Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022

springfield ::
Helmut cel cas govori o teh 3 desetinkah, ampak hkrati tudi pove, da bo tezko z omejenim proracunom in ze tako salbo zanesljivostjo.
https://www.planetf1.com/news/helmut-ma...
https://www.planetf1.com/news/helmut-ma...

billy ::
RBR ima rešit problem z zanesljivosti in oklestiti 10kg - bojda to pomeni 3 desetinke na krog.
Te tri desetinke smo ti že povedali, da so nerealne. Malo manj sovraštva, malo več branja in izobraževanja o športu. Ni dirkanje samo manhandling avtomobila, sploh ne v F1.
Tisto mislim da je bilo govora o 6 desetinkah? Te 3 desetinke pa je omenil Marko, brez zamere a verjetno ve več o tem, kot midva. Pa čeprav je "le" svetovalec.

skyform ::
če kdo dominiral bo to Ferrari, ki za enkrat izgleda zlahka najboljši.
Je tvoj namen, da te ljudje jemljejo resno?![]()
To sem prav moral quotat :D haha

Sem lepo bil tiho do rezultatov prve dirke nato pa sem ga citiral.
https://slo-tech.com/forum/t794504/p751...
Je bilo lepo razvidno iz testov, da je Ferrari najboljši, šele zadnji dan testiranja je Redbull pokazal nekaj in je nato kazalo, da bo morda boj med njima.

BT52 ::
RBR ima rešit problem z zanesljivosti in oklestiti 10kg - bojda to pomeni 3 desetinke na krog.
Te tri desetinke smo ti že povedali, da so nerealne. Malo manj sovraštva, malo več branja in izobraževanja o športu. Ni dirkanje samo manhandling avtomobila, sploh ne v F1.
Tisto mislim da je bilo govora o 6 desetinkah? Te 3 desetinke pa je omenil Marko, brez zamere a verjetno ve več o tem, kot midva. Pa čeprav je "le" svetovalec.
LOL ne. MAX 0.25s na 10 kg. Pa še tole je kalkulacija na 650kg dirkalnik. Zdajšnji dirkalnika so veliko težji in procent dviga 10kg je veliko manj izrazit, kot iz časov refuel ere. Fizika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

springfield ::
Ce cist laicno pogledamo case, je Leclerc takoj po prvem varnostnem avtu vozil case malo nad 1:23.3, kjer je imel skoraj poln tank in sveze medium gume. Najhitrejsi krog 1:20.2 je postavil v zadnjem krogu, kjer je bil tank skoraj prazen in rabljene trde gume (definitivno niso bile na koncu zviljenja, ce pogledamo Albona).
Razlike je torej 3s in priblizno 100kg goriva. In ne moremo rect, da je po varnostnem avtu vozil na izi, ker je imel za ritjo Maxa.
Seveda je se en kup drugih dejavnikov, ampak 0.3s na 10kg po moje ni dalec stran od resnice, vsaj za progo v Avstraliji ne. Prave podatke imajo seveda samo ekipe.
Razlike je torej 3s in priblizno 100kg goriva. In ne moremo rect, da je po varnostnem avtu vozil na izi, ker je imel za ritjo Maxa.
Seveda je se en kup drugih dejavnikov, ampak 0.3s na 10kg po moje ni dalec stran od resnice, vsaj za progo v Avstraliji ne. Prave podatke imajo seveda samo ekipe.

PrimozR ::
V qually je pa odpeljal 1:17.8. Od kje torej dodatne tri sekunde?
Glede testiranja pa to, Ferrari je bil tudi najhitrejši kdaj, 2018 al 2019? Potem pa iz tega ni bilo nič.
Glede testiranja pa to, Ferrari je bil tudi najhitrejši kdaj, 2018 al 2019? Potem pa iz tega ni bilo nič.

springfield ::
Stare 3 stopnje trse gume in na dirki v zadnjem krogu smo lahko prepricani, da ni sel all-in kot na kvalifikacijah. In se DRS. Seveda lahko podas svojo analizo zakaj 10kg ni 0.3s v Avstraliji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()

