» »

Kvaliteta goriva pri SLO trgovcih

Kvaliteta goriva pri SLO trgovcih

«
1
2

Ghost7 ::

Odpiram debato kako ste zadovoljni s kvaliteto goriva pri različnih trgovcih. Sam točim tako bencin kot diesel.
Ste kje opazili daljši doseg, manj čiščenja DPF (predvsem dizlaši), manj smradu?

Kakšne so izkušnje z gorivi nasploh, imate občutek, da pri katerem trgovcu vedno natočite več, kot pri drugem (sicer naj bi bile črpalke točno umerjene, vendar naj bi bolj "utrujen" točilni avtomat deloval kupcu v prid in dobiš kakšno kapljo več).

Velikokrat slišim, da vsi tankajo iz iste pipice in da razlik v gorivu ni (ne Petrol, ne OMV (oziroma sedaj MOL), ne MOL).

Ima kdo informacije ali so res drugačni aditivi.

Je Qmax res boljši od Molovega EVO in obratno/podobno?

Razpišite se o izkušnjah..

Sam sicer tankam na Hofer, ker je 3 cente cenejši (so pod OMV), na vsake toliko časa pa mu namenim premium gorivo (namesto kupljenih dodatkov) na Molu ("tadrag diesel"). In takrat razen, da za avtom dejansko ne smrdi (ko teče v prostem teku pred hišo ne zavoham ničesar, kot na primer pri navadnem dieselskim gorivom) ni opaziti kakšnega izboljšanja oziroma plusa.

Lansko leto tudi pri navadnem ni smrdelo, dvomim, da se je po 20.000km toliko mtotor poslabšal, da bi sedaj moral točiti premium, ampak menim, da so trgovci načrtno poslabšali kvaliteto (kartelno) in (po mojem mnenju) verjetno primešali več % biodiesla.

Obvezno dopišite katero gorivo uporabljate.

EV fanatiki prosim ne vključujte se. To je debata o fosilnem viru energije. Tudi sam razmišljam o nabavi EV (zamenjava bencinarja), ampak zato trentuno še nisem finančno "tam". Pravtako mi avta služita zanekrat brez težav. Sploh pa za namene, za katere ju uporabljamin. Vsaj diesla, katerega bom verjetno poskušal imeti čimdlje.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
  • spremenilo: Ghost7 ()

Gejspodar ::

Zdravo,

Tankam pri vseh trgovcih/ponudnikih in razlike ne opazim.

Predlagam, da (če je interes) se pobere vzorce vsakega goriva iz večih točilnih mest večih ponudnikov in se jih pošlje analizirat v neodvisen laboratorij. Taka zadeva sicer nekaj stane, a bi bila zelo v bivšem duhu "web 1.0" forumov.

Mike_Rotch ::

Tankam dizel in bencin na različnih pumpah v Slo in tujini. Razlik ne opazim. Dvomim, da jih je možno zaznati, glede na to, da na porabo vpliva ogromno drugih faktorjev, ki jih pri takšnem testu ni možno izključiti (Temperatura zraka, tlak v gumah, promet, vlaga, glasba na radiu...).

Linko ::

razlik ni, ker itak vsi dobijo gorivo iz istega bazena.

gruntfürmich ::

Linko je izjavil:

razlik ni, ker itak vsi dobijo gorivo iz istega bazena.

tako je.
razen morda njihove premium zadeve, ki so dražje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

Jaz pri dizlu tudi pri premium ne opazim neke velike razlike napram navadnemu. Razen na denarnici.

j4nm4n ::

Mama vozi službeno Octavio 1.6 TDI, vedno tanka na Petrolu. Lani, po dobrih 4 letih so se zamašile šobe. Stroška baje 3000 €, ker bi naj menjali vse. Na servisu so rekli, da so to opazili že pri nekaterih, ki tankajo na Petrolu. Pri ostalih službenih Octaviah tega še ni bilo. Menda pa preventivno pri servisih dodajajo oz. so začeli dodajat neko sredstvo, da to tega ne pride.

Mogoče ne držijo vse informacije ker je 'povzeto' od ust do ust.

bastadu ::

Razlik glede goriva res ne bi smelo bit, lahko so pa razlike zaradi stanja rezervoarjev, ampak to pomoje ni tako vezano od trgovca goriva, ampak bolj na dotične črpalke, katerih rezervoarji so starejši oz. slabše vzdrževani ...

Mike_Rotch ::

Na servisu so rekli, da so to opazili že pri nekaterih, ki tankajo na Petrolu.


Glede na to, da ima Petrol v Sloveniji največji tržni delež, bi bilo čudno, če tega ne bi opazili.

Ganon ::

Ni razlik, samo placebo in večne babje čenče. Natoči tam, kjer ti je bližje oz. ceneje.

