» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
29 / 55
»»

Utk ::

fikus_ je izjavil:


OK, potem moraš delat kalkulacijo za 5 let. Je vprašanje padca cene 5 let starega vozila ICE vs. EV, koliko pri katerem izgubiš.

Sigurno ne pri EV toliko več kot si prišparal pri gorivu.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Slopek je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz bi najprej rad vidu tega mondeota za 20k z vso opremo.

Ali pa KIA no, ali Focus sw. Zdaj si zapel v mondeota, pa čeprav je tole prvi zadetek, ki ima vse kar potrebujem. Bi pa mogoče raje kar kio karavana, ali pa Hyundai i30sw. Mogoče golf sw. Vse te avte dobiš za 20k, tri leta stare, avtomatski menjalnik, gretje sedeža, volana,.....
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Aha, se pravi primerjaš stare z novim električnim.


Ne primerjamo to kar lahko dobimo če lahko dobiš cheap avto je bistvo tvoje potrebe da prideš od točke A do B ne pa kvazi primerjave ki jih delate vi
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Slopek je izjavil:

Utk je izjavil:

Slopek je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz bi najprej rad vidu tega mondeota za 20k z vso opremo.

Ali pa KIA no, ali Focus sw. Zdaj si zapel v mondeota, pa čeprav je tole prvi zadetek, ki ima vse kar potrebujem. Bi pa mogoče raje kar kio karavana, ali pa Hyundai i30sw. Mogoče golf sw. Vse te avte dobiš za 20k, tri leta stare, avtomatski menjalnik, gretje sedeža, volana,.....
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Aha, se pravi primerjaš stare z novim električnim.

Ne, primerjam vse. Torej ev, ki ne pride toliko, kot tri leta star dizel+nafta v petih letih. Torej cca. 35k stroška. EV za 35k, ki ima to, kar ima ta Mondeo pa je?
To me zanima.

Rabljen id4 recimo, bi že moral bit kak za 35 jurjev z večjo baterijo. Tudi tesla m3 bi sigurno bla kaka. Kona tudi za manj. Kia e-soul je podobna, samo malo večji prtljažnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Slopek ::

Utk je izjavil:

Slopek je izjavil:

Utk je izjavil:

Slopek je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz bi najprej rad vidu tega mondeota za 20k z vso opremo.

Ali pa KIA no, ali Focus sw. Zdaj si zapel v mondeota, pa čeprav je tole prvi zadetek, ki ima vse kar potrebujem. Bi pa mogoče raje kar kio karavana, ali pa Hyundai i30sw. Mogoče golf sw. Vse te avte dobiš za 20k, tri leta stare, avtomatski menjalnik, gretje sedeža, volana,.....
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Aha, se pravi primerjaš stare z novim električnim.

Ne, primerjam vse. Torej ev, ki ne pride toliko, kot tri leta star dizel+nafta v petih letih. Torej cca. 35k stroška. EV za 35k, ki ima to, kar ima ta Mondeo pa je?
To me zanima.

Rabljen id4 recimo, bi že moral bit kak za 35 jurjev z večjo baterijo.

Ok. Kako pa je kaj z rabljenimi EV? Se to prodaja, oziroma kupuje? Na kaj je potrebno biti pozoren? Baterija?

Utk ::

Odpelješ na servis, kjer ti dajo izpis od baterije, tam se točno vidi kolk % kapacitete nove baterije ima. Pri nekaterih vidiš to že v samem avtu v kakem meniju. Obstaja tak izpis za ves crap, ki ga ima dizel?
Drugega nimaš kaj oz. je isto kot pri vsakem avtu, nekdo, ki se malo razume, da pogleda, da ni bil karamboliran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Slopek ::

In baterija so ok za 30000km letno? Torej bi naredil v petih letih 150.000km, kar bo skupne, če vzamem tri leta starega, 200.000-300.000km. Baterije so toliko vzdržljive?

Utk ::

So. 3 leta star, tudi če ima 100-150k prevoženih, mora imet nad 90% nove kapacitete. Če ne, ga itak ne kupiš. Kapaciteta pa pada vse počasneje, ne vse hitreje. Pri 300 bi še zmeraj moral imet 80-85%, glede na to, da bi tolk naredu relativno hitro, recimo v 8 letih vse skupaj.
Samo moraš gledat večje baterije, 60 kwh pri manjših avtih, 75-80 pri večjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Slopek ::

Ok, hvala.

ropo009 ::

Hi,

spodnje sem že enkrat vprašal, a je bila v ospredju kar zanimiva tema/debata. Tokrat ponavljam, upam na odgovor.

