš dosti (toliko je 1 tank na mesec). To je že 115 € na mesec, pa prištej še vsa popravila. 5 jurčkov vsake 2 leti bo zadost?

100€ na dirkaliscu res ni dosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

In še: večina ljudi ne vozi 2k vrednih gar. Ljudje raje nimajo za jest, kot pa da bi peljali takšno garo. Žalostno, ampak tako je, važmo da sosed vidi da si "prmožen", pa četudi nato ješ klobaso za pse (pasjo radost).
Lizingi za oskubljene osnovne middle class modele so smesno poceni, zakaj nebi imel za jest?
Jebemu najemnina me stane 800EUR+300EUR za kurjavo in elektriko v bloku, stanarina ipd. avto pa lizing pa 130EUR na mesec, en tank pa 70EUR. Kurac.


Zato ker je človek dejansko jedel klobaso za pse, ker za drugega ni imel, je pač moral plačat lizing za novega Audija. Baje po resnični zgodbi:
https://www.bmwslo.com/topic/39968-m-ma...

.. se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih tujih diskontov, ki so zrasli v naših predmestjih. Sprehajal sem se med robo, zloženo na paletah in doživel sem občutek ponavljanja: da sem nekoč že šel skozi to, da ... spomnil sem se! Ko sem se v Ameriki vozil od kraja do kraja, sem v predmestnih marketih nakupil popotnico in nekajkrat sem prišel tudi v trgovine, kjer nakupujejo najbolj revni. ZDA so namreč svoj socialni mir ohranile tako, da obstajajo cele verige, namenjene siromakom. Če v središču Seattla plačate 7 dolarjev za sendvič, se lahko v predmestju za isti znesek prenažirate v "vse-kar-lahko-poješ" restavraciji. Pogledal sem po naši trgovini in res: ista govorica telesa, cenena oblačila, preračunavanje cen. Posebej mi je v oči padel človek, ki se je sklanjal nad hladilnikom in okleval nad vakumsko pakiranim kosom najcenejše salame, v moji mladosti imenovane pasja radost. Vzel jo je, gledal, obračal, videl ceno, vrnil, že stopil korak proč, pa spet vzel v roke in znova okleval. Adamovo jabolko se je trdo premikalo, goltal je slino. Moram reči, da se mi je vse skupaj zdelo tako žalostno, da sem odkorakal na blagajno.

Zunaj me je prešinilo, da je nekaj hudo narobe. To, kjer sem sedaj, se začenja razlikovati od mojega ameriškega spomina. Ustavil sem se in mozgal. Trajalo je, preden sem doumel: odklepam najcenejši avto na celem parkirišču! V Ameriki ni bilo tako: ne zato, ker bi vozil dragocen izposojen avto, marveč ker so tamkajšnji reveži sedali v take podrtije, da jih v Evropi ne vidiš. Pri nas pa sploh ne.

Osuplo sem gledal po vrstah parkiranih vozil. Čakaj, čakaj, je to mogoče?

Sklenil sem počakati človeka, ki je travmatiziral nad pasjo radostjo. Prišel je in sedel v novega audija.

Ne vem, če je kupil salamo ali ne.

Slovenski avti

Ko so nekaj mesecev kasneje odpirali še eno od nizkocenovnih veleblagovnic in so se kupci zbrali nekaj ur prej, se stepli za robo, prihranili nekaj evrov, je TV posnetek zaokrožil tudi po internetu. Nek prijatelj mi ga je poslal s pripisom, glej te idiote. Pogledal sem in mu odpisal: ti pa glej avte, ki so parkirani za njimi. Njegovo začudenje je preseglo okvire e-pošte in moral me je poklicati: Miha, to je neverjetno, saj so za prerivajočo množico parkirani za tak obup daleč predobri avtomobili!

V Sloveniji obstaja previsoka kritična masa ljudi, ki si je privoščila predrag avto glede na svoje finančne sposobnosti. Taki posamezniki obstajajo povsod, le pri nas pa jih je toliko, da vplivajo na celotno populacijo. Tak človek si je kupil avto na kredit (ali lizing) in MORA vsak mesec zbrati točno določeno količino denarja za odplačilo. Kar postane njegova môra. Ponavadi ne gre za strategijo posameznika, marveč za obsedenost družin, zato pišem v množini: ne privoščijo si počitnic, varčujejo na vseh koncih, tudi pri hrani, drug drugemu gledajo pod prste, očitajo si, se prepirajo in neprestano kalkulirajo, kako bodo zbrali za mesečni obrok. Hkrati pa že hrepenijo po novem avtu, novem kreditu!

Kako bo mirno in zadovoljno peljal voznik, ki je pred vožnjo 10 minut okleval, preračunaval in sline cedil ob najslabši možni klobasi? Če jo je kupil, ima občutke krivde, kako bo pa sedaj odplačal kredit? Uničil je družinski proračun! Če je ni, podzavestno sovraži avto okoli sebe, za katerega se še hrani odreka! Nakar tak človek v takem razpoloženju pred seboj zagleda nekoga, ki vozi počasneje kot on! Kako bo trobil! Stiskal bo hupo in mislil, da gre za pravičniški bes odličnega voznika, v resnici pa gre le za človeka, ki bi raje stiskal pasjo radost kot volan.

