Novice » Znanost in tehnologija » Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile
LeQuack ::
Danes in jutri je mini avto-sejem na Kongresnem trgu, kjer so predstavljena električna vozila vseh znamk. Še clo mestni redarji imajo nekega Golfa razstavljenega.
Če hoče kdo sprobati več vozil in primerjati je dobra priložnost.
Če hoče kdo sprobati več vozil in primerjati je dobra priložnost.
Quack !
Lonsarg ::
Vedno več bo virov, ki bodo predragi za poleti in bodo takrat ugašali, plin je med njimi, najbrž tudi biomasa. V ekstremnem primeru, ko vsi zgradimo toliko sončnih kot nemčija bodo tudi jedrske fasale redne poletne remonte. Te viri bodo to kompenzirali edino tako, da dvignejo zimsko ceno.Hja, kaj pa dejstvo da bo razmerje med elektriko pozimi/poleti naraščalo s tem ko več gradimo sončne. Če recimo to razmerje naraste za faktor 2 moraš za faktor dva v škodo sončnih popravit graf.
Ne ni, na dolgi rok je najdražja oblika energije (poleg vršnih plinskih za špice porabe), spodaj imaš LCOE matriko, ki upošteva vse stroške v življenski dobi (stroške izgradnje, kapitala, obratovanja ipd.):
Cost of electricity by source @ Wikipedia
Pa si upam trditi da bomo imeli še veliko več kot faktor 2 razlike v ceni med poletno in zimsko elektriko. Pomoje sčasoma faktor 5.
Si hotel povedati da bo poletna, jesenska in pomladanska elektrika ultra poceni, skoraj zastonj, zimska bo pa še vedno cenejša od današnje? Vsekakor, res je da bo zimska elektrika verjetno dražja od poletne, vendar bo še vedno cenejša kot pa je danes, kajti lesna biomasa + hidro je še vedno cenejše od trenutnega miksa elektrike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
critique ::
Samo overall bo pa še vedno ceneje tako pozimi kot seveda poleti, kajti biomasa, sončne, veter in hidro je precej cenejša kombinacija kot draga elektrika teš6 ki danes proizvede kar tretjino elektrike, ni teš6 zastonj v rdečih številkah. Ne pozabi da mora teš6 plačevati okoli 50 EUR na MWh samo za CO2 kupone, skupaj z ostalimi stroški pa blizu 100 EUR na MWh, tega biomasi ne bo treba (je CO2 nevtralna).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Gejspodar ::
Zdravo,
Da vržem malce polen oz. litija na ogenj - https://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-cr...
Voda oz. veter direktno na Inženirjevo veternico - vžge se en električni avtomobil, s seboj pa vzame še 3 ICE-je. Njegova statistika velja, za vsak 1 EV zgorijo trije ICE-ji
Da vržem malce polen oz. litija na ogenj - https://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-cr...
Voda oz. veter direktno na Inženirjevo veternico - vžge se en električni avtomobil, s seboj pa vzame še 3 ICE-je. Njegova statistika velja, za vsak 1 EV zgorijo trije ICE-ji
kow ::
@Gejspodar
Katera znamka oz. model je zagorel? Iz posnetka ni razvidno.
Katera znamka oz. model je zagorel? Iz posnetka ni razvidno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
critique ::
Zdravo,
Da vržem malce polen oz. litija na ogenj - https://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-cr...
Voda oz. veter direktno na Inženirjevo veternico - vžge se en električni avtomobil, s seboj pa vzame še 3 ICE-je. Njegova statistika velja, za vsak 1 EV zgorijo trije ICE-ji
Spet ta bullshit že tisočkrat debunkan. Na linku ni nikjer omenjeno da je bil avtomobil električni. Sicer pa to smo že predebatirali, študije in statistike jasno kaže da je verjetnost da se vžge električni avtomobil je 10 do 20x manjša od verjetnosti da se vžge avtomobil na fosilna goriva. Kdor prejšnji stavek razume, ta naj spusti naslednji stavek kdor pa ne pa naj bere naprej:
Izmed 20.000 fosilnih avtomobilov se vžge 20 fosilnih avtomobilov (vsak tisoči torej). Izmed 20.000 električnih avtomobilov se vžge 1 električni avtomobil. Dejstvo da je električnih avtomobilov manj na cestah je tako že upoštevano saj je zadeva izračunana kot delež posameznih vrst avtomobilov (komur je to obvious, naj mi ne zameri da sem to posebej poudaril, kajti vedno se najde nekdo, ki mu te zadeve niso jasne).
Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests.
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
To so podatki še iz časov, ko je bilo samo 20.000 ev narejenih, pa je v tistem času ena tesla zgorela. Niso še updejtali statistike.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
To so podatki še iz časov, ko je bilo samo 20.000 ev narejenih, pa je v tistem času ena tesla zgorela. Niso še updejtali statistike.
Ne, narejenih je bilo več kot 100.000 Tesel (ti jasno piše v študiji, celo podčrtal sem ti z rdečo kje, beri drugo stran študije na linku), zagorelo jih je pa samo 5. Od 100.000 fosilnih avtomobilov jih v povprečju zagori približno 100. Tudi današnje statistike (2021) prikazujejo podobne podatke. Znan je podatek da se samo v Ameriki vsako leto vžge 173.000 vozil na fosilna goriva.
https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
m0LN4r ::
Zdravo,
Da vržem malce polen oz. litija na ogenj - https://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-cr...
Voda oz. veter direktno na Inženirjevo veternico - vžge se en električni avtomobil, s seboj pa vzame še 3 ICE-je. Njegova statistika velja, za vsak 1 EV zgorijo trije ICE-ji
Spet ta bullshit že tisočkrat debunkan. Na linku ni nikjer omenjeno da je bil avtomobil električni. Sicer pa to smo že predebatirali, študije in statistike jasno kaže da je verjetnost da se vžge električni avtomobil je 10 do 20x manjša od verjetnosti da se vžge avtomobil na fosilna goriva. Kdor prejšnji stavek razume, ta naj spusti naslednji stavek kdor pa ne pa naj bere naprej:
Izmed 20.000 fosilnih avtomobilov se vžge 20 fosilnih avtomobilov (vsak tisoči torej). Izmed 20.000 električnih avtomobilov se vžge 1 električni avtomobil. Dejstvo da je električnih avtomobilov manj na cestah je tako že upoštevano saj je zadeva izračunana kot delež posameznih vrst avtomobilov (komur je to obvious, naj mi ne zameri da sem to posebej poudaril, kajti vedno se najde nekdo, ki mu te zadeve niso jasne).
Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests.
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Zeze, samo elektricno avto je 20x nevarnejsi, ce gori. Predvsem v garazni hisi.
Ma se mamo sreco, da ni kaka miljarda ali dve miljardi evjev, bi ze vse gorelo.WizzardOfOZ je izjavil:
To so podatki še iz časov, ko je bilo samo 20.000 ev narejenih, pa je v tistem času ena tesla zgorela. Niso še updejtali statistike.
Ne, narejenih je bilo več kot 100.000 Tesel (ti jasno piše v študiji, celo podčrtal sem ti z rdečo kje, beri drugo stran študije na linku), zagorelo jih je pa samo 5. Od 100.000 fosilnih avtomobilov jih v povprečju zagori približno 100. Tudi današnje statistike (2021) prikazujejo podobne podatke. Znan je podatek da se samo v Ameriki vsako leto vžge 173.000 vozil na fosilna goriva.
https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
kow ::
Ti se raje skoncentriraj na svoje blodnje, v zacetku leta, kako bo VW sesul Teslo v Evropi. Ce se rabim nasmejat, grem brati tisto temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Masayoshi ::
Resnici na ljubo, VW že proda kar precej več EVjev kot pa Tesla. Res je T3 najuspešnejši ampak že če sešteješ ID3, 4 je VW kar spredaj. Če pa prišteješ še Škodo in Audi je pa že kar daleč. Tesla mora čimprej ven spraviti dvojko za mase. Je pa Tesla izgleda vse scat pelala pri čip pomanjkanju. S t3 ni nobenih težav z dobavo. Ostali modeli so pa druga zgodba, se tudi načakaš mesece, pri X celo leto.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: kow ()
kow ::
Kobayashi, ne siri fake podatkov. Predlagal sem izbris, ker namenoma trolas z laznimi informacijami, ki so enostavno preverljive.
Masayoshi ::
?? Ne širim jaz, pogovori se s siol...
https://siol.net/avtomoto/novice/kdo-pr...
