» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
45 / 47
»»

Gregor P ::

Ha ha to je že skor tako kot v filmski industriji; remake na remake:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kriptobog ::

In pa 20k za twingota? :))

b3D_950 ::

Prej 30k..
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Ganon ::

b3D_950 je izjavil:

Prej 30k..


Zagotovo ne, ker bi sami sebe zaklali z lažmi. Uradna informacija je, da bo stal manj kot 20 tisočakov.

Boštjan_Q ::

Od kje te cene vlečeta, iz domišljije al mata kakšne vire? Ker ne more bit hkrati 30k in hkrati 20k, to je gotovo, torej vsaj eden od vaju nima prav (ali pa oba).

Ps: ko je bila subvencija še 7500 EUR, se je električnega Twinga dobilo za 11.500 EUR.

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

On si jo je izmislil, jaz sem objavil uradno.

Boštjan_Q ::

*nisem tebe imel v mislih, komentar se je navezoval na b3D_950 in kriptoboga

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Mogoč bo 20k in tiste neumne francoske fore o najemu baterije :)

Boštjan_Q ::

Močno dvomim, Reanult je imel pri Zoetu edini najem baterije, pa še to so ukinili že leta nazaj.

b3D_950 ::

Če imaš trenutne modele, ki se prodajajo za 26k€, z 20kWh baterijo potem res ne vem, kaj bi se drastično spremenilo pri naslednji generaciji v tako kratkem času... Ne vem ali ste res tako naivni ali pa imate prazno glavo.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

hojnikb ::

b3D_950 je izjavil:

Če imaš trenutne modele, ki se prodajajo za 26k€, z 20kWh baterijo potem res ne vem, kaj bi se drastično spremenilo pri naslednji generaciji v tako kratkem času... Ne vem ali ste res tako naivni ali pa imate prazno glavo.


za malo več se prodaja MG4 Standard z 2.5x večjo baterijo in več opreme. Mislim da francozi te jajce nebodo mogl več dolg prodajat za tako ceno, vprašanje če sploh kakšnega takšnega twingota prodajo.
#brezpodpisa

kriptobog ::

Boštjan_Q je izjavil:

Od kje te cene vlečeta, iz domišljije al mata kakšne vire? Ker ne more bit hkrati 30k in hkrati 20k, to je gotovo, torej vsaj eden od vaju nima prav (ali pa oba).

Ps: ko je bila subvencija še 7500 EUR, se je električnega Twinga dobilo za 11.500 EUR.


Pise na zurnalu, da bo vstopni model manj kot 20k. Torej kaj dosti pod 20k ne bo, ce bos pa vzel kaj z normalno opremo in ne vstopnega modela bos pa gladko cez 20k.

nejc_nejc ::

Vem, da snek cene vidu... ja v tej temi.

Med koluarji....ec3 smalpakidž pod ceno c3 bencinca...beri 13k

v9tabo ::

b3D_950 je izjavil:

Če imaš trenutne modele, ki se prodajajo za 26kEUR, z 20kWh baterijo potem res ne vem, kaj bi se drastično spremenilo pri naslednji generaciji v tako kratkem času... Ne vem ali ste res tako naivni ali pa imate prazno glavo.


Točno tale twingo se je par let nazaj dobil za dobrih 11k. Danes je dobrih 16k po subvenciji:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Najcenejši bencinski Twingo v akciji pa je 13.690 EUR, s tem da je električna različica bistveno boljša za vozit. Razlike je torej samo 2810 EUR, kar se ti povrne na gorivu in servisih v rangu 2 let.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ps: prijatelj je dobil MG ZS EV za 23k, ker je bil ta star model in so se moral znebit zaloge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: v9tabo ()

Kawhi ::

Misliš mamin prjatu....

Boštjan_Q ::

Ne, mislim prjatu od tvoje cipe. :))

Ps: res so jih dajali z tako velikim popustom, ker je prišel nov prenovljen model ven in prijatelj ga je res za toliko kupil (Plan-Net Solar mu ga je prodal).

Zgodovina sprememb…

Alexius Heristalski ::

Plan-Net Solar ne prodaja avtov, Plan-Net Avto jih.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Boštjan_Q ::

Lahko dlakocepimo zdej, ampak na Planet Solarjevi strani piše tole "Smo uradni slovenski zastopnik za kultno avtomobilsko znamko MG, zastopamo pa še AIWAYS, DFM in dostavna vozila MAXUS.".
https://www.plan-net-solar.si/

ChatGPT ::

Je kdo kupoval EV z eko sklad kreditom? Kako hitro se uredi zadeva? Preko katere banke? Je možnost potem tudi predčasnega odplačila?

a_borlak ::

Kredit kar hitro uredijo, problem je baje subvencija.

