Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Cveto ::
Ponavadi se take stvari zgodijo, da potem zavarovalnica "pomaga" pri obnovi. Ampak recimo, da je Pečjak pošten človek in se ne gre tega.
Gor je bil omenjen nakup starega Tesla Model S. Fajn, dokler so to forumske pisarije. V realnosti je pa poleg nabavne cene, baterije in možnosti okvare pogonskega sklopa problem vsaj še zavarovanje. Razen, če se kdo upa imeti tak avto brez kaska? Lahko, samo potem je že praktično vsaka zadeva, ki se zgodi, ekonomska totalka. Avto je iz aluminija, ki ga ni kar tako klepat "pod kozolcem", pri karambolu je treba tudi vedno pregledati baterijo in jo v veliko primerih zamenjat.
Verjemite, da je par let mlajši M3 dosti boljša izbira. Za dobrih 35 se pa itak dobi že novega.
Gor je bil omenjen nakup starega Tesla Model S. Fajn, dokler so to forumske pisarije. V realnosti je pa poleg nabavne cene, baterije in možnosti okvare pogonskega sklopa problem vsaj še zavarovanje. Razen, če se kdo upa imeti tak avto brez kaska? Lahko, samo potem je že praktično vsaka zadeva, ki se zgodi, ekonomska totalka. Avto je iz aluminija, ki ga ni kar tako klepat "pod kozolcem", pri karambolu je treba tudi vedno pregledati baterijo in jo v veliko primerih zamenjat.
Verjemite, da je par let mlajši M3 dosti boljša izbira. Za dobrih 35 se pa itak dobi že novega.
billy ::
Praktično vsaka zadeva, za katero je kriv lastnik vozila. Če je nekdo tak nespos, da se bo zakantal, potem pač naj da še tista 2k za zavarovanje.
Utk ::
Ne vem zakaj bi kupil S, če mi je dovolj 3, ali pa Y. Če komu ni dovolj 3, si pa naj kupi S, ampak potem upam, da ima dovolj denarja tudi za novega S, ne samo rabljenega. V tem primeru tudi zavarovanje ni problem, če ga plača (tista 2 jurčka bo že dal), ali pa če ne (če ima za novega S, ne bo delal samomora zarad razbitega starega).
Utk ::
Za 3/y se da dobit pod jurja.
Poznam ljudi, ki plačujejo jurja za 10 let stare nemške krame.
Poznam ljudi, ki plačujejo jurja za 10 let stare nemške krame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
billy ::
Kasko nima veze glede starosti vozila, ker se vedno gleda nova cena.
Seveda razen pri ekonomski totalki, tam pa rade zavarovalnice uberejo svojo pot :)
Seveda razen pri ekonomski totalki, tam pa rade zavarovalnice uberejo svojo pot :)
Utk ::
Sej, zato je zavarovanje za S praktično 2x toliko, ali pa 1,5x, kot za 3. Odvisno kater točno.
fikus_ ::
Kasko nima veze glede starosti vozila, ker se vedno gleda nova cena.
Seveda razen pri ekonomski totalki, tam pa rade zavarovalnice uberejo svojo pot :)
Res se gleda na ceno novega, so pa dodatni popusti na kasko zaradi starosto avta.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
billy ::
Ja, ampak to ne more bit deal breaker, da bo nekdo rekel, da ne bo kupil S, ker pride zavarovanje 1800, in bo raje kupil 3, ki pa ima zavarovanje 900.
To je razlika manj kot 3€ na dan.
PS, če seveda potrebuje kasko :)
To je razlika manj kot 3€ na dan.
PS, če seveda potrebuje kasko :)
Utk ::
Če gleda novega S, seveda res, če nima za novega, pa hoče S, je pa to problem. In če gledamo po Balkanu je večina takih. Mislim da je bila enkrat statistika, da je 80% bmwjev v Sloveniji uvoženih rabljenih. Če gledaš kolk petic se vozi, tričetrt teh nima za novo dacio, kaj šele bmw 5. Zavarovanje pa pridno plačujejo, ker če ga bi skantali, bi še 6 let plačevali lizing in hodili peš.
Sparkxl ::
Sem nedavno puslušal enega evropskega big bossa glede EV prihodnosti pri nas. Po njegovih besedah bodo evropski proizvajalci v velikih težavah. Zaradi kitajcev.