Ales ::

j4nm4n je izjavil:

Mama vozi službeno Octavio 1.6 TDI, vedno tanka na Petrolu. Lani, po dobrih 4 letih so se zamašile šobe. Stroška baje 3000 €, ker bi naj menjali vse. Na servisu so rekli, da so to opazili že pri nekaterih, ki tankajo na Petrolu. Pri ostalih službenih Octaviah tega še ni bilo. Menda pa preventivno pri servisih dodajajo oz. so začeli dodajat neko sredstvo, da to tega ne pride.

Mogoče ne držijo vse informacije ker je 'povzeto' od ust do ust.

Ja, ravno včeraj sem se na obvoznici prebijal mimo vsakodnevne kolone vozil, ki so zaribala, ker tankajo na Petrolu. Grozljivo, kaj se dogaja.

/s

Utk ::

j4nm4n je izjavil:

Mama vozi službeno Octavio 1.6 TDI, vedno tanka na Petrolu. Lani, po dobrih 4 letih so se zamašile šobe. Stroška baje 3000 €, ker bi naj menjali vse. Na servisu so rekli, da so to opazili že pri nekaterih, ki tankajo na Petrolu. Pri ostalih službenih Octaviah tega še ni bilo. Menda pa preventivno pri servisih dodajajo oz. so začeli dodajat neko sredstvo, da to tega ne pride.

Mogoče ne držijo vse informacije ker je 'povzeto' od ust do ust.

Haha, normalno, ne bo mehanik reku, da je VAG pač zanič. Za njih je kriv Petrol. Če bi tankala na OMV, bi bil kriv OMV. Če bi vprašali na Petrol, bi bilo pa krivo vzdrževanje. Circle of life.

stara mama ::

Krive so pumpe (visokotlačne v avtih), dost je pa da samo enkrat tankaš slabo gorivo, pa neglede na prodajalca. Voda v rezervoarju, prevečkrat povleklo zrak iz rezervoarja, nepravilna montaža črpalke (brez procedure odzračevanja), ...
Ali pa zadosti velika kilometrina, nad 200k začnejo delat opilke in veselico, nad 300k si srečen če še je prva.

So pa minimanle zahteve lastnosti goriv standardizirane, vse ostalo (premium, q-max in podobne floskule) so pa marketing naftnih trgovcev za ovce in posledično subjektivna mnenja. Če si na nekem petrolu naredil 50km več kot na OMVju, je preveč faktorjev vmes, da bi krivil samo trgovca.

Bi rad videl junaka, ki je kupil nov avto, z njim naredil več kot 300kkm in lahko zagotovo trdi da je krivo gorivo enega proizvajalca.
Ker potem rabiš še en avto s 300k vedno tankan pri drugem prodajalcu za primerjavo.

Zgodovina sprememb…

j4nm4n ::

Utk je izjavil:

j4nm4n je izjavil:

Mama vozi službeno Octavio 1.6 TDI, vedno tanka na Petrolu. Lani, po dobrih 4 letih so se zamašile šobe. Stroška baje 3000 €, ker bi naj menjali vse. Na servisu so rekli, da so to opazili že pri nekaterih, ki tankajo na Petrolu. Pri ostalih službenih Octaviah tega še ni bilo. Menda pa preventivno pri servisih dodajajo oz. so začeli dodajat neko sredstvo, da to tega ne pride.

Mogoče ne držijo vse informacije ker je 'povzeto' od ust do ust.

Haha, normalno, ne bo mehanik reku, da je VAG pač zanič. Za njih je kriv Petrol. Če bi tankala na OMV, bi bil kriv OMV. Če bi vprašali na Petrol, bi bilo pa krivo vzdrževanje. Circle of life.


Itak da servisi mešetarijo koliko gre, sploh pri firmah, ki imajo 'all inclusive', skoraj vsako leto dajo nove gume in stare skladiščiš pri njih in sevada jih čez 1 leto ni in smo ti dali nove. Samo da zveš da ti delujoč turbo nenapovedano menjajo na par let starem avtu pa je višek - seveda je nekdo rabil, ti pa maš avto v garanciji.

Proizvajalci pa šparajo na materialih (skoraj vsem službenim Octaviam je po 1-2 letih počila cevka za gorivo na primer in ti pod havbo šprica gorivo ven, moreš pa čez cel vikend počakat da pelješ na servis v ponedeljek)

Boobiz ::

jaz bi bil zadovoljen že z analizo farbe. ne rabiš tako daleč it, da analiziraš kemijsko. zgolj po farbi, dam levo jajce, bi že videl razlike. sam to so stvari o katerih se ne govori, baje.
I'm drunk, what's your excuse?

