Forum » Na cesti » Volkswagen ID.3/4
Volkswagen ID.3/4
Temo vidijo: vsi
Aston_11 ::
Steak ::
Seveda ne in seveda je jasno da se motiš. Me niso, so tebe morda? Seveda povprečen voznik se z polnjenjem ukvarja 6 minut, kot je tudi upoštevano na sliki. Voznik električnega vozila pa rabi 6 sekund za vklop in 6 sekund za izklop da nafila vozilo. Torej 6 minut. 12 SEKUND. Opaziš razliko? Poleg tega potrebuje tudi nekaj postankov na javnih polnilnicah kadar gre na kakšno daljše potovanje, vendar letno zapravi manj časa kot voznik naftnega vozila, ne vem kaj je tukaj tako težkega za razumeti. Point beeing da to da rabiš nevem kakšne količine časa za filanje električnega vozila mit ki ga razširjajo naysayerji, ki pa električnih vozil ne marajo iz drugih vzrokov (navajenost na neko tehnologijo, odsotnost zvoka in podobne bedarije).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
hbgqzR ::
Ma saj je fajn avto, če podreš zadnje sedeže, ima prtljažnik ene 1,6m prostora, ampak mi zdaj delamo precej manj km kot nekoč, ker od doma... Torej prave računice za nas še ni (ali pa je več ni), tudi SE (še) nimamo, dajo pa menda popust v akciji (za SE, za polnilnico in financiranje). Porsche MB nima nič testnega, očitno ne planira prodati več v bližnji okolici.
Glede na vrednost ICE (in okvirno kalkulacijo od prej, 40kEUR cena za najbolj švoh ID.4 + malenkost šminke, 4,5kEUR subvencijo, 17Wh/100km itn.)
* 12500km bi dosegli točko izenačenja za 20kEUR čez 14 let, 25kEUR 9 let, 30kEUR 5 let.
* 25000km pa za 20kEUR 8 let, 25kEUR 5 let, 30kEUR 3 let.
10 let je sicer za ICE avto že kar konkretna doba (tudi za model in to), ne vem pa za elektriko, to se izboljšuje vsako leto. Načeloma smo kar zainteresirani ampak bomo s cmokom v grlu počakali na kakšno boljšo partijo.
Morda bi še bilo zanimivo dolžina (in širina) od zadnjih vrat do sprednje šipe čez sovoznikov sedež brez naslonjala (karavanov recimo nič ne šparamo).
Bom poslal povpraševanje po najbolj ugodni/asketski kombinaciji z vsemi maksimalnimi popusti.
Glede na vrednost ICE (in okvirno kalkulacijo od prej, 40kEUR cena za najbolj švoh ID.4 + malenkost šminke, 4,5kEUR subvencijo, 17Wh/100km itn.)
* 12500km bi dosegli točko izenačenja za 20kEUR čez 14 let, 25kEUR 9 let, 30kEUR 5 let.
* 25000km pa za 20kEUR 8 let, 25kEUR 5 let, 30kEUR 3 let.
10 let je sicer za ICE avto že kar konkretna doba (tudi za model in to), ne vem pa za elektriko, to se izboljšuje vsako leto. Načeloma smo kar zainteresirani ampak bomo s cmokom v grlu počakali na kakšno boljšo partijo.
Morda bi še bilo zanimivo dolžina (in širina) od zadnjih vrat do sprednje šipe čez sovoznikov sedež brez naslonjala (karavanov recimo nič ne šparamo).
Bom poslal povpraševanje po najbolj ugodni/asketski kombinaciji z vsemi maksimalnimi popusti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hbgqzR ()
hbgqzR ::
Ah, shit, e-consumption se meri v kWh/100km je bilo prej kar prav, 17kWh/100km (se še privajam na enote), sedaj sem prepozen za popravljanje: recimo 180 Wh/km...
stara mama ::
Zavedati se je treba da z siljenjem proizvajalcev k vgrajevanju nepotrebno velikih baterij povzročamo da so avtomobili precej dražji kot bi sicer bili (najdražji del je namreč baterija, manjša kot je, cenejša je).
Pametno razmišljanje.
Idealen bi bil EV z dodanim range extenderjem ki bi prišel hudo prav ob takihle poteh na morje in če kdaj slučajno pozabiš priklopit EV, drugače pa 95% na elektriki.
Tu bi tud 200km dosega bilo dovolj.
Pa magari je Briggs & Stratton vgrajen, samo da se takrat pelješ vsaj 50km/h
Ampak spet se bojo obesli na izpuste.
Lahk bi kaka firma ponudla neuradni retrofit :)
Škoda, da je BMW to ukinil.
sloxl8 ::
stara mama je izjavil:
Zavedati se je treba da z siljenjem proizvajalcev k vgrajevanju nepotrebno velikih baterij povzročamo da so avtomobili precej dražji kot bi sicer bili (najdražji del je namreč baterija, manjša kot je, cenejša je).
Pametno razmišljanje.
Idealen bi bil EV z dodanim range extenderjem ki bi prišel hudo prav ob takihle poteh na morje in če kdaj slučajno pozabiš priklopit EV, drugače pa 95% na elektriki.
Tu bi tud 200km dosega bilo dovolj.
Pa magari je Briggs & Stratton vgrajen, samo da se takrat pelješ vsaj 50km/h
Ampak spet se bojo obesli na izpuste.
Lahk bi kaka firma ponudla neuradni retrofit :)
Škoda, da je BMW to ukinil.
Ti bi zaradi nekaj poti na morje (ali kam drugam) celo leto vlačil dodaten motor (in s tem maso) s sabo? Pametno, Polde!
stara mama ::
Ti bi zaradi nekaj poti na morje (ali kam drugam) celo leto vlačil dodaten motor (in s tem maso) s sabo? Pametno, Polde!
To je lahk komot odstranljivo, ker ne rabi bit velik :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
sloxl8 ::
stara mama je izjavil:
Ti bi zaradi nekaj poti na morje (ali kam drugam) celo leto vlačil dodaten motor (in s tem maso) s sabo? Pametno, Polde!
To je lahk komot odstranljivo, ker ne rabi bit velik :)
Povprečni Janez niti nima prostora za prikolico, kaj šele da bi sam znal nekaj z avta demontirati (če to ni npr. strešni prtljažnik).