SmolWhale ::

skyform ::
V qually je pa odpeljal 1:17.8. Od kje torej dodatne tri sekunde?
Glede testiranja pa to, Ferrari je bil tudi najhitrejši kdaj, 2018 al 2019? Potem pa iz tega ni bilo nič.
2018 in 2019 se ne more primerjati z 2022, ker ni bilo tako velikih sprememb v pravilih pa tudi takrat je Ferrari bil čez celo sezono 2gi najboljši, no saj 2017 in 2018 je bil, 2019 so potem padli za Redbull, ko so nehali pretregati, tri sezone zapored so imeli dober bolid tako da testi spet niso kazali tako napačno. 2017 in 2018 je sploh bil dober bolid, kaj bi le dosegli, če bi v bolidu sedela boljša voznika nemesto Vettla in Kimija, kak Leclerc se bi morda boril za prvenstvo do zadnje dirke.
Ponavadi se vedno vidi na testih kdo je najboljši ali med najboljšimi, še posebej, ko so velike spremembe v pravilih. 2005 se je lepo videlo, da je Renault najboljši, 2009 Brawn, 2014 Mercedes in tokrat je bilo čist podobno. Ferrari je bil hiter s prve out of the box in vsak dan je bil na vrhu. Tudi mediji so imeli Ferrarija za favorite in vsi ti, ki so bili na testih na progi in opazovali bolide, samo ti fanatiki na tujih formumih so kovali merklo v oblake in kako sandbegajo, a je bilo čist očitno, da so letos imeli večje težave kot pa lažne težave, ki so jih uprizarjali prejšna leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()

PrimozR ::
Je bilo letos bolj jasno, ja, ampak vseeno je zdaj lahko biti general po bitki. Večina se za časa testiranja skorajda ni upala napovedovati, da bo Ferrari tako hiter, kot dejansko je, ravno zaradi nedavnih pretelih izkušenj. Ni bil Mercedes samo enkrat v 'težavah' na testiranjih, na prvi dirki pa dominanten.
Kakorkoli obrneš, časi na testiranjih niso relevantni, potrebno pa je ogromno podatkov in analize, da približno veš kako in kaj. Toliko, da jih imajo večinoma samo znotraj ekipe pa na račun GPS podatkov in modelov verjetno ostale ekipe dobijo občutek, kakšno je stanje, širša publika pa precej težko. Do Bahraina se je večinoma ugibalo.
Kakorkoli obrneš, časi na testiranjih niso relevantni, potrebno pa je ogromno podatkov in analize, da približno veš kako in kaj. Toliko, da jih imajo večinoma samo znotraj ekipe pa na račun GPS podatkov in modelov verjetno ostale ekipe dobijo občutek, kakšno je stanje, širša publika pa precej težko. Do Bahraina se je večinoma ugibalo.

Tilen88 ::
Ferrari ma dodatne urice simulacije pretoka zraka in so še bolj u prednosti,..in to CFD analiza s pomočjo kamenja
Tle lahko vidimo kako delujejo sidepodi

MASTER SBLAN
Pa še link vam dam do GIF-a
https://imgur.com/RkZHjUO
Tle lahko vidimo kako delujejo sidepodi


MASTER SBLAN
Pa še link vam dam do GIF-a
https://imgur.com/RkZHjUO
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()

BT52 ::
No resno. Malo se hecamo. Ne delat primerjav z 2000krat težjim delcem šodra, kot z zračnimi molekulami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::
Če bi jih, bi bil zaključek, da zrak leti navzgor. Ali pa stran od sidepodov. For whatever reason.

pirat ::
Med obvezno opremo vsakega voznika pa po novem poleg ognjevarne obleke in čelade sodi tudi priročna lopata za izkopavanje pogonskih koles iz peska.

Meizu ::
Pozabili ste še na voltmeter in survival kit s kondenzatorji, da poštepajo električne težave v avtomobilu sredi ovinka 300km/h pod 6G-ji.
Aja fak, še cin mašina.
Aja fak, še cin mašina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()

PrimozR ::
V bistvu odkoplješ dno avta, pod kolesi hočeš imeti material, da lahko naredijo svoje. Zakoplješ se ponavadi ker kolesa odkopljejo material in se vrtijo 'v luftu'...

Tilen88 ::
Some Ferrari rumors from Motorsport Italy:
o allegedly the new updated floor [to help against the bouncing] will debut in Imola
o new updated hybrid part [MGU-K, battery, CE] to already debut in Miami
o PU2 is set to debut in Barcelona

BT52 ::
Binotto je edini do zdaj kredibilni vir za Ferrari. In če on reče, da ne bodo motili ritma vikenda. Se lahko razni Franco Nuges in drugi šalabajzerji samo skrijejo z click bait članki in čivki. Pravzaprav je njihova odločitev smotrna. Mejdun delujejo, kot dejansko WCC ekipa.
Smiselno je videti kako spremembo motorne mape. Ter o prilagoditvi aero nastavitev z obzirom obstoječega asortmaja delov, ki jih imajo (low, high drag krilca, gurney flapi ipd.).
Smiselno je videti kako spremembo motorne mape. Ter o prilagoditvi aero nastavitev z obzirom obstoječega asortmaja delov, ki jih imajo (low, high drag krilca, gurney flapi ipd.).

