Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Curve Ball ::
A so kaj narobe napisali? To ti priporočajo vsi.
Bom prepustil drugim da si sami ustvarijo mnenje o tvoji referenčni statistično in tehnično "relevantni" spletni strani: https://evclinic.eu
(so mi pa (ker očitno rad bereš tole stran) bolj jasna tvoja stališča v tej temi: nemški avtomobili, Ice, Hybrid je Buuuu, Ev in Tesla je pa Uber alles)
Utk ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če bi dodobra stestiral teslo, bi polovico teh vpoklicev odpadlo.
To je napaka firme, da imajo tako veliko vpoklicev. Nebi jih rabili, ampak ker so dali ven polizdelek, morajo potem toliko vpoklicev delat.
Če bi vsaj malo premislili kakšne neumnosti pišete, bi tudi vi marsikatero manj napisali. Samo da tesla služi s tem, vi pa ne.
Curve Ball je izjavil:
A so kaj narobe napisali? To ti priporočajo vsi.
Bom prepustil drugim da si sami ustvarijo mnenje o tvoji referenčni statistično in tehnično "relevantni" spletni strani: https://evclinic.eu
(so mi pa (ker očitno rad bereš tole stran) bolj jasna tvoja stališča v tej temi: nemški avtomobili, Ice, Hybrid je Buuuu, Ev in Tesla je pa Uber alles)
Oni so ljudje, ki dejansko šraufajo električne avte in hibride. V nasprotju z vami, ki ste jih že videli na slikah. In veste, da gretje sprazni baterijo v treh urah in podobno. Pa seveda, da je 10 let stara baterija za na odpad. Če smo že pri tem kdo je verski fanatik, oni so skritizirali tudi leafa in toyotine hibride, pa imam jaz glih to kombinacijo.
Tako da jaz bom vseeno tvegal in bolj verjel njim kot vam. Če smem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
deco16 ::
Če si zna naguglat evclinic naj še pogleda kako ga mercedes biksa z programirano odpovedjo baterij itd.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če bi dodobra stestiral teslo, bi polovico teh vpoklicev odpadlo.
To je napaka firme, da imajo tako veliko vpoklicev. Nebi jih rabili, ampak ker so dali ven polizdelek, morajo potem toliko vpoklicev delat.
Če bi vsaj malo premislili kakšne neumnosti pišete, bi tudi vi marsikatero manj napisali.
Hipotetično: Banka ti da polizdelek od programja, za uporabo spletne banke. In ko nekdo na to opozori, da je to slabo stestirano, boš ti skakal do stropa, kako si tega na banki nebi smeli dopustiti in da bi lahko vsaj dobro stestirali pred izdajo.
Ko pa to isto tesla naredi (izda polizdelek), pa lajaš kako smo ljudje, ki na to opozarjamo, slabi in ni tesla nič kriva.
Dvojna merila?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Utk ::
Dvojna merila imate vi, ki pravite, da se teh napak ne bi smelo potem popravljati.
Tesla da pač v enem letu ven več novosti kot kdo drug v 10ih. Čeprav ima samo par modelov. Drugi malo preoblikujejo pleh in voila, nov model. Tesla je na videz ista, v resnici se pa stalno spreminja.
Tesla da pač v enem letu ven več novosti kot kdo drug v 10ih. Čeprav ima samo par modelov. Drugi malo preoblikujejo pleh in voila, nov model. Tesla je na videz ista, v resnici se pa stalno spreminja.
WizzardOfOZ ::
Kdo je rekel, da se ne smejo popraviti? Lahko link do posta, kjer je nekdo to rekel? Al si si samo izmislil?
Tesla bi lahko že v osnovi testirala veliko bolj in verjamem, da bi polovico teh napak že med testiranjem našli.
Seveda daje tesla novosti hitro ven. Nekako kot Microsoft s svojimi MS Windows 10 in 11, kjer je tudi izredno veliko novosti. In ne rabijo niti testirat dovolj, ker ste testerji kar vsi uporabniki tega sistema. In to je napačno. Včasih se je neka novost stestirala, se je odpravilo napake, danes pa samo čim hitreje na trg in kar bo pač bo.
Naučeni nakupovalci, pa takoj v nakup.
