» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
36 / 49
»»

3_borut4 ::

kixs je izjavil:

Js tudi upam, da bo pri mojem EV-ju tak svoh degradacija. Medtem je pri nas en prodajal T3, L2021, navozenih 60kkm in pravi, da ima baterija se cca 90% kapacitete.


Običajno je da prvo leto pada kapaciteta tudi za 5 %, nato pa vsa leta za tem pa lepo počasi pada okrog 1 % na leto. Je pa vseeno malo visoka tale njegova degradacija, verjetno ni opravil domače naloge in ni nastavil chargin limita na 90 %. V poprečju je po 300k km okrog 90 % kapacitete:


Tesla battery degrading just slightly after 300,000km
https://www.electrive.com/2018/04/16/te...

Tesla battery degradation at less than 10% after over 160,000 miles, according to latest data
https://electrek.co/2018/04/14/tesla-ba...

"Their public Google file collates data from Tesla drivers from all over the world. The latest data suggests that no more than 10 percent of battery capacity is lost over 300,000 kilometres.

Furthermore, most of the loss occurs during the first 100,000 kilometres, when degradation stands at about 5 percent. After that, capacity only declines gradually. The resulting trend line suggests that the average battery pack could cycle through over 300,000 km retaining about 90% capacity."

Je pa seveda to povprečje. Če baterije po nepotrebnem ne filaš do 100 % imaš lahko še dosti manjšo degradacijo, 10 let stara Tesla Andreja Pečjaka ima še vedno 96 % originalne kapacitete, je omenil na nedavnem podcastu Atmosfercev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

kriptobog ::

Torej, če želiš imeti ok baterijo je ne smeš filati do konca. In imaš tako še nižji domet, kot je pa oglaševani? lol

Mato989 ::

kriptobog je izjavil:

Torej, če želiš imeti ok baterijo je ne smeš filati do konca. In imaš tako še nižji domet, kot je pa oglaševani? lol


Ja točno to, LOL
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Sparkxl ::

10-15% ne smeš filat do konca in 10-15% do prazne te že grabi infarkt od staha, da ne ostaneš brez štroma. Torej 20-30% manj od dekliriranega, ki pa je itak zlagan doseg. Epic fail.

kixs ::

Jap. Grdo je tole. Zato pa bodo ven dali avte z 70 in 98kwh baterijami. Ampak cene...

DamijanD ::

Če smo pošteni, tudi pri ICEju večinoma ne vozimo do praznega tanka, ampak s polnim pa vedno:D

WizzardOfOZ ::

5l kantice z gorivom v prtljažniku nihče več ne uporablja?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Po 12 letih teh tem nekateri še zmeraj sprašujejo in pišejo neumnosti. Kot da bi na ušesih sedeli 12 let. Pametni pa u mp3...

Mato989 ::

DamijanD je izjavil:

Če smo pošteni, tudi pri ICEju večinoma ne vozimo do praznega tanka, ampak s polnim pa vedno:D



Do praznega sicer ne kot 0,00L... do 1l pa komot... in to je pri 50l tanku 1/50tina ali po domače do bottom 2%... kar je torej nekje 5-7,5x manj kot priporoča EV... na drugi strani pa napolnim tank vedno do max pa včasih še 1 l zraven, kar spet v EV ne gre kajne... pa še 15% manj priporočajo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

2dark ::

Tesla m3 ma 630 dometa . Odbijte 15% pa ste se vedno cez 500 km lepe voznje .. po acju 130 km /h pa brez tezav 360km . Nekaj, kar nemski evji samo sanjajo .
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

3_borut4 ::

kriptobog je izjavil:

Torej, če želiš imeti ok baterijo je ne smeš filati do konca. In imaš tako še nižji domet, kot je pa oglaševani? lol


Lahko jo filaš do konca takrat ko rabiš (greš na dopust v Grčijo, na sestanek na Dunaj al whatever), ni pa smiselno to počet vsakodnevno, ker nihče nima vsakodnevnega commuta do šihta dolgega 400 km, kot imajo moderni long range EVji dosega po avtocesti. Ne vem zakaj bi filal skos do 100 %, če pa s tem nič ne pridobiš. Nafilaš do 100 % takrat ko rabiš ane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

Mato989 ::

2dark je izjavil:

Tesla m3 ma 630 dometa . Odbijte 15% pa ste se vedno cez 500 km lepe voznje .. po acju 130 km /h pa brez tezav 360km . Nekaj, kar nemski evji samo sanjajo .