Curly ::
Kaj je pa s hibridom narobe? Razen uradne številke o izpustih?
EV so fajn. Sam... mogoče bi pa bilo pametno napisat koliko strupenih snovi proizvedemo pri poizvodnji elektrike :) Neskončna in nesmiselna debata. Vsak se igra s podatki v prid svojega izdelka.
EV so fajn. Sam... mogoče bi pa bilo pametno napisat koliko strupenih snovi proizvedemo pri poizvodnji elektrike :) Neskončna in nesmiselna debata. Vsak se igra s podatki v prid svojega izdelka.
Steak ::
stara mama je izjavil:
Zavedati se je treba da z siljenjem proizvajalcev k vgrajevanju nepotrebno velikih baterij povzročamo da so avtomobili precej dražji kot bi sicer bili (najdražji del je namreč baterija, manjša kot je, cenejša je).
Pametno razmišljanje.
Idealen bi bil EV z dodanim range extenderjem ki bi prišel hudo prav ob takihle poteh na morje in če kdaj slučajno pozabiš priklopit EV, drugače pa 95% na elektriki.
Tu bi tud 200km dosega bilo dovolj.
Pa magari je Briggs & Stratton vgrajen, samo da se takrat pelješ vsaj 50km/h
Ampak spet se bojo obesli na izpuste.
Lahk bi kaka firma ponudla neuradni retrofit :)
Škoda, da je BMW to ukinil.
Da bi zaradi ene ali dveh poti na morje letno dodajal motor z notranjim izgorevanjem in vse sisteme za čiščenje izpuha, kar povečuje težo, ceno in zahteva vzdrževanje ni smiselno. Raje dodaš možnost hitrega polnjenja, ter morda še malo baterij (tako da je do morja potreben en krajši 20 minutni postanek pri 5 ur dolgi vožnji) , ki pa jo danes imajo že vsi novi električni avtomobili na tržišču.
Steak ::
Kaj je pa s hibridom narobe? Razen uradne številke o izpustih?
EV so fajn. Sam... mogoče bi pa bilo pametno napisat koliko strupenih snovi proizvedemo pri poizvodnji elektrike :) Neskončna in nesmiselna debata. Vsak se igra s podatki v prid svojega izdelka.
Like vse? Njihova poraba ni dosti manjša od čistegqa naftnega vozila, zahteva drago vzdeževanje in ima veliko nezanesljivost (ker ima pač motor z notranjim izgorevanjem), stane skoraj toliko toliko kot električni avtomobil ki ima 8 krat manjši strošek za gorivo.
EV so fajn. Sam... mogoče bi pa bilo pametno napisat koliko strupenih snovi proizvedemo pri poizvodnji elektrike :)
Približno 10x manj kot pa direktno pri kurjenju dizla in bencina v motorju avtomobilov (filtri elektrarn so namreč boljši, poraba energije na kilometer pa je 4 do 5 krat manjša pri električnemu avtomobilu v primerjavi z naftnim). Poleg tega je tukaj KLJUČEN še lokacijski vidik: naftna vozila zastrupljajo središča mest kjer je največ ljudi na kupu, okolje pa nepreluftano, zato so koncentracije strupov v zraku daleč večje kot kjerkoli drugod in je tako škoda za zdravje ljudi daleč največja, elektrarne pa izpuste delajo na podeželju stran od ljudi kjer se svinarija zelo razredči. Oziroma z prispodobo: ni vseeno ali pljuneš v morje (=električni avto), ali pa sebi v kozarec (=naftni avto).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
Goody ::
Inženir si moral še eno temo zaspamat? imaš temo o električnih vozilih zakaj so oh in sploh,k zakaj si moral uničiti še temo o id3/4? SPAMMER...
Steak ::
Ma saj je fajn avto, če podreš zadnje sedeže, ima prtljažnik ene 1,6m prostora, ampak mi zdaj delamo precej manj km kot nekoč, ker od doma... Torej prave računice za nas še ni (ali pa je več ni), tudi SE (še) nimamo, dajo pa menda popust v akciji (za SE, za polnilnico in financiranje). Porsche MB nima nič testnega, očitno ne planira prodati več v bližnji okolici.
Glede na vrednost ICE (in okvirno kalkulacijo od prej, 40kEUR cena za najbolj švoh ID.4 + malenkost šminke, 4,5kEUR subvencijo, 17Wh/100km itn.)
* 12500km bi dosegli točko izenačenja za 20kEUR čez 14 let, 25kEUR 9 let, 30kEUR 5 let.
* 25000km pa za 20kEUR 8 let, 25kEUR 5 let, 30kEUR 3 let.
10 let je sicer za ICE avto že kar konkretna doba (tudi za model in to), ne vem pa za elektriko, to se izboljšuje vsako leto. Načeloma smo kar zainteresirani ampak bomo s cmokom v grlu počakali na kakšno boljšo partijo.
Morda bi še bilo zanimivo dolžina (in širina) od zadnjih vrat do sprednje šipe čez sovoznikov sedež brez naslonjala (karavanov recimo nič ne šparamo).
Bom poslal povpraševanje po najbolj ugodni/asketski kombinaciji z vsemi maksimalnimi popusti.
Cena za najcenejši ID.4 je 34k€. Zgoraj so uporabniki foruma za primerljiv avtomobil določili Perguet 5008, ki v najcenejši verziji stane malo nad 29k€, kar pomeni da je vračilna doma slabe 3 leta. Življenska doba električnega avtomobila pa je 20 let in več (padec kapacitete baterije glede na raziskave je okoli 1 % na leto, to pomeni še 80 % kapacitete po 20 letih uporabe).
Inženir si moral še eno temo zaspamat? imaš temo o električnih vozilih zakaj so oh in sploh,k zakaj si moral uničiti še temo o id3/4? SPAMMER...
Ne gre za nobeno spamanje, moj namen je podati imformacije da se lahko kupci lažje odločijo za primeren avto njim. :) So pa električni avtomobili prihodnost avtomobilizma, kar je danes jasno vsakomur.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
Goody ::
Alo glavca, s tem si nabijal pa kar naprej še nabijaj o temi o električnih avtomobili, tu je tema o id3/4 o katerih nisi napisal popolnoma nič, kaj šele kaj pametnega. (saj o čem drugem kaj pametnega tudi nisi napisal, ampak ok). In pol se čudiš še te moderatorji občasno blokirajo. SPAMMER!