Tesla bi lahko že v osnovi testirala veliko bolj in verjamem, da bi polovico teh napak že med testiranjem našli.
Seveda daje tesla novosti hitro ven. Nekako kot Microsoft s svojimi MS Windows 10 in 11, kjer je tudi izredno veliko novosti. In ne rabijo niti testirat dovolj, ker ste testerji kar vsi uporabniki tega sistema. In to je napačno. Včasih se je neka novost stestirala, se je odpravilo napake, danes pa samo čim hitreje na trg in kar bo pač bo.
Naučeni nakupovalci, pa takoj v nakup.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Netrunner ::
Katera je ta nepredvidena situacija?
Mogoče da moraš skočit nujno na nepredvideno pot in zato avtomobila nimaš polno napolnjenega. Pred odhodom vidiš da imaš dovolj energije za opravit pot vendar sredi hude zime ostaneš v zastoju na AC. Zato da ne zmrzneš se greješ z energijo iz baterije in posledično ti zmanjka le te par km pred ciljem. Dovolj dober razlog?
Da bi EV v zastoju, tudi če je to pozimi, porabil več elektrike na km kot če se normalno voziš 120, bi to moral bit jeben zastoj. Tak ranga 3 ure minimalno. Če si že itak v zastoju 3 ure za brez veze, očitno pot že v štartu ni bila spet tako nujna (v stilu da si nekoga peljal na urgenco), in ne bi bilo nobene škode, če se bi na poti ustavil na polnilnici za 5 ali 10 minut. Moj leaf ima najpočasnejše hitro polnjenje, pa se v 5 minutah napolne za vsaj 20 km tudi pozimi. Ali pa za 3 ure gretja kabine.
Naj ti povem še primer kdaj moraš nujno na nepredvideno pot?
Prosim ne, že ta je bil dost neumen.
Če si že tako pameten, le to pamet uporabi in napiši kaj narediti ČE se to zgodi in ne mi pametovat, da se to ne more zgoditi.
Pokličeš avtovleko, ki te bo potegnila do prve polnilnice ali pa domov, če si dovolj blizu. Ampak tudi tu je dobro, če nisi totalen idiot, in to narediš preden se ti avto dobesedno ustavi, ker za 10 km do polnilnice očitno več nimaš, ok, je pa dobro, da imaš tolk, da je avto še zmeraj pokreten. Da ga boš doma lahko zapeljal v garažo, naložil na tovornjak brez problema, itd. Resno se ne splača bit totalen debil.
Nevem, ker nimam takega avtomobila.
A bejž, nikoli ne bi uganil, ko pa tako očitno veš vse o tem. /S
Pa kolko si star ti? Sklepam, da mozolji še niso mimo glede na nivo pogovora ki ga imaš.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
Jaz sem ti vse pojasnil v nulo, da bi še ti moral razumet.
Da nekdo leta 2023 sprašuje kaj naredit, če ti zmanjka elektrike...to je pa res nivo.
Da nekdo leta 2023 sprašuje kaj naredit, če ti zmanjka elektrike...to je pa res nivo.
Netrunner ::
@Utk => ... pojasnil :) ok, naj bo po tvoje. LP
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
m0LN4r ::
Dvojna merila imate vi, ki pravite, da se teh napak ne bi smelo potem popravljati.
Tesla da pač v enem letu ven več novosti kot kdo drug v 10ih. Čeprav ima samo par modelov. Drugi malo preoblikujejo pleh in voila, nov model. Tesla je na videz ista, v resnici se pa stalno spreminja.
Kaj pa? Razen software updejta?
Zadnjih 12 mescev?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Recimo odvrgli so parking senzorje in to nadomestili s kamerami, ki so že itak na avtu. In ja, nekateri niso bili najbolj zadovoljni s tem, ker je to veljalo tudi za avte, ki so imeli vgrajene senzorje in en čas ni delalo niti preko kamer najbolje niti prek senzorjev. Bojo že porihtali, če še niso.
m0LN4r ::
Včasih smo imeli otroci Lego kocke za igrat se, sedaj imajo pa odrasli otroci električne avte, pa pametna stikala da v dnevni sobi prižgejo luč s telefonom.
Imam pomebnejše stvari v življenju za počet, kot se ukvarjat s tem kje bom polnil avto. Al pa ponoč, ko bom hotel scat, iskal telefon, da bom luč prižgal.
