» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
9 / 47
»»

Gregor P ::

Za tak avto bi sam recimo dal maksimalno 30.000 in to le zato ker je električni; če bi bila klasična verzija tega pa 20.000 evrov, tako za primerjavo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

In zakaj bi koga zanimalo kolk bi ti dal?

Jaz za golfa dizla ne bi dal niti 15 jurjev, pa nisem tega še nikoli napisal. Razen zdaj, za primerjavo kako butasto je to pisat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Pač sem napisal; očitno ti je bilo dovolj pomembno, da si moral odgovoriti 8-)

In pa 30k je mišljeno za njihovo najboljšo različico.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kixs ::

Povej svojo ceno se za ostala EV (Tesla 3, ID3, ID4, Leaf,...) na nasem trgu? Da vidim primerjavo.

Sicer vidim na mobile.de rabljen MG4 Luxury za 30k€. To bi bilo res za vzet.

Curve Ball ::

Call me old fashioned ampak kitajskega avta sam še par let ne bi vzel. Pusti ti teste. Tudi korejski so bili dolga leta po prihodu na evropski trg totalni poden. Kasneje so jih pa izpilili.

Utk ::

Curve Ball je izjavil:

Call me old fashioned ampak kitajskega avta sam še par let ne bi vzel. Pusti ti teste. Tudi korejski so bili dolga leta po prihodu na evropski trg totalni poden. Kasneje so jih pa izpilili.

Ni res. Že v štartu so bili boljši od ostalih za isti denar. Normalno pa da ni bil pony boljši od passata, sej je tudi koštal 3x manj.

Karen ::

Tole kar je UTK napisal je res. Ko so prišli prvi Hyundai Pony-ji k nam je večina furala še Zastave, alternativa so bile Lade v tem cenovnem rangu, tako da Hyundai je bil razred nad tem kar si imel na voljo za primerljiv denar. Ampak vmes je minilo 30 let, nikjer ne piše da so še vedno paralele. Jaz se jih ne bi tako bal. Problem je, ker vsi vzporednicu s Teslo vlečejo... dajte recimo Zoe-ta zraven ki je cenovno nekje tam (eMegane najbrž ni več), pa da vidimo.

LeQuack ::

kixs je izjavil:

Ocitno prihaja tudi na nas trg MG4. Cena je dokaj zanimiva. ~32KEUR za standard in ~37KEUR za comfort verzijo. Ne vem ali je v tej ceni ze upostevana EKO subvencija v visini 4,5K - verjetno je :(

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...



Brezveze. Na Kitajskem je ta isti avto 18k USD. Pol ceneje. Karkol kupit v EU je nateg.

"SAIC launches MG Mulan with starting price of $18,620 in China
The MG Mulan will be named MG4 Electric in overseas markets and will be offered in Germany in three versions priced at 31,990 euros, 35,990 euros and 37,990 euros."
https://cnevpost.com/2022/09/14/saic-la...
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

WizzardOfOZ ::

Za kitajsko mu lahko vgradijo lesene klopce namesto sedežev, za nemčijo morajo dat pa sedeže iz blaga. :)):)):))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Ja pa se kak Evropski standard morajo tudi izpolnit. Nevem kaj sanjajo nekateri.
Ze ameriski avti so mal drugacni od evropskih, recimo luci, ogledala, blatniki...

To o sedezih pa ja. Umetno usnje, umetna fila, po kitajskih standardih, verjetno vse strupeno, tako kot oblacila na Aliexpresu, ki so prepojena s strupenimi kemikalijami.
Izrazi kot so GOTS, ÖkoTex 100, IVN so jim neznanke.

To kupis MGja pa cel lajf vdihavas kemikalije xD

Al pa LED upgrade kiti brez ECE, loterija ali se vzge al ne. ABE,ABG, EWG, kitajci majo tam se ogromno za delat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hojnikb ::

To kupis MGja pa cel lajf vdihavas kemikalije xD


Za razliko od VW, kjer cel lajf vdihavaš 40x več nitrooksidov :)

LeQuack je izjavil:

kixs je izjavil:

Ocitno prihaja tudi na nas trg MG4. Cena je dokaj zanimiva. ~32KEUR za standard in ~37KEUR za comfort verzijo. Ne vem ali je v tej ceni ze upostevana EKO subvencija v visini 4,5K - verjetno je :(

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...



