Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
fikus_ ::
Pegasus je delničar aptere in upa, da bo zaslužil. Podobno warpedone s teslo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
pegasus ::
Zaslužek tu bo zgolj stranski efekt, primarna motivacija je preživetje in človeka dostojno življenje še v tem stoletju.
WizzardOfOZ ::
LOL, ti imaš neko vesoljsko tehnologijo, za 4 evre se nismo vozili niti ko je bil plin po 48 centov.
Če bi se na plin vozilo za 4 evre, ga nihče ne bi imel, ker se bi potem vozili na bencin za 6 in bi blo to brez veze.
tehnologija gre naprej. sam eni ste pač fouš, kot vedno.
mogoče se vozi z 1.0 dačijo al pa tistga subaruja goni pr 70km/h, da pride do tistih 6 litrov porabe plina.
110 po avtocestah, drugje pa po omejitvah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Utk ::
Tehnologija gre naprej ja, samo da v tvojem primeru to pomeni, da gre hitrost bolj nazaj.
Sej 60 tam kjer je 90 je tudi po omejitvah.
110 po avtocestah, drugje pa po omejitvah.
Sej 60 tam kjer je 90 je tudi po omejitvah.
WizzardOfOZ ::
kjer je 90 grem 90, samo po avtocestah vozim počasneje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Drugi delajo dizle, downsizing, turbake, ni da ni, še zmeraj poraba 6 do 7, kakšen hibrid morda pod 6, subaru fukne plin z 20% nižjo kalorično vrednostjo v navadnega bencinarja in evo ti ga, poraba 5 pa pol.
WizzardOfOZ ::
te boli, ane.
deugi se bodo morali še marsikaj naučit.
deugi se bodo morali še marsikaj naučit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Ne. Vsi vemo kako moraš vozit bencinarja 1,6 brez turbine da imaš porabo 4,8 kar bi bil ekvivalent tvoji porabi plina. Prvi korak je, da najdeš en visok hrib...
pegasus ::
Ne rabiš hriba. Po ravnem gre 1.6 suby lepo s 5.2 pri 70kmh. Preverjeno na relaciji Lj - Lendava.
Utk ::
No, se pravi da imam prav. Kako ga pa spraviš pod 5? S hribom.
Ne bom niti vprašal zakaj si se vozil 70 od Lendave do Ljubljane...
Ne bom niti vprašal zakaj si se vozil 70 od Lendave do Ljubljane...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Buggy ::
nebivedu spet malce naklada...Subaru XV 1.6 115KM z LPG ima na spritmonitorju kar lepo povprecje 10l plina na 100km ..nebivedu pa to nekako cudezno razpolovi
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
...noben ti ni fous ne za tak avto se manj za tako voznjo, se ti bo se avto pokavru, ce bos to delal
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
...noben ti ni fous ne za tak avto se manj za tako voznjo, se ti bo se avto pokavru, ce bos to delal
Mato989 ::
Ne rabiš hriba. Po ravnem gre 1.6 suby lepo s 5.2 pri 70kmh. Preverjeno na relaciji Lj - Lendava.
Problem je da se samo butl pelje 70km na relaciji Lendava - LJ... normalen ima hitrost 100km+ na uro takrat pa več ne žere niti blizu 6 ampak kar bližje 8,5...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
asdf_jklc ::
Tehnologija gre naprej ja, samo da v tvojem primeru to pomeni, da gre hitrost bolj nazaj.
110 po avtocestah, drugje pa po omejitvah.
Sej 60 tam kjer je 90 je tudi po omejitvah.
Poraba na avtocesti pr mojem dizlu karavan s 120 konji
- 100 3.5 / 100
- 110 4.0 / 100
- 120 4.6 / 100
- 130 5.3 / 100
Ce ga pa tiscis 180 pol pa lahk prides na 9l. Porabo med 6 in 7 imam na druzinskem enoprostorcu s 160 konji in bencinarju
Utk ::
Ja, če se voziš za tistim čarovnikom, ti čist verjamem...
Raje napišite, če že morate kaj pisat sploh, zarad mene ni treba, koliko km naredite ne leto in kolk litrov ste natočili not v enem letu. Vse drugo je larifari. Porabo si bomo pa potem že sami izračunali, "hitrost" pa tudi.
