» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
31 / 48
»»

Holedino ::

Ni problema, ni nobenega elektromagnetnega sevanja, ti tvoj indukcijski štedilnik in naftni avto bolj "seva". Nevaren za zdravje ni niti ta kar se sevanja tiče. Kar se pa tiče škodljivosti izpuha je pa zelo nevaren. Kdor ne verjame naj se za pol ure zapre v zaprto garažo z prižganim bencinarjem ali dizlom. V pol ure bo mrtev ležal na tleh! .. ..

Texas woman, child, die from carbon monoxide poisoning after car left running in garage
https://www.wave3.com/2021/02/16/texas-...



His keyless car killed him while he slept. New legislation could save others
https://eu.freep.com/story/money/cars/2...

Carbon Monoxide Poisoning: Garages (AEN-207)
https://www.abe.iastate.edu/extension-a...

"How dangerous is it to operate an engine in a closed building? So dangerous that it must NEVER be done, even for a short time! The extremely high concentrations of carbon monoxide produced by an engine can raise CO concentrations in a closed building so quickly that a person may collapse before they even realize there is a problem. "

"Iowa State University investigated the death of two men in a car wash. Operation of their poorly tuned truck in a closed car wash raised CO concentrations to the immediately dangerous concentration of 1200 ppm in less than 8 minutes. After only 22 minutes concentrations reached 3500 ppm. The two men had died without being able to move toward the outside door. Survivors of similar occurrences say they did not realize they were being poisoning, became dizzy, then quickly collapsed, and were unable to move toward the door."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

solatjek ::

Valvoline je izjavil:

jaz sem ti povedal da me avto stane 100e na mesec vkljucena registracija ter gorivo. Ce tankam cvicka je lahko manj, ce bi tankal odpadno olje po 10-20c mesanca 50-50 pa manj k 50e na mesec. Ti pravis da ni mogoce jaz pravim da je, ce mas jajc stavima pa je.


Avto te lahko stane 100€ na mesec, če se skoraj nič ne voziš. Pri 2000+ km na mesec dam samo za bencin 200+€. Koliko te avto v življenju stane, je največ odvisno, koliko se voziš, manj, kot se voziš, bolj je smiselno razmisliti, če ga sploh rabiš. Imamo dva avta, taprvi stane x krat 100€ na mesec, z njim se pač ogromno vozimo, drugega rabimo občasno in stane manj kot 100€ na mesec, 1x letno servis 200€, registracija + zavarovanje 250€, vinjeta 110€ in bencina za 500€ na leto. Dlje kot ga imamo, cenejši je, saj se strošek nakupa razdeli na vedno več mesecev/let, popravil pa kljub 15+ starosti na srečo ni kaj dosti.

Holedino ::

Res je. Solatjek je prej zračunal da ga je avto v 15 letih stal 88.000 EUR, kljub temu da je za nakup porabil samo 22.000 EUR. Ogromno je za gorivo, res je. Naftna podjetja nas ožemajo.

solatjek je izjavil:

Tudi sam veliko razmišljam o EV. Najprej predstavim trenutno situacijo, avto imam 15 let, nov je stal 22.000EUR, v 15. letih me je z vsem vzdrževanjem (redni servisi, gume, zavore, tudi kakšna okvara, klikma, amortizerji, hladilnik...) stal dodatnih 11.000EUR, skupaj torej 33000EUR pri 360.000 km. Zavarovanja in registracije niso vštete. Je bencinar s povprečno porabo 7l/100km, torej sem pokuril 25200l goriva, to je verjetno podatek, ki ga je smiselno v 15 letih primerjati z elektriko. Če je povprečna cena recimo 1,4EUR na liter bencina, sem pokuril 35800EUR goriva, avto me je tako stal (brez zavarovanj in reg.) 88.800EUR v 15 letih in 360.000km. Avto sedaj ni vreden nič več, mogoče max 2.000EUR.

Bi z nakupom povprečnega el. vozila (novega) za cca 45.000EUR, ki bi ga uporabljal 15 let na enaki kilometrini, kaj pridobil, se splača? Zna kdo narediti kak smiseln izračun?


evo.

Izračun pa zna narest VSAK ki si vzame 20 minut za to. :) Tako da kar brž na delo, EV se seveda splača. Za 30k EUR dobiš že MG5 električnega karavana, velikosti Volkswagen Passata karavan. Velik družinski avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Prav nič ne nakladam. Veliko večino škodljivih učinkov zaradi prometa je zaradi avtomobilov zaradi njihove neznanske količine in neposredne bližine ljudi.


Samo v mestih prepovej promet, pa bo pol manj onesnaževanja. Ne pa da vsem vsiljuješ svoje nebuloze o EV.


Niso nobene debuloze, ampak dejstva. EV je superiorna tehnologija v primerjavi z avtomobilom na termične motorje. Prepovedati promet v mestih je ena rešitev, druga rešitev so pa EVji.


Dokler nimamo v vsaki vasi jedrske elektrarne, je EV nebuloza debilov tvojega kova in poceni nakup ter poceni vožnja za bogate. Ni EV namenjen raji, raji je namenjeno, da bo plačevala EV-je bogatim.

m0LN4r je izjavil:


Men se zdi 100€ kr veliko, to je meni dovolj za dobrih 1600km.


100€ je 101 litrov plina. S tem se žena skoraj 2 meseca vozi naokoli. Pa ji ni treba EV jajc kupovat in jemat lizingov ali kreditov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Dokler nimamo v vsaki vasi jedrske elektrarne, je EV nebuloza debilov tvojega kova

Ne rabimo!!Ni nebuloza, ampak dejstvo ki se bo zgodilo v prihodnosti, bližnji prihodnosti. Da gremo v Sloveniji vsi na električni avto rabimo 15 % več elektrike, kar je 2400 GWh letno več. To je ene 5 do 7 hidroelektrarn in to je to.


in poceni nakup ter poceni vožnja za bogate. Ni EV namenjen raji, raji je namenjeno, da bo plačevala EV-je bogatim.

