» »

Kateri izpit za dron DJI MAVIC AIR 2

Kateri izpit za dron DJI MAVIC AIR 2

tcehov ::

Pozdravljeni
Bi mogoče kdo vedel, kateri izpit za dron DJI MAVIC AIR 2 Potrebujem za snemanje video posnetkov za reklamo mojega podjetja. (Mislim da je to mišljeno kot komercialna raba)

Kje naredim izpit? oz kam naj pokličem za informacije?

Podatki drona:
Masa je 570g
Hitrost max 19m/s
Kamera je!

Lp

ngc2392 ::

kar na caa.si pojdi. a1 in a3 sta zastonj, a2 moraš pa plačat-to je tvoja kategorija. potem pa še registracija za 36 mesecev (40 eur).
https://www.caa.si/registracija-in-uspo...
United We Stand, Divided We Fall

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ngc2392 ()

tcehov ::

Če prav razumen se naredinajprej A1A3 potem A2 potem registriram in je vse?

Mare2 ::

tcehov je izjavil:

Če prav razumen se naredinajprej A1A3 potem A2 potem registriram in je vse?

Jaz bi zamenjal vrstni red:
- registracija operaterja
- A1A3
- potem A2

---------------------
Jaz sem tudi prešaltal iz Air 2 na DJI Mini 2. Ne rabiš izpita A2, več svobode pri letenju. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

fopi ::

Sem prebral ampak ne razumem razlike med A1/A3 in A2?

dc10 ::

... mislim da za igrače ne veljajo te določbe

lp

Vuli ::

 c

c



 c

c

|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

jonatan1 ::

dc10 je izjavil:

... mislim da za igrače ne veljajo te določbe

lp


Seveda veljajo, ker ima dotični dron kamero in to potem ni več igrača.

fopi ::

Vuli je izjavil:

 c

c



 c

c




Te logike ne razumem. Za A3 torej nad 25 kg potrebujes a1/a3 izpit, potem za a2 ko je 2 kg pa še en izpit?

Ce je igraca ne rabis nic, tudi ce ima kamero. Tako jaz razumem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fopi ()

krucymucy ::

Realno gledano, kdo te bo pa nadzoroval?

Vuli ::

ja...


A1 was about flying over people and allowed the use of C0 and C1 aircraft which as you can see are the lowest weighted aircraft and have a maximum speed thus reducing the potential kinetic energy of the drone to a safe level, so this mapping makes sense.

A2 was about flying close to people, this permitted the use of C2, now although this is a heavier aircraft don't forget you're not allowed to overfly people, just close to them horizontally and only when in low-speed mode. Hence the C2 aircraft must have a low-speed mode embedded.

A3 was about flying far from people, i.e. 150m from a congested area, this allows for C2, C3, and C4. C3 and C4 are considerably heavier and so it makes sense that these would only be allowed far from people. Also, the requirements on C4 are much less rigorous and are more akin to traditional model aircraft hence they are unlikely to have things like height, GPS, lighting, Geo-Awareness, etc.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Mare2 ::

krucymucy je izjavil:

Realno gledano, kdo te bo pa nadzoroval?

Podatek izpred 14 dni. Registracijo je opravilo cca 1.200 operatorjev.

Če primerjaš ta podatek zgolj s tem, koliko tehle drončkov je bilo doslej prodanih (10.000?), si lahko misliš, koliko je kršiteljev. Nekateri niti ne vedo...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jonatan1 ::

Z novo uredbo je tudi Policija pooblaščena za nadzor in pregled dokumentov, lahko predlagajo tudi prekrškovni postopek, po katerem potem ACL izda kazen.

In še enkrat, tudi pod 250g je potrebna registracija in preverjanje znanja, če ima dron kamero (=senzor za zajem osebnih podatkov).

dc10 ::

Bo potrebno malo počakat na dodatne obrazložitve... Ti razni droni, ki se kupijo kot igrače verjetno niso mišljeni, da bi se morali registrirati... Tisti, ki niso igrače, stanejo krepko čez 1.000 eur...

JeBelaCesta ::

Poleg policije izvaja nadzor tudi mestno redarstvo....
Če oseba se ne razume te odredbe,obstaja velika verjetnost da oseba tudi ni sposobna upravljati drona (tudi igračke)
lep pozdrav iz višav ;-)

Mare2 ::

jonatan1 je izjavil:

Z novo uredbo je tudi Policija pooblaščena za nadzor in pregled dokumentov, lahko predlagajo tudi prekrškovni postopek, po katerem potem ACL izda kazen.

In še enkrat, tudi pod 250g je potrebna registracija in preverjanje znanja, če ima dron kamero (=senzor za zajem osebnih podatkov).

- registracija DA (obvezna)
- preverjanje znanja NI potrebno

Daš link? Če že postavljaš neke trditve?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Matevz96 ::

dc10 je izjavil:

Bo potrebno malo počakat na dodatne obrazložitve... Ti razni droni, ki se kupijo kot igrače verjetno niso mišljeni, da bi se morali registrirati... Tisti, ki niso igrače, stanejo krepko čez 1.000 eur...


