» »

Kateri družinski avto? (nov, 20-30kEUR)

Kateri družinski avto? (nov, 20-30kEUR)

Temo vidijo: vsi

tony1 ::

Mike_Rotch je izjavil:

BMWje. :) Kaj manjka Toyoti? Lahko kupiš športnika z 10 let garancije. Za BMW je to znanstvena fantastika, ker bi šli v minus.


Tako je. Greš v Toyota salon in kupiš novo Supro. Kdaj bo BMW imel kaj podobnega?


Kapo dol :))

Utk ::

Zanimivo je to, da je supra najslabša toyota, kar se tiče, kako bi rekel, obsedenosti z zanesljivostjo. Za tiste, ki ne vejo, supra je preoblečen bmw. Najbrž pa vseeno da toyota gor enako garancijo kot na ostale.

WizzardOfOZ ::

A ni supra lih zato tok nezanesljiva, ker ima bmw-jevo mašino?

Za eno navadno imprezo sti, rabiš nekje vsaj 5k evrov na leto za redno vzdrževanje, pol pa še za gume in registracijo, pa si na 10k€. In zato športni avtomobili pač prej crknejo, ker mulci nimajo denarja za pravilno vzdrževanja teh avtomobilov in ga ponavadi pred servisom naprej prodajo, da jim ni treba servisa delat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Pa sej menjajo olje na tistih 30kkm :))
Slabe mašine, slabe mašine.

Je pa res, BMW nima nič zabavnega za ljubitelje. Z4 že zgleda tko kot da ne smeš met bolšga avta od šefa. Toyota je pa flashy.

Ko pridejo ti avti v starejša leta je pa bemfel za v prešo, kakšna MR2, S2000, WRX sti pa še vedno prdkajo.

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

Pa sej menjajo olje na tistih 30kkm :))


Sej to je problem. Na takih avtih se menja med 1000 in 5000km olje, odvisno bolj od tega kok si tišal in ne kok si kilometrov naredil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

uvodV?? ::

Tu gor se pa res spoznate na čisto vse :)

alef1 ::

energetik je izjavil:


Aja, predlog za OPja je Corolla TS, no saj je že bila omenjena. Zdaj vozim dober mesec, pa sem že razvajen. Na bolj zrelaksirano vožnjo greš lahko kvečjemu z EV.

Lepo, da se še kdo spomni name. :)

Kateri motor imaš?
Za slabšo varianto (120KM) me malo skrbi. Konji nekam mali (sicer EV in CVT to verjetno malo kompenzirata), pa zračni upor velik 0,30 če se ne motim. Kako se to obnaša na avtocesti? Ne mislim dirkati, ampak 130 ali 140 bi moral voziti "tekoče", ne pa da na kaki vzpetini še moram na počasen pas (če bi bil na polno naložen).

Govorim o hibridu.

Utk ::

Za 25 jurjev dobiš tudi 2,0 hibrida. Tudi 1,8 po moje gre normalno, samo z nekaj več obrati.

m0LN4r ::

Mike_Rotch je izjavil:

Če se ne moreš in ne znaš normalno vsest v navadno limuzino/kupe - BMW razreda 2, pol verjetno tud po stopnicah ne moreš brez pomoči. Kdor rabi SUVa zaradi vstopanja in izstopanja, bi mu prej telovadbo priporočil.


"Rabi" je taka hecna beseda. V resnici niti avta ne rabiš, greš lahko na kolo in na vlak. Je pa priročno.

Me pa zanima kakšno telovadbo priporočaš moji 81 let stari babici z umetnimi kolki in operiranimi koleni, da se bo lahko 2x do 3x tedensko vozila s športnim kupejem. Ali smo preveč ozkogledi, da bi si znali predstavljati scenarije, ki niso direktno povezani z vami?
81 let stara babica z umetnimi kolki, ki ima tezave, da se vsede v avto, naceloma nebi smela niti vozit.
Scim pa pritiska na pedale? Z berglami? Kako pa kaj vid, sluh in ostalo pri 81?
Bolj varno bi bilo, ce bi jo tiste 3x peljal ti, da se ne matra.

Mike_Rotch je izjavil:

Mislim da se bo tudi ona lažje vsedla v normalen avto kot pa splezala v suv. Poznam ene, ki so zarad invalida kupili višji avto, ker v navadnega je šlo težko. Izkazalo se da v višjega še veliko težje.


