» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
32 / 51
»»

m0LN4r ::

To bi blo za vlect lahkega, baje naj bi bil zmozen. Nisem preprican.
Gledal sem tudi Ioniq 6 pa tudi brezveze, ni ne prostorna druzinska krava, niti lahek sportnik ni, skratka nic.
Same neke vmesnekombinacije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

DamijanD ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Saj govorimo za zimo. Poleti je dovolj toplo, da te v bajti ne zebe in je tudi poraba elektrike manjša (ni vsaj pri nas je konkretna razlika). Poleti ni čez 6kwh porabe za cel dan, pozimi v najbolj mrzlih dneh pa čez 30 (TČ). Klime ne uporabljamo. 22cm izolacije je dovolj.
Za poleti imamo dovolj 2 bateriji s po 2.5kwh poleg 11kwh solarnih panelov. Za pozimi bi rabil konkretno več, če bi hotel biti off-grid.

Kar varčno. Verjetno ne kuhate na elektriko?
Pri nas je zdajle poleti med 18 in 24 kWh - s tem da gre za dve gospodinjstvi, vsi kuhamo na elektriko, SV je na TČ... 2x skrinja + 3x hladilnik je že več kot 5kWh

WizzardOfOZ ::

Kuhamo med tednom na elektriko. Med vikendom pa skoraj vedno žar ali pa gremo ven jest.

TČ poleti porabi okol 5kWh na teden - viessmann ma v aplikaciji porabo na teden, ne na dan. Poraba za prejšnji teden je bila 4.7kWh - vzdrževanje 3.2kWh, ogrevanje vode 1.5kWh. Voda se ogreva na 45 stopinj celzija. Je pa 8kW toplotna (rabili bi sicer med 4 in 6kwh, ampak sem predimenzioniral, ker je za vse stvari bolje da laufajo manj obremenjeno, kot da so stalno na polno obremenjene. Dlje časa delajo)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

deco16 ::

Pač če se ne ogrevaš na štrom imaš pa poleti največjo porabo.

Klime, sanitarna TČ, škrine, hladilniki...

Tako da je v tem primeru SE odlična zadeva. Ni pa namen da poleti pridelaš in pozimi porabiš in ker je vedno več tega bodo zdaj nabili omrežnine.

Matevz96 ::

deco16 je izjavil:

Pač če se ne ogrevaš na štrom imaš pa poleti največjo porabo.

Klime, sanitarna TČ, škrine, hladilniki...

Tako da je v tem primeru SE odlična zadeva. Ni pa namen da poleti pridelaš in pozimi porabiš in ker je vedno več tega bodo zdaj nabili omrežnine.


Seveda je bil to osnovni namen, drugače ne bi imeli net meteringa na letnem nivoju. Se pa strinjam da niso ravno veliko razmišljali ko so postavljali sistem. Deluje vredu dokler je zanemarljivo število uporabnikov s sončno elektrarno.
#hooldthedoor

Ahim ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kaj pa recimo bloki, ko brez elektrike tudi vode ne poganjajo črpalke?

To je faktor pri nakupu/prodaji (vsaj za tistem ki so kdaj ziveli v dovolj visokem nadstropju :)) ). Odvisno od elevacije vodohrama v primerjavi z blokom, ce si pod njim, je tlak dovoljsen za normalno uporabo, nad njim si pa brez vode ob vsakem remontu trafo postaje ali ob izpadu.

Big_Al ::

https://shorturl.at/QTX27

E-Corsa za 25K EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Big_Al ()

m0LN4r ::

25k za cosrso... kam so sle te cene, za avte, ki so bli po 10k nekoc.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

2dark ::

m0LN4r je izjavil:

25k za cosrso... kam so sle te cene, za avte, ki so bli po 10k nekoc.


Bila je v osnovni verziji za 7.990€ .. Samoi nekoč ni tako daleč.: To ej bilo še 4-5 let nazaj
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

WizzardOfOZ ::

Leta 1998 je stal renault twingo z vso opremo 1.431.000 tolarjev. Če to zdeliš z 239,64 dobiš ceno 5971€.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

2dark ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Leta 1998 je stal renault twingo z vso opremo 1.431.000 tolarjev. Če to zdeliš z 239,64 dobiš ceno 5971EUR.


