» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
11 / 17
»»

Steak ::

DamijanD je izjavil:

Saj jaz nisem nikjer trdil, da rabimo 1000km dosega (čeprav s trenutnim redno dosegam čez 1100km). Od teh modelov, ki si jih naštel mi nekako še najbližje realnosti zgleda Nio. Merc bo nedosegljiv za slehernika, Volva pa še ne bo v 2022.


Kot pravim, modeli z 1000 km dosega prihajajo, nekateri že naslednje leto. Praviš da ne rabimo 1000 km dosega (se strinjam). Ampak zakaj potem sprašuješ kdaj pridejo taki modeli, kot neke vrste "mental porn"?

pa verjetno še nisi videl kakšnega posnetka, ko so tesle v vrsti za SCje.


Sem videl, zgodi se izjemno redko in lahko rečemo zanemarljivo redko pa še to samo na neki specifični zelo obremenjeni lokaciji. Robni primer pač.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

DamijanD ::

Ti si omenil, da prihajajo 1000km modeli v 2022, mene je samo zanimalo kateri so to, ker nisem vedel (za Merca sem pozabil, za kitajca pa nisem vedel).

Steak ::

Aha okej. Jaz sem omenil zato da dokažem naysayerjem da bodo električni avtomobili zadostili tudi njihovim sicer neracionalnim željam. Sicer pa menim da bo 5 minutno polnjenje precej večji preboj kot pa 1000 kilometrski doseg. Pomembnost tako enega kot drugega pa je v praksi glede na način uporabe zelo majhna.

Steak ::

Seveda pa ne smemo pozabiti tudi na Aptero in Tesla Roadster 2.0. Oba sta planirana za 2022. Celo Cybertruck bo imel NEDC range po vsej verjetnosti preko 1000 km. In to so šele začetki, kaj vse šele pride. :)

bambam20 ::

Steak je izjavil:

Seveda pa ne smemo pozabiti tudi na Aptero in Tesla Roadster 2.0. Oba sta planirana za 2022. Celo Cybertruck bo imel NEDC range po vsej verjetnosti preko 1000 km. In to so šele začetki, kaj vse šele pride. :)

Ja. Cena bo pa 20.000€.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: mikhaair ()

kikach ::

Jaz sem narocil EV. Moj edini pomislek je bil doseg, ce bi avto imel 700km dosega bi bilo fantasticno, zdaj s slabih 500km pa je glih na meji. Ce vozim cec kot 250km pa se tako vedno ostavim za par minut.

Steak ::

kikach je izjavil:

Jaz sem narocil EV. Moj edini pomislek je bil doseg, ce bi avto imel 700km dosega bi bilo fantasticno, zdaj s slabih 500km pa je glih na meji. Ce vozim cec kot 250km pa se tako vedno ostavim za par minut.


Ko se boš z EVjem vozil nekaj časa boš videl da problemov z dosegom v praksi ni, vsi lastniki EVjev pravijo tako, tako da brez skrbi. :)

bambam20 je izjavil:

Steak je izjavil:

Seveda pa ne smemo pozabiti tudi na Aptero in Tesla Roadster 2.0. Oba sta planirana za 2022. Celo Cybertruck bo imel NEDC range po vsej verjetnosti preko 1000 km. In to so šele začetki, kaj vse šele pride. :)

Ja. Cena bo pa 20.000EUR.


Tako je, cena najcenejše Aptere je okoli 20.000 EUR. Seveda je taka z več dosega dražja, vendar zakaj bi plačeval za nekaj kar v resnici ne rabiš. Tudi cena za Cybertruck je 34.000 EUR, kar je povprečna cena avtomobila v Ameriki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

m0LN4r ::

Ko se boš z EVjem vozil nekaj časa boš videl da problemov z dosegom v praksi ni, vsi lastniki EVjev pravijo tako, tako da brez skrbi. :)
To sem jaz ze pri ICE ugovotil. Tankstelle prakticno povsod in 35Litrov na minuto == 700km.
Kaj bi clovek se rad.

Tako je, cena najcenejše Aptere je okoli 20.000 EUR
26.000, ampak za to ceno dobis tudi vec kot samo trikolesno dvosedezno predimenzionirano skoljko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Steak ::

To sem jaz ze pri ICE ugovotil. Tankstelle prakticno povsod in 35Litrov na minuto == 700km.
Kaj bi clovek se rad.


8x cenejši energent morda? Tankstelle so že povsod, ampak z 8x dražjim gorivom.

26.000, ampak za to ceno dobis tudi vec kot samo trikolesno dvosedezno predimenzionirano skoljko.


Ne 26.000, ampak manj kot 22 tisoč EUR.
"resulting in a vehicle starting at just $25,900."
https://electrek.co/2021/02/19/aptera-s...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

m0LN4r ::

8x cenejši energent morda? Tankstelle so že povsod, ampak z 8x dražjim gorivom.
Pa kdo se spara pri zemljicah.

