» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
7 / 47
»»

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Glede na kilometre ki jih prevozi bi bil EV, ki bi ga lahko nadomestil brutalno draga opcija.

Ne bi bila opcija prenest nekaj km iz dizla na tega električnega? Vsakodnevno bi vozil električnega tist, ki naredi več km, pa ne spet preveč zanj. Ko se gre nekam, se gre z električnim, če se gre lahko. Če ne, se gre z ICE. Vam je res treba vse narisat kot malim otrokom? Nimate malo pameti? Mi smo prej tudi naredili z enim 25,000 km, z drugim pa 5000. Zdaj da pa z električnim 15, z drugim pa tudi okoli 15. A je pri vas vse v kamen zapisano kdo vozi kater avto? Si ti bi kurac skrajšal, če bi prišel dec na šiht z nekim zoetom?


Tezko, bi pa seveda slo tu in tam. Samo potem ne govoris o resnih prihrankih magnitude cene EVja. Je pa vecji avto seveda bolj primeren za dolge razdalje ze zaradi same arhitekture avta, moci itn. Bi bilo tecno, da se potem moras vozit v majhni piksni zato, da se ti malo prej povrne vprasljiva investicija. Pa da ne govorimo, da mini avti z dosti km praviloma nonstop crkujejo, ker nic ni koncepirano za ne vem koliko km.

Ce bi mi sli iz pravtako ca. 5000km letno na 15.000km z mini avtom, ne verjamem, da bi se potem EV dejansko rentiral. Pa niti ne govorim na pamet, sem takrat, ko smo kupovali primerjal in celo vprasal tukaj o detajlih, pa je bilo drazje v vseh primerih. Edino kar bi lahko cenovno konkuriralo bi bilo zelo dosti kilometrov z EVjem, tam pa je tako, da ali placas zelo dosti ali pa bos tratil cas.

Skratka cenovno se ne izide, na vsak nacin pa je manj kamot. Racunice pa so samo z ne vem koliko prilagajanja, pa se tam vprasljive, ce ne ze v naprej obsojene na propad.

Utk ::

Ti ne govori tu z avstrijsko matematiko, če se v Sloveniji plačuje slovensko ceno elektrike, če imaš elektrarno, pa niti te ne plačuješ.

S twingom pa jaz ne bi delal niti 5000 km letno, če smo že pri tem...veliko raje z leafom 20 kot s tistim 5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Pac ne izide se. Koliko ljudi pa ima podarjeno elektrarno pa ne vem. Jaz elektrarne gledam strikstno skozi ROI, ki pa se ni tam, kjer jaz investiram. Se pa strinjam, da ce bi jo imel podarjeno in dovolj veliko, pa bi bil EV nobrainer. Ce pa bi bila za hiso, pa potem resurse krades od hise. Ce pa si jo kupil z namenom, da ti uspe napolnit se EV dosega 300km, pa moras ta del dodati k avtu, ker je tam samo za avto. Ce ti je ne dajo v omrezje z nekim paketom, kjer je omrezje tvoja baterija, pa racunas se priblizno enako baterijo kot jo ima EV za doma. Seveda govorim za vecino, ki dela dopoldne.

fikus_ ::

Ne razumem, zakaj uporabniki EV forsirate in silite druge v to. Vsak ima svoje življenje in se odloča, kar mu okolica omogoča.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


S twingom pa jaz ne bi delal niti 5000 km letno, če smo že pri tem...veliko raje z leafom 20 kot s tistim 5.


Tamocni Twingo se vozi boljse kot ti tadrekasti EVji, posebej v mesteih in ovinkastih cestah. Sem takrat pri Renaultu dejansko preizkusil ZOE, pa ni sel nikamor, kilometri pa so padali kakor, da Renault ne ve kaj pomeni kilometer. Zanje je po obcutku imel kilometer kaksne 500m. Sem pa gledal za hec EVje kot nadomestilo. Seveda bi bil bolj kamot kasen E-Golf ali kaj podobnega za to kar delamo dnevno s Twingecom. Samo nam ni bilo za metati toliko denarja v avto, ki vecinoma gre v vrtec in trgovino. Kjer bi zopet imeli problem, ce moramo z obema kam dlje. Potem bi res raje dal 10k€ v PV, kot pa tako menjavo avta iz principa. V bistvu bi prej vrgel v S&P, kot pa da menjam dodatni avto.