Anney ::

In kakšna barva je najboljša? Kaj pa penice? Si na to pozabil?
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

LeQuack ::

Po moje da za balkan imajo vsi ponudniki manj kvalitetno gorivo, tisto ki ne bi prestalo kvalitete v Nemčiji recimo pa se pošlje na jug. Če pa še nam ne ustreza gre pa še bolj južno.
Quack !

Boobiz ::

ni point v tem kaj je najboljše. point je zgolj v tem, da goriva niso ista, ker nekateri tu trdijo, da razlik ni.
I'm drunk, what's your excuse?

Ganon ::

LeQuack je izjavil:

Po moje da za balkan imajo vsi ponudniki manj kvalitetno gorivo, tisto ki ne bi prestalo kvalitete v Nemčiji recimo pa se pošlje na jug. Če pa še nam ne ustreza gre pa še bolj južno.


Pismo, kakšne neumnosti. :)) Pogovor sicer teče o gorivih v Sloveniji, ne v balkanskih državah.

starfotr ::

Če imaš dizla in te skrbi DPF, potem se voziš premalo in na prekratke razdalje. Drugače ne bi spraševal takih bedarij.

Ahim ::

Boobiz je izjavil:

jaz bi bil zadovoljen že z analizo farbe. ne rabiš tako daleč it, da analiziraš kemijsko. zgolj po farbi, dam levo jajce, bi že videl razlike. sam to so stvari o katerih se ne govori, baje.

Tvegaj 10 evrov, naberi nekaj kozarcev za vlaganje, obisci par konkurencnih crpalk, natoci tistega pol litra goriva na vsaki (za ta del rabis 10 evrov v drobizu) in porocaj o razlikah, ki si jih opazil.

Netrunner ::

Kolega je zasledil en tuji članek o tej tematiki, kjer so izvedli razne teste ipd. Razlike so bile zaznavne, še posebaj pri dizel gorivih. Point pa je bil, da ni bilo odvisno od goriva ampak bolj od pumpe kjer si tankal. Ne me držat za besedo, vendar če sem prav razumel je bilo nekaj v stilu da pumpe katere niso dosti obiskane se pojavijo neke usedline oz. nekaj posobnega. Druga zadeva ki naj bi tudi vplivala na kvaliteto goriva je dolžina in kvaliteta cevi po katerih teče gorivo. Nekatere pumpe imajo zastarele črpalke in dotrajne mehanizme, kateri spuščajo nečistoče v gorivo ipd... baje...

Kakorkoli, razlike so bile zaznavne vendar niso igrale dosti vloge
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Amdforce ::

Jaz sem ze dvakrat dobil vodo(preveč) med točenjem dizla. Obakrat na malih neobljudenih petrolih. Se jih izogibam, avto prezivel na srečo.

Daniel ::

Tankam bencinarje (nobenih težav) na Petrolu in občasno na OMV, pa doslej ni bilo nobenih težav. Dizle pa enako, 3 traktorje in 1 avto. Avto ima 174 prevoženih in doslej ni bilo nobenih težav, razen kar je bilo treba menjati dve šobi zaradi napake na elektroniki (Renault - V času garancije se je napaka ponovila morda 2x pa so jo samo brisali, sedaj so pa menjali dve šobi, ker sta že iz tovarne očitno prišli defektni. Čisto brez razloga je šoba preskočila vbrizgalni cikel, kar je vrglo napako na računalniku in izklopilo 1 cilinder na vsakih približno 40.000 km). Pri traktorjih smo pa imeli samo enkrat težavo, ko so na črpalko pripeljali 13% biodizel. Takrat so pocrkali vsi dizli s skupnim vodom, stare mašine pa se je nekako dalo rešiti s čistilom za šobe. Petrol je takrat tudi priznal napako in prako zavarovalnice pokril škodo vsem, ki so jo uveljavljali. Del te nafte imam še sedaj doma za naftiranje, je pa čisto druge barve, kot je bila takrat.

zobnik ::

Ponavadi so problemi v samem avtu ne pa v gorivu kjer točiš. Ampak Slovenci radi krivjo da ima X črpalka zanič gorivo.

feryz ::

Ker ste strokovnjaki, vem da imate prav in zaznavate razlike med gorivi na procent natančno. Ali še bolj.
Jaz priznam, da sem kmet. V zafiro nalijem gorivo na takih pumpah, da se niti vstaviti človek ne upa na njih, kaj šele da bi kaj tam kupil. Pa se ji ne pozna popolnoma nič. Vsaj zaznavnega ne. Pa gre, brez dvoma, za najbolj sofisticiran dizelski agregat, ki je bil kadarkoli serijsko vgrajen v avtomobile.

borut_p ::

Goriva so skladna z eu direktivami. Tako da nekaj pametnega ne boste pogruntali. Ce mislis da avstrijec v slo prodaja boljse gorivo kot petrol se mocno motis. Kvecejmu bo za juzna braca prodajal slabse.