Steak ::
Alo glavca, s tem si nabijal pa kar naprej še nabijaj o temi o električnih avtomobili, tu je tema o id3/4
Id3/4 sta električna avtomobila če še ne veš! Seveda sem napisal tudi o ID3/4, celo cenovne primerjave smo delali, če se tebi to ne zdi pametno potem si pač v zmoti..kot sem povedal, moj namen ni spamanje, niti približno.
Kaj je pa s hibridom narobe? Razen uradne številke o izpustih?
To da jih ljudje glede na izsledke raziskav v praksi sploh ne priklapljajo v elektriko in jih uporabljajo kot običajne bencinarje.
Priklopni hibridi "volkovi v ovčji koži"
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
Goody ::
Saj vidim da tvoj namen ni spamanje. Si zgolj "malo poseben". Ampak s svojim početjem efektivno spamaš. Prosim prenehaj, odstrani se v temo, ki si jo že uničil pred časom.
Steak ::
Nisem poseben, spamaš pa ti z temili prispevki ki se prav nič ne nanašajo na temo. Nobene teme nisem uničil in je tudi ne mislim. Sedaj se pa prosim drži teme. :)
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Goody ::
Ko poskusiš z normalnim pogovorom s posebno osebo...Zaradi pomanjkanja moderiranja postaja slo-tech greznica kot alter. Eh, škoda.
Steak ::
Lahko ti, jaz ne rabim. Še enkrat te pozivam da se drži teme.
Posebna oseba si ti, ne jaz, drži se teme prosim.
Posebna oseba si ti, ne jaz, drži se teme prosim.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Mat3v7 ::
Tista ponudba ID4 za 34k je pomoje zavajajoča, vključuje neke bone, ki ne znižujejo cene avtomobila. Dejanska cena je okoli 38k - MPC minus subvencija eko sklada.
Steak ::
Tista ponudba ID4 za 34k je pomoje zavajajoča, vključuje neke bone, ki ne znižujejo cene avtomobila. Dejanska cena je okoli 38k - MPC minus subvencija eko sklada.
Ni zavajujoča, tista ponudba za 34k že vključuje subvencijo eko sklada, kar tudi piše na strani.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
endelin ::
Men so vse cene kjer je že odštet eko sklad zavajujoče:
1. To nima veze z njimi
2. N nujno da boš subvencijo sploh dobil
1. To nima veze z njimi
2. N nujno da boš subvencijo sploh dobil
Steak ::
Sure, ampak piše pa ti, tako da veš da je subvencija že upoštevana. Subvencijo boš dobiš, zdaj ko so subvencijo zmanjšali na 4500 EUR se ne dogaja da bi subvencij zmanjkalo sredi leta.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Gregor P ::
... a lahko se ti pa še vedno zgodi, sploh sedaj ko naj bi bil takšen naval na EV praviš.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Steak ::
Teotetično možno, ampak malo verjetno. (Če hočeš biti ekstra ziher lahko pred nakupom pokličeš na eko sklad in povprašaš koliko sredstev je še na voljo za to leto). Naval na EVje je v vseh ostalih evropskih državah, v Sloveniji zaenkrat še ne.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Gregor P ::
Kaj je pa s hibridom narobe? Razen uradne številke o izpustih?
To da jih ljudje glede na izsledke raziskav v praksi sploh ne priklapljajo v elektriko in jih uporabljajo kot običajne bencinarje.
Priklopni hibridi "volkovi v ovčji koži"
... tu pravi direktor Toyote v Sloveniji:
Z našo hibridno tehnologijo se več kot 50 odstotkov vsega časa vozimo na elektriko, zato smo to v komunikaciji s kupci začeli izpostavljati. Po drugi strani pa ne potrebujete polnjenja baterije in ni omejitev z dosegom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
sloxl8 ::
Podjetju, ki pravi, da ne bo nikoli popolnoma elektrificiralo vozil (seveda, zakaj bi jih, če še niso ali morda nikoli ne bodo amortizirali svojih vlaganj v hibride), jaz ne bi preveč verjel.
Toyoto bo povozil čas ali pa bo morala osramočena priznati, da je imel ves preostali svet prav.
Toyoto bo povozil čas ali pa bo morala osramočena priznati, da je imel ves preostali svet prav.
Steak ::
Pri iskanje imformacij si se odpravil k najbolj bias viru imformacij kar jih je možno najti, kjer obstaja konflikt interesov, bravo! Toyota ti bo rekla marsikaj, večino od tega laži, kajti so edini večji avtomobilski proizvajalec ki močno zaostajajo za elektrifikacijo svoje flote in še nimajo električnega avtomobila na tržišču. Toyota je tista ki je celo lobirala PROTI standardom ki bi zniževali porabo goriva pri naftnih vozilih.
Poraba hibrida je okoli 5,5 do 6 litrov, kar pomeni okrog 55 kWh energije na 100 km. Električni avto v povprečju porabi okrog 18 kWh energije na 100 km, kar je 3x manjša poraba. V praksi glede na način uporabe tudi pri električnih avtomobilih ni omejitev z dosegom. Kar toyota pozabi povedati je to da večina kupcev priključnih hibridov sploh ne vozi na elektriko, saj svoje hibride nikoli ne priklaplja v elektriko (zaradi tega imajo tudi porabo 7 litrov ali več, namesto 5,5 litra). Tudi sicer so dosegi dosegljivi na elektriko precej borni, ponavadi samo okoli 40 km.
https://www.bbc.com/news/science-enviro...
"Transport and Environment's analysis says a key problem with plug-in hybrids is that so many owners rarely actually charge their cars, meaning they rely on the petrol or diesel engine."
"Julia Poliscanova, senior director for vehicles and e-mobility at European NGO Transport & Environment, said its own research showed that when driven in combustion-engine mode, hybrids' CO2 emissions were higher than conventional cars' - they're heavier than combustion-only cars so used more fuel."
https://www.reuters.com/business/retail...