Tesla skupno slabih 75K, Id3+ID4 = dobrih 77K, če dodaš še škodo je slabih 100k...
Se boš opravičil?
https://siol.net/avtomoto/novice/kdo-pr...
Tesla skupno slabih 75K, Id3+ID4 = dobrih 77K, če dodaš še škodo je slabih 100k...
Se boš opravičil?
kow ::
Ne, bom. Mislil sem, da govorimo globalno. Glede Molnarja, pa sem komentiral preteklo debato iz zacetka leta. Lahko ti najdem link, ce zelis.
Masayoshi ::
Ne, bom. Mislil sem, da govorimo globalno. Glede Molnarja, pa sem komentiral preteklo debato iz zacetka leta. Lahko ti najdem link, ce zelis.
Mislil si da govorimo globalno, sam si pa pisal o scat peljanju v Evropi in na ta post sem odgovarjal. Si ti mal zmeden, pa še nesramen povrhu?
kow ::
Ne ves tocno o cem sva se pogovarjala. Govoril je, kako so Nemci v Evropi povozili Teslo. Danes pa ima Tesla v Nemciji rekorden market share.
Povsem se je motil.
Povsem se je motil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Masayoshi ::
Kolikokrat boš še spremenil tarčo? Najprej pišeš o evropi, nato praviš da si mislil globalno, sedaj pišeš o market share v Nemčiji. Tako se ne da pogovarjat.
kow ::
Trdil je, da bo oz. ze je Tesla pogorela v Evropi. Ocitno je, da ni "pogorela". Torej se je motil in sem ga podrazil. Edini razlog, da sem ga podrazil je, ker ves cas pise neumnosti.
Se opravicujem, ce sem te narobe razumel.
Se opravicujem, ce sem te narobe razumel.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
To so podatki še iz časov, ko je bilo samo 20.000 ev narejenih, pa je v tistem času ena tesla zgorela. Niso še updejtali statistike.
Ne, narejenih je bilo več kot 100.000 Tesel (ti jasno piše v študiji, celo podčrtal sem ti z rdečo kje, beri drugo stran študije na linku), zagorelo jih je pa samo 5. Od 100.000 fosilnih avtomobilov jih v povprečju zagori približno 100. Tudi današnje statistike (2021) prikazujejo podobne podatke. Znan je podatek da se samo v Ameriki vsako leto vžge 173.000 vozil na fosilna goriva.
https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
koliko od teh 173.000 je starih do 5 let? verjetno manj kot je tesel zgorelo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kow ::
Da podatki niso povsem primerljivi. Vseeno se zdi skrajno neverjetno, da bi se izkazalo, da se starejsi EV-ji veliko hitreje vzgejo. Trend bi se ze pokazal.
Seveda ni linearno, a vseeno.
Seveda ni linearno, a vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
WizzardOfOZ ::
kablov imajo več, amperaža je višja in ko se kabel drgne ob kako kovino ...
zaradi tega se vžge večina ice avtov. ne zaradi goriva, ampak zaradi dotrajanih ali poškodovanih električnih vodov.
zaradi tega se vžge večina ice avtov. ne zaradi goriva, ampak zaradi dotrajanih ali poškodovanih električnih vodov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kow ::
Da, ampak to je inzenirjem ocitno in seveda niso neumni. Saj kablovje nima enake arhitekture, ni enakega tipa.. servisi bodo bolj pozorni itd. Kdo ve koliko je faktorjev.
Na koncu bo pokazala statistika. In zaenkrat kaze, da se EV redkeje vzgejo. Sploh pa so bolj varni pri trkih, ker pocasneje zagorijo.
Na koncu bo pokazala statistika. In zaenkrat kaze, da se EV redkeje vzgejo. Sploh pa so bolj varni pri trkih, ker pocasneje zagorijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
critique ::
Zeze, samo elektricno avto je 20x nevarnejsi, ce gori. Predvsem v garazni hisi.
Ne ni. Električni avto je precej manj nevaren ko gori: zagori veliko počasneje in manj ekspozivno kot bencin (imaš čas da se umakneš). Beri spodaj.