Ne odbit je treba 2x 15%... ker rekli so pazi da preko 85% ni priporočljivo polnit pa pod 15% tudi ne... torej odbijemo 30%... torej pridemo iz 630 na cca 440km... v idealnih pogojih, kar pomeni pri 130km/h še dodatnih 20% verjetno manj...sploh pozimi pa še dodatnih par % manj...

Bog ne daj, da malo hočeš stisnit in greš 150km/h pol je doseg znotraj 15-85% verjetno pod 300km gladko...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

3_borut4 ::

Sparkxl je izjavil:

10-15% ne smeš filat do konca in 10-15% do prazne te že grabi infarkt od staha, da ne ostaneš brez štroma. Torej 20-30% manj od dekliriranega, ki pa je itak zlagan doseg. Epic fail.


Filaš do konca takrat ko rabiš. Tole z 10 do 15 % do praznega da te že grabi infrakt od straha pa drži če si nek voznik naftnega avta si sposodi električni avto za en dan. Če pa ga kupi, ta strah izgine zelo hitro. Bjorn Nyland redno prazni do 5 % ali še manj. Če Tesla kaže da boš na cilj prišel z 3 %, boš z toliko tudi prišel, plus minus 1 procent. Plus še dodatno lahko pred koncem hitrost na avtocesti znižaš za kake 10 km/h če bi te skrbelo da ne boš prišel. Da ne govorimo o tem da Tesla 3 lahko vozi še 40 km po tem ko kaže da je baterija na 0 %.



Torej na kratko, lahko prazniš do 5 %, tvojih 15 % je čisto pretiravanje.

Ne odbit je treba 2x 15%... ker rekli so pazi da preko 85% ni priporočljivo polnit pa pod 15% tudi ne... torej odbijemo 30%

Še enkrat, ker očitno še nisi prebral postov za nazaj. Lahko polniš do 100 % ko to rabiš (tistih 5 do 10 dni na leto), ni pa smiselno da to delaš vsak dan, niti nimaš nobene koristi da to delaš vsak dan. Praznjenje do 5 % brez problema, sploh glede na to da je pod nulo še 40 km rezerve pri Tesli long range.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

Sparkxl ::

Ali obstaja na svetu človek, ki je s teslo naredil 630km? So našli tudi kakega takega kje v kanadi na twiterju?

Vsak 1.9 dizl naredi 900km, jurja + če ga jajcaš okoli kot EVja

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

WizzardOfOZ ::

Sparkxl je izjavil:

Ali obstaja na svetu človek, ki je s teslo naredil 630km? So našli tudi kakega takega kje v kanadi na twiterju?

Vsak 1.9 dizl naredi 900km, jurja + če ga jajcaš okoli kot EVja

S sodobnim bencinarjem narediš 900km. Z dizlom bi moral vsaj 1200 narest.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

a_borlak ::

Kar se polne/prazne baterije tiče, velja pravilo 80/20 za krajše razdalje, medtem ko ni čisto nič narobe, če avto napolniš na 100% in se odpelješ, pa tudi sprazniš ga lahko do konca. Samo povem. Poleg tega je za LFP baterije celo priporočljivo, da se večkrat polni do 100%.

3_borut4 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Ali obstaja na svetu človek, ki je s teslo naredil 630km? So našli tudi kakega takega kje v kanadi na twiterju?

Vsak 1.9 dizl naredi 900km, jurja + če ga jajcaš okoli kot EVja

S sodobnim bencinarjem narediš 900km. Z dizlom bi moral vsaj 1200 narest.