Če ima kamero je mišljen v uredbi. Če pa kot igračo misliš modelarske zadeve brez kamer tisto potem ni problem.
#hooldthedoor

jonatan1 ::

Mare2 je izjavil:

jonatan1 je izjavil:

Z novo uredbo je tudi Policija pooblaščena za nadzor in pregled dokumentov, lahko predlagajo tudi prekrškovni postopek, po katerem potem ACL izda kazen.

In še enkrat, tudi pod 250g je potrebna registracija in preverjanje znanja, če ima dron kamero (=senzor za zajem osebnih podatkov).

- registracija DA (obvezna)
- preverjanje znanja NI potrebno


Ja, to je res, a pravila vseeno veljajo in jih je treba upoštevati.
ACL vseeno priporoča preverjanje znanja, formalno pa res popravek: ni obvezno.

MTB ::

Že kar nekaj časa razmišljam o nakupu drona. Najprej je bil v igri DJI mini 2, zdaj pa pogledujem še proti Hubsan Zino 2. Prvi je pod 250 g, vendar ima kamero, drugi pa je pod 1000 g. Bral sem tudi o prehodnem obdobju po 1.1.2023, ampak nekaj zadev mi ni jasnih. Kaj pomenijo C razredi?
Kaj konkretno potrebujem zdaj za Hubsan Zino 2? Registracija operatorja in usposabljanje pilota na daljavo za A1/A3?
Kje najti gradivo? Na spletu je dosegljivo za A2, kaj pa za A1/A3?
Kako je s preleti gozdne poti, ki je označena rumeno, kot pozidano? Pa CTR, je potrebna kakšna najava?

Vuli ::

tle maš tečaj in pol izpit
https://uas.caa.si/sl/registration/pilo...
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

mat xxl ::

Kaj pa za Phantom 3 pro, je enako, ali kaj drugače ?

Vuli ::

A1/A3 rabiš v vsakem primeru in registracijjo operaterja.
Pa, če bi si sami malo prebrali?
https://www.caa.si/registracija-in-uspo...

Kdo mora opraviti usposabljanje in izpit za pilota na daljavo A1/A3?

Vsi tisti posamezniki, ki za operacije uporabljajo brezpilotni/e zrakoplov/e z MTOM od 250g ali več.

Če je potrebna registracija (kamera na zrakoplovu z težo pod 250g), priporočamo, da se opravi tudi usposabljanje in izpit, saj pravila veljajo tudi za zrakoplove pod 250 g (razen igrače).

z A2 lahko letiš min 50m stran od neudeležinh ljudi, A1/A3 pa min 150m

drgač mate pa še tabelo malo višje.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vuli ()

Mare2 ::

MTB je izjavil:


Kako je s preleti gozdne poti, ki je označena rumeno, kot pozidano? Pa CTR, je potrebna kakšna najava?


Eno je, kako je zadevo uredila Uredba o ... (glej spodaj), drugo pa, kako so to spesnili na Agenciji na njihovi spletni strani.

Na Agenciji je tudi en človek, ki se predstavlja kot prekrškovni organ. On (mag. Stanislav K.) kar vsevprek naokoli pošilja plačilne naloge (registriranim operatorjem - teh je sedaj okoli 1.300) tudi za popolnoma zakonito letenje z droni.

Šele sodna praksa bo pokazala točno definicijo "pozidanega". :)






-----------------------------
(1) Geografska območja, na katerih so operacije sistemov brezpilotnih zrakoplovov zaradi zagotavljanja letalske varnosti prepovedane, so:

- v odprti kategoriji kontrolirana cona (CTR) znotraj radija 5 km od referenčne točke letališča (ARP). Prepoved ne velja v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in pridobi soglasje izvajalca služb zračnega prometa;

- v odprti kategoriji kontrolirana cona (CTR) zunaj radija 5 km od referenčne točke letališča (ARP) na višini 50 m ali višje, razen za operacije sistemov brezpilotnih zrakoplovov na letalski prireditvi ali letalskem tekmovanju. Prepoved ne velja v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in pridobi soglasje izvajalca storitev služb zračnega prometa;

- v odprti in posebni kategoriji na letališčih, kjer ni zagotovljena letališka kontrola zračnega prometa, v radiju 2600 m od obeh pragov vzletno-pristajalne steze in v pasu 2600 m vzporedno od središčne črte vzletno-pristajalne steze letališča, razen v primerih, ko so posebej predvideni postopki za letenje sistemov brezpilotnih zrakoplovov opredeljeni v navodilih obratovalca letališča za uporabo letališča, ali ob predhodnem soglasju obratovalca letališča;

- v odprti kategoriji na heliportih znotraj radija 1850 m. Prepoved ne velja v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in pridobi soglasje obratovalca heliporta;

