» »

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu?

strani: « 1 2 3

jalovec09 ::

Vem, da je tu tudi dost voznikov, ki se malo spoznajo na avte, je že komu odtrgal zobati jermen, ta jermen se ne vidi, ko se odpre pokrov motorja, če se strga ventile pokrivi.

darkolord ::

Te zanima kaj konkretnega v zvezi s tem ali samo delaš anketo?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Isotropic ::

se zgodi ja, meni sicer ne. pa ventili se naceloma ne ukrivijo, ampak polomijo.
raje ne bodi škrt.

Zgodovina sprememb…

jalovec09 ::

Zanime me, če grejo res samo ventili, pri mojmu avto je težava še v obročkih pa dročnikih ter teflonih...pa nisem čist prepričan, če bi sploh rihtal ta motor, ker že sam material me pride 200 evrov + 80 evrov menjava brez filtrov, olja...če pa menjam še obročke, dročnike, teflone pa stane še to okol 300 evrov za materal + delo 100 evrov...skupaj okol 600 evrov.
Jermen ima za seboj 100.000km....enkrat je že bil menjan na pooblaščenem servisu. Vrednost vozila 1500 evrov, starost 10 let.

Zgodovina sprememb…

Isotropic ::

jah ce mislis, da ti bo masina po temu servisu dobro delala, potem je se vedno veliko ceneje kot kupiti drug avto in potem delati ista popravila...

jalovec09 ::

za 20.000km bi še šlo, potem bo jermen imel nad 120.000km, potem zna bit rizik, tja do 150.000km bi še zdržal potem pa vrjetno ne več kaj dosti.

Tilen ::

Mene pa bolj skrbi, če ga lahko raztrga od starosti? Imam namreč cca 75k km, avto je star skoraj 7 let in že lani so mi hoteli zamenjat jermen zaradi starosti pri 65k.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

jalovec09 ::

Tud to je kritično.
Jaz ga bi menjal, ampak bi moral delat kar generalno, sedaj menjat sam jermen pa napol narejeno.

Tilen ::

Ne, saj ne samo jermen. Komplet kateri se naredi ob menjavi jermena.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

jalovec09 ::

Jest tako rečem, bo treba jermen menjat v resnic to pomen, menjava 2x zobati jermen, 1x klinasti, rolce, šponarji, vodna pumpa...

Good Guy ::

Tilen je izjavil:

Mene pa bolj skrbi, če ga lahko raztrga od starosti? Imam namreč cca 75k km, avto je star skoraj 7 let in že lani so mi hoteli zamenjat jermen zaradi starosti pri 65k.


meni ga je zaradi starosti pretegnilo(oz je en šponer popustil) in mi je preskočil

pri tem sem mel srečo ker mi je pri 16 ventilarju skrivilo samo 2 ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Good Guy ()

Heisenberg ::

nojaaa jaz sem peugeoja fural z zadnjim servisom pri 100.000 in potem nic do 195.000...pa je vse dealo kot urca -motor! ne morem pa za ostala francoska jajca isto reci kot je plastika ipd

bobby ::

poglej v navodila. moj fotr je bil pameten da jermen se nima 120000km narejenih. no utrgalo ga je, ko sem avto jaz vozil. skode za jurja in se mal, fotr se je nekaj bunil na servisu pa so mu lepo povedal, da se menja na 105000km ALI 5 let. ko je videl, kako preperel je jermen bil, je samo utihnil in skesiral. aja, imel je 80000km in pa 6,5 let star, prvi lastnik tako da realni km.
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

zenith1 ::

Po petih letih ga je kar treba menjat, pač verjetno odvisno tudi od znamke vozila.

Brane2 ::

Meni je utrgalo novega, ker se je ležaj v vodilu zaštopal in ga je najprej zasmodilo, nato pa toliko zrajsalo, da se je utrgal.
On the journey of life, I chose the psycho path.

s51as ::

Jermen se ponavadi menja na 4-5 let oz. 100.000 - 120.000 km (odvisno od intervala servisov).
It's just me myself and I

Venomus ::

Ahahahaa :D pa ti človek si umsko bolan...