Narediš ja. Ampak nihče ne dela 900 ali 1200 km brez enega samega postanka za WC ali malico. Teoretično bi se sicer dalo (lulal bi v flašo, jedel sendviče in prišel na cilj z ubitačnim musklfibrom in zaspano nogo), če bi bla to kakšna stava al kaj takega, ampak v praksi se pa ljudje z bencinarjem ali dizlom vsakih 200 do 300 km ustavijo za 20 minut do pol urce da se malo pretegnejo, kaj pojejo, gredo na WC in tak dalje. Kar je ravno dovolj časa da se EV dofila. Tako voznik nikoli ne bi čakal avta, ampak bi bil ta že prej pripravljen za pot, preden bi bil pripravljen voznik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

Mato989 ::

3_borut4 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Ali obstaja na svetu človek, ki je s teslo naredil 630km? So našli tudi kakega takega kje v kanadi na twiterju?

Vsak 1.9 dizl naredi 900km, jurja + če ga jajcaš okoli kot EVja

S sodobnim bencinarjem narediš 900km. Z dizlom bi moral vsaj 1200 narest.


Narediš ja. Ampak nihče ne dela 900 ali 1200 km brez enega samega postanka za WC ali malico. Teoretično bi se sicer dalo (lulal bi v flašo, jedel sendviče in prišel na cilj z ubitačnim musklfibrom in zaspano nogo), če bi bla to kakšna stava al kaj takega, ampak v praksi se pa ljudje z bencinarjem ali dizlom vsakih 200 do 300 km ustavijo za 20 minut do pol urce da se malo pretegnejo, kaj pojejo, gredo na WC in tak dalje. Kar je ravno dovolj časa da se EV dofila. Tako voznik nikoli ne bi čakal avta, ampak bi bil ta že prej pripravljen za pot, preden bi bil pripravljen voznik.



Bistvo je da se ne rabijo to kaj delajo je nepomembno važno je kaj jim OMOGOČA avto.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Meni moj omogoča, da se zastonj vozim na gorivo iz strehe. Tvoj to zmore?

Kalibri ::

Pelješ streho v Dubrovnik ;)?

Mato989 je izjavil:

Bistvo je da se ne rabijo to kaj delajo je nepomembno važno je kaj jim OMOGOČA avto.

Skratka, ni se ti treba, lahko pa se. Elektrika - mora se. Inženir ne razume razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

pegasus ::

Kalibri je izjavil:

Pelješ streho v Dubrovnik ;)?
Jaz jo bom. Še v tem desetletju ;)

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Kalibri je izjavil:

Pelješ streho v Dubrovnik ;)?
Jaz jo bom. Še v tem desetletju ;)


Zihr? Lightyear je ze bankrotiral. Mas se kaksno alternativo, ce z Aptero ne bo nic?

Kalibri ::

Panel montirati na streho vozila je trivialno. Pa še površina pride dokaj velika proti strehi, ki je del strukture vozila. Če ne kompliciraš, bi šla tudi dva na avto, pa dva na stran.

Utk ::

Pelješ streho v Dubrovnik ;)?

Ti se smej, ampak dejansko bo tako. V Dubrovniku boš tankal svojo elektriko, plačal boš pa pač nek pribitek za polnilnico.

2dark ::

Mato989 je izjavil:

2dark je izjavil:

Tesla m3 ma 630 dometa . Odbijte 15% pa ste se vedno cez 500 km lepe voznje .. po acju 130 km /h pa brez tezav 360km . Nekaj, kar nemski evji samo sanjajo .


Ne odbit je treba 2x 15%... ker rekli so pazi da preko 85% ni priporočljivo polnit pa pod 15% tudi ne... torej odbijemo 30%... torej pridemo iz 630 na cca 440km... v idealnih pogojih, kar pomeni pri 130km/h še dodatnih 20% verjetno manj...sploh pozimi pa še dodatnih par % manj...

Bog ne daj, da malo hočeš stisnit in greš 150km/h pol je doseg znotraj 15-85% verjetno pod 300km gladko...


Tesla dejansko priporoca, da je treba 1 krat tedensko napolnit na 100%
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

3_borut4 ::

Mato989 je izjavil:

3_borut4 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Ali obstaja na svetu človek, ki je s teslo naredil 630km? So našli tudi kakega takega kje v kanadi na twiterju?

Vsak 1.9 dizl naredi 900km, jurja + če ga jajcaš okoli kot EVja

S sodobnim bencinarjem narediš 900km. Z dizlom bi moral vsaj 1200 narest.