Raje napišite, če že morate kaj pisat sploh, zarad mene ni treba, koliko km naredite ne leto in kolk litrov ste natočili not v enem letu. Vse drugo je larifari. Porabo si bomo pa potem že sami izračunali, "hitrost" pa tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Moja je v 6 mesecih nardila 7.000 km in porba je 5,4l/100
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
a_borlak ::
Ne rabiš hriba. Po ravnem gre 1.6 suby lepo s 5.2 pri 70kmh. Preverjeno na relaciji Lj - Lendava.
Pri 70 ima e-Up po ravnem porabo okoli 8 - 9 kWh/100km, pred leti so na relaciji Lendava - Koper imeli porabo pod 10kWh/100km, pa niso vozili 70 po AC, samo povem. Aja, to je ekvivalent 0,8l/100km bencina, če gledamo energetsko vrednost, če bi se šli še pretvorbo bencina v elektriko, bi bili še vedno okoli 2,5l/100km. Če smo ravno pri učinkovitosti.
pegasus ::
Da ... Zato pa čakamo na aptero :-) Bo imela nižje številke porabe pri višjih hitrostih, pa še doseg za čez celo Evropo.
Buggy ::
Pri nas je pa tako.
Ce vozi samo zena je poraba pod 7, ce oba je 7.5, ko je 8+ pa jaz cistim DPF
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
...vse seveda realni pogoji... voznja po hribovitih cestah in ovinkih + mestna guzva...dalec od laboratorijskih pogojev na AC ravninah vozeno za sleparji po moznosti z rahlim spustom
sicer pa smo spet zasli v klasicni ST derail...kdo ma manjsga, merjeno na dve decimalke natancno
Pa BTW: BC vam laze pa se sami ne veste...meritve se dela na poln tank in preracuna na kilometre
Ce vozi samo zena je poraba pod 7, ce oba je 7.5, ko je 8+ pa jaz cistim DPF
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
...vse seveda realni pogoji... voznja po hribovitih cestah in ovinkih + mestna guzva...dalec od laboratorijskih pogojev na AC ravninah vozeno za sleparji po moznosti z rahlim spustom
sicer pa smo spet zasli v klasicni ST derail...kdo ma manjsga, merjeno na dve decimalke natancno
Pa BTW: BC vam laze pa se sami ne veste...meritve se dela na poln tank in preracuna na kilometre
hojnikb ::
Pa BTW: BC vam laze pa se sami ne veste...meritve se dela na poln tank in preracuna na kilometre
Še to ni čisto natančno, ker tudi števec kilometrov laze, pravtako pumpa, ki črpa gorivo :)
#brezpodpisa
Buggy ::
vsekakor a dalec od tega, ko ti BC pretirava za cel liter...je pa prisla na OBD11 sedaj opcija da zadevo lahko skalibriras v + in tudi -...priloznost za nadebudne drekace, da se malo bolj pofejkajo v minus in postajo po forumih, ker je v zablodi pac lepse ziveti
Curve Ball ::
Ne rabiš hriba. Po ravnem gre 1.6 suby lepo s 5.2 pri 70kmh. Preverjeno na relaciji Lj - Lendava.
Pri 70 ima e-Up po ravnem porabo okoli 8 - 9 kWh/100km, pred leti so na relaciji Lendava - Koper imeli porabo pod 10kWh/100km, pa niso vozili 70 po AC, samo povem. Aja, to je ekvivalent 0,8l/100km bencina, če gledamo energetsko vrednost, če bi se šli še pretvorbo bencina v elektriko, bi bili še vedno okoli 2,5l/100km. Če smo ravno pri učinkovitosti.
ja, samo pujsi nočejo e-up pri nas prodajat. Na Irskem ga pa lahko kupiš...
trancer01 ::
pegasus ::
Ti že razmišljaš kot stari rimljani na poti v propad imperija ... jaz bi raje videl civilizacijo cveteti še vsaj nekaj stoletij.
ropo009 ::
Hi,
mesečne relacije, ki jih opravljamo:
90 x 5 km (mesto)
6 x 35 km (AC)
občasne vikend relacije > 150km (ena smer, kombinirano)
Mesta ne moremo optimizirati - smo preverjali
različnje scenarije a ne gre.