MrStein ::

Daniel, o tisti napaki Petrola mogoče kaki link?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Daniel ::

Ni linka. Zadeva ni šla v javnost. Pač nekdo v liniji je nekaj zaje**l in primešal preveč biodizla. Vsaj take so bile zadnje informacije, ker je nafta izgledala kot pomarančni sok.

DePalmo ::

Kar nekaj let nazaj sem imel prvega dizla in sem meril porabo. Vedno sem imel občutek da je OMVjeva nafta bila boljša od Petrolove in da naredim več kilometrov. Ko sem pa končno vse račune vnesel v tabelo in naredil izračun, se je pa pokazalo ravno obratno: z OMV nafto sem naredil v povprečju manj kilometrov kot z Petrolovo. Od takrat mi je samo ostalo v glavi da je načeloma vseeno, je pa še vedna bila prisotna miselnost da je OMV boljši.

No, tisti dizel je preživel 200.000 km v moji lasti in je bil uglavnem točen na OMVju, nato je šel dalje. Sedaj imam drugega novejšega dizla in je primarno točen na Petrolu. Edina razlika je da je avto len kot fuks, ampak za to krivim Kio in ne črpalke.

Sem pa vmes tudi točil "premium" goriva, razlike ni. Edino ena 206 me je zajebavala in ni hotela več laufat na 95, sem moral vedno točit 100 ker drugače je avto cukal.

Tako da ko posveti lučka, grem na prvo črpalko in zelo pazim da primem "navadno" pištolo in ne "premium".

c3p0 ::

Tankam le še v tujini, ker jim nekako uspeva bit vsaj 10c/l cenejši od naših zlatarjev. Razlike v gorivu (dizl) nikoli nisem opazil.

Scorpy84 ::

V sloveniji, ter povsod po eu kjer sem bil nisem opazil razlike. Sem pa v bosni, ne glede na crpalko, pri presnjem bencinarju, kjer se je vsakic 30km po tankanju uklopila oranzna lucka. Tester je vsakic pokazal napako katalizatorja, poraba je bila ista. Po menjavi katalizatorja, teh tezav ni bilo vec, zanimivo, da je samo v bosni bil problem. Katalizator menjal, ker sem drugega s pol manj prevozenimi dobil za male pare, sondo pa isto pustil. Zdaj poleg bencinarja imam dva dizla, eden dela po 300-400km na dan, nikjer razlike, tankam pa vecinoma pri hoferju.

Ghost7 ::

Daniel je izjavil:

Tankam bencinarje (nobenih težav) na Petrolu in občasno na OMV, pa doslej ni bilo nobenih težav. Dizle pa enako, 3 traktorje in 1 avto. Avto ima 174 prevoženih in doslej ni bilo nobenih težav, razen kar je bilo treba menjati dve šobi zaradi napake na elektroniki (Renault - V času garancije se je napaka ponovila morda 2x pa so jo samo brisali, sedaj so pa menjali dve šobi, ker sta že iz tovarne očitno prišli defektni. Čisto brez razloga je šoba preskočila vbrizgalni cikel, kar je vrglo napako na računalniku in izklopilo 1 cilinder na vsakih približno 40.000 km). Pri traktorjih smo pa imeli samo enkrat težavo, ko so na črpalko pripeljali 13% biodizel. Takrat so pocrkali vsi dizli s skupnim vodom, stare mašine pa se je nekako dalo rešiti s čistilom za šobe. Petrol je takrat tudi priznal napako in prako zavarovalnice pokril škodo vsem, ki so jo uveljavljali. Del te nafte imam še sedaj doma za naftiranje, je pa čisto druge barve, kot je bila takrat.


Zato nasvet, vedno po točenju kateregakoli goriva, pospravite račun. Vrzite ga v predal in ko čistiš avto, pospraviš.
Če pride do teh težav (diesli so še posebej občutljivi), dokazuješ lahko samo z računom, šele na to gredo gledat na kamere, če si ob tisti uri, s tem avtom res točil pri nih.

Zanimivo je, da je zadnjič na TV en Petrolovec razlagal, da je šla cena BIO komponente goriva "gor" in je zato gorivo še dražje. Ironično je, da biodizel novejšim vozilom izdatno škodi. Pri meni piše, na pokrovčku, max 7% biodiesel, pa mislim, da ga je trenutno v gorivu več.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Ghost7 ::

borut_p je izjavil:

Goriva so skladna z eu direktivami. Tako da nekaj pametnega ne boste pogruntali. Ce mislis da avstrijec v slo prodaja boljse gorivo kot petrol se mocno motis. Kvecejmu bo za juzna braca prodajal slabse.