Ker smo ljudje s svojimi zrcalnimi nevroni narejeni za posnemanje, bodo taki kreditni zagrenjenci, če jih je zadosti veliko, diktirali obnašanje na cesti vsem ostalim (tudi turistom, dodajam za one, ki se sprašujejo, kako se tujci tako hitro navadijo lokalnih običajev).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

Holedino je izjavil:

Pa gorivo? 100 € na mesec če se ne voziš dosti (toliko je 1 tank na mesec). To je že 115 € na mesec, pa prištej še vsa popravila. 5 jurčkov vsake 2 leti bo zadost?

Zdej se malo manj vozim kot vcasih, 1000km na mesec. To je glih tm en tank goriva za 80e. Mam se kr neki rezerve cvicka nabavljenega lani po 65c tak da... Mesanca 50/50 trenutno.
:D

twom ::

twom je izjavil:

Holedino je izjavil:

...

bedak

upam da se boš čez par let spomnil telih svojih izjav in da ti bo šlo vsaj mal fejst a bruhanje...

m0LN4r ::


Men se zdi 100€ kr veliko, to je meni dovolj za dobrih 1600km.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Baje po resnični zgodbi:
https://www.bmwslo.com/topic/39968-m-ma...

Torej zakaj Slovenci raje kupimo avto premijske znamke ki si ga ne moremo priviščiti, nato pa jemo pasjo radost, zelje in žgance?

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

In še: večina ljudi ne vozi 2k vrednih gar. Ljudje raje nimajo za jest, kot pa da bi peljali takšno garo. Žalostno, ampak tako je, važmo da sosed vidi da si "prmožen", pa četudi nato ješ klobaso za pse (pasjo radost).
Lizingi za oskubljene osnovne middle class modele so smesno poceni, zakaj nebi imel za jest?
Jebemu najemnina me stane 800EUR+300EUR za kurjavo in elektriko v bloku, stanarina ipd. avto pa lizing pa 130EUR na mesec, en tank pa 70EUR. Kurac.


Zato ker je človek dejansko jedel klobaso za pse, ker za drugega ni imel, je pač moral plačat lizing za novega Audija. Baje po resnični zgodbi:
https://www.bmwslo.com/topic/39968-m-ma...

.. se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih .....
Spet neke cudne robne primere to isces, baba cula baba rekla. Mas kaj svojega za pokazat? Pa eno skrivnost ti povem, lizing ni treba odplacat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

lizing ni treba odplacat.

Povej kaj več? Greš v osebni bankrot in ti odpišejo?

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Baje po resnični zgodbi:
https://www.bmwslo.com/topic/39968-m-ma...

Torej zakaj Slovenci raje kupimo avto premijske znamke ki si ga ne moremo priviščiti, nato pa jemo pasjo radost, zelje in žgance?

Zato ker so najemnine za luknje v mestih previsoke.

Holedino je izjavil:

lizing ni treba odplacat.

Povej kaj več? Greš v osebni bankrot in ti odpišejo?

Se vidi da nimas blage. Prinas lepo pise:
Alternativ können Sie den Vertrag mithilfe eines Aufhebungsvertrags, einer Leasingübernahme, einem Widerruf, einer Anfechtung oder einem Rücktritt vorzeitig beenden.in to je nekaj cisto normalnega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

Spet neke cudne robne primere to isces, baba cula baba rekla. Mas kaj svojega za pokazat? Pa eno skrivnost ti povem, lizing ni treba odplacat.

Ni robni primer. Slovenci imajo neverjetno dobre avte na cestah glede na naše plače! V Nemčiji so avti na cestah slabši, plače pa krat 3 glede na naše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Slovenci imajo neverjetno dobre avte na cestah glede na naše plače!




Kje?

V Nemčiji so avti na cestah slabši, plače pa krat 3 glede na naše.
Si ti ze bil v nemciji zadnjih 10 let?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

Članek, zelo zanimivo branje, smešno in žalostno hkrati, tragikomedija torej.

Slovenska posebnost

Zgoraj napisano velja na splošno, a Slovenci imamo neko posebnost in ta je vir zadrege za prometne strokovnjake. Zaznavajo jo nezavedno, saj so del naroda, a razumsko ubesediti je ne morejo. Tudi jaz je nisem, dokler ...

