» »

Avto za avtocesto 100km dnevno

Avto za avtocesto 100km dnevno

«
1
2 3

niemi123 ::

Pozdravljeni!

Prosil bi za vašo pomoč oziroma ideje. Zaradi dela bi na dan naredil okrog 100km (50km v eno smer) po avtocesti, skoraj nič mestne vožnje.
Cenovni rang od 10.000 do 12.000 eur.
Glavni kriterij je ekonomičnost vožnje, oziroma čim manjša poraba. Predvidevam, da je za to najboljši diesel, ne vem pa kako močen motor potrebujem za vožnjo 130-140 km/h po avtocesti.
Ne potrebujem velikega avtomobila, potrebujem samo povezavo telefona do zvočnikov avtomobila (lahko aux, bluetooth..) da bom poslušal podcaste in glasbo med vožnjo.
Ne vem ali naj gledam avtomobile samo do 100.000 km, ali naj bo 1. lastnik itd...
Kaj bi vi kupili v mojem primeru?

Hvala za vašo pomoč in odgovore, če sem še kaj pozabil napisati mi povejte!
  • spremenilo: niemi123 ()

Utk ::

Ob katerih urah in kam se boš pa vozil? Če ti je poraba najbolj pomembna, se pač vozi 110 namesto 140. Na 50 km je realno povprečna hitrost morda 15 km/h nižja, se pravi pri 110 na uro se boš vozil recimo pol ure, s 140 pa 26 min. Poraba bo pa 20% nižja, ne glede na avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

niemi123 ::

Utk je izjavil:

Ob katerih urah in kam se boš pa vozil? Če ti je poraba najbolj pomembna, se pač vozi 110 namesto 140. Na 50 km je realno povprečna hitrost morda 15 km/h nižja, se pravi pri 110 na uro se boš vozil recimo pol ure, s 140 pa 26 min. Poraba bo pa 20% nižja, ne glede na avto.


Odhod ob 7:00-8:00. Relacija Ljubljana(Rudnik)-Trebnje (popoldne Trebnje-Ljubljana). Razumem da 2x zmanjšanje hitrosti pomeni 4x zmanjšanje porabe. Katere avtomobile bi predlagal? Pozabil sem tudi omeniti da ne vem od katerega letnika naprej naj gledam

Utk ::

Potem ne boš imel gužve in res lahk voziš kolk češ. Kako naj nekdo ve kak avto bi ti rad. Če ti je pomembna samo cena, kupi dacio na plin. Če udobje, mercedesa dizla. Vmes imaš pa še vse vmes.

Valvoline ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tole pije 4kg cngja na 100km, v LJ lahko tankas po 85c pri energetiki.

Mohimm ::

2 najbolj pogosti ljudski izbiri:

Sam imam Golfa7 1.6tdi (110KM). Za to moč je pretežak, nad 120km/h preglasen, vzdrževanje je dražje, ima pa aktivni tempomat (&dsg) kar je ne renojih bolj redkost, za vožnjo po avtocesti pa niti ni taka nujnost...

Megane (tam do ~5 let star), 1.5 dci, 110KM je za tako vožnjo super. Moči ravno dovolj, poraba in stroški majhni, ok-ish zanesljivost (pač redno vzdržuj..) Neke energy serije imajo daljše menjalnike in se avto res lepo umiri na avtocesti...

Shortlist:
Astra/308/Focus je vse podobno zgoraj, pojdi na testno vožnjo in primerjaj

Razred nižje (Polo/Clio/208/Fiesta) če ne potrebuješ prostora so bomba, sploh če najdeš dizla... Lažje parkiranje v LJ, še par deci manjša poraba....


Starost: Hja, starejši kot je več boš *MORDA* imel nepričakovanih stroškov... Prevoženi KM ti pri tej ceni niso tako pomembni, ker jih boš itak kresal ~35kkm na leto sam s tem (delam isto relacijo)

@Utk, ravno takrat bo imel gužvo in bo stal na višnjegorcu/grosupljem... ampak ja, ni pa to 3h commute...

