Forum » Na cesti » Peugeot 1.6 THP motorji
Peugeot 1.6 THP motorji
kumarca1212 ::
Mene pa zanima če ma kdo kako direktno izkušnjo z 1.6 bencinarji, 156hp izvedbe. Kako se to kej obnese v kakmu Peugeot 5008, 3008 tam od 2010 - 2013 letnik?
Predvidevam da pije 7l+ minimalno (mestna? AC pri 150km/h?), kaj pa okvare? Problematičen motor?
Šlo bi se za dolge razdalje, cca 50 jurjov letno 90% AC. Dizl mi ne diši več, sploh zarad cene.
Alternative?
Predvidevam da pije 7l+ minimalno (mestna? AC pri 150km/h?), kaj pa okvare? Problematičen motor?
Šlo bi se za dolge razdalje, cca 50 jurjov letno 90% AC. Dizl mi ne diši več, sploh zarad cene.
Alternative?
- spremenilo: kumarca1212 ()
hojnikb ::
vzemi dizla, bo bolj zanesljiva zadeva k ta bencinar. Sploh k ti je ocitno poraba tudi prioriteta.
#brezpodpisa
Mike_Rotch ::
Imel v malo manjšem avtomobilu, sicer kupil novega in naredil samo cca. 30.000km, tako, da problemov ni bilo. Ampak kolikor berem te Prince motorji niso ravno vrhunec zanesljivosti. Radi imajo olje, zaradi težav z mazanjem so težave z verigo praktično neizogibne.
Zmogljivosti so sicer odlične, poraba nizka ampak pod 7 litrov definitivno ne v 3008/5008. Dober motor, dokler je v garanciji.
Glede na tvoje kilometre in starost avtomobila na katero ciljaš, bi se jaz na tvojem mestu izogibal francozom. Pa nimam nič proti njim, nasprotno. Ampak PSA žal ni znan po zanesljivih, bulletproof avtomobilih.
Zmogljivosti so sicer odlične, poraba nizka ampak pod 7 litrov definitivno ne v 3008/5008. Dober motor, dokler je v garanciji.
Glede na tvoje kilometre in starost avtomobila na katero ciljaš, bi se jaz na tvojem mestu izogibal francozom. Pa nimam nič proti njim, nasprotno. Ampak PSA žal ni znan po zanesljivih, bulletproof avtomobilih.
Mike_Rotch ::
Povprečen dizel definitivno ni manj zanseljiv od Prince THP motorja. 1.6 in 2.0HDi dizli so verjetno najbolj zanesljivi motorji, ki jih lahko dobiš v Peugeotih in Citroenih.
kumarca1212 ::
vzemi dizla, bo bolj zanesljiva zadeva k ta bencinar. Sploh k ti je ocitno poraba tudi prioriteta.
Glih prešaltau iz 1.6 dizla, sej fajn motor pa use ampak z ceno dizla k je, pa večjih stroškov servisov, ne ciljam več na dizla.
Željo mam po mal bolj močnem motorju, poraba je fajn da ni glih 9l ker delam res izključno dolge relacije.
Mike_Rotch je izjavil:
Imel v malo manjšem avtomobilu, sicer kupil novega in naredil samo cca. 30.000km, tako, da problemov ni bilo. Ampak kolikor berem te Prince motorji niso ravno vrhunec zanesljivosti. Radi imajo olje, zaradi težav z mazanjem so težave z verigo praktično neizogibne.
Zmogljivosti so sicer odlične, poraba nizka ampak pod 7 litrov definitivno ne v 3008/5008. Dober motor, dokler je v garanciji.
Glede na tvoje kilometre in starost avtomobila na katero ciljaš, bi se jaz na tvojem mestu izogibal francozom. Pa nimam nič proti njim, nasprotno. Ampak PSA žal ni znan po zanesljivih, bulletproof avtomobilih.
Za ta cenovni rang, ki gledam, tam od 6 - 7 jurjov, ni glih neki opcij, od karavanov pa enoprostorcov so izključno francozi (pod 125k km).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kumarca1212 ()
hojnikb ::
Glih prešaltau iz 1.6 dizla, sej fajn motor pa use ampak z ceno dizla k je, pa večjih stroškov servisov, ne ciljam več na dizla.