Ne 26.000, ampak manj kot 22 tisoč EUR.
"resulting in a vehicle starting at just $25,900."
https://electrek.co/2021/02/19/aptera-s...
Ja in ? A ce Mustang na oni strani luze stane 52k usd, potem bo prinas po importu in davkih "samo" 44k eur? Super, mi nabavis enga?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hbgqzR ::

Bi bili tako dobri in naredili kakšno takšno (ali boljšo/obsežnejšo!!) excel primerjavo?
Načeloma lahko izdelam jaz, če prispevate zanesljive inpute. Tudi izračun zadnje točke lahko napravim jaz.
Nisem iz ICE/EV facha, verjetno sem kakšne stvari pozabil.

Recimo: ICE vs EV, 2021 s projekcijami za 2022 in 2023?
Vse stroške z DDV.

Postavitev/uporabo sončne elektrarne (moči priključka) dajmo zaenkrat preskočiti.

1. Nabavna vrednost
2. Dodatni začetni stroški
3. Subvencije in popusti
4. Letne uradne dajatve
5. Kapaciteta vsebnika energenta/km
6. Poraba energenta/100km
7. Cena enote energenta
8. Letno prevoženi km
9. Letna vrednost energenta
10. Letni stroški vzdrževanja
11. Čas izenačitve stroškov!

PS: OL/LI ne delajo lepo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hbgqzR ()

Steak ::

Pa kdo se spara pri zemljicah.


Žemljicah? Povprečen Slovenec z EVjem na gorivu prišapra eno celo plačo na leto več. Glede na to da ljudem po plačilu najemnine in stroškov ostane par 100 € od plače, bi cela plača na leto predstavljala podvojitev njihovih letnih prihrankov.

Steak ::

1. Nabavna vrednost
2. Dodatni začetni stroški
3. Subvencije in popusti
4. Letne uradne dajatve
5. Kapaciteta vsebnika energenta/km
6. Poraba energenta/100km
7. Cena enote energenta
8. Letno prevoženi km
9. Letna vrednost energenta
10. Letni stroški vzdrževanja
11. Čas izenačitve stroškov!


Smo že zgoraj primerjali Perguet 5008 vs ID.4. Razlika se ti povrne v prej kot treh letih.

1 a).Perguet 5008: 29.100 EUR (najcenejši)
b) ID4: 33.975 EUR
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
2. / (domača polnilnica vredna 300 EUR je priložena)
3. 4500 EUR (že vpračunano), dostikrat brezplačno parkiranje za ID4 (prihranek vsaj 50 EUR na mesec, raje več), oprostitev letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu + verjetno še kaj kar se pozabil
6. Perguet 6,39 litrov dizla/100 km, ID4: 20,23 kWh/100 km
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
7. 1.276EUR za liter dizla trenutno, vendar pošteno bi bilo upoštevati da se dizel draži bolj kot elektrika, 0,06 EUR na KWh za nočno filanje, vsi stroški vključeni (https://www.e3.si/dom/elektrika/e3-napr...
8. Naredi dva izračuna, enega za 15.000 km na leto kolikor je povprečna kilometrina, drugega za 80.000 km za nekoga ki se iz Maribora vozi v službo v Ljubljano.
9. Boš poračunal.
10. 200 EUR letno za Perguet 5008, 50 EUR letno za ID.4
Akcija!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Stikalo ::

Steak je izjavil:

Pa kdo se spara pri zemljicah.


Žemljicah? Povprečen Slovenec z EVjem na gorivu prišapra eno celo plačo na leto več. Glede na to da ljudem po plačilu najemnine in stroškov ostane par 100 € od plače, bi cela plača na leto predstavljala podvojitev njihovih letnih prihrankov.


to je sicer res, z električnim avtom prihraniš trenutno brez problemca cca 1k€/letno, ampak je avto bistveno dražji za isti razred. To lepih 10k€. Za elektriko bo potrebno še malo počakati, kakšne par let. Potem bodo EV cenejši ali pa ICE dražji. Elektrika bo OK, samo trenutno še ni pa tudi dejansko imamo prva EV vozila ki so bolj dostopna.

m0LN4r ::

hbgqzR je izjavil:

Bi bili tako dobri in naredili kakšno takšno (ali boljšo/obsežnejšo!!) excel primerjavo?
Načeloma lahko izdelam jaz, če prispevate zanesljive inpute. Tudi izračun zadnje točke lahko napravim jaz.
Nisem iz ICE/EV facha, verjetno sem kakšne stvari pozabil.

Recimo: ICE vs EV, 2021 s projekcijami za 2022 in 2023?
Vse stroške z DDV.

Postavitev/uporabo sončne elektrarne (moči priključka) dajmo zaenkrat preskočiti.

1. Nabavna vrednost
2. Dodatni začetni stroški
3. Subvencije in popusti
4. Letne uradne dajatve
5. Kapaciteta vsebnika energenta/km
6. Poraba energenta/100km
7. Cena enote energenta
8. Letno prevoženi km
9. Letna vrednost energenta
10. Letni stroški vzdrževanja
11. Čas izenačitve stroškov!

PS: OL/LI ne delajo lepo
Jaz ti dam podatke za en manjsi zenski avto za na siht, kak manjsi izlet in 4 osebe.