Valvoline ::

Zadnja serija fejsliftanega punto evo 1.3 mjet je tudi top avtek, pa se poceni so za 5-6k dobis. Pije pod 4l, dokaj udoben, poceni registracija, enomasni vztrajnik.

hojnikb ::

za jurja čez budget se najde nova dacia spring. Ni sicer najbolj primern avto za AC, ampak stroški voznje bodo pa long term precej nizji kot z rabljenim dizlom.Alternativa je tudi kakšen rabljen leaf ali renault zoe z primerno veliko baterijo.

Računaj tudi na kakšne brezplačne polnilnice ob kakih trgovskih centrih in special parkinge, k so samo za EVje, kar je sam še dodatni bonus v LJ.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nejc_nejc ::

Dizel 2.0 od 110 konjev dalje... Po moznosti limo ali karavan.
Z malimi se bos navelical voznje. Poraba bo okoli 6 litrov pri hitrosti okoli 140.

kow ::

niemi123 je izjavil:


Hvala za vašo pomoč in odgovore, če sem še kaj pozabil napisati mi povejte!


Pozabil si nam podati svoj izracun. Kaksna je tvoja predvidena cena za prevozeni kilometer. Kaj sploh hoces. Vsi bi radi, da je voznja cim bolj ekonomicna. Tisti, ki vozi 160km/h 2.5 tonsko zverino. Ali pa revez v starem cliotu, ki se drzi na 110km/h.

Ce je glavni kriterij res ekonomski, se pac vozi pocasi, kot so ti predlagali. In pametno vzdrzuj avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

widj3098dj32 ::

Ce bi rad imel ekonomicnost, kupi bencinarja za 5-7k s 130konji, ostalo pa daj v zep. Jajca 1.4 odpadejo na AC.

hojnikb ::

widj3098dj32 je izjavil:

Ce bi rad imel ekonomicnost, kupi bencinarja za 5-7k s 130konji, ostalo pa daj v zep. Jajca 1.4 odpadejo na AC.

to je pa dalec od ekonomicne izbire.
#brezpodpisa

rejven ::

No glede na trenutno razmerje bencin/dizl je kak tsi/tce varjanta kar tam tam.

nejc_nejc ::

Avto kupi pri trgovcih z servisi, neklje v blizini. Torej avtosalonih.
Servisiraj pri njih:
Radi imajo svoje stranke, v vecini
Imas nadomestno vozilo, pri vecini zastojn
Ko bos naslednjic menjal, ti avto on isce ter te generalno ne nategne

Katera firma je, je pa itak brezveze, svabi precenjeni, pol ti pa ostanejo čehi, francozi ter italjani in japonci...

Sele sedaj videl buget...
Kupi avto katerega cena je bila pri novem 30k+. Prevozeni km ceprav so veliki 150k +, pri teh avtih so mal drugacni, kot pri malih in cenejsih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

hojnikb ::

rejven je izjavil:

No glede na trenutno razmerje bencin/dizl je kak tsi/tce varjanta kar tam tam.

tce pr 130 bo kr fino pozresen proti kakmu 1.5/1.6 dizlu. Ceprav na papirju podobno pijeta.

Se vedno sn mnenja, da ce hoce sparat, gre na elektriko. Je glih prava kilometrina da se ima smisel.
#brezpodpisa

qwea ::

Opel astra 1.6 cdti, 2017-18

Sparkxl ::

Jaz delam take kilometre dnevno z bencinsko octavio. Forumske bajke teoretikov pravijo, to pije vsaj 10l. V praksi pri težki nogi pije 6.5, pri šparanju 5.5.

Sicer pa to sploh ni neka kilometrina, kateri bi moral prilagodit nakup avta. V vsakem se boš lepo peljal in vsi bodo približno enako pili. Liter gor dol, na koncu se ne pozna nikjer

bambam20 ::

Za ta denar dobis peugeota 208 1.2 turbo 110 konjev 4 leta starega pod 100.000 km. Dober avto, dobro podvozje, poraba pri 130 km/h 6 litrov.