Poraba hibrida je okoli 5,5 do 6 litrov, kar pomeni okrog 55 kWh energije na 100 km. Električni avto v povprečju porabi okrog 18 kWh energije na 100 km, kar je 3x manjša poraba. V praksi glede na način uporabe tudi pri električnih avtomobilih ni omejitev z dosegom. Kar toyota pozabi povedati je to da večina kupcev priključnih hibridov sploh ne vozi na elektriko, saj svoje hibride nikoli ne priklaplja v elektriko (zaradi tega imajo tudi porabo 7 litrov ali več, namesto 5,5 litra). Tudi sicer so dosegi dosegljivi na elektriko precej borni, ponavadi samo okoli 40 km.
https://www.bbc.com/news/science-enviro...
"Transport and Environment's analysis says a key problem with plug-in hybrids is that so many owners rarely actually charge their cars, meaning they rely on the petrol or diesel engine."
"Julia Poliscanova, senior director for vehicles and e-mobility at European NGO Transport & Environment, said its own research showed that when driven in combustion-engine mode, hybrids' CO2 emissions were higher than conventional cars' - they're heavier than combustion-only cars so used more fuel."
https://www.reuters.com/business/retail...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
profii ::
Kaj je pa s hibridom narobe? Razen uradne številke o izpustih?
To da jih ljudje glede na izsledke raziskav v praksi sploh ne priklapljajo v elektriko in jih uporabljajo kot običajne bencinarje.
Priklopni hibridi "volkovi v ovčji koži"
... tu pravi direktor Toyote v Sloveniji:
Z našo hibridno tehnologijo se več kot 50 odstotkov vsega časa vozimo na elektriko, zato smo to v komunikaciji s kupci začeli izpostavljati. Po drugi strani pa ne potrebujete polnjenja baterije in ni omejitev z dosegom.
Hibrid =/= priklopni hibrid. Ni isto. Nikoli ne bo isto. Plug-in hibrida lahko voziš 100% časa na elektriko.
Steak ::
Drugače pa tvojo drago Toyota boli k za tebe, ker se aktivno bori proti temu da bi za gorivo plačeval manj (borijo se proti temu da bi se poraba goriva pri ICEjih zmanjšala).
V praksi ljudje priključnega hibrida skoraj nikoli ne vozijo na elektriko ker ga nikoli ne vklopijo v vtičnico da se napolni, tako pravijo raziskave, tako da jasno je da Toyota laže.
Kaj je pa s hibridom narobe? Razen uradne številke o izpustih?
To da jih ljudje glede na izsledke raziskav v praksi sploh ne priklapljajo v elektriko in jih uporabljajo kot običajne bencinarje.
Priklopni hibridi "volkovi v ovčji koži"
... tu pravi direktor Toyote v Sloveniji:
Z našo hibridno tehnologijo se več kot 50 odstotkov vsega časa vozimo na elektriko, zato smo to v komunikaciji s kupci začeli izpostavljati. Po drugi strani pa ne potrebujete polnjenja baterije in ni omejitev z dosegom.
Hibrid =/= priklopni hibrid. Ni isto. Nikoli ne bo isto. Plug-in hibrida lahko voziš 100% časa na elektriko.
V praksi ljudje priključnega hibrida skoraj nikoli ne vozijo na elektriko ker ga nikoli ne vklopijo v vtičnico da se napolni, tako pravijo raziskave, tako da jasno je da Toyota laže.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
profii ::
Zakaj potem sploh kupijo plug-in hibrida? 5k daš za nekaj kar nikoli ne potrebuješ? Tako kot radarski tempomat, potem pa neveš zakaj je tisti knof na aramaturi. In pa prostoročno telefoniranje... Ah ja, ljudje, bog jim daj pamet.
J.McLane ::
Toyotin hibrid zmanjša izpuste CO2 napram navadnemu ICE, tu ni dileme. Ampak zmanjšanje ni 50% ampak kvečjemu ranga 20%.
Corolla hibrid porabi 5 l bencina = 116 g CO2
Corolla bencin porabi 7 l bencina = 163 g CO2
Golf dizel porabi 5,5 dizla = 145 g CO2
EV s 16 kWh/100 km je na slovenskem mixu elektrike ca. 80 g CO2 (v prihodnje bo to vedno bolje, zgornji trije bodo zaradi starosti in vzdrževanja vedno slabši)
Še vedno je bolje, da folk kupuje Toyotine hibride kot pa dizle, ampak EV je še bistveno boljši in v prihodnje se bo to samo še stopnjevalo z OVE.
Corolla hibrid porabi 5 l bencina = 116 g CO2
Corolla bencin porabi 7 l bencina = 163 g CO2
Golf dizel porabi 5,5 dizla = 145 g CO2
EV s 16 kWh/100 km je na slovenskem mixu elektrike ca. 80 g CO2 (v prihodnje bo to vedno bolje, zgornji trije bodo zaradi starosti in vzdrževanja vedno slabši)
Še vedno je bolje, da folk kupuje Toyotine hibride kot pa dizle, ampak EV je še bistveno boljši in v prihodnje se bo to samo še stopnjevalo z OVE.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Steak ::
Toyotin hibrid zmanjša izpuste CO2 napram navadnemu ICE, tu ni dileme. Ampak zmanjšanje ni 50% ampak kvečjemu ranga 20%.
Vsekakor, amapak razlike skoraj ni če kupci priključne hibride ne priklopijo in jih vozijo kot običajne bencinarje.
Corolla hibrid porabi 5 l bencina = 116 g CO2
Corolla bencin porabi 7 l bencina = 163 g CO2
Golf dizel porabi 5,5 dizla = 145 g CO2
EV s 16 kWh/100 km je na slovenskem mixu elektrike ca. 80 g CO2 (v prihodnje bo to vedno bolje, zgornji trije bodo zaradi starosti in vzdrževanja vedno slabši)
Ti si štel samo CO2 ki se ustvari direktno pri kurjenju naftnih derivatov v avtomobilu, pozabil si štet CO2 izpuste pri proizvodnji naftnih derivatov: prištej vsem prvim trem še 35 % gor. Če si pri EVju štel proizvodnjo energenta (elektrike), potem moraš tudi pri hibridih štet proizvodnjo energenta (naftnih derivatov). Ker primerjava mora bit realna. Poleg tega si pri EVju malo precenil. Uradne številke za CO2 pri proizvodnji elektrike za Slovnenijo so 254 g CO2 na kWh. To preračunano pride 41 g CO2 na km, ne pa 80 g. ((241,1*16) /100 km=41 g).