BT52 ::
Verstappen rainmaster. Lec bo mogel met srečo ali znanje. Lani je bil dober dokler se ni začelo sušit. No tudi Sainz je vozil v spolzkem zelo hitro, vendar malce več v slogu starega.

billy ::
Pa še podvprašanje, kako so ti dirkalniki v "nalivih"? Se spet dirke ne bodo vozile, ker bodo "plavali" ali se lahko nadejamo kakšnih ponovitev orenk dežnih dirk iz preteklosti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

Tilen88 ::
Drugače baje so govorice, da pri mercu še vedno nimajo pojma kaj se dogaja z dirkalnikom in bi znali narediti B-spec. Zdej pa moje vprašanje kako nrdiš B-spec če nimaš pojma kaj se dogaja z trenutnim dirkalnikom?

BT52 ::

endelin ::
Ni še vse izgubljeno za Verstappna.
Če mu red bull v 4-5 dirkah dostavi zanesljiv avto ki bo tam tam s ferrai lahko zmaga
Če mu red bull v 4-5 dirkah dostavi zanesljiv avto ki bo tam tam s ferrai lahko zmaga

springfield ::
Ce ga Mercedes Hamiltonu, je lahko tudi Hamilton se prvak. Al pa Alpine Alonsu. McLaren Norrisu...

ripmork ::
Kolikor berem o težavah Mercedesa se špekulira, da imajo zaradi krajšega menjalnika in bolj nazaj pomaknjenega centra teže večje težave z "delfinčkanjem"; če to drži, ne bodo uspeli kar tako razrešit težav. Ferrari sicer na ravninah pri max hitrosti tudi precej poskakuje, a v momentu ko dirkač upočasni efekt popusti in dirkalnik spet pridobi potrebno stabilnost. Meca pa poskakuje tudi pri nižjih hitrostih (predvsem tudi pri zaviranju in hitrih ovinkih), kar pomeni težave s stabilnostjo in manjše zaupanje dirkača v dirkalnik.
V primeru dežja bodo ekipe verjetno kar primorane dvignit dno; če bo katera ekipa tvegala z nizkim odmikom od tal, ga zna pa kar nasrkat v primeru dežja. Časi rake-ov so mimo
V primeru dežja bodo ekipe verjetno kar primorane dvignit dno; če bo katera ekipa tvegala z nizkim odmikom od tal, ga zna pa kar nasrkat v primeru dežja. Časi rake-ov so mimo


PrimozR ::

Meizu ::
Govorit o izidu sezone po prvih parih dirkah je neumnost ljudje. Tudi s Ferarijem npr. ne vemo, kako se bo na dolgi rok obnesel. Not saying anything, ampak dejte počakat vsaj do pol sezone no.

BT52 ::
springfield je izjavil:
Sainz podaljsal s Ferrarijem do 2024
Lepo. Imajo mir z obema konjema. Zdaj morajo ukrotit konje pod pokrovom. Lahko jim pri vseh teh škrgah ven pobegnejo. :d

SmolWhale ::
Če Dončič ne bi šel menjat gum se zna zgodit da na nalednji tekmi.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()

codeMonkey ::
Drugače baje so govorice, da pri mercu še vedno nimajo pojma kaj se dogaja z dirkalnikom in bi znali narediti B-spec. Zdej pa moje vprašanje kako nrdiš B-spec če nimaš pojma kaj se dogaja z trenutnim dirkalnikom?
Nekaj sem gledal, da sta v osnovi letos dva pristopa. Ferrari je sel z obliko na minimalni zracni upor in stvari resuje z nekoliko vec naklona na krilih, medtem ko sta RB in Mercedes sla z obliko na maksimalen potisk in tako nekoliko tezje prilagajata nastavitve. Je kdo kaj vec zasledil o tem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

springfield ::
Ferrari se je pravilno odloco, da ni pripeljal posodobitev. Prvi prosti trening je pod vodo.
So pa Sainzu menjali motor.
So pa Sainzu menjali motor.

Tilen88 ::
Škoda ferrari nima bazenčkov, Voda se ne nabira.
Albona zebe u imoli pa je mal pržgal :p
Albona zebe u imoli pa je mal pržgal :p
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()

Tilen88 ::
Jap škoda, zgleda poka pod pritiskom :/
Je pa tudi konkretno zajebu oba Merca,..ker zdej se je usulo :D
Je pa tudi konkretno zajebu oba Merca,..ker zdej se je usulo :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()

Tilen88 ::
Ja jebe se mi že kdo bo prvi sam, da se konča da vem rezultat :D
K-mag p4 !
K-mag p4 !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 486775 (254774) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 233448 (153840) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 200503 (135063) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 245423 (159350) | kosta |