» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
44 / 55
»»

2dark ::

Nima vaze, če so baterije hlajene. baterije imajo svoj cikel, kjer se polnijo še optimalno. Če boš polnil na 2 dneva, bo takšna baterija fuč na roku 10 let. Še prej, ker na baterijo vpliva tudi vročina, hlad..

Zakaj pa 10 let stari telefoni ne zdržijo več 10 dni?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Boštjan_Q ::

2dark je izjavil:

Nima vaze, če so baterije hlajene. baterije imajo svoj cikel, kjer se polnijo še optimalno. Če boš polnil na 2 dneva, bo takšna baterija fuč na roku 10 let. Še prej, ker na baterijo vpliva tudi vročina, hlad..

Zakaj pa 10 let stari telefoni ne zdržijo več 10 dni?


V isti sapi govoriš da nima veze če so baterije hlajene, a hkrati praviš da ma veze če so baterije hlajene (ker na njih vpliva vročina)? Odloči se zdaj, ma veze ali nima.

Podatki pa kažejo da je vročina še posebej v kombinaciji z visokim procentom napolnjenosti in časom stanja na tem visokem procentu napolnjenosti eden izmed KLJUČNIH dejavnikov pri življenjski dobi baterij. In če baterijo hladiš ji BISTVENO povečaš življenjsko dobo. Golf baterije nima hlajene. Kljub temu ima še vedno 90 % kapacitete kot ti je povedal že uporabnik deco.

Več o tem tukaj:
https://batteryuniversity.com/article/b...

Ps: da pa so baterije električnega avtomobila in telefona pa sem TOČNO TEBI že razlagal na dolgo in na široko, ti pa še kar isto nabijaš. Si sploh prebral kar sem ti napisal prej? :
https://slo-tech.com/forum/t794721/p807...

ps2: Pri modernih električnih long range avtih je nekje 400 km na cikel. Ker cikel pomeni da sprazniš ceno baterijo od polne do prazne (torej celotno kapaciteto). Če 4x sprazniš po četrt baterije je to še vedno samo 1 cikel. Če 10x sprazniš po 10 % je to še vedno en cikel. Tako so pač definirani cikli.
Tle je na kratko razloženo kaj se šteje pod en cikel:
https://www.apple.com/batteries/why-lit...

Kdor bi porabil en cikel vsaka 2 dni bi moral prevozit v povprečju 200 km na dan, kar znese 200 km x 365 dni = 73.000 km na leto.

Ko porabiš specificirane cikle to NE POMENI da je baterija fuč, cikli so defirnirani kdaj baterija doseže 80 % prvotne kapacitete.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

"The cells have a lifespan (up to 80% capacity) of 6000 cycles when used at a pressure of 280-320kg and charge at 0.5C (0.05C termination current up to 3.65V) discharge 0.5C (up to 2.5V)"
KLIK: https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

Recimo en random primer če ti prevajam: baterijske celice imajo življenjsko dobo 6000 ciklov DO 80 % KAPACITETE! Torej po 6000 ciklih je kapaciteta 80 %, ni takrat baterija fuč, kot si zgleda ti razlagaš.

2dark ::

Haha.. dej model... po 6000 ciklih ne boš mel nikol na avtu 80% kapacitete.. Če po 3 letih majo degradacijo 5-8% .. Po 3 letih!

baterije se izrabljajo. Avto k ma nov domet realno 350 km poleti, pozimi 250km. bo mel čez 10 let domet 200km- pozimi 120 km. A boš skoz na polnilnici stal? Bravo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

pegasus ::

Ja, to moti tudi mene ... da je "lifespan" definiran kot 80% kapacitete. Jaz temu rečem, da se baterija takrat šele "dobr ulaufa" :D
Kar seveda ni čisto res, ker s starostjo narašča tudi notranja upornost ... jaz bi lifespan definiral kot tako veliko notranjo upornost, da baterija ni več zmožna dostaviti aplikaciji primernega toka. Torej pospeševanje avta postane preveč počasno za vsakdanji promet, še vedno pa lahko služi kot zalogovnik za omrežje.