"Tesla should take a page out of political contests and draw attention to the negatives of their competitors -- in this case, gasoline-powered cars. The statistics are powerful. Last year there were 172,000 gasoline-powered car fires, a little-known fact. Given that some 240 million cars are registered, that means a fire for every 1,300 or 1,400 cars on the road. Compare that to three fires from some 20,000 Tesla cars. The fire incidents are over four times as great in gasoline-powered cars.
..The death statistics are even more compelling evidence that gasoline-powered cars are unsafe compared with Tesla cars. Since the Model S went into production in the middle of last year, there have been over 400 deaths and 1,200 serious injuries in the United States alone due to gasoline car fires, compared to zero deaths and zero injuries due to Tesla fires anywhere in the world."
Ma se mamo sreco, da ni kaka miljarda ali dve miljardi evjev, bi ze vse gorelo.
Pa ti si fenomen, po kakšnem ključu uspeš priti do tako NAPAČNIH zaključkov? Verjetnost da zagori električni avto je 20x manjša, torej več kot je električnih avtomobilov, manjša je možnost požara. Če imamo namesto vseh naftnih avtomobilov situacijo ko imamo vse električne avtomobile, potem bo požarov 20x MANJ.
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
To so podatki še iz časov, ko je bilo samo 20.000 ev narejenih, pa je v tistem času ena tesla zgorela. Niso še updejtali statistike.
Ne, narejenih je bilo več kot 100.000 Tesel (ti jasno piše v študiji, celo podčrtal sem ti z rdečo kje, beri drugo stran študije na linku), zagorelo jih je pa samo 5. Od 100.000 fosilnih avtomobilov jih v povprečju zagori približno 100. Tudi današnje statistike (2021) prikazujejo podobne podatke. Znan je podatek da se samo v Ameriki vsako leto vžge 173.000 vozil na fosilna goriva.
https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
koliko od teh 173.000 je starih do 5 let? verjetno manj kot je tesel zgorelo.
Seveda ne. Beri, čitaj:
https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf...
WizzardOfOZ je izjavil:
kablov imajo več, amperaža je višja in ko se kabel drgne ob kako kovino ...
zaradi tega se vžge večina ice avtov. ne zaradi goriva, ampak zaradi dotrajanih ali poškodovanih električnih vodov.
kablov imajo več, amperaža je višja in ko se kabel drgne ob kako kovino
1. Kabli niso glavni vzrok požarov.
2. Kabli v električnih avtomobilih so ustrezno prilagojeni za višje tokove in ustrezno zaščiteni.
zaradi tega se vžge večina ice avtov. ne zaradi goriva, ampak zaradi dotrajanih ali poškodovanih električnih vodov.
NI RES. Zaradi kablov in ostalih električnih komponent se vžge samo 21 % ICE avtov. V vseh ostalih primerih (79 %) so za to zaslužni drugi vzroki, največkrat "mechanical failure". Podatki so jasni (osma stran):
https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf...
Tako da tisti ki še niste dajte že dojet da je bencin izredno vnetljiva in lahko celo ekspozivna tekočina in kdor kot argument proti električnim avtomobilom navaja požare, ta pljuva v lastno skledo, kajti podatki jasno kažejo da so električni avtomobili kar se požarov tiče varnejši od bencinskih in dizelskih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Zeze, samo elektricno avto je 20x nevarnejsi, ce gori. Predvsem v garazni hisi.
Ne ni. Električni avto je precej manj nevaren ko gori: zagori veliko počasneje in manj ekspozivno kot bencin (imaš čas da se umakneš).
Preveč filmov gledaš.
Vse ostalo kar pišeš, pa velja za 20 let stare ameriške avtomobile, ne pa za nove.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Itak, da je VAG povozil Teslo v Nemciji: https://www.kba.de/DE/Statistik/Produkt...
Das Duell VW Golf vs. Tesla steht bei 6.886 zu 6.828 Neuzulassungen. Dass es beinah zum Machtwechsel kam hat verschiedene Ursachen. Zum einen boomen Elektroautos, zum anderen lähmt der globale Chipmangel die Autoproduktion und in Folge den Verkauf.Jebiga, ce so pa VWjevi ICEji bolj zazeljeni od nekvalitetne Tesle.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Insgesamt lag VW damit bei über 100.000 verkauften reinen Batterie-Elektroautos in 18 westeuropäischen Ländern,
Tesla 85.000.
Tesla 85.000.
