» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
8 / 47
»»

Utk ::

Paneli imajo 30 let, inverter ima 12, še 8 pa lahko doplačaš za 150-200 evrov, optimizatorji 25 let. Kaj ti še ostane od dragih komponent? Pa v resnici nič od tega ni drago, če je za zamenjat kak komad, razen inverterja, pa niti inverter ni 5 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

deco16 je izjavil:

...In miselnost da baterija bo fuč in še marsikaj.
... koliko pa kaj dajejo garancije na baterije? 10 let? 15 let? To je le bistven sestavni del vsakega EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

Utk je izjavil:

Paneli imajo 30 let, inverter ima 12, še 8 pa lahko doplačaš za 150-200 evrov, optimizatorji 25 let. Kaj ti še ostane od dragih komponent? Pa v resnici nič od tega ni drago, če je za zamenjat kak komad, razen inverterja, pa niti inverter ni 5 jurjev.
Kar se tiče garancije morda. Če boš čez 20 let sploh dobil tistega, ki ti je nudil garancijo.
Na drugi strani pa imaš še vreme. Garant jih bo enkrat v 30 letih dobila tenis žogica toča. Ali pa udar strele nekje v bližino. Torej rabiš še dobro zavarovanje za tako stvar.
vires in numeris

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

ROI katere sem zasledil tukaj so bili okoli 10 let, kar je za tako orodje nerealno s faktorjem x2

Kakor za koga. Poznam nekoga, ki je kupil rabljenega leafa za 20 jurjev in z njim dela 3000 km na mesec. To je vsaj 250 evrov goriva. Avto se sam odplačuje samo od goriva od prvega dne. Tu ni ROI-ja. Kadarkoli ga proda, bo zanj dobil toliko koliko ga mora še odplačat. Meni ne uspe 3000 na mesec, 1500 pa. Je bil pa tudi zato še bolj rabljen in cenejši...


Ne vem, odvisno. Ce nima denarja bo imel obrok kredita nekje 350€ + vse ostalo. Zna biti, da niti ni nekega hudega mesecnega profita napram ICE. Ce ze hoces neke elektro investicije zna biti, da se bolj izplaca ICE za pol cene in PV kot investicija. Vseeno boljse imeti denar v necem, kar se ne premika po svetu?

Utk je izjavil:

Paneli imajo 30 let, inverter ima 12, še 8 pa lahko doplačaš za 150-200 evrov, optimizatorji 25 let. Kaj ti še ostane od dragih komponent? Pa v resnici nič od tega ni drago, če je za zamenjat kak komad, razen inverterja, pa niti inverter ni 5 jurjev.


Kaj nima samo Huawei 12 let? Vse je drago, ce racunas ROI. Garancije, ki jih navajas so morda max od celotne izbire? Lahko dodas proizvajalce?

energetik je izjavil:

Torej rabiš še dobro zavarovanje za tako stvar.


To menda ja racunajo v ROI? Ce ne, potem zadeva nima nobenega smisla.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zna biti, da niti ni nekega hudega mesecnega profita napram ICE.

250 evrov manj goriva porabi na mesec, pa zna bit da ni profita? Proti kakšni kanti tu ne bi bilo profita? Se bi ti vozil s tako kanto 3000 km na mesec?
Elektrarno imajo tudi.

Kaj nima samo Huawei 12 let? Vse je drago, ce racunas ROI. Garancije, ki jih navajas so morda max od celotne izbire? Lahko dodas proizvajalce?

SolarEdge Garancija je standardna in sicer znaša 12 let, z doplačilom je možno podaljšanje do 20 ali 25 let.
Vsi imajo podobne garancije, ni tu neke razlike.

Če se nekaj splača, greš v to, pika, konec. Od denarja na računu ni nobene koristi niti v normalnih časih, kaj šele teh. Te razne coine si pa kar obdržite.

