» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
14 / 55
»»

Utk ::

Ni res. Zarad mene naj ukinejo vse subvencije. Zarad mene ne rabi bit nobene prepovedi avtov na nafto. Jaz se bi vseeno vozu na elektriko.

trancer01 ::

No, jaz bi med drugim ukinil tudi CO2 kupone, reformiral trg energije (ukinil vezavo cene na plin itd.), ukinil sankcije proti Rusiji, prepovedal spodbujanje škodljivih OVE, močno povečal vlaganje v jedrske in hidroelektrarne, znižal nerealne okoljevarstvene zahteve za ICE, znižal trošarine in davke na energente, močno privil denarno politiko za zajezitev inflacije itd.

Utk ::

Pol pa še dobro, da te nihče ne upošteva.

trancer01 ::

Ravno obratno je. Žal me nihče ne upošteva, ker nam vladajo idioti, ki jih podpirajo retardiranci.>:D

Utk ::

Sej z enimi točkami se strinjam, z vsemi pa ne. Če ne obdavčiš energije, moraš kaj drugega. Šparanje energije je treba vzpodbujat.

trancer01 ::

Energija je že od nekdaj kot zrak, osnovna dobrina. Od poceni energije je odvisna uspešnost in konkurenčnost gospodarstva, blaginja vseh, zato morajo biti davki na energijo, še posebej na elektriko, a tudi na druge energente, čim nižji!

Utk ::

Jaz se trudim jih plačat čim manj. Ti pa ne...

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

trancer01 je izjavil:

Sami izjemni strokovnjaki tukaj, kot bi pisal steni. Utk, resno dvomim v tvoj razum! Ti dejansko verjameš v te kozlarije, ki jih tu pišeš?

V kaj pa verjamem? Da 100 km z električnim avtom, ki ima porabo 17 kwh, stane 2,5 evra? Ali 0, če imaš elektrarno? To ni nekaj kar bi treba verjet, probaš, plačaš kakšno položnico, pa je.


Spet zavajaš.
100km je nekje med 20 in 25kwh, cena za kwh je pa 43 centov na petrolu. To da imaš ti doma "pumpo" je samo trenutna prednost. Ko vas bo dovolj na EV, bodo nabili davke tudi tam.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

trancer01 ::

Utk je izjavil:

Jaz se trudim jih plačat čim manj. Ti pa ne...

Kako ne? Saj sem pred štirimi leti kupil Clia za 13,5k EUR namesto Zoe za 40k, odprl sem s.p., začel delati od doma, skoraj nič ne zapravim za prevoz, stanujem v majhni ekonomični bajtici, ne hodim več po kafičih in restavracijah (beri: ne plačujem DDV za nepotrebne stvari), drva za kamin nabavim od soseda brez davka,... Kako lahko v EU zapravim še manj za davke, ne da grem živet v jamo?:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

Utk ::

100km je nekje med 20 in 25kwh,

Ti že veš. Jaz ne vem, ker ga imam doma, ti pa veš.

cena za kwh je pa 43 centov na petrolu.

Zakaj ga bi potem polnil na petrolu, če lahko doma?

To da imaš ti doma "pumpo" je samo trenutna prednost. Ko vas bo dovolj na EV, bodo nabili davke tudi tam.

Bojo bojo. Davke na bencin bojo pa ukinili.

trancer01 je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz se trudim jih plačat čim manj. Ti pa ne...

Kako ne? Saj sem pred štirimi leti kupil Clia za 13,5k EUR namesto Zoe za 40k, odprl sem s.p., začel delati od doma, skoraj nič ne zapravim za prevoz, stanujem v majhni ekonomični bajtici, ne hodim več po kafičih in restavracijah (beri: ne plačujem DDV za nepotrebne stvari), drva za kamin nabavim od soseda brez davka,... Kako lahko v EU zapravim še manj za davke, ne da grem živet v jamo?:))

Sej živiš v jami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

trancer01 ::

V jami ne bi imel interneta, centralnega ogrevanja, lepega razgleda skozi vsa okna.;((

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Bojo bojo. Davke na bencin bojo pa ukinili.