Reaper ::

Subvencija naj bi seveda bila ampak naj bi trajalo mesece predno dejansko znesek dobiš. Okoli pol leta?

stara mama ::

Boštjan_Q je izjavil:

"kultno avtomobilsko znamko MG"

10x propadla znamka je zdaj kultna?
Ljudje pa res kupijo vsak bulshit! :))

Zgodovina sprememb…

Switch ::

Za eko-sklad kredit sem zaprosil v začetku novembra, po 14 dneh sem dobil odločbo s katero sem potem pri Sao Paolo Intesa Bank uredil kredit. Vse dokumente za ekosklad sem oddal preko eUprave, pri banki je bilo treba stvari urejati s svetovalci. Postopek ni preveč kompliciran. Pri subvencijah pa bojda sedaj rešujejo primere iz julija.

BCSman ::

15. 12. 2023, 10:13

Na štajerski avtocesti se je v četrtek zvečer, med priključkoma Celje - center in Celje - zahod, Lopata v smeri proti Ljubljani, vžgalo tovorno vozilo z naloženimi električnimi avtomobili.

Celjski policisti so bili o vžigu obveščeni ob 18.05 uri. Do požara je prišlo med vožnjo po avtocesti na enem izmed naloženih električnih vozil. Gasilci so vozila pogasili, vzrok požara še preiskujemo, vse pa kaže na tehnično napako na električnem avtomobilu.


Tej električni avti onesnažujejo okolje, še preden pridejo sploh v uporabo.

kriptobog ::

JA to ga itak ze prej. Sj baterije ne rasejo na drevesu.

Sparkxl ::

Zelenkoti, ki protestirajo proti odprtju novih rudnikov (panama zadnji primer) tega ne vedno. Baterije za EVje, ki bodo rešili svet, po njihovem rastejo na drevesu.

Ampak kak pa propaganda dela ...slišal danes 2 penzionista: si slišal kak ti električni avti gorijo??? Cela avtocesta je gorela :)))

dronyx ::

Na Norveškem so v letu 2023 prodali več kot 80% novih vozil električnih, kar je vsekakor impresiven podatek, saj drugje večinoma ne dosegajo niti 10%, pri nas pa verjetno tudi ni bistveno drugače. Ampak Norveški rezultat je posledica manipulacije trga s strani države, ne pa dejstva, da bi bili električni avtomobili tako privlačni za nakup, saj imajo še vedno cel kup slabosti in kot vse kaže elektrifikacije voznega parka ne bo tako enostaven proces, kot so si nekateri predstavljali.

Če karikiram je Norveški primer manipulacije trga avtomobilov nekaj podobnega, kot recimo če pri nas država z davki doseže, da navadna žlica stane 10.000,00 €, zajemalke so pa po 10 centov. To, da bi potem pri nas 98,99% prebivalcev juho jedlo z zajemalkami še ne pomeni, da so zajemalke za juho bolj praktične kot navadna žlica.

Šef firme, ki izdeluje zajemalke, bi pa vsako leto vsaj enkrat obiskal Slovenijo, da pokaže, kako napredni smo.

Sparkxl ::

Ko daš manipulacijo (davke in subvencije) na stran, se pokaže realna slika. V nemčiji je prodaja EVjev letos -30% glede na lani. Šlogarji pravijo, da bo skupna prodaja letos le še okrog 10%.

Utk ::

Zmoreš ti napisat en stavek, da se ne zlažeš?

So far this year, new passenger plug-in electric car registrations amounted to roughly 79,000 (up 11%), which is about 18% of the total volume.

Plug-in car registrations year-to-date (YOY change):

BEVs: 49,953 (down 1%) and 11.6% market share
PHEVs: 28,969 (up 39%) and 6.7% market share
Total: 78,922 (up 11%) and 18.3% market share


To je januar in februar.

Sparkxl ::

Tu maš podatke za marec. Zdaj pa se mi opraviči

https://www.spiegel.de/wirtschaft/unter...