- v odprti kategoriji na območjih javnega interesa, določenih v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 965/2012 z dne 5. oktobra 2012 o tehničnih zahtevah in upravnih postopkih za letalske operacije v skladu z Uredbo (ES) št. 216/2008 Evropskega parlamenta in Sveta (UL L št. 296 z dne 25. 10. 2012, str. 1), zadnjič spremenjeno z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2020/1176 z dne 7. avgusta 2020 o spremembi Izvedbene uredbe (EU) 2019/1387 glede odložitve datumov začetka uporabe nekaterih ukrepov v okviru pandemije COVID-19 (UL L št. 259 z dne 10. 8. 2020, str. 10), znotraj radija 600 m. Prepoved ne velja v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in pridobi soglasje uporabnikov območij javnega interesa;

- v odprti in posebni kategoriji na vzletišču znotraj radija 500 m od referenčne točke vzletišča. Let brezpilotnega zrakoplova se znotraj navedenega območja lahko odvija ob soglasju obratovalca vzletišča;

- v odprti kategoriji na področju, na katerem so objekti, namenjeni za stanovanje, poslovanje ali rekreacijo (npr. stanovanjske stavbe, stanovanjske hiše, šole, pisarne, športni objekti, parki), ali na katerem so objekti nizke gradnje, kjer so ljudje (npr. avtoceste), razen za sisteme brezpilotnih zrakoplovov do teže 500 g do višine 50 m nad tlemi (AGL) izključno podnevi in ob soglasju lastnika zemljišča, nad katerim se izvaja let sistema brezpilotnega zrakoplova. O takem letu sistema brezpilotnega zrakoplova mora operator sistema brezpilotnega zrakoplova obvestiti agencijo;

- na področju ožjih urbanih con (npr. središča mest, naselja, kraji) ob pogojih iz prejšnje alineje in ob morebitnih dodatnih pogojih, ki jih določi samoupravna lokalna skupnost, ter v obsegu, ki ga določi ta samoupravna lokalna skupnost. Prepovedi in omejitve ne veljajo v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in morebitne dodatne pogoje, ki jih določi samoupravna lokalna skupnost.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

cordoba ::

Mene mika mini 2, se tole splaca? Za hobi, recimo na vikendu bi malo posnel in pa ob kakšnih izletih itd..
Je kar nekaj denarja za kitajčka.

ngc2392 ::

ja, je precej denarja, a je vreden vsakega eura. kvaliteta slike in videa odtehta svoje. plus redne nadgradnje (nekateri jih sicer ne marajo in jih ne nameščajo) samega drona. tako da, jaz bi ga vzel. fly more combo seveda.
ni pa ravno najboljši, če ga boš vozil naokoli po gozdu, ker mini2 nima senzorjev za izogibanje oviram.
United We Stand, Divided We Fall

Mare2 ::

cordoba je izjavil:

Mene mika mini 2, se tole splaca? Za hobi, recimo na vikendu bi malo posnel in pa ob kakšnih izletih itd..
Je kar nekaj denarja za kitajčka.


Mini 2 je trenutno optimalen dron. Odlične fotografije, videoposnetki. :)
Po zakonu bi moral narediti še registracijo, izpit pa je itak vračunan v ceni (ni obvezen za minija), se lahko še fino izobraziš v tej smeri. :)

Dražja opcija je Air 2s. Pogooglaj za ceno. S tem pa ne smeš leteti nad ljudmi. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Kvinta ::

Še malo fali pa boš mogo met izpit za fotoaparat in kamero :|
A.C.A.B

Clubraider ::

Pozdravljeni,

mene zanima, če je kdo tukaj in je dejansko opravljal izpit za A1/A3 in mogoče za A2?
Če je, bi lepo prosil, da mi na kratko opiše, kako poteka izpit.

Sam imam DJI FPV Combo in bi želel opraviti izpit za A2.

Hvala lepa.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

NSA_Agent ::

Prijaviš se na spletni strani, prebereš poglavja, na koncu vsakega poglavja je vprašalnik, odklikaš in greš dalje. Na koncu študija sledi zborni vprašalnik za celotni tečaj, odklikaš, če si odgovoril na zadostno število vprašanj pravilno dobiš potrdilo o uspešno opravljenjem tečaju in svojo številko, ki naj bi jo načeloma vedno nosil s seboj. Vprašanja so smešno lahka in te ne bodo naučila upravljanja z dronom. To se boš naučil potem sam.

Clubraider ::

Hvala lepa!:)
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dron in zakonodaja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10822045 (3351) MacGyver141
»

Začela veljati strožja uredba o brezpilotnih zrakoplovih (dronih) (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5713812 (10150) Mare2
»

Stroga regulacija letalnikov v Sloveniji (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23170164 (41643) JeBelaCesta
»

Dronom ugasnili kamere? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11427472 (21407) vostok_1

Več podobnih tem