To je vse res, vseeno bi se ob direktivo obregnil. Ta SIST EN 16942:2016+A1:2021 standard je ravno toliko, da ti ne sme vsak "kemik" v garaži rafinirat gorivo.
Tudi voda je v sloveniji pomoje povsod pitna, pa veš, da marsikje v osrednji Sloveniji ne boš pil tako dobre vode kot jo v recimo kranjski gori... Pa obe dosegata predpisan standard.

https://www.sist.si/goriva-sist-en-1694...
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Jazon ::

DePalmo je izjavil:

K... Edina razlika je da je avto len kot fuks, ampak za to krivim Kio in ne črpalke....


Korejci štejejo "Dog Power" in ne "Horse Power", ko ostali svet. (Clarkson, Top Gear). Misliš, da te vleče 150 konjev, v resnici te pa psi.


Kar se tiče opazk glede goriva na pumpah. Pred več kot 15 leti sem na bencinarju opazil, da tankanje na eni mali a obiskani Petrolovi pumpi v LJ, prinese več prevoženih kilometrov. Avtek je imel mali rezervoar za gorivo, obisk na pumpah je bil pogost. Na račune sem pisal prevožene in skupne kilometre. Ko se je zadeva dala v excel je bila opazna razlika med to in ostalimi pumpami.

Kasneje na drugih avtih je bila opazna razlika zgolj zaradi gum (zimske, letne) oziroma države (ceste pri morju imajo manjši kotalni upor).
Na dizlu sem dve leti pretežno tankal na OMV in zdaj dve leti pretežno na Petrol. Pa ni zaznavne razlike razen ko zamenjam gume ali državo (regijo).

Utk ::

Morda ste spali pod kamnom zadnjih 7 let, ampak dieselgate je pojasnil, zakaj nemški konji bolj vlečejo...

borut_p ::

Ghost7 je izjavil:

borut_p je izjavil:

Goriva so skladna z eu direktivami. Tako da nekaj pametnega ne boste pogruntali. Ce mislis da avstrijec v slo prodaja boljse gorivo kot petrol se mocno motis. Kvecejmu bo za juzna braca prodajal slabse.


To je vse res, vseeno bi se ob direktivo obregnil. Ta SIST EN 16942:2016+A1:2021 standard je ravno toliko, da ti ne sme vsak "kemik" v garaži rafinirat gorivo.
Tudi voda je v sloveniji pomoje povsod pitna, pa veš, da marsikje v osrednji Sloveniji ne boš pil tako dobre vode kot jo v recimo kranjski gori... Pa obe dosegata predpisan standard.

https://www.sist.si/goriva-sist-en-1694...


to ni najboljša primerjava, saj vzorčenje goriva in testiranje za rezultat poda energijsko vrednost. to pa pomeni pri vodi ravno to - koliko čista bi bila. primesi so omejene na zgoraj - misliš da bi OMV nižal te vrednosti in pljuval v lastno skledo .. zato da bi nam ponudil boljše gorivo? malo morgen.

drugo pa so cisterne - tam se tudi dogaja marsikaj - petrol zahteva kontrolo vsake cisterne ki gre na pretočišče.

Ghost7 ::

borut_p je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

borut_p je izjavil:

Goriva so skladna z eu direktivami. Tako da nekaj pametnega ne boste pogruntali. Ce mislis da avstrijec v slo prodaja boljse gorivo kot petrol se mocno motis. Kvecejmu bo za juzna braca prodajal slabse.


To je vse res, vseeno bi se ob direktivo obregnil. Ta SIST EN 16942:2016+A1:2021 standard je ravno toliko, da ti ne sme vsak "kemik" v garaži rafinirat gorivo.
Tudi voda je v sloveniji pomoje povsod pitna, pa veš, da marsikje v osrednji Sloveniji ne boš pil tako dobre vode kot jo v recimo kranjski gori... Pa obe dosegata predpisan standard.

https://www.sist.si/goriva-sist-en-1694...


to ni najboljša primerjava, saj vzorčenje goriva in testiranje za rezultat poda energijsko vrednost. to pa pomeni pri vodi ravno to - koliko čista bi bila. primesi so omejene na zgoraj - misliš da bi OMV nižal te vrednosti in pljuval v lastno skledo .. zato da bi nam ponudil boljše gorivo? malo morgen.

drugo pa so cisterne - tam se tudi dogaja marsikaj - petrol zahteva kontrolo vsake cisterne ki gre na pretočišče.


Nisi me razumel. Na kratko: težko narediš tako zanič gorivo, da ne ustreza temu minimalnemu standardu, ker je standard naravnan tako nizko. Če tega standarda ne dosegaš, ga ne smeš prodajat.