Brezveze. Na Kitajskem je ta isti avto 18k USD. Pol ceneje. Karkol kupit v EU je nateg.

"SAIC launches MG Mulan with starting price of $18,620 in China
The MG Mulan will be named MG4 Electric in overseas markets and will be offered in Germany in three versions priced at 31,990 euros, 35,990 euros and 37,990 euros."
https://cnevpost.com/2022/09/14/saic-la...

To je cena z kitajsko subvencijo. Pri nas upoštevaj še davke in tarife, pa seveda transport. Pa kakšen varnostni standard več kot na kitajskem (stvar ma btw 5* na NCAP) in prideš na to ceno.

kixs je izjavil:

Ocitno prihaja tudi na nas trg MG4. Cena je dokaj zanimiva. ~32K€ za standard in ~37K€ za comfort verzijo. Ne vem ali je v tej ceni ze upostevana EKO subvencija v visini 4,5K - verjetno je :(

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ni, to je cena brez subvencije. Btw, če hočeš videš še ugodnejšo varjanto, italjani majo z subvencijo vret taisti avto za 24k
https://www.subito.it/auto/mg-mg4-stand...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

kixs ::

Dobra cena. Ce bi ze vzel, bi vzel takega s toplotno crpalko. Po konfiguratorju jo ima samo Luxury verzija. Drugace bi bil cisto zadovoljen s Comfort.

WizzardOfOZ ::

imaš kolega v italiji?
daj mu denar, da ga kupi in ti ga proda, ti ga pa uvoziš kot rabljenega in plačaš 600 evrov dmv-ja in homologacijo, pa imaš cenejši avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

kixs je izjavil:

Dobra cena. Ce bi ze vzel, bi vzel takega s toplotno crpalko. Po konfiguratorju jo ima samo Luxury verzija. Drugace bi bil cisto zadovoljen s Comfort.

če gledas slovenski cenik, ima tudi srednja oprema toplotno.
#brezpodpisa

kixs ::

Gledal sem EU stran. Je pa cena Luxury v tujini tu nekje kot Comfort pri nas - ne vem pa kako je s subvencijami - ali so ze vstete. Da primerjam primerjivo.

kixs ::

Sem poglal se stran za SLO. Luxury ne bo do septembra. Toplotna je napisana samo za Luxury verzijo.

Poleg tega pri Comfort pise se: Robotizirani samodejni menjalnik (AGS :lol:

Utk ::

Če rabiš drugi avto, kupiš 50 kw baterijo brez tč, za 200 km je dovolj. Tudi 40 kw bi bila dovolj. Če hočeš dober EV, rabiš večjo baterijo in toplotno črpalko.

kixs ::

Rabil bil za sebe. Dnevno imam cca 30km. Potem pa obcasno tudi med 200 in 300km. In ne bi se rad zaj3baval s polnjenjem drugje kot doma. Se mi pa ne mudi z menjavo avta - sem itak ze najmanj 5 let prek "roka"...

Recimo, da mi je zanimiv Nissan Leaf z 62KW baterijo. Cena rabljenih l.2020 se zacne okoli 30KEUR. Rahlo prevec za moj okus, ce dobis za skoraj to ceno rabljeno Teslo 3 ali pa novega MG4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Utk ::

Če se ti na tistih 300 km ni problem ustavit za 10, 15 min, ti je 50 kwh čisto dovolj. Če pa že večjo baterijo, bi jaz vzel še TČ.
To ni zajebavanje, hitre polnilnice načeloma kar delujejo, večji problem so počasne "sponzorske", ko se lastniku fučka ali dela ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kixs ::

Problem lahko hitro nastane, ko ga najmanj rabis. Zato js ne bi ravno delal planov s polnilnicami. 300km realnega dosega mora bit ;)

Utk ::

V vseh pogojih po AC z vsemi hitrostmi ga ne bo niti z večjo baterijo.
Polnilnice komot planiraš. Ne moreš se omejit samo na radij 150 km od doma, to nima smisla. Česa te je strah?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kixs ::

Ne, da me je cesa strah. Le nocem biti odvisen, vsaj v vecini mojih primerov.

