» »

Kateri avto - bmw, mercedes

Kateri avto - bmw, mercedes

1 2 3
4
5

TheBlueOne ::

Ima kdo izkusnje s takimi servisi:

https://narociavto.si/nase-storitve/

dexterboy ::

OP, kupiš oba, čez pol leta prodaš tistega, ki ti ne odgovarja.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Jerry000 ::

stara mama je izjavil:

Jerry000 je izjavil:

Jaz bi Mercedeza...ker ko pride zima so BMW vozniki opleli, vsi furajo 20 na uro če ne jih pa postrani nese :D

Tako razmišljanje imata še samo moj stari ata in tast. Nihče od nju pa nikoli bil lastnik zadnjega pogona.

No ja...ko je bil letos sneg sem gledal na cesto. Zanimivo da sem videl večino BMW vozila pošrek in 30km/h. Doma imata starša BMW, ko je sneg se z mojim avtom veliko boljše vozimo kot BMW. Ampak tako razmišljanje imam samo jaz. Verjetno si lastnik BMW, se opravičujem če sem te užalil :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jerry000 ()

stara mama ::

Tvoje osebno opažanje je irelevantno, sam si pa statistična napaka za začetek.
Res je, široke gume fajn zgledajo na avtu, so pa tudi drage (sploh za zimske boli, ker jih voziš 3 mesece na leto).
Mogoče od tu izhaja večina tvojega opažanja, poleg odstotka popolnoma nesposobnih voznikov ki še v suhem niso za na cesto. Ženske imajo ponavadi malo slabši občutek za obnašanje avta.
Nakar sledijo taki ki mal bolj obvladajo avto in ga znajo čutit pod ritjo, na koncu pa še taki ki grejo v vgradnjo špere in primerne priprave na zimo. Takim ne prideš niti blizu z nobenim sprednjim pogonom, se pa taki ponavadi namerno vozijo pošrek :)

Kot da bi reku: Vsi črnci so kriminalci :)

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

korenje3 je izjavil:


Baje pri BMWju zjebe elektroniko, oz. sistem ne dela tako kot bi moral, če so gume različnih premerov. Je pa res da se 4 kolesni pogon izklopi pri neki določeni hitrosti.


Ne govori nekaj, za kar ne veš, za kaj se sploh gre. Oziroma, komentiraj samo tisto, na kar se spoznaš, za ostalo pa ne zamudi prilike, da si povsem tiho.

BMW ima štirikolsni pogon realiziran s pomočjo VTG:
BMW xDrive @ Wikipedia

Na sliki je to ta reč, na koncu menjalnika, ki je spodaj levo podprta z vzmetno gumico rdeče barve.

Ta štirikolesni pogon ni stalen, t.j. po potrebi se izklopi, ter se moč prenaša samo na prednji ali zadnji par koles.

Elektronika zaznava, kdaj bi se VTG moral vklopiti po zdrsavanju individualnih koles, oz. celotnega kolesnega para spredaj ali zadaj.

Tovarniško pridejo avti bodisi z gumami enakih dimenzij, nekateri imajo staggered gume, Sport M, M modeli, torej zadnje gume širše kot sprednje. Ne glede na to, pa je obseg gum enak.

V vsakem primeru je dovoljeno odstopanje obsegov gum max. 4%, toliko je toleranca elektronike, da dopušča, da se gume vrtijo različno hitro. Kar pomeni recimo, da če se iz nekega razloga prednji par gum obrabi hitreje in razlika gre nad 4%, je treba gume menjati, po možnosti vse štiri.

Da bi se natur par gum obrabil hitreje, to še jaz nisem srečal. Se pa zgodi, da brezvestni balkanski trgovci zmontirajo par izrabljenih gum na sicer lep avto, folk ne ve, da je nastala razlika v obsegu.