Ali kdo vozi forda kugo z 2,5 Ford FHEV Hybrid, 140 kW (190 KM). Na spletu je kar precej podatkov in se gibljejo v povprečju okrog 6/100. Ker imam tedensko precej kratkih mestnih voženj (okrog 4-5 km) bi bilo realno za pričakovat porabo okrog 5-6? Ima kdo takšen motor in lahko pove porabo?

Mogoče še vprašanje, se dejansko lahko z FHEV v mestu dosega majhne porabe (podatki proizvajalca)? Verjetno je stil vožnje zelo pomemben (približevanje semaforjem, pospeševanje).

Hvala in lep pozdrav.

Gregor P ::

Za tega specifičnega hibrida ti ne znam povedati, sem pa že vozil druge navadne hibride (do z največ 2.0 motorjem) in v mestu se dejansko da dosegati nizke cifre tudi pod 5L in da prav imaš, to je zelo pomembno tudi od stila vožnje, da voziš zelo pasivno in spremljaš promet do te mere, da ti ni treba preveč pospeševati, če ni zares treba (ker veš že vnaprej, kdaj bo rdeča na semaforju, tam kjer je omejitev 30 km/h itak večinoma prevoziš s pomočjo te majhne baterije ipd.). Seveda, ker ne voziš samo po mestu se ti povprečna poraba lahko dvigne nekje do 6L. Če voziš pa normalno (kar še vedno ni agresivno), pa je povprečna poraba (mesto, regionalno, AC) tudi nekje okoli 6 - 6,5 L/100 km).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

trancer01 ::

Noben!

Lonsarg ::

Dizli zmagajo na avtocesti, FHD hibridi zmagajo v mestih (oziroma kjerkoli kjer hitrosti niso konstantne) in regionalkah.

Je pa tko da precej varira med proizvajalci, Toyota hibridi naprimer konkretno manj porabijo od Renault hibridov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

billy ::

Utk je izjavil:

Slopek je izjavil:

Utk je izjavil:

Slopek je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz bi najprej rad vidu tega mondeota za 20k z vso opremo.

Ali pa KIA no, ali Focus sw. Zdaj si zapel v mondeota, pa čeprav je tole prvi zadetek, ki ima vse kar potrebujem. Bi pa mogoče raje kar kio karavana, ali pa Hyundai i30sw. Mogoče golf sw. Vse te avte dobiš za 20k, tri leta stare, avtomatski menjalnik, gretje sedeža, volana,.....
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Aha, se pravi primerjaš stare z novim električnim.

Ne, primerjam vse. Torej ev, ki ne pride toliko, kot tri leta star dizel+nafta v petih letih. Torej cca. 35k stroška. EV za 35k, ki ima to, kar ima ta Mondeo pa je?
To me zanima.

Rabljen id4 recimo, bi že moral bit kak za 35 jurjev z večjo baterijo. Tudi tesla m3 bi sigurno bla kaka. Kona tudi za manj. Kia e-soul je podobna, samo malo večji prtljažnik.


Za tak denar bi raje vzel rabljeno Teslo model S.

Gregor P ::

Sam te stanejo od 40.000 evrov dalje? To je nesmiseln denar za rabljena vozila, če ni ravno od včeraj. Za recimo 5 let staro Teslo, bi morda dal 25.000 evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

5 let stare Tesle v EU se ne obstajajo, razen S in X, ki nista resna mnozicna avta. Cez kaksni 2 leti, bos pa dobil 5 let staro teslo za 25-30k, domnevam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

2dark ::

Utk je izjavil:

S Pri 300 bi še zmeraj moral imet 80-85%, glede na to, da bi tolk naredu relativno hitro, recimo v 8 letih vse skupaj.
Samo moraš gledat večje baterije, 60 kwh pri manjših avtih, 75-80 pri večjih.


Samo 20% degradacije ni malo. KO potegneš v kilometre je to konkretna izguba.

billy je izjavil:



Za tak denar bi raje vzel rabljeno Teslo model S.


9 let staro , ko ne veš kdaj bo crknil el. motor. Veliko tesel s tistega letnika ima menjane el. motorje.

kow je izjavil:

5 let stare Tesle v EU se ne obstajajo, razen S in X, ki nista resna mnozicna avta. Cez kaksni 2 leti, bos pa dobil 5 let staro teslo za 25-30k, domnevam.