Vir za CO2 na kWh za Slovenijo: https://www.eea.europa.eu/data-and-maps...
Torej realno je nekako tako:
Corolla hibrid porabi 5 l bencina = 157 g CO2/km
Corolla bencin porabi 7 l bencina = 220 g CO2/km
Golf dizel porabi 5,5 dizla = 196 g CO2/km
EV s 16 kWh/100 km je na slovenskem mixu elektrike ca. 41 g CO2/km (v prihodnje bo to vedno bolje, zgornji trije bodo zaradi starosti in vzdrževanja vedno slabši).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
IL_DIAVOLO ::
Podjetju, ki pravi, da ne bo nikoli popolnoma elektrificiralo vozil (seveda, zakaj bi jih, če še niso ali morda nikoli ne bodo amortizirali svojih vlaganj v hibride), jaz ne bi preveč verjel.
Toyoto bo povozil čas ali pa bo morala osramočena priznati, da je imel ves preostali svet prav.
Ali pa se bodo vsi ravnali po toyoti, ko bo moglo it na tisoce baterij na odpad.
Tudi mazda ni naklonjena popolni elektrifikaciji oz. velikim baterijam, ki dodatno obremenjujejo okolje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Steak ::
Ali pa se bodo vsi ravnali po toyoti, ko bo moglo it na tisoce baterij na odpad.
Seveda ne, baterija po 20 do 25 letih rabe v avtomobilu lahko služi še 10 do 15 let kot zaloga energije za solarne sisteme/omrežje, nato pa se reciklira, obrati za to že obstajajo in uspešno obratujejo, čez par let se bo vse recikliralo. Baterije obremenijo okolje precej manj in pa kar je ključno: človeško zdravje precej manj kot naftna vozila ali pa kot vodikova vozila ki rabijo 3x več energije po kilometru.
Če se Toyota v kratkim ne bo streznila bo postala nova Nokia. Mark my words. Pri Toyoti računajo da bo ostalo zadosti neracionalnih nasprotnikov električnih vozil katerim bodo oni prodajali naftna vozila še naprej in bodo pobrali ta tržni delež. Amapak dejstvo je da se bodo zajebali s to taktiko, treba je gledati da naftnih vozil na trgih ki so par let naprej od ostale Evrope skoraj ni več, tako bo tudi povsod drugod. Izkaže se da pravim nasprotnikov električnih vozil potem ko se nakupna cena izenači in po tem ko imajo EV vsi sosednje in sodelavci praktično ni, morda kakih 5 %, pa še te bo zjebala državna zakonska prepoved prodaje naftnih vozil, ki je že napovedana za leto 2030 do 2035 (na Norveškem celo za leto 2025).
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
Gregor P ::
Podjetju, ki pravi, da ne bo nikoli popolnoma elektrificiralo vozil (seveda, zakaj bi jih, če še niso ali morda nikoli ne bodo amortizirali svojih vlaganj v hibride), jaz ne bi preveč verjel.... iz istega članka:
Toyoto bo povozil čas ali pa bo morala osramočena priznati, da je imel ves preostali svet prav.
Menimo, da moramo zadovoljiti vse potrebe kupca, zato so v naši ponudbi tako avti na bencin, elektriko, vodik kot tudi s hibridno tehnologijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
IL_DIAVOLO ::
Ali pa se bodo vsi ravnali po toyoti, ko bo moglo it na tisoce baterij na odpad.
Seveda ne, baterija po 20 do 25 letih rabe v avtomobilu lahko služi še 10 do 15 let kot zaloga energije za solarne sisteme/omrežje, nato pa se reciklira, obrati za to že obstajajo in uspešno obratujejo, čez par let se bo vse recikliralo. Baterije obremenijo okolje precej manj in pa kar je ključno: človeško zdravje precej manj kot naftna vozila ali pa kot vodikova vozila ki rabijo 3x več energije po kilometru.
Če se Toyota v kratkim ne bo streznila bo postala nova Nokia. Mark my words. Pri Toyoti računajo da bo ostalo zadosti neracionalnih nasprotnikov električnih vozil katerim bodo oni prodajali naftna vozila še naprej in bodo pobrali ta tržni delež. Amapak dejstvo je da se bodo zajebali s to taktiko, treba je gledati da naftnih vozil na trgih ki so par let naprej od ostale Evrope skoraj ni več, tako bo tudi povsod drugod. Izkaže se da pravim nasprotnikov električnih vozil potem ko se nakupna cena izenači in po tem ko imajo EV vsi sosednje in sodelavci praktično ni, morda kakih 5 %, pa še te bo zjebala državna zakonska prepoved prodaje naftnih vozil, ki je že napovedana za leto 2030 do 2035 (na Norveškem celo za leto 2025).
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Ja ja seveda, v teoriji.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Steak ::
. iz istega članka:
Menimo, da moramo zadovoljiti vse potrebe kupca, zato so v naši ponudbi tako avti na bencin, elektriko, vodik kot tudi s hibridno tehnologijo.
Toyota se dela kot da se potrebe kupca ne bi dalo zadovoljiti samo z avtomobili na elektriko, ne zaveda pa se da bodo naftni avtomobili kmalu preteklost ki jo bomo gledali v muezjih, tako kot zdaj parne lokomotive.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ali pa se bodo vsi ravnali po toyoti, ko bo moglo it na tisoce baterij na odpad.
Seveda ne, baterija po 20 do 25 letih rabe v avtomobilu lahko služi še 10 do 15 let kot zaloga energije za solarne sisteme/omrežje, nato pa se reciklira, obrati za to že obstajajo in uspešno obratujejo, čez par let se bo vse recikliralo. Baterije obremenijo okolje precej manj in pa kar je ključno: človeško zdravje precej manj kot naftna vozila ali pa kot vodikova vozila ki rabijo 3x več energije po kilometru.
Če se Toyota v kratkim ne bo streznila bo postala nova Nokia. Mark my words. Pri Toyoti računajo da bo ostalo zadosti neracionalnih nasprotnikov električnih vozil katerim bodo oni prodajali naftna vozila še naprej in bodo pobrali ta tržni delež. Amapak dejstvo je da se bodo zajebali s to taktiko, treba je gledati da naftnih vozil na trgih ki so par let naprej od ostale Evrope skoraj ni več, tako bo tudi povsod drugod. Izkaže se da pravih nasprotnikov električnih vozil potem ko se nakupna cena izenači in po tem ko imajo EV vsi sosednje in sodelavci praktično ni, morda kakih 5 %, pa še te bo zjebala državna zakonska prepoved prodaje naftnih vozil, ki je že napovedana za leto 2030 do 2035 (na Norveškem celo za leto 2025).
