» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
43 / 55
»»

DOOM_er ::

Na eGolfu smo na treh izmerili kapaciteto po 100k 140k in 150k, in pri vseh je bilo 90% originalne kapacitete, s tem da ma VW neobstoječ battery managment, kar pomeni najslabše za baterije. Na Zoetu je bilo 94 posto po 110k kilometrih, tako da. Baterije v EV-jih != Baterije v telefonih.
Robots will steal your job. But that's OK

Mato989 ::

DOOM_er je izjavil:

Na eGolfu smo na treh izmerili kapaciteto po 100k 140k in 150k, in pri vseh je bilo 90% originalne kapacitete, s tem da ma VW neobstoječ battery managment, kar pomeni najslabše za baterije. Na Zoetu je bilo 94 posto po 110k kilometrih, tako da. Baterije v EV-jih != Baterije v telefonih.


In to je 1000% da se ne da zmotit? Vprašam...

Pač realno jaz dvomim da bodo baterije zdržale 1 mil km preden padejo pod 80%... realnost je pa takšna da torej priporoča se tudi polnjenje do max 85% in praznjenje do največ 10-15% kar pomeni da si že v štartu na -20/25%... potem dodaš še teh 20% degradacije in na koncu si na -40% dosega... malo se še zniža če pelješ čez 130 in si kaj na -50%?

Tank je po 10 letih še zmeraj 50l ne 25l...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ti res ne razumeš teh 85-100%. Če greš na daljšo pot, boš napolnil na 100% preden kreneš, nič ne bo bateriji zarad tega. Če se cel teden voziš po kratkih progah, je pa realno čist vseeno ali v ponedeljek štartaš s 85 ali 100. Niti ne bo nič narobe, če ga v nedeljo zvečer priklopiš in imaš zjutraj 100%, pa greš potem po svojih opravkih. Teh 85% pomeni predvsem, da ga ne polni vsak dan na 100%. Če imaš recimo zjutraj 100, greš malo naokoli, prideš domov in imaš še zmeraj 90, ga ne polni takoj nazaj na 100, ampak ga še malo sprazni, do 50-40, pa potem napolni, če že imaš tak strah pred 15%. Normalno, če pa imaš 90%, in veš, da boš šel čez 2 uri nekam daleč, napolni nazaj na 100. Če ni to 3x na teden, in vsak teden 8 let, še zmeraj ne bo nič narobe z baterijo. V resnici ni tako komplicirano, samo vi ste nekateri precej zabiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ti res ne razumeš teh 85-100%. Če greš na daljšo pot, boš napolnil na 100% preden kreneš, nič ne bo bateriji zarad tega. Če se cel teden voziš po kratkih progah, je pa realno čist vseeno ali v ponedeljek štartaš s 85 ali 100. Niti ne bo nič narobe, če ga v nedeljo zvečer priklopiš in imaš zjutraj 100%, pa greš potem po svojih opravkih. Teh 85% pomeni predvsem, da ga ne polni vsak dan na 100%. Če imaš recimo zjutraj 100, greš malo naokoli, prideš domov in imaš še zmeraj 90, ga ne polni takoj nazaj na 100, ampak ga še malo sprazni, do 50-40, pa potem napolni, če že imaš tak strah pred 15%. Normalno, če pa imaš 90%, in veš, da boš šel čez 2 uri nekam daleč, napolni nazaj na 100. Če ni to 3x na teden, še zmeraj ne bo nič narobe z baterijo. V resnici ni tako komplicirano, samo vi ste nekateri precej zabiti.


Ne vi ne dojamete da je to samo drkanje glede tega... pri benzu to ni potrebno lahko po vsaki vožnji dolijem do 100% pa ne bo degradacije tanka za gorivo... se pravi spet manj udobja. ker moraš pazit kako in kaj.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

pri benzu to ni potrebno lahko po vsaki vožnji dolijem do 100% pa ne bo degradacije tanka za gorivo

Pa to v resnici delaš?