Na kitajskem ti proizvajalci dosegajo okrog 50% svojega profita (dinozavri + EV). V čem je problem? Da kitajci naših evjev ne kupujejo. VW ima delež EV trga na kitajskem 2%, mercedes 0,5%.
Zakaj?
Prvo ker so cene navite do plafona, kot drugo, pa so njihovi domači EVji dejansko boljši avti od naših in bistveno cenejši. Medtem ko smo pri nas navijali za traktorje do zadnjega, so oni že pridno razvijali evje in nas prehiteli po levi in desni. In obvladujejo praktično celotno verigo izdelave baterij. Od šaufle do končne baterije.
Tretji problem za njih pa je, da se zdaj pospešeno širijo v EU. Malo guglajte "chinese ev in eu", vam garantiram da vas bo kap.
Tukaj se zdaj ponuja razmišljanje: ni panike, nabijmo jim carine in s tem rešimo naše, ki nam te evje računajo kot da so zlati. Težka bo, ker če kitajci potem naredijo isto, so naši v peezdi.
Če bi jaz bil potencialni kupec teh igračk, kar nisem, bi definitivno počakal par let. Bo zanimivo dogajanje
Na kitajskem ti proizvajalci dosegajo okrog 50% svojega profita (dinozavri + EV). V čem je problem? Da kitajci naših evjev ne kupujejo. VW ima delež EV trga na kitajskem 2%, mercedes 0,5%.
Zakaj?
Prvo ker so cene navite do plafona, kot drugo, pa so njihovi domači EVji dejansko boljši avti od naših in bistveno cenejši. Medtem ko smo pri nas navijali za traktorje do zadnjega, so oni že pridno razvijali evje in nas prehiteli po levi in desni. In obvladujejo praktično celotno verigo izdelave baterij. Od šaufle do končne baterije.
Tretji problem za njih pa je, da se zdaj pospešeno širijo v EU. Malo guglajte "chinese ev in eu", vam garantiram da vas bo kap.
Tukaj se zdaj ponuja razmišljanje: ni panike, nabijmo jim carine in s tem rešimo naše, ki nam te evje računajo kot da so zlati. Težka bo, ker če kitajci potem naredijo isto, so naši v peezdi.
Če bi jaz bil potencialni kupec teh igračk, kar nisem, bi definitivno počakal par let. Bo zanimivo dogajanje
kixs ::
Problem je bolj v tem, da avtoindustrija v Evropi predstavlja velik delez gospodarstva. Nemcija je ze danes v recesiji in s prehodom na EV, se bo to se bolj poznalo. Ker prvic, ze v osnovi ima EV manj delov, glavne stvari pa delajo Kitajci. Potem pa imas se konkretno konkurenco pri koncnih izdelkih (vozilih) tako s strani Kitajcev kot Tesle. Kaze, da se nam ne pise nic dobrega. Ampak verjetno je to nekje ze preracunano/splanirano....
billy ::
Če je EV tako "enostaven", potem tudi ne bo problem postavit nove tovarne/preuredit trenutne.
Je pa res, da po logiki ne more enako številko ljudi biti zaposlenih za izdelavo ICE avta ali EVja, ker pri EV je pa res potem veliko manj fizičnega dela, ki ga mora vložit človek.
Je pa res, da po logiki ne more enako številko ljudi biti zaposlenih za izdelavo ICE avta ali EVja, ker pri EV je pa res potem veliko manj fizičnega dela, ki ga mora vložit človek.
Curve Ball ::
Problem ki ga imamo evropejci s kitajci je strošek delovne sile in okoljska zakonodaja. Evropska industrija zelo težko konkurira industriji, ki se ne ozira dosti na okolje (to pač stane) in ki svoje delavce dosti manj plača. Po vsej ostali industriji, ki se je praktično že preselila na Kitajsko (kaj pa sploh še delamo v Evropi, razen delno farmacije (tam bližnjic pač ni)...), ji sedaj sledi še avtomobilska.
Curve Ball ::
Je še vedno vsaj polovico cenejši za delodajalce. Le kaj se tako od industrije množično seli?
kow ::
Problem je bolj v tem, da avtoindustrija v Evropi predstavlja velik delez gospodarstva. Nemcija je ze danes v recesiji in s prehodom na EV, se bo to se bolj poznalo. Ker prvic, ze v osnovi ima EV manj delov, glavne stvari pa delajo Kitajci. Potem pa imas se konkretno konkurenco pri koncnih izdelkih (vozilih) tako s strani Kitajcev kot Tesle. Kaze, da se nam ne pise nic dobrega. Ampak verjetno je to nekje ze preracunano/splanirano....