Raptor F16 ::

niemi123 je izjavil:

Pozdravljeni!

Prosil bi za vašo pomoč oziroma ideje. Zaradi dela bi na dan naredil okrog 100km (50km v eno smer) po avtocesti, skoraj nič mestne vožnje.
Cenovni rang od 10.000 do 12.000 eur.
Glavni kriterij je ekonomičnost vožnje, oziroma čim manjša poraba. Predvidevam, da je za to najboljši diesel, ne vem pa kako močen motor potrebujem za vožnjo 130-140 km/h po avtocesti.
Ne potrebujem velikega avtomobila, potrebujem samo povezavo telefona do zvočnikov avtomobila (lahko aux, bluetooth..) da bom poslušal podcaste in glasbo med vožnjo.
Ne vem ali naj gledam avtomobile samo do 100.000 km, ali naj bo 1. lastnik itd...
Kaj bi vi kupili v mojem primeru?

Hvala za vašo pomoč in odgovore, če sem še kaj pozabil napisati mi povejte!


Nova dacia Sandero na plin.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

hojnikb ::

Človek išče stroškovno efektivn avto za na siht vozit, vi mu pa ponujate bencinske krave ;((
#brezpodpisa

Raptor F16 ::

hojnikb je izjavil:

za jurja čez budget se najde nova dacia spring. Ni sicer najbolj primern avto za AC, ampak stroški voznje bodo pa long term precej nizji kot z rabljenim dizlom.Alternativa je tudi kakšen rabljen leaf ali renault zoe z primerno veliko baterijo.

Računaj tudi na kakšne brezplačne polnilnice ob kakih trgovskih centrih in special parkinge, k so samo za EVje, kar je sam še dodatni bonus v LJ.


Spring je nad 50km/h neuporaben.

0-100 doseže v 20 sekundah. To ni za avtocesto. Če že elektrika in ga ma doma kje polnit (blokarji žal nimajo kje) naj potem rabljenega Nissana Leafa al neki podobnga kup.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Sparkxl je izjavil:

Jaz delam take kilometre dnevno z bencinsko octavio. Forumske bajke teoretikov pravijo, to pije vsaj 10l. V praksi pri težki nogi pije 6.5, pri šparanju 5.5.

Sicer pa to sploh ni neka kilometrina, kateri bi moral prilagodit nakup avta. V vsakem se boš lepo peljal in vsi bodo približno enako pili. Liter gor dol, na koncu se ne pozna nikjer

liter gor dol pomeni pri 100km na dan pri trenutnih cenah
pri 7 litrih porabe = 2.362,5EUR
pri 6 litrih porabe = 2.025EUR

Torej čez 300EUR na leto zagoniš več za gorivo, če avto pije liter več. Ni glih zanemarljivo, glede na to da ti lahko pr kakšenm shitboxu ta strošek pokrije registracijo in zavarovanje. Če bo pa trend dvigovanja cen še naprej šel v to smer, je pa lahk ta razlika tut 500EUR ali več.

Raptor F16 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

za jurja čez budget se najde nova dacia spring. Ni sicer najbolj primern avto za AC, ampak stroški voznje bodo pa long term precej nizji kot z rabljenim dizlom.Alternativa je tudi kakšen rabljen leaf ali renault zoe z primerno veliko baterijo.

Računaj tudi na kakšne brezplačne polnilnice ob kakih trgovskih centrih in special parkinge, k so samo za EVje, kar je sam še dodatni bonus v LJ.


Spring je nad 50km/h neuporaben.

0-100 doseže v 20 sekundah. To ni za avtocesto. Če že elektrika in ga ma doma kje polnit (blokarji žal nimajo kje) naj potem rabljenega Nissana Leafa al neki podobnga kup.