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Ne razumem, zakaj uporabniki EV forsirate in silite druge v to. Vsak ima svoje življenje in se odloča, kar mu okolica omogoča.

Kdo te kaj forsira? Meni ni v interesu več EV, zdaj smo še napol v ilegali in je v redu. Ampak ko vidiš kake nebuloze folk piše...

Sem takrat pri Renaultu dejansko preizkusil ZOE, pa ni sel nikamor,

Na, poglej tega recimo...ZOE je raketa proti twingotu, samo ti nimaš občutka, ker si navajen, da se mora avto dret, če ne, pomeni da ne gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Sekundarni avto je bil 10k, star je 7 let.
Ni racunice, da bi menjal za isto velik avto zdaj 25k€.
Razlika bi se povrnila prepozno, ko bi bil spet cas za menjavo 15-20let, bodo spet druge, nove, boljse baterije.

To vmesno fazo bomo preskocili.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Na, poglej tega recimo...ZOE je raketa proti twingotu, samo ti nimaš občutka, ker si navajen, da se mora avto dret, če ne, pomeni da ne gre.


Pospesek tam tam, samo ce ga vozis kakor vozim male jajce jaz je doseg smesen. Pac ni nekega luksuza katerega bi bilo vredno tako drago placati. Je pa menda to bil ZOE nekoliko starejse generacije, kot so trenutno, samo vseeno iste generacijo kot Twingo.

Pa jaz nisem proti EVjev, v bistvu sem ves cas malo navijal za taksno igracko. Samo se ne izide cenovno in prinese neprakticnosti. Ampa ZOE menda stane nekje od 30kEUR naprej? Dati trikratnik upfront, kjer nimas nekih pravih plusov, je bolj EV navijasko.

Mimogrede tisti ZOE katerega so mi posodili, je bil znotraj zelo zelo zelo cenen. Napram posh twingecu dosti bolj bljah. Bolj kia iz 90etih plastik fantastik.

m0LN4r je izjavil:


Ni racunice, da bi menjal za isto velik avto zdaj 25kEUR.
Razlika bi se povrnila prepozno, ko bi bil spet cas za menjavo 15-20let, bodo spet druge, nove, boljse baterije.


15-20let? Kaj menjate avte 2-4x v zivljenju?

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

A ni tako, če si revež, jih menjaš na 20 let in še to z rabljenim; ko pa si malo bolj finančno usposobljen, pa jih menjaš na 5 let in vedno kupiš novega.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

EV se ne sme prej menjat, ker se potem sparanje ne splaca. Pa narjeni so, da se jih vozi 20 let brez popravil.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TheBlueOne ::

Gregor P je izjavil:

A ni tako, če si revež, jih menjaš na 20 let in še to z rabljenim; ko pa si malo bolj finančno usposobljen, pa jih menjaš na 5 let in vedno kupiš novega.8-)


Revez pa danes verjetno nima upfront za EV. Ce pa se bo pufal, pa bo dominanten problem servisiranje dolga. Katastrofa pa, ce ga razbije.

Ko si malo bolj financno usposobljen kupujes avte, ki so kot novi. Tako ali drugace hoces iztrzit vsaj -30%. Ko pa si zelo zelo sposoben, pa jih vzames na kredit ceprav imas gotovino. Gotovino pa obracas tako dobro, da ti placuje kredit. :)

m0LN4r ::

n, pa jih vzames na kredit ceprav imas gotovino. Gotovino pa obracas tako dobro, da ti placuje kredit. :)
tako
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

49106 ::

TheBlueOne je izjavil:

Gregor P je izjavil:

A ni tako, če si revež, jih menjaš na 20 let in še to z rabljenim; ko pa si malo bolj finančno usposobljen, pa jih menjaš na 5 let in vedno kupiš novega.8-)


Revez pa danes verjetno nima upfront za EV. Ce pa se bo pufal, pa bo dominanten problem servisiranje dolga. Katastrofa pa, ce ga razbije.