Boštjan_Q ::

Haha.. dej model... po 6000 ciklih ne boš mel nikol na avtu 80% kapacitete.. Če po 3 letih majo degradacijo 5-8% .. Po 3 letih!


Ker ne razumeš degradacije baterij. Prvo leto je padec kapacitete nekaj procentov (lahko tudi 5 %), ker se baterija še formira. Nato vsako naslednje leto okrog 1 % na leto. 6000 ciklov do 80 % kapacitete je za LFP baterije. Sem ti dal tudi link kjer to jasno piše, klik (preberi opis):
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

Za običajne NMC in NCA baterije je 1500 ciklov.

Povprečen Slovenec naredi povprečno 35 km na dan. Torej če ima Teslo model 3 long range ki na cikel naredi 400 km, rabi 11,4 dneva da pokuri en cikel. Da pokuri 1500 ciklov, PO KATERIH IMA BATERIJA ŠE 80 % PRVOTNE KAPACITETE rabi 1500 x 11,4 dneva= 17.142 dni = 47 LET!

baterije se izrabljajo. Avto k ma nov domet realno 350 km poleti, pozimi 250km. bo mel čez 10 let domet 200km- pozimi 120 km. A boš skoz na polnilnici stal? Bravo.

Okej, zdej je pa očitno da trolaš. 200 km od 350 km bi pomenil da ima samo še 57 % prvotne kapacitete. Realnost je okrog 90 % prvotne kapacitete.

Torej nova Tesla naredi 400 do 500 km z eno baterijo, dejmo upoštevat slabšo vrednost, torej 400 km. Po 10 letih 90 % tega je še 360 km. Pozimi nekih dobrih 300 km.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

Z EVjem se povprečno prevozi več km dnevno, ker gre za poceni vožnjo. 450 km je strošek 13€.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Boštjan_Q ::

pegasus je izjavil:

Ja, to moti tudi mene ... da je "lifespan" definiran kot 80% kapacitete. Jaz temu rečem, da se baterija takrat šele "dobr ulaufa" :D
Kar seveda ni čisto res, ker s starostjo narašča tudi notranja upornost ... jaz bi lifespan definiral kot tako veliko notranjo upornost, da baterija ni več zmožna dostaviti aplikaciji primernega toka. Torej pospeševanje avta postane preveč počasno za vsakdanji promet, še vedno pa lahko služi kot zalogovnik za omrežje.


Točno tako, povečuje se tudi notranja upornost, vendar 100 kW, kar je še vedno čisto dovolj za običajno vožnjo, pri Tesli je še vedno samo malo preko 1C praznilnega toka. Preden bojo baterije tolk fuč da tega ne bodo zmogle bo minilo precej več kot je običajna življenjska doba avta dandanes (ranga 20 let). Po tem pa pač v zalogovnik z njo, tako je.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

Boštjan_Q je izjavil:



Torej nova Tesla naredi 400 do 500 km z eno baterijo, dejmo upoštevat slabšo vrednost, torej 400 km. Po 10 letih 90 % tega je še 360 km. Pozimi nekih dobrih 300 km.



Kako bo imela po 10 ih letih 90% tega, če majo 3 leta stare tesle samo še 93% dosega? Pozimi je realno 100 km manj.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

alekskac ::

Grovan je izjavil:

alekskac je izjavil:

deco16 je izjavil:

Slab :)

Škoda, ta oblika je men čisto v redu, tudi velikost ...


Hlajenja baterije sicer nima, ampak se ti ga splača kupit za to ceno (poceni je prav zato ker se folk boji za baterijo).

To je skor 10 jurjev. Za eksperiment si tega ne morem privoščiti. Avto za 10tko bi me moral potem vozit zelo dolgo let brez da se sesuje (pa 10 jurjev niti ni v budžetu za en avto, ker imava oba dokaj nizke dohodke). Zdajšnjo Kio sem plačal 5 jurjev pred 3mi leti, ženinega Getza pa nit 2 jurja ne, pa ga imava že 6 let. Vsak delava med 12 in 15.000 km letno.