Ne, v enoprostorca ali suva pride veliko lažje kot v karavana. Še večja razlika je pri tem kako pride iz avtomobila.

Naj se vpiše na jogo. Ja, tvoj scenarij sigurno spada v povprečje današnjih kupcev SUVja.


V resnici je povprečnih uporabnikov zelo malo.
Ja iz SUVja lahko pade ven in si zlomi se en kolk.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

ginekk je izjavil:

RoccoC je izjavil:

Da se človek vpraša kakšne karijole ste prej vozili da vam je Toyota avto...


BMWje. :) Kaj manjka Toyoti? Lahko kupiš športnika z 10 let garancije. Za BMW je to znanstvena fantastika, ker bi šli v minus.
S tistimi 10 letnimi garancijami si lahko rit obrises, ko bos po 6 letih in 90.000km imel slucajno kak problem, bodo ze nasli napako upravljanja in garancijo zavrnili.
To so samo fore, da dobijo naivneze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Wingman ::

Z 1.8 TS polno naložen, to pomeni 4 ljudi in popolno prtljage, boš težko 140 v Vrhniški klanec tekoče. Verjetno bi šlo, ampak motor zelo obremenjen.
Rekel bom takole, zame za AC po omejitvah (140 števec) je normalno naložen 1.8 dovolj, če bi ga pa stalno vozil 150-160 je pa podhranjen. Moje izkušnje pri "normalnem" prehitevanju počasnel po regionalkah so bp, pohodiš do konca in električni motor doda svoje. Če hočeš več dinamike, pa je seveda 2.0 prava izbira.
Ne vem kako je z zanesljivostjo 2.0, 1.8 je starejši in bolj preizkušen motor, naj bi bil brez GPF in verjetno še kakšne zadeve, ki lahko potencialno odpove.

m0LN4r ::

Mike_Rotch je izjavil:

BMWje. :) Kaj manjka Toyoti? Lahko kupiš športnika z 10 let garancije. Za BMW je to znanstvena fantastika, ker bi šli v minus.


Tako je. Greš v Toyota salon in kupiš novo Supro. Kdaj bo BMW imel kaj podobnega?
Supra je bmw, pa po ceni in performansih nic kaj posebnega. So pac pokuplis star motor, menjalnik in se kaj na razprodaji od bmwja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

ginekk je izjavil:

RoccoC je izjavil:

Da se človek vpraša kakšne karijole ste prej vozili da vam je Toyota avto...


BMWje. :) Kaj manjka Toyoti? Lahko kupiš športnika z 10 let garancije. Za BMW je to znanstvena fantastika, ker bi šli v minus.
S tistimi 10 letnimi garancijami si lahko rit obrises, ko bos po 6 letih in 90.000km imel slucajno kak problem, bodo ze nasli napako upravljanja in garancijo zavrnili.
To so samo fore, da dobijo naivneze.

Pogoji garancije so dost jasni. Točno piše kaj je krito in kaj ne.

m0LN4r ::

Wingman je izjavil:

Z 1.8 TS polno naložen, to pomeni 4 ljudi in popolno prtljage, boš težko 140 v Vrhniški klanec tekoče. Verjetno bi šlo, ampak motor zelo obremenjen.
Rekel bom takole, zame za AC po omejitvah (140 števec) je normalno naložen 1.8 dovolj, če bi ga pa stalno vozil 150-160 je pa podhranjen. Moje izkušnje pri "normalnem" prehitevanju počasnel po regionalkah so bp, pohodiš do konca in električni motor doda svoje. Če hočeš več dinamike, pa je seveda 2.0 prava izbira.
Ne vem kako je z zanesljivostjo 2.0, 1.8 je starejši in bolj preizkušen motor, naj bi bil brez GPF in verjetno še kakšne zadeve, ki lahko potencialno odpove.

Meni pa se je zdelo, da je odvisno od konjskih moci in prestavnega razmerja.

Spomnimo se ameriskih avtov z 7-8 litri in 180-200 konji, ki se niso premaknili nikamor.

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

ginekk je izjavil:

RoccoC je izjavil:

Da se človek vpraša kakšne karijole ste prej vozili da vam je Toyota avto...