Naj še kdo reče, da socializem pri bogatih nima smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Gregor P ::

Revež vedno plačuje dražje na koncu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

49106 je izjavil:



Naj še kdo reče, da socializem pri bogatih nima smisla.


Ima smisel. Nekdo mora stipendirati nove tehnologije. Bolj premozni pac placajo glavni del. Ce pa jim ne das bonbonckov pa se zelo verjetno vsedejo v dizelski SUV.

Gregor P je izjavil:

Revež vedno plačuje dražje na koncu.


Niti priblizno. Revez praviloma kupuje od tocke, ko proizvajalci vec ne racunajo stroska razvoja.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Če si bogat, zavaruješ sebe, družino, nepremičnine, avto itd., in ko gre kaj narobe, si takoj na zeleni veji, medtem, ko pa nekdo, ki si tega ne more privoščiti ... potem kot bogat si kupuješ subvencionirane sončne elektrarne, subvencionirana EV itd. ... že v šartu imaš boljše kreditne pogoje ... medtem ko revež ... da sploh ne govorim o investicijah vase, v svoje zdravje (fizioterapije, masaže, športne aktivnosti, izobraževanja itn.) ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

TheBlueOne ::

Ce si bogat ti praviloma bogastvo raste brez da placujes davke. Verjetno bi lahko nastevali in nastevali ...

Ampak vseeno to ne pomeni, da sistem ni fer. Niti ne pomeni, da gre drugace v uravnotezen sistemu. Ker kaj pa bos naredil konkretnega v trenutnih okvirjih?

Gregor P ::

Nisem rekel nič o sami poštenosti, predvsem sem rekel, zakaj si revež danes pač ne more privoščiti EV-ja8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

fikus_ je izjavil:

Ne razumem, zakaj uporabniki EV forsirate in silite druge v to. Vsak ima svoje življenje in se odloča, kar mu okolica omogoča.

Obratno pa tudi haterji nabijajo nebuloze v obratno smer. Vsak si naj sam izračuna, ali se mu splača in ali se mu izide.
Jaz sem bil 2 leti nazaj pred to dilemo, ali vzeti EV. Skoraj bi vzel starega Ioniqa. V 6-8 letih bi prišel na nulo z vložkom (pri takratnih cenah NT).
Pa vendar, nisem vzel, ker:
- sem rabil in še rabim 600L+ prtljažnika
- v Ioniqu zadaj sedeči tolčejo z glavo v strop
- imamo na sporedu vsako leto 8h izpade omrežja, ki je dotrajano
- zadnja zadeva, pri taki energetski politiki, kjer se ne gradi ustrezne količine proizvodnje, je zelo verjetno močna rast cen kWh in pa možnost rednih redukcij.
vires in numeris

deco16 ::

Problem je ker revež razmišlja kot revež in si ne zna zračunat in nima kapitala, da bi si privoščil začetno investicijo. Kje ste pametni govorili da se sončna ne splača?
Kje ste tukaj in govorite da se EV ne splača?

Nič se ne splača.... pa naj se vam ne splača.

Men se splača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

energetik ::

Seveda se določene zadeve splačajo. Ampak jaz ne bom čakal 10let+, da samo pridem na nulo.
Recimo TČ sem vgradil in bi jo tudi brez subvenzije. Ker se mi je izplačala že po 5 letih napram plinu.
vires in numeris

Alfonso ::

Gregor P je izjavil:

Če si bogat, zavaruješ sebe, družino, nepremičnine, avto itd., in ko gre kaj narobe, si takoj na zeleni veji, medtem, ko pa nekdo, ki si tega ne more privoščiti ... potem kot bogat si kupuješ subvencionirane sončne elektrarne, subvencionirana EV itd. ... že v šartu imaš boljše kreditne pogoje ... medtem ko revež ... da sploh ne govorim o investicijah vase, v svoje zdravje (fizioterapije, masaže, športne aktivnosti, izobraževanja itn.) ...


