Forum » Loža » Fotovoltaika je udarila ob zid - Od 1. marca ne priklapljajo novih fotovoltaik
Fotovoltaika je udarila ob zid - Od 1. marca ne priklapljajo novih fotovoltaik
Mr.B ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Da da,
sej vemo, micka in janez se bosta popoldan ukvarjali z DIY zalogalnik...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mr.B ::
Če misliš da imajo vsi ljudje v Sloveniji dve levi roki, si lahko prepričan da se motiš.
Sej pravim da smo slovenci rekorderji po diy solarnih postavitvah. res pa je da diy v sloveniji predstavlja 0,05% vseh postavitev.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
dokoviz ::
Ljudi ki so zmožni in sposobni postaviti DIY baterijski hranilnik je veliko več kot si navedel, verjetno vsaj vsaj tretji, informacije kako to narediti so na voljo povsod, samo pogledati jih je treba.
c3p0 ::
To kaže le na to, da so komercialne rešitve trenutno še precenjene, ampak sčasoma se bo zglihalo, do neke znosne razlike v ceni.
Lonsarg ::
Tako je, če je zdaj DIY 3k in komercialna 10k bo v roku 5-10 let DIY 2k in komercialna 4k za isto stvar.
Mr.B ::
Ljudi ki so zmožni in sposobni postaviti DIY baterijski hranilnik je veliko več kot si navedel, verjetno vsaj vsaj tretji, informacije kako to narediti so na voljo povsod, samo pogledati jih je treba.
A ok, v sloveniji so vec ali manj tudi komercialne postavitve DIY. Tako da upam je zadosteno vsem tvojim kriterijem.
To kaže le na to, da so komercialne rešitve trenutno še precenjene, ampak sčasoma se bo zglihalo, do neke znosne razlike v ceni.
Koliko domacij diy mojstrov nadzira polnjenje in praznjenje vsake baterijske celice? ker te baterijske cilice so obcutljive ce jih prevec nafilas ali prevec izpraznis.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
telexdell ::
@DOKOVIZ
3,2 V namesto 3,6 V kot očitek o nizki napetosti-ti to resno ali se zajebavaš?
3,2 V namesto 3,6 V kot očitek o nizki napetosti-ti to resno ali se zajebavaš?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
dokoviz ::
@DOKOVIZ
3,2 V namesto 3,6 V kot očitek o nizki napetosti-ti to resno ali se zajebavaš?
Morda je malo nejasno napisano: ugovor 3,2 V ni bil podan kot očitek o nizki napetosti (ta je nizka), ampak je bil podan o tem da nominalna napetost za Lifepo4 znaša 3,2 V, ne pa 3,6V, uporabnik tega zgleda pač ne ve, zato sem ga popravil. (ker o Lifepo4 baterijah je tekel pogovor oziroma debata) :) To da je napetost nizka pa ni problem, pač ustrezno število baterij zaporedno, ni čisto nič drugače pri komercialnih zadevah.
Koliko domacij diy mojstrov nadzira polnjenje in praznjenje vsake baterijske celice? ker te baterijske cilice so obcutljive ce jih prevec nafilas ali prevec izpraznis.
To nadzira BMS avtomatsko (stane od 10 do 100 EUR, odvisno od tega ali hočeš wifi povezljivost in eksport podatkov na računalnik ali ne), se vidi da o teh stvareh zelo malo veš. Torej odgovor na vprašanje "Koliko domačih diy mojstrov nadzira polnjenje in praznjenje vsake baterijske celice?" je: VSI domači mojstri to nadzirajo, ker za to skrbi battery management system (BMS) avtomatsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
Mato989 ::
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
telexdell ::
Poglejte tole:
https://9gag.com/gag/aB2EpYz
Filanje električnih avtov je pač fail...
Poglej tole
Očitno sta tudi nafta in voda čisti fail,
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
dokoviz ::
Poglejte tole:
https://9gag.com/gag/aB2EpYz
Filanje električnih avtov je pač fail...
Še en padalec! NE ni fail, FAIL je samo tvoje nerazumevanje statistike in pomanjkanje logike. Znanstvene raziskave in statistike so jasne in pravijo da je za bencinski avtomobil 10 do 20 krat VEČJA verjetnost za vžig v primerjavi z električnim avtomobilom! Torej verjetnost da se vžge tvoj bencinar je 10 do 20 večja kot pa da se vžge električni avto!
Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified
Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests
Fredrik Larsson 1,2,*, Petra Andersson 3 and Bengt-Erik Mellander 1
1 Department of Physics, Chalmers University of Technology, Kemivagen 9, SE-41296 Goteborg, Sweden;
2 Electronics, SP Technical Research Institute of Sweden, Brinellgatan 4, SE-501 15 Boras, Sweden
3 Fire Research, SP Technical Research Institute of Sweden, Brinellgatan 4, SE-501 15
Link do znanstvene študije:
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Navedba iz študije:
"Mass media attention was high regarding these incidents and the fires caused a drop in Tesla Motors stock prices. Up to the present time, the authors are aware of three additional incidents involving the Tesla Model S, however, possibly caused by electrical faults outside of the vehicle. In any case, compared to the annual average number of automobile fires in the USA, of the order of 1/1000 automobiles [8], the number of car fires in the Tesla Model S is significantly lower. Larsson et al. [9] estimated in 2014 the number of fires in the Tesla Model S as 1/10,000 cars. With the increased statistics now available, although with still limited amounts of data, and with the sales numbers of more than 100,000 Model S vehicles, the estimate deceases somewhat to about 1/20,000 cars.
Ker si tak ignorant da sem siguren da cele študije ne boš šel brat , ti bom podatke poskusil vbiti v glavo in ti bom naredil pritscreen, ki ga najdeš na 2. strani študije (ker če ne bi bil clueless ignorant z levega konca Gaussa, bi to že vedel):
Že slišim kakšnega iz leve strani Gaussa, ki vpije izza zaslona, češ, da je električnih avtomobilov manj na cestah in da je zaradi tega manj požarov. Ampak zaradi pomanjkanja intelekta ne ve da je to ŽE UPOŠTEVANO! Kako vem da se bo sigurno našla taka budala? Zato ker se najde every fucking time ko pogovor zanese na to temo. Gauss je kurba, vedno bo pač določen procent na skrajno levi strani.
Ker takim je treba počasi razlagat da sploh kakšno stvar zaštekajo:
Statistike jasno pokažejo da se vžge in električni avto od 20 tisoč električnih avtomobilov. Jasno pokažejo tudi da se vžge 20 bencinskih avtomobilov na 20 tisoč bencinskih avtomobilov (torej vsak tisoči).
Ker verjamem da je velika možnost da še vedno ne štekaš, ti bomo v glavo vbili še statistike na milijardo kilometrov. Te ugotovitve iz Švedske znanstvene študije se skladajo tudi z drugimi viri:
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars."
https://money.cnn.com/2018/05/17/news/c...
https://insideevs.com/news/341441/are-e...
Te že slišim izza ekrana: ja kako pa to da so po medijih samo požari električnih avtomobilov, naftnih avtomobilov pa ne? To je zato ker mediji selektivno poročajo. Nobenega ne zanima da se v Ameriki vžge 470 avtomobilov VSAK DAN! (172.000 požarov avtomobilov vsako leto samo v Ameriki!).Požari bencinskih avtomobilov so vsakodnevni pojav ki nobenega več ne briga, ljudje ne klikajo na takšne članke in medij ne dobi denarja od oglasov. Ampak ko se vžge vsega skupaj par Tesel v celem LETU v celi Ameriki (pazi letu, ne dnevu): ooo to pa ja, to je pa medijska selzacija! To kliki kar letijo, denar od oglasov pa tudi! Kaj ti je tako popačilo predstave da se ne skladajo z realnostjo veš ti sam: ali so bili to mediji z svojim selektivnim poročanjem, ali pa si bil kriv ti sam zaradi svoje lastne neumnosti in ignorance. Dejstvo pa je da znanstvene študije in statistike jasno kažejo da se motiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
mertseger ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Se pravi nisi še nobenega sistema z baterijami naredil. No ko ga boš imel v bajti pa piši naprej.
dokoviz ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Se pravi nisi še nobenega sistema z baterijami naredil. No ko ga boš imel v bajti pa piši naprej.