Ce je EV bolj enostaven, je to kvecjemu dobro za gospodarsko rast. Z manj delovne sile bos izdelal ekvivalentno stevilo vozil. Kar pomeni, da bodo ostali lahko delovno aktivni v drugih delih ekonomije.
kixs ::
To bi priblizno delovalo, ce bi obseg proizvodnje in prodaje (evropskih EV) bil enak ali vecji kot prej pri ICE vozilih. Vemo, pa da temu ni in verjetno ne bo tako.
Pa potrebno je vzeti v obzir, da je poglaviten del - baterija narejena iz materialov izven EU - navadno na Kitajskem.
Pa potrebno je vzeti v obzir, da je poglaviten del - baterija narejena iz materialov izven EU - navadno na Kitajskem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Lonsarg ::
Pri klasičnih avtih je tadrag in kompliciran del avtomobila motor, pri EV je to baterija. Tak da ja, vsa prednost pri motorjih, ki jo ima EU avtomobilska industrija, bo šla po zlu in karte se bodo na novo premešale. Bo še pestro.
Počasen prehod na EV pa je najslabša možna izbira, kasneje kot bomo naredili prehod, boljši bodo kitajci v proizvodnji EV.
Počasen prehod na EV pa je najslabša možna izbira, kasneje kot bomo naredili prehod, boljši bodo kitajci v proizvodnji EV.
Jebomir ::
Seveda, in glavna tehnološka prednost EU avtoindustrije se je gor držala z EURO in NCAP standardi, ki jih kitajci nikakor niso mogli doseči.
Ampak zdaj ta leva zelena politika tega sploh ne ve (niti ne ve od kje jim denar za svojo buržoazijo ter hkrati ima mačehovski odnos do gospodarstva), tako zdaj uspešno sesuva edino prednost, ki jo imamo pred kitajci.
Ampak zdaj ta leva zelena politika tega sploh ne ve (niti ne ve od kje jim denar za svojo buržoazijo ter hkrati ima mačehovski odnos do gospodarstva), tako zdaj uspešno sesuva edino prednost, ki jo imamo pred kitajci.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jebomir ()
Lonsarg ::
Tu se pa močno motiš, če bi Evropa izbrala počasnejši prehod na EV bi to res pomenilo nekaj malega ekstra denarja evropskih proizvajalcem avtov za recimo 5-10 let (pa veliko manj kot si misliš, pohod Tesle se je zgodil tako ali tako še pred pushom). Potem pa bi prehod na EV vseeno prišel in lej ga zlomka, evropski proizvajalci bi še bolj zamudili vlaganja v EV in papa avtomabilska industrija, kolaps bi bil.
Tak da push v EV je dejansko reševanje Evropske avtomobilske industrije, zelena agenda je tukaj skundarnega pomena. Ko se zgodi industrijski šift v nove tehnologije je najslabša možnost da vztrajaš na starem in te druge celine prehitijo po levi in desni. Push je bil prepozen, to je krivo.
Tak da push v EV je dejansko reševanje Evropske avtomobilske industrije, zelena agenda je tukaj skundarnega pomena. Ko se zgodi industrijski šift v nove tehnologije je najslabša možnost da vztrajaš na starem in te druge celine prehitijo po levi in desni. Push je bil prepozen, to je krivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Sparkxl ::
Trenutno ja, ampak saj gradijo "tovarne baterij" v EU
Boš ja, na veliko se govori o tem, dela pa bolj malo. Edino do zdaj, kar je bilo res narejenega je CATL (kitajci) na mađarskem. Pa še to je samo sestavljanje. Surovine in izdelava celic je še vedno iz kitajske. Zakaj iz kitajske? Pravilno si uganil, ker to ni eko.
Lovijo pa turki tukaj svojo priložnost v navezi s kitajci. V gemliku, pod istanbulom, se gradi ogromna tovarna baterij, sponozorirano od kitajske in turške vlade. Erdogan in Xi stojita osebno za tem, torej si lahko predstavljate kake vsote se tu not zlivajo. Zdaj so začeli samo s sestavljanjem, od 2026 naprej tudi izdelava celic.
Zakaj to delajo? Ker gledajo kaj mi eko pajaci delamo (nič) in vidijo svojo priložnost. Sem bil na ogledu decembra in čeljust sem ves čas imel do poda odprto. Medtem ko se mi prerekamo kaj je eko in kaj ni, oni gradijo s svetlobno hitrostjo.