Druga stvar, kar X pogon naredi dražji, je izbor gum. Praviloma so gume za X pogon top gume, ki imajo aramidni ovoj, namesto navadnega najlona. To pa zato, ker pri visokih hitrostih (>200 km/h) obstaja TENDENCA da se guma začne spreminjati po obsegu, zaradi centrifugalne sile.

Tu in edino tu pride do problema.
Čim elektronika zazna da se gume vrtijo različno hitro, se VTG vklopi. Pogosto zmanjšaš hitrost, razlika pade pod 4% in se VTG izklopi.

Tako vklapljanje/izklapljanje uniči VTG, ki ga je treba dati na obnovo, da zamenjajo ležaje in neko plastiko.

Če avto normalno vzdržuješ, če veš, da so strošene gume na enem kolesnem paru resen problem in nenazadnje se vklapljanje VTG sliši. Potem greš na servis, kjer urediš ali gume ali VTG.

Preden pa VTG crkne, začne trepetati, še posebej se to opazi, če imaš ZF8 avtomatski menjalnik. Če ti to ni signal, da je z avtom nekaj narobe, potem pa pač ti mora bog pomagati, ker ti mehaniki ne morejo.

Mimogrede, Mercedez ima podoben sistem, Audi po novem tudi (nima več Haldex sklopke, vsaj ne ti običajni avti), niti nimajo več stalnega Thorsen diferenciala.

Tam se ti zgodi natanko enako.

Vse to je zaradi tega, ker avti s stalnim štirikolesnim pogonom trošijo cca 13% več goriva, kot pač taki, ki imajo nestalni pogon na vse štiri.


Torej napisal si tisto kar sem jaz povedal, samo da si hotel pokazati, da znaš citirat iz wikipedije. Torej vse kar sem povedal je res, ti pa začneš "Ne govori nekaj, za kar ne veš". Sicer ne vem na podlagi česa si ocenil da "ne vem". Verjetno to izhaja iz tvojih želj, bolj kot dejstev.

TheBlueOne je izjavil:

Ima kdo izkusnje s takimi servisi:

https://narociavto.si/nase-storitve/


Nategujejo. Verjetno se zdilajo za čim nižjo ceno, po potrebi avto še malo polepšajo. Na računu ti pa napišejo da je prevoz iz nemčije 1500€. (v resnici 400€).

Jerry000 je izjavil:

stara mama je izjavil:

Jerry000 je izjavil:

Jaz bi Mercedeza...ker ko pride zima so BMW vozniki opleli, vsi furajo 20 na uro če ne jih pa postrani nese :D

Tako razmišljanje imata še samo moj stari ata in tast. Nihče od nju pa nikoli bil lastnik zadnjega pogona.

No ja...ko je bil letos sneg sem gledal na cesto. Zanimivo da sem videl večino BMW vozila pošrek in 30km/h. Doma imata starša BMW, ko je sneg se z mojim avtom veliko boljše vozimo kot BMW. Ampak tako razmišljanje imam samo jaz. Verjetno si lastnik BMW, se opravičujem če sem te užalil :)


Imam tudi bmw x5 all wheel drive. Zadeva se res vozi kot tank pozimi... sam treba pazit, da se tudi avto dovolj hitro ustavi.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

c3p0 ::

> Nategujejo. Verjetno se zdilajo za čim nižjo ceno, po potrebi avto še malo polepšajo. Na računu ti pa napišejo da je prevoz iz nemčije 1500€. (v resnici 400€).

Verjetno odvisno tudi kje je avto lociran in pri kom si naročil prevoz. Zagotovo pa pri takih posrednikih precej preplačaš.

korenje3 ::

Jasno da preplačaš. Sej ne odpirajo firm, da nebi delal profita. Tukaj mora biti zaslužek + dobiček pri posredništvu.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

TheBlueOne ::

Pise, da lahko avto najdes sam. Potem te okoli avta ne morejo in je samo predracun, da vse postimajo.

kixs ::

korenje3 je izjavil:

c3p0 je izjavil:

Žmigavce boš sam zmontiral in dal homologirat? Dajo zraven kot kit komplet?


