Forum » Na cesti » Kateri avto - bmw, mercedes
Kateri avto - bmw, mercedes
korenje3 ::
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
solatko ::
RedDrake ::
Pospeški odlični, vožnja nebeška. MB, BMW in podobna nemška šara se skrije pred tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Raptor F16 ::
Jaz priporočam Bentley Flying Spur W12.
Pospeški odlični, vožnja nebeška. MB, BMW in podobna nemška šara se skrije pred tem.
Efektivno močno nakičen in z usnjem obogaten Audi A8L
Gambino ::
Raptor F16 ::
Jaz priporočam Bentley Flying Spur W12.
Pospeški odlični, vožnja nebeška. MB, BMW in podobna nemška šara se skrije pred tem.
Japajade!
Če hočeš mercedesa s toliko opreme ga ne dobiš. Moraš vzet Maybach
Če hočeš BMW s toliko opreme tudi ne dobiš. Moraš vzet RollsRoyce
Če hočeš Audija s toliko opreme... ne dobiš. Moraš vzet Bentleya.
Na koncu so vse luksuzne gare "nemška šara" ker edino nemc zna s svojo filozofijo narest avto na nivoju, da bo ljudem všeč za UPORABO.
Ostalo pač doda znamka, ki dela pod njihivo taktirko budgeta.
TheBlueOne ::
Zadnji pogon je za šoferje, ki znajo vozit, sicer pa skoraj vsi prestižni avtomobili imajo razporeditev teže 50:50 in je čisto vseeno katera kolesa goni, samo, če znaš vozit.
Ko je zima ne prides nikamor, ce je klanec. Menda imam tezo razdeljeno 52:48, pa pri ca. 10cm snega nisem naredil niti pol metra. O zaletu sem lahko samo sanjal, pa breg kjer parkiram ni posebej strm. Mini Copper s katerim sem se potem peljal v sluzbo ima ca. 60:40 in je peljal kakor, da ni bilo snega.
Dober sofer moras biti, ko si v pogonu in ti nosi rit ko pritisnes na plin. Pri pogonu spredaj tega problema nimas.
Bo pa moj naslednji pravtako verjetno 4x4, ker se mi ne da vec driftati. Ali pa kaj dosti bolj bednega s pogonom spredaj, ker argument od moje, da ne potrebujemo takega avta naceloma drzi vodo.
Raptor F16 ::
Zadnji pogon je za šoferje, ki znajo vozit, sicer pa skoraj vsi prestižni avtomobili imajo razporeditev teže 50:50 in je čisto vseeno katera kolesa goni, samo, če znaš vozit.
Ti bom dal prazen kombi za vozit pa da te vidim
donvito ::
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
.
Dober sofer moras biti, ko si v pogonu in ti nosi rit ko pritisnes na plin. Pri pogonu spredaj tega problema nimas.
Dober šofer stisne sklopko ali avtomatika fukne v N in pusti da vztrajnostna masa lahko zaradi prostovrtečih koles zravna avtomobil.
Če boš kaj preveč sral z dodajanjem plina lahko napovem samo spektakularen dunajski valček in ogromno slabe volje ko se bo tako dobremu šoferju vsak rogal kako butast je.
Jaz priporočam Bentley Flying Spur W12.
Pospeški odlični, vožnja nebeška. MB, BMW in podobna nemška šara se skrije pred tem.
Tudi cene so nebeške, od 100 do 250T€, to je za tajkune, ne pa za malo bolj situirane smrtnike.
Tako je. Za navadne smrtnike je Škoda, za bolj situirane smrtnike je Audi, za presrane je Porsche, za tajkune pa vse tisto naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
Dober šofer stisne sklopko ali avtomatika fukne v N in pusti da vztrajnostna masa lahko zaradi prostovrtečih koles zravna avtomobil.
Če boš kaj preveč sral z dodajanjem plina lahko napovem samo spektakularen dunajski valček in ogromno slabe volje ko se bo tako dobremu šoferju vsak rogal kako butast je.
Uf ti pa si se ustavil nekje v letu 1990. Vsi avti iz te teme imajo vec kot dovolj elektronike, da te dosti bolj sufisticirano in hitro poravnajo.
Kar se tice roganja okoli tega kako butast si, pa moram verjeti tvojim izkusnjam. Morda pa samo nisi talent za voznjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
Dober šofer stisne sklopko ali avtomatika fukne v N in pusti da vztrajnostna masa lahko zaradi prostovrtečih koles zravna avtomobil.