Problem s temi 100% je bil recimo v enem primeru ko jo nek EV stal v salonu, bolj testni avto, 3-4 leta bil stalno priklopljen, stalno na 100%. Imel je zelo malo prevoženih, ampak ko ga je nekdo potem začel vozit, je baterija hitro degradirala. To je bil recimo nek res ekstremen primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

deco16 ::

Mja se spreminja, pri telefonih recimo je še vedno IN filanje do 100% pa puščanje na polnilcu čez noč na taki procentaži. Sam polnim recimo po navadi do 80% pa ob 20% itak dobiš obvestilo pa rukneš na polnilc. Degredacije kapacitete svojega nisem zaznal po 4 letih.

Recimo laptopi se pa že spreminja, lenovo recimo ima opcijo da na kablu polni do 60% (prejšni laptop) ali pa 80% sedajni laptop. ThinkPadi maš celo opcijo da nastaviš % do katere želiš nafilat. Tko da to je že pozitivno.

EVji majo skoraj od vedno top buffer(razen tesle kjer pa je priporočilo) in tudi če filaš do 100% prikazanih je to samo nevem 95%, tko da se že mal gleda v to stran. Uporabniki pa še sami lahk to izboljšajo.

To da vlečete kolk bo zdržala baterija pri EVju iz tega kolk drži pri telefonu in laptopu je pač primer kjer se ne pogleda zakaj je temu tako.


Mato tebi pa itak ni pomoči :)

DaLemuroso ::

Mato989 je izjavil:



Pač realno jaz dvomim da bodo baterije zdržale 1 mil km preden padejo pod 80%... realnost je pa takšna da torej priporoča se tudi polnjenje do max 85% in praznjenje do največ 10-15% kar pomeni da si že v štartu na -20/25%... potem dodaš še teh 20% degradacije in na koncu si na -40% dosega... malo se še zniža če pelješ čez 130 in si kaj na -50%?

Tank je po 10 letih še zmeraj 50l ne 25l...


Menda je tako, da cela baterija ni na voljo.

Na hitro naj bi e-golf imel 35.8 kWh od tega uporabne kapacitete 32kWh. Glej pod "usable battery capacity". To je sigurno velik faktor, ker nimaš zgornjega ekstrema, kakor tudi verjetno kaj kompenzirajo, da je na prvi pogled manj degradacije. Do nič pa verjetno ne prideš skoraj nikoli.

Mene bi zanimalo, kaj je, ko je padec recimo 10%. Ali to pomeni, da je odžrlo tudi rezervo ali je gledano sorazmerno? Tega podatka ne najdem...
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

pri benzu to ni potrebno lahko po vsaki vožnji dolijem do 100% pa ne bo degradacije tanka za gorivo

Pa to v resnici delaš?

Problem s temi 100% je bil recimo v enem primeru ko jo nek EV stal v salonu, bolj testni avto, 3-4 leta bil stalno priklopljen, stalno na 100%. Imel je zelo malo prevoženih, ampak ko ga je nekdo potem začel vozit, je baterija hitro degradirala. To je bil recimo nek res ekstremen primer.


Ja saj se strinjam, ampak ni bistveno ali to delaš ali ne, ampak ali se moraš s čemerkoli ukvarjat ali ne... če nardiš prei ICEju ni nič narobe če pa delaš na EVju pa poslabšuješ stanje...

Tu je point, to ali nekaj delaš ali ne je irelevantno, bistveno je kaj tvoja početja prinesejo za sabo ali poslabšajo stanje avta ali ne.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

DaLemuroso ::

Mato989 je izjavil:


Tu je point, to ali nekaj delaš ali ne je irelevantno, bistveno je kaj tvoja početja prinesejo za sabo ali poslabšajo stanje avta ali ne.