Moja zena se zdaj eno leto vozi s Polotom 20km dalec v eno smer v sluzbo. 1.6 TDI, povprecna poraba po spritmonitorju je 4,9L/100km.
Letno prevozi 9000km sluzbeno in max. 5000km za potepanja, torej maks okol 14.000km letno.
Uradni servis je na vsakih 26kkm (tako kaze BC), stane pa 175Eur. Avto pa je stal z Higline opremo in nekaj dodatne opreme npr. vlecno kljuko, usnje, ACC, 18k evrov.
Za razliko od aptere ima prostor za 4 vecje osebe, stiri kotace, kluko in meri 4,05 metrov v dolzino, kokr vem je to skora pol metra manj kot dvosedezna stisnjena aptera.

Glede na to da ljudem po plačilu najemnine in stroškov ostane par 100 € od plače, bi cela plača na leto predstavljala podvojitev njihovih letnih prihrankov.
S cim pa naj kupi nov avto? A pri apteri imas vlecno kluko in placa za 3-4 osebe in popust staro za novo? Kaksna je kaj opcinalna oprema?
4,4 metre za dve osebi in 20k lol.
A prides s to dvokolesno karjolo v city garazno hiso v MB brez tega, da se zataknes?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Steak ::

Stikalo je izjavil:

Steak je izjavil:

Pa kdo se spara pri zemljicah.


Žemljicah? Povprečen Slovenec z EVjem na gorivu prišapra eno celo plačo na leto več. Glede na to da ljudem po plačilu najemnine in stroškov ostane par 100 € od plače, bi cela plača na leto predstavljala podvojitev njihovih letnih prihrankov.


to je sicer res, z električnim avtom prihraniš trenutno brez problemca cca 1k€/letno, ampak je avto bistveno dražji za isti razred. To lepih 10k€. Za elektriko bo potrebno še malo počakati, kakšne par let. Potem bodo EV cenejši ali pa ICE dražji. Elektrika bo OK, samo trenutno še ni pa tudi dejansko imamo prva EV vozila ki so bolj dostopna.


Kot vidiš je razlike manj kot 5k€ med ID.4 in Perguet 5008. Med Volkswagen Passat in MG5 električnim karavanom je razlike 0. Med električnim in bencinskim Twingom je razlike 4k. Vse to se ti povrne pri povprečni kilometrini v treh letih, če se voziš več pa še veliko prej. Avto ima življenske dobe preko 20 let (lahko ga imaš ti toliko časa ali pa ga prodaš, nima veze, tako pri bencinu/dizlu kot pri elektriki imaš z prodajo približno enak zgubiček, kar pomeni da je pomembna samo cena goriva in vzdrževanja.

m0LN4r ::

Med Volkswagen Passat in MG5 električnim karavanom je razlike 0.
Ni razlike? Si prizadet? Pejt v temo, kjer primerjamo MG5 cungalunga skropucalo z Passatom.

Avto ima življenske dobe preko 20 let
V 20 letih bos imel 5 MGjev in 6 dvosedeznih aptera karjol, ker bos zelo kmalu ugotovil, da si preplacal ta jajca.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hbgqzR ::

Super, ocena tega dvojega bi se še našla?

4. Letne uradne dajatve - cestnina, registracija, zavarovanje, itn.
(načeloma gre to za nižje stroške ampak da imamo približno predstavo)

5. Kapaciteta vsebnika energenta/km - da prevozimo 400km s klimo brez polnitev pri hitrosti 130km/h
(tole je ena ključnih stvari - od doma do Pule/Dunaja, recimo, brez polnjenja)

Moram se sicer opravičiti, mi tega ne delamo na sami ostrini prihodkov in odhodkov...
Če sem prav razumel, je optimum cene leasing, ki ga po enem letu odplačaš?
Je to točno ali je priporočena še kakšna ugodnejša varianta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hbgqzR ()

Steak ::

Moja zena se zdaj eno leto vozi s Polotom 20km dalec v eno smer v sluzbo. 1.6 TDI, povprecna poraba po spritmonitorju je 4,9L/100km.
Letno prevozi 9000km sluzbeno in max. 5000km za potepanja, torej maks okol 14.000km letno.
Uradni servis je na vsakih 26kkm (tako kaze BC), stane pa 175Eur. Avto pa je stal z Higline opremo in nekaj dodatne opreme npr. vlecno kljuko, usnje, ACC, 18k evrov.
Za razliko od aptere ima prostor za 4 vecje osebe, stiri kotace, kluko in meri 4,05 metrov v dolzino, kokr vem je to skora pol metra manj kot dvosedezna stisnjena aptera.


Novega električnega Twinga bi dobila z 4 jurje ceneje od dizelskega Polota (za 14k). Nato bi pa še vsako leto pri tej kilometrini prišparala 850 €. To pomeni 4 jurje ceneje je električni cenejši že pri nakupu, nato pa v 20 letih prišpara še 17 jurjev, torej skupaj 21.000 € prihranka, oziroma približno 1 jurja prihranka na leto (ni treba da ima avto 20 let, lahko ga proda, zadeva velja še vedno vrednost električnemu Twingu pada počasneje kot pa Polu).