Ko si bogat seveda ne mečeš denarja za obratovanje in profit zavarovalnic. Pravilo je, da zavaruješ samo tisto, kar bi v primeru škodnega primera pomenilo zate težavo za sfinancirat brez zavarovanja.

49106 ::

TheBlueOne je izjavil:

49106 je izjavil:



Naj še kdo reče, da socializem pri bogatih nima smisla.


Ima smisel. Nekdo mora stipendirati nove tehnologije. Bolj premozni pac placajo glavni del. Ce pa jim ne das bonbonckov pa se zelo verjetno vsedejo v dizelski SUV.



Revni so tisti, ki bogatim subvencionirajo bonbončke, ni preveč smiselno, ampak tako pač je.

TheBlueOne je izjavil:



Niti priblizno. Revez praviloma kupuje od tocke, ko proizvajalci vec ne racunajo stroska razvoja.


Kako, če se revež dražje vozi na km kot midva, pa še stara jajca ima, medtem ko se midva voziva v novih, subvencioniranih s strani istih revežev, in če kdo, bi mi midva morala njim subvencioniraniti, da vozijo nekaj drugega namesto dvajset let starega dizla

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Utk ::

Sekundarni avto je bil 10k, star je 7 let.
Ni racunice, da bi menjal za isto velik avto zdaj 25k€.
Razlika bi se povrnila prepozno, ko bi bil spet cas za menjavo 15-20let, bodo spet druge, nove, boljse baterije.

Ne razumem kako se ti nekaj lahko povrne "prepozno". Ali se vrača že prvi mesec ali se pa ne bo nikoli ali si pa nekaj narobe izračunal. Električni avto, če kupiš primernega, ti od prvega dne prihrani več na gorivu kot pa izgublja vrednosti proti cenejšemu ICE. Ali pa, kot sem reku, se ne bo izplačal nikoli ali si pa nekaj narobe izračunal.

EV se ne sme prej menjat, ker se potem sparanje ne splaca. Pa narjeni so, da se jih vozi 20 let brez popravil.

Še enkrat ista neumnost. Ti ga imaš lahko 5 let, 3, 15, 24, čisto vseeno je. Če se ne bo splačal tebi, se bo naslednjemu lastniku in ti bo toliko več dal zanj. Kar se vidi na trgu rabljenih.


Pospesek tam tam, samo ce ga vozis kakor vozim male jajce jaz je doseg smesen.

Smešen je tist, ki se odpravi na 300 km dolgo pot z zoetom in ga vozi kot da ga je ukradel.

fikus_ ::

49106 je izjavil:


Kako, če se revež dražje vozi na km kot midva, pa še stara jajca ima, medtem ko se midva voziva v novih, subvencioniranih s strani istih revežev, in če kdo, bi mi midva morala njim subvencioniraniti, da vozijo nekaj drugega namesto dvajset let starega dizla


Revež ne more dobiti kredita za novo E-vozilo, lahko pa kupi rabljen ICE za nekaj k€ in potem vsak mesec nekaj dražje plačuje prevožene km.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

TheBlueOne ::

49106 je izjavil:



Kako, če se revež dražje vozi na km kot midva, pa še stara jajca ima, medtem ko se midva voziva v novih, subvencioniranih s strani istih revežev, in če kdo, bi mi midva morala njim subvencioniraniti, da vozijo nekaj drugega namesto dvajset let starega dizla


Se sigurno vozijo ceneje kot midva. Jaz drugace nimam EVja. Drzava bi pa lahko b.p. spremenila subvencije v kaj drugega, da bi vse skupaj delovalo bolj posteno. Pac ce izhajas iz tega, da je treba forsirati investicije v PV in EVje, ker se drugace vsem slabo pise, si vedno na koncu na istem.