To maš že danes. še ne 3 leta stare tesle 3 pod 30 tisočakov. KO bodo to 5 leta stari avti bodo 16-18 k€.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

kow ::

Govorim za slo. Na avto-netu je najcenejsa trojka 32k. Dvomim, da bodo 5 let stare trojke pod 20k (prihranek pri gorivu je prevelik). No, odvisno od inflacije in cene novih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

sejalecx ::

Slo EV trg je itak nategunski in tu pomoje ne kupi noben rabljenega EV. Razen mogoče kdo, ki se mu ne da preverit niti cene novega vozila ali pa odpret katerekoli nemške strani. Ko sem nazadnje gledal 2 meseca nazaj, je bila nova M3 cenejša z odbito subvencijo cenejša od vseh razen ene rabljene na avto netu. Pa še tista je bila cenejša za pičla 2k

a_borlak ::

Najcenejše 3 v Nemčiji so že okoli 27k, je pa res, da imajo 200kkm.

billy ::

model S se dobi za že ugoden dinar, glede na to koliko avta ponuja. Seveda vzameš takega, ki ima še vsaj pol leta garancije na baterijo/motor, če pa slučajno kaj crkne kasneje, pa je tu EVClinic iz zagreba. Še vedno veliko boljši avto od nove 3 ali Y, pa tudi če čez nekaj časa crkne baterija/motor. Pač potem veš, da boš imel mir.

stara mama ::

kow je izjavil:

Govorim za slo. Na avto-netu je najcenejsa trojka 32k. Dvomim, da bodo 5 let stare trojke pod 20k (prihranek pri gorivu je prevelik). No, odvisno od inflacije in cene novih.

Bojo bojo, pa še manj bojo, brez skrbi.
Enkrat ko mentaliteta sekundarnega trga pogrunta, da baterije niso večne in stanejo 3/4 novga avta.
Zdaj ceno gor drži hype + inflacija + gospodarske razmere + neizkušenost z rabljenimi EVji.

mikhaair ::

stara mama je izjavil:

kow je izjavil:

Govorim za slo. Na avto-netu je najcenejsa trojka 32k. Dvomim, da bodo 5 let stare trojke pod 20k (prihranek pri gorivu je prevelik). No, odvisno od inflacije in cene novih.

Bojo bojo, pa še manj bojo, brez skrbi.
Enkrat ko mentaliteta sekundarnega trga pogrunta, da baterije niso večne in stanejo 3/4 novga avta.
Zdaj ceno gor drži hype + inflacija + gospodarske razmere + neizkušenost z rabljenimi EVji.

Malo nakladaš tko na pamet. Cene bodo padle zaradi ponudbe rabljenih, saj Tesla že nekaj let prodaja vsako leto večje količine. Torej je tudi vsako leto na voljo več rabljenih, več informacij, več izkušenj, več vsega. Že dandanes lahko izbiraš med rabljenim EV Golfom in modelom 3. Pa se lahko gremo debato kateri je polizdelek. Cenovni pritisk Tesle bo postal nevzdržen.

stara mama ::

Ti gledaš iz vidika dobavljivosti, jaz pa iz vidika uporabnosti.
Tu odpade stara mentaliteta - kupiš 10 let star avto, narediš generalko za par 100€ in ga voziš še nadaljnih 10 let.
Tule se boš res vprašal, če je 10 let star avto sploh smiseln nakup.
Skoz pravim, trg rabljenih še ni razvit, tudi še ni imel svojega časa.

Utk ::

Če boš dobil 10 let starega električnega za 10 jurjev in 10 let starega dizla za 5 jurjev, bi reku, da je električni bistveno bolj smiseln. Ker boš z njim lahko prišparal ne samo 5 jurjev razlike, ampak vseh 10, kar pomeni, da ga boš dobil zastonj proti dizlu.
Je pa odvisno kolk se kdo vozi. Tist, ki se malo, ga bo avto prišel relativno dražje, ampak to ga tudi danes.

billy ::

EV so načeloma bolj očuvani kot ICE, pa ne mislim zaradi lastnikov, ampak načina vožnje, obremenjevanje materiala zaradi vibracij, ipd etc.

Kakšne tesle model S pa itak, alu karoserija, videt kot nov, če ni fizičnih poškodb.

stara mama ::

Utk je izjavil:

Če boš dobil 10 let starega električnega za 10 jurjev in 10 let starega dizla za 5 jurjev, bi reku, da je električni bistveno bolj smiseln. Ker boš z njim lahko prišparal ne samo 5 jurjev razlike, ampak vseh 10, kar pomeni, da ga boš dobil zastonj proti dizlu.
Je pa odvisno kolk se kdo vozi. Tist, ki se malo, ga bo avto prišel relativno dražje, ampak to ga tudi danes.

Aha, seveda, vsi tisti 10 let stari električarji ki se valjajo po avtonetu...
Ja, sj fajn da imaš ti, utk, največjega luleka. Ampak đabe ti to, ker ga sploh ne uporabljaš.

