» »

Dron in zakonodaja

Dron in zakonodaja

1
2
3

bastadu ::

Takoj ko opravljaš dejavnost (fotkanje za naročnika), moraš registrirati in dobiti potrdilo od CAA ...

Jerry000 ::

bastadu je izjavil:

Takoj ko opravljaš dejavnost (fotkanje za naročnika), moraš registrirati in dobiti potrdilo od CAA ...

Za osebno rabo in objavljanje na Instagram pa ni nič potrebno?

MisterM ::

Odvisno od tega, kaj boš slikal/snemal. V vsakem primeru je pametno pridobiti vsaj licenco A in B, za kateri pa je dovolj predložitev izjave o poznavanju pravil. Več informacij pa najdeš na http://www.dronbonton.si/o-uredbi/#klju...

MacGyver141 ::

Počakaj do druzga leta (če bi slučajno hotu kakšen izpit delat), ko pride v veljavo EU zakonodaja. Bo pa šla ta dovoljena meja iz 500g na 250g. Zdej za instagram, če imaš samo prijatelje gor, potem skoraj ne bi smel bit kakšen problem.

Zgodovina sprememb…

Jerry000 ::

No, nevem kdo me vse followa, 1400 jih je. Slikal bi pa čist random kar se mi zdi zanimivo...narava, mesta, ...vse ptičja perspektiva

WaterBoy ::

Kupi mavic mini, je pod 250g pa ne boš mel problemov

Jerry000 ::

Sej to razmišljam, nekako me na air vleče ker ima vsaj senzorje, več funkcij, boljšo kvaliteto foto in video,...bom še videl. Ampak če je pod 250 potem ničesar ne potrebuješ, lahko fotkaš in ga furaš kjer ti srce poželi?

MisterM ::

Kjer ti srce poželi ravno ne. DJI ti v svojem appu ne dovoli letenja v prepovedanih conah.

https://www.dji.com/si/flysafe/geo-map

Gagatronix ::

Pa tudi pri nas so zakonske omejitve.

Jerry000 ::

Torej ni čisto straight forward, da ga kupiš in kar uporabčjaš za osebno rabo (torej za fotkanje in objavljanje na IG. Je potrebno narediti izpit vsaj za air, za mini ni potrebno, je potrebno samo upoštevati prepovedane cone.

s1m0n ::

Do uvedbe ta novega EU zakona ti ni potrebno kaj preveč se s tem ubadat!
Dobro je, da poznaš omejitve (višinske, lokacijske). Dobro je, da ne letaš nad cestami, hišami, naselji... pa ne bo nobenih težav.

Bwaze6 ::

V bistvu bo čisto vsaka oseba (lastniki zemljišč, mimoidoči sprehajalci, varnostniki turističnih lokacij) imeli svojo interpretacijo pravilnikov in zakonov, tako da ti po mojem tudi vsa papirologija in poznavanje vseh detajlov ne pomaga, če nekdo trmoglavi, da "tako je".

Jerry000 ::

Ampak ne razumem...saj ko s telefonom fotkamo je tud svašta na fotki pa do sedaj ni bilo problemov. Rad bi pa seveda eksperimentiral in verjetno tudi kdaj nad mestom poletel (kjer ni prepovedano). Vendar da to potem objavim in imam probleme pa tudi ne želim.

s1m0n ::

Bwaze6 je izjavil:

V bistvu bo čisto vsaka oseba (lastniki zemljišč, mimoidoči sprehajalci, varnostniki turističnih lokacij) imeli svojo interpretacijo pravilnikov in zakonov, tako da ti po mojem tudi vsa papirologija in poznavanje vseh detajlov ne pomaga, če nekdo trmoglavi, da "tako je".


Zaenkrat še nisem imel slabih izkušenj s "sosedi". Če že so jih stvari bolj zanimale kot motile. (No, če smo resni jih je zanimalo kaj ima sosed na vrtu :) )

bastadu ::

Jerry000 je izjavil:

bastadu je izjavil:

Takoj ko opravljaš dejavnost (fotkanje za naročnika), moraš registrirati in dobiti potrdilo od CAA ...