Seveda sem že delal sisteme z baterijami, na manjši skali električnega skiroja, vendar princip vezave in BMS in vse kar je je enak! Stvar res ni težka (vsaj meni no). Ko ne bom več v najemu pa se lotim tudi svojega lastnega sistema in sončne elektrarne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
Mr.B ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Se pravi nisi še nobenega sistema z baterijami naredil. No ko ga boš imel v bajti pa piši naprej.
Seveda sem že delal sisteme z baterijami, na manjši skali električnega skiroja, vendar princip vezave in BMS in vse kar je je enak! Stvar res ni težka (vsaj meni no). Ko ne bom več v najemu pa se lotim tudi svojega lastnega sistema in sončne elektrarne.
Res ni treba pisati, kar vemo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
deco16 ::
Jst mam DIY sistem, 2 bateriji skupaj 4,88kWh Li-ion 14s. Sončnih mal več kot 2kW pa še 500W vetrna za veselje. Tolk da mal zvišam povprečje 0,05% ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
dokoviz ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Se pravi nisi še nobenega sistema z baterijami naredil. No ko ga boš imel v bajti pa piši naprej.
Seveda sem že delal sisteme z baterijami, na manjši skali električnega skiroja, vendar princip vezave in BMS in vse kar je je enak! Stvar res ni težka (vsaj meni no). Ko ne bom več v najemu pa se lotim tudi svojega lastnega sistema in sončne elektrarne.
Res ni treba pisati, kar vemo.
Ti bolj malo veš..in btw delal sem že veliko težje stvari v elektroniki kot pa je vezava enega simpl diy battery storageta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
Mr.B ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Se pravi nisi še nobenega sistema z baterijami naredil. No ko ga boš imel v bajti pa piši naprej.
Seveda sem že delal sisteme z baterijami, na manjši skali električnega skiroja, vendar princip vezave in BMS in vse kar je je enak! Stvar res ni težka (vsaj meni no). Ko ne bom več v najemu pa se lotim tudi svojega lastnega sistema in sončne elektrarne.
Res ni treba pisati, kar vemo.
Ti bolj malo veš..in btw delal sem že veliko težje stvari v elektroniki kot pa je vezava enega simpl diy battery storageta.
Sem preprican da deco16, ve vec kot ti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
dokoviz ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Se pravi nisi še nobenega sistema z baterijami naredil. No ko ga boš imel v bajti pa piši naprej.
Seveda sem že delal sisteme z baterijami, na manjši skali električnega skiroja, vendar princip vezave in BMS in vse kar je je enak! Stvar res ni težka (vsaj meni no). Ko ne bom več v najemu pa se lotim tudi svojega lastnega sistema in sončne elektrarne.
Res ni treba pisati, kar vemo.
Ti bolj malo veš..in btw delal sem že veliko težje stvari v elektroniki kot pa je vezava enega simpl diy battery storageta.
Sem preprican da deco16, ve vec kot ti.
Kaj ve deco16 ne morem komentirati, ker ga ne poznam, dejstvo pa je da vem veliko več kot ti misliš da vem (logično saj se tej temi podrobno posvečam že preko 10 let).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
Mr.B ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Se pravi nisi še nobenega sistema z baterijami naredil. No ko ga boš imel v bajti pa piši naprej.
Seveda sem že delal sisteme z baterijami, na manjši skali električnega skiroja, vendar princip vezave in BMS in vse kar je je enak! Stvar res ni težka (vsaj meni no). Ko ne bom več v najemu pa se lotim tudi svojega lastnega sistema in sončne elektrarne.
Res ni treba pisati, kar vemo.
Ti bolj malo veš..in btw delal sem že veliko težje stvari v elektroniki kot pa je vezava enega simpl diy battery storageta.
Sem preprican da deco16, ve vec kot ti.
Kaj ve deco16 ne morem komentirati, ker ga ne poznam, dejstvo pa je da vem veliko več kot ti misliš da vem (logično saj se tej temi podrobno posvečam že preko 10 let).
Ko mi boü povedal, kako boü nadziral baterijski zalogalnik, ki mi bo spososben data 5KW izhodne moöi naslednjih 24h, mi sporoöi. Zagoovo boü rabil malo veö kot nekaj celic povezat ....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
BorutO ::
Poglejte tole:
https://9gag.com/gag/aB2EpYz
Filanje električnih avtov je pač fail...