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Ja ja seveda, v teoriji.
V praksi. Graf je iz prakse. Študije o življenski dobi baterije so jasne, trendi recikliranja tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
karafeka ::
Dal si graf za Norveško.
Potem pa povej še kakšne so cene ICE avtov na Norveškem, višina registracije in cena bencina......pa boš ugotovil, zakaj je graf tak kot je. Jaz si ne predstavljam, da bo nekdo s slovensko povprečno plačo to sploh lahko privoščil, ampak se bojim, da z višanjem cen ICE avtov pri nas, da bo to prišlo slej kot prej k nam:
- cena golfa 1.0 TSI 110KM DSG - 350,900 NOK (34.235,21 EUR) - za osnovni model (https://www.volkswagen.no/idhub/content...
(vključno z registracijo 47,308 NOK (4.614,77 EUR) - in to vsako leto!)
- cena bencina 1,682 l/EUR (je bilo še malo višje v juliju).
Iskreno povej, a misliš, da je to pravi način, da se sforsirajo električni avti?
Pa ne mi omenjat okolja, ker letala, jahte, tankerji, f.. letalonosilke, rakete, spravijo v luft nešteto več zdravju nevarnih snovi, ki slej ko prej pridejo v naša pljuča in vplivajo na naša življenja.
Potem pa povej še kakšne so cene ICE avtov na Norveškem, višina registracije in cena bencina......pa boš ugotovil, zakaj je graf tak kot je. Jaz si ne predstavljam, da bo nekdo s slovensko povprečno plačo to sploh lahko privoščil, ampak se bojim, da z višanjem cen ICE avtov pri nas, da bo to prišlo slej kot prej k nam:
- cena golfa 1.0 TSI 110KM DSG - 350,900 NOK (34.235,21 EUR) - za osnovni model (https://www.volkswagen.no/idhub/content...
(vključno z registracijo 47,308 NOK (4.614,77 EUR) - in to vsako leto!)
- cena bencina 1,682 l/EUR (je bilo še malo višje v juliju).
Iskreno povej, a misliš, da je to pravi način, da se sforsirajo električni avti?
Pa ne mi omenjat okolja, ker letala, jahte, tankerji, f.. letalonosilke, rakete, spravijo v luft nešteto več zdravju nevarnih snovi, ki slej ko prej pridejo v naša pljuča in vplivajo na naša življenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
Gregor P ::
Sam sem definitivno mnenja, da bi veliko več naredili za okolje, če bi vsi vozili hibride že danes, kot EV-je čez 10 do 20 let.. iz istega članka:
Menimo, da moramo zadovoljiti vse potrebe kupca, zato so v naši ponudbi tako avti na bencin, elektriko, vodik kot tudi s hibridno tehnologijo.
Toyota se dela kot da se potrebe kupca ne bi dalo zadovoljiti samo z avtomobili na elektriko, ne zaveda pa se da bodo naftni avtomobili kmalu preteklost ki jo bomo gledali v muezjih, tako kot zdaj parne lokomotive.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Ghost7 ::
@Steak Parne lokomotive so z razlogom v muzejih. Ker je potreben čas za začetek obratovanja in je potrebno delo človeka in ker je obratovanje s po več tisoč litri nevarne pare pod nevem koliko bari nevarno.
V litru diesla je shranjene ogromno enregije za katero ni treba nič delat. Naliješ cisterno potem pa dieselski motor sam potegne nafto in jo porablja, brez prisotnosti kurjača. In to na obrat ključa. Kot pri električnem.
Pri parni si moral najprej eno uro kurit, rabil si 40 kubikov prostora za premog, ničmanj vode za paro.
Ena cisterna s par kubiki diesla je vse to nadomestila, vse skupaj razobtežila in kar naenkrat si mel še par ton extra "smiselnega" tovora. Potreboval si še enega spečega strojevodja, kateremu se je življenska doba podlajšala celo do penzije ker mu ni vsake tolk časa betice skuhala para.
Kasneje so se seveda pridružile električne lokomotive, katere so priklopljene dobesedno v štekar, ker je trasa znana. Torej ni treba baterij. Vendar dieselskih tud pod razno niso poslale v muzej.
Dieselske lokomotive so sicer še precej aktivne. Recimo ko se je zgodil Agregatec so bile električne napeljave potrgane, se je izkazalo kako prav pride motor z notranjim izgorevanjem.
Tko da primerja ICE z EV kako bo kar šel ICE v muzej je smešno. Smele napovedi EU pos(r)lancev kako bo enkrat ko njih najverjetneje več ne bo na oblasti je pač nabijanje populizma.
Danes ti grem (če bi rabil) kupit za naslednjih 15 let katerikoli ICE brez da bi me skrbelo, da ga ne bom mogel tankat (vzame mi 5 minut na 900km - hofer pumpa, kjer je točilni avtomat - noben pred mano ne sprašuje katera moka je dobra za njegovo pico, kot to doživiš na petrolu) oziroma da bo diesla vedno manj. Malo morgen, petrol, OMW, MOL bo prodajal tisto po katerem bo povpraševanje.
V litru diesla je shranjene ogromno enregije za katero ni treba nič delat. Naliješ cisterno potem pa dieselski motor sam potegne nafto in jo porablja, brez prisotnosti kurjača. In to na obrat ključa. Kot pri električnem.
Pri parni si moral najprej eno uro kurit, rabil si 40 kubikov prostora za premog, ničmanj vode za paro.
Ena cisterna s par kubiki diesla je vse to nadomestila, vse skupaj razobtežila in kar naenkrat si mel še par ton extra "smiselnega" tovora. Potreboval si še enega spečega strojevodja, kateremu se je življenska doba podlajšala celo do penzije ker mu ni vsake tolk časa betice skuhala para.
Kasneje so se seveda pridružile električne lokomotive, katere so priklopljene dobesedno v štekar, ker je trasa znana. Torej ni treba baterij. Vendar dieselskih tud pod razno niso poslale v muzej.
