» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
35 / 49
»»

WizzardOfOZ ::

Hmm, spet ameriški podatki? Kje so pa evropski podatki?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

ja 20 polnilnic v parku bo za kamione res dovolj:D

nekje so me kritiziral pa na križ prbijali: evo
https://siol.net/avtomoto/novice/norves...

valinoratina ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Hmm, spet ameriški podatki? Kje so pa evropski podatki?


Za evropske to velja še toliko bolj, ker so razdalje med mesti v Ameriki pač večje.

igorpec ::

Delivery trucks je najbrž tole:



in ne 30 tonski šlepar iz prejšne slike.

valinoratina ::

nejc_nejc je izjavil:

ja 20 polnilnic v parku bo za kamione res dovolj:D

nekje so me kritiziral pa na križ prbijali: evo
https://siol.net/avtomoto/novice/norves...


Bo ELES že vedu kolk jih je dovolj ane, ne boš ti nek laik njih učil.

nejc_nejc ::

ja eles, je specialist za logistiko in število romunskih šleparjev, ki prečkajo slovenijo :))

valinoratina ::

igorpec je izjavil:

Delivery trucks je najbrž tole:



in ne 30 tonski šlepar iz prejšne slike.


Heavy duty trucks, Long-Haul Transportation, nad 800 km, kar zmore Tesli tovornjak brez polnjenja zanemarljiv procent:
Battery Dimensioning and Life Cycle Costs Analysis for a Heavy-Duty Truck Considering the Requirements of Long-Haul Transportation
https://www.researchgate.net/figure/Num...


nejc_nejc je izjavil:

ja eles, je specialist za logistiko in število romunskih šleparjev, ki prečkajo slovenijo :))


ELES je specialist za električno omrežje. Če bi se udeležil strokovne konference na temo elektrifikacije tovornjakov, potem sedajle ne bi govoril neumosti.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

ne ga lomt
in specialist za električno omrežje, z lahkoto predvidi število 40 tonskih križark na naših cestah ter njihovo dinamiko

WizzardOfOZ ::

valinoratina je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Hmm, spet ameriški podatki? Kje so pa evropski podatki?


Za evropske to velja še toliko bolj, ker so razdalje med mesti v Ameriki pač večje.


Nakladaš ko pes teče. Delivery je tako kot pri nas in tudi v ameriki z dostavnimi kombiji in ti delajo res v 80% krajše relacije, šleparji so pa tisti, ki delajo mnogo večje kilometre.

Zdaj pa še enkrat preberi zadeve iz svojega linka, pa preveri, koliko poti delajo kamioni in koliko dostavna vozila.
Za manj kot 800km se šleparja tut ne splača laufat, ker so vzdrževalni stroški previsoki, imaš s kombiji parkrat nišje stroške, četudi 3 pošlješ na tako pot.
Najboljši kamioni z nizko porabo še vedno porabijo okol 28 litrov nafte, večinoma pa je poraba konkretno preko 30 litrov na 100km. Kombi porabi 3x manj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

WizzardOfOZ
pazi tip je bil na konferenci, kjer so mu štromarji razlagali logistične zadeve, za katere imajo še cestarji težave....:D

valinoratina ::

nejc_nejc je izjavil:

ne ga lomt
in specialist za električno omrežje, z lahkoto predvidi število 40 tonskih križark na naših cestah ter njihovo dinamiko



Ga ne lomim, oni zadeve začrtujejo skupaj z podjetji ki se ukvarjajo z avtoprevozništvom, imajo vse podatke statističnega urada ipd. Skratka s tem se ukvarjajo strokovnjaki, ne gre za noben amaterski projekt kot si ti verjetno predstavljaš. Če bi bil na strokovni konferenci bi vedel, ker pač nisi bil, pač ne veš. Lahko te na naslednjo povabim če bi res rad vedel kaj več o teh stvareh, pa dvomim, tebi se gre samo za trolanje.