Poglej tole
Očitno sta tudi nafta in voda čisti fail,
Toliko svinjarije, kot je nafta naredi, je električni avti še dolgo ne bodo - od proizvodnje do uničenja ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutO ()
c3p0 ::
Se še spomni kdo tistega zadnjega BP fiaska? (bilo jih je sicer več) Ampak so se lepo opravičili, tako da je vse A-O.K.
dokoviz ::
Par kablov zvezat res ni neka raketna znanost.
Res je.
Zvezati jih pravilno pa je že nekaja korakov proti njej.
Niti približno.
Npr. baterije imajo nizko napetost (3,6 V ena- paketi 12 ali24 ali... V
Ni res, ker sva govorila o LFP baterijah, te imajo nazivno napetost 3,2 V (3,6 do 3,7 je napetost za li-ion).
in že nekaja korozije ti lahko povzroči, da ti serijsko vezane baterije ne bodo špilale.
Korozija se ne pojavi ker so v praksi povezovalne bakrene ploščica ponikljane!
Tak da- tudi koronaidioti vedo vse o covitz-19.
Sam nisem koronaidiot, ravno nasprotno. Dejstvo pa je da pravilno zvezati par baterij ni raketna znanost, informacije kako to pravilno narediti so na voljo povsod (če slučajno tega ne znaš že iz splošne razgledanosti). Sam sem za hobij delal par stokrat bolj komplicirane elektronske projekte, kjer je bilo treba iz nule zasnovati PCB, preračunati in izbrati vse elemente na vezju, programirati mikrokontroler ipd..Zvezati par baterij je mala malica.
Se pravi nisi še nobenega sistema z baterijami naredil. No ko ga boš imel v bajti pa piši naprej.
Seveda sem že delal sisteme z baterijami, na manjši skali električnega skiroja, vendar princip vezave in BMS in vse kar je je enak! Stvar res ni težka (vsaj meni no). Ko ne bom več v najemu pa se lotim tudi svojega lastnega sistema in sončne elektrarne.
Res ni treba pisati, kar vemo.
Ti bolj malo veš..in btw delal sem že veliko težje stvari v elektroniki kot pa je vezava enega simpl diy battery storageta.
Sem preprican da deco16, ve vec kot ti.
Kaj ve deco16 ne morem komentirati, ker ga ne poznam, dejstvo pa je da vem veliko več kot ti misliš da vem (logično saj se tej temi podrobno posvečam že preko 10 let).
Ko mi boü povedal, kako boü nadziral baterijski zalogalnik, ki mi bo spososben data 5KW izhodne moöi naslednjih 24h, mi sporoöi. Zagoovo boü rabil malo veö kot nekaj celic povezat ....
Zalogovnik nadzira BMS avtomatsko. BMS je vezje ki skrbi da so vse celice enako napolnjene, stane pa 20 EUR do 100 EUR. Za sistem ki bo dal od sebe 10 kW rabiš povezati 15 celic LFP (3,2 V vsaka, 280 Ah). Končni sistem ima pri 15 x 3,2 = 48V in je pri 1C praznenju (kar je relativno počasno praznenje) zmožen od sebe dati 13,44 kW. Torej konfiguracija je 15S1P. Če bi rad pa še višjo praznilno moč lahko daš pa še en string vzporedno, torej: 15S2P. 15 celic povezati je enostavno. Ljudje so včasih delali (in nekateri še vedno) DIY sisteme tudi z 18650 celic kjer je bilo potrebno povezati po nekaj tisoč celic, tisto je dosti več dela. Ampak pri LFP pa je samo 15 celic za 13,44 kW izhodne moči.
Poglejte tole:
https://9gag.com/gag/aB2EpYz
Filanje električnih avtov je pač fail...
Poglej tole
Očitno sta tudi nafta in voda čisti fail,
Toliko svinjarije, kot je nafta naredi, je električni avti še dolgo ne bodo - od proizvodnje do uničenja ...
Drži. Za zainteresirane: od 16 sekunde dalje je zvok:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
J.McLane ::
En detajl, 13,44 kW pri 48 V pomeni 280 A, kar je pa lahko že kar zalogaj za konektorje in razne kitajske kable. Praktično vse komercilane variante so pri teh močeh na 200 - 400 V, morda ravno zardi tega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
dokoviz ::
En detajl, 13,44 kW pri 48 V pomeni 280 A, kar je pa lahko že kar zalogaj za konektorje in razne kitajske kable. Praktično vse komercilane variante so pri teh močeh na 200 - 400 V, morda ravno zardi tega.