Za osebno rabo in objavljanje na Instagram pa ni nič potrebno?

Če gledaš po črki zakona, se za dejavnost (za katero rabiš certifikat za ustrezno kategorijo letenja), šteje vsako slikanje ali snemanje iz zraka, ampak v praksi se slikanja za privat FB, IG, itd. zaenkrat načeloma ne preganja. Tudi običajno se te slike objavljajo v določenem krogu ljudi in precej majhna verjetnost je, da bi kakšen inšpektor naletel ravno na tvojo sliko, ki bi mu bila sumljiva in v katero bi se vpiknil ... Drugo pa je, da je za večino slik težko neposredno dokazati, da so slikane z dronom in ne iz drevesa/letala/padala/younameit ... Seveda, če posnameš sliko iz zraka in postane viralna in z njo posredno ali neposredno še kaj zaslužiš, potem je velika verjetnost, da te bo nekoč nekdo povprašal po zdravju. Je pa zelo dobrodošlo, da se izogibaš kakršnemkoli objavljanjem slik/videov z dronom, na katerih so kakšni prepoznavni ljudje ali posestva in ti niso izrecno dovolili njihovo objavo ... če imaš nesrečo in naletiš na kakega norca, ki to vidi in mu pač objava ne paše, te bo lepo prijavil in potem se veselica prične ... Letenja nad hišami in ljudmi bi se jaz tudi z 250g dronom v vsakem primeru izogibal, pač nočem imeti nikogar na vesti, pa tudi, če je samo nedolžna praska. Kot vemo quadrokopterji nimajo nikakršnega mehanizma, ki bi preprečil padec ob odpovedi zgolj enega motorja ali propelerja, kar pa pa se lahko zgodi dejansko kadarkoli. Tudi današnji softwer ni popolnoma brez napak in kdaj pa kdaj se kakšnemu dronu tudi malce odpelje po svoje ...
Drugače pa tako za info: da samo pridobiš certifikat za kategorijo A, kjer moraš izpolnati en formular in podati izjavo o poznavanju pravil, te bo olajšalo za skoraj 100€ ...

Uizi ::

A obstaja kakšno padalo za dron? Da se v primeru odpovedi motorčka sproži samodejno?

bastadu ::

Obstaja, recimo tale: https://parazero.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

Uizi ::

Hvala!

Blond ::

A je kdo že izpolnjeval in pošiljal obrazec najave leta ?
LP
www.galea.si
Odkup, prodaja in obnova nepremičnin
Posredovanje v prometu z nepremičninami

Avenger ::

A je pri zakonodaji kaj novega oz. se kaj obeta? Kolikor sem gledal je vse ves trud fokusiran na preprečevanje nelojalne konkurence, se pravi, dela na črno, hobi variante so nekje med vrsticami. Če imaš striktno za osebno uporabo, hobi, šport, whatever. Kakšna so dejansko pravila in sankcije za posameznika, ki ima dron pod 1kg... je kje to napisano?? Malo se spogledujem s Hubsan zino 2 (915g) in Hubsan zino pro (700g), ker mi je všeč doseg, ne toliko ker bi rad letel 4km daleč, ampak ker pomeni, da je pri 500m daleč signal zagotovo brez težav in prenese tudi kako oviro vmes. Skratka, če nekaj od tega nabavim, katerih pravil se moram držat?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

-=Tomaz=- ::

Kazni so zapisane v zakoniku o dronih, se mi zdi da bolje proti koncu. Če boš za hobi letal izven naselij, ti ne bo noben težil, če pa boš letal v naseljih, lahko padeš na kakšno večjo vrednost ali osebo. Takrat pa bodo ostali stroški toliko večji, da bo tista kazen v zakoniku zanemarljiva.

