» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
9 / 48
»»

Holedino ::

Kdor ne verjame da je avtomobilski izpuh močno škodljiv za zdravje naj se za 2 uri s prižganim avtomobilom zapre v garažo. GARANTIRAM da ven ne pride več živ. Kdor je tako neumen da bo to probal, ga pa tako ali tako ni škoda. Pri električnem avtu teh težav ni. Zdej pa pojem "zaprta garaža" prenesi na "zaprto neprevetreno mesto", učinki so podobni, although ne takojšnji kot pri garaži, pa vendarle močno škodljivi! Študije kažejo da je koncentracija strupenega dušikovega oksida znotraj mesta zaradi avtomobilskega izpuha tudi 500x večja kot na podeželju..Kaj to dela za zdravje pa v spodnjem linku:
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Vrste na bencinskih niso nek problem... So in bodo pa pri EV polnilnicah.
 Spominek iz te 1200km dolge poti

Spominek iz te 1200km dolge poti



To je IZJEMNO redek prizor v praksi. Lastniki električnih vozil ti povejo da so v 3 letih lastništva morali 10 minut čakat samo enkrat v lajfu. Sam povem. Vprašaj na skupini EV vozila Slovenije in boš videl. IN kar spomnimo se ko je šel bencin gor in je folk tudi po 2 URI čakal na bencinsko črpalko!!

Kok pa je takih, ki ima EV ze 10 let? Hahahha, celo v sloveniji, haha.

"lahko vprasas" kaj ti to pomaga, ce lazejo kot ti
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Prav nič ne lažem, podatki in študije in meritve na realnih avtomobilih se strinjajo z mano, ne s tabo. ;) Tesla je leta 2013 prodala 22.400 vozil. TO je cca 10 let od takrat. Kapacitete takih so še vedno na okrog 90 %. Torej imajo še vedno 450 km dosega, od prvotnih 500 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

mn ::

Joj, saj veste, da se kregate z novo reinkarnacijo Inženirja, ki ne zna računati. Daj prosim ignorirajte ga, ker prinaša samo smeti na ta forum.

Holedino ::



Seveda znam računati. Za razliko od večine ljudi ki so preleni da bi v roke vzeli karkulator, ali pa sploh ne zna niti tega.

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Aja Slovenca hočeš: SIMON ČRETNIK: 300.000 narejenih kilometrov in 95 % kapacitete:



Na vidu je jasno prikazano da ima še 25,9 kWh kapacitete, od 27,2 kWh ko je bil nov, kar je 95 % prvotne kapacitete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

MG5 ni soliden avto. To je a vto ranga Dacia. Malo dnarja, malo muske


Se vidi da še nisi sedel v njem. Če bi, potem ne bi govoril bedarij. Al pa če bi vsaj pogledal rewieve bi tudi videl da je zadeva zelo solidno narejena, povsem na ravni Evropskih, tudi Nemških proizvajalcev.

Ni, niti priblizno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Reanult ZOE. 345.000 km in še 96 % prvotnega dosega.


840.000 km in še vedno 80 % dosega.
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Motiš se, seveda imam. Pa jebo a boš že šel na testno vožnjo in nehal nabijat bedarije?!

Tole je za MG ZS EV terenec, MG5 karavan je pa še na višjem nivoju kar se kakovosti tiče (ter je nižji kar se težišča tiče od terenca ZS EV):
"Danes peljal ZSja. Spdoben avto, notranjost na nivoju nemških avtov (brez heca), udoben, zasloni pregledni, gumbe pogruntaš v dveh minutah, ko pohodiš gas, se motor odzove in te malo prilepi (ok, daleč od Tesle, a vseeno skoči), nekih generalnih pripomb nimam. Je pa vožnja SUVovska, avtu se pozna teža in ni za priganjanje čez ovinke, ampak bolj umirjeno vožnjo. Bil sem pozitivno presenečen nad videnim in mislim, da zna najti kar nekaj slovenskih kupcev v prihodnosti.

Pri nas prodaja Plan-net Solar, zdaj prihaja runda 7 avtov v Slovenijo, 5 prodanih. Imeli bodo tudi servis."
https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=70&t=...

Biased komantarji do vredni tocno nic.
Kaj to je forum kjer se druzi tebi podobna pristranska golazen?