Ni res. Tudi za plebejce je EV poceni in mngogo cenejši na dolgi rok kot bencinar. Za tiste ki pa nimajo za začetno investicijo je pa tukaj rešitev kredit eko sklada, BREZ POLOGA (torej nič ne rabiš imeti v denarnici). Večino avtov se tako ali tako danes kupi na kredit, ne na keš. EV državo in s tem vse nas davkoplačevalce stane precej MANJ kot pa naftni avto, kajti naftni avto nas stane 14.000 EUR vsako leto za vsak naftni avto zaradi škode zaradi izpuha.
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

Poraba ranga 8,5 litrov plina, s tem torej narediš slabe 1200 km. Če rabi 2 meseca da naredi 1200 km, kar je manj kot 20 km povprečno na dan, potem drži. Če dela več, potem ne drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Supercars, a na koncu nimajo za hrano... ..ne gredo na počitnice, varčuejo na vseh koncih, ampak važno da je nov avto na dvorišču da sosed vidi kako "bogat" je. Ko oni Albanci dol z starimi Audiji in BMWji.

Ti ze ves.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Izračun pa zna narest VSAK ki si vzame 20 minut za to. :) Tako da kar brž na delo, EV se seveda splača. Za 30k EUR dobiš že MG5 električnega karavana, velikosti Volkswagen Passata karavan. Velik družinski avto.


Dacia iz leta 2010 je bolje narejena in ima bolj kvalitetne materiale kot ta kitajski jajc, ki ob pogledu na makadamswko cesto začne razpadat.
Sej tesla ni dost daleč stran od tega kitajca. Vse kar ima tesla dobro je software, vse ostalo je na nivoju jugotov. Zato pa metroti iz rogovih ponijev tako hitro šaltajo na tesle, ker jih knofi in plastika spominja na starše in njihove jugote pa stoenke. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Ni problema, ni nobenega elektromagnetnega sevanja, ti tvoj indukcijski štedilnik in naftni avto bolj "seva". Nevaren za zdravje ni niti ta kar se sevanja tiče. Kar se pa tiče škodljivosti izpuha je pa zelo 

Zdej pa bluziš ali pa se izmikaš odgovoru.
Kakšne indukcije, pa naftni avto....

Kakšen vpliv ima elektromagnetno sevanje pri EV na prenos podatkov o tlaku iz ventilčka na kolesu v centralni procesor EV avta?

Bolj jasno, mislim, da ne morem vprašat.

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Dokler nimamo v vsaki vasi jedrske elektrarne, je EV nebuloza debilov tvojega kova

Ne rabimo!!Ni nebuloza, ampak dejstvo ki se bo zgodilo v prihodnosti, bližnji prihodnosti. Da gremo v Sloveniji vsi na električni avto rabimo 15 % več elektrike, kar je 2400 GWh letno več. To je ene 5 do 7 hidroelektrarn in to je to.


Človek, v novicah je, da bodo v nemčiji izklapljali tovarne, da se bo ljudstvo na elektriko lahko grelo, ker ni dovolj elektrike, ti pa trdiš, da bo z več EV še manjša poraba?
Hidroelekrtrarn v sloveniji ne boš več gradil, termo tudi ne, tako da ti ostane smao jedrska. Jaz bi jo postavil zraven parlamenta sredi ljubljane. Tja spada, ker od tam največ neumnosti uide. Naj se ljubljančani svetijo ponoč z njihovimi EV.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

solatjek je izjavil:

Valvoline je izjavil:

jaz sem ti povedal da me avto stane 100e na mesec vkljucena registracija ter gorivo. Ce tankam cvicka je lahko manj, ce bi tankal odpadno olje po 10-20c mesanca 50-50 pa manj k 50e na mesec. Ti pravis da ni mogoce jaz pravim da je, ce mas jajc stavima pa je.


Avto te lahko stane 100EUR na mesec, če se skoraj nič ne voziš. Pri 2000+ km na mesec dam samo za bencin 200+EUR. Koliko te avto v življenju stane, je največ odvisno, koliko se voziš, manj, kot se voziš, bolj je smiselno razmisliti, če ga sploh rabiš. Imamo dva avta, taprvi stane x krat 100EUR na mesec, z njim se pač ogromno vozimo, drugega rabimo občasno in stane manj kot 100EUR na mesec, 1x letno servis 200EUR, registracija + zavarovanje 250EUR, vinjeta 110EUR in bencina za 500EUR na leto. Dlje kot ga imamo, cenejši je, saj se strošek nakupa razdeli na vedno več mesecev/let, popravil pa kljub 15+ starosti na srečo ni kaj dosti.

Drzi, se strinjam. Vse odvisno kolk se furas. Pac v mojem primeru trenutno za 1000km/mes me avto stane 100e mesecno vse vsteto noter. Kot receno do 30k letno je ice se vedno boljsa izbira, cez 30k se vsekakor splaca razmisljat o EV, dokler za voznjo castijo sosedi. Se prej pa opcije o menjavi sluzbe.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

1000km, to je za mescana kot potovanje na luno in nazaj. Tega si ne ve predstavljati.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

Supercars, a na koncu nimajo za hrano... ..ne gredo na počitnice, varčuejo na vseh koncih, ampak važno da je nov avto na dvorišču da sosed vidi kako "bogat" je. Ko oni Albanci dol z starimi Audiji in BMWji.

Ti ze ves.


Jaz se po tem ne ravnam. Veliko slovencev pa na žalost pa.. Vsi tujci se čudijo zakaj imamo tako dobre avte na cestah, po tem ko jim poveš da imamo povprečno plačo samo 1200 EUR na mesec jim ni nič jasno..

nejc_nejc je izjavil:

Ni problema, ni nobenega elektromagnetnega sevanja, ti tvoj indukcijski štedilnik in naftni avto bolj "seva". Nevaren za zdravje ni niti ta kar se sevanja tiče. Kar se pa tiče škodljivosti izpuha je pa zelo 

Zdej pa bluziš ali pa se izmikaš odgovoru.
Kakšne indukcije, pa naftni avto....