Glede signala ti pa doseg nič ne pove o kakovosti slike. Sedaj ne spremljam več toliko, ampak po mojem imaš tri tehnologije prenosa.
Analogni prenos, kjer je slika taka, kot da bi gledal zmečkano videokaseto.

Neka mešanica Wifi in še nečesa, ne poznam. Slika je dokaj lepa, ampak se zatika in ima delay.

Potem pa imaš še DJI digitalni prenos, ki je top kar se za enkrat dobi.


Tako da, če želiš imeti top sliko, kupi nekaj od DJI z digitalnim prenosom.

starfotr ::

Tisti, ki ne maramo, da nam letajo nad glavo, bomo pa nabavili nekaj od tukaj.

https://www.droneshield.com/

bastadu ::

starfotr je izjavil:

Tisti, ki ne maramo, da nam letajo nad glavo, bomo pa nabavili nekaj od tukaj.

https://www.droneshield.com/

Če imaš denar za tole, kr go ahead :))

Qcube ::

starfotr je izjavil:

Tisti, ki ne maramo, da nam letajo nad glavo, bomo pa nabavili nekaj od tukaj.

https://www.droneshield.com/

To je za policijo, pro uporabo, ipd., ne za zagrenjene stare prdce.

vostok_1 ::

Qcube je izjavil:

starfotr je izjavil:

Tisti, ki ne maramo, da nam letajo nad glavo, bomo pa nabavili nekaj od tukaj.

https://www.droneshield.com/

To je za policijo, pro uporabo, ipd., ne za zagrenjene stare prdce.


Zagrenjeni stari prdci, dokler ti ne bo nekdo snemal hči in jo prilepil na pornhub.

Oh right...nimaš je, zato se ti jebe za vse ostale.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Avenger ()

Qcube ::

vostok_1 je izjavil:

Qcube je izjavil:

starfotr je izjavil:

Tisti, ki ne maramo, da nam letajo nad glavo, bomo pa nabavili nekaj od tukaj.

https://www.droneshield.com/

To je za policijo, pro uporabo, ipd., ne za zagrenjene stare prdce.


Zagrenjeni stari prdci, dokler ti ne bo nekdo snemal hči in jo prilepil na pornhub.

Oh right...nimaš je, zato se ti jebe za vse ostale.


Zakaj bi to počel z dronom? Vsak ima telefon 24/7 v žepu in lahko snema vse in še z boljšo kvaliteto in še bolj prikrito brez brenčanja propelerjev.

vostok_1 ::

Exactly my point.
Ubiquitous high performance pocket fotoaparati so naredili več škode kot koristi za človeštvo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

bimmer-mb ::

Če bi kateri hotel objaviti kaj na pornhubu to sigurno nebi počel z dronom.

Me pa zanima če bo v novi zakonodaji teža iz 500g znižana na 250g. Ker sedaj se, da kar konkretna zadeva naredit na klasi 8"
Če kdo rabi poceni in solidno zadevo za učenje je kak Hubsan h501ss ali MJX bugs5W najboljša rešitev ima GPS, RTH,FPV, B5W celo gimbal camero, telemetrijo...

Zgodovina sprememb…

Grapher ::

Ali mi lahko nekdo pove kako je z zakonodajo glede dronov. Mislil sem kupiti nek poceni dron ~50€, da bi malo sprobal zadevo pa vidim, da ni tako simpl ali pa jaz kompliciram.

Skratka dron bi bil lažji od 250g in imel bi kamero, kakšna je njena kvaliteta je pa drugo vrpašanje.
Kakor sem zasledil je s 1.julijem stopil v veljavo eu odlok/zakon in je menda potrebna registracija drona (če ima kamero ali pa je nad 250g) - koliko stane registracija? Zasledil sem tudi neke A,B,C,D razrede - to menda odobri caa - je s tem kaj stroškov? Je potrebno še kaj - izpita se menda ne rabi za neko lahko igračo?