Narediš ja. Ampak nihče ne dela 900 ali 1200 km brez enega samega postanka za WC ali malico. Teoretično bi se sicer dalo (lulal bi v flašo, jedel sendviče in prišel na cilj z ubitačnim musklfibrom in zaspano nogo), če bi bla to kakšna stava al kaj takega, ampak v praksi se pa ljudje z bencinarjem ali dizlom vsakih 200 do 300 km ustavijo za 20 minut do pol urce da se malo pretegnejo, kaj pojejo, gredo na WC in tak dalje. Kar je ravno dovolj časa da se EV dofila. Tako voznik nikoli ne bi čakal avta, ampak bi bil ta že prej pripravljen za pot, preden bi bil pripravljen voznik.



Bistvo je da se ne rabijo to kaj delajo je nepomembno važno je kaj jim OMOGOČA avto.


Seveda je važno kaj delajo, ravno to je važno oziroma bistveno. Če avto nekaj omogoča, pa lastnik tega nikoli ne izkoristi, oziroma je to izkoristiti dobesedno mučenje (lačen z polnim mehujem in črevesjem vozit 10 ur skupaj brez prestanka), potem je vseeno če tega ne bi bilo.

Kalibri je izjavil:

Pelješ streho v Dubrovnik ;)?

Mato989 je izjavil:

Bistvo je da se ne rabijo to kaj delajo je nepomembno važno je kaj jim OMOGOČA avto.

Skratka, ni se ti treba, lahko pa se. Elektrika - mora se. Inženir ne razume razlike.


Ne. Jaz že razumem, ti ne razumeš da zmožnost ali nezmožnost opraviti 1200 km brez enega samega postanka, kar nihče v praksi ne dela ne sme biti faktor pri izboru avtomobila. Je neskončnokrat bolj pomemben faktor recimo cena energenta, udobje vožnje in vse ostalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

nekikr ::

Udobje vožnje? Bo že res. 110 km/h v zavetrju romunskega kombija je najbrž res udobno.

3_borut4 ::

Ne, udobno zvezno pospeševanje brez cukanja in hrupa, instant pospešek, mirna in tiha vožnja ipd. Probaj kdaj, boš presenečen. Sicer pa ne vem zakaj bi kdo vozit 110 km/h če mu to ne paše, potrebe za to dandanes več ni. Tesla model 3 LR ima 400 km dosega pri 130 km/h. To se je delalo včasih, okrog 10 let nazaj z ta starimi Nisan Leafi, Citroen C-zeroti in podobnimi, ki so imeli v primerjavi z današnjimi EVji minorno majne baterije.

Še največjega EV haterja je Tesla prepričala, je imel kar solze v očeh ko na koncu prizna da je bil zaveden s strani mitov naftnega lobija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

nekikr ::

Problem je, ker primerjate nekega starega Cliota s super duper novim EVjem. Pred leti, ko je prišel i3, mi je kolega ves navdušen rekel, da ga ima na testu in če se zapeljeva. Kako je to hud avto, tih, poskočen, najboljše po narezanem kruhu skratka. Se peljeva in mu rečem....ampak tole je preceeeej glasneje kot moj A6?! Menjalnik je podoben (dober avtomatik pač ni toliko slabši od EV, da bi pisal domov o tem)...edino pospešek je res boljši, ampak saj je povsod 50 omejitev, jaz pa nisem star 19, da bi padal na pospeške. Ja, novi EV so boljši od tistega i3. Ampak če primerjaš s podobno zadevo in ne nekim predpotopnim razpadajočim kupom železja pa ni toliko bolje, da bi skakal do strehe.

Tesla model 3 LR ima 400 km dosega pri 130 km/h.
The car is rated at 360 miles on a full charge. I'm averaging closer to 220 miles.

I've tried various things, no AC, just town driving (30mph), never going above 70mph on the motorway. I've even tried letting the battery drain fully as Tesla said its just a display issue. Nothing seems to get me anywhere close to 300 miles on a charge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

Ampak i3 JE "clio". Nek bmw i4 ali i5, sori, audi a6 mu ni blizu po ničemur.