BMWje. :) Kaj manjka Toyoti? Lahko kupiš športnika z 10 let garancije. Za BMW je to znanstvena fantastika, ker bi šli v minus.
S tistimi 10 letnimi garancijami si lahko rit obrises, ko bos po 6 letih in 90.000km imel slucajno kak problem, bodo ze nasli napako upravljanja in garancijo zavrnili.
To so samo fore, da dobijo naivneze.

Pogoji garancije so dost jasni. Točno piše kaj je krito in kaj ne.

Krito je marsikaj, razen ce je uporabnik kriv, da se je pokvarilo. Rece se mu, nepravilna raba.
Ne me farbat, mam nekaj izkusenj s to super azijsko garancijo.

Pol pa ko gre, se mi zdi Peter ze tretjic ali cetrtic reklamirati menjalnik, mu pac povejo, da ni resitve, to je stanje tehnike.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bauci ::

Ne vem kako in kaj vi vozite ampak Peugeot 5008 1,6 120 konjev dizel brez problema gre v Višnjegorski klanec 150 km/h z 4 odraslimi osebami.

m0LN4r ::

bauci je izjavil:

Ne vem kako in kaj vi vozite ampak Peugeot 5008 1,6 120 konjev dizel brez problema gre v Višnjegorski klanec 150 km/h z 4 odraslimi osebami.

Mogoce pa se peljejo v klanec z 1200 obrati :|
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Badwolff ::

bauci je izjavil:

Ne vem kako in kaj vi vozite ampak Peugeot 5008 1,6 120 konjev dizel brez problema gre v Višnjegorski klanec 150 km/h z 4 odraslimi osebami.


Ta je bila kr močna ja...

b3D_950 ::

Verjetn francoski števc kaže +20 več.:)
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Mike_Rotch ::

81 let stara babica z umetnimi kolki, ki ima tezave, da se vsede v avto, naceloma nebi smela niti vozit.
Scim pa pritiska na pedale? Z berglami? Kako pa kaj vid, sluh in ostalo pri 81?
Bolj varno bi bilo, ce bi jo tiste 3x peljal ti, da se ne matra.


Mogoče se splača vsaj 3 sekunde premisliti preden pišeš neumnosti.

Seveda se ne vozi sama okrog. Ampak v avto se je vseeno treba vsesti, a ne, brihta?

Supra je bmw


No shit sherlock.

bauci ::

Nima smisla da vas prepričujem. To so moje izkušnje iz prakse in ne vaše iz teorije :).

Utk ::

Verjetno se definicija "brez problema" rahlo razlikuje med ljudmi.

Krito je marsikaj, razen ce je uporabnik kriv, da se je pokvarilo. Rece se mu, nepravilna raba.
Ne me farbat, mam nekaj izkusenj s to super azijsko garancijo.

Pol pa ko gre, se mi zdi Peter ze tretjic ali cetrtic reklamirati menjalnik, mu pac povejo, da ni resitve, to je stanje tehnike.

Stanje tehnike pozna predvsem VW.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

2t krava s 120 konji se po ravnem ne gre 150 :))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Tudi, ampak nemski avti zdrzijo vsaj 3 generacije in 3 drzave. Nekatere celo do afriskega kontinenta kot starodobniki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mike_Rotch ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

2t krava s 120 konji se po ravnem ne gre 150 :))


Teža ima zelo malo vpliva na končno hitrost. Avtomobili, o katerih je tukaj govora so pa tudi precej lažji od 2 ton.

5008 očitno nekaj pod 1400kg, Corolla TS malo pod 1300kg.

Ne vem koliko gre kater v vrhniški klanec, ampak 130kmh v 120 konjskem avtu ne bi smel biti problem.

Wingman ::

Prvotno vprašanje je bilo polno naložen v klanec, to je zame 400-500 kg dodatne teže in se bo 1.8 hibrid matral v hrib.
Zase moram reči da do sedaj nisem občutil manjka moči pri normalno obteženem avtu, ampak to nisem občutil že pri drugih avtih s 100+ KM. Če je bila Toyota polno naložena so bile zadeve še na strehi in jo zaradi višine tovora itak nisem vozil več kot 110.

m0LN4r ::

80 konjev in stiri prestave je za razne Karen Sheeshkar povsem dovolj:
"Talenti" na slovenskih cestah
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Raptor F16 ::

Wingman je izjavil:


Ne vem kako je z zanesljivostjo 2.0, 1.8 je starejši in bolj preizkušen motor, naj bi bil brez GPF in verjetno še kakšne zadeve, ki lahko potencialno odpove.