"Im März kamen laut Kraftfahrt-Bundesamt gerade mal rund 31.000 neue Pkw mit batterieelektrischem Antrieb auf die Straße. Das entspricht einem Minus von 29 Prozent im Vergleich zum Vorjahresmonat."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

stara mama ::

Realna slika je aktualna v nekem trenutku.
Zato so pa davki in subvencije, da preusmerijo razvoj in financiranje na dolgi rok.
Če se bo 20 let investiralo v elektriko, zna bit takrat realna slika popolnoma drugačna, ampak trenutno pač ni.
Trenutne cene so posledica preteklih (ne)vlaganj, temu prilagojeni so vsi proizvodni procesi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Tu maš podatke za marec. Zdaj pa se mi opraviči

https://www.spiegel.de/wirtschaft/unter...

"Im März kamen laut Kraftfahrt-Bundesamt gerade mal rund 31.000 neue Pkw mit batterieelektrischem Antrieb auf die Straße. Das entspricht einem Minus von 29 Prozent im Vergleich zum Vorjahresmonat."

Ne bom, ker si napisal letos, ne v marcu. En mesec ne pomeni nič. Ker ne veš kaj (vse) se dogaja. Morda se napovedujejo nove subvencije in še 3 mesece ne bojo prodali skoraj nobenga. Pa jih bojo potem. Morda se napoveduje pocenitev, popusti, itd.

Sparkxl ::

stara mama je izjavil:

Realna slika je aktualna v nekem trenutku.
Zato so pa davki in subvencije, da preusmerijo razvoj in financiranje na dolgi rok.


Problem je samo ko davkov in subvencij zmanjka. Kaj se takrat zgodi, lahko v živo v nemčiji spremljamo

Utk ::

Sicer mislim da Nemci definitivno bojo minirali EV kolk se bo dalo, ampak če bojo pretiravali, bojo pri tem ostali sami. Kot so ostali sami z dizli. Ne bo se pa zarad tega svet ustavil.

stara mama ::

Sparkxl je izjavil:

Ampak kak pa propaganda dela ...slišal danes 2 penzionista: si slišal kak ti električni avti gorijo??? Cela avtocesta je gorela :)))

Antipropaganda na elektro propagando?
Nekdo hoče pridobit (pod pretvezo ekologije™),
a na ta račun izgublja nekdo drug in žene kontra-propagando (pod pretvezo velike nevarnosti)
Ta dva penzionerja sta pač to "vidla v vseh novicah"

Težava nastane, ko nam te propagande krojijo EU direktive.

Sparkxl je izjavil:


Problem je samo ko davkov in subvencij zmanjka. Kaj se takrat zgodi, lahko v živo v nemčiji spremljamo

Trenutna situacija je precej v murki, in ni odraz normalnega stanja.
(prenapihnjene) cene vsega pleha se trenutno črtajo po spisku, zraven pa trobijo, da je nov passat 2.0 dizl vreden 70 jurjev.
Se komu to zdi normalno?

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Tu maš podatke za marec. Zdaj pa se mi opraviči

https://www.spiegel.de/wirtschaft/unter...

"Im März kamen laut Kraftfahrt-Bundesamt gerade mal rund 31.000 neue Pkw mit batterieelektrischem Antrieb auf die Straße. Das entspricht einem Minus von 29 Prozent im Vergleich zum Vorjahresmonat."

Ne bom, ker si napisal letos, ne v marcu. En mesec ne pomeni nič. Ker ne veš kaj (vse) se dogaja. Morda se napovedujejo nove subvencije in še 3 mesece ne bojo prodali skoraj nobenga. Pa jih bojo potem. Morda se napoveduje pocenitev, popusti, itd.


Vseeno bi bilo lepo da se opravičiš se ti ne zdi? Vem kaj se dogaja, ker sem prebral članek. -29% je zato, ker so začeli manjšati popuste. Torej delete subvenicija, delete popust, kaj rečeš kaka bo prodaja v prihodnjih mesecih? Je odgovoril nekdo v čalanku...na koncu leta bo njihov delež samo še ca. 10%.

Aja čakaj zdaj sem se spomnil, niste mi verniki tukaj še nedolgo nazaj zatrjevali, da bo prodaja samo še rastla in rastla skozi leta? Mogoče se mi je samo zdelo...

dronyx ::

Sem gledal par prispevkov iz ZDA kako se v prodajalnah kopičijo zaloge EV. Ne vem sicer kako je pri nas s tem, samo tam so menda popravila EV bistveno dražja, kot navadnih avtov, kvarijo se več, ne manj (nekdo je po 10 letih dobil predračun za menjavo baterije - mislim da nekje okrog 30k USD - jaz raje potem stran zabrišem avto), kot so obljubljali, zavarovanja EV so bistveno dražja, ker so popravila dražja in vrednost avtov dražja, ponekod 20% ali več polnilnih mest ne deluje, če plačaš komercialno ceno polnjenja z elektriko, ni bistveno ceneje kot bencin, katerega liter stane pri nas nekje toliko kot liter ustekleničene vode, gume moraš menjati pogosteje, ker so EV bistveno težji in se gume hitreje obrabijo, skratka brez Norveškega sistema stimulacij in manipulacije trga EV še zelo dolgo ne bo čez 50% novih prodanih avtov. Je pa res, da so na Norveškem očitno izgradili dobro infrastrukturo polnilnih mest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Utk ::

Vseeno bi bilo lepo da se opravičiš se ti ne zdi?