2dark ::

Boštjan_Q je izjavil:

Preden bojo baterije tolk fuč da tega ne bodo zmogle bo minilo precej več kot je običajna življenjska doba avta dandanes (ranga 20 let). Po tem pa pač v zalogovnik z njo, tako je.


Vmes boš pa moral it baterijo popravljat, ker ne bo več v garanciji. Sitnica za kakšnih 6 tisočakov... Mamo mi to.

El. motorji niso večni. Mal si skiroje poglej, predno nabijaš kako vse dela. Vse crkuje.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Boštjan_Q ::

2dark je izjavil:

Z EVjem se povprečno prevozi več km dnevno, ker gre za poceni vožnjo. 450 km je strošek 13EUR.


Kogar skrbi dolgoživost baterij (po nepotrebnem) bo pač vzel LFP baterije, ki imajo 6000 ciklov. 6000 ciklov pri 400 km na cikel pomeni 2.400.000 km preden kapaciteta pade na 80 % (tako pač proizvajalci definirajo "lifspan"). LFP ponujajo jih že marsikateri proizvajalci, recimo Tesla in nekateri kitajci. In vedno več bo tega, ker je ta baterijska tehnologija cenejša in negorljiva.

V resnici pa tudi navadne NCA ali NMC baterije nudijo več kot dovoljšnjo življenjsko dobo. 1500 x 400 km na cikel = 600.000 km, po tem bodo še na 80 % kapacitete (tako pač proizvajalci definirajo "lifspan", število ciklov se gleda kdaj kapaciteta pade na 80 %). Če delaš 30.000 km na leto, kar je skoraj 2,5 krat več kilometrov kot dela povprečen Slovenec, boš po 20 letih lih na 600.000 km in boš mel 80 % kapacitete. Torej namesto 400 km boš mel dosega še 320 km. Good enough.

2dark je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:



Torej nova Tesla naredi 400 do 500 km z eno baterijo, dejmo upoštevat slabšo vrednost, torej 400 km. Po 10 letih 90 % tega je še 360 km. Pozimi nekih dobrih 300 km.



Kako bo imela po 10 ih letih 90% tega, če majo 3 leta stare tesle samo še 93% dosega? Pozimi je realno 100 km manj.


Kje imajo 3 leta stare Tesle 93 % dosega? 10 let stara Tesla Andreja Pečjaka ima 96 % kapacitete. Ampak on je najbrž baterijo mal bolj pazil in ni skos filal do čisto polnega. V povprečju pa so Tesle na 90 % po 10 letih.

Verjetno nisi še pogledal telih linkov, ti jih še enkrat skopiram (zadnjič, pa res preglej, enega po enega, ker če ne pogledaš potem je debata itak nesmiselna):

Dolgoživost baterij, linki:

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):


"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."

345.000 km in 96 % kapacitete:


Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:


Po 840.000 km bo še okrog 80 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatek:

Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...


Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0

Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...


Graf padanja kapacitete izgleda tako:


Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

alekskac je izjavil:

Grovan je izjavil:

alekskac je izjavil:

deco16 je izjavil:

Slab :)

Škoda, ta oblika je men čisto v redu, tudi velikost ...


Hlajenja baterije sicer nima, ampak se ti ga splača kupit za to ceno (poceni je prav zato ker se folk boji za baterijo).

To je skor 10 jurjev. Za eksperiment si tega ne morem privoščiti. Avto za 10tko bi me moral potem vozit zelo dolgo let brez da se sesuje (pa 10 jurjev niti ni v budžetu za en avto, ker imava oba dokaj nizke dohodke). Zdajšnjo Kio sem plačal 5 jurjev pred 3mi leti, ženinega Getza pa nit 2 jurja ne, pa ga imava že 6 let. Vsak delava med 12 in 15.000 km letno.