?
Ma nemški avto drugačne žmigavce?


Sej ves kaj velja za BMW-je (oz. njihove voznike)...

TheBlueOne ::

kixs je izjavil:



Sej ves kaj velja za BMW-je (oz. njihove voznike)...


Da so nadpovprecno uspesni in da radi vozijo avte, ki imajo dobre vozne karakteristike?

Buggy ::

Verjetno odvisno tudi kje je avto lociran in pri kom si naročil prevoz. Zagotovo pa pri takih posrednikih precej preplačaš.


Kakor vzames, vsekakor pa to ni zastojn. Eni so malo cenejsi kot drugi, je za preverit pri razlicnih posrednikih tudi kaj vse ti v ceni nudijo.

Jaz sem lani v koronskem casu, ko je bil prehod fizikalca v tujino omejen, pripeljal avto preko takega servisa.

Avto z mojimi zeljami (en drug) so mi po prvotnem povprasevanju sicer sami iskali. Potem sem se premislil s prvo izbiro in nasel sam tocno tega, ki sem ga potem tudi kupil.

Sledilo je povprasevanje pri trgovcu v DE, preverjanje avtomobila in zgodovine preko njihovih kanalov ter dodatnimi slikami. Nato pogodba na moje ime (16% davek + spogajal se je za dolocen skonto), kjer so bile transparantno navedene vse postavke od cene avta, prevoza, zavarovanj, DMV, homologacije in njihove provizije, ki jo vzamejo, da uredijo ves aranzma ter skladiscenje dokler ni na FURS-u urejen davek in papirologija do faze, da ti samo nataknes tablice in se odpeljes.

ce nimas volje/casa/znanja/zivcev, da to urejas sam pac placas posredovanje, ki je pri avtu cca 30k€ zame sprejemljivo (900€ - tukaj je vsteta vsa papirologija in zastopanje pri trgovcu kot pri nas, zavarovanja avto dokler se ni kaska, skladiscenje ter pregled in ciscenje avta).

Ker sem imel z njimi pogodbo za posredovanje, urejajo kasneje s trgovcom tudi vse potencialne nepravilnosti, ki se pokazejo ob prevzemu. Meni so recimo povrnili stroske za novo platisce, ki je bil drugacen ET kot bi moral biti.

ce bi se enkrat kupil avto preko takega servisa? Bi, ker je moj cas in fokus na drugih stvareh in vec vreden, kot tistih par 100€, ki bi jih prisparal, ce bi to delal sam. Po pravici povedano pa tudi zivcev nimam za vse potencialne probleme, ki lahko v takem procesu nastanejo.

Po dobrih treh tednih od tega, ko sem ga nasel na mobile.de, sem se vsedel v avto in odpeljal z registriranim avtom domov.
Glede na to, da takega avta pri nas tudi slucajno ni bilo (motor BiTdi, pogon 4x4, vsa oprema), sem pod crto z avtom na cesto prisel nekako tako, kot ce bi pri nas vzel oguljenega pri opremi, starejsega in s prevozenimi vec kilometri.

Zame dost ok deal. Edino DMV me je zjebal, ker bi zdej po novem 2021 placal jurja manj :)

TheBlueOne ::

Samo 900EUR vse skupaj? Kateri servis? Jaz sem sigurno porabil tri dni dopusta, ko sem sam organiziral vse iz Nemcije.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

TheBlueOne je izjavil:

kixs je izjavil:



Sej ves kaj velja za BMW-je (oz. njihove voznike)...


Da so nadpovprecno uspesni in da radi vozijo avte, ki imajo dobre vozne karakteristike?


