Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022

codeMonkey ::
Ocitno je to, da Magneti Marelli dela standardno elektroniko/dele v F1, tudi del ukrepov za bolj razburljive dirke :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

ginekk ::
Torej so italijani poskrbeli, da ferrari zmaga... :)
Ma tega ravno ne morem trdit, saj MM je tud v japonskem lastništvu. So pa lahko šlampasti, to pa. Pa tudi RBR ima morda drugo pakiranje za pumpo, da so % slabši pogoji oz. zakaj ravno oba RBRja prav na dirki.
Kajti če je verjetnost enakomerno porazdeljena in ta črpalka vsem lahko crkne, so potem res imeli veliko smolo.
Tretji Honda/RBR - torej Alpha Tauri pa je spet imel drug problem - baje je MKG-U šel po gobe.

Meizu ::
Ne se prehitro veselit.
Motorji so Hondini še vedno. Crknila pa je pri obeh RBR črpalka za gorivo, ki je od letos standardiziran FIA del, katerga proizvaja Magneti Marelli.
S tem da so moštva opozarjala na to črpalko - obstaja uradni dopis do FIA - in nekatera so jo celo zamenjala takoj po kvalifikacijah.
Žal RBR ni bil bil med temi.
(moštva so opozarjala da crkuje elektronika zaradi ker pride zraven gorivo - izgleda slab material ohišja)
Saj se ne veselim - nekaj se je šušljalo o težavah z motorjem, kar je sicer potem Helmut ovrgel, po njegovem pričevanju oba motorja, tako Pereza kot Verstappna, nista v nobeni okvari.

Tilen88 ::
Črpalka za gorivo ni bila problem pri rbrju(potrdili pri ekipi), ekipa pa noče izdat kaj je bilo narobe

Meizu ::
Ja Max se je pritoževal nad servom, ne vem kako bi to bilo povezano s samo črpalko za gorivo, je pa res, da je nekje približno že ob začetku dirke dejal po radiu, da engine braking nekako čudno deluje, če ga citiram "doing funny things". Lahko da je tudi menjalnik kaj ropotal, kdo ve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()

ginekk ::
Ja Max se je pritoževal nad servom, ne vem kako bi to bilo povezano s samo črpalko za gorivo, je pa res, da je nekje približno že ob začetku dirke dejal po radiu, da engine braking nekako čudno deluje, če ga citiram "doing funny things". Lahko da je tudi menjalnik kaj ropotal, kdo ve.
Ne, za servo so takoj rekli, da je posledica zadnjega pitstopa. Kao avto nerodno bil dvignjen/spuščen in se je pokvarila optika.
To se je tudi že drugim dogajalo.
Črpalka za gorivo ni bila problem pri rbrju(potrdili pri ekipi), ekipa pa noče izdat kaj je bilo narobe
Upam samo, da vedo kaj popravit, če ne so v p. vsaj naslednji vikend. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()

Tilen88 ::
Sem 100 da bodo ekipe pripravljene. Rbr zna bit močan na naslednji dirki. Ferrari bomo pa vidli kaj lahko naredijo.

BT52 ::
Za standardne dele ziher obstaja "žreb", ter slednjivost delov. In bilokatero obtoževanje o sabotaži so neokusne. Ker Marelli je priznana firma in si ne bodo odrekli kruha, ki jim nosi motošport. Ne bodite smešni.
Jaz mislim, da RB kvečjemu izkorišča pumpo, kot izgovor. Seveda, če je razlog drugje. Zakaj bi kdo vedel, kaj te jebe. Zato je logično, da nočejo nič povedat. Plus potencialna pozicija standarnih delov ni enaka pri vseh ekipah. Razlike so lahko pri toplotnih ali EM, vinbracijskih območjih ali bodisi pri drugih mehanskih obremenitvah. Po Scarbsu so baje ta vikend tudi pri Mclarno menjali tole pumpo po kvali. Smoke and mirrors mogoče...
Plus Honda še vedno izdeluje motorje, RedBull kvečjemu samo financira tole proizvodnjo, ki je uradno pod HRC okriljem Honde. Res je, da si v Agliji delajo lastne testne mize in dinamične simulatorje, ter dodatne CNC postaje. Ampak slednje še ni v operaciji. Ponavadi se za te projekte rabi več časa, kot pa leto pa pol.
Jaz mislim, da RB kvečjemu izkorišča pumpo, kot izgovor. Seveda, če je razlog drugje. Zakaj bi kdo vedel, kaj te jebe. Zato je logično, da nočejo nič povedat. Plus potencialna pozicija standarnih delov ni enaka pri vseh ekipah. Razlike so lahko pri toplotnih ali EM, vinbracijskih območjih ali bodisi pri drugih mehanskih obremenitvah. Po Scarbsu so baje ta vikend tudi pri Mclarno menjali tole pumpo po kvali. Smoke and mirrors mogoče...
Plus Honda še vedno izdeluje motorje, RedBull kvečjemu samo financira tole proizvodnjo, ki je uradno pod HRC okriljem Honde. Res je, da si v Agliji delajo lastne testne mize in dinamične simulatorje, ter dodatne CNC postaje. Ampak slednje še ni v operaciji. Ponavadi se za te projekte rabi več časa, kot pa leto pa pol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