Za ustrezne konektorje 280 A ni problem. Recimo takle konektor lahko prenaša trajno 300A, pa sploh ni velik:
https://www.rcgroups.com/forums/showthr...
Res pa je da lahko greš na večjo napetost in si lepo elegantno zmanjšaš tokove. Recimo če imaš 3,2 280 Ah akumulatorje narediš kofiguracijo 30S 1 P in imaš tok pri 10 kW samo okoli 100 A. Pri 5kW kolikor je bilo prvotno vprašanje pa samo 50A. Ali pa greš še na višjo napetost, skratka, po želji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
Mr.B ::
dokoviz,
Veliko sreče pri tvojih izračunih. S tako konfiuguracijo moram aktivno hladiti baterije, pa verjento bo življenska doba tam v maloro... Pustimo da bi ti kar tako v paraleli priklaplal 240Ah baterije...BMS ki ga lahko centralno spremljam in vežem v kaskado je malo dražji, poleg tega je problem koliko stroma smeš čez spustiti,
Veliko sreče pri tvojih izračunih. S tako konfiuguracijo moram aktivno hladiti baterije, pa verjento bo življenska doba tam v maloro... Pustimo da bi ti kar tako v paraleli priklaplal 240Ah baterije...BMS ki ga lahko centralno spremljam in vežem v kaskado je malo dražji, poleg tega je problem koliko stroma smeš čez spustiti,
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
dokoviz ::
Veliko sreče pri tvojih izračunih.
Dejstvo je da so izračuni pravilni.
S tako konfiuguracijo moram aktivno hladiti baterije, pa verjento bo življenska doba tam v maloro.
Daleč od tega! Pri 1C praznenju ne rabiš hladiti baterije, hlajenje rabiš šele od 3C navzgor! Tvoj telefon prazni lahko baterijo prazni tudi 1C.
Pustimo da bi ti kar tako v paraleli priklaplal 240Ah baterije
?? Kaj je problem priklopiti 240 Ah baterije paralelno?!! Sej to veš da z Ah ne označujemo toka, ampak kapaciteto baterije? Nobenega problema.
BMS ki ga lahko centralno spremljam in vežem v kaskado je malo dražji, poleg tega je problem koliko stroma smeš čez spustiti
CCa 100 EUR če hočeš spremljati podatke iz firbca. Realno pa tega ne rabiš, so še precej manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
Mr.B ::
dokoviz,
ne skrbi niti kapacitete nisi pravilno izračunal.
Maš pa tudi res, če vežeš vse baterije tako paralelno, potem BMS-a res ne rabiš.
ne skrbi niti kapacitete nisi pravilno izračunal.
Maš pa tudi res, če vežeš vse baterije tako paralelno, potem BMS-a res ne rabiš.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
dokoviz ::
ne skrbi niti kapacitete nisi pravilno izračunal.
Butec. Kapacitete sploh nisem računal, kapaciteta baterije je podana. Računal sem izhodno moč jaoo s kom se jst to pogovarjam..kot bob ob steno!
Maš pa tudi res, če vežeš vse baterije tako paralelno, potem BMS-a res ne rabiš.
BMS RABIŠ ker konfiguracija je 15S1P (ali 15S2P), na posnetku pa je paralelno samo začetno balansiranje PRED sestavljanjem packa, mendeja nisi mislil da boš imel skupno napetost samo 3,2 V kot je napetost ene celice, kaj ti ni?! Seveda rabiš BMS.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
stara mama ::
Ok torej izdano je bilo gradbeno dovoljenje za 2.7MW elektrarno, domačim 10kW pa ne izdajajo dovoljenj?
Torej, (še) le ni problem z viški elektrike sredi dneva, kot je bilo kregarije 27 strani te teme?
Torej, (še) le ni problem z viški elektrike sredi dneva, kot je bilo kregarije 27 strani te teme?
Valvoline ::
stara mama je izjavil:
Ok torej izdano je bilo gradbeno dovoljenje za 2.7MW elektrarno, domačim 10kW pa ne izdajajo dovoljenj?