Nisem hotel napisat primera mojega kolega, ki je sel iz NM v ZG. Splaniral, da bo nazajgrede v Brezicah za pol urce dofilal. Vse OK, dokler je bila ena polnilnica zasedena, drugi dve pa nedelujoci. Na koncu je potreboval 6 ur, da je prisel domov in se to na "hlape" z 0km dosega zadnjih par kilometrov. Zato pravim, ko najbolj rabis, imas probleme.

Meni osebno se je zgodilo, da je ob priklopu kabla polnilnico vrglo ven in mi zaklenilo kabel. Cakati sem moral od sobote 13h do nedelje 9h. Se dobro, da sem imel avto samo na testu in polnil 5 min peske od doma. Pac moja planirana sobota je sla v k.....

Utk ::

S čim je pa to šel, da mu ni uspelo 130 km naredit? V Brežicah je kar nekaj polnilnic, pa v Kostanjevici, Krškem, nekam se bi lahk privlekel, če se je do doma.

kixs ::

Tezko zdaj govorim za njega. Ima EV ze nekaj let, tako ni ravno amater. Pa ni prav iz NM, ampak od Trebnjega malo naprej. Tako je pac naneslo.

Utk ::

Do tam ima pa še par polnilnic več. Da v NM ni našel polnilnice je malo bosa. Ne vem kaj je bilo, imaš tudi take, ki so striktno polnili samo na zastonjskih, dokler so obstajale...
Moj leaf ima 150 km dosega, še to ga ne smem žgat, pa se odpravljam z njim na 100, 120 km dolge poti v eno smer. Še sem tu. Razen enkrat ko sem moral počakat 20 min da je en napolnil teslo, nisem še čakal na polnjenje. Ja, kakšna tudi ni delala kdaj, ampak zmeraj sem imel plan B in C. Tudi tisto teslo bi pustil tam in šel na B, ampak če tako skačeš, potem si res hitro na zadnji opciji...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

Verjetno je malo razlike (kar se stanja polnilnic tiče), če je ta kolega to pot opravil v 2022 ali v 2012...

kixs ::

Mislim, da je bilo malo pred bozicem 2022.

a_borlak ::

V NM imaš že lep čas poleg Qlandie 3 hitre polnilnice (mislim da so vse 350kW), potem imaš še na črpalki naprej od NM proti Zagrebu Ionity, skratka je tega kar nekaj.

kixs ::

Situacija je bila v Brezicah in ti NM nic ne nuca, ce nimas dosega.

Utk ::

Lej, od Trebnjega do Zagreba in nazaj do Brežic je 130 km. Če se je odpravil v Zagreb s "150" km dosega in računal, da bo polnil nazaj grede v Brežicah po 130 km, potem si je to bolj slabo zamislu. V Zagrebu imaš 100 polnilnic, kar nekaj jih je še zmeraj celo zastonj. V Brežicah pa hitre sploh ni, je na južni strani AC, se pravi ko greš proti Zagrebu. Proti Novemu mestu je na severni strani AC hitra, ampak to je že malo pred Novim mestom. Če je v Brežicah vidu, da ne bo nič napolnil in da ima premalo za po AC (čeprav ne vem zakaj ne bi, vseeno so 3 lokacije, ena bi že morala delat) bi se odpravil proti Novemu mestu po stari cesti, kjer se manj porabi in imaš potem spet par počasnih ob poti.

Gregor P ::

Glih razmišljal bom sedaj v katerem (vsakem) kraju na poti je električna polnilnica ali ne ;(( ... ma da je najmanj na vsakih 50 km in to je to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Glih razmišljal bom sedaj v katerem (vsakem) kraju na poti je električna polnilnica ali ne ;(( ... ma da je najmanj na vsakih 50 km in to je to.