S cim pa naj kupi nov avto? A pri apteri imas vlecno kluko in placa za 3-4 osebe in popust staro za novo? Kaksna je kaj opcinalna oprema?
4,4 metre za dve osebi in 20k lol.
A prides s to dvokolesno karjolo v city garazno hiso v MB brez tega, da se zataknes?


Nisem govoril o Apteri. V tem postu sem govoril o ID.4.

m0LN4r je izjavil:

Med Volkswagen Passat in MG5 električnim karavanom je razlike 0.
Ni razlike? Si prizadet? Pejt v temo, kjer primerjamo MG5 cungalunga skropucalo z Passatom.

Avto ima življenske dobe preko 20 let
V 20 letih bos imel 5 MGjev in 6 dvosedeznih aptera karjol, ker bos zelo kmalu ugotovil, da si preplacal ta jajca.


Nisem, si ti? MG5 je enako kakovosten kot Passat: prestavi postek na 6:17 in glej kakšno minuto:


Seveda je jasno da se motiš, baterija zdrži preko 25 let (padec kapacitete glede na raziskave je 1 % na leto), motor je praktično večen (električni motorji zdržijo miljone ur obratovanja v fabrikah), ostali skopi pa so isti kot pri naftnih vozilih.
Data Suggests Tesla Battery Packs Will Retain 80% Capacity At 521,000 Miles
https://insideevs.com/news/334802/data-...
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

m0LN4r ::

Seveda poljski steak iz lidla pa je enak kosu, ki ti ga mesar odreze v lokalni mesnici, ker to tako pravi placanec na youtubu na kanalu aldi4life.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Steak ::

hbgqzR je izjavil:

Super, ocena tega dvojega bi se še našla?

4. Letne uradne dajatve - cestnina, registracija, zavarovanje, itn.
(načeloma gre to za nižje stroške ampak da imamo približno predstavo)

5. Kapaciteta vsebnika energenta/km - da prevozimo 400km s klimo brez polnitev pri hitrosti 130km/h
(tole je ena ključnih stvari - od doma do Pule/Dunaja, recimo, brez polnjenja)

Moram se sicer opravičiti, mi tega ne delamo na sami ostrini prihodkov in odhodkov...
Če sem prav razumel, je optimum cene leasing, ki ga po enem letu odplačaš?
Je to točno ali je priporočena še kakšna ugodnejša varianta?


4. Cestnina zastonj pri električnih avtih, registracija cenejša, zavarovanje obvezno enako, če se odločih zavarovati kasko pa malenkost dražje zaradi par jurjev večje nakupne vrednosti vozila.
5.Do Pule prideš brez polnjenja, do Dunaja pa rabiš urico več časa (z ID4 ki ima najmanjšo baterijo), ker letno opraviš tako turo če si povprečen voznik enkrat ali pa nobenkrat je zadev zanemarljiva (ajde lahko šteješ 10 € zaradi ene ure zgubljenega časa).
Eko sklad ponuja brezobrestni kredit, tako da če vzameš avto na kredit tako kot večina, je EV še v večji prednosti kot če ga vzameš na keš.

m0LN4r ::

Novega električnega Twinga bi dobila z 4 jurje ceneje od dizelskega Polota (za 14k).
Smo ga pogledali in je padel ven iz izbire po tocno dveh minutah, ker ni vreden niti 10k.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Steak ::

m0LN4r je izjavil:

Seveda poljski steak iz lidla pa je enak kosu, ki ti ga mesar odreze v lokalni mesnici, ker to tako pravi placanec na youtubu na kanalu aldi4life.


Fullycharged oddaja niti približno niso nobeni plačanci, jasno je da nimaš pojma kaj govoriš in kanala niti ne poznaš. Dobrih rewievov je še ogromno, slabih pa ni, to ti lahko nekaj pove. Povsem brez razloga podcenjuješ znamko MG, medtem ko ne veš da je tudi Iphone sestavljen v isti državi in se tudi mnogi evropski avtomobili evropskih znamk delajo tam.

m0LN4r je izjavil:

Novega električnega Twinga bi dobila z 4 jurje ceneje od dizelskega Polota (za 14k).
Smo ga pogledali in je padel ven iz izbire po tocno dveh minutah, ker ni vreden niti 10k.


Si spet zmišljuješ ali si ga res pogledal? Ker prijatelj ki ga je kupil je super zadovoljen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Valvoline ::

And todays pop quizz question, kak doug bomo se subvencionirali elektrikaskih parazitov? Ta elektricni twingo ima realno cc 100km dometa, nenak tko k malo boljsi elektricni pecikl.

Zgodovina sprememb…

Steak ::

Valvoline je izjavil:

And todays pop quizz question, kak doug bomo se subvencionirali elektrikaskih parazitov?


ČE je že kdo parazit, potem so to vozniki naftnih vozil, kajti njih subvencioniramo mnogo bolj, kajti to da delajo škodo, ki je ne plačajo ni nič drugega kot subvencija:
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Doktor Peter Novak: "V Sloveniji je torej 1,1 milijarde evrov škode in stroškov zaradi uporabe fosilnih goriv. To so uradni podatki,« je nadaljeval Novak in dodal: »Hkrati pa slišimo velike pripombe, ker smo lani plačali 143,5 milijona evrov za subvencioniranje sončnih elektrarn, bioplinarn in kogeneracij."

