» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
19 / 55
»»

ropo009 ::

Hvala za mnenja in razlage.

Če bi imel doma in na delu možnost polnjenja bi bilo vse lažje, tako pa še moram razmišljat kako in v katero smer.

a_borlak ::

Kot sem napisal, poglej si kakšnega navadnega HEVa, boš največ naredil.

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Say what? Pri PHEV in pri navadnem hibridu motor enako polne baterijo. Tu ni dost razlike. Seveda jo PHEV dokler je polna od polnjenja iz vtičnice ne polni, ker je že polna, enako kot navaden hibrid ne polni, če je polna zarad dolgega spusta.

Vendar pa je treba opozoriti, da se pri polnjenju baterije na ta način poveča poraba goriva in zmanjša učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.

To je popolna neumnost. S polnjenjem baterije z motorjem se povečuje učinkovitost celega pogona, ne pa zmanjšuje. Če bi bilo to res, potem ne-phev hibrid enostavno ne bi deloval. Pa seveda deluje.

hojnikb je izjavil:

PHEV je v resnic čisto brezveze, razn če ma res veliko baterijo (beri 20kWh ali več). Ker sicer stalno polnel tisto mičkeno baterijo, jo ciklaš v nedogled, hkrati pa nihče nima vodno hlajene, tko da je degradacija še tolk večja.

Totalna bedarija.

PHEV je v resnici bedarija, to se strinjam, ampak razlog, ki si ga napisal, je pa čisto napačen. In z večjo baterijo je samo še večja bedarija.


V resnic je to čist legit razlog. Recimo da imaš PHEV z 50km realnega dosega. Dnevno delaš 30-50km (sluzba whatever) kar je dokaj tipično. Torej si rečeš kul, bom kupov PHEV in se skos vozu na elektriko, k grem daleč pa bencin. Super legit profit, prefect thing. In potem ugotoviš, da boš takšen PHEV za namen sluzbe filal vsaj 250x na leto. To je 250 charge ciklov. Nič vodno hlajeno. Gremo stavit kolk ciklov bo taka baterija zdrzala, dokler bo mela še uporabn domet?
#brezpodpisa

Utk ::

Te baterije v resnici niso nikoli strašno obremenjene, ker takoj ko ti malo bolj pritisneš, se itak vklopi ice motor. V resnici to ne deluje tako, da bi vozil strogo na elektriko dokler imaš kaj baterije. Niti se nikoli globoko ne izpraznejo niti napolnejo niti hitro napolnejo.
Vsaj dobri phev bi morali upoštevat tudi to, ja. Če je bateriji vroče, da začne delat ice motor dokler se malo ne shladi. Pa tudi če ti pri takem avtu pade domet za 1/3, so what, sej itak nikoli ni bil ne vem kaj. Večina slabih phev ima veliko večje probleme od degradacije baterije, dobri phev, teh je bolj malo, pa nimajo niti s tem niti s čim drugim, imajo pa te probleme, ki so nujni za take avte. Majhen prtljažnik in/ali velika teža in/ali slab domet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Uglavnem "jack" of all trades, master of none.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

A ni tko da pri nekaterih hibridih lahko do dolocene mere rocno preklopis na baterijo ali ice?
Ni to mel golf hibrid pa toyota en gumb zato?

Ce si dal na elektriko je bil kao v eco nacinu in forsiral baterijo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Gregor P ::

To že, ampak takoj ko pa malo bolj na gas pritisneš, se pa zažene MNZ/ICE motor.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ropo009 ::

Še enkrat hvala za mnenja in razlage.

PHEV bi bil opcja, če bi ga lahko polnil doma in
bi tako pokrival mesto skoraj v celoti.

HEV ne vem, koliko bi dejansko pokrival mesto glede na
relacije (vsakodnevne)

Kot kaže, bo še nekaj let bencin...

a_borlak ::

Prednost HEVa je v tem, da imaš vsaj v mestu normalno porabo. Če nimaš veliko mestne vožnje, ti je potem res vseeno.