Zavarovanje je nekih 100 evrov na leto, odvisno od zavarovalnice in "paketa". Mi smo bli prej na nekem srednjem, zdaj smo na večjem, je nekih 100 evrov več, ampak so še neke druge stvari pokrite, ki prej niso ble.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Nimamo denarja na računu, ampak v drugih oblikah. Kojni so trenutno poceni.

Sicer bi jaz šel v SE, če bi imela možnost off-grid delovanja. Zato bom raje v miru premislil in verjetno nabavil hibridni sistem, ne rabim soglasja, pa še mega UPS za celo bajto dobim tako.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Kojni so trenutno poceni.

A tako se danes temu reče...

Nimamo denarja na računu, ampak v drugih oblikah.

Jaz zadnjih 10 jurjev ne bi dal v delnice, niti nič drugega podobnega. V elektrarno ali karkoli drugega kar ti niža mesečni strošek pa takoj.

m0LN4r ::

fikus_ je izjavil:

49106 je izjavil:


Kako, če se revež dražje vozi na km kot midva, pa še stara jajca ima, medtem ko se midva voziva v novih, subvencioniranih s strani istih revežev, in če kdo, bi mi midva morala njim subvencioniraniti, da vozijo nekaj drugega namesto dvajset let starega dizla


Revež ne more dobiti kredita za novo E-vozilo, lahko pa kupi rabljen ICE za nekaj k€ in potem vsak mesec nekaj dražje plačuje prevožene km.

Ma kaki, kupis rabljen ICE za 10k taksen z Le Emozioni.
Razliko 20-30k pa vlozis nekam, kjer se obrestuje.
EV je ziv dolgcas, jebat ga. Zivi se enkrat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Ma kaki, kupis rabljen ICE za 10k taksen z Le Emozioni.
Razliko 20-30k pa vlozis nekam, kjer se obrestuje

Realnost je taka, da se vseeno kupi nekaj za 20-30, in razlike ni.

EV je ziv dolgcas, jebat ga. Zivi se enkrat.

Au contraire. Vozit ICE, po možnosti še z ročnim menjalnikom, je v teh časih živa groza, da bi za to plačal 30 jurjev, moraš bi pa že malo zamaknjen.

a_borlak ::

Sem se malo igral z Y Performance, Sport mode. Ubija. Vklopil nazaj Chill, ki je nekje na ravni BMW M3. Čez ovinke nisem gnal, ker zmrzuje. Teža se seveda pozna, ampak vse ostalo ...

m0LN4r ::

Ja po ravnem gre super od semaforja do semaforja, o tem ni dvoma.
Ni pa to isti uzitek kot caterham al karkol drugega. To je pac utisan glasbeni instrument.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Alfa Dog ::

Mogoče bi v naslednjih 6-12 mesecih nabavil en rabljen BEV v rangu 20-25 k€.
Pogoj je cca. 200 km avtocestnega dosega v zimskih pogojih (120-140 km/h, gretje).
Najprej sem pomislil na Nissan Leaf in BMW i3. Je še kaj v tem rangu, lahko kdo kaj priporoča iz lastnih izkušenj?

Sparkxl ::

Jaz bi dobro razmislil preden bi sploh pomislil na te igrače. Začelo se je v Kaliforniji, potem v švici, zdaj v nemčiji.
https://www.welt.de/wirtschaft/plus2427...

Zeleni kmeri imajo problem. Prodajajo nam te igrače kot odrešitelje, zdaj ko se jih je nekaj že prodalo, pa je problem v omrežju, ki ne sledi temu. Torej če je kaki problem z omrežjem, vam onemogočijo polnjenje. Švabi so šli celo tako daleč, da so to še razširili na toplotne črpalke.