Kakšen vpliv ima elektromagnetno sevanje pri EV na prenos podatkov o tlaku iz ventilčka na kolesu v centralni procesor EV avta?

Bolj jasno, mislim, da ne morem vprašat.


Sem ti že napisal da senzor za prenos tlaka bo deloval. Lp. Nič ne bluzim, sej sem ti že prej to povedal.

Človek, v novicah je, da bodo v nemčiji izklapljali tovarne, da se bo ljudstvo na elektriko lahko grelo, ker ni dovolj elektrike, ti pa trdiš, da bo z več EV še manjša poraba?

Ne. Nisem rekel da bo manjša poraba elektrike. Rekel sem da bo če gremo vsi na EV samo 15 % večja poraba elektrike. 15 % večja poraba elektrike, vendar zato mnogo manjša poraba ENERGIJE. EV porabi 4 do 6x manj energije od naftnega avtomobila, ker je tak varčen. Bolj bi se nam splačalo tisti bencin ki ga za avte porabimo skuriti v generatorjih, bi rabili 2x manj bencina za isto količino kilometrov kot jih v Sloveniji naredimo, z odpadno toploto generatorjev pa bi lahko greli vsa stanovanja zastonj. Vendar pomanjkanje elektrike je mnogo manjše kot pomanjkanje nafte, kajti svoje nafte nimamo nič, elektriko pa skoraj vso svojo naredimo.

Hidroelekrtrarn v sloveniji ne boš več gradil, termo tudi ne, tako da ti ostane smao jedrska. Jaz bi jo postavil zraven parlamenta sredi ljubljane. Tja spada, ker od tam največ neumnosti uide. Naj se ljubljančani svetijo ponoč z njihovimi EV.

Seveda hidroelektrne se bodo še gradile v Sloveniji, kar poglej koliko jih je še planiranih. Termo se res ne bodo več gradile. NI res da ti ostane samo še jedrska. Jedrska je 5x dražja oblika energije in je dandanes najdražja oblika energije. POstavimo hidro, ter hkrati še sončne in veterne elektrarne, teš6 lahko pa predelamo na lesno biomaso (na les) in ga imamo za rezervo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Ampak potem spet nisi nič naredil za okolje. Ker v resnici ti ni do čistejšega okolja, ampak samo propagiraš EV kot nekaj najboljšega.

EV je sranje. Edina sprejemnljiva opcija je hibrid med agregatom na plin in baterijo. Na plin se voziš izven naselij, na baterijo v naseljih, da ne svinjaš zraka v naseljih. Vse ostalo je totalna utopija idiotov tvojega kova.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Najvecji problem so podivjani gabariti vozil. Ta idiotizem ne pelje nikamor. Jenkijevski style suv,truck in podoben nepotreben klump. 24/7 serjejo o global warmingu, pomankanju goriv, elektrike, uvedl co2 kupone da ozemajo ljudstvo... namest da bi z zakonom globalno prepovedali prodajo osebnih vozil teze cez 1tono, ce ze pa eksponencna obdavcitev nepotrebnega preseravanja tak da glava pece. Tako se lahko globalno letno prihrani vsaj 50% nacrpanih energentov.

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Res je. Solatjek je prej zračunal da ga je avto v 15 letih stal 88.000 EUR, kljub temu da je za nakup porabil samo 22.000 EUR. Ogromno je za gorivo, res je. Naftna podjetja nas ožemajo.

solatjek je izjavil:

Tudi sam veliko razmišljam o EV. Najprej predstavim trenutno situacijo, avto imam 15 let, nov je stal 22.000EUR, v 15. letih me je z vsem vzdrževanjem (redni servisi, gume, zavore, tudi kakšna okvara, klikma, amortizerji, hladilnik...) stal dodatnih 11.000EUR, skupaj torej 33000EUR pri 360.000 km. Zavarovanja in registracije niso vštete. Je bencinar s povprečno porabo 7l/100km, torej sem pokuril 25200l goriva, to je verjetno podatek, ki ga je smiselno v 15 letih primerjati z elektriko. Če je povprečna cena recimo 1,4EUR na liter bencina, sem pokuril 35800EUR goriva, avto me je tako stal (brez zavarovanj in reg.) 88.800EUR v 15 letih in 360.000km. Avto sedaj ni vreden nič več, mogoče max 2.000EUR.

Bi z nakupom povprečnega el. vozila (novega) za cca 45.000EUR, ki bi ga uporabljal 15 let na enaki kilometrini, kaj pridobil, se splača? Zna kdo narediti kak smiseln izračun?


evo.

Izračun pa zna narest VSAK ki si vzame 20 minut za to. :) Tako da kar brž na delo, EV se seveda splača. Za 30k EUR dobiš že MG5 električnega karavana, velikosti Volkswagen Passata karavan. Velik družinski avto.


Dj ze prebol tega MGja. Ne more se primerjati s passatom. Nista v istem razredu, torej nista primerljiva!!!

Holedino ::

Ampak potem spet nisi nič naredil za okolje. Ker v resnici ti ni do čistejšega okolja, ampak samo propagiraš EV kot nekaj najboljšega.

Kako mi ni do čistejšega okolja?! SEVEDA mi je. AMpak EV ni samo boljši kar se okolja tiče, ima tudi druge številne prednosti:

1.. 10x nižja cena vožnje na kilometer

2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer

3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok

4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje

5. Boljši pospeški

6. Mnogo boljša krivulja navora

7. NIžje težišče

8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)

9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike

10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)

11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči

12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija 100x manj gibajočih se delov)

13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od rusov

14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen).

15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi

EV je sranje. Edina sprejemnljiva opcija je hibrid med agregatom na plin in baterijo.

Ni res, EV je superiorna zadeva. Hibrid med plinom in baterijo bi bil pa ok vrjanta, mnogo boljša od bencina ali bog ne daj dizla, ampak še vedno slabši od EVja.

Vse ostalo je totalna utopija idiotov tvojega kova. Na plin se voziš izven naselij, na baterijo v naseljih, da ne svinjaš zraka v naseljih.