Si ze prilimal pristranske MG5 youtube posnetke?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Premisa avtorja teme da bo baterija po 10 letih fuč je just FALSE. Napačna. Pa še prou tko je napisal: "Baterija je čez 10 let zanič, to je dejstvo. Verjetno že prej.". Ne ni dejstvo, to je napačna trditev, dejstvo je da avtor teme nima pojma. Študije in meritve kažejo 85 do 90 % kapacitete po 10 letih uporabe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Prav nič ne lažem, podatki in študije in meritve na realnih avtomobilih se strinjajo z mano, ne s tabo. ;) Tesla je leta 2013 prodala 22.400 vozil. TO je cca 10 let od takrat. Kapacitete takih so še vedno na okrog 90 %. Torej imajo še vedno 450 km dosega, od prvotnih 500 km.

Komentarji z EV sveta so dalec o vsega kar si nastel.

Holedino je izjavil:

Reanult ZOE. 345.000 km in še 96 % prvotnega dosega.


840.000 km in še vedno 80 % dosega.
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Moj dizel ma se vedno 100% dosega in ta je vecji od 5x drazjega EVja.
Haha.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

sbawe64 ::

Če drži, kar trdi inženir, potem so baterije v prenosnikih, upsih in telefonih navadna škart roba, ki je po parih letih na 30%, medtem ko pri avtomobilih magično drži po 10 letih na 90% kapacitete ?!?!?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Holedino ::

Nima. Motor se sčasom obrablja in z leti kuri več kot je ko je bil nov. Torej je doseg krajši kot ko je bil nov.

sbawe64 je izjavil:

Če drži, kar trdi inženir, potem so baterije v prenosnikih, upsih in telefonih navadna škart roba, ki je po parih letih na 30%, medtem ko pri avtomobilih magično drži po 10 letoh na 90% kapacitete ?!?!?


Zakaj primerjaš neprimerljivo? Zato ker se baterije v laptopih polni na 4,2 V na celico, baterije v električnih avtomobilih pa na 3,9 do 4 V na celico, razlika v življenjski dobi pa je 10 kratna samo zaradi tega. POtem ima še avtomobil vodno hlajenje baterije, prenostnik pa ne, to je spet 10 kratna razlika v življenjski dobi.
Več o tem tukaj:https://batteryuniversity.com/article/b...

ps: ti bom dal iz tega linka printscreene da veš kje gledat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Nima. Motor se sčasom obrablja in z leti kuri več kot je ko je bil nov. Torej je doseg krajši kot ko je bil nov.

sbawe64 je izjavil:

Če drži, kar trdi inženir, potem so baterije v prenosnikih, upsih in telefonih navadna škart roba, ki je po parih letih na 30%, medtem ko pri avtomobilih magično drži po 10 letoh na 90% kapacitete ?!?!?


Zakaj primerjaš neprimerljivo? Zato ker se baterije v laptopih polni na 4,2 V na celico, baterije v električnih avtomobilih pa na 3,9 do 4 V na celico, razlika v življenjski dobi pa je 10 kratna samo zaradi tega. POtem ima še avtomobil vodno hlajenje baterije, prenostnik pa ne, to je spet 10 kratna razlika v življenjski dobi.
Več o tem tukaj:https://batteryuniversity.com/article/b...

ps: ti bom dal iz tega linka printscreene da veš kje gledat.
Irelevantno pri tako veliko dosega. Tist kilometer goe al dol. EV ima ga ze v staru malo/ceno
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Evo tukaj lahko odčitaš da pri filanju do 3,9 V na celico je preden kapaciteta pade na 80 % 2400 do 4000 ciklov. Pri filanju do 4,2 V tako kot prenosnik pa samo 300 do 500 ciklov. Torej 8x več ciklov je če polniš na 3,9 V na celico (tako kot električni avto), namesto na 4,2 V na celico. PRenosnik pa ZANALAŠČ fila na 4,2V na celico. Telefon celo co 4,4 V na celico, kjer je ciklov samo še okrog 100, preden kapaciteta pade na 80 % (do 80 % so vedno definirani cikli).

Prav tako imaš na spodnjem linku tabelco za temperaturo. Pri 40°C kot je v prenosniku je življenska doba "svetlobna leta" krajša kot pa pri 25°C. Baterija avta je loh skos na 25°C ker ima hlajenje baterije, pri prenosniku se pa kuha na 40°C. Razlika v življenski dobi je pa ogoromna že samo zaradi temperature. Pa še voltaža 8x večja življenjska doba.

Vir: U-808: How to Prolong Lithium-based Batteries
https://batteryuniversity.com/article/b...