Običajno so motorji iz istega koncerna in podobne kubikaže isti drek, samo außenbohrung je drug :)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

Samo da 2,0 ni izpeljen iz 1,8, ampak iz 2,5, ki je star že skoraj 10 let. 1,8 se ukinja, nadomešča ga 3 cilindrski 1,5, ki je pač 2,0 brez enga cilindra. Tako da če je z 2,0 kaj dost narobe, je narobe z vsemi toyotami. To pa ni nekaj na kar bi stavil veliko denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Wingman je izjavil:

Prvotno vprašanje je bilo polno naložen v klanec, to je zame 400-500 kg dodatne teže in se bo 1.8 hibrid matral v hrib.
Zase moram reči da do sedaj nisem občutil manjka moči pri normalno obteženem avtu, ampak to nisem občutil že pri drugih avtih s 100+ KM. Če je bila Toyota polno naložena so bile zadeve še na strehi in jo zaradi višine tovora itak nisem vozil več kot 110.
Jaz imam 1.8. V vrhniški sem peljal s 4. osebami in delno naložen cca. 140 po GPS, vendar to seveda ni bila končna. Jasno da ne, če sem se pa vsako leto do zdaj tja gor peljal 140 z visoko bencinsko kišto Hy Matrixom, totalno nabasanim prtljažnikom in še trugo na strehi. Pri samo 105 konjih. Seveda pri visokih obratih, enako ima tudi 1.8 HSD v takem primeru visoke obrate, ampak vsekakor zmore brez problema.
Če te obrati motijo in misliš terat v take klance 160kmh, vzemi obvezno 2.0 ali pa raje 180km+ turbodizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

energetik ::

alef1 je izjavil:

Lepo, da se še kdo spomni name. :)

Kateri motor imaš?
Za slabšo varianto (120KM) me malo skrbi. Konji nekam mali (sicer EV in CVT to verjetno malo kompenzirata), pa zračni upor velik 0,30 če se ne motim. Kako se to obnaša na avtocesti? Ne mislim dirkati, ampak 130 ali 140 bi moral voziti "tekoče", ne pa da na kaki vzpetini še moram na počasen pas (če bi bil na polno naložen).

Govorim o hibridu.
Ups, sem te zamenjal z Wingmanom, beri prejšnji odgovor.
Cd = 0,3 se ti zdi veliko? Recimo Audi TT ima 0,3. Prius 0,25.
Ampak to sploh ni bistveno, kajti važen je CdA, torej še čelna povšršin. Corolla pa je nizka.
Kot že rečeno, 130-140 boš po naših AC zvozil povsem normalno, ne vem zakaj ne bi s 122km.

Aja, pa resno me zanima, s koliko obrati greste tisti z 120km dizli v vrhniški klanec. Ker človek dobi občutek, da tam gor lezete v enoprostorcih s 120km TDI pri nekje 1500rpm, s pol tone v prtljažniku ter na strehi trugo in 2 kolesoma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

ginekk ::

RoccoC je izjavil:


Tule GRja ne vozi nihče.


Kaj pa če ni res. Prej velja, da tule skorajda nihče ne kupuje novih avtov, kot pa to da ni lastnika GRja na forumu.

m0LN4r je izjavil:

ginekk je izjavil:

RoccoC je izjavil:

Da se človek vpraša kakšne karijole ste prej vozili da vam je Toyota avto...


BMWje. :) Kaj manjka Toyoti? Lahko kupiš športnika z 10 let garancije. Za BMW je to znanstvena fantastika, ker bi šli v minus.
S tistimi 10 letnimi garancijami si lahko rit obrises, ko bos po 6 letih in 90.000km imel slucajno kak problem, bodo ze nasli napako upravljanja in garancijo zavrnili.
To so samo fore, da dobijo naivneze.