Das legt den Schluss nahe: Im Zweikampf zwischen Tesla und VW um die E-Auto-Verkäufe in Westeuropa haben die Wolfsburger aktuell die Nase vorn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Itak, da je VAG povozil Teslo v Nemciji: https://www.kba.de/DE/Statistik/Produkt...
Das Duell VW Golf vs. Tesla steht bei 6.886 zu 6.828 Neuzulassungen. Dass es beinah zum Machtwechsel kam hat verschiedene Ursachen. Zum einen boomen Elektroautos, zum anderen lähmt der globale Chipmangel die Autoproduktion und in Folge den Verkauf.Jebiga, ce so pa VWjevi ICEji bolj zazeljeni od nekvalitetne Tesle.
Fun opažanje. Nedaven obisk Friedrichshafen ma Bodensee... Nobenega starega golfa. Sami novi pa čeprav brez opreme.
Se res vprašam, če so vse te novejše mk7 na SLO cestah sami "izgnanci" ki so jih prodali na balkan.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
VW ima v Nemciji najcenejse financiranje z 1,98% obrestno mero. Zelo dobre popuste, ce menjas staro za novo. V praksi jaz ko sem dal not ca. 8 let starta golfa sem dobil 5000eur skonto staro za novo, pa se ene 15% na vozilo na zalogi. Na koncu sem placal ca. 25% manj, kot je cena v konfiguratorju.
Pac.
Pr Hyundaju so mi pa dali tocno 500eur popusta in gratis tepihe. Pri drugih znamkah so obresti 4-6%
Da o razlikah v kvaliteti in profesionalnosti servisa sploh ne zacnem. Seveda to je dalec tudi pred slovenskimi VW posredniki.
Pac.
Pr Hyundaju so mi pa dali tocno 500eur popusta in gratis tepihe. Pri drugih znamkah so obresti 4-6%
Da o razlikah v kvaliteti in profesionalnosti servisa sploh ne zacnem. Seveda to je dalec tudi pred slovenskimi VW posredniki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Raptor F16 ::
VW ima v Nemciji najcenejse financiranje z 1,98% obrestno mero. Zelo dobre popuste, ce menjas staro za novo. V praksi jaz ko sem dal not ca. 8 let starta golfa sem dobil 5000eur skonto staro za novo, pa se ene 15% na vozilo na zalogi. Na koncu sem placal ca. 25% manj, kot je cena v konfiguratorju.
Pac.
Pr Hyundaju so mi pa dali tocno 500eur popusta in gratis tepihe. Pri drugih znamkah so obresti 4-6%
Da o razlikah v kvaliteti in profesionalnosti servisa sploh ne zacnem. Seveda to je dalec tudi pred slovenskimi VW posredniki.
Kako imajo pa z nakupom električnega ?
ID 3 pri nas po vseh subvencijah, popustih dobiš za nekje 29-30 jurjev toliko je najceneje kot sem dobil ponujeno.
Medtem videvam oglase z nemških oglasnikov kjer je cena 26 jurjev za novega.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
Medtem videvam oglase z nemških oglasnikov kjer je cena 26 jurjev za novega.Nekateri posredniki narocijo vecjo kolicino vozil in imajo s tem nizjo nabavno ceno. Potem imas se nizji davek, pa se ene par popustov, ki ga lahko dealer izkoristi. Seveda, ce se gres vw za vw igro. Ce prides tam z Dacio, tega popusta ne bos dobil.
Problem tesle je, da ljudje, predvsem malce starejsi veliko dajo na to, kje je najblizji servis oz. oseba, ki jim lahko pomaga. Konkretno v mojem primeru je to München ca. 80km od mene. Medtem, ko pa je prvi VW/audi/skoda 10km dalec, drugi pa 20km dalec.
Seveda Keyboard wariorsi tega ne razumejo o cem se gre.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
Problem bo nastal, ker štromarji, baje, servisov sploh ne rabijo. Kar pomeni, da bodo počasi začeli zapirati vrata. Tisti okrog tebe. V Munchnu bo najbrž ostal.
Druga stvar pa je, da pol servisov sploh ni sposobno karkoli servisirati. Kaj več od zategovanja vijakov jim ne gre. Pa še te zategnejo preveč.
