» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
13 / 55
»»

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

status

V kaki vukojebini pa ti živiš, da je suv nek status?

prostornost, poseben obcutek, praviloma kakovostne materiale

Praviloma je vse to v suvu za isti denar kot recimo karavanu, ali pa mpv, kolk jih še je, slabše.


Nisem jaz neki obozevalec SUVjev, samo ne prides mimo, da so prodajni hit. Zakaj se smtarajo kot statusni simbol, zakaj dajajo ogromno ljudem obcutek, da so nekaj vec je irelevantno, ker tako pac je.

Ti si predvideval, da ce nekdo preplaca za SUV zakaj pa ne bi za doseg. Jaz pa ti pravim, da zato, ker avto vecinoma prodajajo drugi faktorji. Pa tu ni vazno koliko bos jokcal o tem kaj je tebi pomembno, edino vazno je kaj pravi trg.

Utk ::

Ti si predvideval, da ce nekdo preplaca za SUV zakaj pa ne bi za doseg.

Jaz pravim, da je oboje brez veze.

Pa tu ni vazno koliko bos jokcal o tem kaj je tebi pomembno, edino vazno je kaj pravi trg.

Zame ni važno kaj pravi trg, jaz imam svojo pamet in sem občasni kupec kakšnega avta. Ne delam avtov niti ne prodajam. Če smo pa že pri tem, trg pravi, da je najbolj prodajan SUV v Evropi teslin suv. Pa mislim da se ne bom dost zmotu, če rečem da je najbolj prodajana limuzina v Evropi, kolk je tisto limuzina, spet teslina, model 3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Bmw bo z lahkoto dokazal svoje.
Navsezadnje tudi Tesla požge baterijo v eni uri in naredi 200 km (ali katerikoli drugi EV), pa še vedno velja, da je rang 500 km. In ne dejanskih 200 km. Pač en kup čejev je vmes.

Tvoj zafira ima tudi porabo "5,4", pri tebi pa v resnici 10. Toži jih.
Nope, navajajo porabo za mešan način 7,3 l/100 km, kar je preveč, ker to tudi jaz z lahkoto dosežem in presežem. Če bi hotel.
V resnici gre z lahkoto gre manj, kar je za dve tone težko kravo s 320 konji zelo impresivno.

Koliko jaz porabim, ni stvar debate in niti pod razno ni predmet pritožbe.
Ga pa ne spravim nad 8,9 l/100 km (povprečje kompletno prevoženih 25 kkm).
Bi ga rad, pa ne gre.

Sej tistega EV, ki naredi "500 km" tudi komot držiš na povprečju 450, recimo. Na neki poti pa če se potrudiš lahko sprazneš baterijo v 200. To je vse normalno.


Pokaži mi EV, ki naredi v realnosti 500km z enim polnjenjem. Ne rabim tistih, ki imajo to na papirju napisano. Ker tisto na papirju bolj malo velja tako za EV kot za ICE.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

At 90 km/h (56 mph) the result was about 563 km (350 miles) which is 8.3% below WLTP. Bj?rn Nyland explains that a few kWh of battery capacity were still available "below 0% SOC", but he hasn't tested to to a dead stop.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:



Zame ni važno kaj pravi trg, jaz imam svojo pamet in sem občasni kupec kakšnega avta. Ne delam avtov niti ne prodajam. Če smo pa že pri tem, trg pravi, da je najbolj prodajan SUV v Evropi teslin suv. Pa mislim da se ne bom dost zmotu, če rečem da je najbolj prodajana limuzina v Evropi, kolk je tisto limuzina, spet teslina, model 3.


V sirsi diskusiji o izbiri posebnez ne more biti referenca. Je pa res, da trenutno vecinoma tehtas vse proti Tesli, ker so trenutno se nek zlati standard za EV in skoraj nima prave konkurence, ce hoces EV. Ce ti je v principu vseeno kaj ti zene avto pa je morje izbire.

WizzardOfOZ ::

Na enem testu??? Pri hitrosti 90km/h z izklopljenimi vsemi zadevami v avtu (klima in celo radio ugasnjen)???