Utk ::

a_borlak je izjavil:

Prednost HEVa je v tem, da imaš vsaj v mestu normalno porabo. Če nimaš veliko mestne vožnje, ti je potem res vseeno.

Dejte nehat s temi neumnostmi. Hibrid deluje tudi na avtocesti. Si upam trdit da do 160 na uro ne porabi več od dizla, v vseh drugih primerih pa porabi bistveno manj.

Curve Ball ::

Ti kar trdi. Mazdin 3.3 litrski dizel v 2+ tonskem cx60 porabi na avtocesti že pri 120kmh manj kot praktično vsak hibrid v toyotinih jajcih...

Utk ::

To že, ampak moraš pa pazit, če se predolgo pelješ 110 po avtocesti, mu začne nafta v kabino tečt, ker se mu tank hitro napolne.

Curve Ball ::

Pravi komedijant. Si sigurno vratar po poklicu.

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Curve Ball ::

Ne. Dizel. Saj o tem govorim da dizel porabi manj kot vsak phev

Skyactiv D

Zgodovina sprememb…

twom ::

Utk je izjavil:

...
Še mal konkretno...
Kater električni (ali hibrid) avto voziš? Koliko si dal zanj? Koliko kilometrov letno delaš?

Da naredim izračun koliko te stane prevožen kilometer.

Moj starejši ICE, amortizacija... (skoraj) nič, servis... morda par 100 eur kakšno leto, obraba gum... letne se obrabijo v sedmih letih (195/65R15), registracija 350 eur (zavarovanje osnovno), vinjeta, poraba med 6.5 in 7.5, odvisno kolk ga tiščim, krajevna vožnja je pa tut samo 5.5, 15.000 km na leto, menjava olja enkrat na 25 kkm. To je pa to se mi zdi.

Na vrsti si...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

twom ::

Moj izračun na leto
1600 gorivo (150 x 7,5 x 1.416)
100 gume (tadrage Bridgestone letne na 7 let in Ultragrip 9 zimske na 10 let)
350 registracija
110 vinjeta
200 popravila (kakšno leto nič)
200 servis (olje na 25 kkm, svečke na 50 kkm, ostalega ne rabim menjat)
1000 amortizacija (bolj verjetno par 100 eur)
skupaj me vozilo stane 3560 EUR na leto (se je za zamislit koliko nas stane ta luksuz), prevozim 15.000 km

23 centov na prevožen kilometer (če upoštevam samo gorivo me pride kilometer 11 centov)

Sedaj pa prosim za tvoj izračun.

Domnevam da sta bistveni postavki izguba vrednosti in nova baterija (če sta pri meni olje in svečke).
Gume so verjetno dražja in se bolj obrabljajo zaradi večje teže (moj ima 1350 kg)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

Utk ::

twom je izjavil:

Utk je izjavil:

...
Še mal konkretno...
Kater električni (ali hibrid) avto voziš? Koliko si dal zanj? Koliko kilometrov letno delaš?

Da naredim izračun koliko te stane prevožen kilometer.

Moj starejši ICE, amortizacija... (skoraj) nič, servis... morda par 100 eur kakšno leto, obraba gum... letne se obrabijo v sedmih letih (195/65R15), registracija 350 eur (zavarovanje osnovno), vinjeta, poraba med 6.5 in 7.5, odvisno kolk ga tiščim, krajevna vožnja je pa tut samo 5.5, 15.000 km na leto, menjava olja enkrat na 25 kkm. To je pa to se mi zdi.

Na vrsti si...