Tocno to... in to, da mislijo, da se pri BMWju zmigavci sami vklapljajo :lol:

Buggy ::

TheBlueOne je izjavil:

Samo 900EUR vse skupaj? Kateri servis? Jaz sem sigurno porabil tri dni dopusta, ko sem sam organiziral vse iz Nemcije.


poleg cena avta je bil to zgolj strosek njihovega posredovanja, potem pa seveda se prevoz s severa DE 350€, ter DMV 1350€

feryz ::

kixs je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

kixs je izjavil:



Sej ves kaj velja za BMW-je (oz. njihove voznike)...


Da so nadpovprecno uspesni in da radi vozijo avte, ki imajo dobre vozne karakteristike?


Tocno to... in to, da mislijo, da se pri BMWju zmigavci sami vklapljajo :lol:
Žmigovci ne, luči pa. In da je absurd še večji, jih niti ugasniti ne moreš. Če pada dež, bodo kratke svetile, ne glede na to, na kateri poziciji imaš stikalo (off, pozicija, auto, stalne). Takisto velja za tunele, nočno vožnjo...
Če se pelješ in so pogoji za to, bodo gorele luči. Pika, konec, zaključeno.
Za normalne ljudi je sicer fajn, kriminalci pa tega ne marajo. In je treba šariti po računalniku.

Aston_11 ::

TheBlueOne je izjavil:

Da so nadpovprecno uspesni in da radi vozijo avte, ki imajo dobre vozne karakteristike?
Jaz v glavnem vidim noter "uspešne" čefurje v trenirkah. Vsaj v Postojni.

solatko ::

Aston_11 - Samo zato, ker vedo kateri avti so najboljši, Turke vidiš v glavnem v MB, pa jih zato ne vozi nič manj klenih dojčlanderjev.
Delo krepa človeka

feryz ::

Saj, če so trenirkarji v bmw-jih, so nadpovprečno uspešni. Torej ni nič narobe s to tezo.

solatko ::

Nekateri si pač ne morejo privoščit dobrih avtomobilov, zato zganjajo fovšijo v vseh debatah.
Delo krepa človeka

feryz ::

Popolnoma pravilno. Tudi to je del tekmovanja za prevlado. Včasih so se z gorjačami mlatili, danes se kurčimo, kdo ima večjega, kdo je naglasnejši in podobno. Kar pač kdo ima.
Jaz imam sicer dolg avto, ampak jezik definitivno še daljši. Trenirko pa samo eno, staro in pocepano.

Ej, korenček, kdaj pa dobiš ta voz?

korenje3 ::

kixs je izjavil:

korenje3 je izjavil:

c3p0 je izjavil:

Žmigavce boš sam zmontiral in dal homologirat? Dajo zraven kot kit komplet?


?
Ma nemški avto drugačne žmigavce?


Sej ves kaj velja za BMW-je (oz. njihove voznike)...


Da šparajo z žarnicami?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

korenje3 ::

komi čakam :)
Baje ima ful dobr menjalnik.


i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

jan_g ::

A je kakšen poseben razlog, da imajo avti s "slovenskim poreklom" toliko višjo ceno? Se mi zdi oz. kar sem na hitro gledal, da ko primerjam avto.net in mobile.de, se dobi v Nemčiji enak model avta z manj kilometri in dosti več opreme za nižjo ceno kot pri nas. Ok, najbolj enostaven odgovor je, da s(m)o pripravljeni plačati več za slovensko poreklo.

Raptor F16 ::

jan_g je izjavil:

A je kakšen poseben razlog, da imajo avti s "slovenskim poreklom" toliko višjo ceno? Se mi zdi oz. kar sem na hitro gledal, da ko primerjam avto.net in mobile.de, se dobi v Nemčiji enak model avta z manj kilometri in dosti več opreme za nižjo ceno kot pri nas. Ok, najbolj enostaven odgovor je, da s(m)o pripravljeni plačati več za slovensko poreklo.


Pregovorno manj rizika kot pri uvoženih ker se da marsikaj lažje preverit za nazaj.