2dark ::

stara mama je izjavil:

Ti gledaš iz vidika dobavljivosti, jaz pa iz vidika uporabnosti.
Tu odpade stara mentaliteta - kupiš 10 let star avto, narediš generalko za par 100€ in ga voziš še nadaljnih 10 let.
Tule se boš res vprašal, če je 10 let star avto sploh smiseln nakup.
Skoz pravim, trg rabljenih še ni razvit, tudi še ni imel svojega časa.



Ker na 10 lets tarem klasičnem avtu ne opdove nič od elektornike. Avtoelektričarji so branža, ki so najbolj zasedeni.

Kaj si boš z avtomobilom, ki ima že tako realno 20% nižji domet, kot ga servira tovarna plus še dodatno zaradi iztrošenosti baterij?


na bmw-jem i3 vem, da ima 4 sklope baterijskih celic in da en tak sklop pride nekja čez 5000€. Pri tesli pa moraš menjat celo baterijo, kar je drago. Ne vem, kateri Slovenec bo dal 15 jurjev ... Nobeden..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kow ::

BMW i3 ne steje, ker to ni mnozicna proizvodnja. Jasno, da je drago. Merilo so EV, ki jih naredijo vsaj 200-300k na leto (ena resna tovarna)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

stara mama ::

2dark je izjavil:


na bmw-jem i3 vem, da ima 4 sklope baterijskih celic in da en tak sklop pride nekja čez 5000EUR. Pri tesli pa moraš menjat celo baterijo, kar je drago. Ne vem, kateri Slovenec bo dal 15 jurjev ... Nobeden..

Točn zato stojim za mojo trditvijo in ne nakladam mal tako na pamet, kot je blo rečeno.
Sam trg še ni dosti star, da bi to spoznal.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne vem, kateri Slovenec bo dal 15 jurjev ... Nobeden..

Super, komaj čakam, bo vsaj manj gužve po cestah.

Točn zato stojim za mojo trditvijo in ne nakladam mal tako na pamet, kot je blo rečeno.
Sam trg še ni dosti star, da bi to spoznal.

Seveda nakladaš. TCO za električni avto bo pri vsaki starosti nižji kot za primerljiv ICE.

stara mama ::

Utk je izjavil:


Seveda nakladaš. TCO za električni avto bo pri vsaki starosti nižji kot za primerljiv ICE.

Živi bli in vidli. Tvoja trditev je šloganje.

Utk ::

Moja trditev je šloganje na podlagi podatkov. Tvoja trditev je šloganje na podlagi zaostalosti, verjetno povzročene z vdihavanjem prevečih izpuhov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

Ja, ker podatki v trenutnih gospodarskih razmerah z 10% inflacijo in visoko negotovostjo (tud politično) so pa res najboljša podlaga za 10-letne projekcije.

Utk ::

Električni avto v svoji dobi porabi manj energije kot ICE, tega ne more nobena inflacija niti kriza spremenit. Starejši kot bo EV in cenejši kot bo, bolj bo prišlo do izraza, da ti prišpara jurja, jurja pa pol na leto. Pri novem za 50 jurjev to ni strašno pomembno. Pri 10 let starih jajcih pa ni več čist nepomembno.

stara mama ::

Seveda ni, ker ga boš pelu na odpad, al pa djal notri novo baterijo.

hojnikb ::

baterija nebo crknala po 10 letih... Si upam trdit, da bodo današnji modeli z LFP celicami kamot zdrzal 20+ let z nekim uporabnim dosegom (beri nad 80%), če glih nebodo to kakšni zlorabljeni primerki, ki so 99% časa preživeli na SC in mel pol miljona+ za sabo...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Če bo tako zanič, je očitno prejšni lastnik že naredu dovolj profita z njim in ga ne boš kupil.

Mojega izziva še zmeraj ni nihče sprejel, da bi mi našel poceni leafa z zanič baterijo za 2-3 jurje. Da ga odpeljem na Madžarsko in mi dajo novo 30-40 kwh za 7-8 jurjev. Za 10 jurjev bi imel 30-40 kwh EV, kar je danes pri rabljenih SF. Ampak ni tega junaka, ki bi to našel, samo na gobcu ste močni, da so stari EV zanič in zastonj in jih nihče noče.

hojnikb ::

za 2 jurje ga še tale dizhl fahrer kupi. Tut če ma 50km dosega, bo ok zamenjava za gnojfa.

