» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
37 / 55
»»

DjTonic ::

Ta primerjava sicer ni najbolj posrečena. Lahko imaš EV brez TČ in s tem ni nič narobe. Težava je z majhnimi baterijami doseg, saj električni grelci potrebujejo več energije za ogrevanje, kot TČ. Pozimi si na slabšem, nima pa to veze, da bi te zeblo ali da bi bilo z avtom kaj narobe.

Kalibri ::

3_borut4 je izjavil:

kar nihče v praksi ne dela ne sme biti faktor pri izboru avtomobila. Je neskončnokrat bolj pomemben faktor recimo cena energenta, udobje vožnje in vse ostalo.

Nihče? Dokaži.
Faktorjev pri izbiri je malo morje in zagotovo niso to dogme, ki jih postavljaš.

3_borut4 ::

DjTonic je izjavil:

Ta primerjava sicer ni najbolj posrečena. Lahko imaš EV brez TČ in s tem ni nič narobe. Težava je z majhnimi baterijami doseg, saj električni grelci potrebujejo več energije za ogrevanje, kot TČ. Pozimi si na slabšem, nima pa to veze, da bi te zeblo ali da bi bilo z avtom kaj narobe.


Lej toplotna črpalka ti kur ranga 1 kW, kar je pri tem avtu cca 1,7 % baterije na eno uro delovanja. Električni grelec ranga 2 kW, kar je 3,4 % na 1 uro delovanja. Razlike je torej 1,7 % na uro. Zdej pa računej da ene dobre 3 ure rabiš da ga sprazniš, torej ranga 5 % baterije je razlika med toplotno in električnimi grelci. Nekaj je, ni pa konec sveta če toplotne ni.

DjTonic ::

Prej bi rekel, da je TČ 1 kW, tisto pa 2-3 kW. Bolj proti 3. Sedaj pa če ne delaš ravno nekih večjih razdalj in doma polniš in imaš SE je na nek način vseeno. Tistega 1k EUR lahko vložiš kam drugam. Škoda pa, da ni to stock oprema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DjTonic ()

Kalibri ::

1kW ni nič. Mora biti kaj več, da ima smisel, da recimo res hladi poleti.

3_borut4 ::

ps: kdo in predvsem ZAKAJ bi vozil avto skupaj 10 ur, lačen, z zategnjenimi mišicami in polnim mehurjem +črevesjem? Zakaj bi to kdo delal? Še poklicni vozniki tovornjakov, ki so mnogo bolj izzurjeni imamo zakonsko predpisane postanke 45 minut na vsakih 4 ure vožnje.

Kalibri ::

3_borut4 je izjavil:

Nekaj je, ni pa konec sveta če toplotne ni.
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu. Verjamem, da boš našel podatek, meni se ga ne da.

3_borut4 je izjavil:

ps: kdo in predvsem ZAKAJ bi vozil avto skupaj 10 ur, lačen, z zategnjenimi mišicami in polnim mehurjem +črevesjem?
Napačna vprašanja postavljaš in to veš.
Rekel bi, because you can. Ne pa ker nimaš izbire. Izbiro pa vsaj jaz hočem. Ne bo mi jo diktiral avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

3_borut4 ::

Kdo in predvsem ZAKAJ bi vozil avto skupaj 10 ur brez enega samega postanka, lačen, z zategnjenimi mišicami in polnim mehurjem +črevesjem? Zakaj bi to kdo delal? Še poklicni vozniki tovornjakov, ki so mnogo bolj izzurjeni imamo zakonsko predpisane postanke 45 minut na vsakih 4 ure vožnje. Mislim lej, sej teoretično se da, 10 ur brez hrane se da zdržat, ni prijetno, lačen si ko prasica, ampak da se. Al pa magar sedviče vmes med vožnjo ješ. 10 ur držat urin je pa težka, ampak ajde, recimo da boš scal v račko, medtem ko ti ga žena drži notr. Serješ recimo v plenico medtem ko voziš. Na cilj bi prišel z takim musklfibrom, da bi še 2 dni komaj hodil. Teoretično bi se dalo. Ampak v praksi pa tega nihče ne dela, ker zakaj d fak bi sam sebe takole mučil?! Dobro če bi bla stava za 10.000 EUR mogoče, ampak for free pa tega nihče ne bo delal. Pustimo to da je tolk časa vozit brez postanka izredno nevarno.