Druga stvar pa je, da pol servisov sploh ni sposobno karkoli servisirati. Kaj več od zategovanja vijakov jim ne gre. Pa še te zategnejo preveč.
m0LN4r ::
Mas zelo ozki pogled jebiga. Pomoc starejsim ni samo "servis" elektrike. Ima EV povsem enake mehanske dele, kot ICE.
Kaj več od zategovanja vijakov jim ne gre. Pa še te zategnejo preveč.No saj, je na EVju tudi dovolj vijakov, verjem. Pa varovalk tut.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Problem bo nastal, ker štromarji, baje, servisov sploh ne rabijo. Kar pomeni, da bodo počasi začeli zapirati vrata. Tisti okrog tebe. V Munchnu bo najbrž ostal.
Druga stvar pa je, da pol servisov sploh ni sposobno karkoli servisirati. Kaj več od zategovanja vijakov jim ne gre. Pa še te zategnejo preveč.
Problem predvsem za ?
Servisi bodo ampak bodo tudi delavnice manjše. Itak nimajokaj dost za servisirat. Če bo kaj treba zamenjat bodo itak zamenjali, sicer pa omembe nevreden problem.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
kow ::
Skalirati servis mrezo je pac enkraten vecji kapitalski strosek. Noben problem za proizvajalca, ki ima dovolj casha. Ko bo potrebno, se bo to zgodilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Invictus ::
Problem bo nastal, ker štromarji, baje, servisov sploh ne rabijo.
Pač zabloda modernih eko influencerjev.
Vzdrževanje in servisiranje bo, sam ne čist istih delov kot pri ICE avtih...
Gume so tam, zavore (še dražje zaradi rekuperacije energije) tudi, podvozje, vzmetenje, itn, tudi. Edino ICE motorrja ni, električni naj se ne bi vzdrževal.
Imaš pa dodatno baterije (kdo ti jamči, da bo baterija ista pri 5 let starem, in dani kakih napak), elektro motor je tudi treba pogledati, pa preveriti cel kup električnih kontaktov, če je še v redu spoj in če ni kaj oksidiralo.
Biče zabavno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fikus_ ::
Servisirali se bodo gibljivi deli, baterija "dok radi radi", potem pa vse skupaj prodaš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Invictus ::
Sbaterija "dok radi radi", potem pa vse skupaj prodaš.
Če prej ne zgori zaradi slabih stikov ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kow ::
Jasno, da moras vsako zadevo vzdrzevati/servisirati. Se moramo dejansko pogovarjati o teh neumnostih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
WizzardOfOZ ::
Ja, že zato, ker ljudje niti ice avtov ne servisirajo normalno, EV bodo pa še manj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
Niste dojeli poante. Servis je zdaj v vsaki vasi, tak ali drugačen. In popraviš kjerkoli.
Nova agenda pravi, da servis skoraj ni potreben. Torej bodo počasi začeli izumirati. Vsaj po vaseh. Ker ne bodo imeli kaj delati.
Ampak ok, ga bodo pa malo dlje odšlepali. Če so mene 800 km, bodo pa še druge tistih 50 km. Namesto 20.
Nova agenda pravi, da servis skoraj ni potreben. Torej bodo počasi začeli izumirati. Vsaj po vaseh. Ker ne bodo imeli kaj delati.
Ampak ok, ga bodo pa malo dlje odšlepali. Če so mene 800 km, bodo pa še druge tistih 50 km. Namesto 20.
Raptor F16 ::
Niste dojeli poante. Servis je zdaj v vsaki vasi, tak ali drugačen. In popraviš kjerkoli.
Nova agenda pravi, da servis skoraj ni potreben. Torej bodo počasi začeli izumirati. Vsaj po vaseh. Ker ne bodo imeli kaj delati.
Ampak ok, ga bodo pa malo dlje odšlepali. Če so mene 800 km, bodo pa še druge tistih 50 km. Namesto 20.
Saj že zaradi LL intervalov cvilijo in strašijo narod zato da vsaj olje menjajo če že ne drugega.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zeze, samo elektricno avto je 20x nevarnejsi, ce gori. Predvsem v garazni hisi.
Ne ni. Električni avto je precej manj nevaren ko gori: zagori veliko počasneje in manj ekspozivno kot bencin (imaš čas da se umakneš).
Preveč filmov gledaš.
Vse ostalo kar pišeš, pa velja za 20 let stare ameriške avtomobile, ne pa za nove.