Dron bi bil za domačo uporabo (v okolici je to hiša - vrt - cesta - el. drog - gozd), v bližini imam večji park (letališče za lažja letala je nekje 30m nadmorske višine višje in pa vsaj kakšnih 200m stran), morda bi se uporabljal tudi na kakšnih izletnih točkah (seveda če niso nabito polne in se da leteti). Sedaj pa ne vem kje se po pravilih lahko leti in kje ne, papirologije je preveč - da bi se poglabljal za nekaj kar sploh ne vem če mi bo všeč.

vostok_1 ::

Letenje drona v bližini letališča?
You're asking for trouble mate.

Policaji se načeloma ne spuščajo v subtilne meritve razdalji.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

fikus_ ::

Če boš letal na samem, ne pri sosedih, potem ni težav. Težava pa v tvojem primeru predstavlja letališče!

s1m0n ::

Ni za vsako letališče enako...
Odvisno za katero letališče gre so omejitve v vzdolž steze v določenih % naklona. Drugače pa so za ta manjša omejitve do 45m od referenčne točke samega letališča. Je pa tule potrebna zdrava pamet. Za večja letališča LJ, MB, Portorož, Cerklje je v krogu 5km od same steze prepoved tako, da tam raje ne.
Kar se pa nove zakonodaje tiče pa še sam nisem zasledil, če je ta nova sploh že v veljavi, CAA navaja tole
NOVA SKUPNA EU UREDITEV PO 01.01.2021
1.1.2021 se prične uporabljati nova EU uredba, ki bo postavila skupna pravila na področju UAV in bo nadomestila trenutno veljavno nacionalno zakonodajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

MacGyver141 ::

Tele 2 zemljevida sta fajn. Prvi je slovenski, drugega pa DJI droni uporabljajo.


https://caa-slovenia.maps.arcgis.com/ap...

https://www.dji.com/si/flysafe/geo-map

Grapher ::

Glede letališča - gre za letališče v Zagorju ob Savi, neko manjše za helikopterje in kakšne cesne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grapher ()

vostok_1 ::

200 m je znotraj radija dovoljenega leta z droni.
Po kmečki logiki, bi rekel, da tvoj zakonodajni radij letenja ne sme overlapat z exclusion zone letališča.
Ne vem no. Lahko da ne bo nič, lahko pa da bomo te brali v novicah, in sicer kroniki.
V končni fazi zakonodaja ni substitut za zdravo pamet.
Če zaupaš sebi in mehaniki, najbrž boš šel skozi brez problmov.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Jerry000 ::

Živjo. Nekaj me zanima. Sem čisti nepoznavalec te zakonodaje kar se tiče dronov in dronov na sploh. Rad bi si v bližnji prihodnosti kupil DJI Mini 2 dron za fotkanje (hobi). Zanima me kako je pri nas s to zakonodajo? A res ne rabiš nič licenc za ta omejeni dron ker ima premajhno težo in pade ven iz zakonodaje?
Kako lahko vem kje lahko letim z njim in kje ne? A kdo fotografira in ima Mini 2 v lasti? Kako je s tem če greš v tujino in bi rad malo zase pofotkal?

GupeM ::

Ker ima napravo za zajem osebnih podatkov (po domače kamero), rabiš "izpit" oz. "licenco," čeprav ima manj kot 250 g. In vsakič ko poletiš, moraš javiti kje boš letel.

MacGyver141 ::

Za slikat moraš biti prijavljen kot operater (40€, veljavnost 2.5 leta). Izpita ne rabiš, ampak ker je zastonj, je fajn predelat mal tele pravila (velja 5 let).

Če letiš nad območji, ki niso označeni kot pozidani, ti ni treba leta prijavlati.
https://caa-slovenia.maps.arcgis.com/ap...

MacGyver141 ::

Ne morem več edita. Da ne bo pomote, izpita ne rabiš pod 250g.