Če boš kaj preveč sral z dodajanjem plina lahko napovem samo spektakularen dunajski valček in ogromno slabe volje ko se bo tako dobremu šoferju vsak rogal kako butast je.
Uf ti pa si se ustavil nekje v letu 1990. Vsi avti iz te teme imajo vec kot dovolj elektronike, da te dosti bolj sufisticirano in hitro poravnajo.
Kar se tice roganja okoli tega kako butast si, pa moram verjeti tvojim izkusnjam. Morda pa samo nisi talent za voznjo.
Nenene nič se nisem ustavil. Elektronika lahko z zaviranjem posameznih koles in blokado plina čara po svoje ampak ko boš imek hitrost boš še največ koristi naredil tako da pogonskim kolesom vrneš prostostno stopnjo in držiš smer da te potem ob vrnitvi oprijema ne preseneti preveč namotan volan.
Ampak te stvari so vam oz bi vam jih morali predstaviti tudi na poligonu varne vožnje ki je že nekaj let obvezen za vse nove voznike.
Lahko pa ti "super voznik" ne vem koliko kategorij sploh imaš in kaj si sploh vozil kdaj demonstriraš te svoje sposobnosti. Vidva s Solatkotom glih skup pašeta s svojimi lovskimi zgodbicami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
Ampak te stvari so vam oz bi vam jih morali predstaviti tudi na poligonu varne vožnje ki je že nekaj let obvezen za vse nove voznike.
Lahko pa ti "super voznik" ne vem koliko kategorij sploh imaš in kaj si sploh vozil kdaj demonstriraš te svoje sposobnosti. Vidva s Solatkotom glih skup pašeta s svojimi lovskimi zgodbicami.
Katero lovsko zgodbo pa imas od mene? Jaz sem samo povzel tebe. Ti mene ne poznas, torej si sigurno govoril o sebi, ko si omenjal neko norcevanje ko te je skantalo iz ceste. Jaz sem samo povedal, da moja C klasa ne pride iz rahlo nagnjenega parkinga ko snezi, pa ima 52:48.
Kaj tebi za driftanje koristi kaksen izpit za vilicarja?
m0LN4r ::
office@salzburgring.com
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
Ampak te stvari so vam oz bi vam jih morali predstaviti tudi na poligonu varne vožnje ki je že nekaj let obvezen za vse nove voznike.
Lahko pa ti "super voznik" ne vem koliko kategorij sploh imaš in kaj si sploh vozil kdaj demonstriraš te svoje sposobnosti. Vidva s Solatkotom glih skup pašeta s svojimi lovskimi zgodbicami.
Katero lovsko zgodbo pa imas od mene? Jaz sem samo povzel tebe. Ti mene ne poznas, torej si sigurno govoril o sebi, ko si omenjal neko norcevanje ko te je skantalo iz ceste. Jaz sem samo povedal, da moja C klasa ne pride iz rahlo nagnjenega parkinga ko snezi, pa ima 52:48.
Kaj tebi za driftanje koristi kaksen izpit za vilicarja?
Sorry sam ti si začel o nekih dobrih šoferjih in pritiskanju na gas. Ne bit zdaj salty zaradi opazke v razmišljanju in si izmišljat zgodbice. Nikjer nisi bil direktno naslovljen. Zakaj si vzel osebno si mislim svoje.
RWD elitist z avtom kjer ga rešuje elektrika. Kot rečeno vaju s solatktom bi oba posedel v prazen kombi na zadnji pogon pa da vajine teorije vidim v praksi in se vama nasmejim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Pa saj pravim, da je trenutni avto verjetno zadnji s pogonom zadaj, ker se mi vec ne da driftati in se matrati po snegu. Drugace pa glede zadnjega pogona, ce ti uspe priti na cesto in v pogon in nisi prehiter elektronika postima vse dosti boljse ko 99% voznikov. To z dati menjalnik v N so retro nasveti. Pa tu govorim iz izkusenj, sem na zadnji pogon dieti ca. 10 let 35.000km letno. Zivim pa severno od Slovenije, pri hisi snega se ni 100% pobralo. Vozim pa avte iz teme, samo eno klaso manjse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Ko sem bil student sem imel studentsko delo vozit kombi. In hvala ampak ne bi sel nazaj.