Torej vse to nas silijo kupit, ampak ne moremo uporabljati. Kako gre to skupaj z zeleno religijo mi je uganka.

a_borlak ::

Alfa Dog je izjavil:

Mogoče bi v naslednjih 6-12 mesecih nabavil en rabljen BEV v rangu 20-25 k€.
Pogoj je cca. 200 km avtocestnega dosega v zimskih pogojih (120-140 km/h, gretje).
Najprej sem pomislil na Nissan Leaf in BMW i3. Je še kaj v tem rangu, lahko kdo kaj priporoča iz lastnih izkušenj?


Peugeot e-2008, Citroen eC4, takrat že znajo biti rabljeni za ta denar.

bambam20 ::

Alfa Dog je izjavil:

Mogoče bi v naslednjih 6-12 mesecih nabavil en rabljen BEV v rangu 20-25 k€.
Pogoj je cca. 200 km avtocestnega dosega v zimskih pogojih (120-140 km/h, gretje).
Najprej sem pomislil na Nissan Leaf in BMW i3. Je še kaj v tem rangu, lahko kdo kaj priporoča iz lastnih izkušenj?


Za realnih 200 km dometa v zimskih pogojih in hitrost 120-130 km/H boš moral gledat avte, ki imajo baterijo vsaj 50 kwh.. Najslabše je, da moraš nato jemat kompromise za domet, ker polnjenje EV-ja je vseeno časovno zamudno in vsak km pri dometu šteje. Ali pa boš vozil 80-100 km/h, ker boš primoran. Tudi vw -jev ID3 , ki ima baterijo 57 kwh pozimi ne naredi več kot 250 km.

Tale je pošteno napisal, da ima ecorsa domet 240 km z 50 kwh baterijo.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Alfa Dog ::

Ne gre gledati samo na kapaciteto baterije, važna je tudi poraba. Ravno zaradi tega sprašujem po izkušnjah...
Polnil bi ga izkjkučn doma, če bo vse prav bom imel 4 MWh viška letno iz SE.

Bom malo tega eC4 pogledal, nisem niti vedel zanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfa Dog ()

billy ::

Raje se naj OP oglasi, ko bo resen pred nakupom, pol leta oz leto dni naprej, je ob trenutni situaciji, misija nemogoče.

Alfa Dog ::

Že sedaj bi rad imel izbor kakih 3 modelov, da potem v naslednjih mesecih malo sledim cenam in grem mogoče kakega celo preizkusit.

billy ::

Ioniq novejši model z 38kwh baterijo potem. Najboljša izbira. Čeprav so sedaj cene malce nad želenimi, bi v letu dni skoraj morala pasti dol.

Ali pa da gledaš še tujino.

joze ::

billy je izjavil:

Raje se naj OP oglasi, ko bo resen pred nakupom, pol leta oz leto dni naprej, je ob trenutni situaciji, misija nemogoče.

OP je svojo Cupro Born dobil Maja letos. Mislim, da sem enkrat vmes to že zapisal. Avto je odličen, ni pa brez težav. Generalno gledano sem super zadovoljen. Čakal sem ga 5 mesecev, ker je zaradi Ukrajine proizvodnja en čas stala. Imam SE in veselo koristim presežke proizvedene elektrike.

kow ::

Zanimivo bi bilo slisati kaksne so razlike med pricakovanim nacinom uporabe ter dejansko uporabo. Kaj te recimo najbolj moti, ce primerjas z ICE ter kaj ti je najbolj vsec?

bambam20 ::

billy je izjavil:

Ioniq novejši model z 38kwh baterijo potem.


S tako majhno baterijo ne dosežeš niti 300 km. Se pravi,d a si skoz na polnilnici. In ko si lastiš Ev se veliko več voziš, ker je vožnja pocen.

spegli ::

Pravi ded ma vr6

a_borlak ::

Načeloma se tudi Tesle 3 cenijo, v Nemčiji so že pod 35k (SR), Zoe bi tudi morala cena konkretno pasti, skratka v roku pol leta do enega leta zna biti situacija zelo drugačna.

billy ::

bambam20 je izjavil:

billy je izjavil:

Ioniq novejši model z 38kwh baterijo potem.