Vseeno lahko uveljavljaš garancijo in tudi tudi pri športnikih, kjer se normalno pričakuje da greš na dirkališče. Ni treba niti skrivat tega, prodajalci vabijo lastnike in organizirajo zbore. Pri BMWju pa si lahko po parih letih rit obrišeš privzeto, niti ni moreš uveljavljat garancije, ker je ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:



Aja, pa resno me zanima, s koliko obrati greste tisti z 120km dizli v vrhniški klanec. Ker človek dobi občutek, da tam gor lezete v enoprostorcih s 120km TDI pri nekje 1500rpm, s pol tone v prtljažniku ter na strehi trugo in 2 kolesoma.


120 konjev bencin ali dizel ni neke razlike v hitrosti. Dizel gre z nizjimi obrati. :D Pa 120 konjev gre b.p. tam 160km/h. Je pa verjetno malo svoh... :D

Mike_Rotch ::

Vseeno lahko uveljavljaš garancijo in tudi tudi pri športnikih, kjer se normalno pričakuje da greš na dirkališče. Ni treba niti skrivat tega, prodajalci vabijo lastnike in organizirajo zbore. Pri BMWju pa si lahko po parih letih rit obrišeš privzeto, niti ni moreš uveljavljat garancije, ker je ni.


Malo na pamet?

BMW ponuja v osnovi 5 let (ali 100.000km) garancije in brezplačne servise v tem času z možnostjo podaljšanja jamstva na 10 let in do 200.000km.

BMW Service Inclusive Plus
V paketu BMW Service Inclusive Plus so poleg vzdrževalnih del krita tudi popravila obrabe, vključno za to potrebni originalni deli BMW.

Obseg vzdrževanja
o Menjava motornega olja
o Pregled vozila in standardni obsegi
o Servis/menjava zračnega filtra
o Servis/menjava filtra za gorivo
o Servis/menjava mikrofiltra
o Servis/menjava vžigalnih svečk
o Servis/menjava zavorne tekočine

Obseg obrabe
o Menjava zavornih oblog spredaj/zadaj
o Menjava zavornih kolutov spredaj/zadaj
o Menjava sklopke (po potrebi)
o Menjava metlic brisalnikov (v okviru menjave motornega olja)

Ta paket prejmete s časovnimi intervali do 10 let in do 200.000 prevoženih kilometrov.

m0LN4r ::

Uveljavljanje je taktak, na zacetku se gre, pozneje pa se izmikajo.
Vem za par fenomenalnih primerov kako se znajdejo, ko kaj preberejo iz racunalnika.

Ko grejo cene popravila v visave, se odpre knjigo "kako na zviti nacin zavrniti garancijo"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ginekk ::

Mike_Rotch je izjavil:

Vseeno lahko uveljavljaš garancijo in tudi tudi pri športnikih, kjer se normalno pričakuje da greš na dirkališče. Ni treba niti skrivat tega, prodajalci vabijo lastnike in organizirajo zbore. Pri BMWju pa si lahko po parih letih rit obrišeš privzeto, niti ni moreš uveljavljat garancije, ker je ni.


Malo na pamet?

BMW ponuja v osnovi 5 let (ali 100.000km) garancije in brezplačne servise v tem času z možnostjo podaljšanja jamstva na 10 let in do 200.000km.

BMW Service Inclusive Plus
V paketu BMW Service Inclusive Plus so poleg vzdrževalnih del krita tudi popravila obrabe, vključno za to potrebni originalni deli BMW.

Obseg vzdrževanja
o Menjava motornega olja
o Pregled vozila in standardni obsegi
o Servis/menjava zračnega filtra
o Servis/menjava filtra za gorivo
o Servis/menjava mikrofiltra
o Servis/menjava vžigalnih svečk
o Servis/menjava zavorne tekočine

Obseg obrabe
o Menjava zavornih oblog spredaj/zadaj
o Menjava zavornih kolutov spredaj/zadaj
o Menjava sklopke (po potrebi)
o Menjava metlic brisalnikov (v okviru menjave motornega olja)

Ta paket prejmete s časovnimi intervali do 10 let in do 200.000 prevoženih kilometrov.


Malo na pamet res. Ne, v osnovi je 2 leti jamstva za BMW. Lahko pa doplačaš še za 5 in pa za inclusive zadeve.
https://www.bmw.si/sl/topics/offers-and...

tony1 je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

BMWje. :) Kaj manjka Toyoti? Lahko kupiš športnika z 10 let garancije. Za BMW je to znanstvena fantastika, ker bi šli v minus.