Ja, spring izkjučn za AC glih nebi bil, ze zarad končne brzine ne. Ampak je pa opcija, če bi se recimo vozu po regionalkah. Sicer pa leaf, egolf, zoe itd...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

kow ::

300e je lahko hitro tudi kaksno popravilo. Mislim, da je ta znesek nekje na meji, kjer se se splaca optimizirati tudi ce imas relativno nizko placo.
Za njegove razdalje je imo primeren razred/oblika avta astra/golf/focus/megane/308, kot mu je ze bilo svetovano.

Torej imo lahka noga, pa nakup zanesljivega cenejsega avtomobila z nizkimi stroski vzdrzevanja, tudi ce pije kaksen liter vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

;-) ::

Sparkxl je izjavil:

Jaz delam take kilometre dnevno z bencinsko octavio. Forumske bajke teoretikov pravijo, to pije vsaj 10l. V praksi pri težki nogi pije 6.5, pri šparanju 5.5.

Sicer pa to sploh ni neka kilometrina, kateri bi moral prilagodit nakup avta. V vsakem se boš lepo peljal in vsi bodo približno enako pili. Liter gor dol, na koncu se ne pozna nikjer

Vseeno za 100km dnevno zapraviš 1 uro časa plus še kakšne pol ure dnevno privat, jaz tega nebi rad doživljal v twingu ali up-u.

mikhaair ::

bambam20 je izjavil:

Za ta denar dobis peugeota 208 1.2 turbo 110 konjev 4 leta starega pod 100.000 km. Dober avto, dobro podvozje, poraba pri 130 km/h 6 litrov.

Dokler ne najdeš težav, kot je zaslediti na alter.si o porabi olja in generalki pri cca. 150kkm.
Mogoce lahko klaso višje gledaš proti cenejšim limuzinam, Insignia, Mondeo.

Raptor F16 ::

Mislim da bo rabljen električen nissan Leaf najboljši P/P

Nekaj takega npr.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Če ga OP lahko polni doma oz. ima svojo vtičnico ki bo avtomobilu razpoložljiva čez noč.

Nekih posebnosti v vzdrževanju itak ni. Ne rabiš se sekirat za servise itd. Kilometrov in posledično tudi ciklov polnjenja pa ti avti očitno preživijo veliko glede na to da se jih precej prodaja z 150.000 na števcu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

kow ::

Premajhen range za 100km avtoceste + ekstra voznjo. Imas zimo, pa kdaj kaksen opravek. Enostavno ne znese pri tem avtu z 24kwh baterijski sklopom brez termalnega upravljanja, star 9 let.

Raptor F16 ::

kow je izjavil:

Premajhen range za 100km avtoceste + ekstra voznjo. Imas zimo, pa kdaj kaksen opravek. Enostavno ne znese pri tem avtu z 24kwh baterijski sklopom brez termalnega upravljanja, star 9 let.


Dobro to sem res našel nek prestar primerek. Ampak naj se razišče tudi to opcijo ker na trgu rabljenih električarjev se zih kaj najde. Pogoj je torej doseg ene 200km in to je to.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Blinder ::

Mohimm je izjavil:


Sam imam Golfa7 1.6tdi (110KM). Za to moč je pretežak, nad 120km/h preglasen, vzdrževanje je dražje, ima pa aktivni tempomat (&dsg) kar je ne renojih bolj redkost, za vožnjo po avtocesti pa niti ni taka nujnost...

Megane (tam do ~5 let star), 1.5 dci, 110KM je za tako vožnjo super. Moči ravno dovolj, poraba in stroški majhni, ok-ish zanesljivost (pač redno vzdržuj..) Neke energy serije imajo daljše menjalnike in se avto res lepo umiri na avtocesti...


Imas kak vir za podkrepit te izjave?