Sicer pa če že splačuješ: subvencija se manjša iz leta v leto, nejkasneje 2025 se bo nakupna cena izenačila in subvencije ne bodo več potrebne. Sicer pa subvencioniramo bolj nafna vozila, tako v Sloveniji, kot tudi globalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

cypena ::

Ali res lahko za recimo 10 let naprej računamo na tasko ceno elektike kot je danes? Vsaj glede te , katera bo eventuelno nekoč uradno polnila el. vozila?
Ko ne bo več ICE vozil na cestah ali pa samo opazno manj kot sedaj, od kje bo prišel denar za vse zadeve, katere se trenutno napajajo iz posla z gorivom?
Najbrž bodo te dajatve mogle pridt od vožnje z el. vozili in najbrž bo kalkulacija s ceno elektrike kot pogonskim energentom zato v bližnji prihodnosti precej drugačna.
Koliko bi bila elektrika še cenejša, če ji dodamo še "bencinski tolar", v isti meri kot je sedaj ta dodatni strošek obešen na bencin ali dizel?
Me res zanima kako bo s tem, ker oblast te sedanje nabirke denarja najbrž ne bo kar odpisala. Ga najbrž tudi ni tako zanemarljivo malo, da bi ga lahko izpustili iz kalkulacij. Vem pa tega ne, ker se nisem podil za kakimi številkami :)
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

m0LN4r ::

Fullycharged oddaja niti približno niso nobeni plačanci, jasno je da nimaš pojma kaj govoriš in kanala niti ne poznaš. Dobrih rewievov je še ogromno, slabih pa ni, to ti lahko nekaj pove. Povsem brez razloga podcenjuješ znamko MG, medtem ko ne veš da je tudi Iphone sestavljen v isti državi in se tudi mnogi evropski avtomobili evropskih znamk delajo tam.
:)):)):))
Aja zato je Ulefone prakticno enak Iphonu. Vse jasno.
Fully Charged / aldi4life / betterthanspar Word.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

cypena je izjavil:

Ali res lahko za recimo 10 let naprej računamo na tasko ceno elektike kot je danes? Vsaj glede te , katera bo eventuelno nekoč uradno polnila el. vozila?
Ko ne bo več ICE vozil na cestah ali pa samo opazno manj kot sedaj, od kje bo prišel denar za vse zadeve, katere se trenutno napajajo iz posla z gorivom?
Najbrž bodo te dajatve mogle pridt od vožnje z el. vozili in najbrž bo kalkulacija s ceno elektrike kot pogonskim energentom zato v bližnji prihodnosti precej drugačna.
Koliko bi bila elektrika še cenejša, če ji dodamo še "bencinski tolar", v isti meri kot je sedaj ta dodatni strošek obešen na bencin ali dizel?
Me res zanima kako bo s tem, ker oblast te sedanje nabirke denarja najbrž ne bo kar odpisala. Ga najbrž tudi ni tako zanemarljivo malo, da bi ga lahko izpustili iz kalkulacij. Vem pa tega ne, ker se nisem podil za kakimi številkami :)

To je kristalno jasno da ne bo slo. To kar se zdaj dogaja je sramota in navadna svinjarija da plebs financira nakup,cestnino in kilometre da se bogatuni, ministrski sincki in drzavni paraziti v JS furajo zastojn. Idiotizem par exelence. Avstralija ze ve kako, ze v startu davek na prevozen km 2.5c, kar je po mojem njenju se vedno premalo, mora bit vezan na tezo vozila.
Bogatun je do vseraj kupu mercedes E500, placeval 500e cestne takcse ter 10e na 100km davkov, danes bo kupu EQS placeval 0 cestnine ter 1-2 evra davkov na 100km, pa se pobral subvencije za nakup. Svinjarija na kvadrat.

Zgodovina sprememb…

Steak ::

Ali res lahko za recimo 10 let naprej računamo na tasko ceno elektike kot je danes?


Pravo vprašanje je "Ali res lahko za recimo 10 let naprej računamo na taksno ceno bencina in dizla kot je danes?" Ker dejstvo je da analize preteklih cen in projekcije kažejo da se bo razlika med ceno naftnih derivatov in elektriko samo še večala, električni avtomobili pa zaradi večje razlike še bolj splačali, oziroma po domače: naftni derivati se dražijo bolj od elektrike.

Ko ne bo več ICE vozil na cestah ali pa samo opazno manj kot sedaj, od kje bo prišel denar za vse zadeve, katere se trenutno napajajo iz posla z gorivom?