Na primer, lahko sedim na balkonu in čoham mačko. Moja draga, k sem jo crkljal pred tem pa itak rab mal da k seb pride, preden ponoviva...
ce te pravilno razumem - prej, ko sem vsaki teden tankal je blo ok. Sedaj ko pa po 6000km se niti enkrat nisem rabil, pa morem razmisljat, ki bom polnil avto?
In, ko ze omenjas pametna stikala - to, da imam pametno stikalo, ki je v osnovi tudi fizino stikalo in popolnoma identicno staremu, mam spet problem, da morem ne vem kaj razmisljat? Ceprav lahko komot recem - alexa turn off/on lights?
Ded - ti mas ocitno prevec casa - ponavljas pa samo eno stvar ;)
3000km sedeti na mesec v avtu ni noben quality of life, pa ce je to EV al ne. Kok si pol na cesti? 50 ur na mesec? Jaz bom kmal na 7 ur upam.
Jaz sem na pumpi 2,5 minute na mesec (smartpay), pa se to usput.
Doma samo stopim iz avta in nic vec.
prisezi, da si to napisal?
Kaj ima to veze s tem, ce je avto ice al ev? Vsak ma svoje potrebe in znotraj tega optimizira porabo.
To kaj pa ga uporabljas pa tudi elektricnega nebi rabil polnit vec kot 2x na mesec - kar bi ti vzelo 20s.
Samo tvoj prav je prav ane?
Jaz imam rajsi 2,5 minute na tankatelli, kjer itak moram sipe podrgnit.
Doma pa imam najrajsi, kot avto ugasnem in enostavno grem, da ne rabim tam se 20 sekund drkat okoli avta, pa ko se hocem odpeljat, se to drkat, ko mas se kaksno jakno v roki.
Meni je to cisto kul, pa lahko sparkiram kjer hocem odvisno od prtlage, kje stoji drugi avto.
Recimo odvrgli so parking senzorje in to nadomestili s kamerami, ki so že itak na avtu. In ja, nekateri niso bili najbolj zadovoljni s tem, ker je to veljalo tudi za avte, ki so imeli vgrajene senzorje in en čas ni delalo niti preko kamer najbolje niti prek senzorjev. Bojo že porihtali, če še niso.
To je ze mal dle kot 12 mesecev:
Besitzer eines Model S und Model X, die im März 2018 oder früher gebaut wurden, sind zum Kauf eines Infotainment-Upgrades berechtigt. Dieses Upgrade
V tem casu je tut Dacia Sandero dobila novosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
billy ::
Verjetno imaš tudi rad, da zjutraj strgaš led/sneg pozimi in pa da poleti voziš z odprtimi okni, preden klima zalaufa?
Utk ::
To je ze mal dle kot 12 mesecev:
Besitzer eines Model S und Model X, die im März 2018 oder früher gebaut wurden, sind zum Kauf eines Infotainment-Upgrades berechtigt. Dieses Upgrade
Kaj ima to veze s parking senzorji? Morda ima, ampak tu tega ne piše.
jernejl ::
Recimo odvrgli so parking senzorjeTo je sicer res v skladu s "Tesla je na videz ista, v resnici se pa stalno spreminja.", ampak ta sprememba je na slabše, ker so neko reč odstranili in je niso nadomestili z alternativo, ki bi bila po uporabnosti/zanesljivosti vsaj primerljiva.
Precej časa sploh ni bilo namesto tega nič, zdaj so pa neke kamere, ampak... spredaj je ni (konkurenca to ima), in malo verjetno je, da bi jo lahko v bližnji prihodnosti s software updejtom pričarali.
m0LN4r ::
Verjetno imaš tudi rad, da zjutraj strgaš led/sneg pozimi in pa da poleti voziš z odprtimi okni, preden klima zalaufa?
Naceloma me ne moti ne, ampak se mi ne dogaja.
Klima ni zdrava.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Verjetno imaš tudi rad, da zjutraj strgaš led/sneg pozimi in pa da poleti voziš z odprtimi okni, preden klima zalaufa?
Za pozimi imam webasto, pa se vsedem v ogret avto z odtajanimi šipami.