Valvoline je izjavil:

Zadnja serija fejsliftanega punto evo 1.3 mjet je tudi top avtek, pa se poceni so za 5-6k dobis. Pije pod 4l, dokaj udoben, poceni registracija, enomasni vztrajnik.


bullshit
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Valvoline ::

Blinder je izjavil:

Mohimm je izjavil:


Sam imam Golfa7 1.6tdi (110KM). Za to moč je pretežak, nad 120km/h preglasen, vzdrževanje je dražje, ima pa aktivni tempomat (&dsg) kar je ne renojih bolj redkost, za vožnjo po avtocesti pa niti ni taka nujnost...

Megane (tam do ~5 let star), 1.5 dci, 110KM je za tako vožnjo super. Moči ravno dovolj, poraba in stroški majhni, ok-ish zanesljivost (pač redno vzdržuj..) Neke energy serije imajo daljše menjalnike in se avto res lepo umiri na avtocesti...


Imas kak vir za podkrepit te izjave?

Valvoline je izjavil:

Zadnja serija fejsliftanega punto evo 1.3 mjet je tudi top avtek, pa se poceni so za 5-6k dobis. Pije pod 4l, dokaj udoben, poceni registracija, enomasni vztrajnik.


bullshit

Preverjeno, ce se peljes normalno nekih 110km je poraba 3.7-3.8L na 100km. En prijatel se z takim fura na siht v AT, povprecje ima pod 4l na 100km. Zelo sparovne so tudi ibize,poloti ter fabie 1.2 tdi, komot jih spravis pod 4 litrov pri 110-120kmh, ibiza je top izbira, komocija na nivoju mal starejsega golfa.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

S poloti in ibizami ne bi delal 100 km dnevno. Čeprav se da. Vendar malo daljša medosna malo močnejši motor delata čudeže pri "komociji". In kakšen 2.0 TDI pri 110 kmh je tudi šparovček. Pri 110 so tudi bencinarji šparovni.

Valvoline ::

V nemciji je dobesedno klanje za trojcka 1.2tdi. ne glede na km,starost,splosno stanje ce je neka normalna cena se vse proda v 5ih minutah. Pr nas jih je zelo malo, verjetno se vse takoj proda, sploh pa 5 vratni HB.

Blinder ::

Aaa razumem, kaj si zelel povedat. Ni samo punto posebej varcen, tudi njegova konkurenca je varcna.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Valvoline ::

Aston_11 je izjavil:

S poloti in ibizami ne bi delal 100 km dnevno. Čeprav se da. Vendar malo daljša medosna malo močnejši motor delata čudeže pri "komociji". In kakšen 2.0 TDI pri 110 kmh je tudi šparovček. Pri 110 so tudi bencinarji šparovni.

Ibiza 2012+ se meni zdi bolj udobna tj na nivoju kaksnega golfa 5 ali moje astra H. Grande punto tudi.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Blinder je izjavil:

Aaa razumem, kaj si zelel povedat. Ni samo punto posebej varcen, tudi njegova konkurenca je varcna.

Omenil sem ker je zadnji grande punto 1.3 mjet res top strojcek, plus navadni vztrajnik, 2016-17 so zelo zelo podcenjeni napram vso ostalo konkurenco. Za 5k dobis 5vr grande punto l.16-17, za tak gnar se prodajajo 1.2 tdi trojcki l.12-13, pa niso nic boljsi.

Zgodovina sprememb…

Griffin R500 ::

Valvoline je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tole pije 4kg cngja na 100km, v LJ lahko tankas po 85c pri energetiki.

Od kdaj pa ima energetika plin?
Je to nekaj novega na tržišču?
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/

Valvoline ::

Griffin R500 je izjavil:

Valvoline je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tole pije 4kg cngja na 100km, v LJ lahko tankas po 85c pri energetiki.

Od kdaj pa ima energetika plin?
Je to nekaj novega na tržišču?