Supprise supprise, kljub vsemu kar nabijo nejeverni Tomaži o baterijah, rabljeni EVji prokleto dobro držijo ceno. Žal ali pa na srečo, odvisno na kateri strani si (lastnik ali kupuješ rabljenega). Sicer pa računaj ene 1300 EUR prihranka na gorivu letno, plus servisi smo na 1500 EUR. Zdej pa če si pred 5 letih dobil Kio za 5 jurjev, potem bo zdej ko so se avti podražli nekih 8 ali 9 jurjev. Torej jurja ali dva razlike. Torej manj kot leto do malo več kot leto in se izenači, nato pa vsako leto 1500 EUR prihranka. Je pa tale Nissan Leaf pač tak da ima samo 24 kWh baterijo, zato je fino da imaš še bencinarja zraven. Komur to ustreza ok, komur ne, bo pa moral še mal počakat na kakšen drug deal.

2dark je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Preden bojo baterije tolk fuč da tega ne bodo zmogle bo minilo precej več kot je običajna življenjska doba avta dandanes (ranga 20 let). Po tem pa pač v zalogovnik z njo, tako je.


Vmes boš pa moral it baterijo popravljat, ker ne bo več v garanciji. Sitnica za kakšnih 6 tisočakov... Mamo mi to.

El. motorji niso večni. Mal si skiroje poglej, predno nabijaš kako vse dela. Vse crkuje.


Okej očitno trolaš. Pa kaj si boš še vse zmislil. Nobenega popravljanja baterije ne bo. Ustrezno dizajnirani električni motorji so skoraj večni, poglej industrijo, vse laufa na električne motorje, tudi po 100 letih motorji še vedno delujejo.

Zgodovina sprememb…

alekskac ::

Boštjan_Q je izjavil:


Supprise supprise, kljub vsemu kar nabijo nejeverni Tomaži o baterijah, rabljeni EVji prokleto dobro držijo ceno. Žal ali pa na srečo, odvisno na kateri strani si (lastnik ali kupuješ rabljenega). Sicer pa računaj ene 1300 EUR prihranka na gorivu letno, plus servisi smo na 1500 EUR. Zdej pa če si pred 5 letih dobil Kio za 5 jurjev, potem bo zdej ko so se avti podražli nekih 8 ali 9 jurjev. Torej jurja ali dva razlike. Torej manj kot leto do malo več kot leto in se izenači, nato pa vsako leto 1500 EUR prihranka. Je pa tale Nissan Leaf pač tak da ima samo 24 kWh baterijo, zato je fino da imaš še bencinarja zraven. Komur to ustreza ok, komur ne, bo pa moral še mal počakat na kakšen drug deal.


Ja res kar držijo ceno. Sicer tale Leaf https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... ni več čisto prva generacija baterije, najbrž? Piše da je 30 kWh. Če sem prav zasledil, se jim je serijsko dvigala kapaciteta tekom proizvodnje. Meni bi sicer ustrezalo tudi toliko. Bo treba malo našparat še zraven, kot kaže. Povečat budžet za avto, čeprav, ne vem kam to pelje. Plače se ne dvigajo tako hitro kot grejo te cene.

Boštjan_Q ::

Čisto ta prvi leta 2011 do 2014 so imel 24 kWh, 2015 je prvič prišla verzija z 30 kWh, res je.

Plače se ne dvigajo tako hitro kot grejo te cene.

To pa drži ja, ampak kaj čmo. Tole kar je na sliki je dvig cen od 2019 do danes:

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Grovan je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Če hočeš budget EV, potem greš v AT/DE in vzameš malo rabljenga springa, pomožnosti malo pobuškanga. Od države pokasiras 3000EUR subvencije za rabljen EV in je to to. Pri takih cenah je AMI brezveze, razn če nimaš izpita...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

recimo

22EUR DMVja, 100EUR homologacije pa kolker te pride prevoz... Za dobrih 7500EUR z odbito subvencijo maš bistveno boljši (čeprav še vedno shitbox) avto od AMIja

Zavarovanje ~80EUR z PR1, letna dajatev 15EUR (al pa 50EUR, če je TP)....