Jih ne. Ne drži kar praviš, drži za vse avtomobile skupaj, tako za stare, kot za nove. Tudi ne drži samo za ameriške avtomobile, ampak za avtomobile na fosilna goriva na splošno, kajti podatki so drugje zelo podobni kot v Ameriki.
critique ::
Itak, da je VAG povozil Teslo v Nemciji: https://www.kba.de/DE/Statistik/Produkt...
Das Duell VW Golf vs. Tesla steht bei 6.886 zu 6.828 Neuzulassungen. Dass es beinah zum Machtwechsel kam hat verschiedene Ursachen. Zum einen boomen Elektroautos, zum anderen lähmt der globale Chipmangel die Autoproduktion und in Folge den Verkauf.Jebiga, ce so pa VWjevi ICEji bolj zazeljeni od nekvalitetne Tesle.
Nemčija je zelo specifičen primer, kajti nemci zaradi navezanosti na domače znamke in domoljublja raje kupujejo nemške znamke. Logično in pričakovano. Situacija se zna obrniti čez nekaj mesecev ko bo Tesla odprla svojo tovarno v Nemčiji. Globalno je Tesla DALEEČ spredaj (ostali capljajo nekje daleč zadaj). Edini ki kolikor toliko sledi je Wuling mini EV, vendar gre za drugo kategorijo avtomobila (mikro avtomobil).
https://insideevs.com/news/523953/globa...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
critique ::
Raptor F16 je izjavil:
Problem bo nastal, ker štromarji, baje, servisov sploh ne rabijo. Kar pomeni, da bodo počasi začeli zapirati vrata. Tisti okrog tebe. V Munchnu bo najbrž ostal.
Druga stvar pa je, da pol servisov sploh ni sposobno karkoli servisirati. Kaj več od zategovanja vijakov jim ne gre. Pa še te zategnejo preveč.
Problem predvsem za ?
Servisi bodo ampak bodo tudi delavnice manjše. Itak nimajokaj dost za servisirat. Če bo kaj treba zamenjat bodo itak zamenjali, sicer pa omembe nevreden problem.
Tako je, to je problem samo za sevise ker bodo služili manj, ne za potrošnika.
critique ::
Problem bo nastal, ker štromarji, baje, servisov sploh ne rabijo.
Pač zabloda modernih eko influencerjev.
Vzdrževanje in servisiranje bo, sam ne čist istih delov kot pri ICE avtih...
Gume so tam, zavore (še dražje zaradi rekuperacije energije) tudi, podvozje, vzmetenje, itn, tudi. Edino ICE motorrja ni, električni naj se ne bi vzdrževal.
Imaš pa dodatno baterije (kdo ti jamči, da bo baterija ista pri 5 let starem, in dani kakih napak), elektro motor je tudi treba pogledati, pa preveriti cel kup električnih kontaktov, če je še v redu spoj in če ni kaj oksidiralo.
Biče zabavno...
Pač zabloda modernih eko influencerjev.
Vzdrževanje in servisiranje bo, tega sam ne čist istih delov kot pri ICE avtih...
Servisiranje in vzdrževanje seveda bo, tega nihče ne zanika, vendar ga bo veliko manj kot pri klasičnih avtomobilih.
Chevrolet Bolt Requires Almost No Maintenance For First 150,000 Miles
https://insideevs.com/news/330737/chevr...
Evo ta tabela je primerjava servisiranja med ICE in električnim avtom po , zgoraj električni avto, spodaj ICE:
zavore (še dražje zaradi rekuperacije energije)
Neumnost. Ravno obratno je. Servisiranje zavor električnega avtomobila je cenejše, kajti zavorne ploščice in koluti se zaradi elektromagnetnega zaviranja z motorjem precej manj obrabljajo in jih ni treba menjati tako pogosto. Regenerativno zaviranje je z električnim motorjem, tukaj same zavore niso vključene.
Imaš pa dodatno baterije (kdo ti jamči, da bo baterija ista pri 5 let starem, in dani kakih napak), elektro motor je tudi treba pogledati, pa preveriti cel kup električnih kontaktov, če je še v redu spoj in če ni kaj oksidiralo.