WizzardOfOZ ::

valinoratina je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

ne ga lomt
in specialist za električno omrežje, z lahkoto predvidi število 40 tonskih križark na naših cestah ter njihovo dinamiko



Ga ne lomim, oni zadeve začrtujejo skupaj z podjetji ki se ukvarjajo z avtoprevozništvom, imajo vse podatke statističnega urada ipd. Skratka s tem se ukvarjajo strokovnjaki, ne gre za noben amaterski projekt kot si ti verjetno predstavljaš. Če bi bil na strokovni konferenci bi vedel, ker pač nisi bil, pač ne veš. Lahko te na naslednjo povabim če bi res rad vedel kaj več o teh stvareh, pa dvomim, tebi se gre samo za trolanje.


Seveda nakladaš. Še Dars ne zna več točno preštet kamionov na naših cestah, jih bo pa Eles.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

valinoratina ::

nejc_nejc je izjavil:

WizzardOfOZ
pazi tip je bil na konferenci, kjer so mu štromarji razlagali logistične zadeve, za katere imajo še cestarji težave....:D


Na konferenci niso bili samo štromarji:


WizzardOfOZ je izjavil:

valinoratina je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

ne ga lomt
in specialist za električno omrežje, z lahkoto predvidi število 40 tonskih križark na naših cestah ter njihovo dinamiko



Ga ne lomim, oni zadeve začrtujejo skupaj z podjetji ki se ukvarjajo z avtoprevozništvom, imajo vse podatke statističnega urada ipd. Skratka s tem se ukvarjajo strokovnjaki, ne gre za noben amaterski projekt kot si ti verjetno predstavljaš. Če bi bil na strokovni konferenci bi vedel, ker pač nisi bil, pač ne veš. Lahko te na naslednjo povabim če bi res rad vedel kaj več o teh stvareh, pa dvomim, tebi se gre samo za trolanje.


Seveda nakladaš. Še Dars ne zna več točno preštet kamionov na naših cestah, jih bo pa Eles.


Ne, za razliko od tebe ne nakladam. Podatke o številu kamionov na cestah ima Statistični urad RS.

Nakladaš ko pes teče. Delivery je tako kot pri nas in tudi v ameriki z dostavnimi kombiji in ti delajo res v 80% krajše relacije, šleparji so pa tisti, ki delajo mnogo večje kilometre.

Za razliko od tebe ne nakladam. Dal sem ti podatke za šleparje, ne za dostavne kombije. In še to, podatki so iz Nemčije, verjamem pa da prehitro in površno bereš, niti ne prebereš vsega kar sem ti napisal:
Battery Dimensioning and Life Cycle Costs Analysis for a Heavy-Duty Truck Considering the Requirements of Long-Haul Transportation
https://www.researchgate.net/figure/Num...

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

dva osebno poznam, čisto fajn deca
ne vidim nobenih logistov ter upravljalcev, torej veljajo moje prejšne trditve

valinoratina ::

Ne, ne veljajo, tudi logisti ter upravljalci so bili prisotni, kot udeleženci konference. Poglej kolk malo poti je dejansko nad 800 km, samo nekaj procentov. Samo teh nekaj procentov tovornjakov rabi hitro polnjenje na poti, vsi ostali se filajo lepo počasi na začetni destinaciji.


Torej če ga filaš na začetni IN na končni destinaciji, potem je samo nekaj procentov takih ki so nad 800 km. Če ga pa filaš samo na začetni destinaciji, pol morš gledat nad 400 km, kar je še vedno 80 % poti manj kot toliko. Točno to je tudi Tesla omenila na svoji predstavitvi svojega tovornjaka, da 80 % poti je pod 250 miles (400 km), tako da gre lahko tovornjak tja in nazaj brez polnjenja.