Tole pa zdaj spremeni vse. Spring ima hitro polnjenje to je super. Govoril sem z avtohišo ki prodaja nove Dacie in so mi rekli, da hitrega polnjenja ni...


DC polnjenje je pr springu dodatna oprema. Čisto mozno da njihovi na zalogi tega nimajo.


Ja pol maš še stroške uvoza, znajo bit kar veliki.


Kaksni stroski uvoza? Saj sem napisal, 22EUR je davka, 100EUR je homologacija. Nekaj si bo se vzel nemc za prepis in dokumentacijo (par 10EUR), kar se tiče dajatev, je to to. Najdrazja stvar bo se tle prevoz, tist zna bit kaksnih ~400-600EUR, odvisno kako se pač zdilas z prevoznikom in kaksno pot ma. Če je to kaksna usput pot/lokacija, se da zih za dobro ceno dol prpelat.
To je to, potem pač registriras in vozis.
Pa seveda, tudi osnovno ceno lahk zdilas; mislim da trga za shitbox dačije z nalepkami ni nwm kaksn, da bi se folk tepu za njih...

Tko da tole brez večjih tezav postavis na cesto za 7,5kEUR po odbiti subvenciji.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Boštjan_Q ::

Kako kakšni stroški uvoza, menda ja veš kaj so stroški uvoza? Kje imaš prevoz avta na kamionu za 400 do 600 EUR? Sem se za to zanimal kakšno leto nazaj, poklical ene 15 prevoznikov, večina sploh ne bi nič, tisti ki bi pa majo ceno 2500 EUR do 3500 EUR. Ja tako je to v realnosti.

ps: nadomestne tablice so 150 EUR, ne par 10 EUR. Pa še zdaleč niso edini strošek dokumentacije. Oziroma če si tako sure da boš to spravil sem za 7,5k, dej ti dam 8k pa 500 EUR obdržiš zase. Deal?

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

alekskac je izjavil:


Ja res kar držijo ceno. Sicer tale Leaf https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... ni več čisto prva generacija baterije, najbrž? Piše da je 30 kWh. Če sem prav zasledil, se jim je serijsko dvigala kapaciteta tekom proizvodnje. Meni bi sicer ustrezalo tudi toliko. Bo treba malo našparat še zraven, kot kaže. Povečat budžet za avto, čeprav, ne vem kam to pelje. Plače se ne dvigajo tako hitro kot grejo te cene.


Avto ima 77% na sliki, in je izenačeno z črticami desno. Torej ima še toliko tudi kapacitete 80%, v razmislek, sam da veš kolk je baterija degradirala pri teh zračno hlajenih leafih.

Boštjan_Q ::

Še zračno ni hlajeno, sploh nič ni hlajeno, zato se baterija občasno pač pregreva. Zato pa tud degradira 4x hitreje kot avti z vodno hlajenimi baterijami. Sicer pa po drug stran, 80 % od 30 kWh je še vedno 24 kWh, kar je za realnih 130 do 150 km, samo 2 % Slovencev ima statistično do službe in nazaj več kot 100 km, tako da velika šansa je da je on med njimi.

"The Leaf uses no cooling."
https://thedriven.io/2023/02/02/is-ther...

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Iz zgornjega linka:
The Nissan Leaf is however the exception - so whilst the problem you describe is rare for an EV, it's not unique to you - although it is unique to the Leaf.

To put this into perspective, I'll first go back to around 2012 when some of the early 24 kWh Leafs sold in the US went to the hot, desert climate of Arizona. It was found there that the desert heat used to age the batteries at two to three times Nissan's 'expected' rate due to overheating.

As a result, Nissan copped a bad rap for poor battery life and the myth that all EV batteries have short lives like phone ones began. (This by the way is despite the evidence of 12 years plus of modern EV battery use that EV batteries lose range at quite low rates).