V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu. Verjamem, da boš našel podatek, meni se ga ne da.

Klimo ima tudi tisti EV ki nima toplotne črpalke, za ogrevanje ima pa električne grelce. Pustimo tehnično dejstvo ob strani da je klima v resnici tudi toplotna črpalka, ko prodajalci avtomobilov omenjajo toplotno črpalko imajo v mislih toplotno črpalko za ogrevanje. Klima žre 0,5 do 1 kW, povprečna moč pri vožnji je ranga 15 do 20 kW, zdej pa računej kakšen procent požre klima (ranga nekaj procentov).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

Utk ::

Za tak avto, ki še zmeraj ni nek potovalnik, kot tudi ni niti leon recimo, je vseeno če ima TČ ali ne. Pri klasi višje pa več ne, ker rabiš gretje baterije, to je pa ranga 10 kw. Sicer ne dela stalno niti eno uro, ampak ko vžge, dela z veliko moči. Ampak tako gretje baterije ima tesla, hyundai, dražji švabi, kitajci. V bistvu je od teh tesla najcenejša.

3_borut4 ::

Kalibri je izjavil:

1kW ni nič. Mora biti kaj več, da ima smisel, da recimo res hladi poleti.


Je kar lepo 1 kW. 1 kW je električna moč, toplotna moč je ranga 4 kW. COP pa te zadeve. Klima ni nič drugega kot toplotna črpalka ki "meče toploto ven iz avta". Še več, še 1 kW je izredno redko (mogoče če je 35 stopinj zunaj), toliko žre stenska klima za stanovanje, pa vemo kakšen volumen ima avto in kakšnega hiša. Dobro, avto je mal manj izoliran, but you get the point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

WizzardOfOZ ::

3_borut4 je izjavil:

Cupro BOrn Bold lahko


Pa kdo bo taka jajca vozil naokoli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Kalibri ::

In to 1000 km daleč.

3_borut4 ::

Jajca so tvoj dizel. 1000 km naokoli? Zakaj pa ne.

Celoten posnetek 1000 kilometerskega potovanja brez prekinitev od enega random nemca:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

ChatGPT ::

uf, to pa je debate :)

Skratka, malo preračunavam, če se mi splača na EV. Gledam Teslo 3, ker se mi za ta denar še najbolje dopade. Trenutno imam 5 let starega dizla z 200k km prevoženimi, tako da ne bi menjal če ne rabim. Stroškov z avtom ni veliko, razen goriva. Dva servisa letno me prideta 200eur, letos še glavni servis 300 (delam sam). Naredim okoli 40k km letno, pri porabi 5.7l/100km, in pri trenutni ceni dizla to nanese 330eur mesecno. Zavarovanje in registracija je skupaj 900eur, pa še to bo manj, ker ne bom več vzel polnega kaska.

Zakaj bi rad, da avto brez hudih težav naredi 400k km? Zato, da se mi menjava splača, ker drugače se mi ne.
Za svoj avto lahko dobim nekje do 13k eur, recimo da ga prodam za 10k. Dam to za polog za Teslo in potem je še mesečni obrok 481eur mesečno. Po kalkulatorju na spletni strani od Tesle bi pokuril za 100eur elektrike mesečno za polnjenje avta. Torej bi bil mesečni strošek 581eur, kar je cca 250 eur več, kot sedaj z dizlom. Avto imam odplačan, zato je mesečni strošek pač samo gorivo. Zdaj če bi moral nujno menjat avto, potem se mi računica izide in bom poceni vozil. Ker pa avta ne potrebujem menjati, ker nimam težav, se mi pa računica za to poceni vožnjo ne izide, razen, če bo avto oy. baterija držala vsaj 10 let. V tem primeru je bolje, da še 5 let vozim dizla in potem ko nastopi čas za menjavo avta, kupim pač EV.
Sončne elektrarne nimam. Če bi jo imel, potem ne bi imel težav. Avto ponavadi menjam pri 400k km in več, ko se začnejo pojavljati težave.