Na a.com pametuješ nekaj o jermenih, tukaj pod 3 raznimi nicki sprašuješ isto stvar.

Relanium ::

Jermen se mora po (nenapisanem?) pravilu menjat na 90kkm ali po par letih (5)
Crkne zaradi obrabe ali preparetosti. Iz istega razloga menjuješ stare gume na avtu!!

Probaj ti kako staro tkanino vzet, pa jo mal bolj potegni, boš videl kak hitr se bo strgala.
Tekstil pač preperi in nima več svojih mehanskih lastnosti!
In jermen (ter gume) so ojačani s tekstilom.

Na prejšnjem avtu je bil jermen menjan takoj ob nakupu. Potem je bil že spet čas zarad km, pa sem ga kar prodal.
Na drugem avtu ki je imel zelo malo km pa smo ga menjali preventivno.
No zdaj na tem ki ga imam je pa veriga :)

NE ŠPARAT NA JERMENU!!
(aja pa tud nateznik, rola, mikrojermen in ponavadi še vodna črpalka)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

jalovec09 ::

Jest sem imel pred 5 leti primer, kupil avto s 140.000km, v resnici jih je imel 240.000km, prvič je bil jermen menjan pri 90.000km, za seboj je imel 150.000km, zato če se kup avto je pametno takoj narest velik servis.

-valvoline- ::

Povej kšen avto maš. Če je motor bencinski 8 ventilski z eno odmično ko se temu strga jermen na motorju in ventilih ni poškodb,zamenjaš zobatega(in šponarja če je hin) glavo ni potreebe dol jemat,in avto gre dalje. Če je 16 ali več ventilski bencinc z več odmičnih,ali pa dizel potem bo par ventilčkov ziher poškodovanih tak da ni druge kot da se glava da ven,poškodovani ventili se zamenjajo(najboljše kar vse),glava se zbrusi-poravna,ter zbrusijo se ležišča ventilov da novi potle dobr zapirajo. Če dobiš pocen rabljeno glavo komplet se bolj splača kompletno glavo zamenjat,pa še brusit ni treba,zategne se kšn kg več pa bo.

Boobiz ::

Pri mojem cliotu, ko ga je še sestra vozila je šou zobat jermen rakom žvižgat. Avto še ni mel 100kKM, star je pa biu okrog 8 let in ravno starost je bla vzrok na katerega se je pozabilo. Servis na uradnemu bi koštal 900€+, lokalni serviser pa je to uštimal za 300€ in še danes 50kKM in skor 4 leta later, vse dela kot urca.

Ne vem pa več kaj vse je blo za pomenjat, ventili so bili polomljeni, to vem, za kaj več pa ne.
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boobiz ()

-valvoline- ::

Če maš bencinca ponavad dobiš zelo poceni rabljen motor,pa menjaš komplet mašino. Povej kakšen avto maš pa ti povem kar je bolj pametno naredit.

RejZoR ::

Isotropic je izjavil:

se zgodi ja, meni sicer ne. pa ventili se naceloma ne ukrivijo, ampak polomijo.
raje ne bodi škrt.


Najbolj zabavno je, ko folku zaradi škrtarjenja potolče vseh 16 ventilov, skrivi glavo, odmično gred itd. Za par tisoč evrov škode (pri boljših motorjih), ker je blo treba šparat pri ne vem, 50 EUR...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

jalovec09 ::

-valvoline- je izjavil:

Če maš bencinca ponavad dobiš zelo poceni rabljen motor,pa menjaš komplet mašino. Povej kakšen avto maš pa ti povem kar je bolj pametno naredit.


Nima veze, je že bila odprta tema, poišči spodaj.

Blinder ::

eh ne gre se sam za 50€. cel velik servis te pride nekaj sto €. Če ga delaš prepogosto pride vbistvu dražje preventivno vzdrževanje kot bi te stalo popravilo ob okvari.
na mojmu avtu je bil menjan že na 40.000 km ampak je bla drugačna situacija
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

jalovec09 ::

Velik servis stane med 250-500 evrov.
Ni ravno pametno gledat na cene, ker slab Kitajski jermen lahko......