Sem napisal že velikokrat. Corolla karavan 2,0. Ne računam kolk stane proti staremu bencinarju, ker takega sem imel prej in sigurno je bil cenejši. Ni imel pa opreme iz 21. stoletja, radarjev, kamere, avtomatske dolge luči, android auto, itd. Nisem niti računal kolk je dražji od osnovnega bencinarja istega avta, ker me 110 konjev in ročni menjalnik nista zanimala. To sem imel že prej, in lahko bi imel še 10 let. Toyotin hibrid stane enako kot kakšen nov dizel, tako da tu ni nobene razlike. Se pa zame lepše vozi. Po mestu in po lokalnih cestah je itak milina, po AC se pa voziš 130 z 2000 obrati in še kaj manj. Ko je treba zamenjat gume, jih zamenjam, ko je prazen, ga napolnem, itd. Ima 10 let garancije. Če bo v tem času nek eletrični, ki ga bom res hotel, bom menjal, če ne, pač ne. Sigurno ne bom šel iz tega nikoli nazaj na bencin ali dizel. Nikoli nisem niti računal kolk stane na leto stvar, ki je itak rabiš. Ne stane pa tolk da bi to kakorkoli vplivalo na karkoli drugega.
Sem pa računal to pri rabljenem leafu. Z njim naredimo 16, 17,000 na leto, strošek morda za 40 evrov polnilnic, ostalo iz elektrarne. Gume navadne 205/55/16, letni servis pomeni menjavo kabinskega filtra. Cestnine ni, zavarovanje tistih 150 evrov osnovnega. Kadarkoli ga prodam bom za njega dobil najmanj nakupno ceno minus prihranek od goriva. Kot da izgube vrednosti ni. Zdaj ga imamo dobro leto, prodajajo se še zmeraj za isto ceno kot lani. V 5 letih bo mu cena padla, ampak sigurno ne za več kot 7 jurjev kolk se z njim prišpara v tem času. Ta je za kratke relacije in na takih se vozi super. Do 110 lepo potegne, v tišini, menjat ni treba, nekaj opreme ima, rikverc kamera, keyless, "webasto" prek telefona. Veliko boljši od kakega cliota in podobno, tudi večji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

twom ::

Utk je izjavil:

...V 5 letih bo mu cena padla, ampak sigurno ne za več kot 7 jurjev kolk se z njim prišpara v tem času...
Funkcionalna pismenost mi pravi, da si na nuli in da nisi nič prišparal napram nekomu z ICE.

Sicer pa... vse super. Naredi še izračun, da bomo lahko primerjal.

Šele po prikazanem izračunu boš zame kredibilen, da takrat pa samo EV terorist in nakladač. Thanks 8-)

Utk ::

Funkcionalna pismenost mi pravi, da si na nuli in da nisi nič prišparal napram nekomu z ICE.

Funkcionalna pismenost mi pravi, da nisi funkcionalno pismen. Ice avtu bi v 5 letih cena padla za 4,5 jurjev. Vsaj tolk prišparam proti njemu.
Izračune sem že velikokrat napisal. Če ga zvoziš do konca, rabljenega za 13, 14 jurjev, na gorivu in servisih prišparaš tolk kolk si dal za njega. Kar pomeni, da si ga dobil "zastonj".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

Kaj pa če se nekdo preprosto raje vozi z EVjem kot z ICEjem?

Utk ::

Šele po prikazanem izračunu boš zame kredibilen, da takrat pa samo EV terorist in nakladač. Thanks

Jaz sem kupil to kar pravim. Nakladači ste vi, ki pravite, da je dizel boljši, kupujete pa izrabljene nemške dizle z izrezanimi filtri.

Utk ::

tadrage Bridgestone letne na 7 let in Ultragrip 9 zimske na 10 let

Super, res...