3_borut4 ::

Tesla model 3 LR ima 400 km dosega pri 130 km/h.

Ja ima ga, ne glede na to kaj nek petrolhedovski Tesla hater nekje reče. Poglej katerikoli test kjer tip vozi 130 km/h od polnega do praznega pa boš videl, recimo tole:


Evo tole tabelo iz posnetka zgoraj poglej:


Pri 80 mph (cca 130 km/h) je doseg 250 milj, kar je 400 km. Je pa meril zelo natančno v eno in nato še v drugo smer po avtocesti in povprečil rezultate, da s tem izniči morebitne spremembe v nadmorski višini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

Lonsarg ::

Popolnoma je treba locit dolge voznje ki so redke z kratkimi. Ker so dolge redke seveda da za dolge ne kompliciras s tem da bi pazil do kje spraznis/polnis in imas celoto na voljo.

Za dolge pa pac trenutne generacije so na 300-400 avtoceste, v roku 10 let bo to 400-600. In to je to, problem bo scasoma solved. Bolj obcutljivi bomo pac pocakali se malo. Jaz bi se vsaj naslednjih 5 let izbral PHEV z 100 ranga. Toyota RAV4 PHEV je 40k, zakaj bi kompliciral z EV dokler je cenovna situacija taka, EV bom kupil ko bo ta cenejsi od PHEV :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

3_borut4 ::

Pri 130 km/h 16,9 kWh porabe (glej posnetek spodaj). Long range Tesle imajo nekatere 82 kWh baterijo, nekatere pa 75 kWh. Če vzamemo za izračun ta manjšo baterijo je to 443 km dosega. 75 kWh /16,9 kWh na 100 km = 443 km. Pri ta večji 82 kWh bateriji pa 485 km.

Tesla Model3 RWD (2022) max (legal) speed consumption test - 130 km/h - part 4

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

WizzardOfOZ ::

Lonsarg je izjavil:

Za dolge pa pac trenutne generacije so na 300-400 avtoceste, v roku 10 let bo to 400-600. In to je to, problem bo scasoma solved.

Kar je za polovico manj od sodobnih bencinarjev in dizlov ob konkretno višji ceni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

3_borut4 ::

Lonsarg je izjavil:

Popolnoma je treba locit dolge voznje ki so redke z kratkimi. Ker so dolge redke seveda da za dolge ne kompliciras s tem da bi pazil do kje spraznis/polnis in imas celoto na voljo.

Za dolge pa pac trenutne generacije so na 300-400 avtoceste, v roku 10 let bo to 400-600. In to je to, problem bo scasoma solved. Bolj obcutljivi bomo pac pocakali se malo. Jaz bi se vsaj naslednjih 5 let izbral PHEV z 100 ranga. Toyota RAV4 PHEV je 40k, zakaj bi kompliciral z EV dokler je cenovna situacija taka, EV bom kupil ko bo ta cenejsi od PHEV :)


Sej 400 km dosega na avtocesti ni noben problem, tako razdaljo ponavadi delaš slabe 4 ure, praktično noben voznik bencinarja ne vozi 4 ure brez enega samega postanka. Pri postanku pa itak nafilaš v tiste 20 minutah in gremo dalje. Edino kar je treba je da so hitre polnilnice povsod na avtocestnih postajališčih.

WizzardOfOZ je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Za dolge pa pac trenutne generacije so na 300-400 avtoceste, v roku 10 let bo to 400-600. In to je to, problem bo scasoma solved.

Kar je za polovico manj od sodobnih bencinarjev in dizlov ob konkretno višji ceni.


Kar je nepomembno v praksi, zarad mene če bi bil doseg 2000 km, nima veze. Višji ceni za nakup morda (ne vedno), skupaj z prihranki na gorivu pa nižji ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

WizzardOfOZ ::

Nepomembno zate. Ostali z veseljem samo enkrat na dva teden priklopimo cev za 3 minute in smo spet natankani za naslednja 2 tedna.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

3_borut4 ::

Če bolj ceniš 5 sekund kot rabiš da kabel priključiš v avto kot pa 70 EUR prihranjenih v žepu, potem moraš bit najmanj milijonar. In last time i checked je 3 minute za tankanje precej več kot 10 sekund za vklop in nato še izklop kabla lepo v zavetju svojega doma. Ampak vsakemu svoje, nekateri pač raje futrate naftno mafijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

WizzardOfOZ ::

Zelo priročno pozabljaš da vsi ne živijo ob vtičnicah za polnjenje avta.