Pa saj pravim, da je trenutni avto verjetno zadnji s pogonom zadaj, ker se mi vec ne da driftati in se matrati po snegu. Drugace pa glede zadnjega pogona, ce ti uspe priti na cesto in v pogon in nisi prehiter elektronika postima vse dosti boljse ko 99% voznikov. To z dati menjalnik v N so retro nasveti. Pa tu govorim iz izkusenj, sem na zadnji pogon dieti ca. 10 let 35.000km letno. Zivim pa severno od Slovenije, pri hisi snega se ni 100% pobralo. Vozim pa avte iz teme, samo eno klaso manjse.
Ko te elektronika ne rešuje več greš še vedno "back to the basics". In daleč najmanj boš zajebal če takoj odvzameš plin še bolje pa če boš omogočil prosto vrtenje pogonskih koles in pustil da se vozilo samo zravna.
Razlagaj ti o retro kolikor pač želiš. To so osnove in potrebne bodo toliko časa dokler ne bo zadnji krš v prodaji imel tega z avtomatiko odpravljenega.
ABS npr. je že vsaj dve desetletji standard v vsakem sekretu in nikogar več ne učijo popuščat zavor če moraš močno zavirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
ABS npr. je že vsaj dve desetletji standard v vsakem sekretu in nikogar več ne učijo popuščat zavor če moraš močno zavirat.
Tako, ti pa si zamudil od ESP naprej. Od 2014 naprej obvezen, v vseh avtih visjega ranga pa nekje od 90etih naprej. Pa to je samo eden od sistemov, zadeve so sle ze davno naprej.
Mimogrede, ko je potrebno zna dati menjalnik sam v N oz se razklenit. Ne bos ti vec niti hitrejsi in niti pametnejsi od tega kar pripravijo tisti, ki leta in leta delajo na tem. Kaj resno mislis, da so spregledali tvojo modrost in se osredotocili na napacne ideje?
Electronic stability control @ Wikipedia
Additionally, the system may reduce engine power or operate the transmission to slow the vehicle down.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
ABS npr. je že vsaj dve desetletji standard v vsakem sekretu in nikogar več ne učijo popuščat zavor če moraš močno zavirat.
Tako, ti pa si zamudil od ESP naprej. Od 2014 naprej obvezen, v vseh avtih visjega ranga pa nekje od 90etih naprej. Pa to je samo eden od sistemov, zadeve so sle ze davno naprej.
Mimogrede, ko je potrebno zna dati menjalnik sam v N oz se razklenit. Ne bos ti vec niti hitrejsi in niti pametnejsi od tega kar pripravijo tisti, ki leta in leta delajo na tem. Kaj resno mislis, da so spregledali tvojo modrost in se osredotocili na napacne ideje?
Electronic stability control @ Wikipedia
Additionally, the system may reduce engine power or operate the transmission to slow the vehicle down.
Ali zna VSAK menjalnik ? Ne zna... Lahkzdaj iščeš primere kjer imaš prav. Ampak v isti sapi 3/4 foruma kupuje stare gare za 5 mesečnih plač.
Ampak dobro, not my business.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
Ali zna VSAK menjalnik ? Ne zna... Lahkzdaj iščeš primere kjer imaš prav. Ampak v isti sapi 3/4 foruma kupuje stare gare za 5 mesečnih plač.
Ampak dobro, not my business.
Ahm, avti iz doticne teme pa ze zmorejo. Ali bos nekomu, ki kupuje novo ali skoraj novo E klaso razlagal, da bi bilo pametno, da da v N, ce bi bil avto star 20 let?
korenje3 ::
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
RedDrake ::
Raptor F16 je izjavil:
Tudi cene so nebeške, od 100 do 250T€, to je za tajkune, ne pa za malo bolj situirane smrtnike.
Tako je. Za navadne smrtnike je Škoda, za bolj situirane smrtnike je Audi, za presrane je Porsche, za tajkune pa vse tisto naprej.
Lol?
Soliden IT-jevec mora mesečno dobit tam med 3k in 4k neto.
Če ma še partner-ko/ja/vse Q+ izvedbe, potem prišpara med minimalno 3,5k do 4,5k EUR mesečno. Dobr, če so še froci, pol to pade še za kakih 500-1000 EUR.
Ampak to pomeni, da ko si enkrat urediš nepremičnino, potem si lahko tak avto kupiš vsake 4-5 let.
Pa to so neki navadni IT smrtniki.
Da ne omenjam ljudi, ki še kaj popoldne šušmarijo.
donvito ::
Raptor F16 je izjavil:
Tudi cene so nebeške, od 100 do 250T€, to je za tajkune, ne pa za malo bolj situirane smrtnike.