Kako bi se v tem primeru obnesel plugin hibrid?
Na (začetnih in končnih) lokacijah namreč ni
možnosti polnjenja.
Lp.
mesečne relacije, ki jih opravljamo:
90 x 5 km (mesto)
6 x 35 km (AC)
občasne vikend relacije > 150km (ena smer, kombinirano)
Mesta ne moremo optimizirati - smo preverjali
različnje scenarije a ne gre.
Kako bi se v tem primeru obnesel plugin hibrid?
Na (začetnih in končnih) lokacijah namreč ni
možnosti polnjenja.
Lp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ropo009 ()
b3D_950 ::
Cveteli bomo v dimu nemškega in kitajskega premoga.
China is currently building new coal power plants. According to a report by Global Energy Monitor, China is constructing or planning to build 73.5 gigawatts (GW) of new coal-fired power capacity, which is more than the entire coal-fired capacity of Germany, Poland, and Vietnam combined. This development is in contrast to China's pledge to become carbon neutral by 2060 and reduce its coal consumption.
China is currently building new coal power plants. According to a report by Global Energy Monitor, China is constructing or planning to build 73.5 gigawatts (GW) of new coal-fired power capacity, which is more than the entire coal-fired capacity of Germany, Poland, and Vietnam combined. This development is in contrast to China's pledge to become carbon neutral by 2060 and reduce its coal consumption.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
feryz ::
Leta 2060 bo Kitajska zaprla popolnoma vse elektrarne na premog. Celo še prej, 2035 jih bodo zaprli.
Če jim jih bo uspelo dokončati do takrat. Ker če ni še odprta, jo tudi zapreti ne moreš.
Res, do leta 2035, majke mi. Prisežem pri lastni komunistični partiji.
Če jim jih bo uspelo dokončati do takrat. Ker če ni še odprta, jo tudi zapreti ne moreš.
Res, do leta 2035, majke mi. Prisežem pri lastni komunistični partiji.
Gregor P ::
Da ... Zato pa čakamo na aptero :-) Bo imela nižje številke porabe pri višjih hitrostih, pa še doseg za čez celo Evropo.
… boljše da potem uredimo javni prevoz; ker povsem oskubljeni avti res niso smiselni za potratno individualno prevažanje iz točke na točko (in to zgolj samo osebe, brez tovora - slednje bi morali transportirati posebej).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
sejalecx ::
A je komu jasno kaj dogaja folku na avto.net, ki prodaja svoje Tesle za več kot je cena nove (-subvencija)? Pri M3/Y so takšni praktično vsi.
Preponosni ali samo upajo, da bo "jutri" prišlo do podražitve?
Preponosni ali samo upajo, da bo "jutri" prišlo do podražitve?
mugen999 ::
Loh jih prodajajo za kolikor hočejo. Samo prodali jih nebojo. Če greš danes na teslino stran obkljulat novo teslo piše rok dobave, april-julij 2023. Tako da good luck tistim na avtonetu z zvoženimi teslami katere nič več po novem ne dišijo. Nočejo dojet da če se je cena novim znižala se je tudi starim. Itak pa ti ki zdaj prodajajo rabljene tesle so kupili nove, in ti še vedno imajo denar, ampak probajo pa lahko kot vsak.
kixs ::
Ob prvem znizanju so po kaksnem tednu cene padle tudi na avto netu. Pred kaksnim tednom se je ena M3 prodajala za cca 31K€ (ce me spomin ne vara, letnik 2020 in nekje 80kkm navozenih).
Mene se bolj cudijo cene rabljenih ostalih EV.
Mene se bolj cudijo cene rabljenih ostalih EV.
mugen999 ::
… boljše da potem uredimo javni prevoz; ker povsem oskubljeni avti res niso smiselni za potratno individualno prevažanje iz točke na točko
Ja ampak tako smo se navadili. Da se pred bajto vsedeš v avto in odpelješ. Drugače se moraš pa pozanimat kdaj pelje bus, vlak, s kolesom priti do postaje, se peljat, se izkrcat, in spet iz postaje priti tja kamor rabiš priti. Zdaj pa naredi matematiko kaj je boljse. Aja pa dan ima se vedno 24 ur, ne 44.