Celo ti ne, ker si luzer, pa moraš vse to tipkat na matkinem prenosniku in se voziš s kolesom, ker niti za skiro nimaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

3_borut4 ::

Edini luzer tu si ti, seveda je jasno da govoriš neumnosti. Kdor električnega avta ne more filat doma, ta naj ga pač še ne kupi. Okrog 80 % ljudi lahko fila električni avto doma statistično.

Electric car range is one of the top concerns car buyers have when considering whether to make the switch to an EV -- a concern so profound, the term "range anxiety" was added to the dictionary to describe it. But just how much EV range is enough? How much range do you actually need? The answer differs for everyone, and we're here to help you figure it out.

The problem is that, like most things in life, we judge a situation based on our past lived experiences. We're used to thinking about cars in internal combustion terms. With a gas-powered car, you drive around for a week or two, pull into a station, spend five minutes filling up, and then you're good for another week or two -- on that tankful, you'll make dozens of trips adding up to hundreds of miles. That's what's "normal" to us. So, an electric car with a range of anything less than, well, several hundred miles seems ... scary, impractical.

But that's using the wrong yardstick to measure electric cars. They can't be thought of like that, because they don't work the same way as gas cars -- "several hundred miles" is the wrong context. Even with internal combustion, it's rare that we utilize all that range in one sitting.



A gas-powered car has a marvelous convenience factor: its ability to store a vast reserve of energy in a tank that can be quickly and occasionally replenished. But an EV has a convenience factor, too, it's just different: You replenish the battery in many sips rather than one big gasoline gulp, and you do it from the comfort of your own garage. That might not sound like an advantage -- until you've experienced the smug pleasure of driving past gas stations, saving $50 or $100 on the fill-ups you no longer need.


Već pa v članku:
How much electric car range do you really need?
https://www.autoblog.com/article/electr...

Skratka vsako dosedanja študija na to temo je lepo pokazala da ljudje mislijo da rabijo mnogo več dosega kot ga v resnici rabijo, ker jih muči "bencinska miselnost".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

WizzardOfOZ ::

3_borut4 je izjavil:

Edini luzer tu si ti, seveda je jasno da govoriš neumnosti. Okrog 80 % ljudi lahko fila električni avto doma statistično.


Realno pa 35%. Statistika je ku*ba, samo ti si še premlad, da bi jo mel v šoli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

3_borut4 ::

Ne, realno okrog 80 %. Podatki statističnega urada. 70 % ljudi v Sloveniji živi v hiši, plus še vsak tretji blok in smo na 80 %.

"V Sloveniji je v hišah lani živelo 70,3 odstotka prebivalcev, 76,7 odstotka pa si je domovanja lastilo."
https://deloindom.delo.si/nepremicninsk...

Prva minuta:


Tisti ki imajo dejanski problem dandanes so tisti v bloku, brez stalnega parkirnega mesta in z zajebanimi sosedi, ki ne dajo soglasja za inštalacijo domače polnilnice na steno bloka, takih je cca 20 %. Pri takih bo treba zadeve zakonsko pravno formalno rešit. Kar pa ne pomeni da se ne da, le pač ti bodo zadnji ki bodo kupili električni avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

WizzardOfOZ ::

Nehaj že nakladat. Omrežje ni vzdržno za kaj takega.

Pri nas imam jaz solarno, pa ker sem bil prvi, jo lahko imam, vsi ostali sosedje pa ne, ker imamo preslabo omrežje, da bi jim dovolili.
In ker ne morejo imeti lastne elektrike, se jim EV niti ne splača, ker ga tankat ne morejo zastonj.
Sicer ima sosed teslo Y, ampak bolj za kazat, ker vozijo se še vedno več s kio sportage kot teslo. (očitno je tesla za na poslovne sestanke, za vse drugo pa kia)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Kar je nepomembno v praksi, zarad mene če bi bil doseg 2000 km, nima veze.