Tako je. Za navadne smrtnike je Škoda, za bolj situirane smrtnike je Audi, za presrane je Porsche, za tajkune pa vse tisto naprej.
Lol?
Soliden IT-jevec mora mesečno dobit tam med 3k in 4k neto.
Če ma še partner-ko/ja/vse Q+ izvedbe, potem prišpara med minimalno 3,5k do 4,5k EUR mesečno. Dobr, če so še froci, pol to pade še za kakih 500-1000 EUR.
Ampak to pomeni, da ko si enkrat urediš nepremičnino, potem si lahko tak avto kupiš vsake 4-5 let.
Pa to so neki navadni IT smrtniki.
Da ne omenjam ljudi, ki še kaj popoldne šušmarijo.
Maš prav, ja ...
Utk ::
Predlagam da se umakneš iz te teme, ker tukaj si edini trol. Serješ po vsaki moji temi o avtih.
Sem se umaknil, in vidimo, da je šla tema ful navzgor s kvaliteto. Not.
Zdaj smo že pri nemških švercarjih.
Kot tudi v prejšni, in skoraj vsaki drugi, imam tudi v tej prav...tako se avta ne kupi. Kupuje lahk, kupi pa ne.
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Tudi cene so nebeške, od 100 do 250TEUR, to je za tajkune, ne pa za malo bolj situirane smrtnike.
Tako je. Za navadne smrtnike je Škoda, za bolj situirane smrtnike je Audi, za presrane je Porsche, za tajkune pa vse tisto naprej.
Lol?
Soliden IT-jevec mora mesečno dobit tam med 3k in 4k neto.
Če ma še partner-ko/ja/vse Q+ izvedbe, potem prišpara med minimalno 3,5k do 4,5k EUR mesečno. Dobr, če so še froci, pol to pade še za kakih 500-1000 EUR.
Ampak to pomeni, da ko si enkrat urediš nepremičnino, potem si lahko tak avto kupiš vsake 4-5 let.
Pa to so neki navadni IT smrtniki.
Da ne omenjam ljudi, ki še kaj popoldne šušmarijo.
Da je IT tako ekskluzivno plačan skoraj ne verjamem. Verjetno govoriva o nekom s 15 let izkušenj v tistem ozkem procentu zaposlenih specialistov v firmi.
Sicer pa da, če imaš SP ampak tudi v drugih panogah kot samostojni podjetnik ali z DOO če si vsaj mal sposoben in realističen ti komot pade vsaj 3 jurje na mesec.
Je pa treba delat. Denarja ti hikjer ne bodo na lepe oke dali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
korenje3 ::
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Invictus ::
Trej programerski stroki se je zmešal. Eni hočejo recimo 900€ za 1 dan programiranja. like wtf. In potem raje jaz naredim v 1 dnevu za 100€.
Sam si si kriv. zakaj ne zaračunaš 700 ?
http://goo.gl/2YuS2x
bambam20 ::
TheBlueOne je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
ABS npr. je že vsaj dve desetletji standard v vsakem sekretu in nikogar več ne učijo popuščat zavor če moraš močno zavirat.
Tako, ti pa si zamudil od ESP naprej. Od 2014 naprej obvezen, v vseh avtih visjega ranga pa nekje od 90etih naprej. Pa to je samo eden od sistemov, zadeve so sle ze davno naprej.
V vseh pač ne. BMw ga ni imel do leta 1997.
Isotropic ::
pa avtomatikov se ne sme šaltat iz D v N tacajt, ko se avto premika (torque converterjev, DSG so ok).
https://www.torque.com.sg/advice/shifti...
edit: ali tudi ne: https://www.quora.com/Does-shifting-an-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
dice7 ::
kva se grejo tile nemci. Se zanimaš za avto, ga sname dol iz mobile.de in da nov oglas z višjo ceno... wtf
Nemcija je ze drugo celje
https://www.rtvslo.si/tv/info/koda/naku...
korenje3 ::
Ali je možno to prikriti in je treba fizično gledat šasijo?
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
korenje3 ::
Misliš da se da izvedet iz VIN kode, če je bil avto poškodovan?
Ali je možno to prikriti in je treba fizično gledat šasijo?
Mi lahko kdo počekira VIN: WBAJD11010G881325
Nimam mastercarda.