Sam doseg mi ne predstavlja nekih težav. MAlo sem gledal po Teslini aplikaciji za načrtovanje poti in na večino ciljev, kamor se vozim, prispem z enim postankom za polnjenje.

Mato989 ::

3_borut4 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

3_borut4 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Ali obstaja na svetu človek, ki je s teslo naredil 630km? So našli tudi kakega takega kje v kanadi na twiterju?

Vsak 1.9 dizl naredi 900km, jurja + če ga jajcaš okoli kot EVja

S sodobnim bencinarjem narediš 900km. Z dizlom bi moral vsaj 1200 narest.


Narediš ja. Ampak nihče ne dela 900 ali 1200 km brez enega samega postanka za WC ali malico. Teoretično bi se sicer dalo (lulal bi v flašo, jedel sendviče in prišel na cilj z ubitačnim musklfibrom in zaspano nogo), če bi bla to kakšna stava al kaj takega, ampak v praksi se pa ljudje z bencinarjem ali dizlom vsakih 200 do 300 km ustavijo za 20 minut do pol urce da se malo pretegnejo, kaj pojejo, gredo na WC in tak dalje. Kar je ravno dovolj časa da se EV dofila. Tako voznik nikoli ne bi čakal avta, ampak bi bil ta že prej pripravljen za pot, preden bi bil pripravljen voznik.



Bistvo je da se ne rabijo to kaj delajo je nepomembno važno je kaj jim OMOGOČA avto.


Seveda je važno kaj delajo, ravno to je važno oziroma bistveno. Če avto nekaj omogoča, pa lastnik tega nikoli ne izkoristi, oziroma je to izkoristiti dobesedno mučenje (lačen z polnim mehujem in črevesjem vozit 10 ur skupaj brez prestanka), potem je vseeno če tega ne bi bilo.

Kalibri je izjavil:

Pelješ streho v Dubrovnik ;)?

Mato989 je izjavil:

Bistvo je da se ne rabijo to kaj delajo je nepomembno važno je kaj jim OMOGOČA avto.

Skratka, ni se ti treba, lahko pa se. Elektrika - mora se. Inženir ne razume razlike.


Ne. Jaz že razumem, ti ne razumeš da zmožnost ali nezmožnost opraviti 1200 km brez enega samega postanka, kar nihče v praksi ne dela ne sme biti faktor pri izboru avtomobila. Je neskončnokrat bolj pomemben faktor recimo cena energenta, udobje vožnje in vse ostalo.



Vexina folka zmore brez prestanka vozit 500km tudi 1000 zdaj ce avto ne zmore oni itak ne zmorejo

Saj vcasih na konjih so enako debilizirali verjetno da vec kot xy km ne zmores kot konj sedet gor
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

2dark ::

DjTonic je izjavil:

Prej bi rekel, da je TČ 1 kW, tisto pa 2-3 kW. Bolj proti 3. Sedaj pa če ne delaš ravno nekih večjih razdalj in doma polniš in imaš SE je na nek način vseeno. Tistega 1k EUR lahko vložiš kam drugam. Škoda pa, da ni to stock oprema.


TČ je pri tesli stock oprema.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

ChatGPT je izjavil:

uf, to pa je debate :)

Skratka, malo preračunavam, če se mi splača na EV. Gledam Teslo 3, ker se mi za ta denar še najbolje dopade. Trenutno imam 5 let starega dizla z 200k km prevoženimi, tako da ne bi menjal če ne rabim. Stroškov z avtom ni veliko, razen goriva. Dva servisa letno me prideta 200eur, letos še glavni servis 300 (delam sam). Naredim okoli 40k km letno, pri porabi 5.7l/100km, in pri trenutni ceni dizla to nanese 330eur mesecno. Zavarovanje in registracija je skupaj 900eur, pa še to bo manj, ker ne bom več vzel polnega kaska.