https://evsenhanced.com/aftermarket-bat...
tole recimo zgleda zelo zanimivo za stare leafe; LFP kemija pa še vodno hlajenje/gretje. Rakrana vseh original leafov. Če takšn pack nardijo za pod 10 jurjov, rata en rabljen leaf za par jurjov kr naenkrat zelo smotrn. Ker s tako baterijo bo avto za lep čas še.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Na mobile.de je par 11 let starih leafov, ki so imeli že v štartu majhno in slabo baterijo, zdaj imajo realnega dosega morda 80 km, še zmeraj stanejo 5-6 jurjev.

hojnikb ::

zgleda je UK boljšo območje za leafe, ampak jeba k je napačn volan :)
#brezpodpisa

kow ::

Utk je izjavil:

Na mobile.de je par 11 let starih leafov, ki so imeli že v štartu majhno in slabo baterijo, zdaj imajo realnega dosega morda 80 km, še zmeraj stanejo 5-6 jurjev.


Ce prav pomnim, so imeli Leafi do leta 2013/2014 obupne baterije. Potem so nekaj spremenili in je bilo bolje. 2015 pa so ze bile 30kwh baterije. Skratka, leta 2025 bos imel na trgu rabljenih vozil prvi 10 let star spodobni mnozicni EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

stara mama ::

hojnikb je izjavil:


https://evsenhanced.com/aftermarket-bat...
tole recimo zgleda zelo zanimivo za stare leafe; LFP kemija pa še vodno hlajenje/gretje. Rakrana vseh original leafov. Če takšn pack nardijo za pod 10 jurjov, rata en rabljen leaf za par jurjov kr naenkrat zelo smotrn. Ker s tako baterijo bo avto za lep čas še.

However, for a finished 16 Blade GREEN pack, we are NOT aiming to undercut the retail price of US$11,225 that Nissan USA charges for a new, but inferior 40kWh battery.

Torej, ne bo poceni, niti še ni nič izdelanega.
Star leaf 5k + tole 10k = 15k minimum.
Zaenkrat je samo draga ideja, za tak denar zakaj nebi kupil kar mlajšega EVja z bolj ohranjeno baterijo?

trancer01 ::

Kaj se še niste naveličali zafrkavati s tem, kdo ima daljši qrec?

stara mama ::

Sj smo že ugotovili, da ga ima utk.
Samo fajn ga je trolat, ker je ful predvidljiv in trza na vsako malenkost.

Zgodovina sprememb…

trancer01 ::

Ta tema in še mnoge druge so polne razvajenih otrok, ki se kregajo okoli tega, kdo ima boljšega. Kot bi poslušal otroke v vrtcu.:))

Gregor P ::

trancer01 ne vem, če si opazil, ampak se že malo ponavljaš in tvoji komentarji dejansko nič ne prinesejo k temi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

stara mama je izjavil:

hojnikb je izjavil:


https://evsenhanced.com/aftermarket-bat...
tole recimo zgleda zelo zanimivo za stare leafe; LFP kemija pa še vodno hlajenje/gretje. Rakrana vseh original leafov. Če takšn pack nardijo za pod 10 jurjov, rata en rabljen leaf za par jurjov kr naenkrat zelo smotrn. Ker s tako baterijo bo avto za lep čas še.

However, for a finished 16 Blade GREEN pack, we are NOT aiming to undercut the retail price of US$11,225 that Nissan USA charges for a new, but inferior 40kWh battery.

Torej, ne bo poceni, niti še ni nič izdelanega.
Star leaf 5k + tole 10k = 15k minimum.
Zaenkrat je samo draga ideja, za tak denar zakaj nebi kupil kar mlajšega EVja z bolj ohranjeno baterijo?

Dobro jutro. A ti nism reku, da rabljeni EV preklemano dobro držijo ceno, sploh glede na to da so bili 7, 10 let nazaj, bistveno slabši

Lonsarg ::

Pozabljate da bo tudi močno rabljena baterija iz EV avta super dobra za namen vezave v električno omrežje. Iz 15+ let starega EV boš vzel baterijo ven in iz nje dobil za VSAJ dve hibridni sončni elektrarni baterij, to se nič ne bo stran metalo.

EV avto bo ko pade vozna cena na 0EUR še vedno lahko prodan za vsaj 5k za dele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

kriptobog ::

Bo inzenircek povedal kaj je slo narobe?

https://www.zurnal24.si/gorenjska/izbru...

a_borlak ::

Požar se je zgodil na starem gospodarskem poslopju, kjer ni bilo proizvodnje zaradi dotrajane električne napeljave. To se je zgodilo, iz prve roke, povedala Jasna Pečjak. Poslopje je čakalo na prenovo.
««
29 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128217 (88282) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633233 (29764) bluefish

Več podobnih tem