Željo mam po mal bolj močnem motorju, poraba je fajn da ni glih 9l ker delam res izključno dolge relacije.
glede na to da mas 50kkm/leto, bo dizl se vedno taprava odlocitev. Tudi samo 1l razlike v porabi (5l vs 6l za bencin) na letni ravni pomeni to 4290EUR becina in 3625EUR dizla po trenutnih cenah. Za slabih 700EUR lahk vsako leto nardis en posten servis ali odpravis kaksen vecji feler.
V realnosti bo pa na AC razlika vsaj 2-2,5l v prid dizla na tako tezki kravi, če se ne vec. 2.0 dizl bo taprava odlocitev.
Ne kofusiraj se na bencinarje in magicne kilometre, ampak na vzdrzevanga 2.0 dizla. Če tudi ma 200kkm na stevcu. Ali pa dvigni budget. Pa se z mocjo nebo problema, z remapom ti zetorji kamot prlezejo do slabih 200 konjev.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Ne, prava odločitev za tako kilometrino je elektrika.
Bravo genijalc. Zdaj pa najdi še električarja za
Za ta cenovni rang, ki gledam, tam od 6 - 7 jurjov,
In ranga
Peugeot 5008, 3008
Da ne govorimo o tem da so servisi za dizla dražji kot za bencinarja.
Kdo ti je pa to neumnost prodal? Si si sploh kdaj lastil kakšno vozilo, ki ni skiro?
Pa 5 litrov povprečne porabe je težko imeti, razen če voziš kakšen precej majhen avto in ga voziš precej po lahko (5 litrov porabe ima ta novi Clio, ki ni prav velik avto). Realne porabe so višje.
Še enkrat, voziš kaj druga kot skiro? Z umirjeno voznjo (beri omejitvah) se po AC (kar je OPjova primarna voznja) ni tezko spustit pod 5L. Tezje je prlezit pod 4L, ampak tut to ni nemogoče.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Mike_Rotch ::
Rabljene električne za 7 jurjev se že dobi, kakšen Nissan Leaf in podobno. Vendar če hoče imeti večji avto in PRIŠPARATI bo mogel dvigniti znesek ki ga je pripravljen odšteti za nakup. Nakup bo dražji, vendar bo prišparal na dolgi rok ker je vožnja z elektriko 8x cenejša.
Ne bluzi.
1. Električnih avtomobilov, ki bi ustrezali tem kriterijem ni. Tudi takih, ki bi TCO imeli vsaj približno podoben temu kar ponuja rabljen francoz.
2. A si na glavo padel, da človeku, ki kupuje avto za 6, 7 jurjev ponujaš novega ID4?
3. Nov ID4 ne stane 33 jurjev, ampak realno okoli 45.
4. In ja, sem prevozil kar nekaj kilometrov z BEV, trenutno vozim že drugega PHEV. Pa ti?
Mike_Rotch ::
Ne, stane točno 33.000 EUR, sem dal link.
Ne, ne stane. S subvencijo vred danes ne dobiš ID4 registriranega v Sloveniji za manj kot 45k, verjetno sem še kakšnega jurja premalo rekel.
Lahko sicer teoretiziraš o oglasih na mobile.de, lahko pa narediš tako kot jaz pred manj kot mesecem in dejansko pregledaš trg avtomobilov, greš v avtohiše na oglede in testne vožnje in na koncu nekaj kupiš.
Ne nisem. Vzame ga lahko na kredit eko skada. Strošek TCOja bo imel skoraj 2x nižji, pa še v novem avtu se bo vozil.
45 jurjev na 15 let.
"Informativna mesečna anuiteta znaša: 275,30 EUR,
skupni znesek, ki ga plača kreditojemalec pa 51.211,06 EUR"
Bravo.
hojnikb ::
Rabljene električne za 7 jurjev se že dobi, kakšen Nissan Leaf in podobno. Vendar če hoče imeti večji avto in PRIŠPARATI bo mogel dvigniti znesek ki ga je pripravljen odšteti za nakup. Nakup bo dražji, vendar bo prišparal na dolgi rok ker je vožnja z elektriko 8x cenejša.