Sem zgoraj napisal, zakaj tega problema ekstremov verjetno ni. Drugače ga imaš tudi pri ICE, ker pumpe tudi ne delajo 100% in ti s časom posebej pri praznem tanku začne padati učinkovitost. Poleg tega razna početja pri ICE dosti bolj vplivajo na avto, samo večino večjih kiksov pozna vsaka nona.
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

Utk ::

Najprej praviš, da ti je muka si vzet 5 sekund da vtakneš en kabel not, zdaj ti je pa muka NE si vzet 5 sekund in vtaknit not tudi ko za to ni nobene potrebe. Dej se odloči človek.

Poleg tega razna početja pri ICE dosti bolj vplivajo na avto, samo večino večjih kiksov pozna vsaka nona.

Ja, kakšno je to sranje, da moraš najprej naredit 10 km, da ga sploh smeš do konca pritisnit. Bedaaaa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

deco16 ::

Pa to da se v mrazu voziš pozimi par km. Mislim kera beda k lahk prideš v topel avto ;)

DaLemuroso ::

Kar se mene tiče je iz stališča lastnika edini problem EVja cena, s stališča družbe v primeru širše uporabe pa infrastruktura za elektriko in pa degradacija cest, ker se avti poredijo za vsaj 20%, če ne 30% obraba pa s težo gre gor kar hitro, če ohraniš hitrosti.

Zna biti, da bomo EVje preplačali večkrat.
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

Mato989 ::

Najprej praviš, da ti je muka si vzet 5 sekund da vtakneš en kabel not, zdaj ti je pa muka NE si vzet 5 sekund in vtaknit not tudi ko za to ni nobene potrebe. Dej se odloči človek.


Ne, nadležno je da morš skoz mislit kako in kaj... prvo ne do 100% pol drugi dan greš nekam pa ja na 100, pa zmes ne več spraznit kot do 15% al 20%, pol drugič pride tu inženirček in kaže podatke poti Tesle kjer prazni do nekaj % zato da statistika zadosti njegovi zblojeni ideji...

Skratka shizofreno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Če je zate prevelik možganski napor nastavit v avtu, da se po defaultu polne na 85%, potem morda res ni EV zate. V bistvu najbrž tudi noben drug avto ne.

deco16 ::

Verjamem, da bi ti blo težko. Kot tehničnemu človeku verjamem, da ti to predstavlja oviro, tako kot to da so ti grdi, da so dragi(edino kar te u bistvu moti sam zmišljuješ si druge zadeve), pa da je rabljen za 3k ma več tanka itd.

Ful shizofreno je, če grem v salzburg nafilam do 100% ampak itak štartam prej kot je polno tko da je dejansko 94%, drugače pa filaš do 80% al karkoli že. Ko je manj kot 30% vštekaš, drugače ne.

Verjamem da bi lahko 6 letnika navadil, zate mato pa nevem če bo šlo.

DaLemuroso ::

Zakaj ne do 100%? Saj nikoli ne prideš dejansko do sto. To so miti in legende EVjev za none. Zato si plačal rezerve pri bateriji katerih ne moreš koristiti. Sigurno pa ne boš filal e-golfa ali springa na 85%, ker je doseg tako ali tako porazen.

Vse probleme pa rešiš z €. Kupiš EV z dovolj dosega, poskrbiš, da imaš doma ustrezen priklop, plačaš več moči doma.

Samo ne se slepiti, da bo prihranek. Je pač vse drago, niso to fičkoti.
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

Utk ::

Zakaj ne, poznam ljudi, ki so dali 20 jurjev za rabljenega, delajo pa 30 jurjev na leto z njim. Z elektriko in servisi je to 3 jurje prihranka. 7 let in je avto odplačan, kot da niso dali evra zanj, 2 jurja bo pa še zmeraj vreden, ne glede kolk bo zanič baterija, in čeprav bo imel 300 prevoženih.
Kater ICE to zmore?
Pri meni je podobno, samo da ne naredim tolk km z njim, zato sem pa kupil cenejšega, se bo pa tudi praktično sam odplačal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DaLemuroso ::

Ne vem zakaj jih ne poznaš, ker jaz jih. Večina tudi službenih še vedno ostaja ICE. Taki, ki želijo delati poceni kilometre praviloma vzamejo opipane Škode, Octavija ali pa Superb nekje do max 15.000€, bolj 10.000€ in jih terajo od 150.000km do 500.000km.