Mato989 ::

Eni ne dojamete da nov ICE se računa s starim bencinarjem ali dizlom KOMOT... bistvo avta je prevoz o točke A do točke B... če to zmore je ostalo luksuz. In če stane ICE 19k, rabljen dizl pa 3k se tako računa koliko let bo treba da boš na nuli ali v plusu z EV
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

In če stane ICE 19k, rabljen dizl pa 3k se tako računa koliko let bo treba da boš na nuli ali v plusu z EV

Ne razumem. Koliko let bo potrebnih, da boš ti s tisto kio na nuli proti garjam, ki si jih imel prej?
Če primerjaš starega megana dizla s teslo ali novo toyoto, normalno, da je stari megan cenejši. Čeprav tudi tu bi lahko obstajal scenarij po katerem ne bi bil, ampak ok, to je redkost.
Če pa hočeš avto, ki ima neko opremo, ki dela, itd, pa primerjaš take avte med seboj.
Ker lahko tudi vzameš 10 let staro toyoto, ki bo dražja za kupit od starega megana, ampak z dobrim razlogom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Zdaj se tu kregate kdo vec prispara in s katerim avtom? Whyyy?

Itak da imas dva avta, enga za zabavo in enga za sparanje.
Zato pa je dovolj tudi 10 let star turbodizel z 5 litri porabe.
Tistih par evrov gor dol se pa ne racuna, kdaj pridem na nulo pa podobne fore.

Avto je luksus od A do B ali se vec, je vecji ali manjsi luksus.

V bistvu ne prisparas nic, samo prilagajas nivo luksusa.

PS: Dajete gume v izracun? A se keri avto pelje brez gum?
Primerjate zavarovanja? A se kdo vozi brez zavarovanja in registracije?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kixs ::

Logicno, celo zivljenje je en luksus.

Ce pa ze delas izracun, potem moras seveda upostevati vse. Vse kar placas.

Utk ::

Kater avto se bolj splača med podobnimi, ko se odločiš kaj približno bi imel. Star clio proti novemu karavanu pač ni isto.
Meni so najbolj smešni kupci velikih premiumov za 15, 20 jurjev. Ni nek premium, ker so stare garje, niso pa niti poceni za vzdrževat.

m0LN4r ::

Za lasten izracun ja, se vedno pa imata oba avta 4 gume, ne gled na porabo.
Razen, ce je kdo kupil avto brez gum.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mato989 ::

Utk je izjavil:

In če stane ICE 19k, rabljen dizl pa 3k se tako računa koliko let bo treba da boš na nuli ali v plusu z EV

Ne razumem. Koliko let bo potrebnih, da boš ti s tisto kio na nuli proti garjam, ki si jih imel prej?
Če primerjaš starega megana dizla s teslo ali novo toyoto, normalno, da je stari megan cenejši. Čeprav tudi tu bi lahko obstajal scenarij po katerem ne bi bil, ampak ok, to je redkost.
Če pa hočeš avto, ki ima neko opremo, ki dela, itd, pa primerjaš take avte med seboj.
Ker lahko tudi vzameš 10 let staro toyoto, ki bo dražja za kupit od starega megana, ampak z dobrim razlogom.


Ja ampak ti moras racunat efektivno koliko oseba porabi

Nikakor nismo vso enaki

Moj stari megane je cisto ok in laufa naprej in se uporablja

Ti pa pravis da je rabljen megane bencinar 1.6 16v 2006 letnik slab za 73 letno gospo ki mesecno nardi 200km ker je kot kaze nov ev cenejsi samo je treba gospe 73 letni razlozit kako je za njo cenejse ce da 20k za novega ev kot pa placa 1.35eur bencina na liter za 200km mesecno in kdaj bo z evjem v plusu in ce bo takrat se ziva
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

m0LN4r ::

Sej to delajo dilerji avtov, 60 letnikom prodajo avto ranga id.5 al kako teslo, z reklamo, da se splaca. V resnici, da se jim do smrti povrne.
Lahk bi pa se 10 let vozli trenutni avto, pa se naslednika nabavli za trikrat manj.
Za tistih 4x na teden do spara, dohtarja pa tu pa tam vnuke pogledat.