Zakaj bi rad, da avto brez hudih težav naredi 400k km? Zato, da se mi menjava splača, ker drugače se mi ne.
Za svoj avto lahko dobim nekje do 13k eur, recimo da ga prodam za 10k. Dam to za polog za Teslo in potem je še mesečni obrok 481eur mesečno. Po kalkulatorju na spletni strani od Tesle bi pokuril za 100eur elektrike mesečno za polnjenje avta. Torej bi bil mesečni strošek 581eur, kar je cca 250 eur več, kot sedaj z dizlom. Avto imam odplačan, zato je mesečni strošek pač samo gorivo. Zdaj če bi moral nujno menjat avto, potem se mi računica izide in bom poceni vozil. Ker pa avta ne potrebujem menjati, ker nimam težav, se mi pa računica za to poceni vožnjo ne izide, razen, če bo avto oy. baterija držala vsaj 10 let. V tem primeru je bolje, da še 5 let vozim dizla in potem ko nastopi čas za menjavo avta, kupim pač EV.
Sončne elektrarne nimam. Če bi jo imel, potem ne bi imel težav. Avto ponavadi menjam pri 400k km in več, ko se začnejo pojavljati težave.

Sam doseg mi ne predstavlja nekih težav. MAlo sem gledal po Teslini aplikaciji za načrtovanje poti in na večino ciljev, kamor se vozim, prispem z enim postankom za polnjenje.


opcja je tudi kakšnih par let stara. Dobiš za 25 jurjov ( še 3 jurje od drzave). Pri kalkulaciji kamot lahko računaš tudi manjko registracije in tpja (cca 200€/leto).

To je dobrih 12-15 jurjov, k jih morš v tem primeru financirat. Tle se pa verjetno kalkulacija ze bolj prevaga v prid tesle. V kolikor ti je seveda Standard range dovolj.
#brezpodpisa

DamijanD ::

A avto, ki ima TČ ima dejansko 2 kompresorja (klima + TČ) ali gre samo za bolj sposobno klimo, ki je sposobna delati v obe smeri? (čeprav zdaj, ko sem to napisal, ti tudi v hladnem želiš suh zrak (klima) in gretje (TČ) - tako da verjetno je TČ povsem dodatna stvar)

ChatGPT ::

hojnikb je izjavil:

ChatGPT je izjavil:

uf, to pa je debate :)

Skratka, malo preračunavam, če se mi splača na EV. Gledam Teslo 3, ker se mi za ta denar še najbolje dopade. Trenutno imam 5 let starega dizla z 200k km prevoženimi, tako da ne bi menjal če ne rabim. Stroškov z avtom ni veliko, razen goriva. Dva servisa letno me prideta 200eur, letos še glavni servis 300 (delam sam). Naredim okoli 40k km letno, pri porabi 5.7l/100km, in pri trenutni ceni dizla to nanese 330eur mesecno. Zavarovanje in registracija je skupaj 900eur, pa še to bo manj, ker ne bom več vzel polnega kaska.

Zakaj bi rad, da avto brez hudih težav naredi 400k km? Zato, da se mi menjava splača, ker drugače se mi ne.
Za svoj avto lahko dobim nekje do 13k eur, recimo da ga prodam za 10k. Dam to za polog za Teslo in potem je še mesečni obrok 481eur mesečno. Po kalkulatorju na spletni strani od Tesle bi pokuril za 100eur elektrike mesečno za polnjenje avta. Torej bi bil mesečni strošek 581eur, kar je cca 250 eur več, kot sedaj z dizlom. Avto imam odplačan, zato je mesečni strošek pač samo gorivo. Zdaj če bi moral nujno menjat avto, potem se mi računica izide in bom poceni vozil. Ker pa avta ne potrebujem menjati, ker nimam težav, se mi pa računica za to poceni vožnjo ne izide, razen, če bo avto oy. baterija držala vsaj 10 let. V tem primeru je bolje, da še 5 let vozim dizla in potem ko nastopi čas za menjavo avta, kupim pač EV.
Sončne elektrarne nimam. Če bi jo imel, potem ne bi imel težav. Avto ponavadi menjam pri 400k km in več, ko se začnejo pojavljati težave.

Sam doseg mi ne predstavlja nekih težav. MAlo sem gledal po Teslini aplikaciji za načrtovanje poti in na večino ciljev, kamor se vozim, prispem z enim postankom za polnjenje.


opcja je tudi kakšnih par let stara. Dobiš za 25 jurjov ( še 3 jurje od drzave). Pri kalkulaciji kamot lahko računaš tudi manjko registracije in tpja (cca 200€/leto).