Iz prihkranka pri stroških za zdravstveno blagajno in iz dviga BDP (naftna vozila namreč glede na študije povzročajo manjšanje inteligence in opravilnosti, ter povzročajo pomanjkanje energije in depresijo). Država bo suma sumarium imela več denarja brez uvedbe kakršnegakoli davka, zavezali smo se k Pariškemu sporazumu in okoljskim ciljem v okviru evropske unije in zadnja stvar ki jo želimo je to da bomo plačevali mastne kazni zato ker teh ciljev ne bomo dosegali.

m0LN4r je izjavil:

Fullycharged oddaja niti približno niso nobeni plačanci, jasno je da nimaš pojma kaj govoriš in kanala niti ne poznaš. Dobrih rewievov je še ogromno, slabih pa ni, to ti lahko nekaj pove. Povsem brez razloga podcenjuješ znamko MG, medtem ko ne veš da je tudi Iphone sestavljen v isti državi in se tudi mnogi evropski avtomobili evropskih znamk delajo tam.
:)):)):))
Aja zato je Ulefone prakticno enak Iphonu. Vse jasno.
Fully Charged / aldi4life / betterthanspar Word.


Strawman. Tega nisem nikoli rekel. Rekel sem da se Iphone dela na Kitajskem v tovarni Foxconn. Da pa oddaje fullycharged ne poznaš in govoriš bedarije pa je jasno. Dobrih rewievov je še ogromno (ne samo s strani te oddaje), slabih pa ni, to ti lahko nekaj pove.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Valvoline ::

Nafta ter derivati so zastojn, visoki so davki, ker je velik parazitov za futrat. Zdaj po novem se bogatune z ekeltrikasi za futrat.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Strawman. Tega nisem nikoli rekel. Rekel sem da se Iphone dela na Kitajskem v tovarni Foxconn. Da pa oddaje fullycharged ne poznaš in govoriš bedarije pa je jasno. Dobrih rewievov je še ogromno (ne samo s strani te oddaje), slabih pa ni, to ti lahko nekaj pove.
Al res ne ves, na kaj sem ciljal ali pa se presneto dobro delas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Steak ::

Valvoline je izjavil:

Nafta ter derivati so zastojn, visoki so davki, ker je velik parazitov za futrat. Zdaj po novem se bogatune z ekeltrikase za futrat.


Niso. Nabavna cena za dizelsko gorivo brez dajatev je 0,57300EUR, kar je je 20x manj kot cena elektrike brez dajatev (cena je 1 cent kWh). https://www.e3.si/dom/elektrika/e3-napr...

Ekeltrikasi bogataši? Strošek lastnišva za električni avto je veliko nižji od naftnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

m0LN4r ::

Iz prihkranka pri stroških za zdravstveno blagajno in iz dviga BDP (naftna vozila namreč glede na študije povzročajo manjšanje inteligence in opravilnosti, ter povzročajo pomanjkanje energije in depresijo). Država bo suma sumarium imela več denarja brez uvedbe kakršnegakoli davka, zavezali smo se k Pariškemu sporazumu in okoljskim ciljem v okviru evropske unije in zadnja stvar ki jo želimo je to da bomo plačevali mastne kazni zato ker teh ciljev ne bomo dosegali.
Jebenti, zdaj smo ze prisli do tega, da ko V8 zaprede, povzroci depresijo, EV pa je cista meditacija.
Svasta majka rodi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Steak ::

m0LN4r je izjavil:

Iz prihkranka pri stroških za zdravstveno blagajno in iz dviga BDP (naftna vozila namreč glede na študije povzročajo manjšanje inteligence in opravilnosti, ter povzročajo pomanjkanje energije in depresijo). Država bo suma sumarium imela več denarja brez uvedbe kakršnegakoli davka, zavezali smo se k Pariškemu sporazumu in okoljskim ciljem v okviru evropske unije in zadnja stvar ki jo želimo je to da bomo plačevali mastne kazni zato ker teh ciljev ne bomo dosegali.
Jebenti, zdaj smo ze prisli do tega, da ko V8 zaprede, povzroci depresijo, EV pa je cista meditacija.
Svasta majka rodi.


Se vidi da se ne spoznaš na raziskave in znanost, poglej linke do razsikav v prvem postu :
WHO:dizli definitivno povzročajo raka, čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine! kamor tudi spadajo.

Exposure to air pollution linked with increased mental health service-use, new study finds
https://www.kcl.ac.uk/news/exposure-to-...

Studies link air pollution to mental health issues in children
https://www.sciencedaily.com/releases/2...

Living near major roads linked to risk of dementia, Parkinson's, Alzheimer's and MS
https://www.sciencedaily.com/releases/2...

Manjšanje inteligence:
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...

The impact of exposure to air pollution on cognitive performance
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3015038...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Steak ::

Depresija:
Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...

Ambient air pollution and depression: A systematic review with meta-analysis up to 2019
https://www.sciencedirect.com/science/a...

Small increases in air pollution linked to rise in depression, finds study
Exclusive: Cutting pollution levels may help to reduce rates of mental health problems, say scientists
https://www.theguardian.com/environment...

Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...

The impact of exposure to air pollution on cognitive performance
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3015038...

Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
https://academic.oup.com/aje/article/18...

"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says.It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder."

Diesel Exhaust Causes Lung Cancer[/b]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...

Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...

Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152,
https://academic.oup.com/aje/article/18...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

cypena ::

Kar malo dvomim, da bo tale rošada z dajatvami zadovoljila apetite in potrebe.
Račun brez krčmarja, se mi zdi.
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

m0LN4r ::

Steak je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Iz prihkranka pri stroških za zdravstveno blagajno in iz dviga BDP (naftna vozila namreč glede na študije povzročajo manjšanje inteligence in opravilnosti, ter povzročajo pomanjkanje energije in depresijo). Država bo suma sumarium imela več denarja brez uvedbe kakršnegakoli davka, zavezali smo se k Pariškemu sporazumu in okoljskim ciljem v okviru evropske unije in zadnja stvar ki jo želimo je to da bomo plačevali mastne kazni zato ker teh ciljev ne bomo dosegali.
Jebenti, zdaj smo ze prisli do tega, da ko V8 zaprede, povzroci depresijo, EV pa je cista meditacija.
Svasta majka rodi.


Se vidi da se ne spoznaš na raziskave in znanost, poglej linke do razsikav v prvem postu :
WHO:dizli definitivno povzročajo raka, čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine! kamor tudi spadajo.

Exposure to air pollution linked with increased mental health service-use, new study finds
https://www.kcl.ac.uk/news/exposure-to-...

Studies link air pollution to mental health issues in children
https://www.sciencedaily.com/releases/2...

Living near major roads linked to risk of dementia, Parkinson's, Alzheimer's and MS
https://www.sciencedaily.com/releases/2...

Manjšanje inteligence:
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...

The impact of exposure to air pollution on cognitive performance
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3015038...
Hitro googlas, pohvalno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Steak ::

m0LN4r je izjavil:

Steak je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Iz prihkranka pri stroških za zdravstveno blagajno in iz dviga BDP (naftna vozila namreč glede na študije povzročajo manjšanje inteligence in opravilnosti, ter povzročajo pomanjkanje energije in depresijo). Država bo suma sumarium imela več denarja brez uvedbe kakršnegakoli davka, zavezali smo se k Pariškemu sporazumu in okoljskim ciljem v okviru evropske unije in zadnja stvar ki jo želimo je to da bomo plačevali mastne kazni zato ker teh ciljev ne bomo dosegali.
Jebenti, zdaj smo ze prisli do tega, da ko V8 zaprede, povzroci depresijo, EV pa je cista meditacija.
Svasta majka rodi.


Se vidi da se ne spoznaš na raziskave in znanost, poglej linke do razsikav v prvem postu :
WHO:dizli definitivno povzročajo raka, čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine! kamor tudi spadajo.

Exposure to air pollution linked with increased mental health service-use, new study finds
https://www.kcl.ac.uk/news/exposure-to-...

Studies link air pollution to mental health issues in children
https://www.sciencedaily.com/releases/2...

Living near major roads linked to risk of dementia, Parkinson's, Alzheimer's and MS
https://www.sciencedaily.com/releases/2...

Manjšanje inteligence:
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...

The impact of exposure to air pollution on cognitive performance
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3015038...
Hitro googlas, pohvalno.


Sicer je res da hitro googlam, ampak vse te študije sem imel zgooglane in prebrane že več kot eno leto nazaj. Predlagam da jih prebereš, te bo pretreslo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

m0LN4r ::

Predlagam da jih prebereš, te bo pretreslo..
Mene to nic ne pretrese, mam dokaj trdo kozo. Me pa pretresejo otroci v rudnikih, zaradi vedno vecjega povprasevanja po EVjih, ki bo ponovno napolnil zepe v avto industriji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Steak ::

Poglej OECD, na račun onesnaženega zraka se manjša BDP in to so stotine MILIJARD evrov:

https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

m0LN4r je izjavil:

Predlagam da jih prebereš, te bo pretreslo..
Mene to nic ne pretrese, mam dokaj trdo kozo. Me pa pretresejo otroci v rudnikih, zaradi vedno vecjega povprasevanja po EVjih, ki bo ponovno napolnil zepe v avto industriji.


Govoriš o parih rudnikih kobalta v Afriki, ne zavedaš pa se da je več kot 99 % svetovnega kobalta nakopanega s strani odraslih. Lahko pač zapremo par afriških rudnikov kjer se znajde tudi kakšen otrok in kobalt dobimo od drugih držav (bodo pa vejetno zato te otroci zaradi zaprtja rudnika v še večji revščini, ampak ti pač tako hočeš). Marsikatera avtomobilska baterija kobata sploh ne vsebuje (LFP), pa tudi tiste ki ga vsebujejo samo nekaj procentov:
https://www.google.com/search?q=average.....69i57.9512j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Skratka kobalt je napihnjen problem z strani naysayerjev. Če te pretresejo otroci v rudnikih kupi EV ki kobalta sploh ne vsebuje (jih je veliko), ali pa kupi takega ki Kobalta ne odkupuje iz proizvajalcev iz Afrike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Steak ::

https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

The economic costs of air pollution: Evidence from Europe

Air pollution is a major threat to human health, with only 1 in 10 people globally living in areas where air pollution is below recommended levels. This study shows that exposure to bad air quality in turn substantially reduces economic output per worker, because it induces absenteeism at work and reduces individuals' cognitive and physical capabilities.