Mene se bolj cudijo cene rabljenih ostalih EV.
Ko vsa ta električno prevozna jajca ne bodo več imela garancije na baterijo in pogonski sklop, teh jajc nihče več zastonj ne bo maral.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mugen999 ()
sejalecx ::
Takole pa to delajo na kitajskem, za 10k super mestni malček. Pa naj še kdo reče, da bomo imeli podoben standard v prihodnosti.
https://cnevpost.com/2023/04/23/byd-sea...
Če se nismo sposobni postavit za lastne interese, ampak samo klečeplazit niti ne moremo druzga pričakovat.
https://cnevpost.com/2023/04/23/byd-sea...
Če se nismo sposobni postavit za lastne interese, ampak samo klečeplazit niti ne moremo druzga pričakovat.
mugen999 ::
Za na šiht vozit in za dnevne opravke bi bil odličen avtoček. Glavni adut je pa cena. El. Smart stane 20k eur, vprasanje je v cem je boljsi od pol cenejsega kitajca. Jaz odgovor ze vem, v ničemer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mugen999 ()
SambaShare ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Se komu sanja, kaj je fora tega oglasa? Neke vrste pranje denarja? Za isti denar dobiš Y (minus subvencija).
Se komu sanja, kaj je fora tega oglasa? Neke vrste pranje denarja? Za isti denar dobiš Y (minus subvencija).
Kebo ::
SambaShare je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Se komu sanja, kaj je fora tega oglasa? Neke vrste pranje denarja? Za isti denar dobiš Y (minus subvencija).
On misli, če je dal on za ta avto 50 jurjev (firme nimajo subvencije), da je vreden 47.
mugen999 ::
Za tak denar dobis novo s zadnjim in sprednjim pogonom, medtem ko ima tale z aneta sam zadi pogon.
a_borlak ::
Hi,
mesečne relacije, ki jih opravljamo:
90 x 5 km (mesto)
6 x 35 km (AC)
občasne vikend relacije > 150km (ena smer, kombinirano)
Mesta ne moremo optimizirati - smo preverjali
različnje scenarije a ne gre.
Kako bi se v tem primeru obnesel plugin hibrid?
Na (začetnih in končnih) lokacijah namreč ni
možnosti polnjenja.
Lp.
Kupi klasičen HEV, nekaj od Toyote, boš prišel najbolje skozi. PHEVi imajo prednost le na papirju, v praksi imaš višje stroške zaradi dvojnih sklopov, pa še dragi so, tudi poraba je kar visoka na račun teže. Mislim, moje mnenje.
pegasus ::
O kul ... še en proper "form follows function" design:
Sem zihr, da bo še v tem desetletju viden kako vozi mulce v šolo :D
Sem zihr, da bo še v tem desetletju viden kako vozi mulce v šolo :D
ropo009 ::
Hvala za mnenje.
Še eno vprašanje bi imel: ali pri phev-u če deluje klasični motor le ta polni
tudi baterijo ali ne? Nekje zasledim da lahko polnijo, nekje pa da ne.
Glede na relacije bi ustrezala večja baterija (hev je nima), edino polnjnje je (mali/veliki) problem.
Še eno vprašanje bi imel: ali pri phev-u če deluje klasični motor le ta polni
tudi baterijo ali ne? Nekje zasledim da lahko polnijo, nekje pa da ne.
Glede na relacije bi ustrezala večja baterija (hev je nima), edino polnjnje je (mali/veliki) problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ropo009 ()
b3D_950 ::
Pri priključnem hibridnem vozilu (PHEV) se lahko klasični motor uporablja za polnjenje baterije med vožnjo, vendar pa ni vedno tako. Na splošno lahko rečemo, da se baterija polni na dva načina: prek polnilne enote, ki jo priključimo v električno omrežje, ali pa prek regenerativnega zaviranja, ko se del kinetične energije vozila med zaviranjem pretvori v električno energijo in se shrani v baterijo.