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
mancini ::
https://www.rtvslo.si/tv/info/koda/naku...
m0LN4r ::
Problem je, da ponavadi ljudje, ki iscejo najcenejso robo, se jim niti najmanj ne zdi stvar sumljiva, ne grejo nic preverjati in so preskrti, da bi imeli pravno zavarovanje, potem se pa neki sami jebejo in nic ne dosezejo.
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
To so avti za penzionere. Ker je kvaliteta izdelave daleč od tega, kar avto zmore. Potem pa rata zelooooo drago.
Ok, če je nov in dokler je v garanciji, še gre, potem pa ti ostane štrik.
janezvalva ::
https://insideevs.com/news/493708/dacia...
Raptor F16 ::
audi tudi ne, mogoče za doplačilo ali pri a8.
pa avtomatikov se ne sme šaltat iz D v N tacajt, ko se avto premika (torque converterjev, DSG so ok).
https://www.torque.com.sg/advice/shifti...
edit: ali tudi ne: https://www.quora.com/Does-shifting-an-...
To je bedarija. Pisec članka nima pojma kako avtomatik sploh deluje. N prestava je za planetni avtomatik s pretvornikom momenta enako kot vsaka druga le da je neobremenjen. Wandler v N še najmanj trpi. N prestava je nestabilna prestava, ki omogoča prosto vrtenje pogonskih koles. Sklopljena je tudi ko imaš avto v P le da je takrat odgon zavarovan z varnostnim zatičem. Z menjalnik in pretvornik je najmanj problematična tbh ker se vrti v prazno brez posebnih uporov.
Treba kaj preštudirat ne pa samo polpismene prispevke prebirat po blogih.
TheBlueOne ::
Kot tretje pa moderni avtomatski menjalniki tega sigurno ne predvidevajo, kar pomeni, da bo prej slabo kot dobro. Ce bi predvidevali bi v situaciji, ko avto ni stabilen to bilo prvo kar bi vprogramirali, ker je napram ostalim boljsim resitvam zelo zelo zelo preprosto za implementirat.
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Fora avtomatika je, da ne prestavljas brzin. Za 99% ljudi se prej kaj zalomi, ce v kocljivih trenutkih carajo. Jaz se vedno ne vidim nobenega razloga, da bi kadarkoli ko se avto giblje dal avtomatski menjalnik v N. Ce ne kaj drugega zgubis del kontrole, ker ne mores korigirati s plinom.
Kot tretje pa moderni avtomatski menjalniki tega sigurno ne predvidevajo, kar pomeni, da bo prej slabo kot dobro. Ce bi predvidevali bi v situaciji, ko avto ni stabilen to bilo prvo kar bi vprogramirali, ker je napram ostalim boljsim resitvam zelo zelo zelo preprosto za implementirat.
Prosim ne pametuj nazaj, če terminologije ne poznaš
Planetni menjalniki če greva na čist osnovo 1AI gonilo ki ima 3 prestave (odvisno kaj blokiraš in kaj pustiš vrteti). Ena stabilna in dve planetni prestavi. Stabilna prestava je običajno tista kjer blokiramo nosilec planetov. Blokiranje se krmili s sklopkami in zavorami. Če vse pustiš da se vse prosto vrti (niti enega ne blokiraš) sta pogon in odgon popolnoma nodvisna in se lahko vrtita po svoje.
TheBlueOne ::
Drugace pa bos moral biti bolj specificen, ker je dosti razlik v menjalnikih. Mi imamo 7g, ki ima se marsikaj drugega. Je pa plnetarni princip. Ampak so menda med zadnjimi takimi menjalniki zaradi downsizinga motorjev. Vem, da jih ima se Mazda. Ga pa seveda ne tiscis v N.
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Kaj bi rad s tem povedal? Da poznas osnove teh menajlnikov?
Drugace pa bos moral biti bolj specificen, ker je dosti razlik v menjalnikih. Mi imamo 7g, ki ima se marsikaj drugega. Je pa plnetarni princip. Ampak so menda med zadnjimi takimi menjalniki zaradi downsizinga motorjev. Vem, da jih ima se Mazda. Ga pa seveda ne tiscis v N.
Ne, ni nekaj dosti razlik. Razlika med dobrim menjalnikom za premium vozila in slabim menjalnikom za komercialn krš je razred točnosti obdelave zobnikov (geometrija in površinska obdelava). Ni pa samo krmiljenje nič kaj dosti bolj sofisticirano. Principi so pa isti če se pogovarjava o enakem tipu menjalnika.