Na vsak nacin pa so prisilni ukprepi za industrijo korak prevec proti planskem gospodarstvu in bi verjetno ca. 50% ljudi protestiralo. Da ne govorimo, da zna biti, da ne bi imelo sirsega ekonomskega smisla v smislu globalne konkurencnosti, ce silis, da se prioritetno razvija za mase. Oziroma revezi bi potem pac stipendirali razvoj, ki bi morda bil bolj pocasen in bi tehnologije morebiti dobili se kasneje kot v tem modelu. Pac komplicirano in tezko reces za naprej in b.p. simfas za nazaj.

49106 ::

fikus_ je izjavil:

49106 je izjavil:


Kako, če se revež dražje vozi na km kot midva, pa še stara jajca ima, medtem ko se midva voziva v novih, subvencioniranih s strani istih revežev, in če kdo, bi mi midva morala njim subvencioniraniti, da vozijo nekaj drugega namesto dvajset let starega dizla


Revež ne more dobiti kredita za novo E-vozilo, lahko pa kupi rabljen ICE za nekaj k€ in potem vsak mesec nekaj dražje plačuje prevožene km.


Tako je, našel bi se kakšen revež, ki bi si kupil novo vozilo, če ne bi šlo za protislovje. Medtem ko marsikateri bogatun bi vseeno vzel električnega, tudi nesubvencioniranega.

TheBlueOne ::

49106 je izjavil:


Tako je, našel bi se kakšen revež, ki bi si kupil novo vozilo, če ne bi šlo za protislovje. Medtem ko marsikateri bogatun bi vseeno vzel električnega, tudi nesubvencioniranega.


Verjetno nikoli nisi bil revez? Novo vozilo ni opcija.

49106 ::

TheBlueOne je izjavil:

49106 je izjavil:


Tako je, našel bi se kakšen revež, ki bi si kupil novo vozilo, če ne bi šlo za protislovje. Medtem ko marsikateri bogatun bi vseeno vzel električnega, tudi nesubvencioniranega.


Verjetno nikoli nisi bil revez? Novo vozilo ni opcija.


A ni to razvidno iz mojega prispevka

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

TheBlueOne ::

49106 je izjavil:



A ni to razvidno iz mojega prispevka


Sorry. Sem si drugace razlagal. Se mi je zdelo, da resujes protislovje.

Zgodovina sprememb…

SambaShare ::

energetik je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Ne razumem, zakaj uporabniki EV forsirate in silite druge v to. Vsak ima svoje življenje in se odloča, kar mu okolica omogoča.

Obratno pa tudi haterji nabijajo nebuloze v obratno smer.


Sicer res, ampak roko na srce, EV evangelisti so svoja kategorija. A moram omeniti inžinirčka?

Utk ::

Jaz ne pravim, da se EV danes vsakemu splača in da je za vsakega primeren. Pravim pa 3 stvari:
1. Cene EV in ICE bojo šle še naprej vse bolj skupaj, vsako leto bo EV boljša in cenejša opcija za več ljudi.
2. 90% ljudi si ni sposobno izračunat ali so že na točki ko bi bil EV boljša opcija.
3. Marsikdo bo zamudil "vlak" in ostal z avtom, ki ga je drago plačal, ne more ga prodat (za pameten denar), ne more pa niti kupit EV, ker živi v bloku med starčki in/ali reveži, kjer ne bo nikoli dobil parkinga s štekarjem. Tak revež ga bo najebal. Malo po svoji krivdi, malo ne, ampak večinoma so si reveži za svojo situacijo kar sami krivi.