S tako majhno baterijo ne dosežeš niti 300 km. Se pravi,d a si skoz na polnilnici. In ko si lastiš Ev se veliko več voziš, ker je vožnja pocen.


Replika je bila tistemu uporabniku, ki je rekel, da ima željo 200km dometa.

Drugače pa ni vse v velikost, tudi v porabi in ioniq je kar se tega tiče najbolj varčen (če ne mešamo poleg kakšnih malih igračk)

WizzardOfOZ ::

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Pametno, zdaj se naj Slovenski ponudniki podeseterijo cene, da se pobere malo vec denarja od teh EV bogatasev.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mailer ::

To je namen, vozili se bodo samo bogati in mastno plačali elektriko, medtem, ko bodo ukinili naftne derivate in ostale strpali na neobstoječ javni promet.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

bambam20 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/p...


Ta članek je poln zavajanj. Še vedno je poceni. EV s povprečno porabo 17 kwh na 100 km pride menj kot 4 €. To, da je v naslpovu zavajanje. kdo pa je kriv takšnim, ki kupujejo kvazi hibrida, ki ima možnost polnejnja samo s 3.6 kwh ? Debisi pač.

kow ::

Vidva kar fantazirajta. Na norveskem je ze vsak peti osebni avtomobil EV, kmalu jih bo vec kot bencinarjev.

joze ::

kow je izjavil:

Zanimivo bi bilo slisati kaksne so razlike med pricakovanim nacinom uporabe ter dejansko uporabo. Kaj te recimo najbolj moti, ce primerjas z ICE ter kaj ti je najbolj vsec?


Moji pogledi so zelo praktični. Prej sem vsak mesec na črpalki pustil 250 evrov, zdaj tega stroška nimam. Imam seveda SE in polnim doma, v pol leta lastništva sem za polnjenje drugje zapravil manj kot 30 evrov, pa sem bil tudi na Braču z njim.
Kar se tiče primerjave vožnje, je tisto kar prednjači odsotnost prestavljanja. Včasih me malo šibi prehod na avto s prestavami, ampak nič resnega. Ostalo pa....avto pač. Pelješ se. Pospeški so kul, ampak jaz sem konzervativen voznik in me to veseli zgolj pri prehitevanjih. Cupra je dobro izdelana in kompaktna. Programska oprema jo malo šibi, ampak nikoli ne ogroža vožnje. Ni me še pustila na cedilu, pa sem napravil že več kot 20 tisoč. Imam še diesel Hondo Civic, ki pije 4,2 ampak sem jo v času lastništva električnega avtomobila natočil samo enkrat in napravil manj kot 2000 KM.

Gregor P ::

Odsotnost prestavljanja je izkušnja, ki jo lahko pri nas prakticiraš vsaj 4 desetletja oz. več, če si Američan. Moj prvi avtomatik je bil letnik 1986.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

joze ::

Gregor P je izjavil:

Odsotnost prestavljanja je izkušnja, ki jo lahko pri nas prakticiraš vsaj 4 desetletja oz. več, če si Američan. Moj prvi avtomatik je bil letnik 1986.

Bil sem povprašan po osebni izkušnji, oziroma razlikah. Zame je to največja razlika, ker je štiri desetletja poprej nisem prakticiral. Sem pa vesel zate.

msjr ::

joze je izjavil:

OP je svojo Cupro Born dobil Maja letos. Mislim, da sem enkrat vmes to že zapisal. Avto je odličen, ni pa brez težav. Generalno gledano sem super zadovoljen. Čakal sem ga 5 mesecev, ker je zaradi Ukrajine proizvodnja en čas stala. Imam SE in veselo koristim presežke proizvedene elektrike.