Pa kaj ti ni jasno?! Človek išče enoprostorca za 7 jurjov, ti mu pa tiščiš leafa za 20k.
Ranga Perguet 5008 je Volkswagen ID4. ID4 nov stane 33k, najcenejši dizelski Perguot 5008 pa 40k, torej je dizelsko vozilo celo 7000 EUR dražje za nakup:
še enkrat, govora je o 7k budgeta, ne 33k. Pa tudi sicer je 33k cena za nemca z odbito _njihovo_ subvencijo. Pri nas ga za takšno ceno ne dobiš.
Seveda, si ti že kdaj vozil električno vozilo? Aha tukaj imaš težavo v razumevanju. Težavo imaš v razumevanju kaj je povprečna poraba. Tisto kar si ti enkrat dosegel na avtocesti za 10 minut ni povprečna poraba tanka. Res je z umirjeno vožnjo po avtocestah je mogoče imeti TRENUTNO porabo 5 litrov, vendar ljudje se ne vozijo samo po avtocesti z 110 km/h. Ljudje imajo tudi mesto kjer je poraba 8 litrov, ljudje ga tudi stisnejo na avtocesti ipd. Povprečna poraba za ta novo Škodo Oktavio je 6 litrov, kar ti jasno kaže link ki sem ga podal (to so realne porabe realnih uporabnikov). Za Perguet 5008 Dizel pa je povprečna poraba 6,5 litra. 5 litrov povprečne porabe ima Clio. Pri avtu ranga Perguot 5008 je teoretično mogoče imeti povprečno porabo 5 litrov, vendar v praksi so porabe mnogo višje.
Čudno, pri moji RWD kravi kamot pridem na 4l (cez cel tank, zračunane na roke) pri umirjeni voznji po AC. Torej tak rezim voznji, ki jo mors izvajat pri električarju, da prlezeš čez 300km dosega.
Še enkrat, več kot očitno si nisi lastil avta, ker sicer nebi pisal neumnosti.
Also, mali jajčki sploh ne porabijo kaj manj od večji na AC
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Tip dela 50.000 km na leto (to je sam povedal).
Si mogoče, ampak res mogoče pomislil, da dela dnevno dolge relacije in električar sploh ne pride v poštev, zarad enga smotanga detajla, k se mu reče doseg?
8750 EUR cena elektrike (21.6*0.054*500*15)
5c elektrika. Ti si pa za hece ;)
Ne nisem. Vzame ga lahko na kredit eko skada. Strošek TCOja bo imel skoraj 2x nižji, pa še v novem avtu se bo vozil.
si mogoče pomislil, da ni kreditno sposoben za 40k krede? To da je ekosklad, še ne pomen, da ti dajo kredit na lepe oči.
Kaj pa če se mu zarad kakršnga kol razloga kilometrina spremeni iz 50k na 5k (sprememba sluzbe/posla itd) ? Kakšen bo potem TCO električarja?
Ne, stane točno 33.000 EUR, sem dal link.
Ja... V nemčiji z njihovo subvecijo.
Ravno tako naredil kar nekaj kilometrov z bev.
skiro ne šteje.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Mike_Rotch ::
Ne drži, na avto.net je bil kakšnen mesec nazaj ID4 za 36k.
Trenutno ga ni. Še tisti za 50k se hitro prodajo.
hojnikb ::
Budged 7k pomeni da ima uporabnik 7 jurjev na razpolago v kešu. Če ga vzame na kredit eko sklada ga bo avto mesečno prišel MANJ kot pa pri dizelskemu francozu za 7 jurjev, plus vozil se bo v novem avtu, pa še teh 7 jurjev ki jih ima sedaj v kešu bo lahko porabil za kaj drugega (namesto da bi ga dal za nakup rabljenega vozila).
Kje si pa to neumnost potegnal? Si pomislal da OP mogoče nima 7 jurjov keša (ampak lahko pa sfinancira 7 jurjov). Še enkrat, 40k+ kredita dobit ni hec.