Dieselske lokomotive so sicer še precej aktivne. Recimo ko se je zgodil Agregatec so bile električne napeljave potrgane, se je izkazalo kako prav pride motor z notranjim izgorevanjem.
Tko da primerja ICE z EV kako bo kar šel ICE v muzej je smešno. Smele napovedi EU pos(r)lancev kako bo enkrat ko njih najverjetneje več ne bo na oblasti je pač nabijanje populizma.
Danes ti grem (če bi rabil) kupit za naslednjih 15 let katerikoli ICE brez da bi me skrbelo, da ga ne bom mogel tankat (vzame mi 5 minut na 900km - hofer pumpa, kjer je točilni avtomat - noben pred mano ne sprašuje katera moka je dobra za njegovo pico, kot to doživiš na petrolu) oziroma da bo diesla vedno manj. Malo morgen, petrol, OMW, MOL bo prodajal tisto po katerem bo povpraševanje.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
stara mama ::
Pa ne mi omenjat okolja, ker letala, jahte, tankerji, f.. letalonosilke, rakete, spravijo v luft nešteto več zdravju nevarnih snovi
Letalonosilke grejo na jedrski pogon, pa zna bit da bojo kdaj šle tudi velike tovorne ladje, zdaj ko se bo začelo gledat tudi njih.
Samo anti-jedrska propaganda je bila premočna, sankcij za neomejeno onesnaževaje po oceanih pa praktično nič.
Rakete dostkrat delajo samo H2O (ne pa vedno)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
IL_DIAVOLO ::
. iz istega članka:
Menimo, da moramo zadovoljiti vse potrebe kupca, zato so v naši ponudbi tako avti na bencin, elektriko, vodik kot tudi s hibridno tehnologijo.
Toyota se dela kot da se potrebe kupca ne bi dalo zadovoljiti samo z avtomobili na elektriko, ne zaveda pa se da bodo naftni avtomobili kmalu preteklost ki jo bomo gledali v muezjih, tako kot zdaj parne lokomotive.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ali pa se bodo vsi ravnali po toyoti, ko bo moglo it na tisoce baterij na odpad.
Seveda ne, baterija po 20 do 25 letih rabe v avtomobilu lahko služi še 10 do 15 let kot zaloga energije za solarne sisteme/omrežje, nato pa se reciklira, obrati za to že obstajajo in uspešno obratujejo, čez par let se bo vse recikliralo. Baterije obremenijo okolje precej manj in pa kar je ključno: človeško zdravje precej manj kot naftna vozila ali pa kot vodikova vozila ki rabijo 3x več energije po kilometru.
Če se Toyota v kratkim ne bo streznila bo postala nova Nokia. Mark my words. Pri Toyoti računajo da bo ostalo zadosti neracionalnih nasprotnikov električnih vozil katerim bodo oni prodajali naftna vozila še naprej in bodo pobrali ta tržni delež. Amapak dejstvo je da se bodo zajebali s to taktiko, treba je gledati da naftnih vozil na trgih ki so par let naprej od ostale Evrope skoraj ni več, tako bo tudi povsod drugod. Izkaže se da pravih nasprotnikov električnih vozil potem ko se nakupna cena izenači in po tem ko imajo EV vsi sosednje in sodelavci praktično ni, morda kakih 5 %, pa še te bo zjebala državna zakonska prepoved prodaje naftnih vozil, ki je že napovedana za leto 2030 do 2035 (na Norveškem celo za leto 2025).
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Ja ja seveda, v teoriji.
V praksi. Graf je iz prakse. Študije o življenski dobi baterije so jasne, trendi recikliranja tudi.
Kdo ti bo recikliral? Se starih gum vcasih ne ves kam bi peljal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Steak ::
Parne lokomotive so z razlogom v muzejih.
Naftni avtomobili bodo tudi z razlogm v muzejih. Tako kot so katodni zasloni in podobna šara. Ko pride boljša tehnologija se pač stara poslovi, tu ni kaj dodati.
V litru diesla je shranjene ogromno enregije za katero ni treba nič delat. Naliješ cisterno potem pa dieselski motor sam potegne nafto in jo porablja, brez prisotnosti kurjača. In to na obrat ključa. Kot pri električnem.
Vse to se pri dizlu odvija pri bornem izkoristku 20 % in 8x večji ceni od elektrike. Medtem ko se pri električnem avtomobilu odvija pri 80 % izkoristku, razlika je bistvena.
Kasneje so se seveda pridružile električne lokomotive, katere so priklopljene dobesedno v štekar, ker je trasa znana. Torej ni treba baterij. Vendar dieselskih tud pod razno niso poslale v muzej.
Dejstvo je da so stroški obratovanja in hrup mnogo manjši pri električni lokomotivi, tudi če šteješ stroške za elektrifikacijo proge. Res pa je da je elektrifikacija proge projet ki se jo marsikateri uravitelj ne upa lotiti, saj vendarle zadeva zahteva nekaj časa in truda.
Tko da primerja ICE z EV kako bo kar šel ICE v muzej je smešno.
Tega nisem rekel da bo šel ICE kar povsod v muzej. Rekel sem da bo šel v muzej pri avtomobilih. In pri tovornjakih kaj kmalu tudi. Bo pa ostal še nekaj časa pri velikih tovornih ladjah in velikih čezoceanskih letalih.
Danes ti grem (če bi rabil) kupit za naslednjih 15 let katerikoli ICE brez da bi me skrbelo, da ga ne bom mogel tankat
V večini držav je napovedana samo prepoved prodaje novih naftnih avtomobilov, stare boš še zmeraj lahko vozil dokler pač ne bodo za na odpad (izjema je Norveška in še nekatere druge države kjer bodo prepovedali kar vse ICEje).
vzame mi 5 minut na 900km
Na letni ravni se teh 5 minut na pumpi nabere za več časa kolikor porabi lastnik električnega za polnjenje njegovega avtomobila.
oziroma da bo diesla vedno manj. Malo morgen, petrol, OMW, MOL bo prodajal tisto po katerem bo povpraševanje.
Dizla je vedno manj, pa če ti je všeč ali ne. Dizel drvi h koncu.