To je dobrih 12-15 jurjov, k jih morš v tem primeru financirat. Tle se pa verjetno kalkulacija ze bolj prevaga v prid tesle. V kolikor ti je seveda Standard range dovolj.


Registracija se pokrije, ker je zavarovanje veliko dražje, v primerjavi s trenutnim.
Rabljeni se lepše izide ja, samo to je že dve leti star avto. Jaz ponavadi kupujem nove in jih vozim 10 let, vsaj 400k km. Dnevno delam cca 120-150km, tako da bi bil dovolj. Po izračunanih poteh na Teslini strani pa dokaj normalno pridem tudi do Prage. Imam do tja 4x letno ponavadi pot. Za dopuste pa rabim max do Benetk, če ni blizje leta.

stara mama ::

DamijanD je izjavil:

A avto, ki ima TČ ima dejansko 2 kompresorja (klima + TČ) ali gre samo za bolj sposobno klimo, ki je sposobna delati v obe smeri?

Klima JE Toplotna črpalka :P
Fora je v dveh dovodih zraka (mrzlega in toplega) - odpiranje vsakega posebej v nekem razmerju da ti regulacija poskuša dosečt nastavljeno temperaturo
(kar ljudstvo še vedno ne razume da nastavljena temperatura ni dejanska v avtu)

Pa ne rabiš električnega avta za ta sistem, za vse osnovne neopremljene bemfle vem, da ga imajo že vsaj 25 let. Še prej so to imeli avti višjega cenovnega ranga.
Razlika je samo, da je vir toplote druga stran TČ namesto motorja.
Pozimi boš večino zraka dobil iz tople strani z rahlim dodatkom hladne za sušenje (zrak je že kondenziral na mrzli strani, zato je suh).

Lahko pa gledaš na to tako:
Imaš dva tokova zraka, regulacija je pa mešalni ventil :)

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Ko si ravno omenil zavarovanje



V sloveniji še to ni problem, ker pri tem drobižu, ki se proda na leto, se nobenemu ni dalo ukvarjati s tem. Ko bodo naši pogruntali, da so te igrače drage za popravilo, bo težavica. Sploh pri bateriji, ker se že pri najmanjšem trku tretira kot totalka. Ampak 150% plus pri zavarovanju za naše sektaše tukaj itak ni problem. Avti se kupujejo za neverjetno ugodnih 40k+ €, polnjenje pa je valda da zastojn

kixs ::

Ni ravno tako. Sem poleti vprasal mojega agenta koliko pride zavarovarnje za osnovno Teslo 3 in Nissan Leaf Tekna 62kwh. Tesla je bil 3x drazji. Leaf je bil na nivoju A4 Avant Quattro S-line 190KM.

Likalnik ::

Tesla M3P polni kasko...cca 1200EUR...koliko je potem polni kasko za Leaf? 400EUR?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

2dark ::

Likalnik je izjavil:

Tesla M3P polni kasko...cca 1200EUR...


Tole pa težko verjamem. Tukaj more bit potem PR 5 in 50% komercijalnega popusta.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

hojnikb ::

ChatGPT je izjavil:

hojnikb je izjavil:

ChatGPT je izjavil:

uf, to pa je debate :)

Skratka, malo preračunavam, če se mi splača na EV. Gledam Teslo 3, ker se mi za ta denar še najbolje dopade. Trenutno imam 5 let starega dizla z 200k km prevoženimi, tako da ne bi menjal če ne rabim. Stroškov z avtom ni veliko, razen goriva. Dva servisa letno me prideta 200eur, letos še glavni servis 300 (delam sam). Naredim okoli 40k km letno, pri porabi 5.7l/100km, in pri trenutni ceni dizla to nanese 330eur mesecno. Zavarovanje in registracija je skupaj 900eur, pa še to bo manj, ker ne bom več vzel polnega kaska.