In zdej poglejmo kaj pomeni 4000 ciklov pri Tesli ki z enim ciklom naredi 400 km (dvakrat po pol baterije je še vedno en cikel, en cikel je od 0 do 100 %, google it tist k ne verjame). Torej 4000 ciklov x 400 km na cikel = 1.600.000 km preden je kapaciteta na 80 %. TOrej milijon šesto jurjev kilometrov. Pri 2500 ciklov je pa: 2500 ciklov x 400 km na cikel = 1.000.000 km. Milijon kilometrov torej. Povprečno pa Slovenski voznik naredi 12.500 km na leto. TOrej do milijona kilometrov bi rabil 80 let.

Kar poglejte v telefonu do katere voltaže se vam fila telefon, boste presenečeni. ;) Spoiler alert: telefon fila do uničevalnih 4,4 V! Baterijski sesalc BOsch tudi (in ostale znamke ravno tako)!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

zimurg ::

Pa pismu človek je resno preučil tematko e-avtov in lahko bi rekli, da je že cel strokovnjak. Vi se pa sploh nočte resno z njim pogovarjat...
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Kdor ne verjame da je avtomobilski izpuh močno škodljiv za zdravje naj se za 2 uri s prižganim avtomobilom zapre v garažo. GARANTIRAM da ven ne pride več živ. Kdor je tako neumen da bo to probal, ga pa tako ali tako ni škoda. Pri električnem avtu teh težav ni. Zdej pa pojem "zaprta garaža" prenesi na "zaprto neprevetreno mesto", učinki so podobni, although ne takojšnji kot pri garaži, pa vendarle močno škodljivi! Študije kažejo da je koncentracija strupenega dušikovega oksida znotraj mesta zaradi avtomobilskega izpuha tudi 500x večja kot na podeželju..Kaj to dela za zdravje pa v spodnjem linku:
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...


Kdor misli da rudnine za ev baterijo niso strupene za ljudi in okolje naj odpre baterijo EVja in poje nekaj kosov ki so unikatni za uporabo baterije
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

sbawe64 je izjavil:

Če drži, kar trdi inženir, potem so baterije v prenosnikih, upsih in telefonih navadna škart roba, ki je po parih letih na 30%, medtem ko pri avtomobilih magično drži po 10 letih na 90% kapacitete ?!?!?


Potegnil sem že cel pack od par laptopov kateri je kolega reku ja to crkne takoj niti minuto ne zdrži. Celice so pa vse mele 100% kapaciteto ko sem stestiral. So bili pa tudi kašni v katerem je recimo 1 celica mela malo manj. Narejeno je tako da se pokvari, zanalašč ni balanciranja itd. Pa tudi polnjenje na 100% ko je vedno priklopleno ne pomaga lih.

Holedino ::

Tabelca iz zgornjega vira Battery University:


Mato989 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Kdor ne verjame da je avtomobilski izpuh močno škodljiv za zdravje naj se za 2 uri s prižganim avtomobilom zapre v garažo. GARANTIRAM da ven ne pride več živ. Kdor je tako neumen da bo to probal, ga pa tako ali tako ni škoda. Pri električnem avtu teh težav ni. Zdej pa pojem "zaprta garaža" prenesi na "zaprto neprevetreno mesto", učinki so podobni, although ne takojšnji kot pri garaži, pa vendarle močno škodljivi! Študije kažejo da je koncentracija strupenega dušikovega oksida znotraj mesta zaradi avtomobilskega izpuha tudi 500x večja kot na podeželju..Kaj to dela za zdravje pa v spodnjem linku:
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...


Kdor misli da rudnine za ev baterijo niso strupene za ljudi in okolje naj odpre baterijo EVja in poje nekaj kosov ki so unikatni za uporabo baterije


Andrej Pečjak, znan slovenski inovator košček baterije POJE na vsakem predavanju o električnih avtomobilih in ni nobenih problemov. ;) Brez zajebancije. Ampak tudi če sprejmemo tezo da je nekaj resourcov potrebno za izdelavo baterije, je dejstvo da ravno zaradi baterije lahko energijo močno prišparamo, ker električni avto kuri 4 do 6x MANJ energije od naftnega. Naftni avto tudi ubije 8,7 milijona ljudi vsako leto (20 % vseh smrti na svetu med odraslimi), električni avto ranga 1000x ali 10.000x MANJ.
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

9 strani teme z ze prezveceno vsebino v enem dnevu.
welcome back inzenircek:)

Holedino ::