Oba dva veva kdo je idiot in kristalno jasno je da to nisem jaz. V teoriji se to sliši lepo " Na plin se voziš izven naselij, na baterijo v naseljih, da ne svinjaš zraka v naseljih.". Vendar v praksi pa takšen avto še vedno kuri 3 do 4x več energije na kilometer, prav tako je drag ker ima dvojni pogon in tu imamo še nezaneljiv motor z veliko gibljivimi deli in njegovo vzdrževanje..Evo tole spodaj je primerjava motorja z notranjim izgorevanjem za isto moč. Motor na notranje izgorevanjem je zelo komplicirana, težka in pokvarljiva zadeva z zelo veliko delčki:


Engine vs Electric Motor

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ni res, drugi nič ne hejta, nisi ga sploh pogledal. Tudi zato vem da ga nisi pogledal, ker JASNO pove da so številke iz znanstvene študije..
Jaz ti lahko povem realno, da me pride pol manj.
Lahko ti se povem da sodelavec placa za 90 konjsko dacio 128EUR na mesec s servisom vred. Tanka 1x na mesec.
Tvoj youtube znanstvenik, bi ze tu avtomaticno operiral z 3x vecjimi ciframi, ker avta sploh nima.


Pol manj, torej samo 300.000 EUR v 50 letih? To je še vedno OGROMNOO... ... ...

Daj tukaj izračunaj koliko te avto stane v 50 letih vse skupaj. Nakup (toliko nakupov kot je pač v 50 letih), bencin, registracija, zavarovanje, gume, cestna taksa, vzdrževanje in servisi, izredni servisi ko se kaj pokvari ipd. Si upaš? :) Kriptobog: si tudi ti upaš izračunat koliko te bo avto stal v 50 letih (če menjavaš na 5 let recimo je to 10 nakupov avtov, če te vsak pride 40k kot je golf dizel je že to 400.000 EUR sam za nakupe, za rabljene 5 let dobiš pa mogoče 100.000 EUR, torej 300.000 EUR stroška samo za nakupe, kje je še gorivo in vse ostalo ipd ipd). Zdaj pa pomisli koliko vsega bi si lahko privoščil, koliko potovanj, koliko luksaza, koliko razvajanja, če avta ne bi imel?


Sem izracunal. EV me pride 50k vec, kot dizel, torej za 10 avtov dam ze v startu 500k vec kot za dizla. Ne turi mi golfa, ker ne kupujem golfa. Potovanj in luksuza si lahko v vsakem primeru privoscim enako. Z avtom ali brez.

Holedino ::

Valvoline je izjavil:

Najvecji problem so podivjani gabariti vozil. Ta idiotizem ne pelje nikamor. Jenkijevski style suv,truck in podoben nepotreben klump. 24/7 serjejo o global warmingu, pomankanju goriv, elektrike, uvedl co2 kupone da ozemajo ljudstvo... namest da bi z zakonom globalno prepovedali prodajo osebnih vozil teze cez 1tono, ce ze pa eksponencna obdavcitev nepotrebnega preseravanja tak da glava pece. Tako se lahko globalno letno prihrani vsaj 50% nacrpanih energentov.


Tole se pa strinjam! Čeprav pri EVju pa lahko imaš tudi velikega in ti bo kuril še vedno 3x manj kot pa mikro bencinski Smart. Ker je pač električni motor tako učinkovit, oziroma temični motor tako neučinkovit. kriptobog:90 % ljudi EV pride manj.. pa ne glede na to da on hoče enega dragega EQS za 150.000 EUR, ostalega noče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Najvecji problem so podivjani gabariti vozil. Ta idiotizem ne pelje nikamor. Jenkijevski style suv,truck in podoben nepotreben klump. 24/7 serjejo o global warmingu, pomankanju goriv, elektrike, uvedl co2 kupone da ozemajo ljudstvo... namest da bi z zakonom globalno prepovedali prodajo osebnih vozil teze cez 1tono, ce ze pa eksponencna obdavcitev nepotrebnega preseravanja tak da glava pece. Tako se lahko globalno letno prihrani vsaj 50% nacrpanih energentov.


Tole se pa strinjam! Čeprav pri EVju pa lahko imaš tudi velikega in ti bo kuril še vedno 3x manj kot pa mikro bencinski Smart. Ker je pač električni motor tako učinkovit, oziroma temični motor tako neučinkovit. kriptobog:90 % ljudi EV pride manj.. pa ne glede na to da on hoče enega dragega EQS za 150.000 EUR, ostalega noče.


Jaz pac nisem med teh 90%, zato mi ne tezi, da se mi EV splaca.

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

bla bla bla

nehaj že nakladat. ev niso nič bolj prijazni do okolja kot ice avtomobili.
proizvodnja baterij je večja svinjarija kot kurjenje nafte.
res je, odmakneš kurjenje goriv v okolico mest, s tem ko imaš ev, ampak za naravo globalno nisi nič naredil, ker sedaj kuriš v termoelektrarnah.
jedrske v vsako vas, pa potem ev, prej pa ne bo globalne rešitve za svinjarijo, ki jo kurimo v termoelektrarnah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

bla bla bla

nehaj že nakladat. ev niso nič bolj prijazni do okolja kot ice avtomobili.
proizvodnja baterij je večja svinjarija kot kurjenje nafte.
res je, odmakneš kurjenje goriv v okolico mest, s tem ko imaš ev, ampak za naravo globalno nisi nič naredil, ker sedaj kuriš v termoelektrarnah.
jedrske v vsako vas, pa potem ev, prej pa ne bo globalne rešitve za svinjarijo, ki jo kurimo v termoelektrarnah.


Žal je to res.
Po moje je tale tema cepelinska smer. Bomo še doživeli eno drugo obliko.

m0LN4r ::

Se enkrat, kje?


https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Če bi tu pokazal sliko množice, recimo 100 ljudi, kakšna je verjetnost, da je nekdo izmed njih pametnejši od mene? Skoraj da je ni. Ergo, nimam problema s tem, da imam EV, 99,5% ljudi pa ne.
Jaz se vozim zastonj in dobro, oni pač ne.