To je BS, ni prikaz realnosti. Sodelavec ima teslo 3 s povečano baterijo. Preko 450km še ni prišel ob šparanju (90km/h po avtocesti in brez klime), če jo pa vozi po omejitvah je 380 km že uspeh.
Ko gre na dopust malo dlje (800km) bi moral planirat, kje bo prespal, da bo avto nafilal čez noč in pride na cilj šele naslednji dan, zato takrat raje rentacar ICE avto vzame, da nima sranja po poti.
Tok o EV, ki se splačajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Vanquish ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Bmw bo z lahkoto dokazal svoje.
Navsezadnje tudi Tesla požge baterijo v eni uri in naredi 200 km (ali katerikoli drugi EV), pa še vedno velja, da je rang 500 km. In ne dejanskih 200 km. Pač en kup čejev je vmes.

Tvoj zafira ima tudi porabo "5,4", pri tebi pa v resnici 10. Toži jih.
Nope, navajajo porabo za mešan način 7,3 l/100 km, kar je preveč, ker to tudi jaz z lahkoto dosežem in presežem. Če bi hotel.
V resnici gre z lahkoto gre manj, kar je za dve tone težko kravo s 320 konji zelo impresivno.

Koliko jaz porabim, ni stvar debate in niti pod razno ni predmet pritožbe.
Ga pa ne spravim nad 8,9 l/100 km (povprečje kompletno prevoženih 25 kkm).
Bi ga rad, pa ne gre.

Sej tistega EV, ki naredi "500 km" tudi komot držiš na povprečju 450, recimo. Na neki poti pa če se potrudiš lahko sprazneš baterijo v 200. To je vse normalno.


Pokaži mi EV, ki naredi v realnosti 500km z enim polnjenjem. Ne rabim tistih, ki imajo to na papirju napisano. Ker tisto na papirju bolj malo velja tako za EV kot za ICE.


EQS

Utk ::

Na enem testu??? Pri hitrosti 90km/h z izklopljenimi vsemi zadevami v avtu (klima in celo radio ugasnjen)???

Ni res. Normalno vklopljena klima, navigacija, vse. Bjorn dela teste kot je treba. Ne kot tvoj sodelavec. Tesle imajo več velikosti baterij, odvisno od variante in letnika.

Ko gre na dopust malo dlje (800km) bi moral planirat, kje bo prespal, da bo avto nafilal čez noč in pride na cilj šele naslednji dan, zato takrat raje rentacar ICE avto vzame, da nima sranja po poti.

I smell BS.

kixs ::

Koliko bi ta nemec naredil km s Teslo?

https://www.zurnal24.si/avto/koliko-lah...

feryz ::

Utk je izjavil:

Sej tistega EV, ki naredi "500 km" tudi komot držiš na povprečju 450, recimo. Na neki poti pa če se potrudiš lahko sprazneš baterijo v 200. To je vse normalno.
Ok, "normalno". Pa poglejmo normalno.
Včeraj sem prevozil 1050 km. Če se ne bi z nekom dobil v Mariboru, bi porabil 6 ur in 45 minut.
Povedano drugače, AC tempomat na 180 km/h (in občasni skoki navzgor), 40 km navadne ceste med 110 in 150 km/h, Dunaj 110 km/h. In nekako sfolgaš v takem času. S porabo okrog 9 l/100 km, en 10 minutni postanek s kavo vključen.
Štromar? Misija popolnoma nemogoče. Vsakih 200 km polnilnica!? Ko bi vsaj bila. In če bi že bila, ko bi vsaj delala. Z eno od neštetih kartic, potrebnih za to.

Z navadnim si lahko privoščiš kakršnokoli vožnjo, z EV samo eno. Polžjo.

Utk ::

Povedano drugače, če si bančni ropar, rabiš dizla.