Kurilno olje naj bi bil najslabši diesel s primešano barvo, ker pa se tega slabega diesla z razvito tehnologijo dejansko proizvede premalo glede na potrebe, se uporabi tudi "boljši" diesel.
Ali če primerjam z vodo: še tako klorirana voda zadosti normam, da gre "za pitno vodo" pa ni takega užitka piti vodo, ki smrdi po kloru, kot tvojemu avtu ni v užitek slab diesel (ga pa prebavi).
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

eventyrer ::

Tankam bencin, večinoma 95 oktanskega, včasih sem kdaj pa kdaj natočil tudi 100 oktanskega. Tankam na Petrolu, OMVju, Molu.... ni da ni.


Nobene omembe vredne razlike med gorivi nisem opazil med gorivi....seveda je možno da razlik nisem opazil ker imamo povsod v Sloveniji zelo kvalitetno gorivo (razen na kakšni bencinski črpalki kjer v cisterno nonstop vdira voda).

Opazil sem zgolj da takrat ko začnem "spremljati porabo, da bi videl če tisti bencin porabi kaj manj", avtomatično začnem lepše vozit in zaradi tega porabim pol litra goriva manj kot ponavadi.
To je pa tudi vse kar se voznikom dogaja ko poizkušajo primerjati goriva med sabo.

Če želite nek "realen test" pač pridobite 3 popolnoma enake avtomobile, jim izpraznite tank in v vsakega od njih natočite 20 litrov goriva različnega prodajalca nato pa naj s tempomatom peljejo po avtocesti eden za drugim (razdalja med avtomobili naj bo vsaj 3 do 5 sekund, da prvi ne bo najbolj obremenjen z zračnim uporom) in naj se primerja kater avto bo najdlje pripeljal.

j4nm4n je izjavil:

Mama vozi službeno Octavio 1.6 TDI, vedno tanka na Petrolu. Lani, po dobrih 4 letih so se zamašile šobe. Stroška baje 3000 EUR, ker bi naj menjali vse. Na servisu so rekli, da so to opazili že pri nekaterih, ki tankajo na Petrolu. Pri ostalih službenih Octaviah tega še ni bilo. Menda pa preventivno pri servisih dodajajo oz. so začeli dodajat neko sredstvo, da to tega ne pride.

Mogoče ne držijo vse informacije ker je 'povzeto' od ust do ust.


Natolčevanje na nivoju pivskih debat, to je pa tudi vse. Itak da se "to dogaja ljudem ki tankajo na petrolu", če pa ima Petrol daleč najboljšo pokritost države. Če greš tankat imaš veliko verjetnost da boš tankal na Petrolu.

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

Gejspodar je izjavil:

Zdravo,

Tankam pri vseh trgovcih/ponudnikih in razlike ne opazim.

Predlagam, da (če je interes) se pobere vzorce vsakega goriva iz večih točilnih mest večih ponudnikov in se jih pošlje analizirat v neodvisen laboratorij. Taka zadeva sicer nekaj stane, a bi bila zelo v bivšem duhu "web 1.0" forumov.


ja to bi bilo zanimivo izvedeti ja. Ali je dejansko kakšna razlika pri energijski vrednosti nekega goriva, ali aditivi pri dražjih 100 oktanskih gorivih res "ščitijo svečke" z boljšim izgorevanjem ali pa je vse skupaj marketinška laž.

b3D_950 ::

https://www.zurnal24.si/avto/mehanik-le...

Uporaba višje oktanskega bencina od predpisanega sicer ni prepovedana ali škodljiva, ne prinese pa nobene bistvene prednosti, razen seveda v primeru, če na primer ponudnik višje oktanski bencin tudi z drugimi ukrepi ne nadgrajuje in s tem loči od ostalih svojih proizvodov. V Petrolu sta v tem smislu obe gorivi - Q Max 95 in 100 enakega kakovostnega nivoja, razlikujeta se le v oktanskem številu.


Aditivi so od Afton Chemical, ostali mislm, da nimajo nikjer objavljeno, kaj mešajo v goriva.

https://www.petrol.eu/sl/aktualno/2021/...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

starfotr ::

Kako ste nekateri naivni.

Petrol je alfa in omega pri nas. Oni oskrbujejo vse, tudi OMV kupuje gorivo pri Petrolu, ker se jim ne izplača drugače delat. Tako, da kjerkoli tankate, povsod dobite isto.

Poleg tega tudi državne blagovne rezerve veliko denarja plačujejo Petrolu za "storitev menjave goriv", tako da četudi mislite, da tankate sveže gorivo, je v resnici lahko staro več let.

Jaz se izogibam malim pumpam, tankam pa povsod.