Si lastim in ne pišem neumnosti. 4 litre čez cel tank? Ja morda če voziš 90 km/h v šesti prestavi in nikoli ne vidiš mesta, potem je to teoretično možno. Da pa je POVPREČNA poraba dizelskega Pergueta 5008 6,5 litra pa sem že dal link. Realni podatki realnih uporabnikov.
Sj 6 prestava je tam, da jo uporabiš. Če bi kdaj vozu avto, bi to celo vedu :). In ne, to ni teoretično mozno, ampak realna poraba, če se voziš umirjeno (beri ne divjaš po AC). Again, če bi si lastil kakšen takšen avto, bi to vedel. Verjamem pa da, če se vozis s skirojem in gledaš teste po youtubu, tega ne veš :)
Seveda pride v poštev. ID4 ima 285 km realnega dosega z najmanjšo baterijo in 410 km dosega z največjo baterijo (poglej na EV database). Električni pride v poštev tudi za dolge relacije. Če dela takšno kilometrino potem je sigurno od šihta oddaljen precej kilometrov, torej za vsakodnevne vožnje bo baterija zadostna. Kolikokrat na leto dela pa več od 410 km, kar bo zahtevalo 15 minutni postanek na polnilnici pa sam ve (dvomim da tako dolge vožnje dela več kot 1x na mesec). In tudi če jih dela več kot 1x na mesec: kaj je problem da se moraš po 4 urah vožnje ustaviti za 15 minut? Tudi z dizlom se ustaviš za WC/malico/pretegnit nofe po 4 urah vožnje. Torej razlike v potovalnem času kljub 15 minutnemu polnjenju ni.
ID4 na AC pr 130kmh/h nebo nikol mel ~285km dosega z tamalo baterijo. Sploh sedaj pozimi. In k daš v mix DC polnilnice, se tudi strošek začne precej povečevat, ker tam pač ni cena polnjenja po tvojih magičnih 5c/kwh.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Nisem za hece. 5,4 centa vključno z vsemi stroški ;) Gen-i ima pa nočno tarifo po 7 centov, kar še vedno znese 7x manj kot za dizel. Tudi pri Gen-i je strošek lastništva NOVEGA ID4 MANJŠI od rabljene stare dizelske gare za 7 jurjev!
https://www.e3.si/dom/elektrika/e3-napr...
Ja? Si upošteval dajatve, prikjučno moč tudi al je spet šlo mimo tebe :)
Ja, strošek lastništva je nizji, potem ko enkrat nardiš kakšnih 200kkm :)
Kot vem na eko skladu ne komplicirajo preveč. Če sedaj brez problema daje 400 EUR vsak mesec samo za gorivo, potem bo lahko dajal tudi 300 EUR za mesečni obrok kredita, torej za čas kredita bo plačeval manj kot bi za rabljenega dizla za 7 jurjev, ko pa kredit izplača pa bo vsako leto prišparal več kot 4000 EUR.
Ni tko to simpl. No sj če bi se vozil s čim drugim k skirojem, bi to ze vedel :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Evo nardimo bolj natančen izračun za 10let/500kkm
ID4
Nakupna cena = 50kEUR = cena preplačila ekosklad na 10 let = 54.871,78EUR
500kkm*188 Wh/km*0,05c= 4700EUR elektrike
zavarovanje = 9460 EUR za 10 let
gume 10 kompletov = 6000EUR
registracija+tp= 280EUR
servisi???
TCO za 500kkm = ~75326EUR + redni in izredni servisi
5008 pugi
nakupna cena 7kEUR
500kkm*6,5l*1,45EUR=47125EUR
gume 10 kompletov = 3200EUR
zavarovanje = 6000EUR
registracija= 1968,9
servisi 1000EUR/leto = 10000EUR
TCO za 500kkm = 75.293,9 EUR
Torej da se ID4 res splača, ga morš dejansko met vsaj 10 let in na njem ne sme crknat _nič_ izven garancije ;)
Da seveda ne pozabimo, da bo ID4 po 500kkm mel baterijo ze vprašljivem stanju, kar zna bit mal problem pri dolgih turah, glede na kilometre k se jih dela :)
ID4
Nakupna cena = 50kEUR = cena preplačila ekosklad na 10 let = 54.871,78EUR
500kkm*188 Wh/km*0,05c= 4700EUR elektrike
zavarovanje = 9460 EUR za 10 let
gume 10 kompletov = 6000EUR
registracija+tp= 280EUR
servisi???