Moras ze delat okol vsaj 20.000km da se nabava novega EVja res hitro splaca, ce se je kredit za SE ze povrnil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

In če stane ICE 19k, rabljen dizl pa 3k se tako računa koliko let bo treba da boš na nuli ali v plusu z EV

Ne razumem. Koliko let bo potrebnih, da boš ti s tisto kio na nuli proti garjam, ki si jih imel prej?
Če primerjaš starega megana dizla s teslo ali novo toyoto, normalno, da je stari megan cenejši. Čeprav tudi tu bi lahko obstajal scenarij po katerem ne bi bil, ampak ok, to je redkost.
Če pa hočeš avto, ki ima neko opremo, ki dela, itd, pa primerjaš take avte med seboj.
Ker lahko tudi vzameš 10 let staro toyoto, ki bo dražja za kupit od starega megana, ampak z dobrim razlogom.


Ja ampak ti moras racunat efektivno koliko oseba porabi

Nikakor nismo vso enaki

Moj stari megane je cisto ok in laufa naprej in se uporablja

Ti pa pravis da je rabljen megane bencinar 1.6 16v 2006 letnik slab za 73 letno gospo ki mesecno nardi 200km ker je kot kaze nov ev cenejsi samo je treba gospe 73 letni razlozit kako je za njo cenejse ce da 20k za novega ev kot pa placa 1.35eur bencina na liter za 200km mesecno in kdaj bo z evjem v plusu in ce bo takrat se ziva

Lahko citiraš kje sem kaj takega napisal? Ravno obratno, napisal sem, da je stari megane in clio cenejše od vsega, razen kakih redkih scenarijev. Ne moreš pa tega primerjat z novo teslo in rečt, da si pametnejše od kupce tesle, ker si prišparal 30 jurjev proti njemu.

WizzardOfOZ ::

najlepši travniki pokriti z milijoni plat solarnih celic niso prihodnost, oziroma ne smejo biti. bo treba ukinit in zbit iz glave bedarije o solarnih elektrarnah. in dokler ne bo novih JE, tudi EV prepovedat prodajat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

pa zram se prepovedat ICEje, k smo ze tle..
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

dokler nimaš zamenjave, ni potrebe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

seveda mas zamenjavo...
#brezpodpisa

Zimonem ::

Kaj pa ora good cat ima kdo?

Apofis ::

hojnikb je izjavil:

seveda mas zamenjavo...

Tole zdej ni zamenjava. To je samo prcanje srednjega ter nižjega sloja s strani višjega...

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

In če stane ICE 19k, rabljen dizl pa 3k se tako računa koliko let bo treba da boš na nuli ali v plusu z EV

Ne razumem. Koliko let bo potrebnih, da boš ti s tisto kio na nuli proti garjam, ki si jih imel prej?
Če primerjaš starega megana dizla s teslo ali novo toyoto, normalno, da je stari megan cenejši. Čeprav tudi tu bi lahko obstajal scenarij po katerem ne bi bil, ampak ok, to je redkost.
Če pa hočeš avto, ki ima neko opremo, ki dela, itd, pa primerjaš take avte med seboj.
Ker lahko tudi vzameš 10 let staro toyoto, ki bo dražja za kupit od starega megana, ampak z dobrim razlogom.


Ja ampak ti moras racunat efektivno koliko oseba porabi

Nikakor nismo vso enaki

Moj stari megane je cisto ok in laufa naprej in se uporablja

Ti pa pravis da je rabljen megane bencinar 1.6 16v 2006 letnik slab za 73 letno gospo ki mesecno nardi 200km ker je kot kaze nov ev cenejsi samo je treba gospe 73 letni razlozit kako je za njo cenejse ce da 20k za novega ev kot pa placa 1.35eur bencina na liter za 200km mesecno in kdaj bo z evjem v plusu in ce bo takrat se ziva

Lahko citiraš kje sem kaj takega napisal? Ravno obratno, napisal sem, da je stari megane in clio cenejše od vsega, razen kakih redkih scenarijev. Ne moreš pa tega primerjat z novo teslo in rečt, da si pametnejše od kupce tesle, ker si prišparal 30 jurjev proti njemu.