WizzardOfOZ ::

Pravijo, da bodo pozimi prepovedal poganjanje žičnic, če bo kriza. Ali bodo prepovedal tudi polnjenje EV?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Najvecji problem so podivjani gabariti vozil. Ta idiotizem ne pelje nikamor. Jenkijevski style suv,truck in podoben nepotreben klump. 24/7 serjejo o global warmingu, pomankanju goriv, elektrike, uvedl co2 kupone da ozemajo ljudstvo... namest da bi z zakonom globalno prepovedali prodajo osebnih vozil teze cez 1tono, ce ze pa eksponencna obdavcitev nepotrebnega preseravanja tak da glava pece. Tako se lahko globalno letno prihrani vsaj 50% nacrpanih energentov.


Tole se pa strinjam! Čeprav pri EVju pa lahko imaš tudi velikega in ti bo kuril še vedno 3x manj kot pa mikro bencinski Smart. Ker je pač električni motor tako učinkovit, oziroma temični motor tako neučinkovit. kriptobog:90 % ljudi EV pride manj.. pa ne glede na to da on hoče enega dragega EQS za 150.000 EUR, ostalega noče.


Jaz pac nisem med teh 90%, zato mi ne tezi, da se mi EV splaca.


Nisem rekel da se splača vsekemu, rekel sem da se spača 90 % ljudi. Če si zračunal da se ti ne splača, in če nisi naredil kakšne napake v izračunu, potem se ti pač ne splača in spadaš v teh 10 %.

nehaj že nakladat. ev niso nič bolj prijazni do okolja kot ice avtomobili.

Laž. Ne nakldam, povedal sem samo dejstva. EVji imajo NIČELNE izpuste strupenih plinov v mestih, kjer so koncentracije tudi 500 krat večje kot na podeželju!
CHILDHOOD AIR POLLUTION EXPOSURE LINKED TO POOR MENTAL HEALTH AT AGE 18
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...


proizvodnja baterij je večja svinjarija kot kurjenje nafte.

Laž.


res je, odmakneš kurjenje goriv v okolico mest, s tem ko imaš ev,


TOČNO TO, in to je KLJUČNEGA POMENA!! KLJUČNEGA POMENA je da ljudje ne dobijo strupov v svoje telo.

ampak za naravo globalno nisi nič naredil, ker sedaj kuriš v termoelektrarnah.

Tudi globalni si precej naredil. Izkoristek elektrarne-omrežje-avto je večji kot pa izkoristek dizla ali bencinarja, torej pri EVju porabiš manj energije overall. TUdi kar se tiče izpustov toplogrednih plinov, ki so res globalna zadeva, jih EV spusti precej manj v življenjski sobi. AMpak kar se tiče onesnaževanje je bolj ključno to da ljudje ne dobijo strupov v svoje telo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

jedrske v vsako vas,

Ne rabimo jedrske. Jedrska daje 5x dražjo elektriko od ostalih virov, zakaj bi kdo to hotel?! In rabimo samo 15 % več elektrike če gremo vsi na EVje, kar je 5 do 7 hidroelektrarn, ozriroma dobro tretjino jedrske. Ampak jedrska se ne splača, kot povedano.

WizzardOfOZ je izjavil:

Pravijo, da bodo pozimi prepovedal poganjanje žičnic, če bo kriza. Ali bodo prepovedal tudi polnjenje EV?


Kje piše da bodo prepovedal poganjanje žičnic? Aja izmislil si si..

m0LN4r je izjavil:

Se enkrat, kje?




Tukaj. 92 % vse prodaje avtov so elekrični avti. ;) Ostale države tesno sledijo. Čez nekaj let tudi pri nas (smo že na 3 % btw). Smo pač par let za razvitim svetom, ampak pride to tudi k nam.



Norway At New Record High 92% Plugin EV Share In March
https://cleantechnica.com/2022/04/02/no...

Norway At New Record High 92% Plugin EV Share In March
https://cleantechnica.com/2022/04/02/no...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

kow ::

Se zdi kar smiselno. Ce bos ze kaj izklapljal, bos prvo (relativni) luksuz.

Holedino je izjavil:


Tukaj. 92 % vse prodaje avtov so elekrični avti.



Bolj pomembna povezava je:

https://elbil.no/om-elbil/elbilstatisti...

18% registriranih avtomobilov je trenutno ze elektricnih. Zraven je se 6.5% plugin hibridov. Torej je ze skoraj cetrtina flote elektrificirana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

kow je izjavil:



Holedino je izjavil:


Tukaj. 92 % vse prodaje avtov so elekrični avti.



Bolj pomembna povezava je:

https://elbil.no/om-elbil/elbilstatisti...

18% registriranih avtomobilov je trenutno ze elektricnih. Zraven je se 6.5% plugin hibridov. Torej je ze skoraj cetrtina flote elektrificirana.


Evo prikaz v %, strojnik!!!
Oba sta prava.
Pri drugem manjka še skupno št. vseh vozil prej in sedaj.....in bo popolno.

kow ::

Skupno stevilo vozil na cestah raste, ker raste stevilo prebivalcev. Recimo, da je osebnih avtomobil cirka polovico stevila prebivalcev. Torej danes 2 750 000, 10 let nazaj pa 2 500 000.
Torej je registriranih ICE avtomobilov dejansko manj. Kar potrjuje tudi poraba bencina, ki je padla. Poraba dizla je podobna, ampak dizel ne kurijo samo osebni avtomobili. Tovorni promet pa je gotovo narasel.
Skratka, strojnik sicer ves cas malo do precej pretirava, ampak v principu vas ves cas sola. Vi ostali ste pa papki.

Zdaj sem tudi opazil, da hover z misko na pie chart pokaze tudi absolutno stevilo vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

Sploh ni fora v šolanju, temveč v predstavljanju dejstev. In procent je tipična varjanta za možne manipulacije, kar ne dojame ali pa noče vedeti.
Kar se pa trenutnih EV tiče, pa meni v trenutni obliki pač ne pride v poštev.
Bo čas pokazal kako bo.
Verjamem, da je cepelin, ki ga bodo druge tehnologije povozile.