No to si ga pa hitro dobil. Kje pa si ga kupil (lahko ZS, da ne delava reklame), oz. a si vzel kakšen avto iz zaloge, ker mi naše ID3 (po naročilu) še vedno čakamo pa je že leto naokoli. Za Cupro pa mi je prodajalec tudi povedal življenjsko zgodbo o naročilih in dobavah in kako se lažejo da imajo vozila na zalogi...

joze ::

msjr je izjavil:

joze je izjavil:

OP je svojo Cupro Born dobil Maja letos. Mislim, da sem enkrat vmes to že zapisal. Avto je odličen, ni pa brez težav. Generalno gledano sem super zadovoljen. Čakal sem ga 5 mesecev, ker je zaradi Ukrajine proizvodnja en čas stala. Imam SE in veselo koristim presežke proizvedene elektrike.

No to si ga pa hitro dobil. Kje pa si ga kupil (lahko ZS, da ne delava reklame), oz. a si vzel kakšen avto iz zaloge, ker mi naše ID3 (po naročilu) še vedno čakamo pa je že leto naokoli. Za Cupro pa mi je prodajalec tudi povedal življenjsko zgodbo o naročilih in dobavah in kako se lažejo da imajo vozila na zalogi...

Lani 30.12. sem naredil en krog v Ljubljani in okolici in se pozanimal o možnostih dobave. ID3 in Cupra Born sta bila v igri. ID3 je imel najhitrejši dobavni rok več kot pol leta. Pri Cupri pa so imeli saloni nekaj avtov že vnaprej konfguriranih in naročenih. Rezerviral sem enega od naročenih v Kamniku(ne boš težko našel prodajalca) in bi ga moral dobiti februarja. Bil je natančno tako opremljen kot sem si zamislil, barva mi ni bila pomembna. Na zalogi so bili tedaj samo razstavljeni avtomobili in niso bili na prodaj. Potem je sledilo nekaj zamika zaradi težav s polprevodniki, pa potem še zaradi vojne, ampak maja so mi ga dobavili. Tisti, ki so naročili avto povsem na novo v tistem obdobju še vedno čakajo kolikor vem. Meni ni nihče lagal o dobavljivosti. Vedno sem dobil informacijo o predvidenem roku dobave in vedno tudi pojasnilo, da so podatki nezanesljivi. Obstaja nemški forum prav o Cupri Born, kjer se oglaša tudi nekaj ljudi, ki so zaposleni v tovarni in občasno povedo tudi kakšno insajdersko informacijo. Te po mojih izkušnjah kar držijo. Sem pa sedaj nehal spremljat to sceno iz očitnih razlogov.

msjr ::

Hvala @joze, aha, vse jasno, vem približno katero Cupro si vzel (I know what you did last summer), ker so se moji sodelavci pritoževali, da ni prave barve, pa da bojo počakali na folcija, no pa naj čakajo... Še enkrat - hvala za info.

Gregor P ::

joze je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Odsotnost prestavljanja je izkušnja, ki jo lahko pri nas prakticiraš vsaj 4 desetletja oz. več, če si Američan. Moj prvi avtomatik je bil letnik 1986.

Bil sem povprašan po osebni izkušnji, oziroma razlikah. Zame je to največja razlika, ker je štiri desetletja poprej nisem prakticiral. Sem pa vesel zate.

… samo pravim, da bi lahko sedaj že več desetletij vozil takšen avto, pa si očitno čakal do zadnjega. Boljše pozno kot nikoli 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

a_borlak ::

m0LN4r je izjavil:

Pametno, zdaj se naj Slovenski ponudniki podeseterijo cene, da se pobere malo vec denarja od teh EV bogatasev.


Verjemi, slovenski bogataši ne kupujejo EVjev, kupuje jih srednji sloj, kolikor ga še je.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

joze je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Odsotnost prestavljanja je izkušnja, ki jo lahko pri nas prakticiraš vsaj 4 desetletja oz. več, če si Američan. Moj prvi avtomatik je bil letnik 1986.