Ekvivalent udobja Superba ali tudi Octavije z nekim OK dosegom v EV obliki bo zelo draga zadeva, praviloma pa hočejo, da se udobno peljejo vsaj štirje.

Potem pa pride Kasko, ki se računa na nov avto. Kasko pa pri EVju definitivno boš imel kot nekdo, ki ni kešan, ker drugače lahko prijaviš osebni stečaj, če ti ga razbije žena.

Če pa imaš keš in želiš EV pa morda lahko kdaj za nazaj računaš, da niti ni bil nek strošek. Samo upfront za nekoga, ki mu ta prihranek dejansko kaj pomeni, pa se mu znajo na banki smejati, ko jim pove koliko bi rad dal za avto.
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

MIHAc27 ::

Ima kdo izkušnje z porivanjem EV? Navadni avto daš v ler pa gre, kaj pa EV? Enkrat mi je ratal priti na cilj z 0% baterije. To če bi zmanjkalo čisto, bi verjetno šlo.

Kaj pa, če bi ga ugasnil in bi se elektronska ročna zavora vklopila, potem bi bilo pa premalo elektrike, da bi jo sprostil... ali bi se kar sama odklopila?

deco16 ::

DaLemuroso je izjavil:

Zakaj ne do 100%? Saj nikoli ne prideš dejansko do sto. To so miti in legende EVjev za none. Zato si plačal rezerve pri bateriji katerih ne moreš koristiti. Sigurno pa ne boš filal e-golfa ali springa na 85%, ker je doseg tako ali tako porazen.

Vse probleme pa rešiš z €. Kupiš EV z dovolj dosega, poskrbiš, da imaš doma ustrezen priklop, plačaš več moči doma.

Samo ne se slepiti, da bo prihranek. Je pač vse drago, niso to fičkoti.


Nerabim 100% da pridem do salzburga, nad 94% se fila počasi in ponavadi prej štartam. Zato ne do 100%. Mam dost dosega, tudi plačal nisem dosti za tak EV, tolk kot mato za novo KIO.


EV pustiš v N in lahk porivaš, tudi če maš HV baterijo na 0% bo 12V še vewdno delovala in ročna je na 12V. Ampak tudi če si na 0% bo ponavadi še par km rezevre, ni pa to za testirat vedno.

sejalecx ::

DaLemuroso je izjavil:

Ne vem zakaj jih ne poznaš, ker jaz jih. Večina tudi službenih še vedno ostaja ICE. Taki, ki želijo delati poceni kilometre praviloma vzamejo opipane Škode, Octavija ali pa Superb nekje do max 15.000€, bolj 10.000€ in jih terajo od 150.000km do 500.000km.

Ekvivalent udobja Superba ali tudi Octavije z nekim OK dosegom v EV obliki bo zelo draga zadeva, praviloma pa hočejo, da se udobno peljejo vsaj štirje.

Potem pa pride Kasko, ki se računa na nov avto. Kasko pa pri EVju definitivno boš imel kot nekdo, ki ni kešan, ker drugače lahko prijaviš osebni stečaj, če ti ga razbije žena.

Če pa imaš keš in želiš EV pa morda lahko kdaj za nazaj računaš, da niti ni bil nek strošek. Samo upfront za nekoga, ki mu ta prihranek dejansko kaj pomeni, pa se mu znajo na banki smejati, ko jim pove koliko bi rad dal za avto.