Imaš garancijo baterije, baterija po 5 letih seveda ne bo ista, ampak bo zgubila dobrih 5 % kapacitete, torej 95 % kapacitete bo še imela (v povprečju je izguba kapacitete okrog 1 % na leto). Da bo treba pogledati spoje? Normalno, vendar pri ICEju je tega veliko več: olje, miljon tekočin in filtrov, šobe, turbopolnilnilnik, milijon cevi in delčkov ipd.
Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Gejspodar ::
> Imaš garancijo baterije, baterija po 5 letih seveda ne bo ista, ampak bo zgubila dobrih 5 % kapacitete, torej 95 % kapacitete bo še imela (v povprečju je izguba kapacitete okrog 1 % na leto).
1% na leto? Pa kdaj ti živiš, v 2121?
Garancije na baterije so pri EV z razlogom večinoma 3 leta, ker zelo hitro padeš na 80% kapacitete.
Standalone Panasonic 21700 celice (v Teslah so iste) so ob dnevni rabi in polnjenju v kvalitetnih polnilcih že po pol leta upehane za par procentov.
Inženir, lepo prosim, daj ne ga biksat.
1% na leto? Pa kdaj ti živiš, v 2121?
Garancije na baterije so pri EV z razlogom večinoma 3 leta, ker zelo hitro padeš na 80% kapacitete.
Standalone Panasonic 21700 celice (v Teslah so iste) so ob dnevni rabi in polnjenju v kvalitetnih polnilcih že po pol leta upehane za par procentov.
Inženir, lepo prosim, daj ne ga biksat.
feryz ::
Pa v čem vraga je Tesla spredaj? Ker imaš 500 konjski avto, da lahko voziš 110 po avtocesti? Na to tripa zgolj par mulcev.
Vsi ostali pa vidijo Teslo tako, kot je. Olupek od avta.
Vsi ostali pa vidijo Teslo tako, kot je. Olupek od avta.
krucymucy ::
critique ::
1% na leto? Pa kdaj ti živiš, v 2121?
Garancije na baterije so pri EV z razlogom večinoma 3 leta, ker zelo hitro padeš na 80% kapacitete.
Spet nisi pogledal podatkov na linku iz prejšnega posta. Kje ti živiš, garancije na baterije so 8 do 15 let, vsi podatki pa kažejo da na 80 % kapacitete pade šele po 20 letih in več. Glej linke spodaj:
Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Toyota Reveals PROACE Electric With 15 Year/1 Million Km Battery Warranty
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
Standalone Panasonic 21700 celice (v Teslah so iste) so ob dnevni rabi in polnjenju v kvalitetnih polnilcih že po pol leta upehane za par procentov.
Tvoje celice na polnilcu nimajo skoraj nič skupnega z celicami v električnem avtomobilu, saj delujejo pri povsem drugačnem režimu in temperaturah. Celice v avtomobilu delujejo pri optimalnih temperaturah saj imajo hlajenje in gretje, tvoje celice na polnilcu seveda tega nimajo. Tvoje 21700 celice na polnilcu se polnijo do 4,2 V na celico, celice v avtomobilu pa se polnijo samo do 4 V na celico. Pri polnjenju 4 V na celico celice dosežejo kar 2000 ciklov (cikli so definirani na kdaj kapaciteta pade na 80 %), kar pomeni da imaš 2000 krat doseg avtomobila. Recimo Tesla model 3 ima dosega 500 km. Torej to pomeni 500 x 2000 ciklov= 1.000.000 km. Pri 20 tisoč km na leto je to 50 let (ajde nekaj je še koledarskega staranja, pa vendar). Če vzameva kakšen avtomobil z 250 km dosega je to še vedno 500.000 km, kar pomeni da pri 20 tisoč km na leto bo zadeva po 25 letih imela še 80 % kapacitete. Zgornje študije so dobljene na dejanskih podatkih (meritvah) iz avtomobilov.
Kako drastično napetost polnjenja in temperatura vpliva na življensko dobo Li-ion baterij si lahko pogledaš tukaj:
https://batteryuniversity.com/article/b...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Norvežanom zmanjkuje klasičnih avtomobilov, zato bodo (spet) obdavčili električneOddelek: Novice / Ostale najave | 9675 (5213) | Raptor F16 |
» | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 86481 (78405) | AštiriL |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 78300 (66995) | PredatorX |
» | Kako ravnati z litij-ionskimi baterijami (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21777 (18404) | MrStein |