To so tvoje besede. Noben drug od nas tega ne trdi.

Pravimo pa da bo v končni fazi ali ICE ali EV cena na kilometer morala biti približno enaka, ker drugače bodo pa drugje davke nabil, da bodo sedanje letne 3 milijarde trošarin od goriva notri dobili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

asdf_jklc ::

Če bi se državi šlo za okolje, bi za začetek omejila hitrost vožnje na 100km/h na avtocesta, pa bi se ogromno prihranilo. Tko, da to kar se gremo zdej je navaden eko terorizem. Tist, ki pa pravi, da se na elektriko vozi zastojn pa: danes ja, ko bodo EV tam vsak drug bodo vgradili polnjenje, kjer boš rabu ne vem kaj od avtorizacij, da boš lahko avto filu in bo elektrika dražja. Pozabite na zastojn furanje, pa če bote mel 10 elektrarn doma.

LeQuack ::

asdf_jklc je izjavil:

Če bi se državi šlo za okolje, bi za začetek omejila hitrost vožnje na 100km/h na avtocesta, pa bi se ogromno prihranilo. Tko, da to kar se gremo zdej je navaden eko terorizem. Tist, ki pa pravi, da se na elektriko vozi zastojn pa: danes ja, ko bodo EV tam vsak drug bodo vgradili polnjenje, kjer boš rabu ne vem kaj od avtorizacij, da boš lahko avto filu in bo elektrika dražja. Pozabite na zastojn furanje, pa če bote mel 10 elektrarn doma.


Država bi lahko dala subvencijo za nabavo kolesa/e-koles/skiroja, tako jo da pa samo za nabavo bednega avta. Toliko o skrbi za okolje.
Quack !

trancer01 ::

Vanquish ::

asdf_jklc je izjavil:

@Vanquish: res je zame. Sem imel lani konec leta možnost dobit novo long range teslo za smešen denar, dobrih 30 jurjev, pa je nisem hotel. Sem pa moral doplačat še 3 jurje za ICE motor.


To je moj primer:
Imam 2 avta:
en elektricni
en dizl
V 2 mescih sem z elektricnim naredil 6000km.
Dizla prakticno ne vozim, prej pa aem z njim delal tolko, poraba pri vecinoma mestno voznji pa je 9l/100, elektricni pa 25kw/100

Polnim izkljucno doma, vsako jutro ne poln in topel.

Dizl je rang visji tako, da mamo tudi daljse poti pokrite.
Elektricnega sem lahko vzel na firmo, brez bonitete in brez davka. Servisi, gume in ostalo je brez davka. Elektriko bom preusmeril na firmo - se pravi tudi to brez davka pod kar zapadejo tudi druge zadeve zraven.

Poanta moje zgodbe je - da se da avte tudi kombinirat in prides lahko lepo skozi, pa se zelo lepo stegne :)

Pac potrebno je vedet kaj od njega pricakujes, ker ima zraven prednosti tudi svoje omejitve.

m0LN4r ::

Kekokekič je izjavil:

Mene pri štromarjih bolj zanima kako bo z baterijo. Trenutno ni problema kupit 10let star avto z 150-200 tud 250kkm. Nekak veš, da boš z njim naredil še nekih 100-150kkm (če te lih ne nategnejo).

Pri 10 let starem štromarju z 200kkm pa je verjetno že precej vprašljivo koliko dometa bo še imela baterija, itd. Boš imel najprej strošek, da kupiš avto, potem pa še en strošek, da menjaš baterijo (kar si mislim, da ni poceni..).

Zakaj bi nekdo prodal staro superiorno teslo, da si kupi nemca po tistem?

Samo sprasujem zakaj ljudje prodajajo EVje, ce pa so vecni
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Takih ki bi prodali teslo in kupili dizla je preklamano malo. So, ampak jih je preklemano malo.

twom ::

Jaz se bom pustil presenetiti z 10+ let starimi rabljenimi električnimi avtomobili z izrabljenimi baterijami. Nekateri trdijo, da bojo baterije takrat že ultra zmogljive in skoraj zastonj...