GupeM ::

Ja, res je. V mislih sem imel, da moraš biti prijavljen kot operater.

Kaj pa pomeni, da ne smeš leteti nad pozidanimi območji? Recimo, da vzletim nekje na enem travniku in v določenem trenutku poletim preko ceste na drug travnik. Če pustimo ob strani verjetnost da te dobijo, ali si v tem primeru v prekršku? Ceste so namreč označene kot pozidana območja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Jerry000 ::

GupeM pravi da rabim "izpit" oziroma "licenco", MacGyver141 pa pravi da ne. Ali jaz kaj ne razumem ali pa imata različne informacije :)
Torej je kar veliko komplikacij če želiš fotkat...javljat, iz enega travnika na drugega ne smeš ker je cesta vmes,...
Ampak, kam pa javiš da boš letel? Moraš res za vsako (če tko rečem) pizdarijo javljat (ko je govora o pozidljiih površinah)?
Potem morš kar ekstra še pazit katere slike objavljaš, če si slučajno na pozidljivih površinah in pač eno fotko narediš in na svojem IG profilu objaviš recimo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jerry000 ()

Mare2 ::

Tole so te nasrali. Ne nasedaj lažem. Poglej po forumi v eni temi, sem že objavil vse info.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Jerry000 ::

Mare2 je izjavil:

Tole so te nasrali. Ne nasedaj lažem. Poglej po forumi v eni temi, sem že objavil vse info.

Tem je veliko :) mogoce na pamet ves katera tema ali pa ce razlozis se 1x?

Mare2 ::

Jerry000 je izjavil:

Živjo. Nekaj me zanima. Sem čisti nepoznavalec te zakonodaje kar se tiče dronov in dronov na sploh. Rad bi si v bližnji prihodnosti kupil DJI Mini 2 dron za fotkanje (hobi). Zanima me kako je pri nas s to zakonodajo? A res ne rabiš nič licenc za ta omejeni dron ker ima premajhno težo in pade ven iz zakonodaje?
Kako lahko vem kje lahko letim z njim in kje ne? A kdo fotografira in ima Mini 2 v lasti? Kako je s tem če greš v tujino in bi rad malo zase pofotkal?


Če imaš DJI Mini 2, Mavic Mini je dovolj registracija, ki te stane 40 EUR, velja 2 leti in pol. Dobiš certifikat in registrsko številko, ki jo nalimaš na dron. Trenutno je priporočljiva online registracija zaradi korona ukrepov. Začneš na tem linku z novo spletno aplikacijo . V tej ceni je vključeno tudi usposabljanje ter izpit, ki ti omogoča letenje tudi z drugimi droni višjih kategorij A1/A3. Rabiš certifikat npr. Sigenca (je brezplačno) in kako kartico za spletno plačilo. Če nimaš kartice, jo lahko brezplačno naročiš na tem linku Vivid Money Referral link Nova Nemška banka. Na tej banki ti podarijo 10 EUR.

Jaz sem dal skoz tole spletno usposabljanje. Odlično pripravljeno gradivo, pogledaš si tudi nekaj videov. V dveh urah se lahko dejansko naučiš vse kar rabiš za varno letenje z brezpilotnim zrakoplovom. :) Priporočam.