Miti o slabi življenjski dobi baterij baje izhajajo iz te izjeme: prve generacije Nissan Leafa.

Zgodovina sprememb…

Kawhi ::

Inženirko oladi...si ko driska

Boštjan_Q ::

Ohladi ti, edini ki je tu driska si ti s svojem vsajanjem in trolanjem. Zakaj si sploh v temi o električnih avtomobilih, če te pa ti ne zanimajo?! To je približno tako kot da vegan pride na srečanje mesarjev.

Zgodovina sprememb…

Kawhi ::

Inženirko nobenega ne zanima tvoje floadanje tem. Tvoje bedarije noben ne bere, med tvojimi idiotskimi posti pa spregledame poste drugih. Res ne vem zakaj te bw bolj striktno ne briše. Že zaradi tvoje obsesije po spreminjanju nickov bi te moral.

Boštjan_Q ::

Kawhiček začepi, edini ki tu govori bedarije in ima idiotske poste si žal samo ti. Kogar zanimajo električni avti prebere. Če tebe ne, pojdi trolat kam drugam. Tako preprosto je to. Si vegen in hodiš na srečanja mesarjev? Zakaj d fak si to delaš? Pač pojdi stran in imej svoj mir, ne vem kaj ti ni jasno.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Boštjan_Q je izjavil:

Kako kakšni stroški uvoza, menda ja veš kaj so stroški uvoza? Kje imaš prevoz avta na kamionu za 400 do 600 EUR? Sem se za to zanimal kakšno leto nazaj, poklical ene 15 prevoznikov, večina sploh ne bi nič, tisti ki bi pa majo ceno 2500 EUR do 3500 EUR. Ja tako je to v realnosti.

ps: nadomestne tablice so 150 EUR, ne par 10 EUR. Pa še zdaleč niso edini strošek dokumentacije. Oziroma če si tako sure da boš to spravil sem za 7,5k, dej ti dam 8k pa 500 EUR obdržiš zase. Deal?


Nwm katere prevoznike si ti klical, ampak ze firme, ki se ukvarjajo s tem na kjuč, to naredijo za bistveno manj kot 3500€. Recimo naročiavto.si ti uvozi in uredi _vse_ za ~1750€ (to je cena za uvoz iz severa nemčije).

Če se zdilaš s kakšnim tovornjakarjem, k vozi privat, da tvoj avto pobere takrat, k gre nazaj mimo tvoje lokacije, se pa da to nardit še za bistveno cenej k 1000€. Pred koronskimi časi si se kamot zdilal za ~300€, če se je usput pobral.

Zakaj bi kupoval nadomestne table za avto, k bo na kamionu? To naročiš takrat, k avto pelaš. Vse kar v nemčiji plačaš, je prepis in izdaja dokomuentov.
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Če se zdilaš s kakšnim tovornjakarjem, k vozi privat, da tvoj avto pobere takrat, k gre nazaj mimo tvoje lokacije, se pa da to nardit še za bistveno cenej k 1000€. Pred koronskimi časi si se kamot zdilal za ~300€, če se je usput pobral.

Kot pravim, klicam sem jih ene 15 do 20, noben nima pod 2500 €.

Kawhi ::

Kaj lažeš da si klical, saj ti mamica telefona ni dala.

Boštjan_Q ::

Naročiavto.si ima poleg stroškov na spletni strani še 1000 EUR ali nekaj takega za urejanje dokumntacije, so povedal po telefonu. Mislim da je zdej že vsem popolnoma jasno da je Kawhi navaden trol.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

trolas.... Niko, get help...

"Izračun da končne stroške do registracije v Sloveniji po trenutni DMV zakonodaji in po novem predlogu zakona DMV z 2.11.2020 (predlog zakona se lahko razlikuje od sprejetega)"
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Boštjan_Q ::

Kdo je to? Ne, ne trolam, you get help, jaz ne rabim, pokliči in vprašaj. Res pa je da sem jaz se zanimal za uvoz avtomobila iz Norveške, ne Nemčije če to kaj spremeni.