Preden klima zalaufa poleti, je zelo dobro prezračit avto, ker poceni plastika oddaja v kabino dovolj svinjarije. Klima pa itak takoj ko avto vžgeš deluje (pri meni je sploh ne izklapljam - klima je vklopljena celo leto).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mugen999 ::
Zagovorniki el. avtov in tesel. A se je kdo vprašal kaj z takim avtomobilom ko je star 8 let in nima več garancije. Jaz razumem da se tistim ki imajo 40 in več jurjev za novo teslo, ni treba tega spraševat, ker itak na vsake 5 let kupijo nov avto. Ampak kdo bo to kupil po osmih letih. Pameten človek sigurno ne. Na youtubeu je en model, starejši možakar kateri nosi sončne očala v delavnici, ki je strokovnjak za popravilo teslinih baterij in pogonskega sklopa, poglejte si kako zgleda ta delavnica in kaj delajo. Zgleda približno tako kot bi prišel v NASINO delavnico. Povedano po domače, zgleda DRAGO. Ne vem če v evropi obstaja taka delavnica s tako usposobljenimi ljudmi v njej. In vprašanje je, kaj naredit če imaš recimo 9 let staro teslo in ti crkne del baterije. Verjetno veste da je potrebno z avta vzeti celo baterijo in ja, že samo to je podvig. Upam da mi ni potrebno povedat da garancija 8 let velja samo v primeru da se avto teh 8 let redno vozi na uradni servis, kjer te zlatarsko skubijo. To da skubijo 1. lastnika prvih 5 let ni problem, ker prvi lastnik vedno ima denar, da bojo pa 2. lastnika skupili 3 leta (5-8) je pa že vprašanje, ker 2. ima že dosti manj denarja za te hece.
billy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Verjetno imaš tudi rad, da zjutraj strgaš led/sneg pozimi in pa da poleti voziš z odprtimi okni, preden klima zalaufa?
Za pozimi imam webasto, pa se vsedem v ogret avto z odtajanimi šipami.
Preden klima zalaufa poleti, je zelo dobro prezračit avto, ker poceni plastika oddaja v kabino dovolj svinjarije. Klima pa itak takoj ko avto vžgeš deluje (pri meni je sploh ne izklapljam - klima je vklopljena celo leto).
Say what, webasto laufaš na mestu samo zato da se zagreje kabina? v DE je recimo prepovedano "idladnje" avta na mestu, pri nas pa seveda po balkansko, zakaj je to prepovedano pa je self explanatory. Najboljše da celoten voznik park prek blokom zjutraj nažge motorje za 15min ja...
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Verjetno imaš tudi rad, da zjutraj strgaš led/sneg pozimi in pa da poleti voziš z odprtimi okni, preden klima zalaufa?
Za pozimi imam webasto, pa se vsedem v ogret avto z odtajanimi šipami.
Preden klima zalaufa poleti, je zelo dobro prezračit avto, ker poceni plastika oddaja v kabino dovolj svinjarije. Klima pa itak takoj ko avto vžgeš deluje (pri meni je sploh ne izklapljam - klima je vklopljena celo leto).
Say what, webasto laufaš na mestu samo zato da se zagreje kabina? v DE je recimo prepovedano "idladnje" avta na mestu, pri nas pa seveda po balkansko, zakaj je to prepovedano pa je self explanatory. Najboljše da celoten voznik park prek blokom zjutraj nažge motorje za 15min ja...
Idlanje z webastom ni prepovedano, ce temu sluzi namen priprave vozila za varnejso vozjo.
Odtaliti sipe, segreti, ohladiti za par minut.
Idlanje brez razloge po pol ure in dlje pa je res prepovedano.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
billy ::
A ni to isti k, s tem da je idlanje še boljše, ker se ogreje tudi olje v motorju, ipd in ne samo voda...