Petrol je trgovec, nima svojih rafinerij. Kupuje pa goriva povsod, kjer jih pač dobi.

borut_p ::

Ghost7 je izjavil:

borut_p je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

borut_p je izjavil:

Goriva so skladna z eu direktivami. Tako da nekaj pametnega ne boste pogruntali. Ce mislis da avstrijec v slo prodaja boljse gorivo kot petrol se mocno motis. Kvecejmu bo za juzna braca prodajal slabse.


To je vse res, vseeno bi se ob direktivo obregnil. Ta SIST EN 16942:2016+A1:2021 standard je ravno toliko, da ti ne sme vsak "kemik" v garaži rafinirat gorivo.
Tudi voda je v sloveniji pomoje povsod pitna, pa veš, da marsikje v osrednji Sloveniji ne boš pil tako dobre vode kot jo v recimo kranjski gori... Pa obe dosegata predpisan standard.

https://www.sist.si/goriva-sist-en-1694...


to ni najboljša primerjava, saj vzorčenje goriva in testiranje za rezultat poda energijsko vrednost. to pa pomeni pri vodi ravno to - koliko čista bi bila. primesi so omejene na zgoraj - misliš da bi OMV nižal te vrednosti in pljuval v lastno skledo .. zato da bi nam ponudil boljše gorivo? malo morgen.

drugo pa so cisterne - tam se tudi dogaja marsikaj - petrol zahteva kontrolo vsake cisterne ki gre na pretočišče.


Nisi me razumel. Na kratko: težko narediš tako zanič gorivo, da ne ustreza temu minimalnemu standardu, ker je standard naravnan tako nizko. Če tega standarda ne dosegaš, ga ne smeš prodajat.

Kurilno olje naj bi bil najslabši diesel s primešano barvo, ker pa se tega slabega diesla z razvito tehnologijo dejansko proizvede premalo glede na potrebe, se uporabi tudi "boljši" diesel.
Ali če primerjam z vodo: še tako klorirana voda zadosti normam, da gre "za pitno vodo" pa ni takega užitka piti vodo, ki smrdi po kloru, kot tvojemu avtu ni v užitek slab diesel (ga pa prebavi).


Standard gor ali dol - goriva so vsa skladna s standardom in s tem enakovredna. Vsi trgovci manipulirajo in kupujejo zadevo na trgu. Vsake toliko casa se jim malo zalomi in dobijo "predobro" gorivo, pomeni, da so malo boljsa kot predvideva minimum standarda. Misliti, da je OMV darilna ustabova, in da bo zato tam gorivo boljse je zgreseno. Standard je za eu enak

starfotr ::

Tisti, ki govorite o boljši kakovosti na malih pumpah. Povsem verjetno je, da so imeli na črpalki vodo v tanku oz. gorivu (bencinu).

Voda se je vezala skupaj z etanolom in dobili ste "pravo gorivo iz nafte" brez "bio" komponente, kar je še bolje, kot če bi imeli noter etanol.

Tako, da voda v tankih malih pump je lahko tudi blagoslov.

Naključni video:

Anney ::

Da razblinimo temo o vodi v gorivu. Voda v gorivu je vedno na dnu, cevi črpanja so dvignjene kar nekaj centi 10+, kar je v tanku, je kondenz iz tanka. Tankajte polno.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

gruntfürmich ::

starfotr je izjavil:

Kako ste nekateri naivni.

Petrol je alfa in omega pri nas. Oni oskrbujejo vse, tudi OMV kupuje gorivo pri Petrolu, ker se jim ne izplača drugače delat. Tako, da kjerkoli tankate, povsod dobite isto.

Poleg tega tudi državne blagovne rezerve veliko denarja plačujejo Petrolu za "storitev menjave goriv", tako da četudi mislite, da tankate sveže gorivo, je v resnici lahko staro več let.

Jaz se izogibam malim pumpam, tankam pa povsod.

Petrol je trgovec, nima svojih rafinerij. Kupuje pa goriva povsod, kjer jih pač dobi.

ti sploh veš kaj bluziš?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Ghost7 ::

gruntfürmich je izjavil:

starfotr je izjavil:

Kako ste nekateri naivni.

Petrol je alfa in omega pri nas. Oni oskrbujejo vse, tudi OMV kupuje gorivo pri Petrolu, ker se jim ne izplača drugače delat. Tako, da kjerkoli tankate, povsod dobite isto.

Poleg tega tudi državne blagovne rezerve veliko denarja plačujejo Petrolu za "storitev menjave goriv", tako da četudi mislite, da tankate sveže gorivo, je v resnici lahko staro več let.

Jaz se izogibam malim pumpam, tankam pa povsod.

Petrol je trgovec, nima svojih rafinerij. Kupuje pa goriva povsod, kjer jih pač dobi.

ti sploh veš kaj bluziš?


Tole tudi meni ne gre čisto skupaj.