Lej, zlagal si se. Kot že neštetokrat ko kopiraš članke za katere niti sam ne veš kaj v njih piše, velikokrat pa piše ravno nasprotno.

Je odgovoril nekdo v čalanku...na koncu leta bo njihov delež samo še ca. 10%.

To boš prilepil konec leta, sploh ne dvomim, če bo tako. Pa tudi če bo to res za Nemčijo, bo to samo zato, ker Nemci kupujejo domače, konkurenčnega električnega avta pa ne zmorejo naredit.
Ne nevtralnem terenu bo pa malo drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

deco16 ::

Pa sej je logično da če ukinejo subvenvije da folk prej navali pol naslednji mesec je pa pol porazno, pol se pa stabilizira. Nemške subvencije se je pač izkoriščal ker so meli 6 mesecev pogoja lastništva. Kar dosti je pol šlo v skandinavijo.

Verjamem pa da na podlagi 1 meseca Sparkxl že skače od veselja. Medtem se je v Nemčiji zgodila še recesija, počasi kaplja tudi dol Avstrija tudi odpušča(KTM iz prve roke). Pri nas pa smo še vedno v rožicah. Zdej bo divje ;)

stara mama ::

Tud tu so že odpuščanja napovedana vsaj 2 meseca (govorim iz prve roke)
Problem odpuščanj je, ker ti beži znanje.

Običnega kelnarja je že težko nadoknadit, kaj šele nekega PLM specialista, ko se vrne potreba.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

deco16 je izjavil:

Medtem se je v Nemčiji zgodila še recesija, počasi kaplja tudi dol Avstrija tudi odpušča(KTM iz prve roke). Pri nas pa smo še vedno v rožicah. Zdej bo divje ;)


Sofverske firme za avtomobilsko industrijo po Nemciji in Avstriji tudi, ze nekaj casa, pa ceprav se najvec razivja ravno tam.

2dark ::

Utk je izjavil:

Sicer mislim da Nemci definitivno bojo minirali EV kolk se bo dalo, ampak če bojo pretiravali, bojo pri tem ostali sami. Kot so ostali sami z dizli. Ne bo se pa zarad tega svet ustavil.


Od kdaj so nemci merilo. Zaostala miselnost je pri neških proizvajalcih.

Na drugi strani je pa naš lokalni lidl obogaten prejšnji teden za el. polnilnico.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Niso merilo, ampak mislijo da so, in Evropi lahko naredijo kar nekaj škode s tem. Predvsem in največ pa sebi.

Utk ::

pa ceprav se najvec razivja ravno tam.

Ne vem če se bi Kitajci, Američani in Korejci s tem strinjali.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

pa ceprav se najvec razivja ravno tam.

Ne vem če se bi Kitajci, Američani in Korejci s tem strinjali.


Lahko utemeljis? Kako si razlagas, da nek Xiaomi naredi avto v treh letih s top produkcijo, z outputom enega vozila na 76 s, gigacasting, ni da ni, softver za avtomatizirano voznjo pa bo se prisel. Enkrat, ko bo. Ali pa tole: https://insideevs.com/news/715366/tesla...

Sem pa cudno napisal. Ne razvija najvec tam v primerjavi z drugimi drzavami, ampak kot podrocje je pri izdelavi avtomobilov eno pomembnejsih.

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Niso merilo, ampak mislijo da so, in Evropi lahko naredijo kar nekaj škode s tem. Predvsem in največ pa sebi.