Utk ::
Zagovorniki el. avtov in tesel. A se je kdo vprašal kaj z takim avtomobilom ko je star 8 let in nima več garancije. Jaz razumem da se tistim ki imajo 40 in več jurjev za novo teslo, ni treba tega spraševat, ker itak na vsake 5 let kupijo nov avto. Ampak kdo bo to kupil po osmih letih. Pameten človek sigurno ne. Na youtubeu je en model, starejši možakar kateri nosi sončne očala v delavnici, ki je strokovnjak za popravilo teslinih baterij in pogonskega sklopa, poglejte si kako zgleda ta delavnica in kaj delajo. Zgleda približno tako kot bi prišel v NASINO delavnico. Povedano po domače, zgleda DRAGO. Ne vem če v evropi obstaja taka delavnica s tako usposobljenimi ljudmi v njej. In vprašanje je, kaj naredit če imaš recimo 9 let staro teslo in ti crkne del baterije. Verjetno veste da je potrebno z avta vzeti celo baterijo in ja, že samo to je podvig. Upam da mi ni potrebno povedat da garancija 8 let velja samo v primeru da se avto teh 8 let redno vozi na uradni servis, kjer te zlatarsko skubijo. To da skubijo 1. lastnika prvih 5 let ni problem, ker prvi lastnik vedno ima denar, da bojo pa 2. lastnika skupili 3 leta (5-8) je pa že vprašanje, ker 2. ima že dosti manj denarja za te hece.
Prvič, pri tesli servisi NISO pogoj za 8 let garancije, ker baterija ne zahteva nobenga vzdrževanja. Če je kaj narobe z njo, ti bo vrglo lučko, turtle mode, "obiščite servis" ali kaj takega, in boš šel na servis, oz. bo servis prišel k tebi.
Drugič, ostali so pač dinozavri in zahtevajo te "servise", ampak tudi ne prave "servise", dovolj je "pregled baterije" (kar se tiče baterije oz. pogona), ostalo še zmeraj lahko delaš drugje. Ta pregled stane 30-40-60 evrov, odvisno od firme.
Tretjič, za tesle in za vse druge se pojavljalo neuradni serviserji, ki ti naredijo še kaj več kot pa uradni. Uradni zamenjajo cel sklop, ali modul ali baterijo, neuradni znajo še kaj bolj natančno pošraufat.
Četrtič, verjetnost, da bo baterija 8 let delala normalno, potem pa 9. ali 10. ali 12. leto kar crknila, je majhna. Če že, se zamenja en modul. Kar sicer tudi hitro stane par jurjev, ampak v 10 letih se je avto že itak odplačal. Tudi pri dizlu boš v 10 letih menjal stvari v vrednosti par jurjev. In ko to zamenjaš, si spet dober za 50, 100,000 km.
Petič, poglej si cene 8-10 let starih tesel, pa potem govori kako jih "nihče noče". Sej jaz je tudi ne bi hotel za 30 jurjev, če smo iskreni, ampak če bi bila 10 jurjev, bi pa ljudje v vrsti stali za njih, in bi šla cena spet gor. Isto je s starimi ostalimi, leafi, zoeti, c-zero itd, 8-10 let stari jajc od avta pa stane 8 jurjev.
m0LN4r ::
Hocem samo rect, da ni eksplicitno prepovedano.
PS: Neuradni? Vecina jih se Tesle niti vidla ni.
Da pa Tesla zamenja kr tko brez dodatnih stroskov celo baterijo na garancijo, pa si lahk vsak sam zgoogla kak je to, ko je ni zamenjala.
Garancija je lepa na papirju, z zlato nalepko.
PS: Neuradni? Vecina jih se Tesle niti vidla ni.
Da pa Tesla zamenja kr tko brez dodatnih stroskov celo baterijo na garancijo, pa si lahk vsak sam zgoogla kak je to, ko je ni zamenjala.
Garancija je lepa na papirju, z zlato nalepko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
mugen999 ::
Prvič, pri tesli servisi NISO pogoj za 8 let garancije, ker baterija ne zahteva nobenga vzdrževanja.
Petič, poglej si cene 8-10 let starih tesel, pa potem govori kako jih "nihče noče".
To pa močno dvomim, da ne zahtevajo vožnje na uradni servis. Potem so edini na svetu ki tega ne zahtevajo.
Tesla starejša od 8 let je tempirana bomba. Star navaden avto ti popravi vsak kozolčar za silo in za male denarje. Medtem ko stare tesle danes zna malokateri popravit in tako bo tudi v prihodnosti. Tam ko pa znajo popravit, no tam je pa dober dan 500 eur.