-valvoline- ::

Lahko zamenjaš sam zobatega jermena,če sta vodna črpalka in šponar v redu potle ni panike,da se zlahka ugotovit. Zajeb je pri nekaterih avtih to da vodno črpalko poganja zobati jermen,v tem primeru je najbolj ziher menjava. Tovarniški šponar in vodna črpalka lahka kamot zdržijo tudi po 500.000km če zobati jermen ni preveč zategovan.

Brane2 ::

@valvoline:

Kje dobiš soliden a poceni merilnik zategnjenosti ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

jalovec09 ::

Menjaš jermen recimo pri 100.000km, brez menjave vodne pumpe, pri 150.000km ti spusti vodna in si spet na začetku.

Komplet jermenov s šponarji in vodno pumpo stane okol 200 evrov, čudno, da pri mojmu stane komplet preko 200 evrov, taka cena je tudi za 1.9 TDI, sklopka me je stala okol 180 evrov, pa gre za star motor, k so ga tlačl že 15 let nazaj.

-valvoline- ::

Brane2 je izjavil:

@valvoline:

Kje dobiš soliden a poceni merilnik zategnjenosti ?

Prvič slišim dab kaj takega obstajalo. Hehe. Občutka morš met. Je pa pametno na vsakih 15-20.000 preverit kolk je našpanan,ker sčasoma jermen zgubi elastičnost in malenkost popusti.Včasih ga utrga ne zarad starosti da neb več zdržal,ampak ker je med delovanjem zgubil elastičnost,ni več dobr našpanan,preskoči za en zob in posledično se utrga.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

jalovec09 je izjavil:

Menjaš jermen recimo pri 100.000km, brez menjave vodne pumpe, pri 150.000km ti spusti vodna in si spet na začetku.

Komplet jermenov s šponarji in vodno pumpo stane okol 200 evrov, čudno, da pri mojmu stane komplet preko 200 evrov, taka cena je tudi za 1.9 TDI, sklopka me je stala okol 180 evrov, pa gre za star motor, k so ga tlačl že 15 let nazaj.

Na golfu2 nisem menjal vodne in šponarja polnih 250.000km.(tveganja ne priporočam :D) Tudi pri ostalih avtih v moji lasti nič ni blo menjano razen zobatega jermena,menjam ga pa na vsakih 50.000km in nič več. Heh,men je vseeno ker če res pride potreba po menjavi sam zrihtam in majstra ne rabim plačat. Če ne bi znal sam porihtat bi se verjetno odločil za menjavo vsega.

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Brane2 je izjavil:

@valvoline:

Kje dobiš soliden a poceni merilnik zategnjenosti ?

Mislim da je predpisano, za koliko cm/mm lahko jermen s prstom premakneš gor/dol (v mirovanju motorja).

Tudi verige se trgajo, zadnje čase na (za VW polo 1.2 tsi je bil vpoklic).
Največkrat poči ali preskoči pri zaganjanju .

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

-valvoline- je izjavil:

Brane2 je izjavil:

@valvoline:

Kje dobiš soliden a poceni merilnik zategnjenosti ?

Prvič slišim dab kaj takega obstajalo. Hehe. Občutka morš met. Je pa pametno na vsakih 15-20.000 preverit kolk je našpanan,ker sčasoma jermen zgubi elastičnost in malenkost popusti.Včasih ga utrga ne zarad starosti da neb več zdržal,ampak ker je med delovanjem zgubil elastičnost,ni več dobr našpanan,preskoči za en zob in posledično se utrga.



Saj občutek mam. In tudi jermeni niso kar tako. Težko ga tako močno našponaš, da bi ga zaradi tega utrgalo ampak ležaji trpijo.