Tweezzizi ::

Utk je izjavil:

To je vse nepomembno. Če delaš vsak dan pot 150 km, si kupiš takega, ki zmore 300 (take poti, ki jo delaš). Če boš kupil takega, ki zmore 170, se boš zajebal.
Občasno greš seveda dlje, takrat boš pač polnil po poti.
Danes ko imaš o vsakem EV vsaj 20 range testov na internetu pa res ni problem ocenit kolk nek avto realno zmore. Pa še sam ga lahk sprobaš.

Torej nehajte nabijat o 150km. Predimenzioniranega moras kupiti, ker prodajalci avtomobilov lazejo, vkljucno z influencerji na internetu, ki so ti verodostojen vir informacij.

feryz je izjavil:

Vsakih 200 km polnilnica!? Ko bi vsaj bila. In če bi že bila, ko bi vsaj delala. Z eno od neštetih kartic, potrebnih za to.


In, ce v bliznji prihodnosti, ne bi imela pred tabo kolono drugih, ki cakajo na polnjenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Utk ::

Predimenzioniranega moras kupiti, ker prodajalci avtomobilov lazejo, vkljucno z influencerji na internetu, ki so ti verodostojen vir informacij.

Ne. Nihče ne pravi, da avto, ki ima "300 km" dosega, naredi 300 km zmeraj, v vsakih pogojih, pri vsaki hitrosti. To je laž vas, neumnežov, ki kot da se ste se včeraj rodili.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Predimenzioniranega moras kupiti, ker prodajalci avtomobilov lazejo, vkljucno z influencerji na internetu, ki so ti verodostojen vir informacij.

Ne. Nihče ne pravi, da avto, ki ima "300 km" dosega, naredi 300 km zmeraj, v vsakih pogojih, pri vsaki hitrosti. To je laž vas, neumnežov, ki kot da se ste se včeraj rodili.


Ampak ga pa ne mores zares prodati nekomu, ki bo delal dobre 200km dnevno, ker zna imeti zelo nervozne zime. Kateri avto pa bi priporocal, pa recimo, da mora vedno biti sposoben pokriti vsaj 200km za sluzbo + pavsaliziraj se ostale km za doma, pa recimo, da ima enega froca.

Pa seveda je treba imeti v mislih, da je kdaj treba recimo na urgenco ali pa se kaksno drugo presenecenje.

Sparkxl ::

Elektro igrače pridejo v poštev samo za die hard fanatike kot utk in zelene kmere.

Za vse ostalo je benz/dizl no brainer

Vanquish je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Bmw bo z lahkoto dokazal svoje.
Navsezadnje tudi Tesla požge baterijo v eni uri in naredi 200 km (ali katerikoli drugi EV), pa še vedno velja, da je rang 500 km. In ne dejanskih 200 km. Pač en kup čejev je vmes.

Tvoj zafira ima tudi porabo "5,4", pri tebi pa v resnici 10. Toži jih.
Nope, navajajo porabo za mešan način 7,3 l/100 km, kar je preveč, ker to tudi jaz z lahkoto dosežem in presežem. Če bi hotel.
V resnici gre z lahkoto gre manj, kar je za dve tone težko kravo s 320 konji zelo impresivno.

Koliko jaz porabim, ni stvar debate in niti pod razno ni predmet pritožbe.
Ga pa ne spravim nad 8,9 l/100 km (povprečje kompletno prevoženih 25 kkm).
Bi ga rad, pa ne gre.

Sej tistega EV, ki naredi "500 km" tudi komot držiš na povprečju 450, recimo. Na neki poti pa če se potrudiš lahko sprazneš baterijo v 200. To je vse normalno.


Pokaži mi EV, ki naredi v realnosti 500km z enim polnjenjem. Ne rabim tistih, ki imajo to na papirju napisano. Ker tisto na papirju bolj malo velja tako za EV kot za ICE.


EQS


Mogoče še kaki za rajo in da ne stane 100+ k€?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::


Ampak ga pa ne mores zares prodati nekomu, ki bo delal dobre 200km dnevno, ker zna imeti zelo nervozne zime. Kateri avto pa bi priporocal, pa recimo, da mora vedno biti sposoben pokriti vsaj 200km za sluzbo + pavsaliziraj se ostale km za doma, pa recimo, da ima enega froca.