Therefore, improving air quality can yield large economic benefits. Between 2000 and 2015, fine particulate concentration across the European Union declined by 20%, and the study estimates that this boosted EU GDP by 2.4%. Air quality improvements explain 15% of GDP growth in Europe over this period.

The study suggests that more stringent air quality regulations could be warranted based solely on economic grounds and may contribute positively to economic growth.

m0LN4r je izjavil:

Strawman. Tega nisem nikoli rekel. Rekel sem da se Iphone dela na Kitajskem v tovarni Foxconn. Da pa oddaje fullycharged ne poznaš in govoriš bedarije pa je jasno. Dobrih rewievov je še ogromno (ne samo s strani te oddaje), slabih pa ni, to ti lahko nekaj pove.
Al res ne ves, na kaj sem ciljal ali pa se presneto dobro delas.


Ciljal si na neumnost in vmešaval nek Ulefone notri, ki nima z Iphonom nobene veze. Dejtvo je da si ustrelil neumnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

m0LN4r ::

Če te pretresejo otroci v rudnikih kupi EV ki kobalta sploh ne vsebuje (jih je veliko),
Niti normalnih, kvalitetnih EVjev, za normalen dnar ni veliko.

Air pollution is a major threat to human health,
Ja, bo treba nehat uporabljati "ogenj" in pogasiti vulkane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Steak ::

Ja, bo treba nehat uporabljati "ogenj" in pogasiti vulkane.


S tem da 99 % škode na zdravju in počutju pozameznika povzroči onesnažen zrak s strani ljudi, ne pa vulkani (večino tega zaradi onesnaževanja avtomobilov in tovornjakov v mestih kjer so koncentracije onesnaževal preko vseh dovoljenih mej).

Niti normalnih, kvalitetnih EVjev, za normalen dnar ni veliko.


Je. Tesla model 3 standard range uporablja baterije brez kobalta, stane pa manj kot enak naftni avtomobil z enakimi performansi. Tudi ostali EVji četudi ponavadi stanejo več, te na dolgi rok kljub večji ceni stanejo precej manj zaradi mnogo manjšega stroška za gorivo in vzdrževanja. Mnogi proizvajalci ne odkupujejo kobalta iz Afrike kjer je možnost da je bil med kopanjem prisoten tudi kakšen otrok: takšni proizvajaci so Tesla, Volkswagen ipd. To ima zanemarljiv vpliv na ceno avtomobilov, kajti afriški kobalt ni bistveno cenejši, poteg tega pa se ga v eni bateriji porabi izredno malo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Steak ::

Onesnažen zrak poleg zelo visokega stroška za zdravstveno blagajno, depresije, pomanjkanja energije in slabše opravilnosti, manjšega BDPja, manjšanja inteligence in močno poslabšane kakovosti življenja, povzroči tudi 8,4 milijarde smrti vsako leto, kar je 3x več kot je smrti zaradi alkohola.

Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

m0LN4r ::

povzroči tudi 8,4 milijarde smrti vsako leto,
uff to pa res ni malo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

Haha tole pa je dobesedno iz riti potegnjeno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Steak ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Haha tole pa je dobesedno iz riti potegnjeno.


Seveda ni. "Onesnaženje, povezano s kurjenjem fosilnih goriv, je leta 2018 povzročilo 8,7 milijona prezgodnjih smrti oziroma skoraj 20 odstotkov vseh smrti med odraslimi po svetu, je razkrilo novo poročilo, objavljeno v znanstveni publikaciji Environmental Research."

Tudi ostale študije kažejo podobno:
https://fundacionio.com/wp-content/uplo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

hbgqzR ::

Steak je izjavil:

(ajde lahko šteješ 10 € zaradi ene ure zgubljenega časa).
Eko sklad ponuja brezobrestni kredit, tako da če vzameš avto na kredit tako kot večina, je EV še v večji prednosti kot če ga vzameš na keš.

Glede vrednosti ure res nismo na istem bregu, glede kredita eko sklada pa bomo preverili.

Steak ::

Povprečen voznik porabi efektivno manj časa na leto za polnjenje od voznika naftnega vozila, ker prišpara ogromno časa ker se mu ni treba voziti na črpalke in lahko polni doma:


Plus da je v resnici še bolje za EV, zgoraj je upoštevana 1 minuta za priklop in odklop, v realnosti pa je 6 sekund če imaš domačo počlnilnico, so testirali v oddaji Avtomobilnost. Dobro če nisi povprečen voznik in spadaš pod izjeme, potem si pač počunaj zase, ampak večina za večino pa je tako kot je prikazano. Tukaj na 1:38 je prikaz:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

matobeli ::

Če bi upoštevali da marsikateri EV ni praktično nikoli na polnilnici izven doma so te številke še nižje ;)

V sloveniji je ogromno avtov ki so drugi avto in služijo 99.9% časa kot prevoz v službo v 50km oddaljen kraj, pa za v trgovino in frizerja.
««
11 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708242435 (4078) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125813 (85878) D3m
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16315474 (14653) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17223265 (21148) hojnikb

Več podobnih tem