Prežvečena vsebina po tvoje, a kljub temu 90 % folka verjame da so baterije v električnih avtomobilih fuč po 10 letih, tako kot je napisal avtor teme. Ni res, niso fuč. Zdržijo preko 20 let, tako kažejo podatki, meritve na realnih vozili in znanstvene študije. Torej tema ni prežvečena če pa večina še ne ve da baterija električnega avtomobila zdrži preko 20 let in ima še okrog 70 do 80 % kapacitete po 20 letih. Baterije električnega avta ne bo treba nikoli menjati. Ko bo to vsak vedel, takrat bo pa res prežvečeno. Danes temu nismo niti blizu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fikus_ ::

Inzenircek spelji se nekam!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Prežvečena vsebina po tvoje, a kljub temu 90 % folka verjame da so baterije v električnih avtomobilih fuč po 10 letih, tako kot je napisal avtor teme. Ni res, niso fuč. Zdržijo preko 20 let, tako kažejo podatki, meritve na realnih vozili in znanstvene študije. Torej tema ni prežvečena če pa večina še ne ve da baterija električnega avtomobila zdrži preko 20 let in ima še okrog 70 do 80 % kapacitete po 20 letih. Baterije električnega avta ne bo treba nikoli menjati. Ko bo to vsak vedel, takrat bo pa res prežvečeno. Danes temu nismo niti blizu.

Statistika prijav
Čas včlanitve v Slo-Tech včeraj ob 15:47:59 Čas zadnje prijave danes ob 16:05:51
Odgovori na teme
Št. odgovorov:159
Št. odgovorov / dan:157.04
Čas zadnjega odgovora:danes ob 15:53:40
Povprečna dolžina odgovora:1081 znakov

How about getting a life or a job at least?

Holedino ::

Imam. Oboje. Danes in včeraj imam dopust. Do četrtka. Sicer pa se te ne tiče, ampak ti vseeno povem.:) Fikus: Ne. Svoboda govora pa to, pravico imam da povem. Če ti pa dejstva ki sem jih navedel niso všeč, potem si si pa sam kriv, tle ti pa ne morem pomagati. Kot je rekel že slavni debater Ben Shapiro: Facts doesn't care about your feelings. Ne dopusti da čustva vplivajo na to kako vidiš realnost. :) Pri tehničnih temah in znanosti so čustva samo nepotrebna navlaka, nebodigatreba, znebi se jih! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

twom ::

Sparkxl je izjavil:

...OP-jev prvi post...
Končno srečam še enega, ki uporablja zdravo kmečko pamet :)

Holedino ::

twom je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

...OP-jev prvi post...
Končno srečam še enega, ki uporablja zdravo kmečko pamet :)


NIsi prebral vsaj zadnje strani te teme? OP ima NAROBE. MOTI SE. Študije kažejo da je degradacija baterije samo 1 % na leto. TO pomeni 90 % kapacitete po 10 letih in 80 % kapacitete po 20 letih uporabe. Linke maš pa v tej temi. Večkrat. Na še enkrat (ampak zadnjič, ker načeloma ne podpiram lenobe):
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Za ostale linke pa brskaj za nazaj po tej temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ginekk ::

Holedino je izjavil:


Andrej Pečjak, znan slovenski inovator košček baterije POJE na vsakem predavanju o električnih avtomobilih in ni nobenih problemov. ;) Brez zajebancije.



Mhm, naj poje dve gumbni za uro, če je frajer, al pa katerokoli AAA. On poje kvečjemu embalažo od baterije.

Holedino ::

ginekk je izjavil:

Holedino je izjavil:


Andrej Pečjak, znan slovenski inovator košček baterije POJE na vsakem predavanju o električnih avtomobilih in ni nobenih problemov. ;) Brez zajebancije.



Mhm, naj poje dve gumbni za uro, če je frajer, al pa katerokoli AAA. On poje kvečjemu embalažo od baterije.


Ne. Poje litijonsko baterijo električnega avtomobila (košček nje). Ni samo embalaža, je vsebina.

ginekk ::

Ja ja, medicinski fenomen očitno.

Holedino ::

Ne, zakaj bi bil? Kaj pa je v litijonski bateriji tako strupenega? Ti si pomoje zamešal svinčeno baterijo v svojem dizlu z litijonsko baterijo. To sta dve popolnoma drugačni tehnologiji baterij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ginekk ::

Saj znaš poiskat, potrudi se isto kot za ostalo. Nič nisem zamešal.