Energetika prodaja metan=cng=zemeljski plin, avtoplin je pa drugacne sestave propan/butan. 1kg cngja vsebuje kilovate kot 2l plina/benzina, pa tako poraba metana v kg je polovica realne v litrih za benz/avtoplin. Ce avto papca 7-10l benza/plina bo mel porabo 4-5kg cngja na 100km predelan na metan.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

CNG je tisti plin, kateremu se je cena pred par tedni podvojila:
https://www.ilrestodelcarlino.it/cronac...
https://www.cng.si/kaj-je-cng
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Valvoline ::

Blinder je izjavil:

CNG je tisti plin, kateremu se je cena pred par tedni podvojila:
https://www.ilrestodelcarlino.it/cronac...
https://www.cng.si/kaj-je-cng

Res je, vendar je borzna cena se vedno realno dokaj nizka, prejsne leto je bil prakticno zastojn 5-10c kg. Drzava opali prevec davkov, omreznin ter trosarin, tudi marza trgovcev je ogromna ker ni konkurence.

Zgodovina sprememb…

Griffin R500 ::

Valvoline je izjavil:

Griffin R500 je izjavil:

Valvoline je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tole pije 4kg cngja na 100km, v LJ lahko tankas po 85c pri energetiki.

Od kdaj pa ima energetika plin?
Je to nekaj novega na tržišču?

Energetika prodaja metan=cng=zemeljski plin, avtoplin je pa drugacne sestave propan/butan. 1kg cngja vsebuje kilovate kot 2l plina/benzina, pa tako poraba metana v kg je polovica realne v litrih za benz/avtoplin. Ce avto papca 7-10l benza/plina bo mel porabo 4-5kg cngja na 100km predelan na metan.

Kje pa je točilno mesto?
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/

Valvoline ::

Vem da je ena polnilnica zraven LPPja na celovski.

eventyrer ::

niemi123 je izjavil:

Pozdravljeni!

Prosil bi za vašo pomoč oziroma ideje. Zaradi dela bi na dan naredil okrog 100km (50km v eno smer) po avtocesti, skoraj nič mestne vožnje.
Cenovni rang od 10.000 do 12.000 eur.
Glavni kriterij je ekonomičnost vožnje, oziroma čim manjša poraba. Predvidevam, da je za to najboljši diesel, ne vem pa kako močen motor potrebujem za vožnjo 130-140 km/h po avtocesti.
Ne potrebujem velikega avtomobila, potrebujem samo povezavo telefona do zvočnikov avtomobila (lahko aux, bluetooth..) da bom poslušal podcaste in glasbo med vožnjo.
Ne vem ali naj gledam avtomobile samo do 100.000 km, ali naj bo 1. lastnik itd...
Kaj bi vi kupili v mojem primeru?

Hvala za vašo pomoč in odgovore, če sem še kaj pozabil napisati mi povejte!


Hyundai i20, če boš kupoval nov avto in lahko zapraviš največ 12.000 EUR. Če lahko zapraviš 15.000 se stegni do Hyundai i30 ali pa Kia Ceed, ki se začneta pri 15.000 EUR.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Raptor F16 je izjavil:

kow je izjavil:

Premajhen range za 100km avtoceste + ekstra voznjo. Imas zimo, pa kdaj kaksen opravek. Enostavno ne znese pri tem avtu z 24kwh baterijski sklopom brez termalnega upravljanja, star 9 let.


Dobro to sem res našel nek prestar primerek. Ampak naj se razišče tudi to opcijo ker na trgu rabljenih električarjev se zih kaj najde. Pogoj je torej doseg ene 200km in to je to.


Leaf ne segne 200km, iz prve roke. 4leta star sploh sedaj pri tem vremenu, prej 160-170.

eventyrer ::

niemi123 je izjavil:


Glavni kriterij je ekonomičnost vožnje, oziroma čim manjša poraba. Predvidevam, da je za to najboljši diesel, ne vem pa kako močen motor potrebujem za vožnjo 130-140 km/h po avtocesti.


ne sekiraj se, moderni bencinarji porabijo tako malo da se dizla ne splača več gledat. SPloh pa ne če gledaš avto za 12.000 EUR kjer boš itak kupil nekaj s tako šibkim motorjem da ga boš najbrž precej tiščal na avtocesti in ti bo zaradi tega poraba malce narasla.