Bil sem povprašan po osebni izkušnji, oziroma razlikah. Zame je to največja razlika, ker je štiri desetletja poprej nisem prakticiral. Sem pa vesel zate.

… samo pravim, da bi lahko sedaj že več desetletij vozil takšen avto, pa si očitno čakal do zadnjega. Boljše pozno kot nikoli 8-)

Noben avtomatik, še tako dober, se ne more primerjat v tem z električnim. Nekdo, ki je prej vozil avtomatika, bi bil v električnem še bolj navdušen, nekdo, ki ni vozil avtomatika, vozi pa električnega, bi pa pri vožnji ice avtomatika reku, wtf je zdaj to sranje.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

joze je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Odsotnost prestavljanja je izkušnja, ki jo lahko pri nas prakticiraš vsaj 4 desetletja oz. več, če si Američan. Moj prvi avtomatik je bil letnik 1986.

Bil sem povprašan po osebni izkušnji, oziroma razlikah. Zame je to največja razlika, ker je štiri desetletja poprej nisem prakticiral. Sem pa vesel zate.

… samo pravim, da bi lahko sedaj že več desetletij vozil takšen avto, pa si očitno čakal do zadnjega. Boljše pozno kot nikoli 8-)

Noben avtomatik, še tako dober, se ne more primerjat v tem z električnim. Nekdo, ki je prej vozil avtomatika, bi bil v električnem še bolj navdušen, nekdo, ki ni vozil avtomatika, vozi pa električnega, bi pa pri vožnji ice avtomatika reku, wtf je zdaj to sranje.


Ne nakladaj. Pri normalni vožnji ni neke hude razlike med CVT in elektro. Razen v pospeških. Kar je pa čisto brez veze, ker v končni fazi vam bodo vse EV zaklenili na pospeške ICE avtomobilov, če boste hoteli lastniki potem boljše pospeške, boste pa mesečno najemnino plačevali za to. Mercedes že to počne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

ja, sam pri elektro sklopu nebos menjaval menjalnika na vsake 50-100kkm, tko kot pr cvtjih >:D
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Zanimivo, da te že naša domača CVT-ja postavljata na laž. Eden 200k, drugi 140k, pa oba še s prvim menjalnikom. Očitno je nekaj narobe z njima, da še nista crknila.

Res pa imata na vsakih 60k novo olje v menjalniku. Nekaj kar je našim mehanikom na uradnem servisu skoraj nepredstavljivo, ker namreč trdijo, da se olja v CVT-jih ne menja in da je to doživljenjsko olje. In če obstajajo taki mehaniki tudi drugje verjamem, da marsikateri CVT crkne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

pegasus ::

Youtube mi je pred časom ponudil en video, kako izgleda subarujev nadgrajen tojotin blagi hibrid / brezstopenjski menjalnik. Nobenih jermenov, samo par osovin, par planetarnih prenosov in dva elektromotorja. Zadeva izgleda ok za miljon milj. A hkrati tudi izgleda kot nekaj, kar bi si želel gledati v muzeju in ne v avtu za 21. stoletje ;)

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

joze je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Odsotnost prestavljanja je izkušnja, ki jo lahko pri nas prakticiraš vsaj 4 desetletja oz. več, če si Američan. Moj prvi avtomatik je bil letnik 1986.

Bil sem povprašan po osebni izkušnji, oziroma razlikah. Zame je to največja razlika, ker je štiri desetletja poprej nisem prakticiral. Sem pa vesel zate.

… samo pravim, da bi lahko sedaj že več desetletij vozil takšen avto, pa si očitno čakal do zadnjega. Boljše pozno kot nikoli 8-)

Noben avtomatik, še tako dober, se ne more primerjat v tem z električnim. Nekdo, ki je prej vozil avtomatika, bi bil v električnem še bolj navdušen, nekdo, ki ni vozil avtomatika, vozi pa električnega, bi pa pri vožnji ice avtomatika reku, wtf je zdaj to sranje.