Rad bi brez skrbi ujel optimum.

amigo_no1 je izjavil:

Brane2 je izjavil:

@valvoline:

Kje dobiš soliden a poceni merilnik zategnjenosti ?

Mislim da je predpisano, za koliko cm/mm lahko jermen s prstom premakneš gor/dol (v mirovanju motorja).


Na mestu X pri dani sili Y.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

amigo_no1 ::

Na mestu X pri dani sili Y.

Nekaj takega, ja.

jalovec09 ::

-valvoline- je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

Menjaš jermen recimo pri 100.000km, brez menjave vodne pumpe, pri 150.000km ti spusti vodna in si spet na začetku.

Komplet jermenov s šponarji in vodno pumpo stane okol 200 evrov, čudno, da pri mojmu stane komplet preko 200 evrov, taka cena je tudi za 1.9 TDI, sklopka me je stala okol 180 evrov, pa gre za star motor, k so ga tlačl že 15 let nazaj.

Na golfu2 nisem menjal vodne in šponarja polnih 250.000km.(tveganja ne priporočam :D) Tudi pri ostalih avtih v moji lasti nič ni blo menjano razen zobatega jermena,menjam ga pa na vsakih 50.000km in nič več. Heh,men je vseeno ker če res pride potreba po menjavi sam zrihtam in majstra ne rabim plačat. Če ne bi znal sam porihtat bi se verjetno odločil za menjavo vsega.


Misliš na 50k klinasti jermen. Imam tud jest domače mehanike, k zrihtajo za malo gnarja.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Pr nekaterih avtov-mašinah nimaš kaj čarat z zategovanjem. Npr opel 16v,daewoo 16v,šponar je takšen da se ga fiksno pršravfa,šponer ma tovarniškega federčka ki potiska-zateguje zobatega nazaj ter se zategnjenost jermena ne da nastavljat.Federček pa tudi zgublja na prožnost med delovanjem in tako je ga najbolj pametno zamenjat na 100-150k.

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

No, a pol bi blo letos kr najbolje naredit veliki servis z menjavo jermena, vodne pumpe, itd. na Seat Ibizi 2005 s 75k? :x
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

jalovec09 ::

Ja, pa kupuj preverjeno kvaliteto, ne neko Kitajsko robo

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

@valvoline:

Na Astri je zategovalec na feder in je za nastavit. Ima tudi skalo,s amo tisto je bolj provizorno. Ko ga nastavim po tisti skali, je očitno premalo zategnjen.
On the journey of life, I chose the psycho path.

-valvoline- ::

Brane2 je izjavil:

@valvoline:

Na Astri je zategovalec na feder in je za nastavit. Ima tudi skalo,s amo tisto je bolj provizorno. Ko ga nastavim po tisti skali, je očitno premalo zategnjen.

To pa je fajn če se da nastavljat. A to maš 16v al navadni 8v? Pr 8v se je dalo nastavljat pr 16v sem mislu da ne. Sej pravim te pa te mal zategneš po občutku. Se pa definitivno pozna da jermen malo popusti po cca 30kkm in je fajn da se spet malo zategne.Če pa takoj pri menjavi fejst zategneš se bo ziher matral šponar.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

mel sem obe. In pri obeh se je IIRC dalo nastavljat na podoben način. Je pa res, da so bile stare ko zemlja.
On the journey of life, I chose the psycho path.

MadMax ::

Običajno je vzmet "v akciji" zgolj pri prvi montaži jermena, nakar se "šponar" fiksira-privijači, in vzmet nima več funkcije. Na ta način naj bi se zagotovila pravilna zategnjenost.

Težava nastopi takoj, ko se star-že montiran jermen (lahko star le pol leta) zaradi nekega razloga demontira in montira nazaj. Takrat pa je potrebno kar nekaj pameti, izkušenj in občutka, da se jermen pravilno zategne. Če bi ga namreč zopet zategnil s pomočjo vzmeti, bi bil jermen pretegnjen.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

RejZoR ::

Najbolj ziher je še vedno veriga, sem pa že nekje bral, da naj bi eni dajal na jermen enako življensko dobo kot verigo. Samo ne vem točno kateri proizvajalec je izjavil to.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

nubes ::

Pred časom Clio I ... odtrgal pri 11 letih starosti in 150k km. Pokrivl par ventilov. Cena popravila dvojna, kot če bi ustrezno prej menjal jermen. Hec je bil pa v tem, da je bil avto kupljen pri 110k km in sem zmotno imel v glavi, da je bil že menjan.