pirlo ::
springfield je izjavil:
Vedno vec virov pravi, da ni bila crpalka, oz vsaj ne standardni del.
Itak, ker bi pol zadevalo to vse... slab prvi izgovor so si zmislili.

billy ::
Čudno je, da sta oba RBRja crknila praktično v istem krogu. Kar bi lahko logično pomenilo identično napako z "dovajanjem" goriva. ali pumpa, ali premalo goriva, ipd. Ker da bi prišlo do napake na motorju pri obeh v identičnem krogu...nja.
Ampak je pa vsaj tako zanimivo, ko bo rbr lovil ferarija, ne pa da se bi že na prvi dirki odpeljal naprej z 1-2
Ampak je pa vsaj tako zanimivo, ko bo rbr lovil ferarija, ne pa da se bi že na prvi dirki odpeljal naprej z 1-2

PrimozR ::
Ja Max se je pritoževal nad servom, ne vem kako bi to bilo povezano s samo črpalko za gorivo, je pa res, da je nekje približno že ob začetku dirke dejal po radiu, da engine braking nekako čudno deluje, če ga citiram "doing funny things". Lahko da je tudi menjalnik kaj ropotal, kdo ve.
Ne, za servo so takoj rekli, da je posledica zadnjega pitstopa. Kao avto nerodno bil dvignjen/spuščen in se je pokvarila optika.
To se je tudi že drugim dogajalo.
Črpalka za gorivo ni bila problem pri rbrju(potrdili pri ekipi), ekipa pa noče izdat kaj je bilo narobe
Upam samo, da vedo kaj popravit, če ne so v p. vsaj naslednji vikend. :)
SKrivil se je tie rod, FIA spec part.
Plus Honda še vedno izdeluje motorje, RedBull kvečjemu samo financira tole proizvodnjo, ki je uradno pod HRC okriljem Honde. Res je, da si v Agliji delajo lastne testne mize in dinamične simulatorje, ter dodatne CNC postaje. Ampak slednje še ni v operaciji. Ponavadi se za te projekte rabi več časa, kot pa leto pa pol.
Itak je Honda potrdila sodelovanje do 2025. RBPT postavljajo za next-gen pravila.
Potem ne bodo več mogoči undercuti.
Že zdaj je undercut izgubil na moči, ker morajo počasi ogrevati gumo, da ji ne skrajšajo življenjske dobe. Torej outlap mora biti počasnejši oz. preudarnejši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

krucymucy ::
Ne VES ne LEC nista kaj dosti sparala po menjavi pnevmatik. VES je tiscal cel krog. LEC pa potem ko se je branil.

billy ::
VES je šparal outlap, to je potem bentil nad ekipo. Potem je začel tiščat, ko undercut ni uspel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

AtaŠtumf ::

no comment ::
In kako tocno ves, da je nekdo odpeljal max hitrer outlap in ne takega, ki uposteva postopno ogrevanje gum?
Mas formulo za izracun tega pri roki?
Mas formulo za izracun tega pri roki?

Meizu ::
Pa saj je bilo jasno, da je bil Ferrari tokrat hitrejši in vesel sem za njih. Super je to, da bo v boju za naslov (če le ne bojo taljani po taljansko zjebali vse strategije, kot to zelo dobro znajo) tudi Leclerc in Sainz, jaz mislim, da se nam obeta super sezona, Hamilton pa kar naj ostane tam na 6. mestu, ne bo prav nič narobe. :)

Tilen88 ::
Ferrari put their engine in conservative mode at the #BahrainGp.
The team wants to gradually increase the power to study the reliability.