Da in na žalost je to še vedno daleč najbolj smotrn način lastništva vozila v primeru da delaš večje št km (nad 30k) in si veliko na avtocesti. Pa četudi se z izračuni postavimo na trepalnice in bi si vsak želel imeti EV

DaLemuroso ::

deco16 je izjavil:



Nerabim 100% da pridem do salzburga, nad 94% se fila počasi in ponavadi prej štartam. Zato ne do 100%. Mam dost dosega, tudi plačal nisem dosti za tak EV, tolk kot mato za novo KIO.


Rabljen EV? Potem imaš doseg vsaj 400km? Če voziš ICE stil bolj WLTP 500km? Kateri EV je to?
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

sejalecx ::

Izmišljen. Mogoče pa tako kot večina EVjev danes vozi 80-100kmh za kakšnim kamionom

Lonsarg ::

Toliko govorite o tem polnjenju do 85, pa avti dejansko to podpirajo s kakim oneclick settingom? Ker ce tega ne podpirajo potem bo vecina do 100 polnila.

Se ce je ta setting bo vecina vedno do 100 polnila...

Prava resitev je da je tovarnisko zaklenjeno na 85 in da cez sploh ne mores, naj softwersko avto sam te % handla da vzdrzuje range skozi 15 letno dobo avta. Bolje celih 15 let imeti 85 ranga (ce software sproti rezervo zmanjsuje), kot da imas prva leta 100 ranga in po 15 letih 70 ranga. In potem se naj teh 85 oglasuje kot koncni 100 range in da se ljudje ne rabijo ukvarjati s tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

deco16 ::

Ja vsi vozimo za kamjoni, ma klinc. Še počasnej kot kamjoni. Nas skozi prehitujejo levo in desno. Mam 400km realnega dosega, če poznaš avtocesto proti salzburgi naj sam pripomnim da je veliko tunelov in IG-L. Tam vozim 106 po avtomatu, nad tem ponavadi bliska :)


Da podpirajo, en klik stran. Imaš seeting polni do 80% in če odkljukaš proč je pač na 100%. VW mi je pri e-Golfu mel še najboljše ko si pritaknil kabel si mel zraven tipko s katero si overrridal urnik in je polnilo z 100% ali pa si uklopil urnik.

In da večina EVjem ma top buffer, tko da videno 100% je dejansko 95.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

DaLemuroso ::

Lonsarg je izjavil:



Prava resitev je da je tovarnisko zaklenjeno na 85 in da cez sploh ne mores, naj softwersko avto sam te % handla da vzdrzuje range skozi 15 letno dobo avta.


Saj je tovarniško zaklenjeno. Kapaciteta, ki je na voljo ni polna kapaciteta baterij.

deco16 je izjavil:



In da večina EVjem ma top buffer, tko da videno 100% je dejansko 95.


Jaz še nisem slišal, da kateri tega ne bi imel. Imaš kak primer?
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Tesla nima top bufferja.

DaLemuroso ::

Kolikor vem ima. Na hitro pogledal in je morda takole?

https://tesladriver.net/what-is-the-rea...
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

deco16 ::

To je bottom buffer ne top. Če napolniš na 100% maš na celicah okrog 4.2V in LFP 3.65V ampak oni ti v SW od aplikacije tako početje odsvetujejo avtomatsko in tudi slider se na 80% premakne.

DaLemuroso je izjavil:


Rabljen EV? Potem imaš doseg vsaj 400km? Če voziš ICE stil bolj WLTP 500km? Kateri EV je to?


https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...


Tukaj jih maš, smart ma fake podatek, peugeot tudi. PaVW je bruto kapaciteta, za ostale pa jamčim ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

alekskac ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Lekako je prevozil 150 jurjev km v petih letih s tako malo baterijo ... očitno gre.

sejalecx ::

Poznam tega. Dostavljal je pice. Avto je vrhunski.