Tako je. Greš v Toyota salon in kupiš novo Supro. Kdaj bo BMW imel kaj podobnega?


Kapo dol :))


Ma pametuješ, kot da edino ti veš da sta Z4 in Supra sorodna modela. Tako je, oba sestavljajo v Grazu, ni pa to isti avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Mike_Rotch ::

Ma pametuješ, kot da edino ti veš da sta Z4 in Supra sorodna modela. Tako je, oba sestavljajo v Grazu, ni pa to isti avto.


Ni isti, samo 80% delov je od BMWja.

Ahim ::

Mike_Rotch je izjavil:

Malo na pamet?

BMW ponuja v osnovi 5 let (ali 100.000km) garancije in brezplačne servise v tem času z možnostjo podaljšanja jamstva na 10 let in do 200.000km.

Meni so "v osnovi" ponudili 2 leti (ko sem spraseval za X1/X3). Lahko pa seveda doplacas tista ekstra leta, samo potem to menda ne pomeni, da to "ponujajo v osnovi", kotje to pri kaksni drugi znamki, kjer garancija trajanja vec kot 2 leti ni stvar doplacila.

Mike_Rotch ::

Se posipam s pepelom. Ne v osnovi, ampak kot jamstvo od BMWja, brez raznih aftermarket garancij in čaranja. Tako, kot pri Toyoti, ki tudi nima v osnovi 10 let garancije, kot je namigoval tukaj, ampak lahko dokupiš jamstvo.

BMWje. :) Kaj manjka Toyoti? Lahko kupiš športnika z 10 let garancije. Za BMW je to znanstvena fantastika, ker bi šli v minus.

Utk ::

Ne, pri toyoti je 5 in 10 let zastonj.

profii ::

Utk je izjavil:

Ne, pri toyoti je 5 in 10 let zastonj.


Poleg tega javno objavijo cene vseh servisov: http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik...
Me zanima kje najdem kaj podobnega za BMWja?

Mike_Rotch ::

V konfiguratorju vozil imaš različne opcije za service inclusive. Pa mislim, da ti v aplikaciji tudi napiše koliko pride servis, če nimaš več service inclusive.

Skupni znesek je nižji kot pri Toyoti, btw. 220 - 450 eur je drago. Toliko o "brezplačni garanciji".

Ahim ::

Mike_Rotch je izjavil:

Se posipam s pepelom. Ne v osnovi, ampak kot jamstvo od BMWja, brez raznih aftermarket garancij in čaranja. Tako, kot pri Toyoti, ki tudi nima v osnovi 10 let garancije, kot je namigoval tukaj, ampak lahko dokupiš jamstvo.

Spet moram poseci vmes: meni so pri Toyoti za RAV4 ponujali 10 let (pogoj je pa da je avto redno servisiran po programu servisov na uradnem servisu, se pravi 10 let placevanja uradnih servisov, kar lastnikom BMWjev najbrz ne disi prevec).

Neke "aftermarket" dodatne garancije sem opazil predvsem pri Porsche Interauto (Seat, Skofa).

IL_DIAVOLO ::

Toyota je ena izmed bolj dragih pooblaščenih. Garancije pa itak noben ne da rad, sploh ce obstaja možnost, da je bil lastnik kriv.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Garancija ni zastonj, je pac vkalkulirana v ceno, zato pa skoraj nic popusta.

Seveda 10 let uradnih servisov je pogoj. Lahk bi pa sam menjal olje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Toyota je ena izmed bolj dragih pooblaščenih. Garancije pa itak noben ne da rad, sploh ce obstaja možnost, da je bil lastnik kriv.

Če narediš 150,000 km ali 10 let za nekaj manj kot 3 jurje, to v resnici ni tako drago za uradni servis. Pri drugih je lahko nekaj manj, ampak boš v tem času sigurno menjal zavore, kar ni všteto v izračune. Če ima drug izven garancije še kakšno okvaro, je pa itak hitro dražji.

profii ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Toyota je ena izmed bolj dragih pooblaščenih. Garancije pa itak noben ne da rad, sploh ce obstaja možnost, da je bil lastnik kriv.