Ne nakladaj. Pri normalni vožnji ni neke hude razlike med CVT in elektro. Razen v pospeških. Kar je pa čisto brez veze, ker v končni fazi vam bodo vse EV zaklenili na pospeške ICE avtomobilov, če boste hoteli lastniki potem boljše pospeške, boste pa mesečno najemnino plačevali za to. Mercedes že to počne.

Imam oba, s tem da ima "cvt" 70 konjev več. Elektrika je še nivo višje.

WizzardOfOZ ::

pegasus je izjavil:

Youtube mi je pred časom ponudil en video, kako izgleda subarujev nadgrajen tojotin blagi hibrid / brezstopenjski menjalnik. Nobenih jermenov, samo par osovin, par planetarnih prenosov in dva elektromotorja. Zadeva izgleda ok za miljon milj. A hkrati tudi izgleda kot nekaj, kar bi si želel gledati v muzeju in ne v avtu za 21. stoletje ;)


Kater pa je ta subarujev nadgrajen toyotin blagi hibrid?

Namreč subarujev hibrid ima v menjalniku 2 elektromotorja in v prtljažniku baterijo, ostalo na avtu je pa enako kot pri standardnem ICE avtomobilu. Vsi sklopi delujejo enako, če dela na elektriko ali pa če dela na bencin (ker dizla so na srečo nehal delat).

To je bistvena razlika od tistih, ki imajo spredaj ICE motor, zadaj pa elektro motor. Tega subaru nima. Zato polosovine in zadnji diferencial ter kardan iz menjalnika do zadnjega difa ostaja.


Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zanimivo, da te že naša domača CVT-ja postavljata na laž. Eden 200k, drugi 140k, pa oba še s prvim menjalnikom. Očitno je nekaj narobe z njima, da še nista crknila.

Res pa imata na vsakih 60k novo olje v menjalniku. Nekaj kar je našim mehanikom na uradnem servisu skoraj nepredstavljivo, ker namreč trdijo, da se olja v CVT-jih ne menja in da je to doživljenjsko olje. In če obstajajo taki mehaniki tudi drugje verjamem, da marsikateri CVT crkne.

razlagaj to vsem k majo jatcove cvtje...
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Zanimivo, da te že naša domača CVT-ja postavljata na laž. Eden 200k, drugi 140k, pa oba še s prvim menjalnikom. Očitno je nekaj narobe z njima, da še nista crknila.

Res pa imata na vsakih 60k novo olje v menjalniku. Nekaj kar je našim mehanikom na uradnem servisu skoraj nepredstavljivo, ker namreč trdijo, da se olja v CVT-jih ne menja in da je to doživljenjsko olje. In če obstajajo taki mehaniki tudi drugje verjamem, da marsikateri CVT crkne.

razlagaj to vsem k majo jatcove cvtje...


BS. Nekak tako kot bi rekel VSI dizli crkujejo pri 80k kilometrih.
(Ker so na cliotih 1.5 dci "šli po gobe" ojnični ležaji pri teh kilometrih)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

sj nisem rekel da _vsi_ jermenski cvtji crkujejo. Dela pa jatco kr precej cvtjov ;)
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Niti ne, za nekih 15 do 20 modelov avtomobilov.

So se pa jatcotu odpovedal tako pri subaruju kot pri toyoti. So že vedel zakaj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Ocitno prihaja tudi na nas trg MG4. Cena je dokaj zanimiva. ~32K€ za standard in ~37K€ za comfort verzijo. Ne vem ali je v tej ceni ze upostevana EKO subvencija v visini 4,5K - verjetno je :(

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
««
8 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058107767 (67832) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68155186 (35026) gruntfürmich

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627233 (23764) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17920635 (18672) bluefish

Več podobnih tem