DaLemuroso ::

deco16 je izjavil:



Tukaj jih maš, smart ma fake podatek, peugeot tudi. PaVW je bruto kapaciteta, za ostale pa jamčim ;)


Zanimivo, da Tesla nima top bufferja. Vsak dan se kaj naučiš. :D

Tale ID 3 do Salzburga pa je tako tako. Morda, če si iz Jesenic, drugače pa bo treba kaj sreče. In kaj niso bili tile tasveži IDji bolj tako tako? Sem slišal horor zgodbe v stilu prvih Tesel. Je pa morda res boljši buy kot ekvivalenten ICE rabljen Golf.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

sejalecx je izjavil:

Poznam tega. Dostavljal je pice. Avto je vrhunski.


Dobro to je čist druga dimenzija vožnje ja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

DaLemuroso je izjavil:


Tale ID 3 do Salzburga pa je tako tako. Morda, če si iz Jesenic, drugače pa bo treba kaj sreče. In kaj niso bili tile tasveži IDji bolj tako tako? Sem slišal horor zgodbe v stilu prvih Tesel.


Sej sem napisal da je 62kWh bruto kapaciteta in sem z tem mislil, da pač ne pride v poštev. Pač vsak navaja po svoje te kapacitete, cene, itd. Menim da se bi moglo to mal boljš zrihtat na avto.net.

alekskac ::

sejalecx je izjavil:

Poznam tega. Dostavljal je pice. Avto je vrhunski.

Mikavno, za nas bolj reveže. Kakšen je kaj battery menedžment na teh starejših Leafih?

deco16 ::

Slab :)

Boštjan_Q ::

Mato989 je izjavil:

Najprej praviš, da ti je muka si vzet 5 sekund da vtakneš en kabel not, zdaj ti je pa muka NE si vzet 5 sekund in vtaknit not tudi ko za to ni nobene potrebe. Dej se odloči človek.


Ne, nadležno je da morš skoz mislit kako in kaj... prvo ne do 100% pol drugi dan greš nekam pa ja na 100, pa zmes ne več spraznit kot do 15% al 20%, pol drugič pride tu inženirček in kaže podatke poti Tesle kjer prazni do nekaj % zato da statistika zadosti njegovi zblojeni ideji...

Skratka shizofreno...


Edini z zblojenimi idejami tukaj si ti. Nič ne rabiš mislt, charging limit nastaviš enkrat na 85 % in je to to, preden greš na daljšo pot od dosega avtomobila tiste nekajkrat na leto ga pač odstraniš če se ravno spomniš al pa tud ne, ni nobene panike. Tesle model 3 long range lahko brez težav prazniš do 5 %, ker ima po tem ko pride na 0 % še 40 km dosega, softwer ki predvideva doseg pa tako natančen, da ko vneseš ciljno destinacijo v navigacijo avta boš na cilj z takim procentom tudi prispel, plus minus kakšen procent ali dva.

Spodaj na sliki imaš test, kjer so merili koliko MILJ so naredili po tem ko je na zaslonu pisalo 0 %. Ena milja je 1,6 km.

Zgodovina sprememb…

alekskac ::

deco16 je izjavil:

Slab :)

Škoda, ta oblika je men čisto v redu, tudi velikost ...

DOOM_er ::

DaLemuroso je izjavil:

Mato989 je izjavil:



Pač realno jaz dvomim da bodo baterije zdržale 1 mil km preden padejo pod 80%... realnost je pa takšna da torej priporoča se tudi polnjenje do max 85% in praznjenje do največ 10-15% kar pomeni da si že v štartu na -20/25%... potem dodaš še teh 20% degradacije in na koncu si na -40% dosega... malo se še zniža če pelješ čez 130 in si kaj na -50%?

Tank je po 10 letih še zmeraj 50l ne 25l...


Menda je tako, da cela baterija ni na voljo.

Na hitro naj bi e-golf imel 35.8 kWh od tega uporabne kapacitete 32kWh. Glej pod "usable battery capacity". To je sigurno velik faktor, ker nimaš zgornjega ekstrema, kakor tudi verjetno kaj kompenzirajo, da je na prvi pogled manj degradacije. Do nič pa verjetno ne prideš skoraj nikoli.