Sebi ne bodo naredili škode, v to si lahko prepričan. Bo politika poskrbela za to. Ker zdaj se že jasno kažejo obrisi prihodnosti. Protekcionizem in to big time. USA so že začeli, mi sledimo. Oni ne bodo kitajcev spustili not niti pod razno. Ker Tesla že zdaj škripa, pa kitajcev še sploh ni na njihovem trgu. Če jih not spustijo je Tesla RIP, tako kot so japonci pokopali veliko znamk pred 50 leti. In v EU ni nič drugače. Naša ICE industrija sicer nebi bila RIP, ker kitajci tu niso konkurenca, v tiste mizerne EV številke pa bi se lahko zažrli. Poglej si samo cenik BYD za nemčijo in avstrijo. Pri takih cenah lahko pozabijo na kake večje tržne deleže.

stara mama ::

2dark je izjavil:


Od kdaj so nemci merilo. Zaostala miselnost je pri neških proizvajalcih.

Na drugi strani je pa naš lokalni lidl obogaten prejšnji teden za el. polnilnico.

Čak mal, avtomobilski proizvajalci (množina) ni merilo, en trgovec pa potegne vtičnico na parkplac in to je?? :)) :)) :))
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Ne razvija najvec tam v primerjavi z drugimi drzavami, ampak kot podrocje je pri izdelavi avtomobilov eno pomembnejsih.

No, jaz sem mislil na to, v primerjavi z drugimi državami. Če že itak zaostajajo in odpuščajo, potem verjetno ne bo šlo kaj dost kaj hitro na boljše. Sej odpuščajo tudi Američani, ampak pri njih so ti cikli hitrejši. Američani danes odpuščajo, čez 2 mesca bojo nazaj zaposlovali. V Nemčiji se to ne kar tako obrne.

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Niso merilo, ampak mislijo da so, in Evropi lahko naredijo kar nekaj škode s tem. Predvsem in največ pa sebi.


Sebi ne bodo naredili škode, v to si lahko prepričan. Bo politika poskrbela za to. Ker zdaj se že jasno kažejo obrisi prihodnosti. Protekcionizem in to big time. USA so že začeli, mi sledimo. Oni ne bodo kitajcev spustili not niti pod razno. Ker Tesla že zdaj škripa, pa kitajcev še sploh ni na njihovem trgu. Če jih not spustijo je Tesla RIP, tako kot so japonci pokopali veliko znamk pred 50 leti. In v EU ni nič drugače. Naša ICE industrija sicer nebi bila RIP, ker kitajci tu niso konkurenca, v tiste mizerne EV številke pa bi se lahko zažrli. Poglej si samo cenik BYD za nemčijo in avstrijo. Pri takih cenah lahko pozabijo na kake večje tržne deleže.

No no, sej ravno ta protekcionizem je to kar dela škodo na dolgi rok. A nismo imeli v eni drugi temi, 20 let nazaj so birokrati v Bruslju obljubljali, da bomo dohiteli ZDA, od takrat se je pa razlika samo še povečala. Normalno, če stvari usmerjajo birokrati...
Kitajci bi tudi z ICE lahko dost škode naredili, in to predvsem premiumu. Ja, niso čist konkurenčni, ampak če naredijo nek dost spodoben avto za 60 jurjev, vprašanje če bo mercedes uspel "podoben" avto prodajat za 120. In če mora spustit ceno na 90 zarad kitajcev, je to že kar konkretna izguba.
Pri poceni jajcih pa vprašanje če imajo interes se to sploh it. Niti njim se to ne splača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

2dark ::

stara mama je izjavil:

2dark je izjavil:


Od kdaj so nemci merilo. Zaostala miselnost je pri neških proizvajalcih.

Na drugi strani je pa naš lokalni lidl obogaten prejšnji teden za el. polnilnico.

Čak mal, avtomobilski proizvajalci (množina) ni merilo, en trgovec pa potegne vtičnico na parkplac in to je?? :)) :)) :))

Nemci so.nerevelantni pri ev-jih. Kok nemskih el. Skirojev poznaš? To je podobno. Nemc je mel znanje pri motorjih z notranjim zgorevanjem. Pri stromu nimajo znanja.

Polnilnica je dokaz, da se premika. Ce ti v vikojebini gredo postavit polnilnico.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

stara mama ::

2dark je izjavil:


Polnilnica je dokaz, da se premika. Ce ti v vikojebini gredo postavit polnilnico.

No, lidl ma tud parking za nosečnice in te fore, pa ne pomeni da so deležne kakih ekstra cestnih predpisov.
Treba je mal ločevat populizem od statistike, pa še slednja lahko marsikdaj zelo zavaja.

Najbolj mi bo relevantno, ko bom odprl avto.net in videl, kakšna je dejanska ponudba ko bom to rabil.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

««
45 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058109105 (69170) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68155587 (35427) gruntfürmich

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25628016 (24547) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921103 (19140) bluefish

Več podobnih tem