Holedino ::

Sem že. Kot sem povedal, baterija morda ni lih zdravilna, ampak tako škodljiva kot trdiš pa tudi ni. In ne pozabimo: baterija ostane v avtu, ne gre v zrak. Naftni avtomobil pa vse svoje strupene odpadke zmeče v zrak ki ga dihamo. Med drugim to povzroči RAKA in 8,7 milijona smrti na svetu vsako leto. Ljudje ne jedo litijonskih baterij v praksi (pustimo Pečjaka, ta je izjema), medtem ko strupeno svinarijo naftnih avtomobilov vsi vdihavamo vsakodnevno..

To dejstvo ti recimo lepo predstavi naslednji primer: zapri se v garažo z prižganim naftnim avtomobilom za 2 uri. GARANTIRAM da ven ne prideš živ! Nekdo z električnim bo brez problema odkorakal iz garaže, ti boš pa mrtev ležal na tleh..

Zdej pa pojem "zaprta garaža" prenesi na "zaprto neprevetreno mesto", učinki so podobni, although ne takojšnji kot pri garaži, pa vendarle močno škodljivi! Študije kažejo da je koncentracija strupenega dušikovega oksida znotraj mesta zaradi avtomobilskega izpuha tudi 500x večja kot na podeželju..Kaj to dela za zdravje pa v spodnjem linku:
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Texas woman, child, die from carbon monoxide poisoning after car left running in garage
https://www.wave3.com/2021/02/16/texas-...



His keyless car killed him while he slept. New legislation could save others
https://eu.freep.com/story/money/cars/2...

Carbon Monoxide Poisoning: Garages (AEN-207)
https://www.abe.iastate.edu/extension-a...

"How dangerous is it to operate an engine in a closed building? So dangerous that it must NEVER be done, even for a short time! The extremely high concentrations of carbon monoxide produced by an engine can raise CO concentrations in a closed building so quickly that a person may collapse before they even realize there is a problem. "

"Iowa State University investigated the death of two men in a car wash. Operation of their poorly tuned truck in a closed car wash raised CO concentrations to the immediately dangerous concentration of 1200 ppm in less than 8 minutes. After only 22 minutes concentrations reached 3500 ppm. The two men had died without being able to move toward the outside door. Survivors of similar occurrences say they did not realize they were being poisoning, became dizzy, then quickly collapsed, and were unable to move toward the door." .

!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

dude ::

Šezmer smeti Hlod?

Holedino ::

Bigben: argumente ali pa se odstrani iz teme! Sem eden redkih ki je v temo vpeljal argumente, vire in dejstva. Ne bom rekel edini, ker tudi UTK je tudi, pa kow tudi, pa še kakšen drug tudi, ampak sem pa eden redkih. In ni hlod, ni hlodevino kot si ti prebral najbrž, ampak je Holedino. Smo ovrgli osnovno tezo avtorja teme da bodo baterije fuč po 10 letih, oziroma še prej, je napisal. Jasno je da nima pojma. Študije (meritve degradacije na realnih vozilih!) kažejo preko 20 let življenjske dobe, nobene baterije ne bo treba menjavati. Torej osnovno tezo avtorja teme smo ovrgli. Še odgovor na vprašanje teme koliko bodo vredni štromarji čez 10 let? Procentualno precej več kot pa enako stara bencinska in dizelska vozila! Kdor ne verjame naj pogleda na avto.net za kako velike vsote se prodajajo rabljena električna vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

In sedaj smo vsi dol padli.
Dveh odgocorov, pa nisi dal.

Holedino ::

Katerih odgovorov nisem dal? Vprašaj in če bom znal bom odgovoril (se bom potrudil po najboljših močeh).

mr_chai ::

Ah, litijonske baterije sem tudi jaz že jedel v hamburgerju, pa sploh nisem kaj dosti čutil razlike med svinčeno in litijonsko. Oboje je dobro. Kupil bom Ioniq 6 in upal, da ne bom kdaj preveč lačen kje obtičal z njim.

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Sem že. Kot sem povedal, baterija morda ni lih zdravilna, ampak tako škodljiva kot trdiš pa tudi ni. In ne pozabimo: baterija ostane v avtu, ne gre v zrak. Naftni avtomobil pa vse svoje strupene odpadke zmeče v zrak ki ga dihamo. Med drugim to povzroči RAKA in 8,7 milijona smrti na svetu vsako leto. Ljudje ne jedo litijonskih baterij v praksi (pustimo Pečjaka, ta je izjema), medtem ko strupeno svinarijo naftnih avtomobilov vsi vdihavamo vsakodnevno..