... se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih tujih diskontov, ki so zrasli v naših predmestjih. Sprehajal sem se med robo, zloženo na paletah in doživel sem občutek ponavljanja: da sem nekoč že šel skozi to, da ... spomnil sem se! Ko sem se v Ameriki vozil od kraja do kraja, sem v predmestnih marketih nakupil popotnico in nekajkrat sem prišel tudi v trgovine, kjer nakupujejo najbolj revni. ZDA so namreč svoj socialni mir ohranile tako, da obstajajo cele verige, namenjene siromakom. Če v središču Seattla plačate 7 dolarjev za sendvič, se lahko v predmestju za isti znesek prenažirate v "vse-kar-lahko-poješ" restavraciji. Pogledal sem po naši trgovini in res: ista govorica telesa, cenena oblačila, preračunavanje cen. Posebej mi je v oči padel človek, ki se je sklanjal nad hladilnikom in okleval nad vakumsko pakiranim kosom najcenejše salame, v moji mladosti imenovane pasja radost. Vzel jo je, gledal, obračal, videl ceno, vrnil, že stopil korak proč, pa spet vzel v roke in znova okleval. Adamovo jabolko se je trdo premikalo, goltal je slino. Moram reči, da se mi je vse skupaj zdelo tako žalostno, da sem odkorakal na blagajno.

Zunaj me je prešinilo, da je nekaj hudo narobe. To, kjer sem sedaj, se začenja razlikovati od mojega ameriškega spomina. Ustavil sem se in mozgal. Trajalo je, preden sem doumel: odklepam najcenejši avto na celem parkirišču! V Ameriki ni bilo tako: ne zato, ker bi vozil dragocen izposojen avto, marveč ker so tamkajšnji reveži sedali v take podrtije, da jih v Evropi ne vidiš. Pri nas pa sploh ne.

Osuplo sem gledal po vrstah parkiranih vozil. Čakaj, čakaj, je to mogoče?

Sklenil sem počakati človeka, ki je travmatiziral nad pasjo radostjo. Prišel je in sedel v novega audija.

Ne vem, če je kupil salamo ali ne.


Slovenski avti

Ko so nekaj mesecev kasneje odpirali še eno od nizkocenovnih veleblagovnic in so se kupci zbrali nekaj ur prej, se stepli za robo, prihranili nekaj evrov, je TV posnetek zaokrožil tudi po internetu. Nek prijatelj mi ga je poslal s pripisom, glej te idiote. Pogledal sem in mu odpisal: ti pa glej avte, ki so parkirani za njimi. Njegovo začudenje je preseglo okvire e-pošte in moral me je poklicati: Miha, to je neverjetno, saj so za prerivajočo množico parkirani za tak obup daleč predobri avtomobili!

V Sloveniji obstaja previsoka kritična masa ljudi, ki si je privoščila predrag avto glede na svoje finančne sposobnosti. Taki posamezniki obstajajo povsod, le pri nas pa jih je toliko, da vplivajo na celotno populacijo. Tak človek si je kupil avto na kredit (ali lizing) in MORA vsak mesec zbrati točno določeno količino denarja za odplačilo. Kar postane njegova môra. Ponavadi ne gre za strategijo posameznika, marveč za obsedenost družin, zato pišem v množini: ne privoščijo si počitnic, varčujejo na vseh koncih, tudi pri hrani, drug drugemu gledajo pod prste, očitajo si, se prepirajo in neprestano kalkulirajo, kako bodo zbrali za mesečni obrok. Hkrati pa že hrepenijo po novem avtu, novem kreditu!

Kako bo mirno in zadovoljno peljal voznik, ki je pred vožnjo 10 minut okleval, preračunaval in sline cedil ob najslabši možni klobasi? Če jo je kupil, ima občutke krivde, kako bo pa sedaj odplačal kredit? Uničil je družinski proračun! Če je ni, podzavestno sovraži avto okoli sebe, za katerega se še hrani odreka! Nakar tak človek v takem razpoloženju pred seboj zagleda nekoga, ki vozi počasneje kot on! Kako bo trobil! Stiskal bo hupo in mislil, da gre za pravičniški bes odličnega voznika, v resnici pa gre le za človeka, ki bi raje stiskal pasjo radost kot volan.

Ker smo ljudje s svojimi zrcalnimi nevroni narejeni za posnemanje, bodo taki kreditni zagrenjenci, če jih je zadosti veliko, diktirali obnašanje na cesti vsem ostalim (tudi turistom, dodajam za one, ki se sprašujejo, kako se tujci tako hitro navadijo lokalnih običajev).

Preberi celo (ali pa vsaj vse kar sem odebelil z krepko).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::



Pridi na izlet, te bom malo peljal naokoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Supercars, a na koncu nimajo za hrano... ..ne gredo na počitnice, varčuejo na vseh koncih, ampak važno da je nov avto na dvorišču da sosed vidi kako "bogat" je. Ko oni Albanci dol z starimi Audiji in BMWji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Pa kaj se še bolj zapletaš.
Kak je z mojimi ventilcki in elektromagnetnim sevanjem na vpliv prenosa podatkov?
««
30 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708241096 (2739) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125368 (85433) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68163356 (43196) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130193 (24998) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632571 (29102) bluefish

Več podobnih tem