GrimReaper ::

Men pri Astri H 2005 v servisni piše da se menja na 10 let oz. 150k km, sam če so šli to napisat so moral tut mal rezerve vzet. Sam ga pa ne bom menjal, ker sem šele pri 70k km, pred velikim servisom se bo pomoje avto že menjalo, itak gre ponavad preden gre motor že dost drugih stvari narobe.
Olje pa na 2 let oz. 30k km.

Pri Puntotu 2002 je pa pisal jermen na 120k km in olje na 20k km oz. 18 mesecev. Čeprav jermen je že prejšnji lastnik zamenjal pri 80k km in 6,5 letih (sicer sumljivo ker malo pred prodajo), olje pa se je menjalo na 12-13 mesecev.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1600 CL6
Intel 520 120GB | WD5000AZRX | Samsung HD502HJ | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair CX500 | NuForce uDAC-2 | G9x

Isotropic ::

RejZoR je izjavil:

Isotropic je izjavil:

se zgodi ja, meni sicer ne. pa ventili se naceloma ne ukrivijo, ampak polomijo.
raje ne bodi škrt.


Najbolj zabavno je, ko folku zaradi škrtarjenja potolče vseh 16 ventilov, skrivi glavo, odmično gred itd. Za par tisoč evrov škode (pri boljših motorjih), ker je blo treba šparat pri ne vem, 50 EUR...

pri teh drazjih motorjih ene 400-500e zlahka.
drgac pa ni nobenega nepisanega pravila, kdaj se obrabi, je cist odvisno od stila voznje. ce se vozis samo umirjeno po ac, recimo ni tuk sunkov in zdrzi malo dlje... je pa tle seveda se preperevanje gume.

Brane2 ::

Opel Servis Trobec mi je dal ponudbo za Opel Corsa l 2003 1.7 dTI €760.

Reku je,d a se za to Corso ta veliki servis dela na 150kkm
On the journey of life, I chose the psycho path.

jalovec09 ::

GrimReaper je izjavil:


Olje pa na 2 let oz. 30k km.


Tole pa ni dobro, 1x leto ali 15000km, ne glede na long life olja.

s51as ::

Zafira ima tudi 30kkm ali na 1 leto - menjavo olja.
It's just me myself and I

Ted ::

Tilen je izjavil:

No, a pol bi blo letos kr najbolje naredit veliki servis z menjavo jermena, vodne pumpe, itd. na Seat Ibizi 2005 s 75k? :x


Tukaj ni pravila. Vsi jermeni niso isti (debelina, širina), imajo različno življenjsko dobo in s tem je različen tudi servisni interval za menjavo. Najboljše da pogledaš v servisno knjižico ali pokličeš na servis da izveš, kdaj je priporočljivo menjati jermen. Ponavadi je meja okrog 90 - 120kkm, odvisno od modela. Da bi pa jermen po 5-6 letih že preperel pa je IMO možno le, če bi avto večino časa stal.

Na svojem P306 sem jermen menjal pri 85k in 11 letih starosti, glede na to da je predviden interval menjave na cca. 120kkm sem prepričan da bi jermen zdržal vsaj še 15kkm BP.
Mah...
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8411825 (9574) SkIDiver
»

alternator na avtu

Oddelek: Loža
191601 (1194) papasmrk
»

Servis avtomobila

Oddelek: Pomoč in nasveti
181390 (957) Blinder
»

Moj avto...

Oddelek: Loža
353599 (2112) Azrael
»

Kakšen dober servis-Lancia

Oddelek: Loža
172444 (2189) Vajenc

Več podobnih tem