Torej, (še) le ni problem z viški elektrike sredi dneva, kot je bilo kregarije 27 strani te teme?
Lahko odpres SP pa mas kolk ces MW, ampak mors zagotavljat 24/7 stabilni odjem. Baterije n shit.
Lonsarg ::
Nic ti ni treba, trg ti sam pove ali bo kupil elektriko iz tvoje elektrarne al ne in po kaksni ceni. Trg se odloci.
Valvoline ::
Nic ti ni treba, trg ti sam pove ali bo kupil elektriko iz tvoje elektrarne al ne in po kaksni ceni. Trg se odloci.
Tako je bilo k so prvi paraziti postavil SE k se danes prejemajo mastne cifre za pridelan strom, mi pa 2x visje poloznice. Nisem ziher kako je danes natancno zakonodaja, vem pa da da ce nimas zagotovljen 100% 24/7 stabilni output se investicija ne splaca oz tezko si bos zagotovil odjemalcev.
K smo pri SE, svabi poleti prodajajo pridelan visek po x ceno,precej nizja kot je trzna, pozimi pa kupujejo 5-6x drazje. Tam net metering lopovscina ne obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
J.McLane ::
Ti itak nisi v ničem ziher, ampak kot pribito pa veš, da plačuješ zaradi SE 2x višjo položnico (OK, če si Nemčiji ti dam prav).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
laguna1 ::
Da se vrnemo na temo.... solarnih elektrarn s soglasjem po 1.3.2021 po pogojih SODO se ne bo moglo priklopit, saj noben svetovni proizvaljalec razsmernikov ne more zagotoviti tega certifikata, tako da .... preberite..
https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc...
https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc...
dokoviz ::
stara mama je izjavil:
Ok torej izdano je bilo gradbeno dovoljenje za 2.7MW elektrarno, domačim 10kW pa ne izdajajo dovoljenj?
Torej, (še) le ni problem z viški elektrike sredi dneva, kot je bilo kregarije 27 strani te teme?
Seveda ni problem z viški, sončnih je danes komaj 2 % v Sloveniji. Manjši problemi se začnejo komaj na 20 %. Torej podeseterimo lahko sončne preden se začnejo problemi. In te problemi pomenijo samo postavitev dodatnih zalogovnikov.
Izsek originalnega tretjega članka iz Mojih financ iz začetnega posta te teme:
Nic ti ni treba, trg ti sam pove ali bo kupil elektriko iz tvoje elektrarne al ne in po kaksni ceni. Trg se odloci.
Tako je bilo k so prvi paraziti postavil SE k se danes prejemajo mastne cifre za pridelan strom, mi pa 2x visje poloznice. Nisem ziher kako je danes natancno zakonodaja, vem pa da da ce nimas zagotovljen 100% 24/7 stabilni output se investicija ne splaca oz tezko si bos zagotovil odjemalcev.
K smo pri SE, svabi poleti prodajajo pridelan visek po x ceno,precej nizja kot je trzna, pozimi pa kupujejo 5-6x drazje. Tam net metering lopovscina ne obstaja.
Neumnosti blebetaš. Edino kar ti veš je da "nisi zihr" = da nič ne veš. Prispevek za obnovljive vire energije na mesečni položnici zaradi onih ki so postavljali pred 10 leti je okoli 3 EUR, kakšne dvakrat dražje položnice ti sanjaš. Danes subvencij ni več, sončna energija pa je poleg vetra ena najcenejših. Seveda se splača, efektivno dobiš v življenski dobi elektrarne 3,5 krat večji znesek kot pa si za elektrarno plačal. Na ostale neumnosti sem ti pa tudi že odgovoril v mojih prejšnjih postih, ne da se mi hodit za nazaj gledat in še enkrat kopirat sem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dokoviz ()
Utk ::
Da se vrnemo na temo.... solarnih elektrarn s soglasjem po 1.3.2021 po pogojih SODO se ne bo moglo priklopit, saj noben svetovni proizvaljalec razsmernikov ne more zagotoviti tega certifikata, tako da .... preberite..
https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc...