Tudi jaz se ne bi čisto nič razveselil, če bi mi rekli, da mi dajo novega dizla s 5000km dometa. V bistvu je bolj pomemebno to kako hitro in kje/kdaj lahko polniš. Jaz se obračam za taycanom, mi je všeč, bi ga imel. Ampak pogledal sem Bjornov video kjer ga sicer hvali, ampak ko pride na polnilnico je pa pri tahitri parkiran nek drug EV, sosednja ne dela. Ta tretja (od treh) pa dela ampak z nekimi 100kw (samo). In si potem rečem, huh? Od treh imam srečo, da je ena prosta, pa še ta bo polnila bistveno dlje kot vsi vpijejo (preko 200kw polnjenje!!!). 300km dometa na EV je recimo da povsem dovolj. Če bi lahko po realnih 250km povsod parkiral in napolnil v 15 minutah. Če je to pol ure ali dlje (se ne spomnite več šefa VW, ki je pizdil čez polnilnice, ko je šel na pot?), če delujejo in če so proste, potem pa zadeva ni več tako enostavna. Ja, če si sam in imaš ves čas tega sveta. Če pa nabiraš kilometre medtem ko otroci spijo zadaj, potem pa k "kdaj bomo že tam!!" dodaš še obvezne! 45 minutne postanke....moti me, da si bom jaz recimo kupil taycana, ampak kot "drugi" avto (če gremo slučajno v daljno oddaljene eksotične kraje na orientu, recimo Umag) bomo pa še vedno morali tja z dizlom, da bo za ziher.

3_borut4 ::

Nehaj že nakladat. Omrežje ni vzdržno za kaj takega.

Ne nakladam, nakladaš ti. Seveda je omrežje vzdržno za kaj takega, mal si izračune poglej, video je sicer 16 minut dolg, dvomim da ti koncentracija zdrži tako dolgo, ampak že v prvih parih minutah boš dojel bistvo:

If Gas Cars Are Banned, Can The Grid Handle Electric Cars?


Pri nas imam jaz solarno, pa ker sem bil prvi, jo lahko imam, vsi ostali sosedje pa ne, ker imamo preslabo omrežje, da bi jim dovolili.
In ker ne morejo imeti lastne elektrike, se jim EV niti ne splača, ker ga tankat ne morejo zastonj.

To je eden izmed večjih mitov. Električni avto se ti splača tudi če nimaš sončne elektrarne (lastne elektrike). Avto na naftne derivate te stane cca 10 € na 100 km, filanje iz omrežja pa cca 2 € na 100 km. Ja ni nula, je pa bistveno ceneje kot na naftne derivate.

WizzardOfOZ ::

Če nimaš lastnega štroma se danes EV še ne splača. PIKA! Zato, ker za ceno EV dobim primerljiv bencinski avto in za razliko v ceni mi ostane dovolj denarja za 600k kilometrov (približno 15 let) vožnje. Po teh 600k prevoženih, bodo pa EV že dovolj cenejši, da se ga bo splačalo kupit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

3_borut4 ::

nekikr je izjavil:

Kar je nepomembno v praksi, zarad mene če bi bil doseg 2000 km, nima veze.

Tudi jaz se ne bi čisto nič razveselil, če bi mi rekli, da mi dajo novega dizla s 5000km dometa. V bistvu je bolj pomemebno to kako hitro in kje/kdaj lahko polniš. Jaz se obračam za taycanom, mi je všeč, bi ga imel. Ampak pogledal sem Bjornov video kjer ga sicer hvali, ampak ko pride na polnilnico je pa pri tahitri parkiran nek drug EV, sosednja ne dela. Ta tretja (od treh) pa dela ampak z nekimi 100kw (samo). In si potem rečem, huh? Od treh imam srečo, da je ena prosta, pa še ta bo polnila bistveno dlje kot vsi vpijejo (preko 200kw polnjenje!!!). 300km dometa na EV je recimo da povsem dovolj. Če bi lahko po realnih 250km povsod parkiral in napolnil v 15 minutah. Če je to pol ure ali dlje (se ne spomnite več šefa VW, ki je pizdil čez polnilnice, ko je šel na pot?), če delujejo in če so proste, potem pa zadeva ni več tako enostavna. Ja, če si sam in imaš ves čas tega sveta. Če pa nabiraš kilometre medtem ko otroci spijo zadaj, potem pa k "kdaj bomo že tam!!" dodaš še obvezne! 45 minutne postanke....moti me, da si bom jaz recimo kupil taycana, ampak kot "drugi" avto (če gremo slučajno v daljno oddaljene eksotične kraje na orientu, recimo Umag) bomo pa še vedno morali tja z dizlom, da bo za ziher.