Gregor P ::
Jah naša kvaliteta življenja pač tudi nekaj stane.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
m0LN4r ::
Pozabljate da bo tudi močno rabljena baterija iz EV avta super dobra za namen vezave v električno omrežje. Iz 15+ let starega EV boš vzel baterijo ven in iz nje dobil za VSAJ dve hibridni sončni elektrarni baterij, to se nič ne bo stran metalo.
EV avto bo ko pade vozna cena na 0EUR še vedno lahko prodan za vsaj 5k za dele.
Ce pretiravamo bo super, ce smo realni bo okej. Kdo pa bo to sam montiral brez elektricarja in jamstva za pozarno varnost v prihodnje, gl:hf
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
deco16 ::
Za vse se nuca električarja, tako kot se ti lahko e-skiro zapali v stanovanju tako se lahko ta baterija, pa verjamem da je pri EV bateriji notr vselej več študije šlo kot pri enem kitajcu.
En how to:
En how to:
m0LN4r ::
Ce si nerd je eno, ce pa nisi je drugo.
V leseni kolibi... no ja vsaj hitr zgori vseskup, ce bi slucajno kaj blo.
Tud letalo si lahko naredis sam in znjim letis, zelo poceni v primerjavi s pravim letalom.
V leseni kolibi... no ja vsaj hitr zgori vseskup, ce bi slucajno kaj blo.
Tud letalo si lahko naredis sam in znjim letis, zelo poceni v primerjavi s pravim letalom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
codeMonkey ::
kixs ::
Ta EKO sklad subvencija ze velja in velja tudi za rabljena vozila... hmmm...
https://ekosklad.si/uploads/f35f4977-0e...
https://ekosklad.si/uploads/f35f4977-0e...
Za nakup novega vozila:
- mora biti prva registracija po proizvodnji opravljena po 1. 5. 2023,
- mora postati vlagatelj po prvi registraciji prvi lastnik vozila, oziroma na podlagi sklenjene pogodbe
o finančnem lizingu, prvi zakupnik (lizingojemalec) vozila, ki je predmet naložbe. V pogodbi o
finančnem lizingu mora biti določeno, da bo vlagatelj po poteku pogodbe o finančnem lizingu postal
lastnik vozila.
Za nakup rabljenega vozila:
- mora biti prva registracija vozila po proizvodnji opravljena v Republiki Sloveniji po 1. 11. 2020;
- mora biti registracija vozila s strani vlagatelja opravljena v Republiki Sloveniji po 1. 5. 2023 in
pred oddajo vloge,
- mora postati vlagatelj po registraciji lastnik vozila, oziroma na podlagi sklenjene pogodbe o
finančnem lizingu, uporabnik (lizingojemalec) vozila, ki je predmet naložbe. V pogodbi o finančnem
lizingu mora biti določeno, da bo vlagatelj po poteku pogodbe o finančnem lizingu postal lastnik
vozila.
Višina nepovratne finančne spodbude znaša do:
- 6.500,00 EUR za nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 ali N1
s skupno vrednostjo nakupa vozila do 35.000,00 EUR (z DDV);
- 4.500,00 EUR za nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 ali N1
s skupno vrednostjo nakupa vozila od 35.000,00 EUR (z DDV) do 65.000,00 EUR (z DDV);
- 3.000,00 EUR za nakup rabljenega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 ali
N1 s skupno vrednostjo nakupa vozila do 30.000,00 EUR (z DDV);
3
- 2.000,00 EUR za nakup rabljenega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 ali
N1 s skupno vrednostjo nakupa vozila od 30.000,00 EUR (z DDV) do 65.000,00 EUR (z DDV);
LeQuack ::
SambaShare je izjavil:
https://www.zurnal24.si/avto/obcutno-vi...
Lepo lepo . Jasno če ga imaš namen kupiti.
Edino kar je lepo so zaslužki avto proizvajalcev. Če še nisi ugotovil bodo prodajalci vedno podražil električne modele vsaj za znesek subvencije.
Quack !
SambaShare ::
SambaShare je izjavil:
https://www.zurnal24.si/avto/obcutno-vi...
Lepo lepo . Jasno če ga imaš namen kupiti.
Edino kar je lepo so zaslužki avto proizvajalcev. Če še nisi ugotovil bodo prodajalci vedno podražil električne modele vsaj za znesek subvencije.