200 km dnevno pomeni 4000 na mesec, v resnici 5000. x 7 evrov pomeni 350 evrov goriva. Če kupiš teslo, ki ima realen doseg čez 400 km po avtocesti, se ti samo pri gorivu in servisih praktično sama odplača. Proti čemurkoli, sploh ne proti nekemu passatu, ki stane 10 jurjev manj, ampak tudi proti rabljenemu cliotu za 700 evrov.

Ko nabijate neke fantazijske številke, se sploh ne zavedate kaj v resnici pomeni alternativa. Ni vprašanje kdo si lahko privošči teslo za 200 km na dan, vprašanje je kdo si je lahko NE privošči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Praviloma ne pomeni vsak dan, bolj vsak dan, ko gres v sluzbo torej tam ca. 210 dni letno in se nekaj za privat. Jaz sem pri nas pri porabi poracunal ca. 10k€ v petih letih v primerjavi z dizlom.

Najvecji problem pa je, ce se ne vozis vedno enako, recimo, da gres 2x tedensko zelo dalec in 3x blizu, ker moras avto vzeti za daljse razdalje. Pri nas je tocno tak problem.

Si pa mislim, da se marsikomu, ki ima zivljenje dnevno bolj kot ne 100% na repeat obnese tak EV. Je pa nerealno pricakovati, da ima vecina na strani 50k€ za avto. Ce pa ze gledas samo na denar imas vseeno boljse investicije. Potem kupis kaksnega Dusterja 30k€ pa nekam vlozis, recimo S&P 500. Ce pa nimas denarja, pa te servisiranje dolga za drazji avto stane prekleto dosti. Konkretno za Tesle je kjer zivim ca 5.5% obresti.

Tretji problem, ki ga imam jaz s Teslami pa je, da mi se vedno delujejo ceneno.

pegasus ::

feryz je izjavil:

Včeraj sem prevozil 1050 km. Če se ne bi z nekom dobil v Mariboru, bi porabil 6 ur in 45 minut.
Povedano drugače, AC tempomat na 180 km/h (in občasni skoki navzgor), 40 km navadne ceste med 110 in 150 km/h, Dunaj 110 km/h. In nekako sfolgaš v takem času.
Za take bedarije res rabiš aptero s 100kwh baterijo.
Moja standardna pot je 800kmh in na prazni cesti ponoči jo sedaj uspem narediti v 8h. Če vozim 120kmh, kjer je to mogoče, prihranim 40min in pokurim 15l bencina več, kot če vozim 100kmh. Imho se ne splača.

fikus_ ::

Res bi rad videl feryza v apteri (katere sicer še ni na trgu, jo pa obljubljajo že kar nekaj let) .



Mogoče bi celo pristal, če se bi ena takšna, kot je na sliki usedla zraven.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

deco16 ::

Utk je izjavil:

Kono za 27 z duplo dosega, gretje in hlajenje baterije ter ful opremo.

Katera kona za 27 ima duplo dosega?


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tele majo, pa sem imel e-Golfa dve leti(2020), dejansko dobiš duplo dosega.

Uporabne pri e-Gofu je švoh 31kWh. Kona 64 ma pa tudi do 67kWh(poraba pikič večja).

fikus_ ::

Info od znanca; e-Golf letnik 2019, cena tedaj novega z nekaj dodatne opreme okrog 22k€, prevoženih dobrih 100kkm, pred kratkim menjan pogonski sklop zaradi čudnih zvokov, cena menjave okrog 12 k€, to se je krilo iz podaljšane garancije.
Cena takšnega rabljenega naj bi bila 22-25k€ (nisem preverjal). Torej, če ne bi imeli podaljšane garancije, je to skoraj ekonomska "totalka".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Tele majo, pa sem imel e-Golfa dve leti(2020), dejansko dobiš duplo dosega.

Uporabne pri e-Gofu je švoh 31kWh. Kona 64 ma pa tudi do 67kWh(poraba pikič večja).