To dejstvo ti recimo lepo predstavi naslednji primer: zapri se v garažo z prižganim naftnim avtomobilom za 2 uri. GARANTIRAM da ven ne prideš živ! Nekdo z električnim bo brez problema odkorakal iz garaže, ti boš pa mrtev ležal na tleh..

Zdej pa pojem "zaprta garaža" prenesi na "zaprto neprevetreno mesto", učinki so podobni, although ne takojšnji kot pri garaži, pa vendarle močno škodljivi! Študije kažejo da je koncentracija strupenega dušikovega oksida znotraj mesta zaradi avtomobilskega izpuha tudi 500x večja kot na podeželju..Kaj to dela za zdravje pa v spodnjem linku:
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...



Ne litijeva baterija na odpadu gre v podtalnico to je huje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

1. NI nobenih litijonskih baterij električnih avtomobilov na odpadu, ker se vse prodajo za velike denarje za zalogovnike energije (za solarni sistem za dom, za podjetja ipd). Iztrošene baterije električnih avtomobilov se na Ebayu in podobnih oglasnikih prodajajo za 3000 do 20.000 EUR., kar pojdi gledat! Če pa veš za KATEROKOLI baterijo električnega avtomobila na odpadu, jo grem pa že jutri brezplačno prevzet! Takih baterij NI, NIKJER! Jo že par let iščem in jo ni nikjer. ZDej pa ti tle ves "pameten" uletiš kako so na odpadu. JA KJE HUDIČA SO?! Aja niso, samo ti nabijaš bedarije!
2. Baterije so hermetično zaprte in nič ne pride v podtalnico. Litijonske baterije so relativno neškodljive (precej manj od svinčenih baterij v tvojem bencinarju ali dizlu).
3. Spuščanje stupene svinarje v zrak kar počno naftni avtomobili je veliko hujše kot da bi imel hermetično zaprte baterije na odpadu. V resnici pa jih še na odpadu nimaš, ker se folk grebe zanje, da jih upreže kot zalogovnik energije za svoj dom ali vikend!
4. Takole zgleda uporaba iztrošenih baterij električnih avtomobilov za zalogovnike energije za električno mrežo:
How a company turned used Nissan Leaf EV batteries into moneymakers

5. Ko odslužijo še kot zalogovniki za električno mrežo, dom in podjetja, torej 30 let od izdelave pa se reciklirajo, obrati za to so že zgrajeni.
Hydrovolt Launches Europe's Largest EV Battery Recycling Plant
https://insideevs.com/news/586335/hydro...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

ps: če mi pokažeš kje je na odpadu rabljena baterije električnega avtomobila, ki jo lahko brezplačno prevzamem ti za nagrado dam 500 EUR! Je NI! Nikjer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

XIIT ::

Holedino je izjavil:

Sem že. Kot sem povedal, baterija morda ni lih zdravilna, ampak tako škodljiva kot trdiš pa tudi ni. In ne pozabimo: baterija ostane v avtu, ne gre v zrak. Naftni avtomobil pa vse svoje strupene odpadke zmeče v zrak ki ga dihamo. Med drugim to povzroči RAKA in 8,7 milijona smrti na svetu vsako leto. Ljudje ne jedo litijonskih baterij v praksi (pustimo Pečjaka, ta je izjema), medtem ko strupeno svinarijo naftnih avtomobilov vsi vdihavamo vsakodnevno.

Naftne avtomobile zamenjajmo za električne, elektriko pa pridobivajmo s kurjenjem lignita...
... pa vetrnicami ter sončnimi celicami, ki jih po koncu življenjske dobe recikliramo tako, da jih zakopamo v zemljo.
Prihodnost je zelena.

Kaj se zgodi z iztrošenimi baterijami (na koncu življenjske dobe, ko so res dokončno iztrošene in se jih več ne da uporabiti nikjer)?
Kaj se zgodi, ko te baterije z(a)gorijo?
Kako čist/zelen je proces proizvodnje teh baterij?
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Holedino ::

Naftne avtomobile zamenjajmo za električne, elektriko pa pridobivajmo s kurjenjem lignita...

Lignita je samo 35 % v Sloveniji, vse ostalo so viri ki ne onesnažujejo zraka. Poznaš te podatke, vidiš graf? Zakaj nisi te podatke vedel že prej?!