Zakaj bi rad, da avto brez hudih težav naredi 400k km? Zato, da se mi menjava splača, ker drugače se mi ne.
Za svoj avto lahko dobim nekje do 13k eur, recimo da ga prodam za 10k. Dam to za polog za Teslo in potem je še mesečni obrok 481eur mesečno. Po kalkulatorju na spletni strani od Tesle bi pokuril za 100eur elektrike mesečno za polnjenje avta. Torej bi bil mesečni strošek 581eur, kar je cca 250 eur več, kot sedaj z dizlom. Avto imam odplačan, zato je mesečni strošek pač samo gorivo. Zdaj če bi moral nujno menjat avto, potem se mi računica izide in bom poceni vozil. Ker pa avta ne potrebujem menjati, ker nimam težav, se mi pa računica za to poceni vožnjo ne izide, razen, če bo avto oy. baterija držala vsaj 10 let. V tem primeru je bolje, da še 5 let vozim dizla in potem ko nastopi čas za menjavo avta, kupim pač EV.
Sončne elektrarne nimam. Če bi jo imel, potem ne bi imel težav. Avto ponavadi menjam pri 400k km in več, ko se začnejo pojavljati težave.

Sam doseg mi ne predstavlja nekih težav. MAlo sem gledal po Teslini aplikaciji za načrtovanje poti in na večino ciljev, kamor se vozim, prispem z enim postankom za polnjenje.


opcja je tudi kakšnih par let stara. Dobiš za 25 jurjov ( še 3 jurje od drzave). Pri kalkulaciji kamot lahko računaš tudi manjko registracije in tpja (cca 200€/leto).

To je dobrih 12-15 jurjov, k jih morš v tem primeru financirat. Tle se pa verjetno kalkulacija ze bolj prevaga v prid tesle. V kolikor ti je seveda Standard range dovolj.


Registracija se pokrije, ker je zavarovanje veliko dražje, v primerjavi s trenutnim.
Rabljeni se lepše izide ja, samo to je že dve leti star avto. Jaz ponavadi kupujem nove in jih vozim 10 let, vsaj 400k km. Dnevno delam cca 120-150km, tako da bi bil dovolj. Po izračunanih poteh na Teslini strani pa dokaj normalno pridem tudi do Prage. Imam do tja 4x letno ponavadi pot. Za dopuste pa rabim max do Benetk, če ni blizje leta.


Glej depreciacijo. Tle z 2 leti podlage takoj prsparas 10-15+ jurjov. Pri 30kkm/leto bo pa tut taka rabljena tesla kamot zdrzala se 10 let...
#brezpodpisa

kixs ::

Likalnik je izjavil:

Tesla M3P polni kasko...cca 1200EUR...koliko je potem polni kasko za Leaf? 400EUR?


Ja. Tesla je bila 1200€. Je pa cisto mozno, da sem zamesal in je bil Leaf 40kwh 400€ in 62kwh 600€. Tu nekje...

kriptobog ::

Sparkxl je izjavil:

Ko si ravno omenil zavarovanje



V sloveniji še to ni problem, ker pri tem drobižu, ki se proda na leto, se nobenemu ni dalo ukvarjati s tem. Ko bodo naši pogruntali, da so te igrače drage za popravilo, bo težavica. Sploh pri bateriji, ker se že pri najmanjšem trku tretira kot totalka. Ampak 150% plus pri zavarovanju za naše sektaše tukaj itak ni problem. Avti se kupujejo za neverjetno ugodnih 40k+ €, polnjenje pa je valda da zastojn


Ja zavarovlanice bodo itak naterale. Že tako je obvezno zavarovanje dražje, ker so EVji močneji, potem je pa še nakupna cena višja in te še za kasko opalijo. Polnjenje je 3x manj kot bencin, ampak mene odvrne toliko višja nakupna cena, da kupim primerljiv EV trenutni dizelci. Pa to jajcanje s polnjenjem. Na tanksteli lepo 3 minute pa akcija dalje 900km.

Mato989 ::

Likalnik je izjavil:

Tesla M3P polni kasko...cca 1200EUR...koliko je potem polni kasko za Leaf? 400EUR?



kako je lahko Tesla polni kasko 1.200 EUR??? Na novo vozilo? Je to zaradi leasinga popust na kasko?

Ker meni je na redno ceno KIA Ceed 28k naračunal kolega 1.070 kasko... Kako je potem na 42k ali 45k vredno teslo 1.200?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kixs ::

Taka je cena zavarovanja z vsemi moznimi popusti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Vanquish ::

ko se pogovarjamo o zavarovanju - Mercedes EQC, cena je ~80k€, polni kasko je 1200€.
Tako, da ne vem o kakem dragem zavarovanju se govori? Tudi cestnine nimamo nobene za placat.