Pa čisto zares... če ima šasija avta življensko dobo 20 let, pa je pri 10 letih potrebno menjat baterijo, ali ni to potem ekonomska totalka?

Utk ::

Če ponavljaš isto neumnost za katero je že zdavnaj dokazano, da je neumnost, ali ni to znak idiotizma?

Poglej si cene 8-10 let starih tesel, zoetov, i3. Ali pa leafov, če hočeš, čeprav 10 let stari leafi so imeli _res_ slabe baterije, s slabo kemijo, brez hlajenja, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Renaultov koncept bi morali uvesti povsod in baterije standardizirati.

Pripelješ na pumpo, vzamejo baterijo iz avta in dajo drugo notri, pa se odpelješ. Če bi bil ves koncept narejen po nekih standardih, bi to pilo vodo. Bi šel iz pumpe v istem času kot če bi v ICE tankal gorivo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

billy ::

To ni renault koncepv, ampak NIO, kateri že laufa:

https://www.euronews.com/next/2023/04/0...

Ampak niti ni toliko hitreje, kot če baterijo polniš z cca 250kw.

Utk ::

Za ne preveč brihtne teoretike je marsikaj dobra rešitev, v resnici pa ni. Avto je zarad tega bolj kompliciran in dražji, tudi sama baterija je dražja, ker mora bit bolje zapakirana, dražja mora bit tudi, ker rabiš vsaj kakih 20-30% več baterij kot pa imaš avtov, in večja mora bit za kakšnih 20%, ker jih na teh postajah ne polnejo na 100%.
Še zmeraj pa moraš na to menjalno postajo pripeljat daljnovod, ker še zmeraj je treba te baterije napolnit, in to hitro, ali pa rabiš še več kot tistih 20-30% več baterij.
In za kaj ta trud? Za to, da boš vsakih 300 km menjal baterijo 6,7 min namesto da bi 20 min polnil? Resno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Kako bodo uredili infrastrukturo, je meni vseeno. Jaz hočem biti na pumpi toliko časa kot sedaj, ko tankam ICE gorivo in rabim doseg z enim polnjenjem 1000km, kot ga imam sedaj z ICE.

Danes v povprečju tankam enkrat na mesec med letom in večkrat med dopusti (na kakem daljšem raidu skoraj vsak dan). In ne, ne da se mi vsak dan vlečt kabla do avta, da se bo napolnil. To naj uredijo na sistemskem nivoju kot avtomatiko, al pa naj pod cestami napeljejo daljnovode, pa se bomo wireless filal med vožnjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

billy ::

Večina ljudi pa raje doma "vleče" kabel (čeprav je to opravilo nekaj sekund), kot pa gre enkrat mesečno na pumpo.

Vsakemu svoje pač, kako pa dejansko bo, pa bo pokazal trg.

Utk ::

Kako bodo uredili infrastrukturo, je meni vseeno. Jaz hočem biti na pumpi toliko časa kot sedaj, ko tankam ICE gorivo in rabim doseg z enim polnjenjem 1000km, kot ga imam sedaj z ICE.

Kaj ti hočeš nikogar ne zanima.

"Jaz hočem jedrski reaktor v avtu in tankanje vsakih 70 let. Za 10 evrov."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Kako bodo uredili infrastrukturo, je meni vseeno. Jaz hočem biti na pumpi toliko časa kot sedaj, ko tankam ICE gorivo in rabim doseg z enim polnjenjem 1000km, kot ga imam sedaj z ICE.

Kaj ti hočeš nikogar ne zanima.

"Jaz hočem jedrski reaktor v avtu in tankanje vsakih 70 let. Za 10 evrov."


Ne, spet se motiš, kot vedno. Pač vemo, da si EV fanatik in da ti je vseeno, če moraš vsak dan vlečt kabel do avta, da se ti nafila. Jaz pa tega nočem in večina ljudi tudi ne, ampak si želi to, kar sem jaz napisal; Da ne gremo iz svoje cone udobja, kar pomeni enkrat na mesec tankat, kot sedaj in takrat biti tam na pumpi samo par minut, samo toliko da se napolni tank.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Jaz bolj nočem dajat 50 evrov na tank kot pa vsakih par dni vštekat en kabel.