Meizu ::
Ne vem, če je to res kar trdijo, sploh če gledam tudi ostalo konkurenco s ferrari motorji. Je pa res, da je trenutno Ferrari motor najmočnejši na gridu.

Skyman ::
Ferrari put their engine in conservative mode at the #BahrainGp.
The team wants to gradually increase the power to study the reliability.
According to Corriere dello Sport's claim, Ferrari raced in low engine mode in the Bahrain GP in order to avoid endurance problems. Engine power will be gradually unlocked in subsequent races.
Ce je to res je MERC se zeeeeloo dalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()

Skyman ::

BT52 ::
Ma sej vakum je "nič". Tehnično pa še vedno imaš pojave kavitacije. Plus fizika in kemija še vedno deluje na sistem. Plus kako čudno luščenje ali raztapljanje.
Boksigavedi. Osebno mislim, da je problem drugje pa nočejo povedat.
Boksigavedi. Osebno mislim, da je problem drugje pa nočejo povedat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

driver_x ::

billy ::
Kako lahko sploh pride vakuum v sistem? A ni to zaprt? Al kaj paklajo pa so se ušteli :)
To je tako, kot da bi vprašal, od kje pride tema.
Tema je odsotnost svetlobe. Če imaš prostor, kjer je luč, do teme ne more priti. Enako ne vem kako bi prišlo do vakuuma, če je to sistem kjer je prisotna tekočina, ki je je bilo dovolj...

billy ::
Dat ga ne moreš, lahko edino izčrpaš vse ven. ampak še enkrat, v sistemu za gorivo je "tekočina", da bi prišlo do spraznitve vsega in posledično vakuuma, bi moralo gorivo biti v celoti porabljeno, pumpa pa laufat "na suho".
Možno je sicer, da je marko pač nekaj samo rekel in da ni dejansko bil vakuum, ampak samo kak zračni mehurček, ipd.
Možno je sicer, da je marko pač nekaj samo rekel in da ni dejansko bil vakuum, ampak samo kak zračni mehurček, ipd.

driver_x ::
Saj. Če imaš gorivo in črpalko za gorivo (ki je mimogrede tudi precej zmogljiva), se ti lahko primeri, da ti v delih črpalke ali drugih povezanih sistemih nastaja vakuum, ker črpalka prečrpa preveč goriva. Ne vem kako je v F1, ampak pri osebnih avtomobilih so črpalke potopljene v medij. Naprej si pa že sam ugotovil.

billy ::
V F1 ni klasičnega tanka, ampak je narejen iz "neke pene", po domače rečeno. Da pač ne pride do explozije.
Kar mi pa da mislit, kako hudiča potem res deluje pumpa, mogoče pa res s pomočjo kakšnega tlaka...
Kar mi pa da mislit, kako hudiča potem res deluje pumpa, mogoče pa res s pomočjo kakšnega tlaka...

Skyman ::
Ferrarijev dirkalnik po dvojni zmagi pod mikroskopom zveze FIA
https://www.svet-hitrosti.com/ferrarije...
https://www.svet-hitrosti.com/ferrarije...

Gambino ::
Ferrarijev dirkalnik po dvojni zmagi pod mikroskopom zveze FIA
https://www.svet-hitrosti.com/ferrarije...
Na koncu pregleda je tehnični delegat FIA, Jo Bauer potrdil, da so “bili vsi pregledani deli dirkalnika v skladu s tehničnim pravilnikom.”

Cveto ::
Kaj vam ni jasno glede vakuma? Je imel kdo kdaj moped? Je probal zamašit luknjico na pokrovčku tanka? Je motor delal še dolgo?

testis ::
Billy, vakuum ni nujno 0 bar, ampak je dostikrat "površno" uporabljen izraz za podtlak.
Če pogledaš "vacuum cleaner" oz. sesalec tudi deluje na principu podtlaka (potiska zrak iz cevi skozi filtre) in ne absolutnega vakuuma. Če hočeš doseči enak efekt, kot ga je opisal Marko, potisni cev (in dobro zatesni) od sesalca v nek sod in meri z roko koliko zraka pirde iz sesalca. Na začetku bo deloval povsem normalno, ko pa tlak v sodu pade na neko mejo (aka vakuum), bo sesalec nehal pihati zrak iz filtrov.
Če pogledaš "vacuum cleaner" oz. sesalec tudi deluje na principu podtlaka (potiska zrak iz cevi skozi filtre) in ne absolutnega vakuuma. Če hočeš doseči enak efekt, kot ga je opisal Marko, potisni cev (in dobro zatesni) od sesalca v nek sod in meri z roko koliko zraka pirde iz sesalca. Na začetku bo deloval povsem normalno, ko pa tlak v sodu pade na neko mejo (aka vakuum), bo sesalec nehal pihati zrak iz filtrov.