Dobro, ampak ti si to primerjal tudi proti leafu za 27-28 jurjev, ki ga dobiš za ta denar novega.
Ampak res je za 27 jurjev kar dober deal. Jaz sem razmišljal o čem takem, ampak za daljše proge bi rabil še malo večji prtljažnik, kljuko, itd, in še zmeraj mi je malo majhna baterija, za kratke proge mi je pa tudi stari leaf dovolj. Ga pa zdaj res izkoriščam maksimalno.

Info od znanca; e-Golf letnik 2019, cena tedaj novega z nekaj dodatne opreme okrog 22kEUR, prevoženih dobrih 100kkm, pred kratkim menjan pogonski sklop zaradi čudnih zvokov, cena menjave okrog 12 kEUR, to se je krilo iz podaljšane garancije.

Nič čudnega za VW, razen tega, da je celo še bil v garanciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

"...razen tega, da je celo še bil v garanciji. "

Ker je bila doplačana.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Pol pa ja :) Čeprav sem prej napisal, vsi dobri EV imajo 8-10 let garancije na cel pogon. Tudi hibridi. Brez doplačila. Nekateri očitno res niso dobri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

deco16 ::

Leta 2020 se ni dalo doplačat garancije, prodajalka mi je to izklučno povedala, sem bil kar začuden(max 2 leti). Je pa res da pogonski sklop spada v 8 letno garancijo...

Sem imel pa tudi sam leta 2020 čudne zvoke kar sem tudi posnel. Bila je suha manšeta na polosovini, silikon sprej in je izginilo. Mi pa ni nič čudnega da bi zaradi kaj takega lahko zamenjali tudi pogonski sklop, pač svašta vidiš.

Utk ::

Najvecji problem pa je, ce se ne vozis vedno enako, recimo, da gres 2x tedensko zelo dalec in 3x blizu, ker moras avto vzeti za daljse razdalje. Pri nas je tocno tak problem.

Zakaj je to problem? A ne znaš seštevat in množit?

trancer01 ::

Utk, a tebi kaj plačajo promocijo baterijskih jajc?>:D Deluješ kot en otrok, ki je navdušen nad igračo in jo zagovarja za vsako ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

rosomah ::

povem primer:
#1:imaš "normalen" avto (bencin - diesel) za daljše relacije....
#2: in imaš doma el. pikolinco a'la škoda city go iv..... za "prčkarije" okoli doma - trgovina , bife, ogled cunj pa čevljev pa to....
zmaga....
s #1 voziš krompir od..... mame, stare mame, .... kosilnico.... nitkarco pa to..... na morje, v gore.... pa to....
s #2 pa se malo okrog ogleduješ (za moške: :) ;) ženske v zavesah poleti {šovinist!?}.....)
#2 stane cca 3€ na 100km..... (ni moj izračun...... je pa tu nekje)

Utk ::

Ni res. Jaz zagovarjam zdravo pamet in da vsak kupi avto, kot ga rabi. Če hodiš vsak drug dan v Hamburg na kavo, ali pa rabiš getaway avto za ropanje bank, kupi dizla. Tudi če delaš 2k na leto je vseeno s čim se voziš.
Bi bli pa ljudje presenečni kaj vse se da napravit z EV, tudi s takim za malo denarja.

trancer01 ::

Saj ni problem v EV kot takem, problem je v ceni in posiljevanju eko teroristov z vso možno zeleno agendo, ki je v škodo ljudi, okolju pa NIČ ne koristi.

Utk ::

Kdo točno te sili v kaj?

asdf_jklc ::

25 let bomo še kamot vozl ICE, potem pa se bo mogoče kej premaknal. DO 2034 boš lahk kupu ICE avto, problem rešen. Električno sranje in jebanje s filanjem pa mene ne zanima. To kar se sedaj gre EU je eko-terorizem in čist nič druga.

mikhaair ::

asdf_jklc je izjavil:

25 let bomo še kamot vozl ICE, potem pa se bo mogoče kej premaknal. DO 2034 boš lahk kupu ICE avto, problem rešen. Električno sranje in jebanje s filanjem pa mene ne zanima. To kar se sedaj gre EU je eko-terorizem in čist nič druga.