In še enkrat, čisto vseeno je kaj kdo hoče ali noče.

Vanquish ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Ne, spet se motiš, kot vedno. Pač vemo, da si EV fanatik in da ti je vseeno, če moraš vsak dan vlečt kabel do avta, da se ti nafila. Jaz pa tega nočem in večina ljudi tudi ne, ampak si želi to, kar sem jaz napisal; Da ne gremo iz svoje cone udobja, kar pomeni enkrat na mesec tankat, kot sedaj in takrat biti tam na pumpi samo par minut, samo toliko da se napolni tank.


nisi vecina in ne mores govorit za vecino, sploh ko ocitno delas ravno 800km na mesec.

Prednost elektricnega je ravno to, da ko prides domov samo kabel vtaknes, kar ti vzame 15s in gres noter in pozabis veckrat mesecni obisk pumpe.
Pa tudi to ne rabis vsak dan delat - ceprav verjetno pozabljas, da das vsak dan telefon polnit, mogoce celo veckrat ampak tisto kot kaze ni problem :)

In ne, na pumpi ni samo par minut - na pumpo mores prit, mores tankat, mores placat in mores it nazaj na pot. Isto tako mores planirat kdaj bos sel na pumpo, da ti nebo prevec s poti.
Glede na tvoje argumenti meni zgleda, da imas ti generalno problem z EV, kar celo tisto kar so prednosti EV stejes v plus avtom na gorivo.

billy ::

Ma kake 15sec, če imaš lepo urejene kable je vtikanje le-tega sekunda, dve.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Jaz bolj nočem dajat 50 evrov na tank kot pa vsakih par dni vštekat en kabel.


Meni je vseeno, če dam tistih 50EUR na mesec.

In še enkrat; V končni fazi boš plačal na kilometer enako kot da bi imel ICE avto, ker bodo trošarine na elektriko za polnjenje avtomobilov toliko povišali. Drugače ne gre. Ali pa boš drugje plačeval toliko višje davke, da bo država dobila letno 3 milijarde, kot jih danes dobi s trošarinami na gorivo.

Enako kot v sosednji temi, ko se kregate med tem kako znižat obdavčitev plač in povišat davek na nepremičnine, da bo enako davka steklo v prepogoltno državno blagajno. Če nekje vzamejo davek stran, ga morajo drugje dodati, da je rezultat na koncu enak (ali še slabši za večino). In čisto enako bo s trošarinami na gorivo, pa naj bo bencin, dizel, plin ali pa elektrika (kot gorivo).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Vanquish je izjavil:

In ne, na pumpi ni samo par minut - na pumpo mores prit, mores tankat, mores placat in mores it nazaj na pot. Isto tako mores planirat kdaj bos sel na pumpo, da ti nebo prevec s poti.


Kaj delaš ti na pumpi več kot 5 minut? In zakaj moraš planirat za pumpo da ti ne bo iz poti? Spotoma na poti se ustaviš na pumpi, natankaš gorivo in greš plačat. To je v povprečju manj kot 5 minut, pa če moram oba tanka napolnit do vrha (70l bencina in 73l plina). Ponavadi pa filam samo plin, bencin pa enkrat na pol leta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

trancer01 ::

Na pumpi skoraj nikoli nisem bil več kot dve minuti s plačilom za gorivo vred. Za električni avto bi moral najprej urediti nadstrešek, električno polnilnico in močnejše varovalke z višjo omrežnino. Večina v blokih pa sploh možnosti nima za kaj takega. Kaj je komu udobneje, se odloči vsak sam. Število električnih avtov v Sloveniji pove svoje. Kljub subvencijam, politični gonji proti ICE, promoviranju EV v vseh medijih, pranju možganov od vrtca naprej o podnebnih katastrofah, davčnih mahinacijah, se električnih jajc še vedno proda le za vzorec.