billy ::
No, saj to sem mislil ja, verjetno je to Marko mislil, a se uštel. Ker pravi vakuum je sila težko dobiti, verjetno zaradi poroznosti materiala v F1, že kak "bozon" vleti skozi material in že zaradi tega ne more biti vakuuma :)
PS, še v vesolju ga ni...
PS, še v vesolju ga ni...

Skyman ::
Letos ni vec menjave Mercedes/Aston Martin kar se tice SC avtomobilov? Lansko leto sta se menjavala na vsaki dirkaski vikend drugi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()

PrimozR ::
Saj. Če imaš gorivo in črpalko za gorivo (ki je mimogrede tudi precej zmogljiva), se ti lahko primeri, da ti v delih črpalke ali drugih povezanih sistemih nastaja vakuum, ker črpalka prečrpa preveč goriva. Ne vem kako je v F1, ampak pri osebnih avtomobilih so črpalke potopljene v medij. Naprej si pa že sam ugotovil.
Niso povsod, kjer pa so, so pa mislim da pogosto zaradi hlajenja, da se črpalka hladi z bencinom okrog nje.
V F1 ni klasičnega tanka, ampak je narejen iz "neke pene", po domače rečeno. Da pač ne pride do explozije.
Kar mi pa da mislit, kako hudiča potem res deluje pumpa, mogoče pa res s pomočjo kakšnega tlaka...
Ta 'neka pena' je gumijast bladder. Da se, v primeru da nekaj prebode karbonski monokok, ta guma lahko umakne, da se zmanjša ožnost predrtja. In razlitja goriva (ter posledičnega ognja), ne eksplozije.
Billy, vakuum ni nujno 0 bar, ampak je dostikrat "površno" uporabljen izraz za podtlak.
Če pogledaš "vacuum cleaner" oz. sesalec tudi deluje na principu podtlaka (potiska zrak iz cevi skozi filtre) in ne absolutnega vakuuma. Če hočeš doseči enak efekt, kot ga je opisal Marko, potisni cev (in dobro zatesni) od sesalca v nek sod in meri z roko koliko zraka pirde iz sesalca. Na začetku bo deloval povsem normalno, ko pa tlak v sodu pade na neko mejo (aka vakuum), bo sesalec nehal pihati zrak iz filtrov.
Vacuum @ Wikipedia
Vakuum je '0 bar'. Vakuum != podtlak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

BT52 ::
Koliko vem ATL ima monopol proizvajanja mehurjev za tanke v F1. Z spomina se mi zdi, da je kompozit kevlarja in gume. Skratka ja balitična specifikacija. KOliko se spomnim Grojeanova nesreča je brizgnila gorivo zgolj iz konektroskih oplat. Tako ,da je tole kar zmogljiva stvar.

testis ::
PrimozR, ja vem, da ni. Saj sem tudi napisal, da se izraz površno uporablja za prostor, kjer je tlak zadosti manjši od okolice.
Na Wiki piše enako:
In engineering and applied physics on the other hand, vacuum refers to any space in which the pressure is considerably lower than atmospheric pressure.
Na Wiki piše enako:
In engineering and applied physics on the other hand, vacuum refers to any space in which the pressure is considerably lower than atmospheric pressure.

driver_x ::
Danes sem bral, da naj Max Verstapen ne bi bil zadovoljen s prikazovanjem dirkačev v Netflixovi seriji ter s selektivnim izborom izjav, ki naj bi potencirala rivalstva, ki v resnici ne obstajajo. Odločil se je, da za serijo ne bo več dajal intervjujev. Čeprav teh serij ne spremljam (z izjemo prve sezone in nekaj delov druge), se z Maxom strinjam. F1 bi morala ostati šport.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 485961 (253960) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 233165 (153557) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 200114 (134674) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 245285 (159212) | kosta |