Gregor P ::
če smo iskreni, ampak če bi bila 10 jurjev, bi pa ljudje v vrsti stali za njih,Za katerikoli EV, ki bi stal samo 10k, bi vsi stali v vrsti. Problem pa je, ker v resnici več tudi niso vredni; ker so morali na polno varčevati pri vseh ostalih materialih, da so lahko vstavili drag baterijski sklop.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Buggy ::
Laufanja webasta nima veze z laufanjem motorja, ker je locen agregat in je vsaj v mojem primeru prakticno neslisno. Ogreje pa se poleg kabine tudi voda v motorju in posledicno tudo olje hitreje
billy ::
Prvič, pri tesli servisi NISO pogoj za 8 let garancije, ker baterija ne zahteva nobenga vzdrževanja.
Petič, poglej si cene 8-10 let starih tesel, pa potem govori kako jih "nihče noče".
To pa močno dvomim, da ne zahtevajo vožnje na uradni servis. Potem so edini na svetu ki tega ne zahtevajo.
Tesla starejša od 8 let je tempirana bomba. Star navaden avto ti popravi vsak kozolčar za silo in za male denarje. Medtem ko stare tesle danes zna malokateri popravit in tako bo tudi v prihodnosti. Tam ko pa znajo popravit, no tam je pa dober dan 500 eur.
Say what? Podvozje ti šraufa vsak lokalni mojster, deli so poceni. Za motor+baterijo pa je tu EVClinic @ zagreb.
Sicer pa tesle stare 8 let so potem modeli S, kateri so novi bili 100k, koliko te pride danes popravilo 8 let starega meržota S klase, ki je kot novi imel ceno 100k ?
mugen999 ::
Say what? Podvozje ti šraufa vsak lokalni mojster, deli so poceni. Za motor+baterijo pa je tu EVClinic @ zagreb.
Sicer pa tesle stare 8 let so potem modeli S, kateri so novi bili 100k, koliko te pride danes popravilo 8 let starega meržota S klase, ki je kot novi imel ceno 100k ?
Ah pusti ti podvezje, gre se za baterijo, pogonski sklop(motor z zobniškim prenosom) in elektroniko. Kam te sploh pošlje uradni prodajalec tesle v sloveniji, te v zagreb pošlje ? Da bi pri nas držal visoko tehnološko delavnico(servis) za tiste par tesel, bi bila zguba od zgub. Kaj pa avstrija, imajo tam kaj ?
Mercedes S če mu je bilo redno menjano olje v motorju in menjalniku, nebi smel preveč crknit, je pa res da tam tudi ni nič poceni.
billy ::
Uradno je tesla v LJ, zagrebu, graz, beljak...
ampak evclinic v zagrebu je "neuradni mojster" ki reši zadeve veliko ceneje
ampak evclinic v zagrebu je "neuradni mojster" ki reši zadeve veliko ceneje
Utk ::
Kakšno vesoljsko tehnologija pa misliš da ima tesla? A misliš, da ti bojo šli na uradnem servisu čip dol lotat? Tega ne dela noben uradni serviser. Dela pa to evclinic. Če mu računalnik reče (uradnemu serviserju), da naj zamenja en modul, bo to naredu, pika, gotovo. Za to je predpisana točna procedura, ki se jo zna držat vsak napol šolan mehanik s pravim orodjem.
Človek pri evclinic se bo pa poglobil zakaj točno je tist modul crknu in če je sploh res. Tam boš plačal malo več dela, pa še to ni nujno, boš pa morda kaj prišparal pri delih.
Človek pri evclinic se bo pa poglobil zakaj točno je tist modul crknu in če je sploh res. Tam boš plačal malo več dela, pa še to ni nujno, boš pa morda kaj prišparal pri delih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
8 let starega meržota S klase, ki je kot novi imel ceno 100k ?Če že, je novi imel ceno vsaj 150k; rajši več.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Verjetno imaš tudi rad, da zjutraj strgaš led/sneg pozimi in pa da poleti voziš z odprtimi okni, preden klima zalaufa?
Za pozimi imam webasto, pa se vsedem v ogret avto z odtajanimi šipami.
Preden klima zalaufa poleti, je zelo dobro prezračit avto, ker poceni plastika oddaja v kabino dovolj svinjarije. Klima pa itak takoj ko avto vžgeš deluje (pri meni je sploh ne izklapljam - klima je vklopljena celo leto).