Pa tudi če bi 100 % elektrike pridobivali samo z lignitom (pa jo ne), še vedno bi to bilo bolje kot kurjenje strupene naftne svinarije ljudem v mestih direkt pod nos, ker:
1. Onesnaževanje je oddaljeno stran od ljudi, kar je ključnega pomena (ker ljudje ne dobijo strupov v svoje telo). Naftni avto onesnažuje v Ljubljani ki ima 100 krat več prebivalcev kot Šoštanj (300.000 vs 3000). Poglej si legendo in koncentracijo strupenih dušikovih oksidov spodaj na linku, v mestih so koncentracije 500x višje kot na podeželju. https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...

2. Kar 2 tretjini elektrike je proizvedeno v Sloveniji z hidroelektrarnami in z jedrsko elektrarno, oba dva vira ne onenasnažujeta zraka.

3. Poraba energije je 4x do 5x manjša, manjša poraba goriva se seveda prenese v manjše onesnaževanje.

4. Filtri elektrarne so boljši od filtrov avtomobilov, zato tudi meritve kažejo da je kakovost zraka v Šoštanju kjer stoji naša največja termoelektrarna ki proizvede tretjino naše elektrike celo boljša kot pa je kakovost zraka v Ljubljani.

5. Manjše emisije toplogrednih plinov ko gledamo celoten živlejski krog (izdelava, uporaba in reciklaža).

.. pa vetrnicami ter sončnimi celicami, ki jih po koncu življenjske dobe recikliramo tako, da jih zakopamo v zemljo.

1. Oboje se da reciklirati relativno enostavno in to se že dela. Vetrnice se preprosto zmelje v prah in se ta prah dodaja novi plastiki pri izdelavi plastičnih izdelkov (sedaj namesto tega uporabljajo kredo). KRedo uporabljajo zato da povečajo volumen, ker je pač kreda cenejša kot plastika in zato znižajo ceno izdelku. Lahko bi se namesto krede uprabljal mlevec lopatic veternih turbin. Lahko recikliraš tudi makro: zadevo se razreže na kose v obliki desk, strešnikov in tako dalje, zadevo se pobrusi in pobarva in uporabi kot gradbeni material.
2. Evropska unija je že sprejela sklep ki prepoveduje zakopavanje veternih lopatic, ne zato ker bi bili kakorkoli nevarne, ampak zato da ne pride do negativnega mnenja v javnosti.
3. Lopatice niso strupene, to je dobesedno isti material kot material za čolne in jahte (fiberglass), tako da v resnici ni problem tudi če se zakoplje. Problem pri zakopavanju je samo negativna reakcija javnosti, ti pa si DEL tega problema!
4. Reciklirni obrati za solarne panele so tudi že povsod po svetu.

Prihodnost je zelena.

Vsekakor je. Vsekakor bolje popolnoma neškodljive lopatice vetrnih turbin ki jih zakoplješ ali pa recikliraš, kot pa 30 letno vdihavanje strupene naftne svinarije.

Kaj se zgodi z iztrošenimi baterijami (na koncu življenjske dobe, ko so res dokončno iztrošene in se jih več ne da uporabiti nikjer)?

Reciklira se jih.
Klik:
Hydrovolt Launches Europe's Largest EV Battery Recycling Plant
https://insideevs.com/news/586335/hydro...
Ta link sem že dal, ZAKAJ GA NISI KLINIL?!

Še video prispevek da te izobrazi!
Yes, we can RECYCLE EV batteries. Here's how


Kaj se zgodi, ko te baterije z(a)gorijo?

Pogasi se jih. Enostavno tako da se baterijo hladi z vodo. Zagorijo z 60x manjšo verjetnostjo kot naftna vozila (in ja, dejstvo da je električnih avtomobilov zaenkrat še manj je ŽE UPOŠTEVANO).
Government data show gasoline vehicles are up to 100x more prone to fires than EVs
https://electrek.co/2022/01/12/governme...

Poglej si število požarov na 100.000 avtomobilov in ti bo jasno.


Kako čist/zelen je proces proizvodnje teh baterij?

Precej bolj čist kot pa proces proizvodnje, rafiniranja, transporta in kurjenje nafte, thats for sure! Od 1:33 naprej.


Tle imaš pa prevedeno slovensko verzijo, v primeru da ne znaš angleško (kar sumim, ker če bi znal bi bil bolj izobražen /imformiran):
Kaj bolj onesnažuje? ELEKTRIKA ali NAFTA?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Holedino je izjavil:

Katerih odgovorov nisem dal? Vprašaj in če bom znal bom odgovoril (se bom potrudil po najboljših močeh).

Ce nebi toliko filozofiral, 98% postov v temi, bi že sam našel.

Holedino ::

Še enkrat te pozivam: VPRAŠAJ tukaj in sedaj ali pa utihni!