V bistvu so dražji samo zaradi povpraševanja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

feryz ::

korenje3 je izjavil:

komi čakam :)
Baje ima ful dobr menjalnik.
Kakšen pa je to, ful dobr? Z okusom po jagodah?
Menjalnik kot menjalnik. Kar je dobrega je to, da so komande elektronske. Ko ustaviš, pritisneš stop in si fraj. Nobenih pretikanj, nobenih zavor, nič.
Je pa jeba, ko se razvadiš. Ti zna kakšen navaden avto uiti, ker pozabiš, da je treba kaj narediti, ko greš ven.

Raptor F16 ::

feryz je izjavil:

korenje3 je izjavil:

komi čakam :)
Baje ima ful dobr menjalnik.
Kakšen pa je to, ful dobr? Z okusom po jagodah?
Menjalnik kot menjalnik. Kar je dobrega je to, da so komande elektronske. Ko ustaviš, pritisneš stop in si fraj. Nobenih pretikanj, nobenih zavor, nič.
Je pa jeba, ko se razvadiš. Ti zna kakšen navaden avto uiti, ker pozabiš, da je treba kaj narediti, ko greš ven.


ZF8 je pač preverjena reč, ki se vgrajuje v žnj novih avtomobilov po svetu.

Sicer pa ne vem kaj se zdaj ven mečete.

korenje3 je izjavil:

komi čakam :)
Baje ima ful dobr menjalnik.




Zelo nice. Nisem vajen bež barve ampak izgleda lepo opremljen. Čisto drugo kot plastik fantastik base-model slovenska žalost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Zeh. Avto je toliko opremljen, kolikor doplačaš. Po čem ti vidiš, "dobro opremljenost"?
Najdražje opreme za doplačilo, niti videti ne moreš. Muzke za 10 jurjev in podobno.

Je pa res, da je "slovenskim" trenirkarjem bolj pomembna zunanja oprema, kot notranja. Se pravi, šiny kola zbleščečimi feltnami. Pa toliko da se premika. Od ene bjonde, do druge.

Btw, policaja sta na zapisnik pri mojem avtu zapisala, da sta prevzela zelo umazan avto, tako zunaj, kot znotraj. S čimer sem se mrtvo hladno strinjal. Avto je za nucat, ne za pucat.

solatko ::

jan_g - Baje pri slovenskem avtu dobiš več podatkov o servisiranjih in zgodovini, kot v Nemčiji. Tam so mehaniki veliko dražji in so avti slabše vzdrževani (baje).;(
Pa po slabših cestah se vozijo.:O
Nemci s temi avti bolj divjajo, saj na mnogih odsekih AB nimajo omejitev.:)

feryz - Ti si pa velik poznavalec slovenskega avtomobilskega trga, največ trenerkarjev ima golfa ali 20 let stare dražje limuzine iz 5 ali 6-te roke, za par 100€.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

hojnikb ::

feryz je izjavil:

Zeh. Avto je toliko opremljen, kolikor doplačaš. Po čem ti vidiš, "dobro opremljenost"?
Najdražje opreme za doplačilo, niti videti ne moreš. Muzke za 10 jurjev in podobno.

Je pa res, da je "slovenskim" trenirkarjem bolj pomembna zunanja oprema, kot notranja. Se pravi, šiny kola zbleščečimi feltnami. Pa toliko da se premika. Od ene bjonde, do druge.

Btw, policaja sta na zapisnik pri mojem avtu zapisala, da sta prevzela zelo umazan avto, tako zunaj, kot znotraj. S čimer sem se mrtvo hladno strinjal. Avto je za nucat, ne za pucat.

Itk, glavno da je 518d brez opreme, pol pa gre na aliexpress po MSport rizev narastek za vsako unco zunanjosti, gor jasno najbolj kitajske felge 21 col in gume z odpada, k jim se ne gledajo ven zice.
#brezpodpisa

MH0 ::

;-) je izjavil:

... ker so ti avti narejeni za vsaj milijon kilometrov.