Sej ravno v tem je problem, da je razmišljal. Najbrž je enkrat polnil na tisti eni zastonj pri eni gostilni ali avtohiši, in zdaj je bil cel halo, ker ravno tista ni delala. Čeprav imaš v radiusu 20 km najmanj 30 drugih, pa tudi v Zagrebu jih je ziher (par) 100. Če bi šel na prvo prosto, ko je imel še 50 km dosega in je vedel, da ne bo prišel domov, ne bi imel nobenga problema, stoprocentno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

trancer01 ::

Preveč razmišljanja "ali pridem ali ne".>:D

Utk ::

trancer01 je izjavil:

Preveč razmišljanja "ali pridem ali ne".>:D

Sej. Če veš, da nimaš dovolj za nazaj, greš polnit takoj ko greš lahko, ob priliki, tam kjer imaš itak nek opravek. Zakaj bi čakal na zadnjih 10 km? To je isto kot pri denarju. Denar se špara ko ga imaš, ko ga enkrat več nimaš, nimaš več kaj šparat. Dobesedno nimaš več kaj šparat. Isto je z baterijo. Če misliš, da bi lahk prišel tudi domov, se voziš malo počasneje, ok, ampak to moraš začet že ko imaš dovolj, ne ko ti začne utripat, da si prazen. Polneš pa tudi komot ko imaš še 40-60% baterije, če veš, da boš moral. Zakaj bi čakal na 5%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Bog ne daj da greš s tem na morje. Game over. Sploh zdaj, ko so nemci te igrače množično nabavljali v časih zastojn kreditov.
Sem lani opazoval to rajanje okoli 2 postaj. Edinih 2 daaaaleč naokoli.

Pride švaba, prvo stoji pol ure zraven s telefonom v roki, da se registrira, določi plačilno sredstvo,... Enim je uspelo, drugim ne.
Ker parkingov v vseh teh krajih primanjkuje, se najdejo tudi pacienti, ki parkirajo na teh mestih.

V glavnem kompletni fail. To je edino primerno za lokalne vožnje. Vse ostalo čez 10 let, če bo jim seveda uspelo infrastrukturo do takrat naredit

deco16 ::

Svašta res, nevem kako se men rata iz hrvaške v Salzburg vozit in to kdaj tudi parkrat na mesec. In pazi to, brez polnjenja vmes. Lokalne vožnje ja, v vaši glavi :)

Iščite izgovore, sej jih je še dosti.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

trancer01 je izjavil:

Preveč razmišljanja "ali pridem ali ne".>:D

Sej. Če veš, da nimaš dovolj za nazaj, greš polnit takoj ko greš lahko, ob priliki, tam kjer imaš itak nek opravek. Zakaj bi čakal na zadnjih 10 km? To je isto kot pri denarju. Denar se špara ko ga imaš, ko ga enkrat več nimaš, nimaš več kaj šparat. Dobesedno nimaš več kaj šparat. Isto je z baterijo. Če misliš, da bi lahk prišel tudi domov, se voziš malo počasneje, ok, ampak to moraš začet že ko imaš dovolj, ne ko ti začne utripat, da si prazen. Polneš pa tudi komot ko imaš še 40-60% baterije, če veš, da boš moral. Zakaj bi čakal na 5%.
... torej v mojem primeru, če grem na pot kjer bom "moral razmišljat" imam s seboj vedno kantico s 5l goriva.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ti ne razmišljaj raje, ni to zate.

Gregor P ::

Zato ker ne rabiš. Če imaš pa produkt, ki te sili v ekstra nepotrebno razmišljanje (in posledično izgubo časa), potem se pa moraš rajši vprašati, zakaj si to kupil in nisi prej vsaj malo razmislil o tem;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sparkxl ::

Razmišljanje spada zraven. No brainer bo, ko bodo polnilnice tako pogoste kot tankštele in bo polnjenje hitrejše. Do takrat je to neuporabna jajca.