Ker je avto kupljen na firmo, pa sem prihranil tudi pri davku.

kixs ::

Tesla spada v premium razred zavarovanja.

Utk ::

Ker meni je na redno ceno KIA Ceed 28k naračunal kolega 1.070 kasko... Kako je potem na 42k ali 45k vredno teslo 1.200?

LOL, pri takih kolegih sovražnikov sploh ne rabiš. Jaz za več vredno toyoto plačam manj kot 500, nimam pa kombinacij, ampak to bi blo največ 600-650.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ker meni je na redno ceno KIA Ceed 28k naračunal kolega 1.070 kasko... Kako je potem na 42k ali 45k vredno teslo 1.200?

LOL, pri takih kolegih sovražnikov sploh ne rabiš. Jaz za več vredno toyoto plačam manj kot 500, nimam pa kombinacij, ampak to bi blo največ 600-650.


ne vem, kao moram met full kasko, zdaj tu pri kao leasingu plačam 741EUR full kasko ker je kao bla bla bla promocijsko, ker mam pri leasingu in se ne spreminja do konca leasinga...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kriptobog ::

Mato989 je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Tesla M3P polni kasko...cca 1200EUR...koliko je potem polni kasko za Leaf? 400EUR?



kako je lahko Tesla polni kasko 1.200 EUR??? Na novo vozilo? Je to zaradi leasinga popust na kasko?

Ker meni je na redno ceno KIA Ceed 28k naračunal kolega 1.070 kasko... Kako je potem na 42k ali 45k vredno teslo 1.200?


To pa ni kolega, če ti je naračunal tako cifro :))

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ker meni je na redno ceno KIA Ceed 28k naračunal kolega 1.070 kasko... Kako je potem na 42k ali 45k vredno teslo 1.200?

LOL, pri takih kolegih sovražnikov sploh ne rabiš. Jaz za več vredno toyoto plačam manj kot 500, nimam pa kombinacij, ampak to bi blo največ 600-650.


ne vem, kao moram met full kasko, zdaj tu pri kao leasingu plačam 741EUR full kasko ker je kao bla bla bla promocijsko, ker mam pri leasingu in se ne spreminja do konca leasinga...

Full kasko še zmeraj ne pomeni vseh kombinacij. Kombinacije pomenijo samo da ne plačaš franšize, dvomim, da lizing to zahteva, sam pa tudi ni veš če to sploh imaš. V vsakem primeru je pa 740 za kio lol.

kriptobog ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ker meni je na redno ceno KIA Ceed 28k naračunal kolega 1.070 kasko... Kako je potem na 42k ali 45k vredno teslo 1.200?

LOL, pri takih kolegih sovražnikov sploh ne rabiš. Jaz za več vredno toyoto plačam manj kot 500, nimam pa kombinacij, ampak to bi blo največ 600-650.


ne vem, kao moram met full kasko, zdaj tu pri kao leasingu plačam 741EUR full kasko ker je kao bla bla bla promocijsko, ker mam pri leasingu in se ne spreminja do konca leasinga...

Full kasko še zmeraj ne pomeni vseh kombinacij. Kombinacije pomenijo samo da ne plačaš franšize, dvomim, da lizing to zahteva, sam pa tudi ni veš če to sploh imaš. V vsakem primeru je pa 740 za kio lol.


Verjetno je 740 skupaj z obveznim če je samo kasko toliko, so ga pa grdo nategnili

kixs ::

Grda je tole. Vsak mesec placas toliko kot je moj avto vreden (recimo) :lol:

Utk ::

Normalno, sej skupaj z obveznim jaz plačam pod 500, pa je nabavna še malo višja.

Mato989 ::

kriptobog je izjavil:

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ker meni je na redno ceno KIA Ceed 28k naračunal kolega 1.070 kasko... Kako je potem na 42k ali 45k vredno teslo 1.200?