80 % of routes under 250 miles

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Ej kolega ali si ti videl kdaj parking od enega logista kako zgleda in kje ponavadi je ta začetna destinacija?
Si bil kdaj na razkladalnih rampah na končnih destnacijah in kje so te rampe?

zdej se mi pa ne da več.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

valinoratina ::

Kolega na konferenci so bila logistična podjetja, verjel ali ne, ampak edini cilj avtoprevozniških podjetij je ustvarjanje profita, in če lahko stroške vožnje znižaš za 5x in s tem bistveno povečaš profite, verjami da večina bo šla v to. Kdor pač ne, bo slej ko prej ostal zadaj in propadel. Prihranki v življenjski dobi so ranga 0,5 milijona evrov na 1 tovornjak.

Mal branja za tiste ki jih mal bolj zanima:
https://www.finance.si/file/revija-9-20...

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

ps: Preberite si intervju Rogerja Alma, predsednika Volvo Trucks, Volvo napoveduje da bo 50 % njihovih tovornjakov do 2030 na električni pogon, do 2040 pa 100 %. 14 stran zgornjega linka.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

na programu ter verjetno zborniku ne vidim logistov, tako da....??

valinoratina ::

Zadnji odstavek:


Ah seveda kaj pa eden največjih proizvajalev tovornjakov kot je Volvo ve, knede. Seveda ja. Tudi avtoprevozniška podjetja, logisti in vsa ostala strokovna javnost je bila prisotna na konferenci.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Nakladaš ko pes teče. Pa sej smo od inženirčka tako ali tako že navajeni.

A si spet na počitnicah pri mami, pa ti dovoli za njen računalnik, ker jutri nimaš šole?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

in volvo trucks se bo odpovedal deležu ICE cestnih kržark na preostalem delu sveta, ne ga lomt

valinoratina ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Nakladaš ko pes teče. Pa sej smo od inženirčka tako ali tako že navajeni.

A si spet na počitnicah pri mami, pa ti dovoli za njen računalnik, ker jutri nimaš šole?


Šole? Ne sklepaj po sebi. Za razliko od tebe debilčka ne lažem in ne živim pri mami. Seveda, ko ti zmanjka argumentov se spustiš v obrekovanje in žaljenje, klasika, drugega itak ne znaš.

nejc_nejc je izjavil:

in volvo trucks se bo odpovedal deležu ICE cestnih kržark na preostalem delu sveta, ne ga lomt

Seveda, ti kot en XY laik seveda bolje veš od predsednika Volvota. Sure.

80 % poti šleparjev je pod 400 km:


Battery Dimensioning and Life Cycle Costs Analysis for a Heavy-Duty Truck Considering the Requirements of Long-Haul Transportation
https://www.researchgate.net/figure/Num...

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Zakaj vaju z WizzardOfOZ sploh tako moti če bodo tovornjaki električni?! Stroški bodo dost nižji, cenejša dostava, manjše onesnaževanje, manjši hrup, manjša energetska odvisnost ipd. Sta serviserja tovornjakov in se bojita izgube profita z naslova vzdrževanja al kaj je point vsega tega nasprotovanja?

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Lokalna distribucija bo zelo enostavno lahko šla na elektro kamione, npr. Lidl. Polni v skladišču ali poslovalnici.
Zanimivo bi bilo vedet strošek polnilnic in potrebnih posodobitev omrežja za centralno Lidlovo skladišče. Dolgoprogasi na rednih linijah tudi ne bi smeli imeti težav s kalkulacijo kje in kako polniti, rezervirati polnilne slote mogoče itd. Manjši bodo morali slediti.

WizzardOfOZ ::

valinoratina je izjavil:

Zakaj vaju z WizzardOfOZ sploh tako moti če bodo tovornjaki električni?! Stroški bodo dost nižji, cenejša dostava, manjše onesnaževanje, manjši hrup, manjša energetska odvisnost ipd. Sta serviserja tovornjakov in se bojita izgube profita z naslova vzdrževanja al kaj je point vsega tega nasprotovanja?