Če si tako sure da boš to spravil sem za 7,5k, dej ti dam 8k ti pa meni ta avto, pa 500 EUR obdržiš zase. Deal?

Zgodovina sprememb…

ChatGPT ::

2dark je izjavil:

Nima vaze, če so baterije hlajene. baterije imajo svoj cikel, kjer se polnijo še optimalno. Če boš polnil na 2 dneva, bo takšna baterija fuč na roku 10 let. Še prej, ker na baterijo vpliva tudi vročina, hlad..

Zakaj pa 10 let stari telefoni ne zdržijo več 10 dni?


Ce zdrzi 10 let bo cisto ok, ce izhajam iz svoje racunice. V 10 letih z EVjem privarcujem trenutno za eno Teslo 3. Torej znesek, ki ga namenim za Teslo 3 se mi povrne v 10 letih. Ce kupim bencinarja v 10 letih ne dobim povrnjene investicije, ampak poleg nakupnega stroska zmecem se za eno Teslo 3 denarja v bencin. Vedno bolj se nagibam k menjavi avta za EV. Cakam se soglasje za SE. Ce bo odobrena, potem bo menjava avta verjetno no brainer.

hojnikb ::

Boštjan_Q je izjavil:

Kdo je to? Ne, ne trolam, you get help, not me, pokliči in vprašaj. Res pa je da sem jaz se zanimal za uvoz avtomobila iz Norveške, ne Nemčije.

Če si tako sure da boš to spravil sem za 7,5k, dej ti dam 8k ti pa meni ta avto, pa 500 EUR obdržiš zase. Deal?


Zakaj? Sj imas pri nas vsaj ene 100 dilerjov pa 200 avtoprevoznikov, k ti to nardijo. Če tega sam ne znas, pač plačaj premijo na neumnost.
Pa tle se pogvarjamu o uvozu z nemčije, ne norveske..
Mislim da je za tebe tale dačija se predobr avto, kr drzi se i-MiEV-a
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

ChatGPT ::

Boštjan_Q je izjavil:

Če se zdilaš s kakšnim tovornjakarjem, k vozi privat, da tvoj avto pobere takrat, k gre nazaj mimo tvoje lokacije, se pa da to nardit še za bistveno cenej k 1000€. Pred koronskimi časi si se kamot zdilal za ~300€, če se je usput pobral.

Kot pravim, klicam sem jih ene 15 do 20, noben nima pod 2500 €.


Sam spediter-prevoz, brez uvoznih postopkov, pride med 500-1000eur. Odvisno iz kje se avto pripelje. En avto sem uvazal lani in je sam prevoz prisel 750eur iz Frankfurta. Uvozni postopek sem pa speljal sam. Vse sem uredil prej, uredil pooblastilo za prevzem avta in je sofer samo prevzel avto in nalozil in pripeljal.

Boštjan_Q ::

Znam, sem klical in spraševal kot sem ti že povedal. Avtoprevozniki imajo svoje cene. Od okrog 15 do 20 poklicanih avtoprevoznikov večina sploh ne bi hotla it avta iskat in pripeljat, bilo jih je ene 4 do 5 ki bi, najcenejši je bil 2500 EUR, najdražji pa okrog 3500 EUR. Je blo pa za Norveško.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Ja, bistven podatek je tista norveska. Do Osla je ene 2x dalj kot sever nemčije, pa tudi večina avtoprevoznikov ne pozna norveske in niti ne vozi tja (se najmanj pa ne usput). Normalno da bojo cene bistveno vecje za tiste, ke bi sli.
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Sam spediter-prevoz, brez uvoznih postopkov, pride med 500-1000eur.