Sej cela tema je o tem, nič novega tu ne piše.
showsover ::
dokoviz vam gre kar na jetra, vidim, meni pa je faca. bi se (resno mislim) priporočil za kakšne 'zasebne' nasvete, ker moramo v izogib galopirajoče inflacije malo premisliti in prioretizirati, vse čimbolj na elektriko (sploh podnevi in poleti), ne hecam se, me samega pizdi, samo to pač tako je: se, ev, aku... pa mogoče bi še vodo prečiščevali (z namenom porabe sezonskih viškov elektrike) z destilacijo in to (ma bi že kaj z njo in to). tudi za ev bi posojali elektriko, če ne rabimo (ali pa naredili dvojni odjem). pa podarimo eno satelitsko anteno, če bi jo kdo oblepil z ogledalci in delal kakšne sončne poskuse, lahko tudi pri nas hofu...
jozerus ::
Na 1500lit zalogovnik bi priključil el grelec, ki bi ga napajal z FV paneli. Namem imam postaviti 8 panelov 360pW in 2 do 2,5kW grelec. Rad bi se znebil razsmernikov in ostalega balasta ter grelec priključil direkt na enosmerno napetost. Vmes bi dal dva termostata zaradi varnosti. Paneli so 47V. Imel bi dve veji po štiri zaporedno vezane, torej napetost bi bila 188V. Kako je z grelcem, a lahko uporabim klasični grelec?
Najraje komentar Dokoviz-a...
Najraje komentar Dokoviz-a...
laguna1 ::
@jozerus... preglej Solarno ogrevanje vode s fotovoltaiko
https://www.akumulator.si/katalog/764/s...
https://www.akumulator.si/katalog/764/s...
hruske ::
jozerus, regulator rabiš še vmes. Ne moreš celic kar neposredno priklopit, ker bo grelec želel pobrati preveč moči in bo napetost padla (in z njo moč).
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Go-ahead ::
Na 1500lit zalogovnik bi priključil el grelec, ki bi ga napajal z FV paneli. Namem imam postaviti 8 panelov 360pW in 2 do 2,5kW grelec. Rad bi se znebil razsmernikov in ostalega balasta ter grelec priključil direkt na enosmerno napetost. Vmes bi dal dva termostata zaradi varnosti. Paneli so 47V. Imel bi dve veji po štiri zaporedno vezane, torej napetost bi bila 188V. Kako je z grelcem, a lahko uporabim klasični grelec?
Najraje komentar Dokoviz-a...
Imam enake želje. PANELE, NEKAJ ŽIC IN GRELEC V BOJLERJU. KO JE VODA OGRETA IZKLOPI DOVOD ELEKTRIKE MEHANSKI TERMOSTAT.
Kakšen regulator je še nujno potreben? Regulator napetosti ?
laguna1 ::
@go-ahead... če gledam to https://www.akumulator.si/izdelek/S12%2... bi rekel da mppt solarni regulator...
bodo "elektroznalci" znali kaj več napisat...
bodo "elektroznalci" znali kaj več napisat...
c3p0 ::
Da se vrnemo na temo.... solarnih elektrarn s soglasjem po 1.3.2021 po pogojih SODO se ne bo moglo priklopit, saj noben svetovni proizvaljalec razsmernikov ne more zagotoviti tega certifikata, tako da .... preberite..
Svet spet ne sledi SLO smernicam in caplja zadaj. Kdaj se bodo naučili?
Beli_Zajcek ::
Bojda bodo do konca tedna rešili zadeve.
Link na Žurnal 24
AMpak rešili bodo na način, da boš lahko imel SolarEdge in nič drugega zaenkrat. Dvomim pa, da bo veliko proizvajalcev, ki bodo dali certificirat svoje inverterje za potrebe tako malega trga. Na koncu izgubimo potrošniki.
Link na Žurnal 24
AMpak rešili bodo na način, da boš lahko imel SolarEdge in nič drugega zaenkrat. Dvomim pa, da bo veliko proizvajalcev, ki bodo dali certificirat svoje inverterje za potrebe tako malega trga. Na koncu izgubimo potrošniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Beli_Zajcek ()
z0mbie ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 82672 (3741) | FrRoSt |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65075 (44915) | gruntfürmich |
» | V ZDA prvikrat po letu 1880 obnovljivi viri energije prehiteli premogOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 9206 (6767) | Leif |