Kot rečeno, Hyundai i20 zdaj dobiš za 13.000 EUR (86 konjska različica).

niemi123 je izjavil:


Kaj bi vi kupili v mojem primeru?


Jaz bi kupil čim novejši avto s čim manj prevoženimi kilometri da bi imel potem čimdlje mir. Novo vozilo ali pa testno vozilo sta po mojem mnenju najboljša izbira saj nisem navdušen nad rabljenimi avtomobili.

Lahko pa kupiš rabljen avto za približno 10.000 EUR, recimo nekaj iz srednjega razreda. I30, Ceed, Focus....
Nemci zdaj na veliko prodajajo svoje dizle tako da dobiš veliko uvoženih VW, ki so v praktično novem stanju.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Energija MB ce se ne motim majo par tastarih leafov, domet 50-60km
:D

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

Raptor F16 je izjavil:

niemi123 je izjavil:

Pozdravljeni!

Prosil bi za vašo pomoč oziroma ideje. Zaradi dela bi na dan naredil okrog 100km (50km v eno smer) po avtocesti, skoraj nič mestne vožnje.
Cenovni rang od 10.000 do 12.000 eur.
Glavni kriterij je ekonomičnost vožnje, oziroma čim manjša poraba. Predvidevam, da je za to najboljši diesel, ne vem pa kako močen motor potrebujem za vožnjo 130-140 km/h po avtocesti.
Ne potrebujem velikega avtomobila, potrebujem samo povezavo telefona do zvočnikov avtomobila (lahko aux, bluetooth..) da bom poslušal podcaste in glasbo med vožnjo.
Ne vem ali naj gledam avtomobile samo do 100.000 km, ali naj bo 1. lastnik itd...
Kaj bi vi kupili v mojem primeru?

Hvala za vašo pomoč in odgovore, če sem še kaj pozabil napisati mi povejte!


Nova dacia Sandero na plin.


To je v bistvu odlična ideja.

Tudi osnovni model Suzuki Swifta se dobi za 13.000 EUR.
https://suzuki.si/sl/Katalogi_in_ceniki...

Zgodovina sprememb…

Mohimm ::

Blinder je izjavil:


Imas kak vir za podkrepit te izjave?


Lastnik Golfa, v Meganu se večkrat peljem kot sopotnik. No in tudi vozil sem ga večkrat...

TheBlueOne ::

Jaz bi kot nujno dodal aktivni tempomat nujno avtomatik. To je za AC vredno vec kot konji.

Ce gledas nove avte, bi jaz pogledal kaksno Mazdo 6.

Za avto star ca. dve leti bi priporocal Passata, ker jim v startu najbolj pade cene, ker imas morje uvoza in Nemcije. Tukaj jih imas zelo dosti, smo tudi mi vzeli tam (www.onlinecars.at).

Zgodovina sprememb…

ajfon ::

Furam vsak dan opel corso 2004, 1.4 bencin cca 200km dnevno (120km po AC), in ne mislim menjevat...

Edin da ma 6 brzin pol bi šele bla raketa..
Pri 140-150km/h pije cca 6.0L/100km
Če šparam pridem tudi do 5.5

cena vozila je bila 1500€..

fordin ::

svabi precenjeni, pol ti pa ostanejo čehi, francozi ter italjani in japonci.


a nekateri ceski avti imajo nemski motor? s tem da so nekoliko cenejsi? V cem se razlikujejo cehi, italijani, japonci? Je morda italijanski avto bolj usmerjen na izgled, pac vpliv kulture iz italije, obcudovanje estetike? Motor pa ni toliko prioriteta kot izgled? Sam vprasam?
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058105222 (65287) D3m
»

Avto z najnižjo "potovalno" porabo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29924517 (7074) WizzardOfOZ
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36644611 (34410) louser
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6110742 (9150) zez
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12026421 (22626) RedDrake

Več podobnih tem