Žal najbrž drži. Bomo videli kako bo z 35k mejo, a se bo kdo potrudil (na dol).
Blinder ::
SambaShare je izjavil:
https://www.zurnal24.si/avto/obcutno-vi...
Lepo lepo . Jasno če ga imaš namen kupiti.
Edino kar je lepo so zaslužki avto proizvajalcev. Če še nisi ugotovil bodo prodajalci vedno podražil električne modele vsaj za znesek subvencije.
+1.
Jaz sem dobil info od uvoznika toplotnih črpalk za hiše, da so te črpalke pri nas nerealno drage. Normalno, če so subvencionirane.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Gregor P ::
SambaShare je izjavil:
… da, za zelo drag denar ti bodi prodali rabljeneSambaShare je izjavil:
https://www.zurnal24.si/avto/obcutno-vi...
Lepo lepo . Jasno če ga imaš namen kupiti.
Edino kar je lepo so zaslužki avto proizvajalcev. Če še nisi ugotovil bodo prodajalci vedno podražil električne modele vsaj za znesek subvencije.
Žal najbrž drži. Bomo videli kako bo z 35k mejo, a se bo kdo potrudil (na dol).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
SambaShare ::
Ne bojo, imam neko številko v glavi čez katero ne grem. Bom naprej vozil dizla, njim pa naj stojijo po salonih. Rabljenih se pa ne pritaknem v nobenem primeru.
gaoZjQP ::
SambaShare je izjavil:
Žal najbrž drži. Bomo videli kako bo z 35k mejo, a se bo kdo potrudil (na dol).
to ja - v kakšnem času pa? a zna pasti celo t3 sem not ali je to premokro sanjarjenje? meni sicer ni najbolj všečen in sem bolj za kakšne dostavne/karavanske izvedbe ampak bi se že dalo porabiti.
kixs ::
Gledam zdaj ta novi razpis za EKO subvencije.
Ce to prav berem, ne morem kupiti rabljenega EV od privat osebe. Mora biti avto kupljen preko neke avto hise?
Ce to prav berem, ne morem kupiti rabljenega EV od privat osebe. Mora biti avto kupljen preko neke avto hise?
a) predmet nepovratne finančne spodbude je naložba v nakup novega ali rabljenega vozila
Vozilo, ki je predmet naložbe, mora biti kupljeno po 1. 5. 2023 od prodajalca, ki je bil v času prodaje registriran za prodajo vozil, in pred oddajo vloge. Prva registracija po proizvodnji vozila mora biti
opravljena v Republiki Sloveniji in pred oddajo vloge. Račun za nakup vozila, ki je predmet naložbe, se
mora glasiti na vlagatelja
SambaShare ::
SambaShare je izjavil:
Žal najbrž drži. Bomo videli kako bo z 35k mejo, a se bo kdo potrudil (na dol).
to ja - v kakšnem času pa? a zna pasti celo t3 sem not ali je to premokro sanjarjenje? meni sicer ni najbolj všečen in sem bolj za kakšne dostavne/karavanske izvedbe ampak bi se že dalo porabiti.
Sem videl, ampak... Kje so našli tistega c4 pod 35k, jaz ga ne najdem. Pa upam da je 35k gotovinska cena, da ne bo spet mutenja s financiranji.
Lonsarg ::
Mumbru ::
Le s tem da dovolijo nakup le od registriranih preprodajalcev tega veriženjs ne preprečujejo. Morali bi gledati da lahko na unikaten avto dobi le eno subvencijo.
kixs ::
Sej je clen, da mora dobitelj subvencije ostati lastnik najmanj 2 leti. Kako bos to preprodajal?
Ce smo ze pri tem...
Koliko vzame avto hisa %, da gre prodaja preko njih? Kaksni so dejanski stroski?
Ce smo ze pri tem...
Koliko vzame avto hisa %, da gre prodaja preko njih? Kaksni so dejanski stroski?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Mumbru ::
Če je člen o 2.letih je očitno en na pravem mestu v ministrstvu, ki so mu preprodajalci "blizu". Nič novega v zlovaniji.
Kebo ::
Zakaj bi sploh država subvencionirala nakup rabljenega vozila, s tem se ne povečuje št. rabljenih v obtoku ampak samo subvencionira nekoga, ki ga je kupil 2 leti nazaj, po možnosti ceneje, kot ga danes prodaja.
SambaShare ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128231 (88296) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33238 (29769) | bluefish |