Mene bi zanimalo, kaj je, ko je padec recimo 10%. Ali to pomeni, da je odžrlo tudi rezervo ali je gledano sorazmerno? Tega podatka ne najdem...


na golfu je održlo dejansko kapaciteto, seprav vse skupaj uporabno je bilo 29 kWh
Robots will steal your job. But that's OK

wcpapir ::

Sem gledal Dacio Spring - nekaj namesto bicikla ker imamo viške elektrike in vseh krajših voženj res ne rabimo delat s dizli. Pa vseeno, ima oziroma nima možnosti hitrega polnjenja in v vsakem primeru le to traja nekaj ur.

Res nimamo nič v stilu Cliota na elektriko, da ga je možno tudi hitro napolnit v pol ure vsaj nekaj užitnega km ?

Citroen Ami sploh ne bi bil tako slab, če bi letel vsaj 90km/h.

hojnikb ::

Res nimamo nič v stilu Cliota na elektriko, da ga je možno tudi hitro napolnit v pol ure vsaj nekaj užitnega km ?


Tut spring ma "hitro" polnjenje, vendar samo z ~33kW. Čas 10-80% bi naj bil pod 40minut.

Citroen Ami sploh ne bi bil tako slab, če bi letel vsaj 90km/h.


remapaš
#brezpodpisa

Gregor P ::

DaLemuroso je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Tu je point, to ali nekaj delaš ali ne je irelevantno, bistveno je kaj tvoja početja prinesejo za sabo ali poslabšajo stanje avta ali ne.


Sem zgoraj napisal, zakaj tega problema ekstremov verjetno ni. Drugače ga imaš tudi pri ICE, ker pumpe tudi ne delajo 100% in ti s časom posebej pri praznem tanku začne padati učinkovitost. Poleg tega razna početja pri ICE dosti bolj vplivajo na avto, samo večino večjih kiksov pozna vsaka nona.
To je sicer teoretično res mogoče, najbrž predvsem zaradi nabiranja usedlin in nečistoč v rezervoarju, pa morda tudi ker se črpalka lahko tako bolj matra, ampak ali je kdo od vas dejansko kdaj opazil to padanje učinkovitosti? Še posebej, ker ko se prižge lučka, je v bistvu kar še nekaj litrov v rezervoarju (vsaj 5). Na hlape se pa verjetno tudi noben ne vozi ves čas, ali?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Grovan ::

alekskac je izjavil:

deco16 je izjavil:

Slab :)

Škoda, ta oblika je men čisto v redu, tudi velikost ...


Hlajenja baterije sicer nima, ampak se ti ga splača kupit za to ceno (poceni je prav zato ker se folk boji za baterijo).

wcpapir ::

hojnikb je izjavil:

Res nimamo nič v stilu Cliota na elektriko, da ga je možno tudi hitro napolnit v pol ure vsaj nekaj užitnega km ?


Tut spring ma "hitro" polnjenje, vendar samo z ~33kW. Čas 10-80% bi naj bil pod 40minut.

Citroen Ami sploh ne bi bil tako slab, če bi letel vsaj 90km/h.


remapaš

Tole pa zdaj spremeni vse. Spring ima hitro polnjenje to je super. Govoril sem z avtohišo ki prodaja nove Dacie in so mi rekli, da hitrega polnjenja ni...