Bo treba še inflacijo vključit.

No to je danes EUR10,720.32 ..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

2dark ::

Ko smo že ravno pri cenah...

Če se dobro spomnim, je 2011 Polo s 1.2 TSi motorjem ( se previ bencinski turbo ) v highline opremi prišel nekje 14.000€

( danes je to €19,265.97 , če upoštevamo inflacijo ) ..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Ko je prišel leaf s 23 kwh baterijo in ceno 35 jurjev ste rekli, da bi radi enkrat večjo baterijo in največ 5 jurjev doplačila, ne pa 15. Zdaj smo tu nekje, 5 jurjev in dovolj baterije, in spet ni prav. V resnici vam nikoli ne bo prav, ampak v resnici who gives a fuck.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ko je prišel leaf s 23 kwh baterijo in ceno 35 jurjev ste rekli, da bi radi enkrat večjo baterijo in največ 5 jurjev doplačila, ne pa 15. Zdaj smo tu nekje, 5 jurjev in dovolj baterije, in spet ni prav. V resnici vam nikoli ne bo prav, ampak v resnici who gives a fuck.



Jaz sem povedal kaj je ok

Doseg realen 350 do 400km pri 90 povprecni hitrosti in 0 stopinjami

Pa neka normalna cena za normalen paket opreme
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

2dark ::

Utk je izjavil:

Ko je prišel leaf s 23 kwh baterijo in ceno 35 jurjev ste rekli, da bi radi enkrat večjo baterijo in največ 5 jurjev doplačila, ne pa 15. Zdaj smo tu nekje, 5 jurjev in dovolj baterije, in spet ni prav. V resnici vam nikoli ne bo prav, ampak v resnici who gives a fuck.



AMpak zdaj imamo na izbiro teslo model 3 LR za 37 jurjev. Tako, da bi ta isti Leaf moral biti 15 jurjev cenejši..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

WizzardOfOZ ::

2dark je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Leta 1998 je stal renault twingo z vso opremo 1.431.000 tolarjev. Če to zdeliš z 239,64 dobiš ceno 5971EUR.


Bo treba še inflacijo vključit.

No to je danes EUR10,720.32 ..


Kater avto dobiš za ta denar?

2dark je izjavil:

Ko smo že ravno pri cenah...

Če se dobro spomnim, je 2011 Polo s 1.2 TSi motorjem ( se previ bencinski turbo ) v highline opremi prišel nekje 14.000€

( danes je to €19,265.97 , če upoštevamo inflacijo ) ..


nope. Malo čez 25k, če upoštevaš inflacijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

a_borlak ::

Če primerjamo eCorso z navadno, trenutno je najcenejši model malo pod 15k, znižan iz 18k, se pravi 10k razlike. S tem da ni primerjave v moči motorja, opremi, itd, če daš še to poleg, si že na 18, 19k, kar je le še dobrih 6k razlike. Če polniš večinoma doma po 0,15€/kWh (vzemimo raje višjo številko), lahko to razliko v gorivu pri 20kkm letno prineseš notri v dobrih treh letih.

Utk ::

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

Ko je prišel leaf s 23 kwh baterijo in ceno 35 jurjev ste rekli, da bi radi enkrat večjo baterijo in največ 5 jurjev doplačila, ne pa 15. Zdaj smo tu nekje, 5 jurjev in dovolj baterije, in spet ni prav. V resnici vam nikoli ne bo prav, ampak v resnici who gives a fuck.



AMpak zdaj imamo na izbiro teslo model 3 LR za 37 jurjev. Tako, da bi ta isti Leaf moral biti 15 jurjev cenejši..

Sej bi bil, če bi ga hoteli resno prodajat.

m0LN4r ::

2dark je izjavil:

Ko smo že ravno pri cenah...

Če se dobro spomnim, je 2011 Polo s 1.2 TSi motorjem ( se previ bencinski turbo ) v highline opremi prišel nekje 14.000€

( danes je to €19,265.97 , če upoštevamo inflacijo ) ..