Sem na mobiju ob kavi in je vse bolj majhno in miške ni....

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

kow je izjavil:

Se zdi kar smiselno. Ce bos ze kaj izklapljal, bos prvo (relativni) luksuz.

Holedino je izjavil:


Tukaj. 92 % vse prodaje avtov so elekrični avti.



Bolj pomembna povezava je:

https://elbil.no/om-elbil/elbilstatisti...

18% registriranih avtomobilov je trenutno ze elektricnih. Zraven je se 6.5% plugin hibridov. Torej je ze skoraj cetrtina flote elektrificirana.


Težava je da od tega nimamo nič, kaj točno je plus? Je Zemlja danes bolj čista ko t pred časom EVjev pred 100 leti?

Ali porabimo MANJ resursov kot pred 100 leti

To so pravilna vprašanja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

Na to vprasanje sem ti zgoraj odgovoril. Da, na Norveskem porabijo manj fosilnih virov kot 10 let nazaj. Tudi v absolutni kolicini.
Ni mi pa jasno, zakaj si arbitrarno izbral leto 1922 kot referencno vrednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mato989 ::

kow je izjavil:

Na to vprasanje sem ti zgoraj odgovoril. Da, na Norveskem porabijo manj fosilnih virov kot 10 let nazaj. Tudi v absolutni kolicini.
Ni mi pa jasno, zakaj si arbitrarno izbral leto 1922 kot referencno vrednost.


Izbral nisem točno 100 let ampak figure of speech... zanima me kako se onesnaževanje planeta giblje na 100 letnih intervalih ali pa vsaj 50 letnih... to je dejansko edino merodajno... Torej ali danes porabimo manj virov kot 1922 ali več? Ali je danes planet bolj onesnažen kot 1922 ali manj... in tako primerjajmo za vsakih 100 let (lahko tudi 50)

Kot resursov mislim predvsem na TOLE:

https://www.zurnal24.si/zdravje/eko-kot...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Holedino ::

kow je izjavil:

Se zdi kar smiselno. Ce bos ze kaj izklapljal, bos prvo (relativni) luksuz.

Holedino je izjavil:


Tukaj. 92 % vse prodaje avtov so elekrični avti.



Bolj pomembna povezava je:

https://elbil.no/om-elbil/elbilstatisti...

18% registriranih avtomobilov je trenutno ze elektricnih. Zraven je se 6.5% plugin hibridov. Torej je ze skoraj cetrtina flote elektrificirana.


Glede žičnic, res je da je najprej najbolj smiselno izklapljati luksuz, vendar to ne skuri kaj dosti, tako kot električni avto v Sloveniji tudi ne. Sicer pa vprašanje za ostale: a da bo bencina in dizla zmanjkalo vas pa ne skrbi?! Glede na to da svoje nafte nimamo čisto nič in da skoraj vso elektriko pridelamo sami, je veliko večja šansa da bo zmanjkalo bencina in dizla, tako kot se je že zgodilo pred podražitvami na večini črpalk!

Utk ::

Ob poceni nafti in pomanjkanju elektrike (oz. visoki ceni), bomo pač zakurbljali vse generatorje, ki jih imamo, plus Brestanico na polno. Ni ne vem kaj, ampak za kako smučišče bo že dovolj.

Holedino ::

nejc_nejc je izjavil:

kow je izjavil:



Holedino je izjavil:


Tukaj. 92 % vse prodaje avtov so elekrični avti.



Bolj pomembna povezava je:

https://elbil.no/om-elbil/elbilstatisti...

18% registriranih avtomobilov je trenutno ze elektricnih. Zraven je se 6.5% plugin hibridov. Torej je ze skoraj cetrtina flote elektrificirana.


Evo prikaz v %, strojnik!!!
Oba sta prava.
Pri drugem manjka še skupno št. vseh vozil prej in sedaj.....in bo popolno.


Oboje je prikaz v procentih in oboje je pravilno in nič ne manjka. Jaz sem govoril o procentu PRODAJE (torej prodaja novih vozil) in sem jasno zapisal da je že 92 % vseh prodanih vozil električnih, torej jaz sem govoril o MARKET SHARE. Kow je pa govoril o FLOTI, torej o procentu električnih vozil na cestah. Oboje je pravilno in oba imava prav.

Utk je izjavil:

Ob poceni nafti in pomanjkanju elektrike (oz. visoki ceni), bomo pač zakurbljali vse generatorje, ki jih imamo, plus Brestanico na polno. Ni ne vem kaj, ampak za kako smučišče bo že dovolj.


Res je. Še nekaj za dizelaše in bencinarje. Če tisto vašo nafto ki jo vi porabite v svojih vozilih vlijemo v generatorje v Brestanici (deluje tudi na dizel ali kurilno olje) in s tem filamo električne avte bomo z 2 krat MANJŠO količino tega dizla naredili isto količino kilometrov kot jih vi sedaj z dizli. Proces je 2x bolj učinkovit, pa je Brestanica že stara in neučinkovita. Če govorimo o plinu, potem velja faktor 3 krat. TOrej 3x več kilometrov naredimo z tem da plin skurimo v elektrarni z 60 % izkoristkom in s tem nafilamo električni avto in imamo na koncu 50 % izkoristek celotnega procesa, kot pa da ta plin natankamo v plinski avto in imamo 12 % skupnega izkorista (tukaj je upoštevan tudi izkoristek pridelave plina)! Da pa je pri elektrarni mnogo lažje koristno uporabiti vso odpadno toploto (za ogrevanje stanovanj recimo) kot pa pri avtomobilih pa mislim da ni treba preveč poudarjati, ker to je jasno vsakomur. Dobesedno bi lahko vse naftne avte zamenjali z električnimi, TU ČE bi elektriko za jih delali z to nafto bi rabili 2 krat manj nafte, hkrati pa bi brezplačno greli vsa stanovanja!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

TOrej jaz govorim o tem (market share):

Kot pa govori o tem (fleet):


Oboje je pravilno in oba imava prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kow ::

Holedino je izjavil:

Sicer pa vprašanje za ostale: a da bo bencina in dizla zmanjkalo vas pa ne skrbi?!