TCO za 500kkm = ~75326EUR + redni in izredni servisi
5008 pugi
nakupna cena 7kEUR
500kkm*6,5l*1,45EUR=47125EUR
gume 10 kompletov = 3200EUR
zavarovanje = 6000EUR
registracija= 1968,9
servisi 1000EUR/leto = 10000EUR
TCO za 500kkm = 75.293,9 EUR
Torej da se ID4 res splača, ga morš dejansko met vsaj 10 let in na njem ne sme crknat _nič_ izven garancije ;)
Da seveda ne pozabimo, da bo ID4 po 500kkm mel baterijo ze vprašljivem stanju, kar zna bit mal problem pri dolgih turah, glede na kilometre k se jih dela :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Ahim ::
Ojej, zdaj mora pa inzenir samo se dodat tiste cungalunga stevilke o skodi, katero povzrocajo vozila z motorji z notranjim izgorevanjem Dejansko pa butl niti nima avta (elektricneg ali z motorjem z notranjim izgorevanjem), pametuje pa vsem po vrsti kot da pobira procente od prodaje.
hojnikb ::
Tip je imel namen kupovati rabljene avte za 7 jurjev tudi od fizičnih oseb, vsaj tako je nekako najbolj logično, kako boš drugače kupil od fizične osebe kot na keš, ali misliš da ti Janezu iz prekmurja rečeš "stari, kaj pa če bi jsz tvoj avto odkupil na obroke". Če nima nič prišparano, potem se mu pa še bolj splača vzeti kredit eko sklada za ID.4. Če ima sedaj keš vsak mesec dati 400 EUR za dizel, potem bo brez problema dal 300 EUR za obrok kredita za ID.4 in 40 EUR za elektriko. Po 10 letih ko ga izplača pa bo vsako leto prihranil več kot 4000 EUR za gorivo.
Se vidi da v zivljenju nisi kupil avta. Hint: na lizing/kredit lahko bp vzameš tudi avto od fizične osebe. Dejansko to ni noben problem izvedit. Seveda če voziš skiro, tega ne veš.
Zakaj si v svojem izračunu za ID.4 upošteval nevem kake dražje gume, saj če je avto primerljive velikosti ima po navadi tudi enake gume ane. Pa tudi ne vem kake gume imaš to da stanejo 600 EUR na komplet.
Zakaj? Zato ker je ID4 homologiran za 19 col gume (to je najmanj kar lahko daš gor) 5008 pa za 16-17 (odvisno od izvedbe). Če bi si kdaj lastil kakšen avto, bi za to seveda vedel :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Narobe si računal ker si vzel 50k za ID4. Dobiš ga že za 36 jurjev v Sloveniji (si jih dobil na avto.net preden so zaloge pošle, saj bodo prišle nazaj čez par mesecev), ter za 33 jurjev v Nemčiji. Break even point z upoštevano ceno elektrike in vsem je 6 let.
Za izračun sem vzel to, kar se dobi _danes_. Ne jutri, ne pred 6 mesci, ne pri nemcu. Če rabim avto _danes_, sn primoran vzet tistega za 50k. Če je sploh še za dobit.
#brezpodpisa
hojnikb ::
pa zakaj bi se bavu z dilerji? Teb res ni jasno nič. Lizing hiša mu nakaze denar, ti ji plačuješ, to je to.
Si še zelen, sj vemo. Vozi skiro dalje, k boš pa odrasu, boš pa vedel, da ni vse tko, kt prebereš na forumu :)
Si še zelen, sj vemo. Vozi skiro dalje, k boš pa odrasu, boš pa vedel, da ni vse tko, kt prebereš na forumu :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
hočeš nočeš, o degradaciji na tej platformi bomo lahk resno diskotiral šele, k bo dovolj velik vzorec avtomobilov v divjini. Zakjučke vlečit na podlagi tesle je pač neumnost.