Nasi so, ce se ne motim kupl 1.4 TDI Polota 2015 za 11.000€
Ampak danes pa taki kurci ala clio, corsa, polo pa 25k lol

a_borlak je izjavil:

Če primerjamo eCorso z navadno, trenutno je najcenejši model malo pod 15k, znižan iz 18k, se pravi 10k razlike. S tem da ni primerjave v moči motorja, opremi, itd, če daš še to poleg, si že na 18, 19k, kar je le še dobrih 6k razlike. Če polniš večinoma doma po 0,15€/kWh (vzemimo raje višjo številko), lahko to razliko v gorivu pri 20kkm letno prineseš notri v dobrih treh letih.

Vec ko se vozis, ceneje je ;)

Corso si kupi clovk za 9k letno, baje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

a_borlak ::

Najcenejši je javni prevoz, sploh sedaj, ko je enotna vozovnica, je pa vprašanje, koliko ti pomeni čas.

coffeetime12 ::

Električni avto s polnjenjem na USB-C

Sparkxl ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Leta 1998 je stal renault twingo z vso opremo 1.431.000 tolarjev. Če to zdeliš z 239,64 dobiš ceno 5971€.


Upoštevaj še koliko so takrat bile plače. S 100k sit si veljal za premožnega. Torej okrog 400€.

Kar se polota tiče....1.0 tsi highline, kupljen 2019 za 14k €. Danes je okrog 20k

Gregor P ::

Torej se de facto vse draži oz. se viša cena gleda na inflacijo ipd., le EV-jem se cena iz leta v leto v bistvu niža ... torej dejansko po pričakovanjih 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

Ko je prišel leaf s 23 kwh baterijo in ceno 35 jurjev ste rekli, da bi radi enkrat večjo baterijo in največ 5 jurjev doplačila, ne pa 15. Zdaj smo tu nekje, 5 jurjev in dovolj baterije, in spet ni prav. V resnici vam nikoli ne bo prav, ampak v resnici who gives a fuck.



AMpak zdaj imamo na izbiro teslo model 3 LR za 37 jurjev. Tako, da bi ta isti Leaf moral biti 15 jurjev cenejši..

Sej bi bil, če bi ga hoteli resno prodajat.


Kaj pa lahko vzames modelu 3, da bi lahko dobil avto, kot je Leaf za 60% cene? Ni ravno opremljen kot Mercedes, baterija je tudi rel. kompaktna, nekaj malega na centralnem racunalniku in elektroniki, ampak spet ne toliko, ker osnovne asistencne sisteme vseeno rabis. Manjsi Leaf tudi ni nekaj, da bi prisparal na surovinah. Ne vem no. Od kod 15k manj?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Isto bi lahk reku za vsak avto za 45 jurjev. Tistih 300 kil železa proti enmu za 30 ne stane tolk. Ampak če ga hočeš prodajat tolk slabšega, mora bit tolk cenejši.
Zato pa prodajo tolk tesel. Težko je naredit boljšega tudi za več denarja, malo slabšega za manj pa očitno nemogoče.

mikhaair ::

Utk je izjavil:

Isto bi lahk reku za vsak avto za 45 jurjev. Tistih 300 kil železa proti enmu za 30 ne stane tolk. Ampak če ga hočeš prodajat tolk slabšega, mora bit tolk cenejši.
Zato pa prodajo tolk tesel. Težko je naredit boljšega tudi za več denarja, malo slabšega za manj pa očitno nemogoče.

Pa saj je najavljen model 2. :)

2dark ::

codeMonkey je izjavil:



Kaj pa lahko vzames modelu 3, da bi lahko dobil avto, kot je Leaf za 60% cene? Ni ravno opremljen kot Mercedes, baterija je tudi rel. kompaktna, nekaj malega na centralnem racunalniku in elektroniki, ampak spet ne toliko, ker osnovne asistencne sisteme vseeno rabis. Manjsi Leaf tudi ni nekaj, da bi prisparal na surovinah. Ne vem no. Od kod 15k manj?