-----------------------------

Tole je iz Uredbe (citiram):
5. člen
(geografska območja sistemov brezpilotnih zrakoplovov)
(1) Geografska območja, na katerih so operacije sistemov brezpilotnih zrakoplovov zaradi zagotavljanja letalske varnosti prepovedane, so:
- v odprti kategoriji kontrolirana cona (CTR) znotraj radija 5 km od referenčne točke letališča (ARP). Prepoved ne velja v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in pridobi soglasje izvajalca služb zračnega prometa;
- v odprti kategoriji kontrolirana cona (CTR) zunaj radija 5 km od referenčne točke letališča (ARP) na višini 50 m ali višje, razen za operacije sistemov brezpilotnih zrakoplovov na letalski prireditvi ali letalskem tekmovanju. Prepoved ne velja v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in pridobi soglasje izvajalca storitev služb zračnega prometa;
- v odprti in posebni kategoriji na letališčih, kjer ni zagotovljena letališka kontrola zračnega prometa, v radiju 2600 m od obeh pragov vzletno-pristajalne steze in v pasu 2600 m vzporedno od središčne črte vzletno-pristajalne steze letališča, razen v primerih, ko so posebej predvideni postopki za letenje sistemov brezpilotnih zrakoplovov opredeljeni v navodilih obratovalca letališča za uporabo letališča, ali ob predhodnem soglasju obratovalca letališča;
- v odprti kategoriji na heliportih znotraj radija 1850 m. Prepoved ne velja v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in pridobi soglasje obratovalca heliporta;
- v odprti kategoriji na območjih javnega interesa, določenih v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 965/2012 z dne 5. oktobra 2012 o tehničnih zahtevah in upravnih postopkih za letalske operacije v skladu z Uredbo (ES) št. 216/2008 Evropskega parlamenta in Sveta (UL L št. 296 z dne 25. 10. 2012, str. 1), zadnjič spremenjeno z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2020/1176 z dne 7. avgusta 2020 o spremembi Izvedbene uredbe (EU) 2019/1387 glede odložitve datumov začetka uporabe nekaterih ukrepov v okviru pandemije COVID-19 (UL L št. 259 z dne 10. 8. 2020, str. 10), znotraj radija 600 m. Prepoved ne velja v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in pridobi soglasje uporabnikov območij javnega interesa;
- v odprti in posebni kategoriji na vzletišču znotraj radija 500 m od referenčne točke vzletišča. Let brezpilotnega zrakoplova se znotraj navedenega območja lahko odvija ob soglasju obratovalca vzletišča;
- v odprti kategoriji na področju, na katerem so objekti, namenjeni za stanovanje, poslovanje ali rekreacijo (npr. stanovanjske stavbe, stanovanjske hiše, šole, pisarne, športni objekti, parki), ali na katerem so objekti nizke gradnje, kjer so ljudje (npr. avtoceste), razen za sisteme brezpilotnih zrakoplovov do teže 500 g do višine 50 m nad tlemi (AGL) izključno podnevi in ob soglasju lastnika zemljišča, nad katerim se izvaja let sistema brezpilotnega zrakoplova. O takem letu sistema brezpilotnega zrakoplova mora operator sistema brezpilotnega zrakoplova obvestiti agencijo;
- na področju ožjih urbanih con (npr. središča mest, naselja, kraji) ob pogojih iz prejšnje alineje in ob morebitnih dodatnih pogojih, ki jih določi samoupravna lokalna skupnost, ter v obsegu, ki ga določi ta samoupravna lokalna skupnost. Prepovedi in omejitve ne veljajo v posebni kategoriji, če operator sistema brezpilotnega zrakoplova izpolni pogoje iz 5. člena Uredbe 2019/947/EU in morebitne dodatne pogoje, ki jih določi samoupravna lokalna skupnost.
Povej, kako si ti razlagaš ta del iz Uredbe:
- v odprti kategoriji na področju, na katerem so objekti, namenjeni za stanovanje, poslovanje ali rekreacijo (npr. stanovanjske stavbe, stanovanjske hiše, šole, pisarne, športni objekti, parki), ali na katerem so objekti nizke gradnje, kjer so ljudje (npr. avtoceste), razen za sisteme brezpilotnih zrakoplovov do teže 500 g do višine 50 m nad tlemi (AGL) izključno podnevi in ob soglasju lastnika zemljišča, nad katerim se izvaja let sistema brezpilotnega zrakoplova. O takem letu sistema brezpilotnega zrakoplova mora operator sistema brezpilotnega zrakoplova obvestiti agencijo;
(Se opravičujem, ker sem zaradi dobesednega citiranja iz Uredbe napačno slovnično uporabil besedo "področje".)
Svetujem, da se osredotočaš zgolj na besedilo iz Uredbe.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Jerry000 ::

Odlično, hvala za tole! Ne vem pa če sem zasledil, kam je potrebno javit če grem malo letet z dronom in fotkat? To vedno javiš kjerkoli letiš?