Prosim za kontakt tega avtoprevoznika, ki pripelje po tej ceni. Sem pa tud jaz slišal da pred korono je bilo res po cca toliko iz Nemčije, zdej žal ne več.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Sam ne za norvesko..
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Tud za Nemčijo naj napiše kontakt, zna prit prav.

hojnikb ::

Uglavnem, brez tezav tole spravis k nam za precej spodobno ceno. Za 7-8 jurjov pa rata springec kr attactive shitbox za sparanje kesa. Ker če nič druga, je barrier to entry precej nizek, sploh ce vzames ekokredo.
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Prej si me po krivici obrožil da trolam, pa ne: evo ta tvoj naročiavto.si, stroški uvoza 915 EUR + 97,6 EUR homologacija +1500 do 2000 EUR prevoz. Skup ranga 3 jurje. Plus na vse skupaj pri Norveški še 13 % carine. Ni poceni.

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Jaz sem pred enim letom nazaj pripeljal Volvota XC90 iz Kolna. Prevoz me je kostal 610€, pa firma ima zavarovanje tovora do 200k€.
Intergem prevoznik. Za Norvesko pa verjamem da je 4x vec.

Ganon ::

Tole ste videli? Revoz bo spadal pod enoto Ampere, električni avtomobili. Kot prvega dobijo avto, ki bo manjši od novega R5. Torej nekakšen naslednik twinga?

https://www.reuters.com/business/autos-...

Gregor P ::

Očitno v stranki SD ne verjamejo v zeleni prehod, ker je njihov gospodarski guru Češko zgleda kupoval praktično samo dizle :P

Prodali zaloge iz Češkovih trgovin, prihodnji teden na dražbi vozni park

 Vozni park Češka

Vozni park Češka

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Boštjan_Q ::

Zakaj na podlagi enega člana sklepaš na vso stranko? Sicer pa verjamejo ali ne, zeleni prehod se dogaja tukaj in sedaj ne glede na to kaj kdo verjame.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Tisti smeško pomeni, da je zapis sarkastičen. Logično, da ne moreš tega sklepati samo po enem članu stranke.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Boštjan_Q ::

Tisti smeško bi v tem kontekstu brez problema lahko pomenil tudi vse kaj drugega, pa pustimo to. Thanks for clarifying.

Zgodovina sprememb…

Kawhi ::

Glede da je bila stranka SD največji pushar in zaslužkar pri TEŠ 6 verjetno niso ravno zagreti zeleno prehodni. Boli njih k za zeleno, važno je da se zasluži.

DamijanD ::

Ganon je izjavil:

Tole ste videli? Revoz bo spadal pod enoto Ampere, električni avtomobili. Kot prvega dobijo avto, ki bo manjši od novega R5. Torej nekakšen naslednik twinga?

https://www.reuters.com/business/autos-...

Mene v bistvu moti, ker rabijo novo znamko. Če bo produkt OK za pravo ceno se bo prodajal, pa če bo na havbi dvigalka al pa strela al pa crknjena žaba

Ganon ::

Saj ne bo nova znamka, samo ločena enota za povsem električna vozila. Pod Ampere spada tudi novi R5, nova "katrca" ipd. Na pokrovu motorja bo še vedno Renaultov diamant.

Ganon ::

Šef Renaulta, Luca de Meo, je prepričan, da je potrebno obuditi stare legende. Najprej petka, potem katrca in zdaj še novi twingo v prvotni podobi. Slednji bo Revozov projekt. Danes so ga predstavili.

At an Extremely Important Business Announcement (Renault Group's 'capital markets day'), boss Luca di Meo called the new electric Twingo "real and clever" and a "silver bullet for sustainable mobility". It'll apparently cover 6.2 miles for every kWh via a "best-in-class for efficiency" battery.

Di Meo explained such efficiency will be achieved in part with better thermal management of the battery, something VW has been using to eke more range out of the ID.4 and ID.5 recently.

What else do we know? Because it's tiny it'll boast a lower consumption of raw materials to make it, and this cost saving means Renault will sell the thing for less than €20,000 (?17k), enough to keep the influx of incoming Chinese brands on their toes.








««
44 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131072 (91137) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634005 (30536) bluefish

Več podobnih tem