Klasični motor pri PHEV-u se običajno uporablja kot pomoč pri vožnji, ko baterija nima dovolj napolnjenosti ali pa kot glavni vir pogona, ko se baterija izprazni. V slednjem primeru pa se lahko klasični motor uporablja tudi za polnjenje baterije. Vendar pa je treba opozoriti, da se pri polnjenju baterije na ta način poveča poraba goriva in zmanjša učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
Klasični motor pri PHEV-u se običajno uporablja kot pomoč pri vožnji, ko baterija nima dovolj napolnjenosti ali pa kot glavni vir pogona, ko se baterija izprazni. V slednjem primeru pa se lahko klasični motor uporablja tudi za polnjenje baterije. Vendar pa je treba opozoriti, da se pri polnjenju baterije na ta način poveča poraba goriva in zmanjša učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
hojnikb ::
PHEV je v resnic čisto brezveze, razn če ma res veliko baterijo (beri 20kWh ali več). Ker sicer stalno polnel tisto mičkeno baterijo, jo ciklaš v nedogled, hkrati pa nihče nima vodno hlajene, tko da je degradacija še tolk večja.
Totalna bedarija.
Totalna bedarija.
#brezpodpisa
Utk ::
Say what? Pri PHEV in pri navadnem hibridu motor enako polne baterijo. Tu ni dost razlike. Seveda jo PHEV dokler je polna od polnjenja iz vtičnice ne polni, ker je že polna, enako kot navaden hibrid ne polni, če je polna zarad dolgega spusta.
To je popolna neumnost. S polnjenjem baterije z motorjem se povečuje učinkovitost celega pogona, ne pa zmanjšuje. Če bi bilo to res, potem ne-phev hibrid enostavno ne bi deloval. Pa seveda deluje.
PHEV je v resnici bedarija, to se strinjam, ampak razlog, ki si ga napisal, je pa čisto napačen. In z večjo baterijo je samo še večja bedarija.
Vendar pa je treba opozoriti, da se pri polnjenju baterije na ta način poveča poraba goriva in zmanjša učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
To je popolna neumnost. S polnjenjem baterije z motorjem se povečuje učinkovitost celega pogona, ne pa zmanjšuje. Če bi bilo to res, potem ne-phev hibrid enostavno ne bi deloval. Pa seveda deluje.
PHEV je v resnic čisto brezveze, razn če ma res veliko baterijo (beri 20kWh ali več). Ker sicer stalno polnel tisto mičkeno baterijo, jo ciklaš v nedogled, hkrati pa nihče nima vodno hlajene, tko da je degradacija še tolk večja.
Totalna bedarija.
PHEV je v resnici bedarija, to se strinjam, ampak razlog, ki si ga napisal, je pa čisto napačen. In z večjo baterijo je samo še večja bedarija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
b3D_950 ::
Pri uporabi klasičnega motorja pri PHEV-u za polnjenje baterije se poraba goriva poveča in učinkovitost vozila se zmanjša zaradi več razlogov.
Prvič, ko se klasični motor uporablja za polnjenje baterije, se v bistvu proizvaja dodatna električna energija, ki se shranjuje v baterijo. Toda ta dodatna energija prihaja iz motorja, ki za svoje delovanje potrebuje gorivo. Zato se pri polnjenju baterije s klasičnim motorjem poveča poraba goriva, kar lahko zmanjša učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
Drugič, pri uporabi klasičnega motorja za polnjenje baterije se lahko zmanjša učinkovitost samega regenerativnega zaviranja. To je zato, ker se pri polnjenju baterije z motorjem del kinetične energije, ki bi se sicer shranila v baterijo, porabi za gnana klasični motor. Zato lahko uporaba klasičnega motorja za polnjenje baterije zmanjša učinkovitost regenerativnega zaviranja, kar lahko zmanjša skupno učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
Zaradi teh razlogov se pri PHEV-u običajno priporoča, da se baterija čim večkrat polni prek polnilne enote, ki jo priključimo v električno omrežje, saj je to najučinkovitejši način polnjenja in zagotavlja največjo možno zmogljivost baterije. Uporaba klasičnega motorja za polnjenje baterije naj bi bila rezervirana le za izredne primere, ko ni na voljo druge možnosti za polnjenje baterije.