Ravigneaux gonilo je bilo v planetnih avtomatikih neke vrste višek praktično uporabne inovativnosti dela pa se na tem da so stvari enostavne. ZF8 ima npr. samo 1AI gonila v kompletih enega za drugim.
Kar ti hočem povedat je dejstvo, da je metanje v N neškodljivo. Avtomatsko krmiljenje samega avtomatika v kombinaciji z drugimi sistemi pa je umetnost zase.
TheBlueOne ::
Drugace mi ni treba pridigati osnov okoli avtov, sem dosti kariere planiral proizvodnje za avtomobilsko industrijo.
In seveda ni razlika samo v materialih, je bolj razlika v tipu menjalnika. Poceni so pogosto samo robotizirani.
Kar se tice samih obdelav in kontrole kakovosti, pa smo se vedno imeli identicne standarde za vse klase. Razlike so kje drugje.
feryz ::
Zadnjič sem sprobal enako "zafiro", enako kot je moja. Vključno motor. Kot bi se vsedel v avtobus. Pohodiš gas, avto pa ne ve, kaj bi s to komando. Kar ždi in nekaj čaka.
Un čiča, ki se je v mojo vsedel, se je pa le par metrov peljal. Je izjavil, da je to peklenšček, ne avto. Žleht kot hudič.
Je pa res, da ima čiča 3 litre nižjo porabo. Ampak to ni avto, pri katerem imaš porabo na ekranu. Ker te ne zanima. Itak je zanemarljiva, za to, kar da od sebe.
TheBlueOne ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Pa ne oporekam, da je skodljivo, samo neumno je.
Drugace mi ni treba pridigati osnov okoli avtov, sem dosti kariere planiral proizvodnje za avtomobilsko industrijo.
In seveda ni razlika samo v materialih, je bolj razlika v tipu menjalnika. Poceni so pogosto samo robotizirani.
Kar se tice samih obdelav in kontrole kakovosti, pa smo se vedno imeli identicne standarde za vse klase. Razlike so kje drugje.
Kje si delal ? V Börg Warnerju, Zahnradfabrik Zuffenhausen, Magna PT ?
Mislim da ti malo po svoje zdaj obračaš. Kje si ti zdaj robotizirane našel. Trditev je bila da klasičnim AT-jem zaradi pretvornika prestavljanje v N škodi kar ni res. Pri ostalih se pač ločijo drsne sklopke in zgodba je zaključena . Z robotiziranim AMT so se pri PSA nekaj matrali pa tist cukomatik ni nikoli uspel.
V osnovi imaš danes najbolj razširjen DCT, Predležni ročni in AT s pretvornikom. CVT ji vseh vrst in oblik tukaj zaradi sploh omembe vredni niso.
In kot rečeno če se pogovarjava o istem tipu menjalnika je razlika v obdelavi. Menjalniki za premium vozila so fino brušeni, menjalniki za Golfe, Astre, Passate, Megane in ostala ljudska jaja pač majo nižje zahteve kar se potem pozna tudi po vibracijah in prestavljanju. Zato pa mercedes E šalta tako, da sploh ne veš kaj dela DSG pa kdaj tudi cukne.
feryz ::
TheBlueOne je izjavil:
Mercedezov menjalnik se menda uci od menjalnika 5G naprej. Ko avto nekaj casa vozi moja ni slabo narediti reset. Pri 7G reseta ne najdem...Ne rabiš reseta. Zgolj drugi ključ. Vsak ima svoj profil.
c3p0 ::
TheBlueOne ::
@c3p0, Niki Lauda sigurno ne da v N. Sigurno ni del te redke vrste soferjev.
Raptor F16 je izjavil:
In kot rečeno če se pogovarjava o istem tipu menjalnika je razlika v obdelavi. Menjalniki za premium vozila so fino brušeni, menjalniki za Golfe, Astre, Passate, Megane in ostala ljudska jaja pač majo nižje zahteve kar se potem pozna tudi po vibracijah in prestavljanju. Zato pa mercedes E šalta tako, da sploh ne veš kaj dela DSG pa kdaj tudi cukne.
Nop, ne cuknejo razlicno zaradi obdelave ampak ker menjalnik deluje popolnoma drugace.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako se vaš avto pelje v snegu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 31209 (18424) | simnov |
» | Bmw X1 ali VW Tiguan (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16572 (11866) | m0LN4r |
» | Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31627 (28644) | PrimozR |
» | BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 40356 (36954) | chucki |