Če sta cenovno skoraj enaka, potem niti pod razno ne bom vzel Nissana.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Alexius Heristalski ::

a_borlak je izjavil:

Če primerjamo eCorso z navadno, trenutno je najcenejši model malo pod 15k, znižan iz 18k, se pravi 10k razlike. S tem da ni primerjave v moči motorja, opremi, itd, če daš še to poleg, si že na 18, 19k, kar je le še dobrih 6k razlike. Če polniš večinoma doma po 0,15€/kWh (vzemimo raje višjo številko), lahko to razliko v gorivu pri 20kkm letno prineseš notri v dobrih treh letih.

Ko sem zdelil znesek položnice s porabo energije, sem dobil 0,23€/kWh za julij 2023. Maj 2023 0,195. Januar 2023 0,18. Avgust 2022 0,167. Avgust 2021 0,162. Grdo se je podražilo vse skupaj.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

a_borlak ::

Ok, to spremeni računico, a tudi bencin se bo dražil, ne cenil. Kar se baby Tesle tiče pa ja, vsi čakamo na novega svetovnega Yugota :).

Utk ::

mikhaair je izjavil:

Utk je izjavil:

Isto bi lahk reku za vsak avto za 45 jurjev. Tistih 300 kil železa proti enmu za 30 ne stane tolk. Ampak če ga hočeš prodajat tolk slabšega, mora bit tolk cenejši.
Zato pa prodajo tolk tesel. Težko je naredit boljšega tudi za več denarja, malo slabšega za manj pa očitno nemogoče.

Pa saj je najavljen model 2. :)

Ja, samo tesla lahko naredi cenejšega in skoraj tako dobrega. Malo bo manjši in malo manj opreme, dvomim pa, da bo ravno 25 jurjev. Morda po subvencijah.

mcvoy ::

Ima kdo kaj izkušenj glede nakupa EV na podjetje preko Ekosklad kredita?
Tole zadevo majo odprto, naj bi bilo za kreditno odplačevanje vozil kjer je nižji znesek obresti kot drugod: https://www.ekosklad.si/gospodarstvo/pr...

Bi prosil za kak feedback če kdo kaj ve...

javaman ::

Mene pa zanima hitrost procesiranja takega kredita. Na Tesli so mi rekli, da kar je na zalogi, zaradi zamud pri odobritvi, ne mores kupiti preko eko sklada. Domnevam, da tudi subvencija ne pride hitro.

IL_DIAVOLO ::

Huh tale jajc od renault-ja pa je ocitno res polizdelek.

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Cveto ::

javaman je izjavil:

Mene pa zanima hitrost procesiranja takega kredita. Na Tesli so mi rekli, da kar je na zalogi, zaradi zamud pri odobritvi, ne mores kupiti preko eko sklada. Domnevam, da tudi subvencija ne pride hitro.


Točno tako. Tesla ima za vozila iz zaloge pravilo, da morajo biti v celoti plačana (torej urejeno financiranje) v tednu dni. Pri njihovem financiranju gre to brez težav, za eko sklad pa niti slučajno. Da se, da recimo naročiš avto po redni poti (brez popusta), vložiš vlogo za eko kredit in ko dobiš odobreno, zamenjaš naročilo za nekaj iz zaloge (s popustom). Če naročeni avto pride preden je kredit odobren, pa pač nekaj zamenjaš, da spet čakaš.

Za subvencijo se tudi čaka zelo dolgo. Več kot pol leta. Jaz sem vložil v začetku julija, pa ni niti odobreno še, kaj šele da bi dobil nakazano (kar traja še 2-3 mesece).

a_borlak ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Huh tale jajc od renault-ja pa je ocitno res polizdelek.

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...


Če sem prav prebral, so bile težave samo s prvo generacijo, se pravi s tistimi z baterijo do 40kWh, potem naprej jih pa so očitno kar popravili. Poleg tega je članek praktično PR za AMZS, tako da je smiselno vzeti stvari z veliko rezerve.

WizzardOfOZ ::

Je PR za AMZS, ampak vseeno je zoe kar zelo problematičen avto. Twingo je konkretno bolje narejen in z veliko manj težavami.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Votino ::

Renault ZOE: 345.000 km in 96 % kapacitete:

deco16 ::

Zakaj o problematičnih avtih govorijo tisti ki jih nimajo?

kixs ::

Rabljena Tesla 3 za okoli 30k€ ali kaksen drugi, npr. Leaf 62kWh za 25k€ - cca letnik 2021.