deco16 ::

No ja, dvomim da je marčeva statistika bila lih vzorec :)

Ampak ja ste proti pa bodite. Ravno zarad takih upornikov je sedaj vožnja z EV-jem poceni, enkrat pa ne bo več ne. Važno da sedaj kričite kako se to ne splača časovno al karkoli, pol boste pa največji zagovorniki ko bo že prepozno. :)
Uživajte :D


Aja pa nerabiš nič varovalk menjavat, ker ti pač ni jasno da lahko tudi z nižjim tokom napolniš EV. Še posebi če delaš kot nekateri tukaj očitno 800km na mesec. To sta dva moja tanka, torej 2x vštekat.

billy ::

Meni tudi ni všeč porast EVjev, ker včasih je bil štrom povsod zastonj, zdaj pa že povsod kasirajo.

Tako da kr ostanite tam kjer ste, da ne bodo prehitro nabili trošarin in se bomo lahko eni še naprej vozili zastonj.

WizzardOfOZ ::

deco16 je izjavil:

Aja pa nerabiš nič varovalk menjavat, ker ti pač ni jasno da lahko tudi z nižjim tokom napolniš EV. Še posebi če delaš kot nekateri tukaj očitno 800km na mesec. To sta dva moja tanka, torej 2x vštekat.


Hyundai Kona z 64kWh baterijo na 10% se na 3.6kW (16A varovalka) ni napolnila v eni noči.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

billy ::

Zakaj pa bi se rabila, če delaš 800km mesečno, kona 64kwh pa naredi cca 450km.

Utk ::

Hyundai Kona z 64kWh baterijo na 10% se na 3.6kW (16A varovalka) ni napolnila v eni noči.

Važno je kakšen polnilec je, ne pa kakšna je varovalka. Zraven dobiš ponavadi 2 kw. Če kupiš trofaznega za par 100 evrov, imaš 6 kw, za to še zmeraj ne rabiš menjat varovalk. Če nimaš 2 kw na fazo frej, potem bo itak nekaj počilo. Če kupiš pametnega za 700-800, imaš lahko 11 kw, pa še zmeraj ne rabiš menjat varovalk, ker je pameten in vleče samo toliko koliko je viška, upošteva porabo hiše.

Meni je vseeno, če dam tistih 50EUR na mesec.

Verjamem, zato se voziš 110 po avtocesti in kupuješ konzerve v Avstriji.

Če nekje vzamejo davek stran, ga morajo drugje dodati, da je rezultat na koncu enak (ali še slabši za večino). In čisto enako bo s trošarinami na gorivo, pa naj bo bencin, dizel, plin ali pa elektrika (kot gorivo).

Ja, ampak dokler bedaki z veseljem plačujejo davke na nafto, bomo mi že odplačali 2 električna avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Vanquish ::

najboljsi argument mi je - prisle bodo trosarine in ne bo vec poceni.

jaz pa vsaki mesec naredim 3000km, ki me stane:
elektricni: 75€
dizl: 390€

se pravi 315€ cistih v zep :D

deco16 ::

Pravkar si jim povedal da v enem mescu prihraniš za njihovo zavarovanje avta :) Ampak se ne splača...

WizzardOfOZ ::

billy je izjavil:

Zakaj pa bi se rabila, če delaš 800km mesečno, kona 64kwh pa naredi cca 450km.


To je tvoja predikcija, ki je pa napačna. Povprečje za slovenijo je 12k na leto. Mene v tem povprečju ni. Računaj nekje 4 do 5x toliko na leto.
Zato me moti to "tankanje" EV, ko je treba čakat več ur. To naj se uredi na par minut.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Povprečje za slovenijo je 12k na leto. Mene v tem povprečju ni. Računaj nekje 4 do 5x toliko na leto.


Meni je vseeno, če dam tistih 50EUR na mesec.


Kapo dol, ti se že zdaj voziš ceneje kot katerikoli električar. 600 evrov za 50,000 km letno...wau.

billy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

billy je izjavil:

Zakaj pa bi se rabila, če delaš 800km mesečno, kona 64kwh pa naredi cca 450km.