Pol se zapri v garažo nabij radio in kresni dizelco da ne gre baterijo v 3pm, odpri si pivo in uživaj.

asdf_jklc ::

@mikhaair: imam dizla in bencinca, EV - ne hvala. Neuporabno. Ko bo pa enkrat cena avtomobila podobno kot je cena ICE, doseg 500km+, polnilc tuk kot je pump + bo baterija polna v parih minutah, potem se pa lahko pogovarjamo. Do takrat pa agenda work: avtomobil samo za bogate... pač večina slovencev si ne more kupit EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

Vanquish ::

asdf_jklc je izjavil:

@mikhaair: imam dizla in bencinca, EV - ne hvala. Neuporabno. Ko bo pa enkrat cena avtomobila podobno kot je cena ICE, doseg 500km+, polnilc tuk kot je pump + bo baterija polna v parih minutah, potem se pa lahko pogovarjamo. Do takrat pa agenda work: avtomobil samo za bogate... pač večina slovencev si ne more kupit EV.


Popravek: najvec kaj je, je za tebe neuporabno.

Za nekatere pa je lahko ultra uporabno.

asdf_jklc ::

@Vanquish: res je zame. Sem imel lani konec leta možnost dobit novo long range teslo za smešen denar, dobrih 30 jurjev, pa je nisem hotel. Sem pa moral doplačat še 3 jurje za ICE motor.

trancer01 ::

Utk je izjavil:

Kdo točno te sili v kaj?

EU in eko teroristi, ki nam dražijo in otežujejo življenje na vsakem koraku z novimi davki in idiotskimi predpisi.

asdf_jklc ::

@trancer01: trikratni podpis. Lej podprem da dajo recimo 5 centov pr dizlu/bencinu na liter in se iz tega dela elektro infrastruktura. Ko bo enkrat postavljena, pa bo cena vozil normalna in polnjenje normalno, davki nižji na ICE vozila, bodo ljudje avtomatsko posvojili električne avtomobile. Takrat ga pa tudi jaz z veseljem kupim, dokler so razmere take kot sedaj, raje kupim dva ICE cliota, pa enega vdržujem za silo dokler prvega ne zvozim, men ni problem 3 cliote na zalogo kupit, če bo treba.

Eden bo mogu samo še spametovat bruseljske debile, da začne delat na miru v Ukrajini...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

trancer01 ::

Glede Ukrajine imajo pa v EU tako oprane možgane, da ni upanja.

fikus_ ::

Utk je izjavil:

Ni res. Jaz zagovarjam zdravo pamet in da vsak kupi avto, kot ga rabi. Če hodiš vsak drug dan v Hamburg na kavo, ali pa rabiš getaway avto za ropanje bank, kupi dizla. Tudi če delaš 2k na leto je vseeno s čim se voziš.
Bi bli pa ljudje presenečni kaj vse se da napravit z EV, tudi s takim za malo denarja.


Ne zlorabljati zdrave pameti! >:D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

Če pomeni voziti klasiko, da si sedaj rusofil in navijaš za okupatorja Putina, potem grem takoj kupiti EV-ja:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

trancer01 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdo točno te sili v kaj?

EU in eko teroristi, ki nam dražijo in otežujejo življenje na vsakem koraku z novimi davki in idiotskimi predpisi.

Bencin in avti so obdavčeni približno enako kot 10 let nazaj ko ni bilo še praktično nobenga električnega avta. Električni avti in elektrika so pa res malo manj obdavčeni. Ampak vi hočete ice avte. Se pravi, bolj obdavčene avte. Morda sem jaz čuden, ampak jaz če sem za nižje davke, raje vzamem manj obdavčeno stvar. Ti si očitno za visoke davke. Sej kričite, da ni panike, boste že plačali, samo da vam dovolijo vozit na nafto. Ni panike, vi kar plačujte.

trancer01 ::

Gregor P je izjavil:

Če pomeni voziti klasiko, da si sedaj rusofil in navijaš za okupatorja Putina, potem grem takoj kupiti EV-ja:|

Žal to še ni zadosten razlog, da premoreš kaj zdrave pameti.>:D

Utk je izjavil:

trancer01 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdo točno te sili v kaj?