Upam da se zavedaš, da je cycle life tudi precej odvisen od thermal managmenta, tipu bmsa, hitrost polnjenja, tip kemije, ki je v celicah. 3500 ciklov pač ni univerzaln podatek za vse.
Če gremo v drug ekstrem, recimo telefoni z fast charginom, tudi s takim rezimom polnjenja nebodo nikol dosegl uporabnih 3500 ciklov.
Kakšna tesla z LFP pa pomoje kamot.
DA, definitivno, če cikliraš med 10 in 80 % boš dosegel cca 3500 ciklov, check the data:
Upam da se zavedaš, da je cycle life tudi precej odvisen od thermal managmenta, tipu bmsa, hitrost polnjenja, tip kemije, ki je v celicah. 3500 ciklov pač ni univerzaln podatek za vse.
Če gremo v drug ekstrem, recimo telefoni z fast charginom, tudi s takim rezimom polnjenja nebodo nikol dosegl uporabnih 3500 ciklov.
Kakšna tesla z LFP pa pomoje kamot.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
ja sam 10-80% ciklu polnjenja doseg nebo 300km pr leafu, zato boš rabu več ciklov da prlezeš do teh kilometrov (+ upošteva padec kapacitete skozi čas, kar pomen da rabiš še vedč ciklov za iste kilometre). Ena leaf baterija bo tezko prlezla do 900kkm, če bi rad mel na koncu še kaj več k 50km dosega.
Tesla z LFP in počasnim polnjenjem pa pomoje dokaj kamot.
Tesla z LFP in počasnim polnjenjem pa pomoje dokaj kamot.
#brezpodpisa
Blinder ::
Ojej, zdaj mora pa inzenir samo se dodat tiste cungalunga stevilke o skodi, katero povzrocajo vozila z motorji z notranjim izgorevanjem
hahaha ja vedno isto trobi
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
3500 ciklov je podatek za labolatorijsko celico, ne konkretn setup v leafu ;)
#brezpodpisa
hojnikb ::
kar potrebujemo je degradacijo na kilometer, ne leta. Samo tako lahk resno diskutiramo o degradaciji.
#brezpodpisa
hojnikb ::
Niko, happy bom, k bo cel kup primerkov v divjini s tako degradacijo:)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
I-miev. Mislim, to ni avto, ampak nekaj malo bolsega k twizy.
Verjetno si degradacije baterije, k jo je dozivela v teh 10 letih, neupas napisat, ker je ze from the get go bedna kapaciteta :)
Verjetno si degradacije baterije, k jo je dozivela v teh 10 letih, neupas napisat, ker je ze from the get go bedna kapaciteta :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
delavec44 ::
Saj vse kul ampak to ni tema e-avto vs diesel ampak bi rad kaj zvedel o Peugeot 1.6 bencinarju. No jaz bi raje o 1.2 THP ampak ok.
DePalmo ::
kumarca1212 ::
Kredit nikakor ne pride v poštev, trenutno sem še študent in mam na razpolago 6 - 7k, kot omenjeno. Sej je elektrika fajn pa pocen ampak po mojem, da kupim zdej enga rabljenega Nissan Leafa, verjetn 10x menjam baterijo predn zamenam avto spet.
Sicer se na elektriko definitivno najbolj splača ampak nimam iz kje 40 jurjov potegnit, kredita pa mi tud nebo dau kdo.
Predvsem gledam karavane in enoprostorce, glede na kilometre mi je najbolj važno udobje - in tisti ki je kdaj že vozil francoza (sploh kakega karavana - enoprostorca) lahk potrdi da jim udobja ne primankuje, kvaliteta je druga zgodba.
Med drugimi sem tud gledu Insignie, 2011 - 2013 2.0 131hp dizl motorji, mnenje?
Sicer se na elektriko definitivno najbolj splača ampak nimam iz kje 40 jurjov potegnit, kredita pa mi tud nebo dau kdo.
Predvsem gledam karavane in enoprostorce, glede na kilometre mi je najbolj važno udobje - in tisti ki je kdaj že vozil francoza (sploh kakega karavana - enoprostorca) lahk potrdi da jim udobja ne primankuje, kvaliteta je druga zgodba.