Niti približno in če ne verjameš pokliči kak razvojni oddelek - morda ti povedo. :-)

Invictus ::

feryz je izjavil:

Saj, če so trenirkarji v bmw-jih, so nadpovprečno uspešni. Torej ni nič narobe s to tezo.

Večina trenerkarjev je v starih avtih, katerih vrednost ne dosega marsikaterega kolesa Slovenca :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Buggy ::

hojnikb je izjavil:

feryz je izjavil:

Zeh. Avto je toliko opremljen, kolikor doplačaš. Po čem ti vidiš, "dobro opremljenost"?
Najdražje opreme za doplačilo, niti videti ne moreš. Muzke za 10 jurjev in podobno.

Je pa res, da je "slovenskim" trenirkarjem bolj pomembna zunanja oprema, kot notranja. Se pravi, šiny kola zbleščečimi feltnami. Pa toliko da se premika. Od ene bjonde, do druge.

Btw, policaja sta na zapisnik pri mojem avtu zapisala, da sta prevzela zelo umazan avto, tako zunaj, kot znotraj. S čimer sem se mrtvo hladno strinjal. Avto je za nucat, ne za pucat.

Itk, glavno da je 518d brez opreme, pol pa gre na aliexpress po MSport rizev narastek za vsako unco zunanjosti, gor jasno najbolj kitajske felge 21 col in gume z odpada, k jim se ne gledajo ven zice.


Tale trend se mi zdi da vcasih ni bil tako prisoten. Danes se pogosto zgodi, ko se pogovarjam s kom ki kupuje avto, da zna povedati le da zgleda sporten je metalne barve ima LED luci in 18 colske gume. Ko ga povprasas po motorju rece dizel al pa bencin to je pa bolj kot ne vse.
Sicer pa so trgovci ze zaznali ta trend in zaradi takih imamo zdej povsod fake izpuhe, fake hladilne reze in fake difuzorje :(

Avto vozis ti, kar pomeni da sta ti pomembna oprema in motor v avtu, zunaj pa zgolj dobre gume in bremze ter seveda vodljivost. Kaj bo sosed rekel na znacko in izgled pa pac enim bolj odtehta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

feryz ::

Zato pa mene gledate čudno. Ko si star, obrneš ploščo. Na zunaj uglajen, miren, udoben avto, znotraj pa vse kar se da. Plus hudiča pod pokrovom.

Razlika med mojim in recimo, 560 konjsko Panamero? Vlečeta zelo podobno, težko je čutiti tisto desetinko ali dve razlike, plus pri različnih obratih, je dizel lahko tudi v prednosti, se pa panamera dere kot krava in jo je zoprno poslušati. Da mi tisto grmenje nabija po ušesih 8 ur? Se mi zmeša.

Invictus ::

Kot da je pri avtu najpomembnejši pospešek. Ko si pod 6 sekund do 100, je čisto vseeno, ker večina voznikov tega ne zna izkoristiti, beri prav speljati...

Sam si bom umislil BMW serije 7, ko bom malo starejši. Naslednji bo pa najbrž kak rabljen Tuareg, starejši model, ker mi je bolj všeč. Seveda 3,6... :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Umisli si jo sedaj. Nihče ti namreč ne garantira, da boš star. Star pepel že, vse ostalo je pod vprašajem.

Plus sedmicam in ostalim stvarem so štete ure. Še bolj pa pospeševanjem in vožnjo z veliko hitrostjo. 24 urni nadzor in zapor prihajata na prvi peron.

Jaz lovim zadnje sončne žarke. Danes še vedno z lahkoto poženeš kolica do 250 km/h (ali kolikorkoli že gredo) v večini držav. Kmalu temu ne bo več tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Buggy ::

feryz je izjavil:

Umisli si jo sedaj. Nihče ti namreč ne garantira, da boš star. Star pepel že, vse ostalo je pod vprašajem.

Plus sedmicam in ostalim stvarem so štete ure. Še bolj pa pospeševanjem in vožnjo z veliko hitrostjo. 24 urni nadzor in zapor prihajata na prvi peron.