In September 2020, for the first time in European history, registrations for electrified vehicles overtook diesel
Kdo ti bo recikliral? Se starih gum vcasih ne ves kam bi peljal.
Podjetja ki se s tem ukvarjajo:
Več kot polovica liionskih baterij se trenutno reciklira, delež naglo narašča:
Of the 180,000 metric tons of Li-ion batteries available for recycling worldwide in 2019, just a little over half were recycled. As lithium-ion battery production soars, so does interest in recycling.
https://spectrum.ieee.org/lithiumion-ba...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
stara mama ::
Vse to se pri dizlu odvija pri bornem izkoristku 20 % in 8x večji ceni od elektrike. Medtem ko se pri električnem avtomobilu odvija pri 80 % izkoristku, razlika je bistvena.
Ne ga lomit no!!!
Tistim 100% ki jih napolniš (in dobiš 80%), še prištej zraven vse zgube iz termoelektrarne in pri distribuciji do tebe.
Bo procent dosti dosti manjši!
Steak ::
stara mama je izjavil:
Vse to se pri dizlu odvija pri bornem izkoristku 20 % in 8x večji ceni od elektrike. Medtem ko se pri električnem avtomobilu odvija pri 80 % izkoristku, razlika je bistvena.
Ne ga lomit no!!!
Tistim 100% ki jih napolniš (in dobiš 80%), še prištej zraven vse zgube iz termoelektrarne in pri distribuciji do tebe.
Bo procent dosti dosti manjši!
Ti ne ga lomit no!! JASNO TI PIŠE da je bilo govora o TTW izkoritku (tank to wheel), preberi naslov študije! Če pa prišteješ še izgube pri proizvodnji in distrubuciji elektrike in izgube pri črpanju in predelavi nafte (torej well to wheel izkoristek) so električni avtomobili še vedno v ogromni prednosti (3 do 5 x večji izkoristek od naftnih avtomobilov):
Energy expert explains why Tesla and the electric car industry is here to stay
https://www.teslarati.com/wp-content/up...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
Ghost7 ::
Se zavedam, da prepričanega ne boš prepričal. Noben se zaradi dieselskega agregata na lokomotivi ne sekira, namreč vsa ostala železnina preglasi zvok ICEja. Da ne govorimo o vibracijah.
Ne morš primerjat katode z LCD, kjer je bila menjava tehnologije tako enostavna da glava peče. Greš v trgovino, kupiš monitor, ga vštekaš in uporabljaš na enak način kot si prej katodnega. Nobenih minusov, oziroma kompromisov.
To je tako kot da mi predavaš kako je nov clio nadomestil starega. Uporaba je še vedno ista, princip enak samo lepš slika/ aja izged/vožnja je kot se novejšemu pritiče.
Električni avto pa potegne za seboj omejen doseg, možnost, da je polnilnica že polna in bom čakal predhodnika 4 ure da nafila svoj EV in potem še sam. To, da lahko filam doma, me ne prepriča (dovolj).
Odkrito povedano, da mi teh 5 minut enkrat na 9 dni v letu ne pomeni toliko, kot to da ko pridem domov, parkiram in grem, in potem obratno. Ne, da mora cela familija vsak dan čakat da preden grem odklapljam kable in jih pospravljam, oziroma priklapljam po vsaki vožnji in se mi še vedno nekaj valja po prtljažniku (pa čeprav se zverziram in to naredim v 15 sekundah - zame je to najmanj 60 sekund na dan, kar je na 5 dni 5 minut - če že hočeš ).
Pa še te nebuloze o cenejših servisih, mar ste res prepričani, da bodo proizvajalci, ki tako zelo silijo delat servise "doma" in delajo plan kako potem z rezervnimi deli čimveč iztržit, delajo v to smer da imaš manjšo pokvarljivost (kao manj pokvarljivih segmentov) in bodo od vas skozi življensko dobo potegnili manj denarja in to kot eni govorite kar 20 let!
Ne morš primerjat katode z LCD, kjer je bila menjava tehnologije tako enostavna da glava peče. Greš v trgovino, kupiš monitor, ga vštekaš in uporabljaš na enak način kot si prej katodnega. Nobenih minusov, oziroma kompromisov.
To je tako kot da mi predavaš kako je nov clio nadomestil starega. Uporaba je še vedno ista, princip enak samo lepš slika/ aja izged/vožnja je kot se novejšemu pritiče.
Električni avto pa potegne za seboj omejen doseg, možnost, da je polnilnica že polna in bom čakal predhodnika 4 ure da nafila svoj EV in potem še sam. To, da lahko filam doma, me ne prepriča (dovolj).
Odkrito povedano, da mi teh 5 minut enkrat na 9 dni v letu ne pomeni toliko, kot to da ko pridem domov, parkiram in grem, in potem obratno. Ne, da mora cela familija vsak dan čakat da preden grem odklapljam kable in jih pospravljam, oziroma priklapljam po vsaki vožnji in se mi še vedno nekaj valja po prtljažniku (pa čeprav se zverziram in to naredim v 15 sekundah - zame je to najmanj 60 sekund na dan, kar je na 5 dni 5 minut - če že hočeš ).
Pa še te nebuloze o cenejših servisih, mar ste res prepričani, da bodo proizvajalci, ki tako zelo silijo delat servise "doma" in delajo plan kako potem z rezervnimi deli čimveč iztržit, delajo v to smer da imaš manjšo pokvarljivost (kao manj pokvarljivih segmentov) in bodo od vas skozi življensko dobo potegnili manj denarja in to kot eni govorite kar 20 let!
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
Steak ::
Link ne dela vidim, še enkrat:
Energy expert explains why Tesla and the electric car industry is here to stay
https://www.teslarati.com/energy-expert...
Energy expert explains why Tesla and the electric car industry is here to stay
https://www.teslarati.com/energy-expert...
matobeli ::
Nobenih minusov, oziroma kompromisov.
Ti si pa kar dolgo zdržal na CRT, kene? Čas osveževanja, barve, resolucija, velikost, vidni kot, cena...
Ubistvu je sta bili samo teža/debelina in poraba v prid LCD, vse ostalo je bilo na meji uporabnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 258846 (7211) | hojnikb |
» | Kupujem Teslo model 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 6501 (2365) | chuck |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131255 (91320) | D3m |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 16404 (15583) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24159 (22042) | hojnikb |