To je tvoja predikcija, ki je pa napačna. Povprečje za slovenijo je 12k na leto. Mene v tem povprečju ni. Računaj nekje 4 do 5x toliko na leto.
Zato me moti to "tankanje" EV, ko je treba čakat več ur. To naj se uredi na par minut.


afaik je povprečje v EU cca 40km dnevne poti?

Vanquish ::

WizzardOfOZ je izjavil:


To je tvoja predikcija, ki je pa napačna. Povprečje za slovenijo je 12k na leto. Mene v tem povprečju ni. Računaj nekje 4 do 5x toliko na leto.
Zato me moti to "tankanje" EV, ko je treba čakat več ur. To naj se uredi na par minut.


ampak se enkrat - EV ni za tiste, ki delajo 500km in podobno v kosu v vecji frekvenci.
To pa ne pomeni, da EV ni dobra izbira za koga drugega, ker ce je nekdo pameten lahko ogromno prihrani pa cisto nic ne zgubi.

Ogromno druzin ima 2 avtomobila in tukaj drugi avto lahko resi tvoj problem veliki vecini ljudi.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Verjamem, zato se voziš 110 po avtocesti


Še en, ki misli, da je konstantna vožnja z eno hitrostjo šparanje. Tvoja predikcija zakaj se vozim 110km/h po avtocesti je napačna. Zato se toliko vozim, ker se lahko vozim konstantno. Če bi se vozil 130 ali več, bi moral stalno bremzat in pospeševat, ker se ne znate obnašat na cesti in delate zastoje, kar pa je bedarija, ker si na koncu 3 minute prej na cilju, pa greš lahko samo še spat od izmučenosti in si ves živčen, jaz se pa 3 minute kasneje pripeljem na cilj spočit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mikhaair ::

In kako bo država obdavčila EV vozila v prihodnosti? Kar na splošno elektrike ne more, cestna taksa je enkraten znesek, satelitsko cestninjenje bo še trajalo da pride...

WizzardOfOZ ::

Vanquish je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


To je tvoja predikcija, ki je pa napačna. Povprečje za slovenijo je 12k na leto. Mene v tem povprečju ni. Računaj nekje 4 do 5x toliko na leto.
Zato me moti to "tankanje" EV, ko je treba čakat več ur. To naj se uredi na par minut.


ampak se enkrat - EV ni za tiste, ki delajo 500km in podobno v kosu v vecji frekvenci.
To pa ne pomeni, da EV ni dobra izbira za koga drugega, ker ce je nekdo pameten lahko ogromno prihrani pa cisto nic ne zgubi.

Ogromno druzin ima 2 avtomobila in tukaj drugi avto lahko resi tvoj problem veliki vecini ljudi.


Ne razumemo se. Nihče ni rekel, da ni dobra izbira za tiste, ki delajo par km na dan. Ampak naj naredijo še modele za tiste, ki bi radi še kaj več od avta. Recimo par minut "tankanja" elektrike in doseg vsaj 1000km s temi parimi minutami tankanja.

mikhaair je izjavil:

In kako bo država obdavčila EV vozila v prihodnosti? Kar na splošno elektrike ne more, cestna taksa je enkraten znesek, satelitsko cestninjenje bo še trajalo da pride...


A to je problem? Polnilnice zaplombira in da gor števec, pa ti ubriše trošarino na porabljeno iz polnilnice.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

A to je problem? Polnilnice zaplombira in da gor števec, pa ti ubriše trošarino na porabljeno iz polnilnice.

Približno tako zgleda moja polnilnica:



Kaj bi ti tu plombiral?

WizzardOfOZ ::

Nekaj bodo že moral pogruntat, drgač ti bodo pa pavšalno ubrisal tako cifro, da si boš sam plombo dal na ta kabel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Komot. Ampak karkoli bo, bo na vso elektriko. In karkoli bo na elektriko, bo x3 na nafto.
««
14 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058132962 (93027) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634434 (30965) bluefish

Več podobnih tem