Jaz lovim zadnje sončne žarke. Danes še vedno z lahkoto poženeš kolica do 250 km/h (ali kolikorkoli že gredo) v večini držav. Kmalu temu ne bo več tako.


tole absolutno podpisem!

gruntfürmich ::

korenje3 je izjavil:

Ok avto kupljen. Na koncu kupil 530i.


luškan avto.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

c3p0 ::

Saj obstajajo dirkališča, ampak večina wannabe dirkačev tam odpove, ker je kvečjemu ena ravnina. Ovinki pa niso tak fun, pa še gume hitro grejo.

feryz ::

V avtu preživiš na stotine ur letno. Mislim celo, da nekje piše, koliko sem jih.
To, da si dve uri daš duška, ostalo pa preživiš v zehanju in dolgočasenju, je res kvalitetno življenje.

Avto mora limati na zic non stop, vsako minuto. Vsaj ti, katere kupiš za ta namen. Potem imaš nekaj od življenja.
Se je zadnjič razpričal policaj, ko so me ustavili, da ga tudi on rad nažge po štajerki. Ponavadi ponoči, ko je fraj. Ga stisne tudi do 180. Ufff, ufff.

Buggy ::

c3p0 je izjavil:

Saj obstajajo dirkališča, ampak večina wannabe dirkačev tam odpove, ker je kvečjemu ena ravnina. Ovinki pa niso tak fun, pa še gume hitro grejo.


say what?
Kot prvo iz znanih razlogov dirkalica pri nas nimamo (karting steze ne stejem), kot drugo so pa ravno dirkalisca tista, ki imajo zamisljene ustrezno tehnicno zahtevne ovinke in sikane, da poleg moci motorja pride do izraza tudi pravilna nastavitev podvozja in seveda znanje dirkaca.

...razen ce mislis NASCAR oval, pol ti dam pa deloma prav .

Bi si pa sam tudi zelel kaj blizje kot je Grobnik, pa ceprav tudi ta ni dalec. Vseeno pa imamo dosti praznih ovinkastih regionalk, kjer je omejitev 90kmh pa moras biti res zmesan, da tisto zvozis tudi znotraj omejitev, je pa fun res pa je tudi da grejo gume...par na sezono...preverjeno ;)

m0LN4r ::

feryz je izjavil:

Zeh. Avto je toliko opremljen, kolikor doplačaš. Po čem ti vidiš, "dobro opremljenost"?
Najdražje opreme za doplačilo, niti videti ne moreš. Muzke za 10 jurjev in podobno.

Je pa res, da je "slovenskim" trenirkarjem bolj pomembna zunanja oprema, kot notranja. Se pravi, šiny kola zbleščečimi feltnami. Pa toliko da se premika. Od ene bjonde, do druge.

Btw, policaja sta na zapisnik pri mojem avtu zapisala, da sta prevzela zelo umazan avto, tako zunaj, kot znotraj. S čimer sem se mrtvo hladno strinjal. Avto je za nucat, ne za pucat.
No ja, notri res ne rabis nic drugega, kot salthebel in volan, vse ostalo potrgas ven, kletko notr pa je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Buggy ::

Dejte ze enkrat razumet, da v avto nekak ne zelis sproscat vec adrenalina, zelis pa uzivat v tem kar ti avto ponuja.
Adrenalin lahko pupas tudi v twingo cupu, ce zelis kletko in ovinke na meji. Jaz deca popolnoma razumem, mogoce zato ker sem 40+ in sem cez te faze ze sel, sem pa kot star prdec videl kje so mi stvari vsec. IN to je tocno to kar je @feryz povedal.

Zelim se peljat tiste dve uri na dan kot gospod. Ce mi zapase udobja bom v njem uzival z dobrim zvoznim sistemom, odprto panoramsko streho v ogrevanih/hlajenih zicih in DCC na confort. Ko mi bo pa zapasal, zaprem streho, ESC na OFF, menjalnik v manual pa kurit gume po ovinkih znotraj cestnih regulacij. Opcije so tisto kar steje :)
In najbolj je to delat v nekem incognito avtu, ki zgleda na zunaj kot en pussy!