Prvič, ko se klasični motor uporablja za polnjenje baterije, se v bistvu proizvaja dodatna električna energija, ki se shranjuje v baterijo. Toda ta dodatna energija prihaja iz motorja, ki za svoje delovanje potrebuje gorivo. Zato se pri polnjenju baterije s klasičnim motorjem poveča poraba goriva, kar lahko zmanjša učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
Drugič, pri uporabi klasičnega motorja za polnjenje baterije se lahko zmanjša učinkovitost samega regenerativnega zaviranja. To je zato, ker se pri polnjenju baterije z motorjem del kinetične energije, ki bi se sicer shranila v baterijo, porabi za gnana klasični motor. Zato lahko uporaba klasičnega motorja za polnjenje baterije zmanjša učinkovitost regenerativnega zaviranja, kar lahko zmanjša skupno učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
Zaradi teh razlogov se pri PHEV-u običajno priporoča, da se baterija čim večkrat polni prek polnilne enote, ki jo priključimo v električno omrežje, saj je to najučinkovitejši način polnjenja in zagotavlja največjo možno zmogljivost baterije. Uporaba klasičnega motorja za polnjenje baterije naj bi bila rezervirana le za izredne primere, ko ni na voljo druge možnosti za polnjenje baterije.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Gregor P ::
Pri teh priključnih hibridih, najbrž klasični motor ne gre polniti celotno baterijo, ampak če že, baterijo polni kvečjemu do meja klasičnih hibridov (okoli tistega 1.3 kWh), kjer veliko pomaga tudi regeneracija - skratka gre za krajše obdobje, ki ne bi smelo sedaj tako drastično vplivati na samo porabo goriva. Tako da predvidevam, ko sprazniš ta večji del "priključne" baterije (10-14kWh), bo ta bolj kot ne tudi ostala prazna, dokler jo ne boš šel polniti na polnilnico oz. vtičnico doma.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Toda ta dodatna energija prihaja iz motorja, ki za svoje delovanje potrebuje gorivo. Zato se pri polnjenju baterije s klasičnim motorjem poveča poraba goriva, kar lahko zmanjša učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
Ne, zarad tega se POVEČUJE učinkovitost hibridne vožnje. Če motor NE BI polnil baterije, si z njo kmalu ne bi imel kaj pomagat in bi se tak avto spremenil v navadnega bencinarja, ki porabi 6-7-8 litrov. S tem, da bi vlekel sabo še par 100 kg veliko baterijo za brez veze.
Drugič, pri uporabi klasičnega motorja za polnjenje baterije se lahko zmanjša učinkovitost samega regenerativnega zaviranja. To je zato, ker se pri polnjenju baterije z motorjem del kinetične energije, ki bi se sicer shranila v baterijo, porabi za gnana klasični motor. Zato lahko uporaba klasičnega motorja za polnjenje baterije zmanjša učinkovitost regenerativnega zaviranja, kar lahko zmanjša skupno učinkovitost vozila v načinu hibridne vožnje.
Pri PHEV je to nemogoče, ker ko je enkrat baterija toliko prazna, da je začne polnit motor, je ne boš napolnil z nobenim zaviranjem, tudi z Vršiča dol bolj težko, niti je motor ne napolne kaj dost, ampak toliko, da si z njo lahko pomaga pri pospeševanju, jadranju, itd., kakšen kwh ali 2.
Zaradi teh razlogov se pri PHEV-u običajno priporoča, da se baterija čim večkrat polni prek polnilne enote, ki jo priključimo v električno omrežje, saj je to najučinkovitejši način polnjenja in zagotavlja največjo možno zmogljivost baterije. Uporaba klasičnega motorja za polnjenje baterije naj bi bila rezervirana le za izredne primere, ko ni na voljo druge možnosti za polnjenje baterije.
Se pravi, se priporoča ustavljanje vsakih 40 km na polnilnici?
Kakšno pa je vaše mnenje o e-power pri Nissanu?
lp.
V teoriji je dober, v praksi malo manj. Njegova "prednost" je v tem, da stalno vozi samo na elektriko, motor je samo generator. Ampak to je tudi njegova slabost, ker v nekaterih primerih, ko motor res mora delat, je vseeno najbolj učinkovito, da motor poganja direktno kolesa. Ne pa da se zmeraj najprej energija pretvori v električno. Zato pač porabi malo več kot pa toyote, posebej na avtocesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 132910 (92975) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34428 (30959) | bluefish |