Popolnoma isto je (bilo) tudi z elektrarnami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

1. verjetno res
2. verjamem, čeprav % verjetno ne držijo
3. tvoje razmišljanje, ki ni nujno, da je pravilno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

2. verjamem, čeprav % verjetno ne držijo

Procenti držijo, ker če bi šel naredit anketo med ljudmi o EV, bi dobil tako zelo napačne odgovore, da je nemogoče, da bi iz tako zelo napačnih predpostavk lahko karkoli pravilno izračunali. Na tem, "tehničnem", forumu beremo vsak dan, da je po 5 letih baterijo treba zamenjat, pozimi pa avto komaj naredi 100 km.

energetik ::

2. % držijo za tisto, da si ne znajo izračunat. Jaz sem si naredil komplet TCO izračun v Excelu, pa nekako ni šlo skozi. Je pa res, da sem imel specifične zahteve.
3. ne verjamem, da se bo zamujalo vlak, še dolgo časa se bo lahko fosilc prodal takim ki nimajo možnosti za filanje ali haterjem
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

fikus_ ::

Utk je izjavil:

2. verjamem, čeprav % verjetno ne držijo

Procenti držijo, ker če bi šel naredit anketo med ljudmi o EV, bi dobil tako zelo napačne odgovore, da je nemogoče, da bi iz tako zelo napačnih predpostavk lahko karkoli pravilno izračunali. Na tem, "tehničnem", forumu beremo vsak dan, da je po 5 letih baterijo treba zamenjat, pozimi pa avto komaj naredi 100 km.


Samozavesten si s trditvijo, da tvoje številke držijo, ampak še vedno trdim, da ne verjamem v tvojih 90%.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

Potem ko so EV-ji nabili cene v nebesa za njihovo e-šaro, so potem še MNZ/ICE-ji rekli zakaj pa ne in nabili ceno še oni8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Ce te prav razumem, ICE proizvajalci namerno delajo ekonomski samomor?

Gregor P ::

Očitno so izračunali, da lahko potrošniki plačamo več za praktično isto stvar.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SambaShare ::

Gregor P je izjavil:

Potem ko so EV-ji nabili cene v nebesa za njihovo e-šaro, so potem še MNZ/ICE-ji rekli zakaj pa ne in nabili ceno še oni8-)


V EU so recimo kar lepo kartelno dvignili cene. Nek beden izgovor se je že našel, saj mediji tako nekritično sprejmejo vse. Resnega namena iti na električne pa še vedno ni, vse je ostalo samo pri planiranih investicijah.

Medtem pa: https://www.forbes.com/sites/neilwinton...

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

kow je izjavil:

Ce te prav razumem, ICE proizvajalci namerno delajo ekonomski samomor?


Dvomim, da vsi, lahko bi pa to rekli za Renault. Proizvesti manj vozil in zaradi pomanjkanja dvignit ceno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


1. Cene EV in ICE bojo šle še naprej vse bolj skupaj, vsako leto bo EV boljša in cenejša opcija za več ljudi.
2. 90% ljudi si ni sposobno izračunat ali so že na točki ko bi bil EV boljša opcija.
3. Marsikdo bo zamudil "vlak" in ostal z avtom, ki ga je drago plačal, ne more ga prodat (za pameten denar), ne more pa niti kupit EV, ker živi v bloku med starčki in/ali reveži, kjer ne bo nikoli dobil parkinga s štekarjem. Tak revež ga bo najebal. Malo po svoji krivdi, malo ne, ampak večinoma so si reveži za svojo situacijo kar sami krivi.

Popolnoma isto je (bilo) tudi z elektrarnami.


1. Definitivno bo tako.
2. Mislim, da znajo. EV ljudje bolj delate napako, da avto vidite kot zlato, ki je v kleti, v bistvu pa je orodje. Taka razlika v strosku na zacetku bo sigurno nesprejemljiva za nekoga, ki zna z denarjem. ROI katere sem zasledil tukaj so bili okoli 10 let, kar je za tako orodje nerealno s faktorjem x2. Pa se to racunano zelo optimisticno, sem imel obcutek, da imajo svoje ceste, kjer je NOCLIP, GODMODE.
3. On nima za EV. V bistvu nima tistih 4000EUR za 10 let rabljen avto, ampak nekako kompenzira. Niti nima denarja kje dobiti. Ce pa, pa bo servisiranje dolga nevzdrzno.

Z elektrarnami je bilo enako, boljsega ROI od sedem let pa nisem zasledil. ROI sedem let ali vec pa je tako tako. Posebej, ker se je ponovno racunalo zelo optimisticno.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

kow je izjavil:

Ce te prav razumem, ICE proizvajalci namerno delajo ekonomski samomor?