Sej nas ne motijo električni tovornjaki. Motiš nas ti s svojim nakladanjem, natolcevanjem in s tvojimi bedarijami. Sploh o manjši energetski odvisnosti. Ko pa vemo, da slovenija ne pridela dovolj elektrike in jo moramo uvažat. Kdaj bo NEK2?
Poleg tega nimamo niti omrežja dovolj dobrega. Kdaj bomo omrežje poštimal?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

valinoratina ::

Roger Alm, predsednik Volvo Trucks:
"Naša trenutna ponudba tovornjakov lahko zadosti 50 odstotkom potreb prevoznikov, saj ta delež
prevozi do 300 kilometrov na dan. To pomeni, da prevoze lahko opravijo brez vmesnega polnjenja
baterije. Glede polnjenja že danes skupaj z Daimlerjem načrtujemo gradnjo 1.700 polnilnic. Ob tem pa v različnih državah, tudi v ZDA, sodelujemo še z drugimi podjetji pri vzpostavitvi polnilne infrastrukture. Dejstvo je, da moramo vseskozi povečevati število električnih tovornjakov na cestah, sočasno pa pomagati našim kupcem z različnimi rešitvami, da jih bodo lahko uporabljali. In počnemo prav to."

Torej 50 % tovornjakov opravi celo manj kot 300 km na dan. 80 % tovornjakov pa naredi manj kot 400 km v eno smer, torej Tesla Semi pride do tja in nazaj brez polnjenja.


WizzardOfOZ je izjavil:

valinoratina je izjavil:

Zakaj vaju z WizzardOfOZ sploh tako moti če bodo tovornjaki električni?! Stroški bodo dost nižji, cenejša dostava, manjše onesnaževanje, manjši hrup, manjša energetska odvisnost ipd. Sta serviserja tovornjakov in se bojita izgube profita z naslova vzdrževanja al kaj je point vsega tega nasprotovanja?


Sej nas ne motijo električni tovornjaki. Motiš nas ti s svojim nakladanjem, natolcevanjem in s tvojimi bedarijami. Sploh o manjši energetski odvisnosti. Ko pa vemo, da slovenija ne pridela dovolj elektrike in jo moramo uvažat. Kdaj bo NEK2?
Poleg tega nimamo niti omrežja dovolj dobrega. Kdaj bomo omrežje poštimal?


Edini ki se tu moti, natolcuje in govori bedarije sta ti in nejc nejc. Kolk neumen moraš bit da ne dojameš da kar 80 % elektrike proizvedemo sami in hkrati ne proizvedemo popolnoma nič svoje nafte. Nula %. Nula.

Pri nafti je naša energetska odvisnost 100 %. Pri elektriki samo 20 %. Pa še teh 20 % uvozimo v večinskem deležu samo zato ker je takrat uvoz cenejši od lastne proizvodnje, ne zato ker ne bi mogli proizvesti več. Če generacije elektrike nič ne bi povečali in bi elektrificirali vse tovornjake, bi bila naša energetska odvisnost še vedno samo 30 %. Kar je neprimerljivo bolje kot 100 % pri nafti. No pa saj brezveze da ti razlagam, dojel tako ali tako ne boš..

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Kdaj bo NEK2?
Poleg tega nimamo niti omrežja dovolj dobrega. Kdaj bomo omrežje poštimal?

NEK2 upam da nikoli, ker je to dandanes najdražji vir proizvodnje elektrike, da se brez njega.
Levelized cost of electricity @ Wikipedia
Z omrežjem ne bo težav, kar je povedal tudi ELES, operater kombiniranega prenosnega in distribucijskega elektroenergetskega omrežja v Sloveniji. Če kdo ve, potem so to oni.

nejc_nejc ::

wizi,
brezveze tip živi v drugi galaksiji:D

valinoratina ::

Nasprotno, edina ki tu živita v drugi galaksiji sta vidva z WizardOffOzjem. V začetku 19.stoletja taki kot si ti tudi niso verjeli da lahko avtomobili zamenjajo konje, pa vsi vemo kaj se je zgodilo in kako zelo so se motili. ;) Se pa strinjam da je z vama debata brezveze (nesmiselna), ker argumentirane debate nista zmožna.