EU in eko teroristi, ki nam dražijo in otežujejo življenje na vsakem koraku z novimi davki in idiotskimi predpisi.

Bencin in avti so obdavčeni približno enako kot 10 let nazaj ko ni bilo še praktično nobenga električnega avta. Električni avti in elektrika so pa res malo manj obdavčeni. Ampak vi hočete ice avte. Se pravi, bolj obdavčene avte. Morda sem jaz čuden, ampak jaz če sem za nižje davke, raje vzamem manj obdavčeno stvar. Ti si očitno za visoke davke. Sej kričite, da ni panike, boste že plačali, samo da vam dovolijo vozit na nafto. Ni panike, vi kar plačujte.

Ne, "mi" nočemo pretirano obdavčenih avtov! Prav tako nočemo CO2 kuponov in ostalih kretenskih pogruntavščin EU. Ne vsiljuj mi slamnatega moža, utk!;(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

Utk ::

Potem nehajte kupovat nafto.

Prvič po 80 letih imaš na izbiro skoraj neobdavčen prevoz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

trancer01 ::

Zakaj bi moral karkoli? Ker to pravi Utk ali nek evrobirokrat? Morda bi morali pa evroidiote prepovedati.>:D Kdo si je pa zamislil, da je ena oblika prevoza skoraj neobdavčena napram drugi? Potem ne moreš govoriti, da nihče nikogar nič ne sili. Evroidioti postavljajo pravila in te na ta način silijo v eno ali drugo smer. To ne bi bilo problematično, če nam s tem ne bi dražili in oteževali življenja. Če mi pa ponudijo slabšo alternativo za preveč denarja kljub subvencijam, hkrati pa poskrbijo, da je cenejša alternativa vse dražja in manj dostopna, pa ne delajo v mojo korist!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

Utk ::

Res te ne razumem več. Silijo te v poceni in drago rešitev, čeprav te nihče nič ne sili, in imaš še zmeraj možnost vozit na poceni in drago nafto.

Elektrika je obdavčena tako kot je, kako naj oni vejo za kaj jo uporabljaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

trancer01 je izjavil:

Zakaj bi moral karkoli? Ker to pravi Utk ali nek evrobirokrat? Morda bi morali pa evroidiote prepovedati.>:D Kdo si je pa zamislil, da je ena oblika prevoza skoraj neobdavčena napram drugi? Potem ne moreš govoriti, da nihče nikogar nič ne sili. Evroidioti postavljajo pravila in te na ta način silijo v eno ali drugo smer. To ne bi bilo problematično, če nam s tem ne bi dražili in oteževali življenja. Če mi pa ponudijo slabšo alternativo za preveč denarja kljub subvencijam, hkrati pa poskrbijo, da je cenejša alternativa vse dražja in manj dostopna, pa ne delajo v mojo korist!

Od evra za gorivo gre 0.50 evra ‘arabcem’. Torej, ce električar plača pol manj za energent je davčna blagajna na istem.

trancer01 ::

Sami izjemni strokovnjaki tukaj, kot bi pisal steni. Utk, resno dvomim v tvoj razum! Ti dejansko verjameš v te kozlarije, ki jih tu pišeš?

Utk ::

trancer01 je izjavil:

Sami izjemni strokovnjaki tukaj, kot bi pisal steni. Utk, resno dvomim v tvoj razum! Ti dejansko verjameš v te kozlarije, ki jih tu pišeš?

V kaj pa verjamem? Da 100 km z električnim avtom, ki ima porabo 17 kwh, stane 2,5 evra? Ali 0, če imaš elektrarno? To ni nekaj kar bi treba verjet, probaš, plačaš kakšno položnico, pa je.

trancer01 ::

Verjameš v zeleno religijo in podpiraš škodljivo bruseljsko golazen, ki ni vredna, da bi jo pes poscal.;(
««
13 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058133187 (93252) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634442 (30973) bluefish

Več podobnih tem