Say what, webasto laufaš na mestu samo zato da se zagreje kabina? v DE je recimo prepovedano "idladnje" avta na mestu, pri nas pa seveda po balkansko, zakaj je to prepovedano pa je self explanatory. Najboljše da celoten voznik park prek blokom zjutraj nažge motorje za 15min ja...
Pa je tebi jasno čemu je namenjen webasto?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
tony1 ::
A ni to isti k, s tem da je idlanje še boljše, ker se ogreje tudi olje v motorju, ipd in ne samo voda...
Ne, webasto grelec je manjši in porabi mnogo manj goriva in manj svinja okolje.
Običajno pa webasto ogreva vsaj motor, lahko pa tudi kabino. Greje itak hladilno tek., in tudi če nima možnosti vklopa ventilatorja kabine, boš kabino hitro segrel z vožnjo, ker bo voda že segreta.
WizzardOfOZ ::
A ni to isti k, s tem da je idlanje še boljše, ker se ogreje tudi olje v motorju, ipd in ne samo voda...
Da boš bolje vedel, kaj je webasto v avtu:
https://www.webasto-comfort.com/si-si/o...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
Kdo tukaj že naročil MG4, zgleda kar obetavno za 33.000EUR
ni tako slabo, ja, ampak če gres visje po opremi in bateriji, si ze nevarno blizu osnovne tesle, k je ~38kEUR po subvenciji
Standardn model je dobrih 28kEUR, ampak comfort je ze nevarno blizu (33kEUR), luxury pa vprasanje ce se ze splača (bi znal bit cca 35kEUR). Ker tesla ze ma standardno toplotno, comfort je nima....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
LeQuack ::
Ubistvu je dobro da so vsi električni tolk dragi, mogoče bo pomenilo manj avtov na cesti dolgoročno.
Quack !
mugen999 ::
Ko bojo kitajci začeli prodajat male el. jajčke za 10k eur ali manj, bo skoraj pri vsaki bajti en tak avtoček. Za na šiht in v štacuno bo dober, čez noč bo pa priklopljen na štrom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mugen999 ()
pegasus ::
Evo, spet naredil 800km čez četrt evrope in tokratna opazka je močno povečano število tesel na cesti. Če bi bil v marketingu kateregakoli evropskega proizvajalca avtov, bi si pulil lase in butal z glavo ob steno ...
WizzardOfOZ ::
mi se vozimo pa za 74 centov na liter plina po Toskani. 4€ na 100km.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
LOL, ti imaš neko vesoljsko tehnologijo, za 4 evre se nismo vozili niti ko je bil plin po 48 centov.
Če bi se na plin vozilo za 4 evre, ga nihče ne bi imel, ker se bi potem vozili na bencin za 6 in bi blo to brez veze.
Če bi se na plin vozilo za 4 evre, ga nihče ne bi imel, ker se bi potem vozili na bencin za 6 in bi blo to brez veze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
mogoče se vozi z 1.0 dačijo al pa tistga subaruja goni pr 70km/h, da pride do tistih 6 litrov porabe plina.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Evo, spet naredil 800km čez četrt evrope in tokratna opazka je močno povečano število tesel na cesti. Če bi bil v marketingu kateregakoli evropskega proizvajalca avtov, bi si pulil lase in butal z glavo ob steno ...
Sem tudi sam opazil, prakticno vsakemu terenskemu agentu firma casti lizing za EV zadnje cajte.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
pegasus ::
Že vedo zakaj ;)
Kar je tudi dober obet za Aptero, ko bo enkrat na voljo in ko se razni računovodje zavejo stroškovnih prednosti, ki jih ponuja ...
Kar je tudi dober obet za Aptero, ko bo enkrat na voljo in ko se razni računovodje zavejo stroškovnih prednosti, ki jih ponuja ...
m0LN4r ::
Ce aptero spravijo skozi nemski TÜV, vsaka jim cast, ampak avta z dvema sedezoma nemc ne kupi xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
pegasus ::
7 apter iz initial serije 2000 kosov je naročenih v nemčiji ... še gruntam, ali bi se pridružil ali čakal na konfiguracijo po moji želji.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 132909 (92974) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34428 (30959) | bluefish |