Če narediš 150,000 km ali 10 let za nekaj manj kot 3 jurje, to v resnici ni tako drago za uradni servis. Pri drugih je lahko nekaj manj, ampak boš v tem času sigurno menjal zavore, kar ni všteto v izračune. Če ima drug izven garancije še kakšno okvaro, je pa itak hitro dražji.


Na VW mi je prodajalec za Golfa 1.5tsi rekel, da je servis 300 do 500€, od oka. V praksi je ponavadi račun vrjetno bližje zgornji kot spodnji cifri.

Raptor F16 ::

ginekk je izjavil:



Malo na pamet res. Ne, v osnovi je 2 leti jamstva za BMW. Lahko pa doplačaš še za 5 in pa za inclusive zadeve.


2 leti je zakonska garancija. Tu nihče ne komplicira.

Vse kar je več je običajno samo uvoznikovo "podaljšano jamstvo". Če že kdo na tej točki zakomplicira je to uvoznik.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

energetik ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Toyota je ena izmed bolj dragih pooblaščenih. Garancije pa itak noben ne da rad, sploh ce obstaja možnost, da je bil lastnik kriv.

Če narediš 150,000 km ali 10 let za nekaj manj kot 3 jurje, to v resnici ni tako drago za uradni servis. Pri drugih je lahko nekaj manj, ampak boš v tem času sigurno menjal zavore, kar ni všteto v izračune. Če ima drug izven garancije še kakšno okvaro, je pa itak hitro dražji.
Ne vem pa, kako se z garancijo na samo baterijo, je ta tudi odvisna od rednih servisov, ali velja v vsakem primeru?

Ker načeloma če grem gledat kaj se menja na Corolli po planu v 10 letih, je samo olje, filtri pa 1x svečke in 1x hladilna tekočina. Vse razen hladilne tekočine za šalo zamenjam doma na dvorišču, ampak garancije ne bi glih rad izgubil.

Mike_Rotch ::

Ker načeloma če grem gledat kaj se menja na Corolli po planu v 10 letih, je samo olje, filtri pa 1x svečke in 1x hladilna tekočina. Vse razen hladilne tekočine za šalo zamenjam doma na dvorišču, ampak garancije ne bi glih rad izgubil.


Poglej, če ima baterija tovarniško garancijo ali gre za kakšna jamstva. Iz pravnega vidika sta pojma različna. Jamstvo lahko trgovec/uvoznik pogojuje s servisiranjem pri njih, tovarniška garancija pa velja v vsakem primeru, če je avto vzdrževan kot je preprisal proizvajalec.

Mogoče boš vseeno moral peljati do lokalca, ki ti lahko poštempla servisno knjigo in izda račun za ustrezne dele. Ampak vseeno to pomeni 80 eur za servis namesto 220.

Utk ::

energetik je izjavil:

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Toyota je ena izmed bolj dragih pooblaščenih. Garancije pa itak noben ne da rad, sploh ce obstaja možnost, da je bil lastnik kriv.

Če narediš 150,000 km ali 10 let za nekaj manj kot 3 jurje, to v resnici ni tako drago za uradni servis. Pri drugih je lahko nekaj manj, ampak boš v tem času sigurno menjal zavore, kar ni všteto v izračune. Če ima drug izven garancije še kakšno okvaro, je pa itak hitro dražji.
Ne vem pa, kako se z garancijo na samo baterijo, je ta tudi odvisna od rednih servisov, ali velja v vsakem primeru?

Ker načeloma če grem gledat kaj se menja na Corolli po planu v 10 letih, je samo olje, filtri pa 1x svečke in 1x hladilna tekočina. Vse razen hladilne tekočine za šalo zamenjam doma na dvorišču, ampak garancije ne bi glih rad izgubil.

Lahko ga voziš samo na pregled baterije, priklopijo na računalnik, malo preverijo, in to je to. Menda računalnik še nekaj avtomatsko zbalansira med celicami, sklopi, al kaj že, ampak to je vprašanje kolk je res, kolk je mit. V glavnem, da se tudi to.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84098820 (61586) profii
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25751480 (34139) GR2
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12323782 (20317) WizzardOfOZ
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16329040 (20290) Superboyy

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23075848 (64310) dzinks63

Več podobnih tem