Imam proti Turjaku en dost velik klanec, kjer vsi malo "sprehodimo" motor...tko bom rekel...s svojim kombajnem marsikaremu MB/BMW pokwarim dan ;)

m0LN4r ::

Pravijo, da porsche ponuja oboje, ze osem generacij zapore, vec komforta in uzitka, hkrati.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Buggy ::

Moj naslednji bo vsekakor hybrid Volvo, ce bom cez 5 let se docakal in bojo zvezde ustrezno poravnane. Turbina, kompresor in EM v navezi z ispustom enega klota?

Jeben navaden druzinski karavan z 400KM...ja tezko je it na dol, ko enkrat okusis lagodnost mocnega motorja in udobja v avtu.
Ze leto nisem vec vsak dan na cesti, ma po pravici pogresam voziti med kupom idiotov :D

recimo https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

c3p0 ::

Buggy je izjavil:

c3p0 je izjavil:

Saj obstajajo dirkališča, ampak večina wannabe dirkačev tam odpove, ker je kvečjemu ena ravnina. Ovinki pa niso tak fun, pa še gume hitro grejo.


say what?
Kot prvo iz znanih razlogov dirkalica pri nas nimamo (karting steze ne stejem), kot drugo so pa ravno dirkalisca tista, ki imajo zamisljene ustrezno tehnicno zahtevne ovinke in sikane, da poleg moci motorja pride do izraza tudi pravilna nastavitev podvozja in seveda znanje dirkaca.


Razlagal sem iz stališča naših cestnih "dirkačev", ki znajo le po gasu dat na dolgi ravnini, potem pa se znanje hitre vožnje že počasi konča. Dirkališč nimamo, včasih so znanci hodili na Grobnik, ne vem kako je zdaj.

;-) ::

MH0 je izjavil:

;-) je izjavil:

... ker so ti avti narejeni za vsaj milijon kilometrov.

Niti približno in če ne verjameš pokliči kak razvojni oddelek - morda ti povedo. :-)


Ne rabim klicat nikamor doma imamo dve stari gari od bmwja, lahko pogledam na stevec na enem 440.000 na drugem 449.000. Prve šobe, turbine, neodprti motorji. Na petici še egr, dpf vedno normalno deluje. Glede na stanje se bo par 100.000 tako :)

uvodV?? ::

;-) je izjavil:

MH0 je izjavil:

;-) je izjavil:

... ker so ti avti narejeni za vsaj milijon kilometrov.

Niti približno in če ne verjameš pokliči kak razvojni oddelek - morda ti povedo. :-)


Ne rabim klicat nikamor doma imamo dve stari gari od bmwja, lahko pogledam na stevec na enem 440.000 na drugem 449.000. Prve šobe, turbine, neodprti motorji. Na petici še egr, dpf vedno normalno deluje. Glede na stanje se bo par 100.000 tako :)


Ja, vsaj miljon :))

feryz ::

E, vidiš ti jih imaš milijon, na mojem so pa pri 100 jurjih generalno delali.
Je pa res, da je BMW, glede na podatke iz avta in servise bremz, trdil, da se avto uporablja na dirkališčih. V resnici niti enega še ni videl.

m0LN4r ::

Nauc se bremzat, al pa naredi upgrade zavornega sistema.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

korenje3 ::

Nisem sploh vedu da bo tale imel heads-up display :)
Sem samo na hitro podpisal, ker nujno rabim avto.

i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako se vaš avto pelje v snegu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24528332 (15547) simnov
»

Bmw X1 ali VW Tiguan (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7615513 (10807) m0LN4r
»

Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16030027 (27044) PrimozR
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9139064 (35662) chucki

Več podobnih tem