Grovan ::

Kolk je končna cena po subvenciji zdej za tega Amija? 8500 EUR po 1000 EUR subvencije? Si dobil še kaj popusta? Fin bi bil kak Wuling Mini, končna hitrost 100 km/h, doseg 120 do 170 km odvisno od verzij, cena za novega pa okrog 4 jurje na Kitajskem. Škoda ker tega ni v Evropi (vsaj zaenkrat še).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grovan ()

hojnikb ::

Če hočeš budget EV, potem greš v AT/DE in vzameš malo rabljenga springa, pomožnosti malo pobuškanga. Od države pokasiras 3000EUR subvencije za rabljen EV in je to to. Pri takih cenah je AMI brezveze, razn če nimaš izpita...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

recimo

22EUR DMVja, 100EUR homologacije pa kolker te pride prevoz... Za dobrih 7500EUR z odbito subvencijo maš bistveno boljši (čeprav še vedno shitbox) avto od AMIja

Zavarovanje ~80EUR z PR1, letna dajatev 15EUR (al pa 50EUR, če je TP)....

Tole pa zdaj spremeni vse. Spring ima hitro polnjenje to je super. Govoril sem z avtohišo ki prodaja nove Dacie in so mi rekli, da hitrega polnjenja ni...


DC polnjenje je pr springu dodatna oprema. Čisto mozno da njihovi na zalogi tega nimajo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

alekskac je izjavil:

sejalecx je izjavil:

Poznam tega. Dostavljal je pice. Avto je vrhunski.

Mikavno, za nas bolj reveže. Kakšen je kaj battery menedžment na teh starejših Leafih?

Enkrat na dan ga lahko hitro polneš in bo v redu. Jaz imam takega, za radius 100 do 120 km od doma je čisto vredu.

Grovan ::

hojnikb je izjavil:

Če hočeš budget EV, potem greš v AT/DE in vzameš malo rabljenga springa, pomožnosti malo pobuškanga. Od države pokasiras 3000EUR subvencije za rabljen EV in je to to. Pri takih cenah je AMI brezveze, razn če nimaš izpita...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

recimo

22EUR DMVja, 100EUR homologacije pa kolker te pride prevoz... Za dobrih 7500EUR z odbito subvencijo maš bistveno boljši (čeprav še vedno shitbox) avto od AMIja

Zavarovanje ~80EUR z PR1, letna dajatev 15EUR (al pa 50EUR, če je TP)....

Tole pa zdaj spremeni vse. Spring ima hitro polnjenje to je super. Govoril sem z avtohišo ki prodaja nove Dacie in so mi rekli, da hitrega polnjenja ni...


DC polnjenje je pr springu dodatna oprema. Čisto mozno da njihovi na zalogi tega nimajo.


Ja pol maš še stroške uvoza, znajo bit kar veliki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grovan ()

2dark ::

DOOM_er je izjavil:

Na eGolfu smo na treh izmerili kapaciteto po 100k 140k in 150k, in pri vseh je bilo 90% originalne kapacitete, s tem da ma VW neobstoječ battery managment, kar pomeni najslabše za baterije. Na Zoetu je bilo 94 posto po 110k kilometrih, tako da. Baterije v EV-jih != Baterije v telefonih.



Ne no. Baterije v EV-jih bodo držale 25 let. Ja bodo. Samo kapacieteta bo 10% :))
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Boštjan_Q ::

Ja zlahka pri modernih električnih avtih ki imajo hlajenje baterije (kar so dandanes skoraj vsi). E-Golf ga namreč nima. Pa je kljub temu 90 % kapacitete po 150k km zelo solidno, tako da glede na to da povprečen Slovenec dela 12.600 km letno, to pomen komaj 315.000 km po 20 letih, takrat bo tale golf na nekih 85 %. Sploh zato ker padanje kapacitete ni linearno, prvo leto je relativno veliko, potem pa se zelo upočasni.

Posredni podatek da imajo Golfi še vedno dobre baterije (kljub ODSOTNOSTI hlajenja) je tudi njihova cena na rabljenem trgu, 4 leta stare prodajajo za ceno kot je bil takrat nov v akciji (19.990 EUR).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Akcija za novega električnega Golfa za 20k, leta 2019:
https://www.facebook.com/PorscheInterAu...

Zgodovina sprememb…

««
43 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131493 (91558) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634196 (30727) bluefish

Več podobnih tem