Kawhi ::

Nov Born za 28,5K (ja, ja nima opreme, so what...)

kixs ::

Sam moras najprej imeti 34.999€, da ga kupis. Potem cakas ne vem koliko casa, da dobis nazaj 6k€. Pa Born je relativno mali.

deco16 ::

Kona 64kWh rabljena je ziher bolj nakup kot leaf, ampak če je plac problem pol ne. Vsekakor LR tesle se prodajajo že pod oreng 30k.

2dark ::

Kawhi je izjavil:

Nov Born za 28,5K (ja, ja nima opreme, so what...)


To, da nima opreme je laž. Res pa je, da nima toplotne črpalke.

kixs je izjavil:

Sam moras najprej imeti 34.999€, da ga kupis. Potem cakas ne vem koliko casa, da dobis nazaj 6k€. Pa Born je relativno mali.


Čakaš 3 mesece. Avto vzameš na kredit. Dobiš pa nazaj 6.500€. Ker avta ne boš plačal v enem kosu, boš menda 3 mesece že potrpel, glede, da si vzel avto na 8 let.

kixs je izjavil:

Rabljena Tesla 3 za okoli 30k€ ali kaksen drugi, npr. Leaf 62kWh za 25k€ - cca letnik 2021.


POmembno je, da veš koliko ima prvoženih kilometrov.. Na pogonski sklop je garancija pri modelu 3 4leta oz. 80.000 km.. Če ti elektromotor shodi, ga boš sam plača in verjem, da ni 50€ .

Baterija je 8 let oz. 160.000 do 190.000 km.. ( odvisno od modela )..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

kixs ::

Najraje bi vzel nekaj okoli 20KEUR. Ampak ni nic po mojih zeljah. Se zacne pri 25K, rabljeno. Kupim samo slovenskega od prvega lastnika, prevozeno do kaksnih 70-80K, letnik 2020, raje 2021 in ja, toplotna je prakticno nujna. Kreditov se izogibam ze celo zivljenje...

Verjamem, da je Tesla drazja za vzdrzevat, tudi zavarovanje je dosti drazje. Tako se bolj nagibam Leafu. Je pa res star model iz 2018.

Sej dokler mi trenutni avto se vozi, bom ze pocakal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

2dark ::

Pri el. avtu je nuja vsaj 60 kWh baterija. Pravljice, kako se ne vozimo veliko so v primeru EV-ja popolnoma zgrešene, ker gre za poceni obliko polnjenja. Zato se vozimo več in če je drago se vozimo manj.

Kdo pri norcih se ne bi veliko vozil, če bi lahko za 12€ prevozil 400 km.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kixs ::

Ja. Pogoj je seveda baterija okoli 60kWh. Nissan ima 62, Tesla M3 ima 55 (in vec).

BlaY0 ::

2dark je izjavil:


Kdo pri norcih se ne bi veliko vozil, če bi lahko za 12EUR prevozil 400 km.

Nihče razen norcev pa tistih, ki pač radi vozijo avte. Zdaj so šli špageti pa makaroni dol za 20%... a boš samo špagete in makarone jedel dokler se spet ne podražijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Switch ::

Kako se vam zdi akcija Cupra Born za 35 000 - 6500 subvencije? Vredno razmisleka? Novi avti npr. eC3 bodo imeli osnovno ceno 23500 in bodo zmogli le 135 km/h max hitrosti in imeli baterijo okoli 40KWh. Cupra ima 58KWh baterije in max hitrost 160km/h, kar pa je že nekako spodobno za avtocesto pri vsakdanjih vožnjah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Switch ()

kixs ::

Ce res ne bo imel toplotne crpalke, je to kar velik minus - vsaj kar se mene tice.

2dark ::

Switch je izjavil:

Cupra ima 58KWh baterije in max hitrost 160km/h, kar pa je že nekako spodobno za avtocesto pri vsakdanjih vožnjah.


Domet pa 230 km.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )
««
32 / 51
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058116578 (76643) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68158991 (38831) gruntfürmich

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25630391 (26922) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17922733 (20770) bluefish

Več podobnih tem