Točno tako kot je povedal predsednik tovornjakov Volvo sem tud sam eno stran nazaj te teme povedal, večinoma bo v tovornjakih v prihodnosti elektrika, vodik bo imel manjšo vlogo. Razlog? Ekonomski razlogi.

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Nikotu so spet tableti popustili :))

valinoratina ::

Ne vem kaj ti mučkaš, mešaš, mešetariš, ampak za razliko od tebe ne jem nobenih tablet. Slej ko prej boš tudi ti dojel da je elektrifikacija prometa dobra ideja in naša prihodnost, je samo še vprašanje časa..ta čas pa bo prišel/prihaja precej prej kot si večina ljudi predstavlja.

Zgodovina sprememb…

sejalecx ::

Po pridobitvi eko sklad subencije za EV, lahko upravičenec avto naprej proda takoj ali ga mora določen čas obdržat?

gile ::

2 leti moraš bit lastnik

ChatGPT ::

Ima kdo tu Teslo 3? Malo se nagibam k nakupu. Koliko km ti avti zdržijo? Gre do ene 400k km brez težav z baterijo?

Sparkxl ::

Torej tesla 3 se v slo prodaja koliko...3,4 leta? Kaj rečeš koliko forumašev tukaj jo ima in je z njo naredila ene 400k km?

kixs ::

Kaj mislis z brez tezav? Kapaciteta pade, vsaj z obicajno baterijo, na kaksnih dobrih 60%.

codeMonkey ::

V kaksnem casu 400k, pa ali res rabis to? Ker je precej odvisno kako bos polnil. Ce je to v kratkem casu, potem je to redno polnjenje na hitrih polnilnicah in tam bi lahko imel tezave - ravno ena sveza novica npr. https://news.energyjobline.com/ev-and-b...
Ce je pa tu precej nekih let, ko planiras imeti tako kilometrino, mas pa lahko druge tezave, kot pri vsakem modernem avtomobilu, polnem elektronike in nekih komponent, in je vprasanje ce ga res hoces imeti toliko casa. Jaz bi si upal danes planirati avto za dobo 5 - 7 let, vec pa niti ne.

Mato989 ::

codeMonkey je izjavil:

V kaksnem casu 400k, pa ali res rabis to? Ker je precej odvisno kako bos polnil. Ce je to v kratkem casu, potem je to redno polnjenje na hitrih polnilnicah in tam bi lahko imel tezave - ravno ena sveza novica npr. https://news.energyjobline.com/ev-and-b...
Ce je pa tu precej nekih let, ko planiras imeti tako kilometrino, mas pa lahko druge tezave, kot pri vsakem modernem avtomobilu, polnem elektronike in nekih komponent, in je vprasanje ce ga res hoces imeti toliko casa. Jaz bi si upal danes planirati avto za dobo 5 - 7 let, vec pa niti ne.



zakaj pa ne več kot 7 let?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

3_borut4 ::

ChatGPT je izjavil:

Ima kdo tu Teslo 3? Malo se nagibam k nakupu. Koliko km ti avti zdržijo? Gre do ene 400k km brez težav z baterijo?


Po 500.000 km je baterija še na 80 % začetne kapacitete:
https://www.autoevolution.com/news/this...

"Now we've come across a Canadian Tesla Model 3 owner who claims his car, delivered in October 2018, has passed 310,000 miles (500,000 km) with no issues whatsoever. According to the owner, who goes by the name "I like piano black" on Twitter, his car is still on its original brakes and battery. He only replaced the drivetrain oil pump at 286,000 miles (460,000 km) for 250 CAD ($194).

Having passed 500.000 km (310,000 miles) with the original battery, this Tesla Model 3 certainly made history, at least among its brethren. This is the highest mileage Tesla Model 3 we know of, and it's still going strong after all this time. According to its owner, the battery has lost around 20% of its original capacity. This might be on the high side, but considering his use-case scenario, it might actually be quite impressive."

Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Tako da preko 1.000.000 zlahka v praksi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

3_borut4 ::

kixs je izjavil:

Kaj mislis z brez tezav? Kapaciteta pade, vsaj z obicajno baterijo, na kaksnih dobrih 60%.