Mare2 ::

Jerry000 je izjavil:

Odlično, hvala za tole! Ne vem pa če sem zasledil, kam je potrebno javit če grem malo letet z dronom in fotkat? To vedno javiš kjerkoli letiš?


Tale določba je odločilna.

- v odprti kategoriji na področju, na katerem so objekti, namenjeni za stanovanje, poslovanje ali rekreacijo (npr. stanovanjske stavbe, stanovanjske hiše, šole, pisarne, športni objekti, parki), ali na katerem so objekti nizke gradnje, kjer so ljudje (npr. avtoceste), razen za sisteme brezpilotnih zrakoplovov do teže 500 g do višine 50 m nad tlemi (AGL) izključno podnevi in ob soglasju lastnika zemljišča, nad katerim se izvaja let sistema brezpilotnega zrakoplova. O takem letu sistema brezpilotnega zrakoplova mora operator sistema brezpilotnega zrakoplova obvestiti agencijo;

Če greš letet nad travnikom, ne obvetiš nikogar. Pogledaš, če ni tam kaka omejitev

https://caa-slovenia.maps.arcgis.com/ap...

Če boš letel nad stanovanjsko zgradbo, moraš dobiti soglasje lastnika in obvestiti agencijo. Imajo tam en obrazec za najavo leta, 12 ur pred letom so si oni izmislili.

Glede leta nad cesto imaš zgoraj napisano. Pozornost polagaj na besedno zvezo: kjer so ljudje. :)

Preberi še 1x zgoraj.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Mare2 ::

Predstavniki policije in letalski inšpektorji v Portorožu izvedli prvi skupni nadzor nad uporabo brezpilotnih zrakoplovov


https://www.policija.si/medijsko-sredis...



http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Jerry000 ::

Hvala za napisano. Malo me je odvrnilo do nakupa, preveč neki če to če ono, javit tu javit sem, pazi to in ono. Ni tko ko fotoaparat v roke in gremo po LJ fotkat :) (sej razumem)

Mare2 ::

Jerry000 je izjavil:

Hvala za napisano. Malo me je odvrnilo do nakupa, preveč neki če to če ono, javit tu javit sem, pazi to in ono. Ni tko ko fotoaparat v roke in gremo po LJ fotkat :) (sej razumem)


Če samo na splošno poznaš pravila res izgleda tako, kot pišeš. No, jaz sem šel v podrobnosti in našel ogromno možnosti za letenje in snemanje.

Tako je kot na cesti. Če točno veš, kako lahko voziš si upaš na cesto z avtom. Ni panike. Sploh če računaš, da tudi drugi vozijo pravilno.

V zraku je še posebej pomembno, saj so zgoraj avioni, s helikopterji pa si dostikrat delimo nebo tudi v višini do 120 metrov. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Jerry000 ::

To je tudi res, sicer pa ti tako verjetno še kaj povejo na tem izpitu kot je bilo omenjeno. No ja, bom videl, ko se mi bo dalo ukvarjat s tem bom nabavil :) ubistvu me ne zanima toliko samo letenje kot fotkanje iz čisto druge perspektive, to me vleče :)

1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri izpit za dron DJI MAVIC AIR 2

Oddelek: Pomoč in nasveti
262174 (856) Kvinta
»

Začela veljati strožja uredba o brezpilotnih zrakoplovih (dronih) (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
576439 (2777) Mare2
»

Mavic mini za fotkanje?

Oddelek: Loža
332731 (1456) cordoba
»

Dronom ugasnili kamere? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11419195 (13130) vostok_1

Več podobnih tem