LOL, pri takih kolegih sovražnikov sploh ne rabiš. Jaz za več vredno toyoto plačam manj kot 500, nimam pa kombinacij, ampak to bi blo največ 600-650.


ne vem, kao moram met full kasko, zdaj tu pri kao leasingu plačam 741EUR full kasko ker je kao bla bla bla promocijsko, ker mam pri leasingu in se ne spreminja do konca leasinga...

Full kasko še zmeraj ne pomeni vseh kombinacij. Kombinacije pomenijo samo da ne plačaš franšize, dvomim, da lizing to zahteva, sam pa tudi ni veš če to sploh imaš. V vsakem primeru je pa 740 za kio lol.


Verjetno je 740 skupaj z obveznim če je samo kasko toliko, so ga pa grdo nategnili


Aja ja to je FULL ZAVAROVANJE vse z obveznim in vsem ja, jaz vedno tako povem pač, ker plačam 1 zavarovanje ne 2 različnim enim osnovno drugim kasko... 740EUR je vse skupaj.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kixs ::

Zavarovanje ali vse (zavarovanje, registracija, cestna taksa)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Gregor P ::

Za hibridno Toyoto Corollo je AO, kasko zavarovanje ter delne kombinacije kaska danes znaša skupaj verjetno vsaj 700 evrov, če ne več; se je kar podražilo od leta 2019, ko so ti modeli prvi zapeljali na ceste. Potem pa so tu še ostali zgoraj omenjeni stroški. Ne vem na pamet, koliko znašajo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mato989 ::

kixs je izjavil:

Zavarovanje ali vse (zavarovanje, registracija, cestna taksa)?


Ne to je zavarovanje celotno, tistih 109 EUR plačam posebej na AMZS ali avto krki ko pač greš cestnino plačat pa registracijo... da ti poštemplajo prometno bla bla bla...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Za hibridno Toyoto Corollo je AO, kasko zavarovanje ter delne kombinacije kaska danes znaša skupaj verjetno vsaj 700 evrov, če ne več; se je kar podražilo od leta 2019, ko so ti modeli prvi zapeljali na ceste. Potem pa so tu še ostali zgoraj omenjeni stroški. Ne vem na pamet, koliko znašajo.

Jaz imam polni kasko brez kombinacij pod 500. Vseeno nimam franšize na neke stvari, točo recimo.

Gregor P ::

Očitno te delne kombinacije znašajo vsaj še 200 evrov poleg potem.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Kater bedak da 200 evrov, da MORDA ne bo rabil plačat 300 evrov?

Kombinacije so čisti nateg, to sem skapiral že zdavnaj. Nekateri še niste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kixs ::

Vedno, ko ze resno zacnem razmisljat o menjavi avta, pride to zavarovanje kot pika na i in me mine...

2dark ::

Kalibri je izjavil:

V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu.


Če maš avto s 70 konji. Kakšne mate eni. Pri avtu z 200 konji sploh ne veš, da kmpresor dela.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Mato989 ::

Je pa treba nekaj dodat ko ste omenjali mojo ceno, jaz še nisem na premijskem razredu 1 ampak sem premijski razred 7.... kar pomeni da nimam 50% ali 55% popusta oz bonusa pri zavarovanju, verjetno to kaj vpliva...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

2dark ::

Mato989 je izjavil:

Je pa treba nekaj dodat ko ste omenjali mojo ceno, jaz še nisem na premijskem razredu 1 ampak sem premijski razred 7.... kar pomeni da nimam 50% ali 55% popusta oz bonusa pri zavarovanju, verjetno to kaj vpliva...


Ne. Imajo zgolj 50% komercijalne popuste. Pa lažejo. AVto priceni 50 jurjev ni polni kasko 1000€. Razen, če gre za 25% soudeležbo pri uveljavljanju škodnih zahtevkov. Kasko se ceni z višino soudeležbe. Nižja kot je, cenejši je kasko in obratno. večja, kot je tvoja udeležba pri poplačilu škode, manjši je zensek.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kixs ::

Meni je agent za Teslo M3 rekel, da gre za premium vozilo. Tudi pred zavarovanjem ti ga pregleda in poslika cenilec. Vsaj tako je rekel za Savo. Slo je za rabljeno vozilo.
««
37 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131099 (91164) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634009 (30540) bluefish

Več podobnih tem