Med drugimi sem tud gledu Insignie, 2011 - 2013 2.0 131hp dizl motorji, mnenje?
Blinder ::
Jaz bi lahko kej napisal o Insignii. Ampak ker pišeš v narečju, bom pisal v narečju tudi jaz, pa uživaj s prevodom:
Insignia, ako vlajková loď značky Opel, bola vždy vo všeobecnosti veľmi dobre postavená, ale musíte si dávať pozor na elektrické problémy. Týkajú sa to predovšetkým skorších áut a väčšinou centrálneho zamykania a alarmu, takže môžete skončiť s otravou, že váš autoalarm sa náhodne spustí uprostred noci. Môže to byť aj zložitý problém na vyriešenie. Dávajte pozor aj na kufor - niektoré autá mali ošúchané tesnenia batožinového priestoru, ktoré mohli prepustiť dážď a premočiť koberec.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
John Doe 71 ::
kumarca1212 je izjavil:
Mene pa zanima če ma kdo kako direktno izkušnjo z 1.6 bencinarji, 156hp izvedbe. Kako se to kej obnese v kakmu Peugeot 5008, 3008 tam od 2010 - 2013 letnik?
Predvidevam da pije 7l+ minimalno (mestna? AC pri 150km/h?), kaj pa okvare? Problematičen motor?
Šlo bi se za dolge razdalje, cca 50 jurjov letno 90% AC. Dizl mi ne diši več, sploh zarad cene.
Alternative?
AC pri 150 ti ne bo noben 1.6 turbobencinar pil 7l, z mojim sem prišel do tolk pri 120, prehitevanja tovornjakov in 110 počasnežev zelo narahlo v 6. prestavi. Odvisno ali enakomerna vožnja po prazni cesti, tam se da priti na 8l, mogoče celo 7,5l. Če boš vozil 120-150 in večinoma gas do podna, si pa takoj na 8,5-9,0l.
Glede 1.6 THP ne vem preveč, vem samo da so imeli, verjetno zgodnji primerki tam 2010-2013, težave z verigo. Vem, ko sem gledal 208 in DS3, ampak sem potem preveč nahitro vzel Alfin 1.4 MA 135, da so že po Avto.net pisali, da so menjali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()
energetik ::
kumarca1212 je izjavil:
Kredit nikakor ne pride v poštev, trenutno sem še študent in mam na razpolago 6 - 7k, kot omenjeno. Sej je elektrika fajn pa pocen ampak po mojem, da kupim zdej enga rabljenega Nissan Leafa, verjetn 10x menjam baterijo predn zamenam avto spet.Če imaš večinoma AC, glej karavane. Čelna površina direktno vpliva na porabo, ne glede kakšno mašino boš vzel. Seveda za tako kilometrino poskušaj najti dizla, ker bo prihranek zaznaven, seveda če ne boš potem imel kakih izrednih stroškov.
Sicer se na elektriko definitivno najbolj splača ampak nimam iz kje 40 jurjov potegnit, kredita pa mi tud nebo dau kdo.
Predvsem gledam karavane in enoprostorce, glede na kilometre mi je najbolj važno udobje - in tisti ki je kdaj že vozil francoza (sploh kakega karavana - enoprostorca) lahk potrdi da jim udobja ne primankuje, kvaliteta je druga zgodba.
Med drugimi sem tud gledu Insignie, 2011 - 2013 2.0 131hp dizl motorji, mnenje?
vires in numeris
DePalmo ::
To je ista fora kot pri laptopih in telefonih da baterija ne degradira z večimi polnjeni ker nimajo spominskega efekta. Zanesnjaki trdijo da to drži, a vsi ostali vemo da je to velik bikovega dreka.
Še vedno pa čakam kakšne uporabne komentarje na naslov teme.
Še vedno pa čakam kakšne uporabne komentarje na naslov teme.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 251986 (351) | hojnikb |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 16009 (15188) | sbawe64 |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30831 (25636) | hojnikb |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23887 (21770) | hojnikb |