Vidim kak to funkcionira pri el. peciklih. Imam 2. Vedno je potrebno dobro premislit kak daleč ob kaki moči lahko grem, da pridem domov

Gregor P ::

Moj fokus razmišljanja med vožnjo je predvsem na promet, tako da ne rabim še dodatnih motečih faktorjev kot npr. da sem čist živčen in nestrpen, če ne najdem koj polnilnice, zato ker so mi jo trije prej že okupirali, dve pa nista delovali, za tretjo pa nimam pravilne kartice.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Teoretiziraš, praksa je pa drugačna. Jaz z avtom, ki ima 150 km dosega na dober dan, naredim 16-18,000 km letno. Še nikoli nisem nikjer ostal brez.
Če bi imel karkoli bolj koristnega, karkoli novega ima 2x, tudi 3x, večjo baterijo od mojga, res ne vem zakaj bi bil to tak problem. Na AC imaš hitre polnilnice vsakih 30 km. Recimo od Zagreba do Ljubljane jih imaš na vsaki strani AC 3 ali 4, plus kakšno dodatno če greš dol z AC.
Te zgodbice so iz časov, ko so ljudje s takimi avti, ko ga imam jaz, šli 400 km daleč. To ni bilo pametno in še zmeraj ni. Zato jaz tega ne delam. Ampak takega avta zdaj niti več ne moreš kupit, novega. Razen tiste dacie, s katero pa tudi ne boš šel ravno daleč po AC...

Tesla, tudi drugi, ti izračuna v nulo kolk % boš imel na cilju. Če tu zajebeš, si si res sam kriv, bog pomagaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Najlepša hvala za opis tvoje izkušnje:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Na AC imaš hitre polnilnice vsakih 30 km. Recimo od Zagreba do Ljubljane jih imaš na vsaki strani AC 3 ali 4, plus kakšno dodatno če greš dol z AC.

Ki pa so večinoma zasedene, pa bi čakal par ur na "tankanje". Sem gledal po avstriji, kako imajo narejeno, pa imajo po 12 hitrih polnilnic na eni tankšteli, 30km naprej pa spet 12 komadov. Pri nas pa imaš 3, pa na dveh avti parkirani, ena pa zasedena, ker nekdo tanka na njej.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Meni se še ni zgodilo na AC, da bi bila zasedena. Res da nisem 100x "tankal", ampak ko sem, je bila prosta. Pa tudi če ne, na hitri si 10, 15 min.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Najbrž so že kje kakšni izračuni, koliko polnilnic bi dejansko morala imeti ena polnilna postaja (nekdanja bencinska postaja), da bi zadostila vsem potrebam, tako dnevnim kot npr. "turističnim" na poti. Na oko bi rekel, da bi morala imeti vsaj 30 polnilnih mest. Morda bi lahko najprej opremili že sedaj vsaj ta počivališča, ki imajo kar nekaj parkirnih mest. Ok je res, da tam običajno nimaš na voljo kave oz. možnost naupa hrane, ko moraš čakati vsaj 20 minut, da se ti EV delno napolni, ampak za začetek bi bilo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja, to kar je zdaj, je za zdaj čisto dovolj, ni pa to "nič" proti temu kar bo. Letos bo menda začel Petrol gradit prvi tak polnilni "park", mislim da na dolenjski AC. Polnilnice do 300 kw, veliko njih, itd. To bo to kar bo, samo da bo takih parkov kakšnih 8 v Sloveniji, za začetek. Potem se bo pa videlo kaj je še potrebno.
V skandinaviji je tega že veliko. Ni spet tak problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

A pa bodo prav morali graditi nove? Zakaj ne bi izkoristili že sedanjih lokacij?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Nekatere morda bojo iste, rabiš pa blizu daljnovod. Če je zraven dovolj prostora za transformator, in daljnovod, potem bo tudi zraven obstoječih ja.
Ampak teh parkov bo vseeno malo, to je mišljeno za tiste, ki se vozijo na daljše poti. Bojo pa še zmeraj posamezne hitre polnilnice tudi na črpalkah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kixs ::

Tesla 3 v SLO od 42K€ naprej (cena brez EKO spodbude).

https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
««
9 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058109049 (69114) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68155543 (35383) gruntfürmich

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627996 (24527) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921090 (19127) bluefish

Več podobnih tem