Kje pa, ob pomanjkanju čipov, ko se je itak vse prodalo, so dvigovali cene, rekordno nizka prodaja in rekordni profiti. Nobenmu se ne da it zdaj cenovne vojne, jim je preveč fajn.

SambaShare ::

Mislim da ima EU trenutno 10% carine na kitajske avtomobile. EU proizvajalci so zdaj najbrž nekje na koncu faze posmehovanja. Leto ali dve, bojo pa že kričali naj se dvigne carinska stopnja.

kow ::

fikus_ je izjavil:

kow je izjavil:

Ce te prav razumem, ICE proizvajalci namerno delajo ekonomski samomor?


Dvomim, da vsi, lahko bi pa to rekli za Renault. Proizvesti manj vozil in zaradi pomanjkanja dvignit ceno.


Kje pa je potem profit? Leta 2021 so imeli ubogo milijardo profita po davkih.

Utk ::

Z elektrarnami je bilo enako, boljsega ROI od sedem let pa nisem zasledil. ROI sedem let ali vec pa je tako tako.

Za stvar, ki ima 30 let garancije, je ROI 7 let zlata jama. 7-8 let je bilo čisto realno po starih cenah. Po letošnjih smo že bolj na 5 let.

Gregor P ::

Primer: nekaj let nazaj bi sam še vedno raje kupil kakšnega hibrida kot EV (dejansko so bila vozila dokaj poceni glede na konkurenco); enako bi storil tudi danes (glede na ponudbo EV) - in ti praktično isti hibridi so za vsaj nekaj tisoč evrov dražji (in ne cenejši; kot so bili recimo leta 2019; a še vedno cenejši od EV oz. dobiš več "muzke" za ta denar) - in velika verjetnost je, da bi to storil tudi čez 5 let (ker dvomim, da bo zares toliko boljša izbira EV); ko bodo verjetno še dražji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

ROI katere sem zasledil tukaj so bili okoli 10 let, kar je za tako orodje nerealno s faktorjem x2

Kakor za koga. Poznam nekoga, ki je kupil rabljenega leafa za 20 jurjev in z njim dela 3000 km na mesec. To je vsaj 250 evrov goriva. Avto se sam odplačuje samo od goriva od prvega dne. Tu ni ROI-ja. Kadarkoli ga proda, bo zanj dobil vsaj toliko koliko ga mora še odplačat. Meni ne uspe 3000 na mesec, 1500 pa. Je bil pa tudi zato še bolj rabljen in cenejši...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

deco16 ::

Utk je izjavil:

Z elektrarnami je bilo enako, boljsega ROI od sedem let pa nisem zasledil. ROI sedem let ali vec pa je tako tako.

Za stvar, ki ima 30 let garancije, je ROI 7 let zlata jama. 7-8 let je bilo čisto realno po starih cenah. Po letošnjih smo že bolj na 5 let.


To tukaj je samo 1 primer da ljudje ne znajo računat.


In miselnost da baterija bo fuč in še marsikaj.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Za stvar, ki ima 30 let garancije, je ROI 7 let zlata jama. 7-8 let je bilo čisto realno po starih cenah. Po letošnjih smo že bolj na 5 let.


30 let? Tu in tam kaka komponenta, kar pa je kriticno pa dosti dosti manj. No tako je bilo pri mojih predracunih. Ce mi das 30 let garancije na vse, potem kupim, drugace pa bom zelel vsaj garancijo za nekaj let po vrnitvi investicije, da me potem ne potisnejo v znaten minus kaksna popravila.

Skratka jaz sem imel menda pet ponudb, razlicni proizvajalci komponent, podjetje, ki izvajajo projekt pa so dala zgolj garancije proizvajalcev opreme. Se pa ne spomnem, da bi kdo imel 30 let? Posebej tadrage komponente.
««
7 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058108712 (68777) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68155413 (35253) gruntfürmich

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627839 (24370) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921021 (19058) bluefish

Več podobnih tem