*80 % po 500.000 km, okrog 84 % po 400k, ne pa 60 % lol.

codeMonkey ::

Mato989 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

V kaksnem casu 400k, pa ali res rabis to? Ker je precej odvisno kako bos polnil. Ce je to v kratkem casu, potem je to redno polnjenje na hitrih polnilnicah in tam bi lahko imel tezave - ravno ena sveza novica npr. https://news.energyjobline.com/ev-and-b...
Ce je pa tu precej nekih let, ko planiras imeti tako kilometrino, mas pa lahko druge tezave, kot pri vsakem modernem avtomobilu, polnem elektronike in nekih komponent, in je vprasanje ce ga res hoces imeti toliko casa. Jaz bi si upal danes planirati avto za dobo 5 - 7 let, vec pa niti ne.



zakaj pa ne več kot 7 let?


Ker se mi ne da ukvarjati s popravili in serviserji. To je tako cez palec, odvisno od avta. Ce kupis nov avto in ga vozis priblizno toliko casa (moj bo kmalu 8 l. in 230k km) vidis, kako gre na slabse. Pa nisem imel okvar do zdaj nobenih, samo malenkosti, ki jih je treba odpraviti po tehnicnem pregledu, pa kaksna stvar poci, in je jasno, da se stara. Pri tej starosti avtomobila jaz ne bom cakal, da kaj crkne na AC oz. dalec od doma (ker vecinoma se uporablja za daljse poti s celo druzino v avtu). Tudi ce bi ga se vedno uprabljal za v sluzbo, bi bilo enako.

Zgodovina sprememb…

3_borut4 ::

Ce je to v kratkem casu, potem je to redno polnjenje na hitrih polnilnicah in tam bi lahko imel tezave - ravno ena sveza novica

Novica je izjemen primer zaradi napake v proizvodnji, kar tako ali tako krije garancija, tako da stroškov ni. Glede hitrih polnilnic: študija na 300 naključno izbranih vozilih Tesla je pokazala da so imeli tistih ki so VEČ polnili na hitrih polnilnicah celo MANJŠO degradacijo baterijo kot tisti ki so polnilni doma (tisti z več hitrega polnjnja so bili nad trendno črto, glej spodnjo sliko /link). To ne pomeni da je hitro polnjenje boljše za baterijo kot počasno. Ni. Je le rezultat tega da tisti ki so več polnili doma so imeli baterijo več časa napolnjeno na 100 %, kjer je degradacija eksponetno večja. Smiselno je charging limit nastavit na 90 ali 85 %, ter le če je nujno pred dolgimi potmi na dopust na 100 %.

https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

codeMonkey ::

3_borut4 je izjavil:

Ce je to v kratkem casu, potem je to redno polnjenje na hitrih polnilnicah in tam bi lahko imel tezave - ravno ena sveza novica

Novica je izjemen primer zaradi napake v proizvodnji, kar tako ali tako krije garancija, tako da stroškov ni. Glede hitrih polnilnic: študija na 300 naključno izbranih vozilih Tesla je pokazala da so imeli tistih ki so VEČ polnili na hitrih polnilnicah celo MANJŠO degradacijo baterijo kot tisti ki so polnilni doma (so bili nad trendno črto, glej spodnjo sliko /link). Zakaj je temu tako pa tud piše.


Potem pa povej cloveku, da ni stroskov, ker on je moral placat - garancija ima omejene kilometre in dobo, tako da ti to nic ne pomaga, ko pretece. Sicer pa zanimiva tabela in zkljucek, bom pogledal, ko bo kaj casa ;) Zgleda pa malo staro tole, ali velja za nove baterije tudi? Je kaksen razlog da ne?

Zgodovina sprememb…

3_borut4 ::

Le poglej ja ko boš imel čas. :) Stanje baterije na 100 % je dosti večji dejavnik degradacije kot pa hitro polnjnje, kjer se skoraj nikoli ne polni do 100 %.

kixs ::

3_borut4 je izjavil:

kixs je izjavil:

Kaj mislis z brez tezav? Kapaciteta pade, vsaj z obicajno baterijo, na kaksnih dobrih 60%.