Ja ampak tudi ne mores rect da je ev cenejsi od iceja overall

Za vecino folka ni razen ce imas znj pogojev dosezenih
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Še enkrat, kje sem to napisal?

DamijanD ::

Medtem je BYD na kitajskem prehitel VW - nisem niti vedel, da so tam še (bili) vodilni
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

seveda mas zamenjavo...


In kaj je zamenjava za ICE? Vsi travniki pokriti s solarnimi paneli?
Sem bil na Korziki. Nekoč lepi travniki, narava, danes pokrita s solarnimi paneli. Je to rešitev?
Jaz mislim da ne. In nočem take rešitve. Se strinjam, da strehe pokrijemo s paneli, travnikov, hribov in zemlje pa ne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Kripto mesi ::

hojnikb je izjavil:

pa zram se prepovedat ICEje, k smo ze tle..

tebi se je tudi odpeljalo. še ne dolgo nazaj drkal na dizel bmw, potem plin dacio zdaj pa na električarje

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

seveda mas zamenjavo...


In kaj je zamenjava za ICE? Vsi travniki pokriti s solarnimi paneli?
Sem bil na Korziki. Nekoč lepi travniki, narava, danes pokrita s solarnimi paneli. Je to rešitev?
Jaz mislim da ne. In nočem take rešitve. Se strinjam, da strehe pokrijemo s paneli, travnikov, hribov in zemlje pa ne.

ne, solarni paneli na vsako streho, tam k sodijo. Pa kakšen nek še. Pa imamo vsaj pri nas čisto dovolj energije za _vse_ avtomobile na elektriko.
#brezpodpisa

pegasus ::

Avtomobile moramo prekrit s solarnimi paneli! ;)

hojnikb ::

Kripto mesi je izjavil:

hojnikb je izjavil:

pa zram se prepovedat ICEje, k smo ze tle..

tebi se je tudi odpeljalo. še ne dolgo nazaj drkal na dizel bmw, potem plin dacio zdaj pa na električarje

men se nič ni odpeljalo, vam se je odpeljal, k vse hlape vdihavate. Uporabljam to, kar pač mam, ta trenutek pač smrdljiv dizel. Ti pa kr lepo v gostilno s passat tdijem se koma napit in potem domov ženo pretepst, k taprav slovenc!

pegasus je izjavil:

Avtomobile moramo prekrit s solarnimi paneli! ;)

Sounds good, doesn't work. Razn če šteješ kot avtomobil tudi 3 cikle, k se pretvarjajo da so avtomobil.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pegasus ::

It does work ... če prenehamo z energetsko dekadenco in se prilagodimo novi energijski realnosti.

hojnikb ::

Na 4 kolesnem avtomobilu stvar ne deluje. Tudi 4 kolesn EV z najvišjo učikovitostjo nima dovolj površine na strehi in havbah, da bi čez dan spravu skup kaj uporabnega dosega. Razn če začnemo delat panele z 90% izkoristkom (hint: jih nebomo nikol).

Lahko se pa seveda okol preseravaš z aptero s 3 kolesi, ampak to pač ni avtomobil, ampak igrača k jo furajo prepotentni kalifornijci.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

fikus_ ::

Taksni paneli na avtu so dovolj za minimalno prezračevanje potniskega prostora, pogon ventilatorja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

Na 4 kolesnem avtomobilu stvar ne deluje.
Dokler tehta dve toni, res ne. Če pa primerno shujša, je energije iz fotovoltaike vrh glave dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()
««
19 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058129256 (89321) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633513 (30044) bluefish

Več podobnih tem