Ne. Od nafte nismo niti priblizno toliko odvisni od Rusov kot od plina. Poleg tega, ce nam Rusi vec ne izvazajo nafte, bodo morali nafto ceneje prodati azijcem ter jim bodo se pri nafti padli dohodki.

Holedino ::

Sploh ni fora v šolanju, temveč v predstavljanju dejstev. In procent je tipična varjanta za možne manipulacije, kar ne dojame ali pa noče vedeti.

Pa kakšne manipulacije človek božji?! JASNO SEM ZAPISAL da gre za procent prodaje pri prodaji novih vozil (napisal sem da 92 % prodaje predstavljajo električni avtomobili) in to je DEFINITIVNO res. Da si pa ti funkcionalno nepismen pa nisem jaz kriv.

Bo čas pokazal kako bo.

Seveda bo pokazal. Že kaže. 92 % prodaje na Norveškem so električni avtomobili, ostale države tesno sledijo. ;) 2025 bodo polovico vse prodaje v Evroprski uniji električni avtomobili. Že leta 2021 jih je bilo 19 %, kar je cca 10 % več kot 2020. Hitro gre gor. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Pa kakšne manipulacije človek božji?! JASNO SEM ZAPISAL da gre za procent prodaje pri prodaji novih vozil (napisal sem da 92 % prodaje predstavljajo električni avtomobili) in to je DEFINITIVNO res. Da si pa ti funkcionalno nepismen pa nisem jaz kriv.


Saj to je glih psihološka manipulacija ČETUDI je pravilno =)

Spomnim se v tem kontekstu ene novice... PORAST RAKAVIH OBOLNJ tega in tega raka (vrsta) kar 300% pol ko si pa šel iskat je pa bilo od 0,000001 na 0,000003% Ja porast je 300% članek s tako novico daje šokantno premiso kot da je vsak drug obolel z tem rakom po novem, resnica je pač drugačna...

To samo kot zanimivost o procentih-.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Težava je da od tega nimamo nič, kaj točno je plus?

Seveda imamo! Manjše onesnaženje in energetsko neodvisnost in s tem višjo vrednost evra napram dolarju. Ter prihranjen keš lastniku avta. Ter več v proračunu zaradi manjših izdatkov za zdravstveno blagajno. In manjši hrup. In manj bolezni/boljše počutje ljudi.

je Zemlja danes bolj čista ko t pred časom EVjev pred 100 leti?

Je bolj čista kot pa če EVjev ne bi bilo, thats for sure.

Ali porabimo MANJ resursov kot pred 100 leti

Porabimo manj resursev kot bi jih drugače porabili če EVjem ne bi bilo.

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Težava je da od tega nimamo nič, kaj točno je plus?

Seveda imamo! Manjše onesnaženje in energetsko neodvisnost in s tem višjo vrednost evra napram dolarju. Ter prihranjen keš lastniku avta. Ter več v proračunu zaradi manjših izdatkov za zdravstveno blagajno. In manjši hrup. In manj bolezni/boljše počutje ljudi.

je Zemlja danes bolj čista ko t pred časom EVjev pred 100 leti?

Je bolj čista kot pa če EVjev ne bi bilo, thats for sure.

Ali porabimo MANJ resursov kot pred 100 leti

Porabimo manj resursev kot bi jih drugače porabili če EVjem ne bi bilo.


Samo to ni dovolj, če ne porabimo tako kot sem vprašal potem samo upočasnjujemo propad ga ne obračamo v pozitivno smer =) Torej to je tako kot bi peljali proti prepadu namesto 100km/h samo 98km/h slaba tolažba, nima smisla se trudit če je to
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Kot resursov mislim predvsem na TOLE:

https://www.zurnal24.si/zdravje/eko-kot...

Električni avto izpusti TUDI manj CO2ja in drugih toplogrednih plinov od naftnega. Približno 3 do 10x manj, odvisno od vira elektrarn v električni mreži. Tako je danes. Danes je bolje in vsako leto postaja še bolje ker električna mreža postaja čistejša iz leta v leto (ukinja se premog, čedalje več je obnovljivih virov ipd).

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Kot resursov mislim predvsem na TOLE:

https://www.zurnal24.si/zdravje/eko-kot...

Električni avto izpusti TUDI manj CO2ja in drugih toplogrednih plinov od naftnega. Približno 3 do 10x manj, odvisno od vira elektrarn v električni mreži. Tako je danes. Danes je bolje in vsako leto postaja še bolje ker električna mreža postaja čistejša iz leta v leto (ukinja se premog, čedalje več je obnovljivih virov ipd).


Medtem pa vsako leto porabljamo VEČ resursov kot jih Zemlja regenerira NAVKLJUB vsem tem EVjem... torej niso nek faktor kajne =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Saj to je glih psihološka manipulacija ČETUDI je pravilno =)

Ne ni! TOČNO IN JASNO sem povedal da je 92 % prodaje na NOrveškem EVjev. Če pa ti ne znaš brat pa ni moja krivda.

To samo kot zanimivost o procentih-.

Si funkcionalno nepismen. Jebiga. In tudi če gledaš fleet (procent na cestah) je 18 % še vedno veliko, to je skoraj vsak peti avto. In vsako leto gre hitro gor. ;)

Mato989 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Težava je da od tega nimamo nič, kaj točno je plus?

Seveda imamo! Manjše onesnaženje in energetsko neodvisnost in s tem višjo vrednost evra napram dolarju. Ter prihranjen keš lastniku avta. Ter več v proračunu zaradi manjših izdatkov za zdravstveno blagajno. In manjši hrup. In manj bolezni/boljše počutje ljudi.

je Zemlja danes bolj čista ko t pred časom EVjev pred 100 leti?

Je bolj čista kot pa če EVjev ne bi bilo, thats for sure.