*80 % po 500.000 km, okrog 84 % po 400k, ne pa 60 % lol.


Videl sem na youtube... tako kot ti :lol:

3_borut4 ::

Zgleda pa malo staro tole, ali velja za nove baterije tudi? Je kaksen razlog da ne?

Velja za vse baterije. Več časa kot je baterija na 100 % slabše je to za baterijo. Ampak če si pameten se temu enostavno izogneš tako da charging limit nastaviš na 90 ali 85 %, večina električnih avtov to omogoča, Tesla tudi.

kixs je izjavil:

3_borut4 je izjavil:

kixs je izjavil:

Kaj mislis z brez tezav? Kapaciteta pade, vsaj z obicajno baterijo, na kaksnih dobrih 60%.

*80 % po 500.000 km, okrog 84 % po 400k, ne pa 60 % lol.


Videl sem na youtube... tako kot ti :lol:


Ne. "Now we've come across a Canadian Tesla Model 3 owner who claims his car, delivered in October 2018, has passed 310,000 miles (500,000 km) with no issues whatsoever. According to the owner, who goes by the name "I like piano black" on Twitter, his car is still on its original brakes and battery. He only replaced the drivetrain oil pump at 286,000 miles (460,000 km) for 250 CAD ($194).

Having passed 500.000 km (310,000 miles) with the original battery, this Tesla Model 3 certainly made history, at least among its brethren. This is the highest mileage Tesla Model 3 we know of, and it's still going strong after all this time. According to its owner, the battery has lost around 20% of its original capacity. This might be on the high side, but considering his use-case scenario, it might actually be quite impressive."

codeMonkey: En zanimiv članek.
Batteryuniversity: BU-808: How to Prolong Lithium-based Batteries
https://batteryuniversity.com/article/b...

Pa tole predavanje profesorja Dahna o degradaciji litijonskih baterij se tud splača pogledat. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3_borut4 ()

kixs ::

Js tudi upam, da bo pri mojem EV-ju tak svoh degradacija. Medtem je pri nas en prodajal T3, L2021, navozenih 60kkm in pravi, da ima baterija se cca 90% kapacitete.

Mato989 ::

Velja za vse baterije. Več časa kot je baterija na 100 % slabše je to za baterijo. Ampak če si pameten se temu enostavno izogneš tako da charging limit nastaviš na 90 ali 85 %, večina električnih avtov to omogoča, Tesla tudi.


Tako in torej že v osnovi štartaš z 10-15% manj dosega kot je napisano... torej kot bi imel degradacijo baterije že od začetka 15%...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

codeMonkey je izjavil:

Ker se mi ne da ukvarjati s popravili in serviserji. To je tako cez palec, odvisno od avta. Ce kupis nov avto in ga vozis priblizno toliko casa (moj bo kmalu 8 l. in 230k km) vidis, kako gre na slabse. Pa nisem imel okvar do zdaj nobenih, samo malenkosti, ki jih je treba odpraviti po tehnicnem pregledu, pa kaksna stvar poci, in je jasno, da se stara. Pri tej starosti avtomobila jaz ne bom cakal, da kaj crkne na AC oz. dalec od doma (ker vecinoma se uporablja za daljse poti s celo druzino v avtu). Tudi ce bi ga se vedno uprabljal za v sluzbo, bi bilo enako.


Odvisno od avta in kvalitete izdelave. Jaz imam stalno stare avtomobile, ker mi je škoda dajate preveč denarja za stvar, ki večino časa stoji. Sedanji je star 12 let, zadnja 4 leta je bilo brez izrednih servisov, samo redni servisi (olje, svečke, filtri) in en vpoklic (menjava nekega stikala). Avto ima 146k kilometrov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
35 / 49
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058115489 (75554) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25630041 (26572) bluefish

Več podobnih tem