100 kW polnjenje namesto 200 kW polnjenja pomeni samo par minut več na polnilnici, ker to je peak polnjenja samo na začetku ko je baterija pri nekih 10 do 20 al 25 %, nato se začne manjšat pa nima veze če je polnilnica zmožna več, ker avto več kot toliko ne potegne. Nedelovanje polnilnic je na srečo precej redko, se pa strinjam da daje slab vtis, predvsem nekomu ki električni avto vidi prvič. Vsak še tako zanikrn long range EV ima danes 300 km realnega dosega, nekateri tudi 400 do 500 km, nekateri celo 1000 km (NIO ET7), pomisli kolikokrat na leto pa res rabiš več kot toliko dosega v 1 dnevu? Ker samo takrat boš filal na hitrih polnilnicah.

Z otroci boš postanke na vsakih 200 km delal ne glede na to kateri energent poganja tvoj avtomobil. 45 minutni postanek zarad mene lahko narediš za druge stvari (WC, malica), ampak Taycana z največjo 93 kWh baterijo boš pa nafilal v cca 20 minutah. Spodaj maš posnetek polnjenja, začne z 2 %, po 20 minutah je na 78 %.


Presenečen boš koliko polnilnic je tudi v "eksotičnih" krajih: https://www.plugshare.com/

Ps: da pokaže vse moraš prizumirat notr v zemljevid in počakat kako sekundo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

3_borut4 ::

Če nimaš lastnega štroma se danes EV še ne splača. PIKA!

Ni res. Lahko napišeš še 10x, pa še vedno ne bo res. Tistih 2 EUR na 100 km razlike Z ali brez sončne elektrarne ne naredi take razlike.

ato, ker za ceno EV dobim primerljiv bencinski avto in za razliko v ceni mi ostane dovolj denarja za 600k kilometrov (približno 15 let) vožnje.

Tudi tole ni res. Kateri PRIMERLJIV bencinski avto dobiš za toliko ceneje od EV da ti ostane za 600k kilometrov?! NOBENEGA. Marsikateri model ICE avta je ista cena kot za EV verzijo. Tle si mal poglej primerjave.


A3 Sportback 35 TFSI stane cca enako kot Cupra Born 58 kWh.


Še več: Cupro BOrn Bold lahko dandanes po subvenciji 6500 EUR dobiš za 28k. Katerega PRIMERLJIVEGA bencinarja dobiš za ta denar?

Ja je dokaj veliko, ampak gledat moraš cene relativno glede na bencinske modele danes. Vem kaj je težava, ti imaš v mislih cene avtov takrat ko si ti kupoval, torej po 10 let nazaj, danes so se pač bencinski avti močno podražl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

3_borut4 ::

Akcijska ponudba CUPRA BORN BOLD (58 kWh, doseg 426 km, WLTP)

34.999 EUR: Akcijska cena
-6.500 EUR*: Eko sklad subvencija za fizične stranke
28.499 EUR*: Strošek kupca za nakup vozila v primeru pridobitve nepovratne finančne spodbude s strani EKO SKLAD-a
https://www.porscheinterauto.net/zanimi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

teslam2 ::

v tej kanta verziji nima toplotne crpalke, kar je meni tko ko da bi mel nek ice avto na zracno hlajenje. pa valda nima kamer, radarja itd itd, za ta dnar je bols mg vzet.

3_borut4 ::

Sej toplotna črpalka ni mus, prihraniš neke 25 km dosega recimo v poprečju, ma ni mus. MG4 pa ni slab ja, za cca podobno ceno.
««
36 / 49
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058115329 (75394) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25630014 (26545) bluefish

Več podobnih tem