Sem šel gledat vse tvoje odgovore na nazaj. Že celo temo mi najedaš o enih dveh vprašanjih in kljub moji izrecni zahtevi da jih vprašaš vse tiho je bilo. Tvoje vprašanje "Ali ti resno misliš, da bo cena štroma za kavni mlinčeka enaka ceni za EV?" sem ti pa že odgovoril. Čisto vsak tvoj prispevek v tej temi je ČISTO TROLANJE!
Sram te je loh, klik: https://slo-tech.com/forum/c124007

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Tabelca iz zgornjega vira Battery University:


Mato989 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Kdor ne verjame da je avtomobilski izpuh močno škodljiv za zdravje naj se za 2 uri s prižganim avtomobilom zapre v garažo. GARANTIRAM da ven ne pride več živ. Kdor je tako neumen da bo to probal, ga pa tako ali tako ni škoda. Pri električnem avtu teh težav ni. Zdej pa pojem "zaprta garaža" prenesi na "zaprto neprevetreno mesto", učinki so podobni, although ne takojšnji kot pri garaži, pa vendarle močno škodljivi! Študije kažejo da je koncentracija strupenega dušikovega oksida znotraj mesta zaradi avtomobilskega izpuha tudi 500x večja kot na podeželju..Kaj to dela za zdravje pa v spodnjem linku:
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...


Kdor misli da rudnine za ev baterijo niso strupene za ljudi in okolje naj odpre baterijo EVja in poje nekaj kosov ki so unikatni za uporabo baterije


Andrej Pečjak, znan slovenski inovator košček baterije POJE na vsakem predavanju o električnih avtomobilih in ni nobenih problemov. ;) Brez zajebancije. Ampak tudi če sprejmemo tezo da je nekaj resourcov potrebno za izdelavo baterije, je dejstvo da ravno zaradi baterije lahko energijo močno prišparamo, ker električni avto kuri 4 do 6x MANJ energije od naftnega. Naftni avto tudi ubije 8,7 milijona ljudi vsako leto (20 % vseh smrti na svetu med odraslimi), električni avto ranga 1000x ali 10.000x MANJ.
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

Pa se vedno nas je prevec
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Morda če gledaš za cel svet, kar se tiče Evrope in Slovenije pa nas je premalo in prebivalstvu upada. Vendar nevem če je zastrupljanje z avtomobilskimi izpuhi prav način za zmanjševanje števila ljudi. Pa sej ni samo 8,7 miljona smrti, je tudi depresija, slabo počutje in zniževanje inteligence, vse dokazano z znanstvenimi študijami. Delci izpuha so tako majhni da prehajajo krvno možgansko bariero in se odlagajo v možganih. Torej tudi če te ne ubije, ti pa močno zmanjša kvaliteto življenja...

Holedino ::


Oba veva kdo je trol in kristalno jasno je da to nisem jaz. Slavni debater Ben Shapiro. Pečjak na skoraj vsakem predavanju o električnih avtomobilih poje košček baterije, če je res da ga poznaš: VPAŠAJ GA IN BOŠ VIDEL!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:


Oba veva kdo je trol in kristalno jasno je da to nisem jaz. Slavni debater Ben Shapiro. Pečjak na skoraj vsakem predavanju o električnih avtomobilih poje košček baterije, če je res da ga poznaš: VPAŠAJ GA IN BOŠ VIDEL!


Sem sestavljalv EV z njim pa nisva jedla baterij.

Holedino ::

Seveda jih nista jedla. On poje en košček na predavanju da dvomljivcem prikaže da niso strupene. A spet trolaš?

Tle je pa recimo z nožem demonstriral da niso vnetljive če je prava kemija baterije. ;) Na takšnih predavanjih on poje en košček baterije, v znak protesta in da dokaže da niso strupene, za malico doma jih seveda ne je lol.


Dobr je uničil tole baterijo haha :)) :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Seveda jih nista jedla. On poje en košček na predavanju da dvomljivcem prikaže da niso strupene. A spet trolaš?

Tle je pa recimo z nožem demonstriral da niso vnetljive če je prava kemija baterije. ;) Na takšnih predavanjih on poje en košček baterije, v znak protesta in da dokaže da niso strupene, za malico doma jih seveda ne je lol.


Dobr je uničil tole baterijo haha :))


Pojedel je pa le ni ;)
««
9 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708238683 (326) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125012 (85077) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68162694 (42534) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130081 (24886) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632472 (29003) bluefish

Več podobnih tem