Kar se tiče državnih zalog je res, le starost goriva ni več let. Pa kolikor vem, je Petrol upravljalec, torej dobesedno kot skladišče ima te državne rezerve. Nič extra ne plačuje država Petrolu zato. Le skrbeti mora. da je redna dogovorjena količina vedno na zalogi (ocenjene za 90 dni porabe).

https://www.dbr.si/dejavnost/obvezne-re...

Ghost7 je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

starfotr je izjavil:

Kako ste nekateri naivni.

Petrol je alfa in omega pri nas. Oni oskrbujejo vse, tudi OMV kupuje gorivo pri Petrolu, ker se jim ne izplača drugače delat. Tako, da kjerkoli tankate, povsod dobite isto.

Poleg tega tudi državne blagovne rezerve veliko denarja plačujejo Petrolu za "storitev menjave goriv", tako da četudi mislite, da tankate sveže gorivo, je v resnici lahko staro več let.

Jaz se izogibam malim pumpam, tankam pa povsod.

Petrol je trgovec, nima svojih rafinerij. Kupuje pa goriva povsod, kjer jih pač dobi.

ti sploh veš kaj bluziš?


Tole tudi meni ne gre čisto skupaj.

Kar se tiče državnih zalog je res, le starost goriva ni več let. Pa kolikor vem, je Petrol upravljalec, torej dobesedno kot skladišče ima te državne rezerve. Nič extra ne plačuje država Petrolu zato. Le skrbeti mora. da je redna dogovorjena količina vedno na zalogi (ocenjene za 90 dni porabe).

https://www.dbr.si/dejavnost/obvezne-re...


https://maribor24.si/gospodarstvo/dnevn...

Pri nas s skladiščnimi kapacitetami naftnih derivatov razpolaga tudi skupina Petrol. “V Sloveniji je to v Serminu, Ljubljani, Račah in Lendavi. Govorimo tako o lastnih, kot tudi najetih skladiščnih kapacitetah. Te zadoščajo za nemoteno oskrbo trgov, kjer je prisotna skupina Petrol,” so pojasnili za Maribor24.si.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

starfotr ::

Ah, kje.

Menjava 20.000 m3 dizelskega goriva je naslov javnega razpisa.

https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_o...

Torej, Petrol proda gorivo v ZRSBR, država oz. ZRSBR ga skladišči kolikor dolgo ga pač skaldišči in nato Petrol izčrpa staro ter nadomesti z novim gorivom. Staro gorivo prodajo na pumpah in zaslužijo večkrat. Folk dobi nižjo kakovost - staro gorivo, ampak se za to nihče ne sekira.

Vsak dober gospodar (država in posledično ZRSBR - blagovne rezerve) bi moral narediti sledeče: Stalno polna skladišča, iz katerih bi oskrbovali bencinske servise in ostale porabnike, medtem pa bi nadomeščali porabljeno gorivo z novim. Tako, bi imeli v skladiščih stalno predpisano rezervo, sveže gorivo in ne bi bilo treba opravljat dragih manipulacij z menjavami goriva.

Vendar to ni v interesu Petrola. Ker potem ne bi zaslužili in imeli zastonj skladiščnih kapacitet, za katere jim država še plača.

In isto bi lahko naredili z ostalimi zadevami (hrana, pijača ipd.) Ne pa da kupujejo na ZRSBR, nato skladiščijo in nato prodajajo ali odpišejo staro robo in jo nadomestijo z novo. Popolno neučinkovit sistem za moje pojme. Ogromno denarja bi lahko prihranili, če bi se zmenili s trgovci in proizvajalci, da jim nudijo (zaradi mene tudi lahko brezplačno) skladišče za izbrane izdelke ali surovine, v zameno pa morajo skrbeti za stalno svežo in zadostno zalogo predpisanih izdelkov.

Jazon ::

V bistvu imate oboji prav (in zato tudi narobe :D):
Večja (trošarinska) skladišča, ki so del blagovnih rezerv so preko menjave redno v pretoku. Izbrani naročnik, do količine v javnem naročilu skrbi za menjavo goriva po dogovorjeni ceni. (prodaja in nabava).
Manjša skladišča, ki so del (bolj skritih) blagovnih rezerv pa se po določenem obdobju hrambe zamenja (menjava).

gruntfürmich ::

in zato se je OVM poslovil iz slovenije, ker nima interesa se iti to igrico ker imajo svoje rafinerije.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6314279 (11912) primozzzz
»

Avstrijsko gorivo boljše od našega - samo mit? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12934807 (26558) zk_eu
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42361639 (39948) Matev
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8422390 (19835) Nesta
»

MOL, Petrol, OMW, INA...

Oddelek: Loža
4811226 (7248) Super Sonic

Več podobnih tem