Ali porabimo MANJ resursov kot pred 100 leti

Porabimo manj resursev kot bi jih drugače porabili če EVjem ne bi bilo.


Samo to ni dovolj, če ne porabimo tako kot sem vprašal potem samo upočasnjujemo propad ga ne obračamo v pozitivno smer =) Torej to je tako kot bi peljali proti prepadu namesto 100km/h samo 98km/h slaba tolažba, nima smisla se trudit če je to


Ni res.

Mato989 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Kot resursov mislim predvsem na TOLE:

https://www.zurnal24.si/zdravje/eko-kot...

Električni avto izpusti TUDI manj CO2ja in drugih toplogrednih plinov od naftnega. Približno 3 do 10x manj, odvisno od vira elektrarn v električni mreži. Tako je danes. Danes je bolje in vsako leto postaja še bolje ker električna mreža postaja čistejša iz leta v leto (ukinja se premog, čedalje več je obnovljivih virov ipd).


Medtem pa vsako leto porabljamo VEČ resursov kot jih Zemlja regenerira NAVKLJUB vsem tem EVjem... torej niso nek faktor kajne =)


Seveda so faktor in to velik. Glede STRUPENIH plinov ki jih vdihavajo ljudje v mestih, kjer so koncentracije zaradi naftnih avtomobilov tudi 500x večje pri električnem avtu pa NIČELNE so OGROMEN faktor! Glede CO2ja pa so še zmeraj faktor, okrog 20 % globalno prinesejo naftni avtomobili. TO bi lahko 10x zmanjšal z električnimi če bi hkrati ozelenil tudi električno mrežo. Če pa ne bi in bi priklopil na obstoječo mrežo pa cirka 2 do 5x bolje (odvisno od mreže v posamezni državi)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Seveda so faktor in to velik. Glede STRUPENIH plinov ki jih vdihavajo ljudje v mestih, kjer so koncentracije zaradi naftnih avtomobilov tudi 500x večje pri električnem avtu pa NIČELNE so OGROMEN faktor! Glede CO2ja pa so še zmeraj faktor, okrog 20 % globalno prinesejo naftni avtomobili. TO bi lahko 10x zmanjšal z električnimi če bi hkrati ozelenil tudi električno mrežo. Če pa ne bi in bi priklopil na obstoječo mrežo pa cirka 2 do 5x bolje (odvisno od mreže v posamezni državi)


Ne ti ne dojameš, da EVji dejansko neposredno SLABŠAJO situacijo...

Ker ne dojameš da več resursov porabljamo na Zemlji zaradi PREVELIKE POPULACIJE... torej če bi imeli več dizlašev in bencinarjev bi imeli več mrtvih = manj porabe resursov Zemlje...

Ti gledaš pa v napačni smeri ti rešuješ življenja tako da več porabljajo hvališ se pa da rešuješ Svet

Epic Fail
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Ni ne vem kaj, ampak za kako smučišče bo že dovolj.

Uff že samo Brestanica je 406 MW. TO obratovano 24/7 proizvede 3.556.560 MWh oziroma 3.556 GWh, kar je več kot 22 % elektrike ki jo SLovenija letno porabi. Pa to je samo Brestanica, kje so šele vsi drugi generatorji. Torej ogromno več lahko proizvedemo če bi bila kriza. SKratka brez elektrike ne bomo. Brez nafte pa precej možno, kajti svoje nafte nimamo ČISTO NIČ!

Ne ti ne dojameš, da EVji dejansko neposredno SLABŠAJO situacijo...

Laž. Jst dojamem vse, le da to kar ti praviš pač ni res.

Ker ne dojameš da več resursov porabljamo na Zemlji zaradi PREVELIKE POPULACIJE... torej če bi imeli več dizlašev in bencinarjev bi imeli več mrtvih = manj porabe resursov Zemlje...

V razvitem svetu imamo OBRATEN problem!! Populacija se MANJŠA, naravni prirast je NEGATIVEN (več ljudi umre kot se jih pa rodi). Ubijati ljudi z izpuhom tudi ni etično, ampak ti si itak nacist zgleda.

Ti gledaš pa v napačni smeri ti rešuješ življenja tako da več porabljajo hvališ se pa da rešuješ Svet

Epic Fail

Laž. Motiš se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

V razvitem svetu imamo OBRATEN problem!! Populacija se MANJŠA, naravni prirast je NEGATIVEN (več ljudi umre kot se jih pa rodi). Ubijati ljudi z izpuhom tudi ni etično, ampak ti si itak nacist zgleda.


Joooj, kaki naivnež kaj misliš da je Svet = naš del... važna je primerjava populacije ZEMLJE danes in pred 50, 100 leti... ali 200 itd... in rast je očitna in še vedno rastemo

Zemlje ne zanima koliko jih je kje ampak CELOTA
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Če je tebi vseeno če Evropa izumre, meni pač ni. Če je tebi vseeno če ne boš imel pokojnine prav, meni pač ni, večini tudi ne. Če je tebi vseeno če si ves izmozgan in depresiven zaradi avtomobilskega izpuha prav, večini ljudi to ni vseeno. Če je tebi vseeno da si energetsko odvisen od drugih držav prav, ampak pametnim ljudem pa to ni vseeno. Će je tebi vseeno da bo v 50 letih zaradi globalnega segrevanja in dvigovanja gladine morja poplavljeno tretjino Evrope prav, pametnim pa to ni vseeno. Če je tebi vseeno da bo zaradi globalnega segrevanja mnogo več suš, poplav, orkanov, turnadov in ostalega prav, večini ljudi pa to ni vseeno. Če je tebi vseeno kakšen življenjski standard imaš prav, večini pa to ni vseeno. Če je tebi vseeno kako visoko je evro glede na druge valute in kakšno efektivno plačo s tem imaš prav, večini ljudi pač ni vseeno. Poraba reseurcev in energije pri EV je manjša overall. MNOGO manjša. Še kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()
««
31 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708241096 (2739) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125368 (85433) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68163356 (43196) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130193 (24998) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632571 (29102) bluefish

Več podobnih tem